A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
Rozwiązałem, ale sam. Pozdrawiam
Nic sam nie zrobisz, polegniesz na module chłodzenia silnika. Jeżeli wzrastają obroty to znaczy że sterownik silnika dostał sygnał żądania klimatyzacji.
Zapomniałem o tym temacie, wrzucam fotki z opisem jak to mam u siebie podłączone. Czerwony (gruby) to +zasilania, Czarny -Masa, Czerwony (cienki) sygnał obrotów, który standardowo idzie do licznika, Pomarańczowy to wyjście na obrotomierz do licznika Astry II
Wymień sobie czujnik obrotów wału korbowego, i przy okazji sprawdź rozrusznik , bo zakłuca sygnały czujnika( są bardzo blisko siebie)
prawdopodobnie zanika sygnał obrotów lub zasilanie.
Cos na ukł. 555 zmotaj.
Temat zbyt wysokich obrotów z Astrze był poruszany na forum z 3lub 4 razy.Użyj wyszukiwarki.
byłem na przeglądzie LPG I co niby tam sprawdzili...? Sprawdź sobie sam pod którą cewkę jest podpięty sygnał obrotów dla sterownika gazowni.
Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej.
Witam! Jest to czujnik przetwornika magnetycznego i ustala położenie odkorbowe i ilość obrotów na minutę.Czujnik ten ustala zwrotne położenie odkorbowe dla każdego cylindra wysyłając sygnał do układu sterowania. Sprawdź jego rezystancje powinna wynosić 800 - 1100 omów. A swoją drogą to jeśli jest on zepsuty to wogóle nie odpalisz auta.
Witam. Posiadam Opla Astrę 2002r. z silnikiem 2.0 DTI. Dziś na diagnostyce wyszedł błąd: 17 sygnał obrotów / zanikl , co to oznacza? Czy ma ktoś kody błędów do tego silnika. Kod ten pokazał się przy diagnozowaniu na przekręconym kluczyku, silnik był wyłączony. Przeczytałem kilka forum lecz nie znalazłem odpowiedzi.
Tak. Są dwie wersję ale L jest takie samo. Starsza L/W czyli obroty nowsza L/F czyli sygnał obciążenia z Ecu. Te nowsze o ile regulator oryginał powinien mieć niebieską kropkę w gnieździe.
Oj nie, tam sygnał obrotów generuje sterownik (na odpowiednim pinie).
Ten wzrost obr.występuje przy rozgrzanym silniku? Jeśli tak to tak jak pisali koledzy wyżej prawdopodobnie zanieczyszcony jest silnik krokowy.W miarę wzrostu zanieczyszczenia falowanie obrotów będzie występowało częściej. Kolejna ew. przyczyna to czujnik temp.podający sygnał do komputera.
Panowie, czy jest ktoś w stanie mi pomóc w sprawie tego dzielnika obrotów?
Wtryskiwacz powinien charakterystycznie "cykać", można też zmierzyć rezystancję około 12Ω ale to nie zawsze jest wiarygodny pomiar, ewentualnie można zamienić ten wtryskiwacz z którymś z innego cylindra i zobaczyć czy będzie pracował. Co do sprawdzenia sygnału to wtryskiwacze mają plus na stałę a sterowane są masą ze sterownika silnika
Cewki w Oplach uszkadzają się bez względu na to czy jest instalacja LPG czy jej niema. Taka jest ich wada. Instalacje gazową można podłączyć w inny sposób nie koniecznie pod cewką zapłonową. Jednak w przypadku uszkodzonej cewki auto będzie w najlepszym wypadku szarpać, a w najgorszym zacznie strzelać. Fachowcy nie mówią o co chodzi bo sami zgłupieli...
czujnik podciśnienia zaciski masa sygnał zasilanie włączony zapłon : zasilanie - masa około 5V na biegu jałowym : sygnał-masa 1,6...1,9 V przy zwiększniu obrotów (obciążenia) płynnie wzrastać np. ruszanie z miejsca na złączu komputera masa A11, sygnał C11,zasilanie C14
Witam! Autko kupiłem nie dawno i juz z ta usterka.. Obrotomierz nie działa. Od czego zacząć? z kąd bierze sygnał? Auto ma instalacje gazowa i gdy odpalam na benzynie po przekroczeniu pewnych obrotów.. około 2 tys. przeskakuje na gaz.
Na początku przeczyscił bym wszystkie złącza na pedale gazu module uec i ecu Może tak zrobić tylko że to nie jest diagnoza a metoda chybił /trafił. A fachowa metoda to kontrola napięć i sygnałów oscyloskopem i parametów. Zastanawiam sie po co "geniusze" podłączyli APPS przec UEC chyba żeby trolować diagnostów.😂
Co do odpalania CDTI miałem podobnie. Na zimnym zwykle odpalał, a na ciepłym różnie. Ale wystarczyło psiknąć plakat do dolotu i odpalał. Winowajcą był czujnik położenia wałka rozrządu. Przy niskich obrotach (odpalanie) dawał za mały sygnał.
wystarczy wziac sygnał obrotów z cewki wn tam sa trze kable najgrubszy lepiej nie dotykac jak silnik pracuje to wysoki napiecie około 20 kV i dwa ciekie przewody na jednym z nich po przekreceniu kluczyka pojawia sie +zasilanie a ten drugi to sterowanie cewki i tam sa obroty silnika
Po wywołaniu kodu usterki występuje błąd numer 22 ( zbyt niskie napięcie w czujniku polozenia przepustnicy) Sprawdzić multimetrem zasilanie oraz sygnał wyjściowy TPS.
Jeżeli ci nawalił ten VSS a twojej astrze, to zaświeci się lampka ABS, bo sygnał prędkości generuje lewy przedni czujnik.
Ciśnienie 3.8 BARA ,podepnij pod jakiś tester i zobacz w parametrach bieżących silnika obroty (sygnał idzie z czujnika walu).
Wygląda to na zanik impulu obrotów silnika. Brązowy przewód w/w centralki podłączony do zacisku (1) cewkiza płonowej - czyli sygnał prędkości obrotowej.
Same błędy to mało, wykonaj podstawowe pomiary na kostce cewki! Dodano po 1 Popatrzyłbym jeszcze na synchronizację i sygnał z czujników obrotów wału i wałka.
Sygnał obrotów na zegary idzie z ECU silnika z pinu 46 --> 20 w zegarach, zielony przewód. Jednak pierwsze co to sprawdź centralkę sterowania wentylatorami chłodnicy (pod zderzakiem, lewa strona) i pewnie wszystko się wyjaśni, bo sygnał obrotów i temp. silnika też tam jest podawany.
Podłączyłem OP-Com-a i okazało się, że gdy silnik się nagrzeje to czujnik od pomiaru obrotów silnika gubi sygnał i przekłamuje wartość... zakupie nowy i dam znać czy wymiana pomogła
To kierownicę z taśmą powinien założyć.Poduszki nie podłącza tylko 2 przewody sygnału. Masa i wyjście na sygnał.Bolec stykowy wywala i w to miejsce wchodzi mocowanie taśmy. Taśmę ustawia w połowie jej możliwiej liczby obrotów z kołami na wprost.
czytajcie dokładnie przecierz kolega napisał ze na centralce przełącza sie a nie reduktor czy coś.Czyli zapewne coś z sygnałem obrotów ewentualnie cos z centralką a tak wogóle napisz jaki gaz.
Elektrit napisał: A jezeli fachowcy ECU nie będzie widział położenia spoczynkowego przepustnicy,to wysteruje IACV ? A jaki czujnik w tym multeku daje sygnał położenia spoczynkowego przepustnicy.?
Opisałem swoje doświadczenie To z linką ok, bo czujnik prędkości (VSS) jest w zegarach, ale z tym czujnikiem temperatury to zmyślasz i tylko w błąd wprowadzasz. Zanim autor tematu zacznie się dobierać do zegarów to na początek radio odpiąć, bo ono, jeśli nie fabryczne, może blokować sygnał prędkości.
Mam nadzieję że nie mówimy o gazie tylko o benzynie. Być może chodzi o obce powietrze. Czy przechodzi w pętlę otwartą od razu po zejściu z obrotów, czy w wyniku braku sygnału z sondy? Wyzerowanie korekcji nie jest potrzebne, sam się ustawi, a już na pewno nie naprawi usterki. Potwierdzenie poprawnych wskazań sondy daje analiza spalin, w tym przypadku...
Sygnał z MAP sensora ma duży wpływ na zrywność auta
Teraz musisz wykonać diagnostykę, zwróć uwagę na masę powietrza w momencie bujania obrotami, ilość kroków regulatora wolnych obrotów oraz sygnału z czujnika TPS, zweryfikuj, ewentualnie zrzut parametrów wrzuć na forum w momencie wystąpienia usterki.
Witam .W "starych" oplach wentylatory pracują zawsze razem z klimą tylko w zależności od temperatury przekaźniki załączają kolejne biegi. Bez klimatronika komputer nic nie robi - idzie tylko prosty sygnał do podniesienia obrotów żeby nie zdusić silnika. Nie wiem jak w Astrze ale inne ople z klimą mają zawsze dwa wentylatory które działają razem . W...
Nie może pomylić błędów, 335 wał, 340 wałek. A sygnał sprawdzany? Masz oscyloskop?
TPS ma z niski sygnał spoczynkowy, poza zakresem. Poza tym obserwuję szybką zmianę sygnału czujnika temepertury silnika.
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" Ponoc to tez moze byc przyczyna. EGR moge zaslepic?
Kolego ja sprawdził bym jeszcze sygnał sondy lambda ,może ona jest uszkodzona.
Jego dupa, nie Twoja. Zejdź na ziemie. Samochód pali, jeździ, a taki gaz ma od 10 lat. Ginie sygnał z cewki, a Ty mi o inwestowaniu w sekwencje do starego grata. Z obrotów schodzi, płynnie przyśpiesza, mało pali, a tylko raz na jakiś czas ginie sygnał i się przełącza. Podmienię sterownik i zobaczę.
Witam. Jak w temacie - szukałem w archiwum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Silnik nie chce zapalić, w serwisie stwierdzili błąd czujnika obrotów wału, 350zł za czujnik (można kupić za 120), ale dla pewności czujnik sprawdziłem osobiście miernikiem i oscyloskopem: 2,4kΩ, sygnał p-p 4V przy kręceniu rozrusznikiem. W różnych książkach znalazłem,...
w starych dislach sygnał pochodził tylko z alternatora bo obrotomioerz jest amperomierzem sprawć sobie ile wyprowadzeń ma twój alternator wyprowadzeń niekture boscha alternatory jurz mają gotowe wolne wyprowadzenie poszukaj jekiejś końcówki która wraz ze wzrostem obrotów silnika rośnie amperarz nz alternatorze
Sygnał do obrotomierza idzie z ECU, a ten pobiera z czujnika wałka lub wału. Jeden z dwóch czujników siada.
Trudno cokolwiek doradzić skoro gazownik przez cały dzień nie doszedł co jest nie tak,przyczyn może być kilka. Zanika zasilanie lub masa sterownika. Zanika sygnał obrotów Sterownik uszkodzony. Jaka to instalacja II generacja czy sekwencja?
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
Witam! Mam mały problem z przełącznikiem benzyna/lpg w mojej Astrze. Dzisiaj nie wiedziec czemu przestał przeskakiwac na gaz. Normalnie zawsze przy 2500 obr. przełącza się automatycznie, zapala się zielona diodka i już, a dzisiaj zaczął pstrykać i pstrykac diodki przygasały i ostatecznie sie nie przełączył. Ktoś wie w czym lezy problem? Może sterownik...
Ciężko coś podpowiedzieć, ale przyczyną może być LPG a dokładnie emulacja sondy lambda. Zgłoś się do gazownika (nie koniecznie ten który montował) i niech sprawdzi czy sygnał sondy nie jest odciety.
Byc moze to co pisze brzmi nieco zaczepnie ale nie mialem takiego zamiaru. po prostu zastanawiam się na ile to rozwazane tutaj podpiecie TPS do Astry 1.4 na monowtrysku jest w stanie cokolwiek zmienic - oczywiscie kryterium podstawowym jes ekonomia ewentuaalnych rozwiazan Z ekonomicznego punktu widzenia to nic nie zmieni, albo nawet na niekorzyść,...
No to sam sobie odpowiadam: Z obwodu świateł Stopu idzie sygnał do komputera o rozpoczęciu hamowania, żeby wyeliminować przypadek jednoczesnego nie zamierzonego naciśnięcia pedału hamulca i gazu sinik nie reaguje na położenie potencjometru gazu i przechodzi do wolnych obrotów. U mnie szwankował potencjometr gazu i po naciśnięciu hamulca obroty stabilizowały...
MAP podmieniony i to samo, wężyka nie podepniesz gdzie indziej. Przy wolnych obrotach i odpiętym wężyku pokazuje 4,8V (atmosferyczne), przy podpiętym i maksymalnych obrotach ok. 1V. Co do parametrów to z tych które mi pokazuje to temperatura ok. 1V na gorącym, przepustnica na wolnych ok. 10% uchylenia i przy pełnym gazie 98-100%, sonda 993-1000 mV na...
Witam!Mam problem w samochodzie opel astra f 96rok silnik x18xe kod błędu P0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" Objawy drgawki przy dodawaniu gazu z dołu,nierówna praca przy 4200obr/min silnik szarpie ,problemy z odpalaniem.Czy w tym temacie pozostaje tylko wymiana takiego czujnika?Oraz gdzie sie on dokładnie znajduje?Prosze...
no tak ale obroty pompy widzi bo jest przez połowę a z błędu wynika że to sterownik na pompie nie widzi informacji z czujnika obrotu wału
Zakładając inne radio niż oryginalne zawrłeś sygnał czujnika prędkości pojazdu, w wiązce radia należy uciąć doprowadzenie kabla niebieski z białym pasemkiem.
Trzeba się było nie dotykać. Zmierz i podaj napięcie sygnału TPS w pozycji spoczynkowej przepustnicy, powiem co dalej.
Sygnał 1 obroty. Cos tam kiedyś było widocznie podłączone ale juz nie ma,wywal go będzie czysciej pod maską.
1 wyczyść silnik krokowy możliwe że się zacina http://astra.autokacik.pl/technika/napra... 2 sprawdź czujnik temperatury (ten co daje sygnał do komputera) (znajdziesz go w okolicach kolektora dolotowego) 3 jeśli w czasie pracy zapala się kontrolka z silnikiem i błyskawicą to sprawdź kody błędów http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Ponieważ ten model ma sondę jedno kablową która tylko daję sygnał i nie wysyła go. Tak mówiło mi kilku mechaników.
Wepnij się oscyloskopem w czujnik położenia wału i zobaczysz jaki jest sygnał, czy nie jest zaśmiecony zakłóceniami.
Eee nie trzeba programować. To Astra I. Tam MID był zwykle z silnikiem 1,8. Przebadałem takiego LCD i bez modułu do czujników (światła i żarówki) nie bardzo da się w autku użyć CHECK. Poza tym z deski dochodzi sygnał przepływu, poziomu paliwa, obrotów - pytanie czy z każdej deski się da to podebrać.
A nie mruga czasem jakaś kontrolka na liczniku? może immo padło. Spróbuj sczytać kody błyskowe jeśli to 94'. A od kiedy immo tnie iskrę ? Brak sygnału obrotów - czyli albo zdechły Hall, albo brak zasilania do niego. Żadna filozofia.
U mnie była jednak nastawiona Astra, a nie HotBird. Ale wykonałam mały obrót anteną i jakoś się udało namierzyć sygnał. Wszystko jest OK.
Jak byłem na pierwszym przeglądzie mojej instalacji BRC Blitz widziałem że majster używał testera którego zdjęcie załączam do tego posta. Tester pokazywał na 3 linijkach diodowych obroty silnika, sygnał z lambdy i pozycję aktuatorka. U mnie ta instalacja działa w Toyotce Avensis 2.0 i tak w mieście pali 9 litrów na trasie 7.8 średnio wychodzi 8.5 literka...
Zrób eksperyment i odłacz na próbę sygnał TPS, który idzie do centralki gazowej - zobaczysz czy wartości wówczas będą inne. Poza tym ... może zrób jeszcze reset ECU autka - może pomoże.
Udało się :) Oto wyniki: 32 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za niskie napięcie 39 - Obroty wyjść. poza skrzynią - brak sygnału I teraz pytanie, co jest winowajcą tych błędów ?
Tak - ale nie wie na jakiej jest satelicie, po drugie ten sygnał jest taki - że na analogu będzie to typowy śnieg. Na analogu jak pojawi Ci sie dużo niemieckich programów - będzie to astra - lekki obrót w prawo i masz hotbird - znajdziesz tam np program Duna (w każdym razie jakieś dziwne arabskie :) ) Wiem, że mimo wszystko trzeba mieć trochę wprawy...
przepustnica z jednej strony napędzana jest linką ,a zdrugiej jest potencjometr -niebieski przewód to sygnał. W multeku (motor c16nz) najczęściej pada sterownik-zimne luty.
Kupiłem sobie Op-coma za ok 100pln podpiąłem pod komputer, wywaliło kod 1335 /nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej /, poczytałem trochę co to może być, padło na czujnik położenia wału, kupiłem. wymieniłem i astra chodzi jak talala. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Kolego nie gadaj głupot. Sygnał obrotów w tym aucie generuje ECU i po sieci CAN przesyła do zegarów. Widziałbym usterkę samej części wykonawczej obrotomierza czyli ustroju elektromagnetycznego. Gdyby były zaburzenia w pracy CAN to choinka na desce by była.
Odczytałem kody błędów 19- przerwany sygnał obrotomierza(wyjaśnia skoki obrotów) 34-Zawór układu recyrkulacji gazów wydechowych – okablowanie lub obwód układu recyrkulacji gazów wydechowych, wysokie napięcie (Simtec, Bosch Motronic)
Podobne objawy da też brak sygnału z czujnika obrotów wału, tylko wtedy by nie mulił. Tam Hall w aparacie zapłonowym jest. Albo giną impulsy, albo zasilanie.
Lambe trzeba by zbadać miernikiem czy podaje zmienne napięcie podczas pracy silnika czy też nie. Bo może być coś nie tak z emulacja na lPG sondy lambda i ECU opla dostaje stały sygnał - ale to zmierzysz miernikiem podczas pracy na na benzynie.
Astra ma impulsator przykręcony do ślimaka na skrzyni biegów, do niego jest dopiero dokręcona linka prędkościomierza. Potrzebny jest dla układu biegu jałowego - zeby nie podbijał obrotów, jak auto się toczy. Bodaj trzy przewody - zasilanie, sygnał, masa. Tutaj pokazane: https://forum.samnaprawiam.com/topic/194...
Poluzuje lekko śrubki odpowiedzialne za obrót wokoło osi anteny i spróbuj ustawić dobry odbiór na tym kanale. Masz wersję gdzie Astra jest centralnym to będzie problem ze słabszym sygnałem w zezie z Hot Bird. Jeśli nic nie pomoże pozostaje kombinować i montować antenę do góry nogami wtedy Astra będzie po właściwej stronie jak centralnym będzie Hot Bird....
To tak jak pisałem, a jak sprawdzili na tym komputerze to EDC dostaje sygnał o włączeniu A/C? Lub czy po włączeniu klimy na wolnych obrotach, wzrastają one o 100 lub podobnie?
Witam kolegów mam taki problem z Astrom H 2005r po wymianie modułu CIM samochód odpala ,ale nie mogę z kalibrować czujnik kąta skrętu kierownicy jest błąd C04690-5A Obwód sygnału czujnika kąta obrotu kierownicy.Na starym module czujnik jest ok.Co może być nie tak z tym modułem w środku są dwie motki ,czy możliwe że któraś się wysypała pozdrawiam.
Witam Usterka jest typowo elektryczna i tyle. Dla usterki typowo elektrycznej powinien być zgłoszony błąd np: "Awaria obwodu zasilania peryferiów" Jak masz ustawione w konfiguracji sterownika LPG: Źródło sygnału obrotów ? Jeśli masz wybraną opcję "wałek rozrządu" to: "zaznaczamy tą opcję jeśli źródłem sygnału obrotów jest czujnik położenia wałka rozrządu....
Z mini lambdą wiele nie zwojujesz- komputer ściema.niby skład mieszanki powinien regulować silniczek krokowy w oparciu o sygnał z sondy lambda,ale to nie działa .Jak by działało to na silniczku krokowym nie byłoby dodatkowej śruby do regulacji.A gaśnie przy wyżuceniu na luz bo dostaje za mało gazu a za dużo powietrza trzeba przerobić wlot by powietrze...
Kalkulator ułatwia wstępne ustawienie konwertera. Ze względu na niewielkie różnice budowy konwerterów, precyzyjne ustawienie według miernika siły sygnału. Oczywiście że należy skierować konwerter w ognisko i zachować odległość od czaszy - nieco tylko większą, niż konwertera w ognisku - ale to ustawienie też według miernika, bo sama antenka, w różnych...
Oscyloskop i sprawdzić sygnał z czujnika . I zobaczyć, co koło niego jest i może drgać. Ps-czym diagnozowane? Podłączyć Tech 2 i patrzeć na liczbę pulsów czujnika stukowego.
- Podstawione dwa czujniki wałka rozrządu - na oscyloskopie jest sygnał - czujnik wału działa, w testerze widać obroty silnika Ma ktoś jakiś pomysł ?? Pokaż oscylogram .Jesteś pewny tego czujnika wału?Podmień go.
Witam ponownie.Już po problemie. Sugerowana przez pseudomechanika wymiana modułu zapłonowego była zwykłym naciąganiem. Po analizie kilku postów doszedłem downiosku, że winę za ten stan rzeczy może byc wyłacznie zalewanie świec spowodowane złym sygnałem ze sterownika na wtrysk. Oczyszczenie czujnika temp.płynu ( był zaśniedziały) wszystko wróciło do...
Auto jak w temacie. CIM podmieniony na drugi i ten sam błąd: C0460 Obwód sygnału czujnik kąta obrotu kierownicy, zakres działanie. Czyżby uszkodzony moduł ABS? Błąd pojawił się niby po wymianie krzyżaka. Ktoś walczył z powodzeniem z takim błędem ?
Taa... pewnie pająk zrobił pajęczynę akurat w ognisku Astry i centralnie tam siedzi zasłaniając. :p Różnica to tylko 6 stopni obrotu na wschód anteny czyli na pewno nic mu nie zasłania bo była by informacja że jakakolwiek przeszkoda znajduje się w widoczności anteny. Jak łapie Hot Bird to Astrę też musi jak przestawi prawidłowo antenę tylko o 6 stopni,...
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Witam martinow Nie piszesz jaki masz silnik i z którego roku, ale z twojego opisu można się domyśleć że w silniku masz sondę NTK a kupiłeś sonde Simensa. Kable połącz odpowiednio czarny-czarny -masa szary- czerwony - sygnał biały -biały -grzałka biały -biały -grzałka Upewnij się jednak czy kupiłeś dobrą sondę dla swojego silnika.
WITAM jestem uzytkownikiem astry 1.6 automat i mam problem z kodem 39 -Obroty wyjśc. - poza skrzynią - brak sygnału nie wiem co mam z tym zrobić juz zrobiłem regeneracje selektora i nie pomogło jedynie usunęło jeden błąd ale mam tego nieszczesnego koda 39. Prosze o pomoc czym może byc spowodowany ten błąd. pozdrawiam
Witam. Czy ktoś może ma schemat sterownika do instalacji gazowej jak w temacie?? Mam problem z kontrolką check engine. Astra 1,4 na jednopunkcie. Sonda lambda podaje sygnał 0,43V do 0,49V na wolnych obrotach na paliwie. Na gazie jest 1V do 1,08V i taki poziom utrzymuje się na wejściu sterownika, natomiast na wyjściu stałe napięcie 0,14V. I ten sygnał...
To proste, ponieważ sygnał prędkości pojazdu pobierany jest z układu ABS a układ ten jest uszkodzony więc prędkościomierz nie działa. Dodatkowy obiaw to np. przy rozpędzonym samochodzie wyrzucamy na luz i auto może zgasnąć lub obroty silnika zejdą bardzo nisko.
Witam Samochód astra G X16Xel brak błędów. Samochód po uruchomieniu silnika utrzymuje normalne obroty po trzech czterech sekundach obroty skaczą do 2000-3000 .Po podłączeniu do komputera przy zgaszonym silniku wartość TPS Sygnał 0,55V TPS Sygnał 0% Po uruchomieniu silnika wartość TPS Sygnał 0,55 V TPS Sygnał 0% IAC control enable aktywne Po trzech czterech...
Zapewne masz żle ustawione odczyty sygnału RPM, na poniższym foto masz pokazane w którym miejscu ustawić-przestawić , jeśt to Multipoint więc jest tam podwójna cewka , 4cyl.2cewki. http://img140.imageshack.us/img140/8382/...
Czyli napięcie 12v z włącznika w kabinie wychodzi, ale masa z ecu (kabel brązowo-fioletowy) na pin 17 w sterowniku nie wychodzi. Obroty podnosi? Z kabiny wszystko OK oraz z tego co piszesz osprzęt też jest OK na pinie 49 przy wyłączonej klimie ma być 12V na włączonej 0-1V pin 34 to sygnał cyfrowy (wg.Autodaty) dot silnika X18XE1 u Ciebie pin 49 to...
Mam podobny problem, ale w corsie B 1,7 D isuzu . Też obroty nie chodzą w zimnym silniku i nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu. Zauważyłem że obroty wskakują po cyknięciu. Moje przypuszczenia że jakiś przekaźnik może od grzania świec żarowych wyłąca świece i daje sygnał na obrotomierz.
Wariator dotarł. Program konfiguracyjny ściągnąłem z z starej archiwalnej strony STAG. Podłączyłem zasilanie celem sprawdzenia interfejsu i próby ogarnięcia procesu programowania. Potrzebowałbym jakiejś przykładowej mapy celem przetestowania. W rozpisce tego typu wariatora nie ma kabla do połączenia z mapsensorem. Tylko do TPS. Czy ktoś z szanownych...
I pojawił się kolejny problem dłubie teraz przy liczniku i się okazuje że w moim jest inna płytka Po sprawdzeniu drogą ścieżek od pinów licznika wiem że : masa (st55) i plus (st50) jest tak samo jak na tamtej białej z vectry , nie wiem natomiast gdzie dokładnie będę musiał przylutować sygnał obrotów z pinu nr 8 w astrze f ( standardowo idzie do st51...
Czyli czujnik położenia przepustnicy,tak?Sygnały zniego są ważne i na b i lpg?Dodam tylko ,że dzisiaj podczas jazdy (lpg) falował ,a podczas przełanczania biegu poprostu gasł???
Amatorze,poczytaj trochę literatury to się dowiesz.Czujnik ten jak i jego sygnał ma ścisły związek z funkcjonowaniem silnika.Chociażby do tego aby ECU mogło ocenić jaka energia kinetyczna jest w danej chwili zmagazynowana w aucie.:!:
astra sygnał obrotów astra sygnał volvo sygnał obrotów
silnik krokowy renault laguna odbiornik janeczek filtry sinusoidalne
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Uszkodzony zaworek iglicowy w Simson SR2 - objawy Silnik 7.5 kW a prądnica wiatrowa 30 kW - współpraca