To masz do wymiany tranzystory. Oby tylko te. W tej chwili odłącz całą swoją twórczość. Doprowadź instalację do stanu fabrycznego. Uruchom. Drugi krok, to dopięcie siłownika. Teraz decyduj, czy chcesz do dopiąć do fabrycznych, czy puścić osobno. Uruchamiaj system krokami, nie wszystko na raz. Jeśli do fabrycznych, to podepnij i sprawdź działanie.
Uszkodzony switch (stycznik) w zamku. Pomaga przecięcie przewodu dającego sygnał do modułu GEM z zamka o zamknięciu drzwi. To cienki przewód czrny z pomarańczowym paskiem lub z niebieskim nie pamietam dokładnie. A najlepiej poprostu wymienić zamek lub trefny switch w nim.
Tak, żaden cykl nie działa. Zauważyłem, że nie działa jeszcze funkcja następująca: po rozbrojeniu alarmu pilotem powinno się otworzyć drzwi aby z powrotem się nie uzbroił a tak nie jest z drzwiami a działa tylko na otwarcie klapy silnika( bo tam jest dołożony switch.
sprawa jest prawdopodobnie prozaicznie prosta-źle wyregulowany siłownik master{skok} i po prostu nie pracuje switch sterujący.
Może switch na pilocie wyrobiony? Otwierania z pilota zawsze działa?
Alarm zalozony niedawno,co?Fabryczny central(bez zdalnego sterowania)w nubirach byl bez silownika w drzwiach kierowcy(tylko switch sterujacy)
Switch centralnego zamka w drzwiach kierowcy - czy ktoś wie w jaki sposób odłączyć od niego masę?
Zamek jest oryginał, czy dokładany? Jak dokładany, to najprawdopodobniej trzeba wyregulować/dokręcić cięgło. w najgorszym wypadku padł switch w masterze.
Dywan jest mokry zastanawiam sie nad wilgocią w module komfortu ale obstawiam sterownik drzwi co myslicie? To nie obstawiaj, bo to nie Passat. Standardowo zgniły switch w zamku.
Wymontować zamek, przelutować płytke ze switch,ami w siłowniku zamka
Prawdopodobnie wbudowany w kasetę switch...
Tak jak pisałem, przy lewarku od skrzyni jest switch do centralnego zamka który daje sygnał o tym że dźwignia jest w położeniu P, jeśli ten switch będzie uszkodzony (jak w moim przypadku) centralny nie będzie zamykał. MicroSwitch jest w środku lewarka, więc jest trochę roboty z wyjęciem tego wszystkiego, ale idzie to zrobić samemu.
Dokladnie switch,e na plytce drukowanej we wnetrzu zamka,standardowa bolaczka wszystkich VW.Wydlubac trzeba zamek z drzwi,rozebrac i polutowac plytke
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
Switch w zamku ma zwarcie (wilgoć )
No to prosty układ: podanie masy na jedno wejście - start, podanie masy na drugie wejście - stop. I podłączasz się pod switch centralnego zamka i po problemie. Ewentualnie wykorzystać impulsy zasilania siłowników. A swoją drogą to po co chcesz aż tak auto monitorować?
Ale tam nie ma możliwości ryglowania. To nie są drzwi boczne. Przecież to tylna klapa, nie ma tam żadnego mechanicznego cięgna. Zamek jest w pełni elektroniczny i gdy się zatrzaskuje, to poza śrubokrętem, jedyna możliwość otwarcia to podanie sygnału napięciowego, otwierającego zamek. Klamki nie ma - to tylko switch. Centralny jest zamknięty -> przyciśnięcie...
Czarny(ale moze byc i szary),plastikowy modul wielkosci dwoch przekaznikow.Pod kolumna kierownicza,bardziej po lewej stronie.Trzeba dolozyc silownik w drzwi kierowcy bo nie ma(jest tylko switch ster)
dzieki udało mi sie go rozebrac znalazłem w nim tylko jeden switch czy sa one dostepne ewentualnie gdzie mozna kupic taki switch
Potrzebuję schemat do centralnego zamka ,szyb elektr. grzanie i regulacja lusterek, kierunek w prawym lusterku na prawych dżwiach. Nie otwiera się szyba w klapie bagażnika + wycieraczka tylna nie działa + podświetlenie tablicy rejestr. . I pali się check engine ,co prawda jeszcze go nie podłączałem więc jak mogę jeszcze prosić to schemat pod silnik....
Masz rozebeać zatrzaśnięte drzwi... No to w takim razie jest jeszcze switch w zamku, który jest wyrobiony.
Pytasz o centralke czy o siłownik? Pierwsze słysze żeby centralka w drzwiach była schowana, to jest montowane w zasadniczej cześci pojazdu, najczęściej pod deską ale ni esłyszałem jeszcze zeby sterownik centralnego ktoś w drzwiach montował. -wiele samochodów np.volvo s60,bmw5 powyżej 1996,volkswageny ma moduł zamka w drzwiach,sam ostatnio wkładałem...
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Sprawdziłem siłownik i zamek podpinajac do innego golfa wszystko działa. 1. Czy jezeli komfort nie widzi innych błędów to znzczy ze z zamkami, zimnymi lutami, micro switchami jest wszystko ok? Czy tylko powinno być? 2. Do czego wg was służy micro switch F124?
Jeżeli zakładany w salonie, to nie oryginał. Skoro przycisk pilota nie reaguje, to odrobina logicznego myślenia wskazywałaby na usterkę pilota - switch, a nie zamka. Nie uważasz?
Z opisu wnioskuję, że jest to fabryczny centralny zamek i fabryczny pilot Seata. Jeżeli tak, to proszę zacząć od podłączenia testera diagnostycznego . Na 99% uszkodzony switch zamka w drzwiach kierowcy lub przewody idące do niego.
Zamek pneumatyczny? Nie przełącza ci switch w zamku. Jeśli sam proces trwa dłużej, to szukaj nieszczelności.
W tym modelu centralny zamek pracuje bezcentralkowo. Sterownikami są tutaj kasety zamków przednich. I jeśli prąd dociera, to zamek powinien działać. Sprawdź switch, który przełącza zamykanie/otwieranie.. Skrzynka bezpiecznikowa nie ma tu nic do rzeczy.
Który rok auta? Sprawdź, czy na przewodzie szaro-czerw lub szaro-białym (96 wzwyż) lub zielono-fioletowym (01 wzwyż) w drzwiach kierowcy pojawia się masa po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi w pozycję "otwórz". Jeżeli nie, to uszkodzony jest switch w zamku drzwi kierowcy.
Witam. Jutro mam leciwego golfa 2 na montaż sterownika centrala na pilota. Dawno już nie mialem takiego autka na warsztacie i więc moje pytanko brzmi. Czy w drzwiach kierowcy jest switch czy silownik pneumatyczny??
Jesli masz w kluczyku sterowanie rozbierz,sprawdz zimne luty/przelutuj,sprawdz switch i bedzie łapać ;-)
Hmm trochę to dziwne, że problem z tym mikroswitchem skoro tylko nie otwiera. Nic nie dziwne bo są dwa switch,e-jeden zamyka a drugi otwiera, jak zamykasz/otwierasz od środka to używasz klawisza, nie switch,y w zamku. Dobrej jakości zamiennik zamka to ok 120zł i spokój na kilka lat.
Z opisu wynika jakby uszkodził się lub ułamał trzpień stycznik (switch) w sterującym zamku centralnym od kierowcy który odpowiada za załączenie sygnału otwarcia wszystkich zamków z pilota. Rozbierz wyjmij zamek z silniczkiem od strony kierowcy i poszukaj. Zobacz czy przypadkiem nie ma jakiejś dokumentacji czy schematów od zamka centralnego bo u mnie...
Albo w pilocie uszkodzony switch, albo przekaźnik w sterowniku centralnego lub elementy sterujące nim.
Panowie, przecież tam jest switch określający położenie rygla drzwi - jak system nie widzi zatrzaśnięcia, to otwiera zamek. Więc wygląda to na standardową przypadłość.
No przecierz zakładam szczątkową inteligencjęczłowieka który umie pisać na klawiaturze że jeżeli sie nie obraca to znaczy że jest zablokoowane i nie pisał by o tym na forum. Nie traktuje wszystkich jak debili! od dzyndzla to akurat nie ,może zależeć bo zamyka sie z jednej strony! I nie zawsze ten kabel jest! no ale jak ma + 12 na czerwonym i steruje...
Ten alarm to Langeford w wersji pod Opla. Zamek centralny zapewne dokładany i problem tkwi w regulacji siłownika master (switch). To, że zamek działa na dużym przycisku, to zwykły zbieg okoliczności. Duży przycisk, to włączanie z potwierdzeniem syreną, mały to włączanie bez dźwięku.
Mercedes ma to rozwiązane tak, że jeden switch, w siłowniku pneumatycznym, obsługuje centralny zamek, a drugi, przy wkładce kluczyka obsługuje ten pseudoalarm. Jednak najczęściej ten alarm szwankuje i w sumie widziałem jednego mercedesa (a było to montowane w 126 i 124), gdzie działał on poprawnie. Jednak nie oferuje w zasadzie żadnego zabezpieczenia...
Sęk w tym, żeby przy zamkniętych drzwiach nie podawał nic :-) Uszkodzony switch podaje masę (równoważne otwarciu drzwi).
Rozbierz moduł zamka i podepnij się bezpośrednio pod przekaźniki w module.To zawsze działa.Tylko zaprogramuj jeden impuls.Swoją drogą bardzo dziwna przypadłość.Coś musi być walnięte.A zamykają się wszystkie drzwi.To wygląda jakby trzymał jakiś switch w drzwiach.
Na początek sprawdź baterie i spróbuj na nowo zakodować pilot.kable sprawdź w drzwiach.Potem dalsza kontrola.Może zamek może switch może komfort ?
No przecież masz jak byk diagram A z narysowanym siłownikiem. Dolny lewy. Diagram z siłownikiem. Mniejsza z tym, jak opisany. Wystarczy uważnie spojrzeć, a nawet przeczytać - stosować kiedy samochód jest wyposażony w oryginalny fabryczny zamek, a w drzwiach kierowcy znajduje się tylko switch i musi zostać zaistalowany dwuprzewodowy siłownik - stosujemy...
Sprawdziłem bezpiecznik w wewnętrznej skrzynce po lewej stronie kierowcy. Ten o wartości 30A, opisany jako Door. Jest sprawny. Chyba że jest jeszcze jakiś inny bezpiecznik. Tego niestety nie wiem. Gdyby ktoś posiadał taką informacje, to będę wdzięczny. EDIT: Sprawdziłem jeszcze bezpiecznik ECU-B 10 A pod maską. Był sprawny, ale dla pewności wymieniłem....
Nie będzie żadnego problemu, możesz użyć każdej innej centralki. Już napisałem, że fioletowy i brązowy to switch sterujący łączony naprzemiennie z czarnym przewodem, czyli masą, a czerwony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka siłownika. To wszystko w temacie.
Contact spray to nie IPA tylko środek do usuwania tlenków ze złącz tu nic Ci nie da, tak pisząc switch miałem na myśli mikrostyki.
W nexii oryginalny sterownik centralnego jest w lewym kickpanelu. Sterowanie masami z mastera i można bez problemu podłączyć sterowanie z alarmu. Sygnały sterujące idą z lewych drzwi. Oryginalnie nie było tam siłownika, tylko sam switch na kasecie zamka. Jeśli centralny jest sterowany z pilota, to siłownik jest dołożony. PS. Cholera. Pomerdałem nazwy....
W japończyku z tego roku raczej nie będzie siłownika w drzwiach kierowcy. Wkładka zamka steruje switchem, a switch sterownikiem. Sterowanie może być na jednym przewodzie, podanie masy otwiera, odjęcie masy zamyka centralny zamek. Jednak musisz sam zweryfikować te informacje "organoleptycznie", za pomocą kontrolki.
Ciśnienie wydaje się być ok, odpinałem pomkę i podnosiłem ciśnienie w układzie bez niej otwierają sie wszystkie zamki. Zamek otwiera się za każdym razem dobrze pod warunkiem że ta sprężyna w pompce przeskoczy. Gorzej właśnie bo nie chce do końca zamykać stąd niemożność przełączenia pompki, dlatego trzeba zamknąć z pilota 2x i 2x otworzyć żeby była możliwość...
W centralce masz switch do programowania.Naciśnij na pół sekundy i potem otwórz na pilocie.
właśnie chciałem zapytać co to jest ten switch i przy czym on sie znajduje czy w drzwiach przy zamku gdzieś czy całkiem gdzie indziej ??
Zimne luty w kasecie zamka,uszkodzony switch,przewody miedzy przelotka drzwi a karoseria,kontrolka w drzwiach jest po to aby sprawdzić poprawność działania zamków.
Problem może być jeszcze z samym siłownikiem ponieważ jeśli siłownik chodzi bardzo lekko to opadając samoczynnie może zadziałać na krańcówki w siłowniku (Master). Spróbuj np usiąść w aucie i przytrzymać delikatnie przyciski zamykania drzwi i wtedy otworzyć centralny pilotem. Jeśli samo zamknie to problem jest w ster. central. jeśli da się przytrzymać...
Gdzie to napięcie mierzysz? Masz już podejrzane drzwi? Sprawdź kable w gumowej przelotce, sam zamek albo switch.
uszkodzony switch zamka bądź zimne luty przy nim nie wiem jak jest w vitoldzie ale w vw zimne luty i zjedzone ścieżki w siłowniku to norma
Jak to g to prawdopodobnie switch w kasecie zamka kierowcy. Zanim zaczniesz ryć najlepiej poprzeć to diagnostyką.
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Te siłowniki są po prostu za ciasno spasowane w środku i dlatego mają krótką żywotność. Sobie chyba żartujesz. Usterka standardowa - złamana wiązka w przelotce, bądź uszkodzony switch w zamku. Bardzo łatwo wykluczyć i jedno i drugie.
Mam tylko pytanie za co odpowiedzialny jest switch w CZ i jak i gdzie go zlokalizowac aby odłaczyc. Pytam bo mi tez Centralny gdy zamykam to otwiera zaraz wszystkie drzwi??
Wygląda mi to na rodzinę AMT. Jest w środku switch?
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
Witam Zgadza się problem w 95% przypadków tkwi w switchu c.zamka w drzwiach kierowcy pozdrawiam
Zacząłbym od zdjęcia tapicerki. Do sprawdzenia switch przy wkładce zamka w klamce, przełącznik wewnątrz siłownika i przewody w przelotce drzwiowej.
Przeważnie w tych, w których jest uszkodzony, lub zamoknięty i przymarzający switch sterujący. Może być inny środek wypierający wilgoć, jeżeli masz alergię na WD40.
To potrzebujesz dołożyć tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy. I może to być slave, bo switch od master już w tych drzwiach jest. Zostanie ci jedynie podpięcie sterownika radiowego lub alarmu do zamka.
... (bo pewnie tam jest tylko czujnik - master) i podłączyć do niego uniwersalną centralką na pilota. To białe na zdjęciu, to jest własnie oryginalny, pneumatyczny siłownik zamka centralnego i w życiu nie widziałem Polo z tego rocznika z samym switchem w drzwiach.
Miernik masz? Sprawdzenie trwałoby krócej niż napisanie twojego posta. Układ, jak w typowym siłowniku master - dwa - silnik, trzy - switch.
Zmień zamek i po kłopocie.W zamku masz micro switch który służy do sterowania zamkiem z wkładki i to on pewnie padł.A czy kaseta jest rozbieralna to tego nie wiem.
Switch w zamku drzwi kierowcy nie styka-standard. Nie ma żadnego cana ani innego protokołu, jedynie kabel diagnostyki z poszczególnych sterowników. Sterownik SRS pod konsolą środkową, blisko ściany grodziowej. Moduł GEM o ile pamiętam jest nad nogami kierowcy
A po co mam robić taką durną naprawę , która pachnie dziecinadą. PO prostu jak nie odetniesz sterowania od sterownika to będzie ci masował. No nie do końca, jak nie pogrzebiesz wewnątrz siłownika i nie ominiesz switch,ów to nie zadziała.
witam. mam tytanie do wszystkich którzy mogą pomóc. mam golf IV 1,9 TDI 2003r. Paciffic, 5 drzwi centralny zamek, elektryczne szyby + szyber dach, alarm standardowy. mianowicie drzwi pasażera nie chcą się otworzyć (ani z pilota ani za pomocą kluczyka) reszta drzwi działa bez zarzutu. cypel wychodzi i wchodzi pod czas otwartych czy zamykania drzwi. na...
na slasku nie ma sklepu elektronicznego ? chłopie switch w kazdym sklepie maja
Witam / Miałem problemy z centralnym zamkiem więc odłączyłem masę od switcha w drzwiach kierowcy. Moje pytanie czy switch odpowiada tylko za sygnał otwierania, zamykania zamka? Po odłączeniu masy switcha drzwi kierowcy po otworzeniu tylko drzwi kierowcy z pilota jednym kliknięciem alarm się nie rozbraja po otworzeniu wszystkich drzwi alarm = 0 Kto podpowie...
Możesz się podpiąć pod pozycyjne: przewód czarno-żółty w wiązce przełącznika, sterowanie normalnie plusem. Możesz też podpiąć sie pod każdy kierunkowskaz z osobna, stosując 4 diody minimum 3A każda. Kolory przewodów: Lewa strona: jasno-zielony (F), zielono-czerwony (R) Prawa strona: jasno-brązowy (F), brązowo-czerwony(R) Wszystkie przy switch'u.
najpierw sprawdż bezpiecznik a jeżeli będzie dobry to najprawdopodobniej siłownik master w drzwiach kierowcy uwalony pozdrawiam -w audi80 to raczej nie ma mastera tylko switch sterujący,bo to zamek pneumatyczny,w bagazniku na prawym boczku będzie pompka centralnego zamka,sprawdz czy ma zasilanie,czy nie jest zalana itp.
Witam Was !!! Wczoraj zakładałem alarm MAGICAR 440!!! WŁAŚNIE DO PASSTA z 89roku (pocztatek 90) i miałe sterowanie dwoma plusami, prawie wszystkie tak mają!!! A chciałem dodac ze ten alarm ma wbudowany CAŁY sterownik centralnego zamka!!! W instrukcji sa opisane podłączenia zamków, jest opisane rozrysowane podłączenie zamka do CHRYSLER (w załączniku...
Sprawdz przyvsamej pompce czy masz sterowanie. Jakieś rady, które piny badać? Pompka 8D0 862 257 B Zanim się zabiorę za badania zasilania VCDS pokazuje błędy dot. centralnego zamka: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded 01389 - Tailgate Open Switch (F124) - zwarcie masy na klapie? 00956 - Key 2: Adaptation Limit Surpassed Ktoś miał może do...
A może switch (lub guma na ryglu) w tym zamku padł(a) i podawał(a) masę jak przy drzwiach otwartych...
Muszą być. Jak masz komfort to muszą być. To, że nie zamyka za każdym razem to wskazuje na problemy za switchem w zamku.
W orginalnych silownikach jest mikroswitch ktory przelacza sie w zaleznosci od polozenia dlatego dwa przewody musza byc zmostkowane przy sterowniku uniwersalnym a to ze blokuje drzwi to prawdopodobnie zwalony switch w drzwiach ze sterownikiem lewe lub prawe bo w obu sa krancowki
To tak jakby switch nie wykrywal zmiany pozycji bębenka. Zamykasz z prawej, a on otwiera z powrotem bo wykrywa otwarte drzwi z lewej.
Moduł zamka jest obok bezpieczników przy przekaźnikach. Podaj na przewód czarno-niebieski (zamknij) masę przez probówkę. Jeżeli zamek zamknie, to znaczy, że albo strzelił przewód w przelotce drzwiowej, albo switch sterujący.
Błażej, w niektórych samochodach ze switchem sterującym zamiast siłownika, nie wysterujesz zamka bez dołożenia siłownika i wysterowanie go z alarmu poprzez przekaźniki.
Witam. Zakupiłem sterownik mikroster do centralnego zamka + jeden dwu przewodowy siłownik ponieważ u mnie centralny sterowany jest poprzez switch w drzwiach kierowcy dlatego potrzebuje tylko jeden siłownik do drzwi kierowcy. Podłączyłem wszystko "na stole" tak jak na schemacie oprócz dwoch diód na przekaźnikach między nóżką 85 a 86 i niestety nie działa...
Prawdopodobnie zły skok siłownika master (switch) - wystarczy wyregulować, a w ostateczności odpiąć sterowanie z wkładki, pozostawiając tylko z alarmu. Do Corsy C w 90% wkładano specjalizowane zamki Mera Błonie.
Jest taki switch koło mikroprocesora może on jest do programowania. naciśnij go po czym na pierwszy pilot i drugi
Jeśli na przyciśnięcie ZAMKNIJ jest reakcja prawidłowa a zła tylko na OTWÓRZ to obejrzyj switch otwierania w pilocie- może się skończył
Spojrzałem na ten schemacik i druga para to hand-switch, czyli dodatkowy przycisk wewnętrzny, sterujący zamykaniem i otwieraniem zamka centralnego z wnętrza kabiny.
Możesz wpiąć się w switch który zapewne jest już gdzieś w samochodzie, na podłokietniku kierowcy lub na konsoli centralnej. Ew można popróbować w sam zamek drzwi kierowcy, tam też są krańcówki które sterują centralem.
Zauważyłem jedną różnicę - ten "nowy" zamek jest z podwójnym ryglowaniem - nie da się otworzyć drzwi od wewnątrz. Stary zamek tego nie miał. Czy to może powodować takie zachowanie ? Dodano po 3 Wywaliłem dodatkowe ryglowanie (switch, 2 zapadki, sprężyna), dodatkowo mostek na 2 stykach i zamek z alarmem działa.
Witam Szanownych Forumowiczów, mam pewien problem z zamkiem centralnym (Iveco Daily 35C14, 2005r). Wyłamaniu uległ micro-switch w kluczyku-pilocie. Po kilku miesiącach wymieniłem więc switch i baterię. Po tych zabiegach czerwona dioda LED na pilocie się zapala, ale zamek centralny nie reaguje. Doszukałem się gdzieś instrukcji programowania kluczyka...
to teraz powiedz i w których drzwiach jest do wymiany i dlaczego po odkręceniu zasilnia przednich drzwi wariuje tył ? Jak wiesz.Rozumiem ,że te switche to takie włączniki między zamkiem a siłownikiem, czy switch jest zintegrowany z zamkiem? Dlaczego po odłączeniu zasilania przodu wariuje tył-tam zamków nie ma.
ok wszystko jasne, jeszcze tylko jedno czy dobrze myślę że sygnał zamykania drzwi trwający kilka sekund (przytrzymanie kluczyka w pozycji zamknij) uruchamia domykanie szyb? czy jest dodatkowy switch w drzwiach ??
wcale nie musi być padnięty,może zle wyregulowałeś jego skok i wewnętrzny switch po prostu nie działa-pozostaje w jednej pozycji,wypnij siłownik z cięgna,podepnij wszystko ponownie i pobaw się nim w powietrzu bez ograniczenia patrząc czy steruje.
Napięcie na zaciskach baterii jest w normie. Co do prądu to przy stanie spoczynku jak i przy wciśniętym switchu miernik nie reaguje i wynik wynosi 0.00 mA.
Switch sterujący jest tylko w drzwiach kierowcy i to on prawdopodobnie stanowi problem. Zamek dokładany, czy oryginał?
To coś to sterownik zamka a te drzwi nie mają siłownika. Dodano po 1 Być może kabelki masz spróbuj się pobawić. Zobacz co wchodzi o wychodzi. Wchodzi zasilanie a wychodzi siłowniki czyli instalacja ok. Dodano po 2 Pewnie jak w starych Japońcach. Drzwi kierowcy tylko switch. Sprawdź dokładnie. W nowszych dawali już moduł.
Tylko nie mieszajmy Immo do pilota centralnego zamka. To są dwie oddzielne rzeczy.
tak,ale w twoim wypadku sprawa dotyczyła oryginalnego fabrycznego sterowania,a tu problem dotyczy prymitywnego uniwersalnego sterowniczka z jarmarku internetowego i zwykłego centralnego zamka sterowanego aktualnie tylko switchem w drzwiach kierowcy.Osobiście potrzebowałbym jednego siłownika,dwóch małych przekaźników 10A i około godziny czasu,żeby to...
DIRECTION INDICATORS Connect to the Green wire and to the Dark Blue wire in the White 11-pin connector located on the blinker switch in the central transmission hump.
mitsubishi centralny zamek centralny zamek sprinter bezpiecznik centralny zamek
montaż zmywarka siemens akumulator tesco podłączenie wtyczki kolory
citroen xsara immobilizer citroen xsara immobilizer
Kenwood A-74 i Kenwood T-74L – podłączenie bez korektora, pętla ADAPTOR, zwory RCA Moretti 4T 80 cm³ – oryginalne rolki wariatora 16x13 mm 6,0 g, GY6 139QMB, tuning