To jest bulbulator przepływu mocy. A tak normalnie jest to zawór EVAP i jest częścią układu odpowietrzania EVAP, tzn. oczyszczania zbiornika z oparów benzyny.
słuchaj,w tych X20XEV jest taka przypadłość,że spaduje wężyk od zaworu opowetrzania zbiornika,spaduje z kapilary zaraz przy korusie przepustnicy.Jak masz gaz,to nie ma bata-wystarczy że raz huknie,to musi zlecieć.Poznac to,bo jak silnik chodzi na wolnych obrotach słychać syczenie.Sprawdź to. Konia z rzędem kto mi w tym oplu wskarze silnik krokowy (oprócz...
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
A cóż ten mechanik naprawiał?
Popatrz gdzie syczy
Osprzęt sprzęgła.
Przy prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej instalacji IV generacji, stan reduktora nigdy nie będzie miał żadnego wpływu na pracę silnika, poza sytuacją gdy puszcza gaz podciśnieniem.
Wężyk od elektrozaworu pochłaniacza par paliwa.
To jest przewód do czujnika ciśnienia gazu. Szczelność newralgicznych punktów możesz sprawdzić sam za pomocą wody z mydłem w atomizerze. Jednak jeśli nie masz zbyt dużego pojęcia o LPG to wizyta u dobrego gazownika, przegląd instalacji i wymiana filtrów nie zaszkodzi ;)
A czy może być tak że jak kręcę kierownicą wolno to pompa wytwarza za małe ciśnienie i stąd pojawia się to syczenie? Bo to akurat sprawdziłem i jest prawdą. Pompa pompuje tyle oleju w zależności od obrotów silnika. Małe ciśnienie jest dlatego że do powolnego skrętu kół przy normalnym obciążeniu przodka nie trzeba więcej. Gdy kręcisz powoli, to np 20%...
Ciśnienie nabija pompka w szczelny zbiornik. Coś chyba nie rozumiesz! Jeśli układ jest zamknięty (pomijam odpowietrzenie) i pompka pobierając ze zbiornika paliwo tłoczy je do silnika, ten sobie trochę weźmie a reszta tego paliwa powraca do zbiornika z powrotem, to powinno powstać PODCIŚNIENIE a nie odwrotnie. To jest to samo paliwo, które BYŁO w zbiorniku...
to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik...
Hej. To znaczy ile mniej więcej spali benzynki na 100 km gdy jeździsz na gazie. Ja mam identyczny silnik, sekwencję i przez zimę wypaliło mi z 40 l benzyny - startuje silnik około 3 - 4 razy dziennie i wtedy ta beznynka znika. Silnik który będzie pobierał gaz i benzynę jeżeli w ogóle będzie chodził to na pewno nie da się nim jechać, chyba że nie były...
(at)ElektrodaBot Witam, mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić, to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie. Potem już nie odpala, tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala, tylko coś syczy i śmierdzi paliwem. Świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły, co to może być? Auto nie odpala.
Dziś sprawdziłem, brak reakcji po wyjęciu bagnetu podczas tego syczenia
Hej mam problem z 1.8t aum octavia 1. Szarpie czasem na zimnym po nocy, dodatkowo jest syczenie przy dodawaniu gazu też na zimnym. Co jakiś czas, gdy już jest zagrzany i jadę sobie spokojnie po zmianie biegu, słychać lekko jakby był blow off założony. Dodam, że dv nowa z aso koń 710p, ten grzybek od odmy na tipie też https://filmy.elektroda.pl/11_1722601003...
Cześć koledzy a ja mam taki problem w tej suszarce że jak tylko przekręcę pokrętło w obojętnie którą stronę na wyświetlaczu błąd F07i migają kontrolki Wyczyść filtr I wezwij serwis silnik w ogóle się nie włącza odpiąłem wszystkie kable od modułu i cały czas jest błąd f07. Pomożecie
Jak masz LPG ,to nie licz na to ,że będzie chodził "równo"
Elo, czy spotkał się ktoś z syczeniem na pompie wysokiego ciśnienia? Na zgaszonym silniku, ale na zapłonie, pompka paliwa w zbiorniku zaczyna podawać paliwo i podczas jej pracy słychać na pompie wysokiego ciśnienia syczenie (prawdopodobnie z górnego króćca lub szybkozłączki). Nie chodzi mi już o lokalizację, bo na forum nikt tego nie znajdzie, lecz...
Dobry wieczór, Dzisiaj wymieniałem filtr powietrza w samochodzie Seat Arosa 1.4 MPI 2001 60 KM. Zauważyłem, że jeden z węży jest uszkodzony. Ten zaznaczony już przeszedł swoje, powstała dziura. Od czego konkretnie on jest, do czego idzie? Podczas jazdy z prędkością większą od 90 km/h słyszę syczenie, piszczenie. Czasami delikatnie falują obroty. To...
Nie rozumiemy się nie masz sprawdzać element po elemencie, tylko wpiąć się tuż przed turbo i albo zadymiarka, albo powietrze i słuchasz czy syczy. W ten sposób sprawdzasz cały układ od turbo aż do zaworów w głowicy. To samo od strony układu wydechowego. Ładujesz 2 bary i słuchasz. Jak syczy to szukasz dokładnie, jak nie syczy to nie ma się co czepiać...
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
Jak na wolnych to normalne. Syczy powietrze na przymkniętej przepustnicy. Te silniki są mega wrażliwe na lewe powietrze i od razu kuleją na wolnych. Szczególnie jak wyłączysz klimę i zejdą na 600RPM wolnych obrotów.
Syczenie to najprawdopodobniej podciśnienie. Weź plakat i na odpalonym silniku psikaj w okolice skąd dochodzi syczenie,jeżeli obroty podskoczą to masz winnego.
Więc musisz wyłączyć wszystko inne jak pierzesz. Pralka ma grzałkę pewnie z 2000W. A może więcej do tego silnik. I zaczynasz pobierać między 8 a 12A. I to tylko przez pralkę.
Zobacz rurę z "interkulera", i czy nie jest przestawiony rozrząd, następnie czujnik położenia wału, wtryski, czy pompa podaje. Silnik AEL ?.
EGR to srebrny "grzyb", obok, bliżej węża od intercoolera jest klapa gasząca, z małym, czarnym siłownikiem podciśnieniowym I właśnie ten mały czarny siłownik w ogóle nie działa. Grzyb na EGR działa bo się sprawdzałem otwiera się i zamyka.
Sądzę że w chwili zostawiania na biegu karoseria prze do przodu lub do tyłu przez co dalej naprężenie poprzez skrzynię dochodzi do silnika który to minimalnie na poduszkach się przesuwa w przód lub w tył. Przy uszkodzonej instalacji takie minimalne przesunięcia silnika na poduszkach może powodować objawy jak w Twoim przypadku. Nic więcej nie da się...
właśnie szukałem odpowiedzi o podobnym problemie - słaba skuteczność hamowania.. u mnie jest tak, że przy wyłączonym silniku pedał hamulca jest dosyć twardy a po uruchomieniu silnika pedał zaczyna pomalutku wpadać tak jakby m-dzy sekcjami pompy płyn się przelewał.. ale bardziej podejrzewam serwo Tak jak kolega syczy mi kiedy "podpompowuje" hamulce tak...
W kolektorze ssącym są klapy wirowe , które tak wskrócie wyrabiają się ,dostają luzu i potrafią się urwać .Często wyrabia się też sama dżwignia tych klap napędzana silnikiem ,który jest przy kolektorze widać to od dołu kolektora zobaćz czynie spadła..
Postaram się jutro zrobić i zamieścić logi. Może coś z nich wyjdzie:) Jednak nie mam już pomysłu co może być przyczyną. Wszystko co związane turbosprężarką podłożone dwa razy łącznie ze sterownikiem silnika. Mam audi z tym samym silnikiem na miejscu i wszystko podłożyłem i dalej to samo. Pisałeś w poście wyżej że może być geometria. Jak najbardziej...
oryginalne.
Przedstawiam trzy filmiki, czy silnik zimny, czy ciepły po zgaszeniu słychać takie PSSSSSSSSSSSSSSs, takie jakby uchodzenie powietrza, co to może być? Może to normalne? Dodam, że ten silnik mi dopiero co wymienili, bo samochód miał wypadek, na prawdę nie wiem czy wcześniej takie syczenie było przy poprzednim, ale ja mam wytężony słuch i jak cokolwiek...
Witam. Odpowiadam kolegom na pytania. A więc pedał hamulca ,,opada,, po uruchomieniu silnika dopiero po kilkunastu sekundach, zwłaszcza po dłuższym postoju auta.Przy pracującym silniku na biegu jałowym naciskam około 4-5 raz za razem naciskam pedał hamulca -co też może mieć miejsce np. podczas jazdy po mieście wspomaganie ,,ginie,, . Nigdy coś takiego...
Gdy silnik pracuje słychać syczenie, czy tak ma być? Zależy jakie to syczenie.Możesz słyszeć powietrze w kolektorze ssącym i również dobrze może być następna nieszczelność.
Ja tez mam ten sam problem w iveco daily pompa hamulcowa zmieniona i dalej to samo na zapalonym silniku przy pierwszym wciśnięciu pedał wpada w podłogę po trzech naciśnieciach robi się twardy ale przy ciągłym trzymaniu wciśniętego opada do podłogi ma ktoś jakieś sugestie
Jedno ASO upiera się, że Toyota nie zna takiego problemu a skoro akurat na przeglądzie nie widac to nie ma sprawy. Drugie ASO twierdzi, że ponoć coś jest na rzeczy. Toyota twierdzi, że nie ma kacji serwisowej na takie problemy. Podobno jednak jest wewnętrzny dokument, ze pewne silniki tak mają.
Jest ok bo mam ten sam silnik nawet taki sam kod silnika i u mnie też syczy
witam. Nie wiem czy post pod tym forum bedzie. Ale jak tak to niech moderator to zmieni Pacjent to opel astra f 1.6 8v Pewnego dnie zaczelo syczec przy przepustnicy,wymienilem uszczelki pod przepustnica oraz miedzy korpusem przy okazji dokladnie wymylem srodkiem do czyszczenia silniczek krokowy jak i cala przepystnice Po zlozeniu i zalozeniu do auta...
Cześć, mam problem z Mazda 3 1.6 109km O co chodzi, auto jeździło bez żadnych problemów, dziś - poszedłem by jechać do pracy, odpalił od strzału, zapomniałem czegoś z domu, więc wróciłem na minutę, gdy wsiadlwm znów do auta - zgasł. Od tego momentu nie mogę go odpalić, kręci normalnie, ale nic się nie dzieje. Raz jeszcze odpalił, ale dosłownie na sekundę,...
Witam! u mnie występują zakłócenia w pracy silnika po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i syczy caly czas. Czy czeka mnie jakas wymiana? Z góry dzieki za odpowiedz. Tomek
Witam serdecznie mam również renault 19 z silnikiem 1,8 na gazie wczoraj umyłem silnik i zaczęły się problemy na początku chodził jak zawsze miodzio a później po ok 30 min gdy chciałem jechać po wrzuceniu trójeczki zaczęły sie problemy zaczął strzelać dławić aż w końcu zgasł po dokładnym osuszeniu silnika wymienieniu świec silniczek pali bez zarzutu...
Jestem po wymianie rozrządu, poprawa w dynamice jazdy jest ale nie znaczna. Błąd DF080 zniknął pozostał tylko błąd w module silnika o symbolu: DF624 według opisów znalezionych w internecie to komunikat połączenie multipleksowe UPC, usterka szyny. Nie wiem czy to poprawna interpretacja tego błędu. Odczyt MaxiEcu za pomocą elm
to jeszcze powiedz kolego czy jest to coś poważnego, czy pojawia się sporadycznie? dzisiaj zrobiłem ok 300 km i wszystko było ok. po dzisiejszym dniu wiem, że jednak przewody WN kupujemy oryginalne.. mam to autko od 2 tygodni i podoba mi się bardzo, wcześniej nie miałem do czynienia z VR6, więc wszystkie info się przyda.. dzięki za zainteresowanie....
Co robić żeby dobrze odpalała? Pierwsze co trzeba zrobić to porządnie wyregulować gaźnik, nie mam tutaj na myśli regulacji na oko (coś nie działa to wkręcę lub odkręcę śrubkę), trzeba wyregulować tak jak należy. Wiem, że to już było opisywane setki razy ;) odpalamy pilarkę śrubkę L wkręcamy do momentu aż pilarka będzie pracować nierówno z tendencją...
Przy włączonym silniku coś syczy w głosnikach (tweeterach) ale tylko tylnich, bo na przodzie tez mam i w nich nic niesłychac,jak wyłacze silnik tego efektu niema. Niewiem co moze byc powodem tego?, tani przewód RCA, kable głosnikowe, kable zasilające? no niewiem? moze jakis filtr zastosowac?
A w którym miejscu miałeś uszkodzony wężyk? Tego jeszcze nie robiłem, zimno, brak garażu a silnik z osprzętem wypełnia miejsce pod maską po same brzegi, wiem tylko że czuć benzynę, samochód użytkowany codziennie jeździ normalnie. Jutro sprawdzę czy słychać coś, a nawiasem mówiąc czy to jest dość wyraźny syk? czy trzeba się wsłuchać aby go usłyszeć?...
Dziś rozebrałem dolot powietrza do przepustnicy i mam pytanie do was. Czy tak ogromna ilość oleju która przedostaje się z odmy odpowietrzenia silnika do przepustnicy jest normalna??? http://obrazki.elektroda.pl/9558821500_1...
Po wyłączeniu silnika usłyszałem syczenie spod maski okazało się że ucieka mi czynnik chłodzący. Gdy dopchnąłem kostkę na czujniku syczenie ustało. Czy zawór 8A0820855AA znajduję się w czujniku i to on jest do wymiany czy sam czujnik?? Zdążyłem nagrać to: https://filmy.elektroda.pl/95_1496314347...
oj kolego lepiej nie jezdzij na gazie dopóki tego nie naprawisz, gaz staje się palny w powietrzu już przy 10% stężeniu, to co zauważyłeś to tylko przy przełączeniu, a nie wiesz co się dzieje w czasie jazdy i hamowaniu silnikiem przy cut of, gdzie reduktor potrafi sie przepompować do ponad 2 bar, wtedy ten upust jest poważniejszy i wystarczy do wybuchu...
Wymiana całej podstawki pod monowtryskiem załatwiło sprawę silnik nie syczy tylko został mały problem z tymi obrotami (sytuacja taka sama jak przed czyszczeniem przepustnicy) na ciepłym silniku obroty na gazie są ok chodź lekko falują między 1100 a 1000 obr/min na benzynie około 800 obr/min silnik lekko się trzęsie ale najgorzej jest na zimnym silniku...
Po dość długim czasie wiem co było mojemu autu. Otóz poma paliwa była do wymiany, miała za słabą wydajność jednak ciśnienie było dobre. Po zatkaniu wężyka paliwa które wraca do baku silnik zaczynał pracować poprawnie. Pozdrawiam.
Kierownice turbiny zapieczone, turbina do czyszczenia być może.
Masz uszkodzona poduszkę( miech zawieszenia) Błedy o których piszesz to błedy poduszek silnika które nie maja związku z opadającym zawieszeniem .
W moim Mondeo od dłuższego czasu miałem problemy z wolnymi obrotami silnika. Otóż po uruchomieniu silnika obroty zmieniały się w zakresie 0d 40 do 2000 tyś. Kiedy silnik się rozgrzał obroty trochę się normowały ale nadal pływały. Postanowiłem coś z tym zrobić, pojechałem do elektryka który stwierdził że na 99% tzw. silniczek krokowy. Kazał kupić to...
Witam. Wykonałem przetwornice push-pull z wykorzystaniem układu tl494cn według poniższego schematu: http://obrazki.elektroda.pl/3172256600_1... Z założenia przetwornica ma być zasilana z akumulatora a na wyjściu dawać napięcie w zakresie od 25 V do 35 V ustawiane potencjometrem sprzężenia zwrotnego 22k, wydajność prądowa 5A. Trafo oraz...
Na zimnym silniku pod komputerem pokazuje -18 stopni. Na prawdę nie domyślasz się w czym problem
ManCats, jak i jaltest nic nie pokaże :) Także mam problemy z tą kontrolką z kilkoma autami. Prawdopodobnie świeci się od sondy lambdy. Sprawdź wartości, zrób reset wartości nauczonych, i przejedz się na rozgrzanym silniku, wciskając gaz w podłogę od 20km/h do 60 i hamując górskim/retarderem. Jaltestem można jeszcze spróbować skasować przez "Utrzymanie"...
Podłączyłem moduł usb mp3 Bluetooth. Zasilanie z gniazda zapalniczki. Wszystko działa dobrze do momentu włączenia silnika gdy wzrasta napięcie 14,1V. Wtedy słychać "syczenie" przez jakąś minutę. Próbowałem dołożyć stabilizator ale jest jeszcze gorzej. Jakieś rozwiązanie?
Zrob tak zakrec bypass czyli srube mosiezna ,zDejmij waz do aktuatora , podlacz na krotko elektrozawory tak zeby gaz zaczal leciec z reduktora(oczywiscie nagrzany ) i zacznij skrecac sruba naprezenia (szara z boku reduktora- naprezenie membran)tak zeby gaz przestal syczec.Oczywscie rob to najlepiej na otwartym powietrzu .Potem lekko odkrec te srube...
Jedz do kogoś kto ma instalację min. 10mm i ciśnienie robocze powyżej 7 bar. Sugestia z zatartymi łopatkami jest słuszna, do tego dochodzą zatarte-zardzewiałe łożyska silnika pneumatycznego.
Witam Zakupilem Citroena Berlingo 1.4 w benzynie i zauwazylem ze przy jalowym biegu dochodzi pukanie(jakby sekwencyjne syczenie-przepuszczajacego powietrza) z przedniej prawej strony za lampa w blotniku. Silnik pracuje rownomiernie, wstepnie zostalo ustalone iz pukanie nie dochodzi z silnika, lecz jak wspomnialem zza lampy, z blotnika. Czy orientje...
Sprawdzimy, napisze później co i jak
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Kolego, stawiam na lewe powietrze, sprawdź dobrze, może uszczelka pod kolektorem ssącym, uszczelka pod silnikiem krokowym itp. Pozdrawiam
Hmm pompa? Pracuje ona cichutko w skrajnych położeniach kierownicy się dopiero odzywa ale tak jest raczej w każdym samochodzie. Niestety nie mam czym zmierzyć ciśnienia na tej pompie . Dodam, że samochód rok jeździł na nieprawidłowym zielonym płynie od wspomagania, po jego zlaniu płyn był czarny jak silnikowy. Co się pierwsze uszkadza w takiej sytuacji...
Kolego w Łodzi jest od groma zakładów naprawiających Ople! A w której cześci mieszkasz to podam ci najbliższy twojego miejsca zamieszkania. Pozdrawiam!
Witam wszystkich forowiczów mam następujący problem w sharanie 2001r z abs i esp .Po uruchomieniu silnika zaczyna się syczenie spod pedału hamulca jak nacisnę pedał to przestaje syczeć ale po ponownym zdjęciu nogi z pedału zaczyna ponownie syczeć-jak dodaję gazu syczenie narasta,a przy tym pedał jest twardy a hamulec kiepski .Co jest przyczyną czy mogło...
witam Czy po twojej wymianie rozrządu i filtrów palenie było takie samo na zimnym czy się pogorszyło dopiero jak temperatura spadła? Proponuje sprawdzić czy świece grzeją i jakie jest ciśnienie na cylindrach zimnego silnika. Przewód z poxiliną wymień na nowy.
Przy kolektorze jest tylko przepustnica.Silniczek krokowy znajduje się z prawej strony obok filtra powietrza.Przy pracy silnika nie słychać syczenia.Gdzie można zwiększyć obrota silnika?
Podciśnienie jest za przepustnicą, obojętnie czy zamknięta czy otwarta,kiedy silnik pracuje.
Jak sprawdzić zawory w hondzie. Czy koniecznie trzeba rozmontowac silnik? Co do tego Ci nie pomogę :(, choć powinno się dać wyregulować na śrubie bez rozbierania silnika, a zdejmując samą pokrywę zaworów. czy zawór też też ma na to wpływ? jeśli chodzi o spalanie to ma, tym bardziej jeśli jest wylotowy, to część paliwa idzie w tzw "komin". Co do zapachu...
Witam wszystkich. Ostatnio mam problem z wolnymi obrotami w moim Polo '92 które po prostu falują jak wrzucę "luz". Zajrzałem pod maskę i usłyszałem syczenie w okolicach przepustnicy więc pewnie łapie jakieś lewe powietrze. Co mi doradzicie? Czy to któryś z węży czy bardziej ta uszczelka pod przepustnicą gumowo metalowa?Silniczek ładnie chodzi, czasem...
Ja po opisie wnioskuję, że rozrusznik nie kręci silnikiem... więc nie wiem co mają do tego świece żarowe i cofające się paliwo :/ bendiks nie zasprzęgla rozrusznika do silnika i tyle, wspomniane syczenie to zapewne odgłos kręcącego się "luzem" rozrusznika.
Witam! Nie wiem jaki masz silnik w Twoim autku,ale jeżeli jest na wtrysku to w baku znajduje sie pompa paliwa i jak jest z nią coś "nie tak" to zaczyna "bzyczeć".Może nadszedł jej koniec-daje mniejsze ciśnienie i stąd nierówna praca silnika. Inna sprawa-do zbiornika paliwa doprowadzone jest podciśnienie i jeżeli otworzysz korek wlewu to silnik nawet...
Ja to ustawialem na "syczenie" tzn bez wody podlaczalem tak jak kol.wyzej i wkrecalem srubke naprezenia do momentu ustania wyplywu gazu potem lekko poluzowac zeby zaczelo lekko syczec.Montaz wszystkiego do kupy i regulacja wolnych na cieplym silniku a potem register.Jest sonda lambda wiec mozna wolne ustawic na jej wskazy i tak samo regiter w czasie...
jeszcze niewidziałem szczelnej vektry szczególnie z silnikiem 2.0 jest to uroda tej wersji, więc nieprzejmój się przegląd 1 raz w roku to niejest wielki wydatek
Jeżeli dobrze zrozumiałem to powinienem poszukać pękniętych przewodów rurek wychodzących z turbiny? Przepraszam że się tak dopytuję ale do tej pory miałem styczność jedynie z silnikami wolnossącymi, a temat turbosprężarek jest mi jeszcze obcy. Proszę o odpowiedź.
Mój problem ,a raczej mojego pojazdu polega na głośnym i wyraźnym syczenie ,podczas zwiększania obrotów silnika .Przy około 2i pół ,3 tyś obrotów syczenie jest wyraźne ,ale na zewnątrz pojazdu ,w środku tego syczenia nie słychać ,to tak jakby powietrze gdzieś pchało przez jakiś niewielki otworek ,czy ktoś ma jakiś pomysł ???
Zakładam że odpalasz na benzynie więc jeśli słyszysz syczenie na zimnym silniku i samochód odpalasz na benzynie to powinieneś mieś niemałe kłopoty z odpaleniem już nie mowie o dobrej pracy silnika na wolnych obrotach. czy to na pewno syczy instalacja gazowa ? Jak odpalasz samochód ?
Płomień nagrzewnicy zgasł podczas pracy. Normalnie, po włączeniu startuje silnik (teraz też startuje), zaś po przyciśnięciu zaworu gazowego (później podtrzymywanego przez termoparę) słychać było syczenie gazu. Teraz tego syczenia nie ma. Jednym z zabezpieczeń urządzenia jest eketrozawór (na schemacie 21). Włączony jest w obwód 230V (dochodzą do niego...
Dobry mam mały problem z fordem, podczas jazdy wszystko pięknie śmiga nic nie zamula ani nic.. problemy przychodzą dopiero na światłach lub ogólnie kiedy się zatrzymam Silnik trzyma chwilę obroty jak podczas jazdy i wraca do normy, po krótkiej chwili normalnej pracy silnika auto gaśnie tak bez niczego... Jedyne co można zauważyć pod maską to syczenie...
Ściągnij porządnie czynnik ustaw żeby długo odparował bo jak kolega napisał jest on uwięziony w oleju i będzie długo parował żeby wyszedł cały. Następnie załaduj z 12-15bar azotu na zimnym silniku i zostaw auto na jakieś 4 godziny to będziesz wiedział czy masz nieszczelność. Przed spuszczeniem azotu sprawdź czy nie przepuszcza zawór na którym jest manometr...
Dokładnie , nic się nie stanie. To tak jakby powiedzieć,że silnik w samochodzie hałasuje. W pewnym stopniu musi. Dodano po 5 Moim zdaniem jest inaczej, ale nie będę się kłócił. Jak dla mnie - używać, nie przejmować się. Skoro tak dlaczego więc WSZYSCY nie mamy "piszczących" kart, sekcji zasilania na MOBO, zasilaczy itp.? Dodano po 39 (at)Xenon02 Reklamuj...
Kolektor wywal i kręć silnikiem. Jeśli nie słychać wyraźnie syczenia powietrza to słyszysz ssanie tłoka a ty po prostu jesteś przewrażliwiony. bardzo mozliwe, nawet nie kolektor tylko filtr odlacz, kazdy silnik ma swoja geometrie mozliwe ze po remoncie taka jest charakterystyka pracy na dotarcie chociazby
Witam. Jeżeli te szumy są synchroniczne z obracającą się płytą CD (zakłucenia silniczka) lub pracą innego silnika to możliwe, że filtr przeciwzakłóceniowy (dławik) rozwiąże ten problem. Pozdrawiam.
Faktycznie mój ostatni post dotyczy raczej Passata B5, pewnie wynika to z różnic w osprzęcie silnika względem van-ów. Napinacz nie stuka, ale pasek jak najbardziej może wydawać taki dźwięk(nazywają to "biczowaniem"), wystarczy podnieść obroty o 50 i znika to natychmiast. Osobiście nie sądzę żeby to była wina hydrauliki, jeszcze nie spotkałem się z takim...
witam prawdopodobnie masz pęknięty przewód przy silniku wolnych obrotów lub zrzucony przewód podciśnieniowy pod kolektorem ssącym
Też tak może być więc sprawdź dokładnie wszystkie wężyki podciśnienia i dolot od filtra powietrza czy nie ma jakiegoś pęknięcia itd którym mógł by ssać lewe powietrze. Kontrolka silnika się zapaliła? jeśli tak to podskocz na diagnostykę i będzie wiadomo.
Nic nie jest do wymiany!jak ktoś się nie zna to niech nie pisze takich głupot!tak ma syczec Co ma niby syczeć?Uciekający gaz?Weź to sprecyzuj zamiast pisać w tym tonie.Bo nic do wątku nie wniosłeś póki co oprócz rozbudowanego "ego".Jak coś wiesz(się znasz) to się podziel po prostu!Ciekawe ,że w iluś tam samochodach jakie miałem z LPG czy użytkowałem...
A wiec mam cc700 z LPG. Jak samochod rozgrzeje sie to po odkreceniu korka na zbiorniczku wyrownawczym daje sie slychac syczenie.nie wiem czy to jest zjawisko normalne? Dodam tylko ze uszczelka glowicy byla zmieniana rok temu ale to nie wazne, wszystko wydaje sie byc w porzadku-olej(czysciutki),plyn chlodniczy w normie, zalaczanie wentylatora chlodnicy...
Jak rozebrane to nagrzewnica po rozgrzanym silniku ma mieć w okolicy 90"C Więc zobacz czy tyle jest ?
ostatnio nie wykazało nic, ale próba była robiona na wyłączonym silniku
Witam, mam problem z moja Vectrą. niedawno wymieniłem silniczek krokowy ponieważ miałem problem z obrotami na biegu jałowym.Obroty ustabilizowały się, ale jeszcze przed wymianą nastąpił spadek mocy. Samochód bardzo wolno się rozpędza.Muszę z wyczuciem naciskać na pedał gazu bo jeśli nacisnę za bardzo zaczynam zwalniać.tak samo dzieje się gdy jadę 80...
Miałem się nie odzywać ale nie wytrzymałem. Czy aby dobrze wiesz co to jest koło zamachowe? Czy to znaczy, że wyjmowałeś silnik z samochodu? A ten rozrusznik to naprawiełeś, czy wymieniałeś? I wreszcie czy przed naprawą to rozruch był w miarę poprawny?
Kolego, weź no wody z płynem do mycia naczyń, polej (tylko na zimnym silniku)po wtryskach, popsikaj okolice świecy żarowej. Mi to wygląda na uciekającą kompresję.
Witam, jestem posiadaczem Opla Corsy 1.2 z 1996 roku. Samochód mało użytkowany, większość przestał w garażu (160tys km przebiegu). Jeżdżę na gazie pierwszej generacji i do tej pory nie było problemu. Jednak od jakiegoś czasu auto jakby straciło moc której w silniku 1.2 45KM i tak brakowało. Ostatnio zacząłem obserwować dziwne lekkie syczenie powietrze...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z pedałem hamulca. Otóż podczas hamowania w kabinie rozlega się niemiłosierny pisk.Po oględzinach mogę powiedzieć że z pedała "syczy" powietrze, hamulce działają dobrze, sprawdziłem też serwo na wyłączonym silniku podpompowałem pedał, po czym silnik został uruchomiony a pedał opadł, wycieków płynu nie widzę,...
Witam.Od jakiegoś czasu mam problem ze znikającym płynem chłodniczym w aucie galaxy FL silnik85kW AUY.Sprawdziłem całe auto i nigdzie nie widać wycieków płynu ale zaobserwowałem dziwną rzecz jaka dzieje się w zbiorniczku wyrównawczym a mianowicie po osiągnięciu temperatury 90 stopni płyn zostaje wyssany ze zbiorniczka prawie całkowicie a w momencie...
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
komputer zasilacz sycze silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik
gorący laptop wyłącza fatek winproladder schemat silnika pralki siemens
Lokalizacja śrub H i L w pilarce Husqvarna 136 Seat Leon 2 1.6 TDI 2012 - Spalenie Bezpiecznika F12 i Zła Praca Silnika