Rozbierz moduł zamka i podepnij się bezpośrednio pod przekaźniki w module.To zawsze działa.Tylko zaprogramuj jeden impuls.Swoją drogą bardzo dziwna przypadłość.Coś musi być walnięte.A zamykają się wszystkie drzwi.To wygląda jakby trzymał jakiś switch w drzwiach.
mam plik LBL do tego sterownika 001,0,Driver's door 001,1,Electric window,hall signal,E40 (Specification: auto. open/auto. close/man. open/man. close/close not operated/implausible) 001,2,Electric window,thermal protection,Specification: yes/no 001,3,Child safety,switch,E39 (Specification: yes/no/not installed) ; 002,0,Driver's door (driver's switch...
W japończyku z tego roku raczej nie będzie siłownika w drzwiach kierowcy. Wkładka zamka steruje switchem, a switch sterownikiem. Sterowanie może być na jednym przewodzie, podanie masy otwiera, odjęcie masy zamyka centralny zamek. Jednak musisz sam zweryfikować te informacje "organoleptycznie", za pomocą kontrolki.
Witam. Mam pytanko U mnie w Astrze F sa elektryczne szyby (przod) i nie dziala komfort - nie wiem czy wogole jest W drzwiach przy zamku jest micro switch z 3 przewodami, ale to chyba nie to od zamka odlamala sie pewna obejma ktora powodowala przelaczanie tego switcha , ale jak recznie go wciskam to tylko centralny sie zamyka (elektrycznie a nie jak...
To na 100% uszkodzenie. Nie można zmusić centralki do obsługi wyłącznie przodu i tylnej klapy. Najprawdopodobniej do wymiany siłowniki tylnych drzwi. Jest też możliwe, że gdzieś w okolicy złącza na słupku lub centralki w nogach pasażera jest "złamany" przewód, ale bardziej prawdopodobna jest awaria siłowników - możliwe że mikrowyłączników we wnętrzu...
Audi A6 DTC VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 962 258 D Component and/or Version: Zentralverriegelung D34 Software Coding: 06721 Work Shop Code: WSC 02325 2 Faults Found: 01560 - Passenger Door 59-00 - Can't Unlock 01560 - Passenger Door 61-00 - Won't De-Safe Bloki Wartości Mierzonych "locked/unlocked" jest chyba jasny...
Zacznij od sprawdzenia przelotki. Jak będzie ok to rozbierz drzwi i sprawdź switche.
rozbierz pilota posprawdzaj luty i switcha a takze baterie i styki
przede wszystkim trzeba wyregulować skok siłowników w obydwu drzwiach przednich,jest to niezbędne do prawidłowej pracy switch'y sterujących w siłownikach master,a to,że są źle ustwione wskazuje zamykanie się auta przy wstrząsach.
Tak wtyczka jest środku chyba tylko zatkaj wężyk przy wypiętej złączce. Czypilot może mieć coś do tego, jedynie jak by switch w jego wnętrzu przywierał to może wtedy zamykać Ci zamek, wyjmij baterie i wtedy zakluczaj i sprawdzaj. Ale stawiam na krańcówki w zamku sprawdzisz to wypinając złączke jak radzi kolega milejow
Wkładki nie, prędzej zamek. Ja w takich sytuacjach odcinam sterowanie z drzwi i wstawiam sterownik pilotowy. Jak już ci switche w zamku klapy i drzwi pasażera przytrzymują na stałe to są w bardzo złym stanie. Na szrocie dostać sprawne zamki do sharana które pochodzą graniczy z cudem.
W drzwiach kierowcy jest tam oryginalnie tylko switch, który w Twoim wypadku pewnie kiedyś siadł i jako nowy switch posłużył dołożony siłownik master, dlatego wykorzystane są tylko trzy przewody. Może on też się już wysypał, co wcale nie należy do rzadkości. Musisz go całkowicie odpiąć od instalacji i dopiero wtedy sprawdzać podając masę na sterownik.
Witam, Octavia I , SLX z pełna elektryką. Opisalem dokladnie co widze, moze ktos wydedukuje bezposrednio jaki boczek zdjąć (od strony kierowcy mam juz zdjety i mechanizm zamka polutowany, mirkostyki sprawdzone). Jeśli siedzę w aucie i zamykam się od środka przyciskiem na lewym podłokietniku (ten z kluczykiem) to ryglują się natychmiast wszystkie drzwi...
Witam. Proszę o pomoc z usunięciem kilku usterek w moim Peugeocie. Usterki prawdopodobnie powiązane ze sobą w jakiś sposób, bo wystąpiły wszystkie w tym samym momencie. Usterka 1: Centralny zamek. Próba otworzenia samochodu z pilota kończy się niepowodzeniem. Przekręcenie kluczyka w zamku drzwi (czyli otworzenie drzwi z kluczyka) przywraca wszystkie...
Witam Posiada Skodę Octavię 98r i nie działa centralny zamek w obu drzwiach z przodu ale i z tylu ale po kolei... Zrobiłem diagnostykę w module komfortu i nic nie wyszło ( 2 dolne kanaly z zalacznika - kazda wartosc jest poprawnie odczytywana jak zmieniam jej stan, w zalaczniku nie ma kanalu 6 ale tez jest ok). Przewody łączące karoserię z drzwiami...
Problem z centralnym zamkiem w/w auta. Nie mogę zaadoptować żadnego kluczyka - pilota (soft VAG COM) i inne metody programowania nie pomagają. Drzwi zamykam kluczykiem w zamku kierowcy. Wszystko się zamyka, działa opuszczanie i zamykanie szyb, ale brak mrugnięcia kierunkowskazów, które sygnalizują zamknięcie drzwi. Ostatnio podłączyłem się VAG COM i...
Tak, żaden cykl nie działa. Zauważyłem, że nie działa jeszcze funkcja następująca: po rozbrojeniu alarmu pilotem powinno się otworzyć drzwi aby z powrotem się nie uzbroił a tak nie jest z drzwiami a działa tylko na otwarcie klapy silnika( bo tam jest dołożony switch.
Witam, zakupiłem toledo II 99r 1.9TDI, jedyny problem jaki mam to centralny zamek. Zamykając/otwierając z drzwi kierowcy otwieram/zamykam tylko drzwi kierowcy Zamykając/otwierając z drzwi pasażera otwieram/zamykam wszystkie zamki Zamykając/otwierając z bagażnika otwieram/zamykam wszystkie zamki Pilot w ogóle nie reaguje na przyciski dioda się nie zapala,...
Witam / Miałem problemy z centralnym zamkiem więc odłączyłem masę od switcha w drzwiach kierowcy. Moje pytanie czy switch odpowiada tylko za sygnał otwierania, zamykania zamka? Po odłączeniu masy switcha drzwi kierowcy po otworzeniu tylko drzwi kierowcy z pilota jednym kliknięciem alarm się nie rozbraja po otworzeniu wszystkich drzwi alarm = 0 Kto podpowie...
Czesc, Probuje dolozyc sterownik do centralnego zamka ze sterowaniem na pilota do mojej Corvetty z 1994. Samochod ma juz centralny zamek (silowniki, elektryka), tylko pilot musial sie zgubic poprzedniemu wlascicielowi. Kupilem jeden z tych chinskich sterownikow (model LB-405). Sterownik podaje 12V do zamykania i otwierania zamka (dwa osobne kable)....
Sprawdź przewody w przepustach drzwiowych. Jak będą ok, to czeka Cię rozebranie siłowników i sprawdzenie switchy.
Masz dwa rodzaje siłowników: master i slave. W masterach masz wbudowane switche, które przełączają się w zależności od położenia cięgła siłownika. Czasem, w oryginalnych zamkach, te switche znajdują się poza siłownikiem gdzieś w zamku, na jego obudowie(np w daewoo)...
Oby ci się udało, ja nie ryzykuję potem reklamacji, wolę najwyżej nie robić Usterka tego switcha to standardowa usterka w oplu vectra. Trzeba tylko delikatnie rozwiercić nit i odgiąć dwie blaszki które trzymają obudowe zamka i wymienić mikroswitch, a najlepiej dwa jeśli to zamek kierowcy, bo w nim są aż trzy krańcówki ale ta trzecia się nie psuje....
uniwersalny siłownik w 607? żarty... kaseta zamka ze switchami i dwoma silnikami ryglującymi (zwykły + superzamek)
Prawdopodobnie masz dokladaną inst. Centralnego zamka . Luzy na cieglach sterujących switchami w siłowniku drzwi kierowcy powodują że sterownik CDL głupieje. Wystarczy regulacja.
Witam. Kupiłem sobie centralkę aby móc otwierać auto pilotem. W moim aucie centralny zamek jest pneumatyczny - czyli jest pompka. Wszystko podłączyłem i problem jest następujący Przy otwartym samochodzie rygle podniesione a) naciśnięcie przycisku zamykania, nie zamyka nie załącza pompy b) nacisnięcie przycisku otwierania, załącza pompkę i otwiera Przy...
przy siłowniku master jest pięć kabelków,standartowe kolory to czarny -masa,brązowy i biały to sterujące ze switcha łaczącego je z czarnym[masa podawana na brązowy przy zamknięciu i biały przy otwarciu].zielony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka,w twoim przypadku problem może stanowić rozregulowanie skoku siłownika master[a dokładnie wbudowanego...
od poczatku centralny zamek otwiera i zamyka dzwi ale tylko z pilota ,tak dziala ale po odczepieniu przewodow bialego i brazowego od sterownika jednego silownika,zastanawia mnie sprawa ze z sterownika wychodza dwa przewody plusowe czy ich razem mam podlaczyc -po prostu masz albo żle wyregulowany skok siłownika-switcha na ciegnie,albo uszkodzonego-zwartego...
moim skromnym zdaniem ford probe to instalacja z mazdy,więc sterowanie zamkiem raczej dwie masy,fordy np.escort,starsze mondeo miały sterowanie dwoma plusami,ale to są wersje europejskie,przede wszystkim sprawdz czy masz siłownik w lewych drzwiach,bo prawdopodobnie może go tam nie być,jeżeli jest to daj nura pod deskę a ktoś niech ci zamyka i otwiera...
Zapewniam Cię że zrozumiałem właściwie i w sumie cieszę się że dałeś się namówić na oryginał. Co do 555 to miałeś go zapuścić w trybie monostabilnym, T=0,8s z wyzwalaniem poziomem(-), z tranzystora pnp przez kondensator. Nie zwracasz uwagi, że styki switcha mastera masz łączyć na wejście sterownika i jeśli włączysz je źle, to z wynalazku kiszka z groszkiem....
Ja miałem identyczny przypadek z Sharanem.I to nie byłą wina alarmu bo go nie było tylko przy myciu zalał wkładki zamków a tam są mikro switche i choinka gotowa.Przez te lata się chyba coś w nich rozszczelniło i jeszcze wilgoć.To dało dziwne efekty.
Witam, Jestem posiadaczem owego autka i przymierzam się do instalacji alarmu, bowiem jest w nim tylko zamek centralny ze sterowaniem radiowym z kluczyka. Przeglądałem schematy i wygląda na to, że zamek centralny (układ V94) ma standardowo wejście z czujnika podniesienia maski (wejście A/4 - Hood Alarm Switch) oraz wyjście na syrenkę (B/1). Brakuje mi...
zauważylem też, ze lampka nie zapala sie przy otwarciu prawych dzrzwi przednich i tylnych... No to masz kolejny problem z tym centralem bo to wskazuje na skorodowane lub uszkodzone switche w kasetach zamków drzwi. Niestety nie są to elementy wymienne i chociaż zdarzają się zdolni rzeźbiarze to zalecaną metodą jest wymiana całego elementu. Przez brak...
...Natomiast jesli centralny był dokładany wraz z alarmem moze taka sytuacja wystepowac jak są uszkodzone krancówki w dzwiach... Tia, a Świstak siedzi i zawija w te papierki... A tak poważnie to jaką widzisz zależność dokładanego centralnego od wyłączników krańcowych??? Uniwersalny zamek nie ma z nimi nic wspólnego! Regulacja siłownika Master (sterującego)...
kolega MichaelR dał Ci rozwiązanie. Podobnie jak w passatach sypią się tam nagminnie switche w kasetach zamków. Jakoś dziwnie jest to skonstruowane bo jak rozbierasz zamki to wszystko tam pływa. Kolega radzi, aby odpiąć mase... no można, ale to troche takie. Ja demontuje zamki, czyszcze, smaruje i jest git. Zakładam, że styki drzwi-słupek czyste masz?...
nie moja wina że ktoś wsadził do auta jakiś wąłsny układ zamiast kupionego i poprawnie oznakowanego Jaki układ, co ty piszesz? Przecież tam są tylko dwa przekaźniki wysterowywane z alarmu sygnałem masy i napędzające jeden dwuprzewodowy, dokładany siłownik w drzwiach, który to mechanicznie, za pomocą cięgien i kostki połączeniowej steruje fabrycznym...
Właśnie to wszystko już zbadał całe okablowanie i nigdzie nie ma przerwy :/ Wszystkie masy są OK i reszta przewodów też.Pozostał tylko moduł przy silniku chyba że sie mylę.Bo robiłem diagnostykę i wykrywa switche od szyby Jak i to że że zamek jest zamknięty i otwarty...Czyli siłownik podaje swoją pozycje do modułu komfortu.
POWER SUPPLY + 30: connect to the 4 mm2 RED wire located at the entrance of the fuse box. - 31: connect with a ring terminal directly to the car body. IGNITION WIRE + 15/54: connect to the BLUE wire at the position nr. 7 of the 19 way white connector. DIRECTION INDICATORS Connect to the PINK/WHITE wire in the 14 way connector and to the PINK wire in...
W tym modelu centralny zamek pracuje bezcentralkowo. Sterownikami są tutaj kasety zamków przednich. I jeśli prąd dociera, to zamek powinien działać. Sprawdź switch, który przełącza zamykanie/otwieranie.. Skrzynka bezpiecznikowa nie ma tu nic do rzeczy.
Witam. Mam problem z (prawdopodobnie) poprawnym podpięciem centralki firmy Quasarelectronic CDU-3. W samochodzie jest fabryczny moduł komfortu. Była też dołożony centralny zamek na pilota, którego wymontowałem. W drzwiach kierowcy brak mikrostyku, który wymontowałem ze względu na uszkodzenie. Po wymontowaniu centralki na przewodach fabrycznej instalacji...
Uszkodzony switch (stycznik) w zamku. Pomaga przecięcie przewodu dającego sygnał do modułu GEM z zamka o zamknięciu drzwi. To cienki przewód czrny z pomarańczowym paskiem lub z niebieskim nie pamietam dokładnie. A najlepiej poprostu wymienić zamek lub trefny switch w nim.
Miałem się rozpisywać, ale na razie nie będę marnował atramentu - tak więc w skrócie: 1. Przewody żółty, niebieski i zielony się nie psują, bo pod nogami pasażera nie mają złączek. 2. Tutaj jest drugi schemat tego samego: Zwróć uwagę na wyłącznik określony na pierwszym schemacie jako "warning buzzer" a na moim jako "warning buzzer switch". On jest wspólny...
Błażej, w niektórych samochodach ze switchem sterującym zamiast siłownika, nie wysterujesz zamka bez dołożenia siłownika i wysterowanie go z alarmu poprzez przekaźniki.
Witam sprawa jest taka , posiadam picasso ma oryginalny centralny zamek tylko chodzi o to ze nie działają mi przyciski w pilocie i nie mogę zamknąć ani otworzyć samochodu z przycisków, tylko muszę wkładać kluczyk w drzwi i przekręcać ale na dłuższa chwile jest to denerwujące , w pilocie miałem wymienione switche i baterie ale nadal nic zero reakcji...
Witam, mam problem z Vw Passatem b6 2006r. Centralny zamek reaguje losowo, a w zasadzie i otwiera i zamyka po kilku czasem kilkunastokrotnym naciśnięciu pilota. Pilot: wymieniona płytka i bateria i sprawdzony miernikiem do pilotów - nadaje sygnał. Operacja ta nie pomogła. Moduł komfortu: Brak błędów, parametry prawidłowe tj. wszystkie switche sprawdzone,...
to teraz powiedz i w których drzwiach jest do wymiany i dlaczego po odkręceniu zasilnia przednich drzwi wariuje tył ? Jak wiesz.Rozumiem ,że te switche to takie włączniki między zamkiem a siłownikiem, czy switch jest zintegrowany z zamkiem? Dlaczego po odłączeniu zasilania przodu wariuje tył-tam zamków nie ma.
Trochę ciężko to zrozumieć ale wywnioskowałem że masz problemy w zamkach, rozbierz sprawdź switche i zimne luty.
Witam wszystkich. Na tym dziale jestem po raz pierwszy, proszę o przeniesienie tematu jeśli nie trafiłem. Moim problemem jest kodowanie kluczyków do Audi A6 1.9Tdi AFN. Trochę czytałem o tym jak to wykonać ale wydaje mi się że mam inny problem i nie mogę zaprogramować kluczyków. Problem z otwieraniem drzwi z kluczyka mam od początku jak go kupiłem....
Witam. przede wszystkim sprawdz sygnal jaki i czy wogole przychodzi z zamka do modulu .Sprawdz czy w9idzi po kolei otwieranie z kluczyka lewe drzwi , zamykanie lewe , otwieranie prawe , zamykanie prawe i to samo z bagaznika . Mozliwe ze sa uszkodzone switche w kasecie .
Witam serdecznie poszukuję pomocy w naprawie samochodu Hyunadi IX35 2010 r. KeyFree. Początkowo auto nie otwierało drzwi kierowcy z pilota- reszta drzwi reagowała poprawnie. Z uwagi na wyjazd nie miałem czasu by do tego zajrzeć teraz okazuje się , że w aucie nie zamykają się drzwi kierowcy: - Po naciśnięciu na pilocie zamykania zamykają się wszystkie...
Wymienilem tylne lewe drzwi pochodzące z modelu Fl dokładnie z 2002 . Po wymianie centralny zamek w tych drzwiach nie reaguje wogóle czy to z pilota czy z kluczyka. Działają tylko szyby. Zabralbym się za zamek ponieważ nie mam pewności czy te nowe drzwi byly sprawne ale pojawił się inny problem. Po zamontowaniu tych nowych drzwi z pilota nie otwierają...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Dadam moje pytanie : Temat dotyczy zamka a konkretnie : z pilota zamyka,otwiera wszystko prócz drzwi kierowcy. Przed rozbiórka w ogóle nie zamykały się te drzwi nawet kluczem. Teraz z klucza się zamyka i otwiera wszystko,ale z pilota j.w Dziś wyjąłem zamek ,otworzyłem sprawdziłem silniczek na krotko i działa i są tam dwa micro switche do których dostać...
Masz tam dwa switche- ten z wąsikiem to sygnalizacja zamknięcia drzwi, ten drugi to potwierdzenie zamknięcia zamka przez silniczek. Na logikę- jak ten pierwszy nie będzie rozwarty to silnik nie dostanie zasilania, jak silnik nie zadziała, to nie zamknie zamka/nie zewrze drugiego łącznika. Tam nie podajesz +12V tylko "masę" (logika niskiego stanu) Oczywiście...
W orginalnych silownikach jest mikroswitch ktory przelacza sie w zaleznosci od polozenia dlatego dwa przewody musza byc zmostkowane przy sterowniku uniwersalnym a to ze blokuje drzwi to prawdopodobnie zwalony switch w drzwiach ze sterownikiem lewe lub prawe bo w obu sa krancowki
Witam Was !!! Wczoraj zakładałem alarm MAGICAR 440!!! WŁAŚNIE DO PASSTA z 89roku (pocztatek 90) i miałe sterowanie dwoma plusami, prawie wszystkie tak mają!!! A chciałem dodac ze ten alarm ma wbudowany CAŁY sterownik centralnego zamka!!! W instrukcji sa opisane podłączenia zamków, jest opisane rozrysowane podłączenie zamka do CHRYSLER (w załączniku...
Rozkręć ją i sprawdź czy nie ma tam jakiegoś microswitcha albo miejsca na zworke. Jeśli jest podłacz ją do zasilania naciśnij switcha a później przycisk w pilocie. Sprawdź jeszcze mase bo wydaje mi sie że moze być słaba.
Jesli nie swieci Ci sie czerwona dioda na kluczyku pomimo dobrych baterii to masz uszkodzony kluczyk lub switch w kluczyku. Kosazt kluczyka to ok 600 zl. I czeka sie na niego do 10 dni poniewaz musza go zrobic we Francji. W serwisie pewnie wprowadzili Ci kod awaryjny czyszczac w ten sposob komputer wtrysku zeby samochod mogl odpalac bez dzialania kluczyka...
Panie norbert.s masz wiedzę ale jesteś strasznie zarozumiały.W Hondzie jest tak.Sterownik jest w drzwiach kierowcy.Siłownik slave podpinasz do sterownika do przewodów które idą do siłownika do następnych drzwi.Sterowanie jest minusem i podpinasz do przewodów co idą do switch'a.Ale jest tak by to chodziło to musi chodzić switch.Bo jak zamknie siłownik...
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
Jaki to zamek?Oryginalny czy dokładany?To ważne.Jak to tylko przód?Masz popękane przewody to tylnych drzwi między słupkiem a drzwiami albo walnięte siłowniki.Nie zastanowiło cię to czemu chodzi tylko przód.Jak to oryginalny zamek to ci wyjaśnię po co ten micro switch.A bezpieczniki sprawdzałeś?
Padł siłownik w drzwiach kierowcy.Switch trzyma i nie możesz zamknąć z pilota a jak zamkniesz normalnie to nie możesz otworzyć z pilota.Siłownik.Sprawdź jeszcze połączenie między drzwiami i słupkiem.
Pytasz o centralke czy o siłownik? Pierwsze słysze żeby centralka w drzwiach była schowana, to jest montowane w zasadniczej cześci pojazdu, najczęściej pod deską ale ni esłyszałem jeszcze zeby sterownik centralnego ktoś w drzwiach montował. -wiele samochodów np.volvo s60,bmw5 powyżej 1996,volkswageny ma moduł zamka w drzwiach,sam ostatnio wkładałem...
wcale nie musi być padnięty,może zle wyregulowałeś jego skok i wewnętrzny switch po prostu nie działa-pozostaje w jednej pozycji,wypnij siłownik z cięgna,podepnij wszystko ponownie i pobaw się nim w powietrzu bez ograniczenia patrząc czy steruje.
Zmień zamek i po kłopocie.W zamku masz micro switch który służy do sterowania zamkiem z wkładki i to on pewnie padł.A czy kaseta jest rozbieralna to tego nie wiem.
w nexii wyrzucasz ten czarny switch i wkładasz siłownik 5-cio przewodowy masę,brązowy i biały łaczysz pod oryginalne przewody switcha a wykonawcze pod oryginalną instalację z tylnych drzwi i wszystko hula.
Pati,naprodukowałeś się,a z postu nawet nie wynika,czy wkładka się obraca czy nie więc skąd możesz wiedzieć,czy to elektryka?,a poza tym golf3 ma jeszcze oprócz szarego i zielonego{switch} sterowanie jednoprzewodowe działajace od dzyndzla{akurat koloru nie pamietam}.Gość pisze tylko że "od strony kierowcy nie mogą zamknąć i otworzyć drzwi"- i co z tego...
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
Który rok auta? Sprawdź, czy na przewodzie szaro-czerw lub szaro-białym (96 wzwyż) lub zielono-fioletowym (01 wzwyż) w drzwiach kierowcy pojawia się masa po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi w pozycję "otwórz". Jeżeli nie, to uszkodzony jest switch w zamku drzwi kierowcy.
Jeśli sama sie na tym nie znasz, to nie masz sie co zabierać za naprawę. Trzeba zrobić diagnostykę i znaleźć przyczynę. A może ich być trochę: uszkodzenie siłownika (lub samego switcha w nim), uszkodzenie zamka (przyblokowanie ruchu), usterka okablowania, usterka centralki, problem z alarmem. Niestety na odległość się nie da naprawić.
To potrzebujesz dołożyć tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy. I może to być slave, bo switch od master już w tych drzwiach jest. Zostanie ci jedynie podpięcie sterownika radiowego lub alarmu do zamka.
W drzwiach nie ma switcha do sterowania reszta silownikow.Ten system jest sterowany tylko z pilota/klucza i przycisku na konsoli centralnej.Mozna to jednak zrobic dodajac switch w drzwi,ktory podawac bedzie mase naprzemiennie do otwarcia i zamkniecia(tak podaje mase przycisk wewnatrz auta)Sterownik zamka to zespolony modul kontroli nadwozia-UCBIC,UCH(roznie...
Witam ! Jeśli chodzi o Twój problem, to podłącz sie pod VAG-a i sprawdź moduł komfortu pod kątem błędów i wykasuj ew. błędy, które wyjdą. Owszem przyczyna może i taka sama, ale objawy masz troszkę inne. Jednak za to wszystko odpowiada m.komfortu i śmiem przypuszczać że jeśli wina leży po stronie akumulatora, to wykasowanie błędów powinno pomóc. Jeśli...
Możesz wpiąć się w switch który zapewne jest już gdzieś w samochodzie, na podłokietniku kierowcy lub na konsoli centralnej. Ew można popróbować w sam zamek drzwi kierowcy, tam też są krańcówki które sterują centralem.
Albo w pilocie uszkodzony switch, albo przekaźnik w sterowniku centralnego lub elementy sterujące nim.
Możesz się podpiąć pod pozycyjne: przewód czarno-żółty w wiązce przełącznika, sterowanie normalnie plusem. Możesz też podpiąć sie pod każdy kierunkowskaz z osobna, stosując 4 diody minimum 3A każda. Kolory przewodów: Lewa strona: jasno-zielony (F), zielono-czerwony (R) Prawa strona: jasno-brązowy (F), brązowo-czerwony(R) Wszystkie przy switch'u.
Dokladnie switch,e na plytce drukowanej we wnetrzu zamka,standardowa bolaczka wszystkich VW.Wydlubac trzeba zamek z drzwi,rozebrac i polutowac plytke
Sęk w tym,że ja nie mam ani jednego mastera,dlatego chcę go założyć. A o resztę pytam z ciekawości,żeby poznać jak to działa.Głównie chodzi mi o to coś co jest z lewej strony cewek przekaźników.Jakbym wiedział co to jest i jak działa,to praktycznie zrozumiałbym całą zasadę działania tego ustrojstwa.No i jeszcze ten Central Lock Switch mnie męczy. Jedno...
(zdjęcia zamka kolegi Sztomel pomogły) i tylko jedna rzecz była dziwna w zamku. Pod przekładnią ślimakową był mechanizm który nie działał a powinien być popychany poprzez obracanie kluczyka w drzwiach (na zdjęciu go nie ma i switcha). Prośba moja do kolegi Sztomel o jakąś radę i wielkie dzięki !!!! już chyba wiem o jaki mechanizm Ci chodzi i zapewne...
A sprawdzałeś switch w zamku?
Posłuchaj kolego, teksty typu: prawdopodobnie masz coś z centralką i możesz ją zareklamować , to może napisać dziecko z przedszkola i jest duże prawdopodobieństwo, że trafi. Albo będziesz pisał w tematach tego działu merytoryczne odpowiedzi, albo każde następne takie porady zostaną nagrodzone zgodnie z regulaminem. W linku jest podane rozwiązanie problemu...
Niebieski i czerwony to motor siłownika, fioletowy i brązowy sterowanie ze switcha. Masę i plus już chyba znajdziesz.
Alarm zalozony niedawno,co?Fabryczny central(bez zdalnego sterowania)w nubirach byl bez silownika w drzwiach kierowcy(tylko switch sterujacy)
Saly, przede wszystkim, w przypadku fabrycznego zamka, miałby niebieski i biały jako przewody sterujące z przednich drzwi. Z kolorystyki podanej przez mackos wynika, że w przednich drzwiach są siłowniki Mera Błonie, powinieneś to wiedzieć i nie być zaskoczonym: Fioletowy i brązowy to switch sterujący, czerwony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka...
Mianowiecie błedy 00928 00930 01358 Czyli drzwi kierowcy tył i przód+ Locking unit. Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne , switch na kabelku działa lampkę zapala. A dzieje się tak że za 3 razem z pilota zamyka wszystkie drzwi. Bo za 1 razem tylko lewą stronę, za 2 razem tylko prawą strone , za 3 razem P+L+ didoda miga. Tak by mogło być ale z kluczyka...
Wygląda mi to na rodzinę AMT. Jest w środku switch?
Nie , to nie jest sterownik z odbiornikiem radiowym lecz goły. Pod zakreślone kółkiem dwa przewody można podpić wyłacznik podwójny na ręczne otwieranie i zamykanie lub odbiornik radiowy albo podczerwieni. Druga część mojej odpowiedzi powinna wszystko wyjaśnić Do ręcznego otwierania i zamykania jest siłownik master a tam przewody biały i czarny lub...
Problem z wbudowanymi w siłownik switchami sterującymi. Jeżeli masz zdalne sterowanie, to skuteczną, aczkolwiek prymitywną metodą jest odcięcie przewodów sterujacych z drzwi. Może też pomóc wyjęcie zamka (zintegrowany z siłownikiem), nawiercenie w dolnej części otworu i wtryśnięcie do siłownika jakiegoś na przykład legendarnego WD-40, który wbrew pozorom...
Jak to g to prawdopodobnie switch w kasecie zamka kierowcy. Zanim zaczniesz ryć najlepiej poprzeć to diagnostyką.
na dzień dobry sprawdzamy czy po przekręceniu kluczyka odzywa się kompresorek w prawym tylnim błotniku jeśli nie wyjmij go i zdejmij dolną obudowę, znajdziesz piny z kostki na płytce, wez probówkę podepnij do masy i stykaj z pinami pojedyńczo, dwa z tych pinów uruchamiają kompresor do otwarcia i zamknięcia zamków, jeśli kompresorek ruszy i zamknie...
Przecież w tym zamku siłowniki są połączone równolegle i jak jeden dział, a reszta nie, to wina mechaniczna/połączeń elektrycznych. Przejrzeć siłowniki, stan kaset zamków, połączenia elektryczne. Chyba, że ktoś dołożył sterownik w ten sposób, że dodatkowy sterownik/alarm działa tylko na dołożony w drzwiach kierowcy siłownik, a ten mechanicznie działa...
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
Witam, dostałem samochód od rodziców, także darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda i przyjmuje to co jest. Samochód jest sprowadzony, wydaje mi się że centralny zamek jest zamontowany fabrycznie. Sęk w tym że centralny zamek wariuje. Podaje dane zczytane przez kolegę przez kabel: 9 Faults Found: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 53-10...
Zauważyłem jedną różnicę - ten "nowy" zamek jest z podwójnym ryglowaniem - nie da się otworzyć drzwi od wewnątrz. Stary zamek tego nie miał. Czy to może powodować takie zachowanie ? Dodano po 3 Wywaliłem dodatkowe ryglowanie (switch, 2 zapadki, sprężyna), dodatkowo mostek na 2 stykach i zamek z alarmem działa.
POWER SUPPLY +30: connect to the RED wire in the unipolar connector, marked ‘BCM-DE’ in the frontal part of the fuse box. IGNITION WIRE + 15/54: connect to the RED wire in the unipolar connector, marked ‘BCM-LM’ on the rear part of the fuse box. DIRECTION INDICATORS Connect to the ORANGE wire, at the position nr. 17 and to the...
Jesli masz w kluczyku sterowanie rozbierz,sprawdz zimne luty/przelutuj,sprawdz switch i bedzie łapać ;-)
Witam / Miałem problemy z centralnym zamkiem więc odłączyłem masę od switcha w drzwiach kierowcy. Moje pytanie czy switch odpowiada tylko za sygnał otwierania, zamykania zamka? Po odłączeniu masy switcha drzwi kierowcy po otworzeniu tylko drzwi kierowcy z pilota jednym kliknięciem alarm się nie rozbraja po otworzeniu wszystkich drzwi alarm = 0 Kto podpowie...
D Z I A Ł A zapomniałem o pewnym fakcie, po zdjęciu poszycia bagażnika latała mi w środku jakaś blaszka ale to zignorowałem:-) najprostsze rozwiązania są zazwyczaj najlepsze zakładam że komuś padł micro switch na wkładce wiec go wyrzucił i złączył piny blaszką :-( blaszka wypadła...w rezultacie czego: -centralny zamykał drzwi ale tylko na 1 raz a bagażnik...
Czerwony i niebieski są od switcha odpowiedzialnego za światło w kabinie, więc tu nic nie podłączaj. Piny silnika możesz namierzyć miernikiem, tak samo piny sygnału zamknij/otwórz.
Pomyśl -centralny działa POPRAWNIE, więc to nie on. Nie działa TYLKO z drzwi kierowcy. To gdzie będzie leżał problem? Chyba wypadałoby sprawdzić, jak się zachowuje switch w drzwiach i czy jest poprawne sterowanie. Do tego przydałoby się sprawdzić samo sterowanie centralnym a alarmu, bo to jest zamek pneumatyczny i wymaga specyficznego podłączenia. PS....