Uszkodzony switch (stycznik) w zamku. Pomaga przecięcie przewodu dającego sygnał do modułu GEM z zamka o zamknięciu drzwi. To cienki przewód czrny z pomarańczowym paskiem lub z niebieskim nie pamietam dokładnie. A najlepiej poprostu wymienić zamek lub trefny switch w nim.
Może switch na pilocie wyrobiony? Otwierania z pilota zawsze działa?
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
No przecież masz jak byk diagram A z narysowanym siłownikiem. Dolny lewy. Diagram z siłownikiem. Mniejsza z tym, jak opisany. Wystarczy uważnie spojrzeć, a nawet przeczytać - stosować kiedy samochód jest wyposażony w oryginalny fabryczny zamek, a w drzwiach kierowcy znajduje się tylko switch i musi zostać zaistalowany dwuprzewodowy siłownik - stosujemy...
KOD AWARYJNY RENULT Procedura wpisywania kodu awaryjnego w Renault systemie blokady rozruchu I GENERACJI. Renault Clio Laguna Typ kluczyka w I Generacja Wprowadzanie kodu awaryjnego: Kod awaryjny wprowadzamy w sytuacji uszkodzenia pilot lub centralki immobilaizera, po to aby awaryjnie dojechać autem do serwisu. Przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję...
Switch w zamku ma zwarcie (wilgoć )
Dywan jest mokry zastanawiam sie nad wilgocią w module komfortu ale obstawiam sterownik drzwi co myslicie? To nie obstawiaj, bo to nie Passat. Standardowo zgniły switch w zamku.
Witam / Miałem problemy z centralnym zamkiem więc odłączyłem masę od switcha w drzwiach kierowcy. Moje pytanie czy switch odpowiada tylko za sygnał otwierania, zamykania zamka? Po odłączeniu masy switcha drzwi kierowcy po otworzeniu tylko drzwi kierowcy z pilota jednym kliknięciem alarm się nie rozbraja po otworzeniu wszystkich drzwi alarm = 0 Kto podpowie...
sprawa jest prawdopodobnie prozaicznie prosta-źle wyregulowany siłownik master{skok} i po prostu nie pracuje switch sterujący.
właśnie chciałem zapytać co to jest ten switch i przy czym on sie znajduje czy w drzwiach przy zamku gdzieś czy całkiem gdzie indziej ??
Sprawdz przyvsamej pompce czy masz sterowanie. Jakieś rady, które piny badać? Pompka 8D0 862 257 B Zanim się zabiorę za badania zasilania VCDS pokazuje błędy dot. centralnego zamka: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded 01389 - Tailgate Open Switch (F124) - zwarcie masy na klapie? 00956 - Key 2: Adaptation Limit Surpassed Ktoś miał może do...
Alarm zalozony niedawno,co?Fabryczny central(bez zdalnego sterowania)w nubirach byl bez silownika w drzwiach kierowcy(tylko switch sterujacy)
Zamek jest oryginał, czy dokładany? Jak dokładany, to najprawdopodobniej trzeba wyregulować/dokręcić cięgło. w najgorszym wypadku padł switch w masterze.
Który rok auta? Sprawdź, czy na przewodzie szaro-czerw lub szaro-białym (96 wzwyż) lub zielono-fioletowym (01 wzwyż) w drzwiach kierowcy pojawia się masa po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi w pozycję "otwórz". Jeżeli nie, to uszkodzony jest switch w zamku drzwi kierowcy.
Mam tylko pytanie za co odpowiedzialny jest switch w CZ i jak i gdzie go zlokalizowac aby odłaczyc. Pytam bo mi tez Centralny gdy zamykam to otwiera zaraz wszystkie drzwi??
W centralce masz switch do programowania.Naciśnij na pół sekundy i potem otwórz na pilocie.
Z opisu wnioskuję, że jest to fabryczny centralny zamek i fabryczny pilot Seata. Jeżeli tak, to proszę zacząć od podłączenia testera diagnostycznego . Na 99% uszkodzony switch zamka w drzwiach kierowcy lub przewody idące do niego.
dzieki udało mi sie go rozebrac znalazłem w nim tylko jeden switch czy sa one dostepne ewentualnie gdzie mozna kupic taki switch
Witam Szanownych Forumowiczów, mam pewien problem z zamkiem centralnym (Iveco Daily 35C14, 2005r). Wyłamaniu uległ micro-switch w kluczyku-pilocie. Po kilku miesiącach wymieniłem więc switch i baterię. Po tych zabiegach czerwona dioda LED na pilocie się zapala, ale zamek centralny nie reaguje. Doszukałem się gdzieś instrukcji programowania kluczyka...
Zamek pneumatyczny? Nie przełącza ci switch w zamku. Jeśli sam proces trwa dłużej, to szukaj nieszczelności.
Sprawdziłem siłownik i zamek podpinajac do innego golfa wszystko działa. 1. Czy jezeli komfort nie widzi innych błędów to znzczy ze z zamkami, zimnymi lutami, micro switchami jest wszystko ok? Czy tylko powinno być? 2. Do czego wg was służy micro switch F124?
Ciśnienie wydaje się być ok, odpinałem pomkę i podnosiłem ciśnienie w układzie bez niej otwierają sie wszystkie zamki. Zamek otwiera się za każdym razem dobrze pod warunkiem że ta sprężyna w pompce przeskoczy. Gorzej właśnie bo nie chce do końca zamykać stąd niemożność przełączenia pompki, dlatego trzeba zamknąć z pilota 2x i 2x otworzyć żeby była możliwość...
Dzieki za info. Na razie muszę poszukać tego zwarcia, ale to dopiero w następnym tygodniu. P.S. I jeszcze mam prośbę. Jakbyś mógł mi to mniej więcej rozrysować. Jak ten switch jest połączony z kabelkami prądowymi od silniczka w siłowniku (wnętrze siłownika). Byłbym bardzo wdzięczny :-) P.S.2 I do czego są pozostałe kabelki przy module ? (czarny cienki...
Pytasz o centralke czy o siłownik? Pierwsze słysze żeby centralka w drzwiach była schowana, to jest montowane w zasadniczej cześci pojazdu, najczęściej pod deską ale ni esłyszałem jeszcze zeby sterownik centralnego ktoś w drzwiach montował. -wiele samochodów np.volvo s60,bmw5 powyżej 1996,volkswageny ma moduł zamka w drzwiach,sam ostatnio wkładałem...
Jesli masz w kluczyku sterowanie rozbierz,sprawdz zimne luty/przelutuj,sprawdz switch i bedzie łapać ;-)
Witam Posiada Skodę Octavię 98r i nie działa centralny zamek w obu drzwiach z przodu ale i z tylu ale po kolei... Zrobiłem diagnostykę w module komfortu i nic nie wyszło ( 2 dolne kanaly z zalacznika - kazda wartosc jest poprawnie odczytywana jak zmieniam jej stan, w zalaczniku nie ma kanalu 6 ale tez jest ok). Przewody łączące karoserię z drzwiami...
Sprawdziłem bezpiecznik w wewnętrznej skrzynce po lewej stronie kierowcy. Ten o wartości 30A, opisany jako Door. Jest sprawny. Chyba że jest jeszcze jakiś inny bezpiecznik. Tego niestety nie wiem. Gdyby ktoś posiadał taką informacje, to będę wdzięczny. EDIT: Sprawdziłem jeszcze bezpiecznik ECU-B 10 A pod maską. Był sprawny, ale dla pewności wymieniłem....
Sęk w tym, żeby przy zamkniętych drzwiach nie podawał nic :-) Uszkodzony switch podaje masę (równoważne otwarciu drzwi).
Jak to g to prawdopodobnie switch w kasecie zamka kierowcy. Zanim zaczniesz ryć najlepiej poprzeć to diagnostyką.
Rozbierz moduł zamka i podepnij się bezpośrednio pod przekaźniki w module.To zawsze działa.Tylko zaprogramuj jeden impuls.Swoją drogą bardzo dziwna przypadłość.Coś musi być walnięte.A zamykają się wszystkie drzwi.To wygląda jakby trzymał jakiś switch w drzwiach.
uszkodzony switch zamka bądź zimne luty przy nim nie wiem jak jest w vitoldzie ale w vw zimne luty i zjedzone ścieżki w siłowniku to norma
W nexii oryginalny sterownik centralnego jest w lewym kickpanelu. Sterowanie masami z mastera i można bez problemu podłączyć sterowanie z alarmu. Sygnały sterujące idą z lewych drzwi. Oryginalnie nie było tam siłownika, tylko sam switch na kasecie zamka. Jeśli centralny jest sterowany z pilota, to siłownik jest dołożony. PS. Cholera. Pomerdałem nazwy....
No przecierz zakładam szczątkową inteligencjęczłowieka który umie pisać na klawiaturze że jeżeli sie nie obraca to znaczy że jest zablokoowane i nie pisał by o tym na forum. Nie traktuje wszystkich jak debili! od dzyndzla to akurat nie ,może zależeć bo zamyka sie z jednej strony! I nie zawsze ten kabel jest! no ale jak ma + 12 na czerwonym i steruje...
to teraz powiedz i w których drzwiach jest do wymiany i dlaczego po odkręceniu zasilnia przednich drzwi wariuje tył ? Jak wiesz.Rozumiem ,że te switche to takie włączniki między zamkiem a siłownikiem, czy switch jest zintegrowany z zamkiem? Dlaczego po odłączeniu zasilania przodu wariuje tył-tam zamków nie ma.
Zmień zamek i po kłopocie.W zamku masz micro switch który służy do sterowania zamkiem z wkładki i to on pewnie padł.A czy kaseta jest rozbieralna to tego nie wiem.
Zacząłbym od zdjęcia tapicerki. Do sprawdzenia switch przy wkładce zamka w klamce, przełącznik wewnątrz siłownika i przewody w przelotce drzwiowej.
Problem może być jeszcze z samym siłownikiem ponieważ jeśli siłownik chodzi bardzo lekko to opadając samoczynnie może zadziałać na krańcówki w siłowniku (Master). Spróbuj np usiąść w aucie i przytrzymać delikatnie przyciski zamykania drzwi i wtedy otworzyć centralny pilotem. Jeśli samo zamknie to problem jest w ster. central. jeśli da się przytrzymać...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
https://obrazki.elektroda.pl/4337450800_... Dobierz się do sterownika i sprawdź sygnały z zamka kierowcy. piny 6,2,1,2 Opel scaner nie pomógł. Okazało się że coś jest z modułem, jak poruszałem przewodami to zrobiło się ok. Ściągnąłem wtyczkę przeczyściłem wd40 założyłem i na razie jest ok. Jak nie działało to wszystkie wtyczki były...
Przeważnie w tych, w których jest uszkodzony, lub zamoknięty i przymarzający switch sterujący. Może być inny środek wypierający wilgoć, jeżeli masz alergię na WD40.
A może switch (lub guma na ryglu) w tym zamku padł(a) i podawał(a) masę jak przy drzwiach otwartych...
To tak jakby switch nie wykrywal zmiany pozycji bębenka. Zamykasz z prawej, a on otwiera z powrotem bo wykrywa otwarte drzwi z lewej.
najpierw sprawdż bezpiecznik a jeżeli będzie dobry to najprawdopodobniej siłownik master w drzwiach kierowcy uwalony pozdrawiam -w audi80 to raczej nie ma mastera tylko switch sterujący,bo to zamek pneumatyczny,w bagazniku na prawym boczku będzie pompka centralnego zamka,sprawdz czy ma zasilanie,czy nie jest zalana itp.
Pomyśl -centralny działa POPRAWNIE, więc to nie on. Nie działa TYLKO z drzwi kierowcy. To gdzie będzie leżał problem? Chyba wypadałoby sprawdzić, jak się zachowuje switch w drzwiach i czy jest poprawne sterowanie. Do tego przydałoby się sprawdzić samo sterowanie centralnym a alarmu, bo to jest zamek pneumatyczny i wymaga specyficznego podłączenia. PS....
wcale nie musi być padnięty,może zle wyregulowałeś jego skok i wewnętrzny switch po prostu nie działa-pozostaje w jednej pozycji,wypnij siłownik z cięgna,podepnij wszystko ponownie i pobaw się nim w powietrzu bez ograniczenia patrząc czy steruje.
Dzieki! Mialem nadzieje, ze moze jakis switch sie wyrobil, mialem taki przypadek kiedys w centralnym zamku, ale elektrycznym nie pneumatycznym. Myslalem juz o zalozeniu sterowania z pilota, ale to nie rozwiazuje problemu tylko go maskuje. Ale widac bede musial pojsc ta droga... Dziekuje
W zamku padł switch co podaje masę do sterownika jako znak,że zamek sie zamknął.A tak jak zrobiłeś to go 'oszukałeś' i to powinno wystarczyć.Ja tak ostatnio robiłem i lata do dziś.
Problem rozwiazałem faktycznie w kasecie zamka z prawej strony jest uszkodzony micro switch odłaczylem go i pozostawilem tylko sterowanie silniczka i wszystko sie uspokoiło a drzwi i tak zamykam tylko od strony kierowcy wiec nie ma znaczenia czy jest sterowanie czy go nie ma
switch centralny switch zamek mitsubishi centralny zamek
szczelina nasycenie dolne pasmo specjalne makita wirnik iskrzy
telewizor philips usterki hydrostat zmywarki samsung
Passat B5 TDI 2002 – działanie ASR/EDS na śliskim pod górę G2 Master - Ustawienia po spadku mocy, jak przywrócić pełną wydajność?