Witam mam problem z Suzuki grand vitara 1.9ddis samochód nie ma mocy i zbyt wolno przyspiesza i ma załączony tryb awaryjny co może być przyczyna
Wyślę jutro jakiś schmat
Może kasuje błąd ,ale to nie jest naprawa.Przy niektórych błędach silnik przechodzi w tryb awaryjny i sterownik ogranicza moc.
Błędem P1517 się nie przejmuj,dotyczy immo i jest zawsze.Pozostałe dwa błędy P0191- czujnik ciśnienia na szynie rail (połączenie/uszkodzony czujnik) P1138- elektrozawór kontroli ciśnienia na szynie rail. W moim przypadku uszkodzona była wiązka elektryczna (silnik/sterownik).
Nie odpala, bo pewnie komputer widzi błąd a z racji tego, że GV ma stały napęd 4X4 jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed uszkodzeniem reduktora lub napędu. Tylko dziwne, że tego "zygzaka" nie wywala bo w takiej sytuacji jak przechodzi w tryb awaryjny, to zazwyczaj się pojawia ta kontrolka...
Kolego jeździłem GV z silnikiem 2.0 16V. Silnik miał ponad 280 tys. km i żadnych problemów nie dostrzegłem, poza rutynowa wymianą sprzęgła po poprzednim właścicielu. Jednak musisz pamiętać, że kupując jakiekolwiek auto 4x4 części są dużo droższe niż do zwykłej osobówki! Jakie 4x4 byś nie kupił będziesz musiał liczyć się z naprawami, ponieważ nie ma...
Problem był w przycinającej się zapadce zamka. Została nasmarowana i chodzi elegancko. Od razu klapa zamyka się bez potrzeby trzaskania 😉. Trzeba pamiętać, żeby próbować otwierać awaryjnie, przy podpiętym do instalacji zamku.
Czy może mi ktoś powiedzieć co ten kod dokładnie oznacza . Dodam że pali się kontrolka DPF oraz żółta kwadratowa z zygzakiem w srodku oraz silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Suzuki Vitara- polecam bardzo dobry samochód. Prawie sto koników (1.6 16V z '95r.) daje sobie radę. Mało awaryjny, a jeśli już to prosty w obsłudze. Jak dla Ciebie, to w sam raz. Pozdrawiam.
To już przed przekładką z anglika czy po? Awaryjne dziadostwo, padają mosty i inne kosztowne sprawy, omijaj z daleka.
Witam! Chciałbym kupić auto,którym mógłbym bez obaw pojechać pod namiot,na ryby itp.Jestem zbyt zielony na off-road,ale chciałbym żeby nie straszne były mu wyboje,piach i nie za głębokie błoto-coś z większym prześwitem,żebym nie za bardzo musiał się martwić,że jak wjadę w leśne drogi to coś urwę.Mój budżet jest dość skromny bo mam zaledwie 12tys. i...
Tyle, że mi się nie zaświeca kontrolka dpf, tylko zygzak i włącza tryb awaryjny. Dodam tylko, że mechanicy, którzy czyścili filtr powiedzieli, że był tylko średnio zanieczyszczony. Jest taka możliwość, żeby zdążył się tak szybko zapchać?
ciekawe jak te urządzenie rozróżni gwałtowne od nie gwałtownego ?? i poco od razu załączenie awaryjnych??? A no widzisz servistel W Niemczech jest zasada, że jak jedziesz autobahn'em i widzisz awaryjne w aucie z przodu to od razu hebel. Tam jest tak że jak wykonujesz hamowanie awaryjne (gwałtowne) powinieneś w miarę możliwości mieć włączone awaryjne...
Są oczywiście pompy we francuzkich.... Chociaż w Suzuki, nie wiem w czy w takim modelu, były czasami zewnętrzne (może się po prostu łudzę, że nie ma jej w baku....tym "opancerzonym")
Mercedes broń cie panie Boże mój szef kupił viano nówkę z salonu i po roku już panewki mu wymieniali w serwisie. Tylko stare modele jeszcze te z prostokątnymi lampami były dobre. Jak się nie mieścicie do minivana to pozostaje VW T5 syncro to wersja z napędem na 4 koła t4 posiadam i jest niezawodny. Z tego co słyszałem silniki 1.9 td byly bardzo mało...
Witam ponownie. Niestety powracam do tematu. Pompka nie została sprawdzona ale mam kody błędów jakie wyskakują. Są to kolejno: P0230 P0903 P00CC P00C8 Dodatkowo pojawił się problem z kierunkowskazami pomimo że samochód stoi w garażu. Ciągle przepala się bezpiecznik. Podmieniłem przerywacz ale to niestety nie pomogło. Światła mijania są, awaryjne działają...
Da się silnik zimny odpalić na samym gazie - w trybie awaryjnym bez benzyny na chwile ??? ( żeby nie wymrozić reduktora ) Włączyć zapłon przytrzymać guzik od gazu 10s . i włączyć rozrusznik - czy od razu zapali ?
Przepraszam, Vitara w dieslu lata na f9Q. Rzeczywiście może być coś na rzeczy bo kiedyś miałem problem z Fiatem Ducato, miał uszkodzoną inst wentylatorów , błąd chłodzenia i tryb awaryjny, po naprawie moc wróciła
Po sprawdzeniu oscyloskopem sygnału z czujnika ciśnienia magistrali,okazuje sie,że na wolnych obrotach sygnał jest ciągły z lekkimi odchyłkami około 0,1V w odstępie trzech sek. Na wyższych obrotach amplituda jest w tym samym zakresie, tylko z większą częstotliwością około sek. Mam pytanie ,czy tak małe odchyłki,mogą powodować wjście w tryb awaryjny...
Dzieki za odpowiedzi. Ostatnio zrobiłem listę potencjalnych aut. Wyeliminowałem terenowe, które spalają za dużo Zaoszczędziesz na naprawach tylko i wyłącznie jak bedziesz miał szczęście - nowy nie oznacza bezawaryjny - pamietaj. Tak, ale statystycznie rzecz ujmując to jest o wiele większe prawdopodobieństwo że samochód od 7 lat wzwyż będzie częściej...
Też miałem/mam ten sam problem. Tzn auto nie gaśnie ale na przykład podczas podjazdu pod górę na reduktorze zapala się błąd sinika. Auto wchodzi w jakis tryb awaryjny, nie osiąga więcej niz 3 tys obrotów i tylko kasowanie błędów pomaga. Jeden z mechaników stanowczo stwierdził, że to regulator więc wymieniłem na nowy. Historie dalej takie same. Błąd...
Samochód Suzuki Grand Vitara I rok 2003 silnik 2.0 HDI 109 KM SQ420D RHZ (8V) 10DYEY Błąd P0403 - powodowany przekaźnikiem 1920.7 umieszczonym w komorze silnika i brakiem dobrej masy . Polecam puścić z nadwozia do klemy dodatkową plecionkę tzn. przewód masowy M6/M8 (użyłem Herth+Buss 52287505 i nowej klemy masowej 96187092 = Polcar KO0001D). Błąd P0510...
Witam Problem z autem (Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi, 2002r.) polega na przechodzeniu sterownika (edc15C2) w tryb awaryjny, podczas hamowania silnikiem. Minimalny czas takiego hamowania, które wywołuje błąd P1138 wynosi około 10s. Auto już wcześniej borykało się z podobnymi objawami, w tedy doraźnie wyczyszczony została regulator ciśnienia paliwa (zanieczyszczony...
P.S :) Problem sam się rozwiązał :P Okazał się banał w postaci spalonego bezpiecznika w sterowniku. Przechodzi on w jakiś tryb awaryjny pracy i tylko otwiera drzwi kierowcy. Amatorka to może nie jest :p Pierwszy raz robiłem Suzuki :p Zwykle robię autka z grupy VAG i 0 reklamacji na około 20/30 aut. W Maździe był - i było ok. Gościu do tej pory sobie...
Witam. mam nietypowy problem. Suzuki xl7 grand vitara silnik 2.0 hdi 2005r. Silnik głośno chodzi. komputer pokazał błąd 0190. brak zasilania +12 po sprawdzeniu wtyczki, istotnie żadne napięcie nie występuje. Po przedzwonieniu kabli do ecu wszystko jest ok. wygląda jakby sygnał nie wychodził z kompa. Może ktoś pomóc od czego zacząć? jestem w Norwegii...
Witam . W czasie wymiany żarówki w podświetleniu konsoli środkowej spowodowałem zwarcie, w wyniku czego zgasły wszystkie żaróweczki w ów konsoli. Bezpiecznik cały więc sprawdziłem multimetrem. Na początku pokazał brak napięcia ale tylko do czasu, gdy wziąłem masę z karoserii. tedy okazało się, że na kablu prądowym mam 12v a na masowym 11,5v. Odnalazłem...
Witam zamierzam kupić samochód. Zależy mi aby był on w miarę ekonomiczny tani w eksploatacji, miał wytrzymałe zawieszenie(nie wielowahaczowe) i dobre na polskie drogi, miał wytrzymały silnik i był mało awaryjny. Ja mam wielowahaczowe i jak na razie 100 tys km bez jakiegokolwiek dotykania się. W obecnej chwili nie nawet nie zamierza się wybijać w tym...
Akurat jeździłem 7 lat temu Grand Vitarą dwudrzwiową 6-cio letnią z przebiegiem 285tys km i silnik nie dawał oznak zmęczenia, ponieważ był Citroenowskim HDi, mniej awaryjnym od Mazdowskiego 2.0TD ) Suzuki korzystało z dwóch silników Diesla, a HDi o mocy 109 koni jest lepszym rozwiązaniem. Z silnikiem nie miałem żadnych problemów, natomiast uważać musisz...
vitara suzuki suzuki vitara suzuki awaryjne
nasmarować mechanizm schemat zasilacz tracer pożar mercedesa
ekspres delongi magnifica sterownik zgrzewarki
Brak oświetlenia bagażnika Ford Focus MK2 1.6 benzyna Jak uruchomić Piaggio MP3 500 HPE bez dostępu do akumulatora?