sygnal diagnostyczny

Znaleziono około 52 wyników dla: sygnal diagnostyczny
Podstawowa forma zapytania: sygnał diagnostyczny
  • Interfejs Diagnostyczny MAX (Grupa VW)

    !!!!temat przenioslem do dzialu Download Samochody ---> !!! Witam Oto schemat i plytka interfejsu (format sch i pcb - wykonane w Protelu DXP) diagnostycznego MAX mojego autorstwa do wlasnorecznego montazu (na podstawie schematu OBDII). Opis: Jako wyjscie zrobilem konektor trojpinowy: +12V, sygnal...

    Samochody Szukam cmsydney   06 Kwi 2006 13:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2026
  • sprinter 2.9 td zlacze diagnostyczne nie dziala

    sprinter jest z 99r.poj.2.9 kod silnika 602.980,zlacze jest 14 pinowe.sprawdzilem napiecia na pinach przy wlaczonym zaplonie 1.zacisk31 0.00-masa 2.zacisk15 11.98 3.zacisk30 12.00 4.blokada przeciwkradziezowa 10.59 5.sygnal predkosci obrotowej 0.04 12.zestaw wskaznikow KI 9.75 14.uklad sterowania...

    Samochody Mechanika darmaxx   28 Sie 2008 12:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4185
  • Nubira II, ALDL, złącze diagnostyczne

    masa do masy, a sygnal do zlącza - tam gdzie masz 5V(znajdziesz miernikiem)

    Samochody Elektryka i elektronika andrzejek12!   09 Sie 2005 19:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4695
  • Urzadzenia diagnostyczne.

    Witam! W tym przypadku(tak sadze) jest podobnie.Myslalem na tym zeby porownac sygnal z czujnika polozenia walu i zaimprowizowac (?) jakis sensor na rurce od wtryskiwacza.Wowczas mozna by bylo okreslic kat wtrysku paliwa i sprawdzic np przyspieszenie kata wtrysku podczas rozruchu silnika.Sa to tylko moje...

    Samochody Mechanika stefanscorpio   20 Wrz 2010 22:15 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2160
  • BMW E30 318 M40 - pod jakim pinem w komp. jest sygnal do obr

    albo gniazdo diagnostyczne pin 1

    Samochody Elektryka i elektronika emeryt2   27 Kwi 2009 07:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2530
  • Silny sygnal, brak wczytywania stron.

    Złą część wydruku ipconfig /all dałaś z kompa, który posiada neta to co wstawiłaś nie ma żadnych wartości diagnostycznych - popraw.

    Sieci WiFi CamillaVeronica   02 Paź 2011 19:44 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2970
  • Citroen Xsara 2.0 16V 2003 slaby sygnal na cewke

    Nowe fakty moze kogos naprawadza na cos. Na diagnostyce KTSem zadnych bledow, na parametrach zaplonb jest sterowany (wyprzedzenie , sygnaly na cewke wszystko jest). Na diodzie dalej widac tylko slabiutkie sygnaly, cewka milczy. Brak zasilania na pin 16 w gniezdzie diagnostycznym z kolei prad jest...

    Samochody Elektryka i elektronika misiekts   22 Lis 2011 09:13 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3162
  • c++ - pobranie sygnalu z rs232 - sygnal przerywany

    Witam. jestem na etapie zabawy z programami diagnostycznymi do obd, z ciekawosci postanowilem zrobic program, ktory pozwoli starszym samochodom pokazac kody bledow w postaci czytelnej dla czlowieka. Chodzi mi o tzw. test dioda, poszczegolne mrugniecia daja kod w postaci dwoch cyfr. stad moje. pytanie...

    Programowanie Początkujący Kubik26   06 Maj 2013 07:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 822
  • SPECTRUM / CEPSTRUM - do czego one w zasadzie sluza ?

    Mam pytanie dotyczace diagnostyki maszyn. Mam sygnal diagnostyczny, np czestotliwosc i musze dokonac analizy tego sygnalu. Pojecia nie mam jak sie za to zabrac, czytalem cos o spektrach i cepstrach ale nie kumam o co chodzi ??? thx za odpoziedz

    Elektro Maszyny i Urządzenia qrdel   26 Sty 2006 15:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1154
  • Polonez 1.6 gsi z wielopunktowym wtryskiem nie osiąga pełnych obrotów.

    13 - sonda lambda , nieprawidłowy sygnał 14 - czujnik temperatury płynu chłodzącego, zbyt wysoki sygnał 15 - j/w, zbyt niski sygnał 17 - wadliwe działanie wtryskiwacza lub wtryskiwaczy 19 - Czujnik położenia ZZ, brak lub nieprawidłowy sygnał 21 - czujnik położenia przepustnicy zbyt wysoki sygnał 22...

    Początkujący Naprawy roman19780219   21 Mar 2017 10:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1128
  • Gniazdo komputera wspomagania Twingo

    tu masz tez opis z jednego z forum wdg schematu ktory zamiescilem w 3 poscie ,,1) staly plus (czerwony gruby) przez bezp. 30A => podlaczylem w skrzynce bezp. pod maska z wejscia duzego 60A bezpiecznika. 2) mase (czarny gruby) do punktu masy NC na lewym przednim slupku => pod najblizsza srube na karoserii 3)...

    Samochody Elektryka i elektronika kitikontiO   27 Lip 2017 18:12 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 10467
  • Brak komunikacji na lini K Audi A4 2.0 2001 ?

    Witam pnowie i zaczne od tego ze zycze wszystkim Zdrowych i Wesolych Swiat:) Mam nastepujacy problem. Kiedy podlaczone sa orginalne przewody pomiedzy ECU pin 43 ,zlaczem diagnostycznym pin 7 i zegarami zlacze T32a/5 (linia K) to w zlaczu diagnostycznym nie ma sygnalu tzn. napiecia. Gdy natomiast utworze...

    Samochody Elektryka i elektronika spidi6451   09 Mar 2012 19:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6733
  • AUDI UKRYTE FUNKCJE KLIMATRONIKA

    KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij...

    Samochody Elektryka i elektronika grzesiek_nysa   09 Maj 2005 00:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 103890
  • brak ogrzewania w audi C4

    Tutaj masz ukryte funkcje klimatronika: KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne...

    Samochody Elektryka i elektronika eri   20 Wrz 2005 21:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5568
  • Hyundai Terracan 2.9CRDI -OBROTOMIERZ

    Witam! Trafil do mnie dzisaj Hyundai Terracan 2.9CRDI z nie dzialajacym obrotomierzem. Auto odpala jezdzi bez najmniejszego problemu nie dziala w nim tylko obrotomierz po podlaczeniu testera diagnostycznego nie wykazuje zadnaego bledu i tu moje pytanie z ktorego czujnika pobierany jest sygnal o predkosci...

    Samochody Elektryka i elektronika EmigrantGB   17 Lis 2011 11:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1472
  • Kody błędów EDC w IVECO EUROTECH

    ECU EDC BOSH M7 1. wlaczasz stacyjke (niekoniecznie uruchamiasz silnik) 2. przytrzymujesz przycisk diagnozy az do zapalenia kontrolki na desce rozdzielczej 3. puszczasz przycisk - kontroilka powinna zgasnac a po chwili o ile sa bledy wymrugac bład. 4. aby odczytać kolejne będy powtórzyć pkt 2-3....

    Samochody Ciężarowe slawarek   13 Lis 2013 01:41 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 52436
  • Jaka Sonda LAMBDA do VW Passat 2E

    Panowie wszystko wporzadku dobrze kombinujecie ale czy nie prosciej podlaczyc sie pod gniazdo diagnostyczne i obaczyc czy cos przypadkiem nie wyjdzie???? nie wystarczy odczytac tylko kodów usterek nalezy wejsc w blok pomiarów i sprawdzic jakie sygnalu otrzymuje sterownij\k z czujników ...

    Samochody Elektryka i elektronika steed1   23 Lip 2006 22:22 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4532
  • Chora instalacja BRC

    >Tester pokazywał na 3 linijkach diodowych obroty silnika, sygnał z lambdy i pozycję aktuatorka. Wystarczy zwykly woltomierz, sygnaly na zlaczu DIN5 sa od 0 do 5V odpowiednio wyskalowane: 1) sygnal z attuatora 0V zamkniety ok. 5V 100 % otwarty 2) sygnal lambda 0V uboga ok. 5V bogata mieszanka 3)chyba...

    Samochody Elektryka i elektronika vvaldek   23 Lis 2005 08:25 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 9326
  • Sekwencja BMW E36 M50B25 z kąd sygnał obrotów ?

    Który przewód z cewki jako sygnał obrotów ? (są 3kable) Żaden. Najlepszy sygnał obrótów będzie z gniazda diagnostycznego. Powinien być kabelek w kolorze zielono/białym i do niego się podłącz. Zgodze sie, ze najlepiej sygnal RPM pobrac z gniazda diagnostycznego, ale bedzie on koloru czarnego...

    Samochody Elektryka i elektronika sztywny13   05 Lut 2007 19:40 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9879
  • CAN sygnał prędkości jest to zawsze ta sama informacja????

    Jezeli w twoim Sprinterze byl raz wbudowany Tachograf to sygnal predkosci jest z tachografu wysylany do Kombiinstrumentu (wskaznik predkosci) przez niezalezny CAN-BUS ktory jest tylko do kombiinstrumentu doprowadzony CAN-BUS z auta tez dochodzi do kombiinstrumentu ale innymi kabelkami. W tym przypadku...

    Samochody Elektryka i elektronika Dali   27 Sty 2008 16:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3780
  • Peugeot 206 1,9 Diesel obrotomierz.

    Witam, Sprawa nie jest taka prosta i zle udokumentowana. Sygnal obrotomierza w samochodach PSA nigdy nie byl brany z alternatora. Jesli jest w aucie sterownik silnika, to sygnal jest brany z niego i przechodzi przez zlacze diagnostyczne (pin 3), jesli nie, to jest czujnik na kole zamachowym. Pozdrawiam,...

    Samochody Mechanika 766630   20 Gru 2008 13:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4229
  • Corsa B - wspomaganie elektryczne

    Pin 2 - brazowy z bialym paskiem prowadzi do zlacza diagnostycznego jako pin nr 3 pin 3 - czarny, plus po zaplonie (15) podlaczony do bezpiecznika F17 pin 6 - czerwony z niebieskim paskiem - sygnal predkosci - znajdziesz we wtyczce zegrow jako pin 25 - jak nigdzie nie podlaczysz, to tez bedzie dzialac. pin...

    Samochody Początkujący Damian-76   22 Lut 2017 08:38 Odpowiedzi: 74    Wyświetleń: 46619
  • Nie wyłączające się wentylatory..

    no i wlasnie tutaj jest problem, bo w moim leonie nie potrafimy sie polaczyc z komputerem, wie ktos moze gdzie w leonie jest komputer zeby sie podlaczyc bezposrednio a nie przez zlacze diagnostyczne (lub ewentualnie sprawdzic czy sygnal dociera z kompa do zlacza diagnostycznego)

    Samochody Elektryka i elektronika szula88   03 Lis 2010 23:28 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3559
  • Daf xf 95 euro3 żółta kontrolka silnika

    musisz przetestowac sygnal jaki ECU otrzymuje z czujnika polozenia walka rozrzádu (w obudowie pompy zasilajácej) i sygnal z czujnika walu korbowego. Nie rozumiem tu pewnej logiki.A mianowicie jezeli komputer wywala bledy czujników obrotu których nie można skasować : To czemu zaczeto sprawdzac pompy,...

    Samochody Ciężarowe krisbrumm   23 Lut 2012 22:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5027
  • Zafira 1.9 cdti, blokada rozruchu auta

    Piszę u was na forum koledzy bo może ktoś pomoże. Mam zafirę 2006, z19dt. Otóż wsiadam rano do autka, kontrolki się zapalają a rozrusznik nie kręci. Cisza. Myślę sobie, no tak, standardowy problem z immobiliserem. Przekręcam drugi raz zapłon i autko ładnie pali. Po południu dokładnie tak samo, co...

    Samochody Elektryka i elektronika kaliope   08 Mar 2013 20:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 9744
  • rozpis pinow kompa do Lovato

    Witam postanowilem dobrac sie dobrac sie swojej instalacji gazowej a konkretnie do komputera gazowego (wszystko to po pomiarach na hamowni..szkoda gadac ile konikow pozostaje nie wykorzystanych) Mam instalacje Lovato z kompem i z jakas druga skrzyneczka (prawdopodobnie emulator wtryskow albo lambdy) Zrobilem...

    Samochody Elektryka i elektronika Makxio   09 Wrz 2003 11:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1892
  • Win98 - ping działa, telnet nie działa,

    Proponuje sprawdzic: 1) port na switchu/hubie 2) kabelki polaczeniowe 3) karte sieciowa Ad3) truno mi zgadywac jaka karte ty masz, ale np 3com ma program diagnostyczny na dyskietce. Mozna sprawdzic czy karta ma problemy z RX/TX. Podobna rzecz mialy realtecki. Byc moze sygnal idzie tylko w jedna...

    Software serwis GD   28 Lip 2004 13:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1612
  • Obrotomierz w MB 190D (201)

    Nie wiem cze we wszystkich wersjach silnikowych ale w wiekszosci sygnal obrotomieza znajduje sie we wtyczce diagnostycznej,poszukaj gdzies schematu wtyczki napweno znajdziesz ,jesli tam bedzie ,(sygnał jest napieciem rosnie wzgledem obvrotóW nie pamietam dokładnie ale cos 1-9v ten sygnał przeprowadzasz...

    Samochody Elektryka i elektronika j_a_c   16 Paź 2004 20:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1173
  • Mam Peugota 307 2.0 HDi rok 2002 i nie chce odpalić...

    Witam. Wasz problem z odpaleniem silnika nie jest pierwszy . W tych typach silnikow zdarza sie to czesto . Jest to diesel wiec zacznimy od poczatku . 1 Sprawdzic swiece . 2 Sprawdzic czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy ( poluzuj przewody metalowe na wtryskach i zacznij krecic . ) paliwo powinno...

    Samochody Elektryka i elektronika nfoka   18 Cze 2005 11:15 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4124
  • montaż obrotomierza do peugot 106

    Witam, jest to możliwe bo przekładałem koledze w SAXO zestaw bez obrotomierza na zestaw z obrotomierzem. Wszystko będzie funkcjonować prawidłowo tylko sygnał na obrotomierz musisz pobrać najlepiej ze złącza diagnostycznego (jeśli jest OBD) lub z cewki. Pozdrawiam Wiem ze temat stary ale pytanko...

    Samochody Elektryka i elektronika lucaboss   25 Wrz 2008 09:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3517
  • Samochodowy TV zamiast LCD

    WITAM CHCIALBYM WYKOZYSTAC TELEWIZOR LCD (MALY ZAMOCHODOWY) DO CZEGOS POZYTECZNEGO W AUCIE, OPROCZ OGLADANIA FILMOW. MOZNA DO NIEGO PODPIAC KAMERKI PRZEMYSLOWE UKRYTE W ZDERZAKU Z TYLU NA PRZYKLAD LUB TO CO MNI INTERESUJE NAJBARDZIEJ CZYLI DO WYSWIETLANIA NAROZNIEJSZYCH KOMUNIKATOW DIAGNOSTYCZNYCH...

    Początkujący Elektronicy hefid   21 Mar 2006 16:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 630
  • Kody błędów w Polonezie Caro - czy ktoś potrafi wyjaśnić?

    Witam. Posiadam Poloneza Caro 1.6 Gli wtrysk Abimex. Zczytalem kody bledow z komputera (jest taka mozliwosc bez koniecznosci podlaczania urzadzen diagnostycznych). Sa dwa. Jeden z nich to:"12" Brak impulsow czujnika polozenia walu korbowego TDC - wiadomo samochod stal, a drugi to:"33" Zbyt wysoki sygnal...

    Samochody Elektryka i elektronika wahoo   26 Mar 2006 14:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4717
  • gaz AKME wskazania wartosci

    pisalem ze sprawdzilem sygnal jest poprawny autko nie gasnie czuc spadek mocy,i wchodzi w tryb awaryjny tylko w czasie jazdy,wozek bmw v8 4l sugeruje sie ze moze komunikat diagnostyczny jest bledny no i brak wyswietlania wartosci z przetwornika cisnienia czy to jest prawidlowe ,acha sterownik benzyny...

    Samochody Elektryka i elektronika 007Daniel   30 Lip 2007 23:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1713
  • netgear DG 834G - nie otwiera stron internetowych

    siemka pomozcie prosze. zakupilem ten router wszystko skonfigurowalem tak jak trzeba, mam w laptopie program diagnostyczny toshiba i jest sygnal wi fi ale za nic nie otwiera stron internetowych. nie wiem co trzeba jeszcze zrobic. w sklepie dostalem trzy strony do konfiguracji routera na tepse i wszystko...

    Sieci, Internet crazydn   20 Gru 2007 14:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1443
  • Hoda Accord 2.2 - pytanie

    witam! chcialbym zbudowac uklad za pomoca ktorego moglbym sterowac podcisnieniami w zaleznosci od predkosci obrotowej silnika. Fabrycznie silniczek, który powoduje ze atuko ma kopa jest ustwiony na ok 4000 obr/min. a ja chcialbym miec mozliwosc regulacji tego progu. Mam taki pomysł: w komorze silnika...

    Samochody Archiwum pabllosee   10 Cze 2008 17:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1589
  • vw passat b5 98 komfort

    ok, udało mi się z tego wybrnać. Pociagnąlem kable i podpiolem sie pod sygnal z tylnych albo z bagaznika. tylko tezraz nie wiem czy komfort to wydoli bo obsluguje zamiast 1/3 silownikow to 3/5. nie wnikalem za bardzo ile. dzieki wszystkim za pomoc. udalo mi sie bez vega. pare odpowiedzi: grajek: mam...

    Samochody Elektryka i elektronika _kamsta   06 Sty 2009 00:08 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4215
  • WV Polo 96r - ABS i "tajemniczy" uklad w kontolce

    WV Polo rok 96r. Problem jest nastepujacy. W zakupionym samochodzie nie dzialal ABS oraz nie zaswiecala sie kontrolka. VAG pokazal brak sygnalu z jednego kola. Po wymianie czujnika tester pokazywal poprawny sygnal ze wszystkich czterech kol. Niestety kontrolka nadal sie nie zaswieca a ABS nie dziala...

    Samochody Elektryka i elektronika valuss   13 Cze 2009 21:19 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1721
  • Partner/Berlingo DW8 co steruje nastawnikiem kąta wtrysku?

    Witam prosze jeszcze sprawdzis czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtryskiwaczu, jest tam widoczny przewod ktorym idzie sygnal. przyrzadzie diagnostycznym powinien wyskoczyc bład, jesli regulator wydatku zostal juz wymieniony tak ajak pan wczesniej wspomnial to prosze jeszcze sprawczi 3 wtysk czyli czujnik...

    Samochody Mechanika horribleshark   16 Wrz 2012 18:29 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18259
  • [A4 B6 2.0 ALT 2001] Brak poloczenia z ECU?

    Sprawdzilem polaczenie pomiedzy pinem 43 sterownika a pinem 7 zlacza diagnostycznego po odlaczeniu akumulatora, sterownika i zegarow przejscie jest. Czy moge sprawdzic zwyklym voltomierzem jakie jest napiecie na pinie 43 sterownika wtedy kiedy wszystko jest podlaczone? Nie chcialbym czegos spalic. Bo...

    Samochody Elektryka i elektronika fil2006   12 Mar 2010 18:40 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3652
  • Neostrada - Upgrade z 6M do 20M [ocena parametrow linii]

    Witam Zwracam się do was bo TP zrobiło mi mały mętlik w głowie i sam już nie wiem co myśleć. Ale po kolei... W tym momencie mam Neostradę 6MB na LiveBox(sic!) Moje parametry to: Tłumienie Bliski koniec: 10.1 (dB) Odległy koniec: 6.0 (dB) Sygnał/Szum Bliski koniec: 21 (dB) Odległy koniec:...

    Sieci LAN scrooge123   09 Lut 2011 08:32 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3025
  • K7VT4A PRO - nie ma POST, 3 sygnały.

    Tak, oczywiście sprawdzałem te kody, tylko pytanie czy AMI grupuje beepy zeby byly latwo policzalne - po 2, czy to jakis inny sygnal, (beep beep przerwa beep - wszystko krotkie) Kupiłem karte diagnostyczną, karta zatrzymuje się na kodzie 85. 85 Memory size check done. About to display soft error...

    Komputery Hardware argoncyc   21 Lut 2012 14:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1126
  • CORSA C 1.2 TWINPORT ODCZYT Z OPCOMA 2 RÓŻNE PRĘDKOŚCI SILNIKA

    Witam Tej marki tego profesjonalnego nie znam, ale z zewnątrz identyczny z tym: Poniżej zrzut danych z rozgrzanego silnika podczas jazdy: Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.0 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.36...

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   16 Maj 2012 18:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4810
  • Nie działa radio po podłączeniu KENWOOD KDC-4047UG

    Witam. Zakładam jeszcze raz ponieważ wcześniejszy temat znalazł się w koszu. Po podłączeniu radia KENWOOD KDC-4047UG do SEATA TOLEDO (2000r) nic się nie dzieje radio się nie uruchamia. Pozamieniałem więc czerwony kabelek z żółtym i wtedy po naciśnięciu przycisku ON słychać był jakby działanie napędu...

    Radia Samochodowe Początkujący slawcioo88   05 Lip 2012 22:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 9065
  • Podłączanie radia Pioneer 6000UB w SEAT LEON 1M

    Zlacze wielopinowe III (ISO zasilanie), -T8-, 8 pin, czarne 1 - Gala speed signal --- sygnal predkosci GALA 2 - Connection for telephone (Mute) --- wyciszenie radia z zest. glosnomowiacego 3 - Connector line K (Diagnosis). --- linia diagnostyczna K 4 - Key activation and deactivation connection...

    Radia Samochodowe Początkujący Goodwind   04 Sie 2012 15:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3979
  • log otl - prośba o weryfikację

    Po wykonaniu skryptu zrobilem restart, posprzatalem zrobilem restart. Podczas dzialania secruitycheck na etapie system health komp sie calkowicie zacial, wiatraki ruszyly na maxa, wszystkie diody diagnostyczne sie zapalily, a wyswietlacz post zgasl. Kiedys juz mialem podobna akcje z sterownikami etrona....

    Pogotowie Antywirusowe aksel_pl   30 Maj 2013 15:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1152
  • opel vectra b 1996r predkosciomierz

    Sprawdzilem wychylkowym miernikiem.Mierze co roku ładowanie i jest jak narazie prawidłowe.A zegary od niedawna szfankuja.Jeszcze zastanawiam czy jak bym sprawdził testerem diagnostycznym czy tam mi pokaze wskazania obrotomierza,bo jesli tak to sygnal jest tylko ze zegary maja awarie i niepokazuja wskazan.

    Samochody Początkujący pawelgawel1980   22 Sie 2014 22:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1593
  • BREW EL 911 RTEG AL 700 - Błąd kontrolki sondy lambda

    Odwoziłem dziś szwagra na Okęcie i mogłem przez te 360 km podpiąć się pod komputer i od czasu do czasu obserwować oscylację sondy podczas jazdy, zatrzymywania itd Wszystko obserwowałem bez wykasowywania błędu sondy lambda z ecu samochodu. A więc błędu w czasie rzeczywistym sondy nie było, był tylko...

    Samochody Instalacje Gazowe psooya   20 Lut 2015 13:04 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 5781
  • Citroen Berlingo 1.9D 2003r - nie działa licznik.

    w bsi jest widoczne, że przycisk działa, a nie ma swiatelek, a nie idzie to przez bsm tylko od razu z bsi na kierunki to wygląda to na to , że bsi ma problem. Rozumujesz logicznie. Tym nie mniej, sygnal wlaczenia kierunkow idzie po VAN-ie z COM2000 (zespol przelacznikow), a awaryjnych - z licznika....

    Samochody Elektryka i elektronika mariank32   03 Paź 2015 17:59 Odpowiedzi: 61    Wyświetleń: 7815
  • Jak podłączyć radio samochode SONY CDX-S2220

    O ile dobrze pamiętam: Brązowy - masa Niebiesko szary - podswietlanie, Różowo niebieski - akumulator, Zielono czarny - sygnal GAL, Niebiesko biały - automatyczna antena, Różowo biały - ze stacyjki, Różowy - diagnostyczny.

    Początkujący Elektronicy rafbid   07 Maj 2016 13:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2475
  • octavia 2 (2011) - napiecie na kablu sterujacym radiem ze stacyjki caly czas

    Dokładnie jak kolega milejow wczesniej napisał. Jeżeli masz ori radio, to podpiecie urządzenia diagnostycznego wiele powie. Diagnostyka BCM, poszukac w parametrach "STYK S" stan. Jezeli po wylaczeniu, wyciagnięciu luczyka ze stacyjki nadal bedzie "załączony" to albo ta malenka kostka stacyjki uwalona,...

    Samochody Początkujący krzysbienkowski   27 Cze 2016 07:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 588
  • Toyota Camry 1999 silnik 2,2 - Znikające zasilanie grzałki

    Opisze mój problem od początku. Mianowicie kuna pogryzła mi przewód od sondy ubytek około 15cm. Z jednej strony sonda już wcześniej była łączona na kostce elektrycznej takiej ze śrubkami z drugiej strony sondę polutowałem. Błąd sondy skasowałem wszystko było ok. Pojechałem do rodziny trasa około...

    Samochody Początkujący imt 579   22 Cze 2017 21:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 348
  • MAN TGL 12.240 - Błędy EDC - EDC 3868, 3872, 3871

    EDC 3868 - nieprawdopodobny sygnal z czujnika temperatury na dolocie do EGR-u EDC 3872/3871 - wewnetrzna temperatura w sterowniku EDC Parametry do podejrzenia w ManCatcie ....lecz czy w innych programach diagnostycznych ....nie wiem .

    Samochody Ciężarowe TechLine1   05 Paź 2018 14:13 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2502
Mouser  Szukaj w 5mln produktów