Chyba wszystko jest dla mnie jasne, napisałem temat, bo to, co znalazłem na internecie stanowiło dla mnie zaprzeczenie, lecz okazało się, że źle odczytałem obrazek... Wynika na to, że ten system jest systemem "iskry traconej", prawda? Ciekawie jest to opisane tu Dodano po 3 Nie żebym nie wierzył kolego Wojtku, ale już mi się wszystko pomieszało... Czy...
Złożyłem układ z [url=http://hektor.umcs.lublin.pl/~kskro... Po podpięciu cewki samochodowej z Renault Megane marki Sagem w/w układ grzeje się bardzo tranzystor BU2525, aż parzy. Cały układ nie dział nie ma iskry Gdy do układu nie jest podłączona cewka BU2525 jest lekko ciepły. Układ i cewkę zasilam DC 12V. Zasilacz 3A. Z BU2525...
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Moduł bezpieczników , bezpiecznik F3 , 25A , opisany jako start - stop , sygnał na rozrusznik /cewkę/ pin nr.3.
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Kliknij na ten opis 1.def a pokaże Ci szerszy opis błędu. Tutaj raczej chodzi o błąd w obwodzie czyli brak sygnału z EGR, przerwa w cewce zaworu itp. Pomierzyć instalacje pomiędzy zaworem a sterownikiem silnika. Zmierzyć rezystancje potencjometru i cewki zaworu.
702 raczej, choć głowy nei dam, ale to mało ważne, na cewce masz: +, masa, i dwa sygnały, wepnij w którykolwiek sygnałowy
Gdzie byłeś w serwisie reno bo jestem z okolic? Po drugie pewno benzyny nie podaje. Albo uwalona cewka, lub wiążka powodująca losowe zapłony.
Jak wpadłeś na genialny pomysł zmiany sterownika ? Sprawdzałeś sygnały kluczowania na cewki? Czy tak samo się wyśniło ?
Padasz dokładniejsze dane samochodu rok, pojemność, moc, wersja. Przekaźnik można sprawdzić czy obwód cewki jest sprawny i czy dochodzi sygnał do gniazda przekaźnika po włączeniu ogrzewania.
No przeciez widzisz usterka stała brak sygnału z czujnika wałka, dwa ostanie to może być wtryskiwacz , nieszczelność dolotu, świeca, cewka
Schemat prosty jak Wacek . Z panelu idzie sygnal żądania do ecu. Ecu ma tylko 1 czujnik od cisnienia klimatycacji. Prosciej sie nie da.
Badany był obwód pierwotny 12V -+2 V, podłączony był dzielnik 20:1. Do badania wtórnego napięcia cewki używam sondy pico. Pech chciał ze cewka ( renault megane 1,6 16V) miała przebicie , no i poszło na igłę. Teraz jestem o tyle mądrzejszy i przed badaniem zapłonu sprawdzam przewodem od multimetru podłączonym do masy czy niewystępujące przebicie.
kable wymieniałem dosłownie miesiac temu kopułka tez nowa łacznie z palcem cewka własnie tu jest problem bo jest dobra a nie daje dalej prądu myslałem nad czujnikiem połozenia wału ze nie daje sygnału jeszcze dzisiaj sprawdze bo rozładowałem akumulator;]
sterownik gazu podaje napięcie na czujnik temperatury. Pytanie na który czujnik temperatury? Przeglądałem tą instalację ( gazową ) kilka razy i wiem że jest wpięta w sygnał z położenia przepustnicy ( jeden kabel), w sondę Lambda szeregowo, w elektrozawór paliwa szeregowo , oraz zawijka "cewka ' na kablu WN przed palcem rozdzielacza. W tygodniu zmierzę...
Cewka wygląda tak jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z internetu) tutaj jest oznaczona 60862B ale przeglądając na internecie zdjęcia kart to co cewka to inne oznaczenie posiada http://obrazki.elektroda.pl/6688305800_1... czy może być inna nie mam pojęcia. Ogólnie cewka odpowiada za przekazanie sygnału na immobilizer, z uszkodzoną nie...
mam problemy z podlaczeniem centralki Lovato Pro do Renault Megane 1,6 V 16 a mianowicie nie moge znalesc stabilnego sygnalu obrotow. Silnik ma cztery pojedyncze cewki z tamtad centralka wogole nie reagoje jedynie z czujnika na kole zamachowym ale sygnal jest bardzo niestabilny przeskakoje pomiedzy 700 a 40 tys. obrotow moze ktos juz robil albo ma w...
Problem polega na tym że immo przestaje migać na desce jest iskra sygnał na wtyczce wtryskiwacza jest , ciśnienie paliwa ok samochód nie zapala.Krokowy wymontowany cisnienie sprężania ok, Błędu zasilania cewki pierścieniowej nie da sie skasować. Samochód z 98 roku sterownik Fenix 5
Popytaj na forum może ktoś ma na zbyciu cewkę. Ktoś już na Forum pisał o tej cewce, że jest tam nawinięte 250 zwojów drutem 0.06mm. Jak faktycznie cewka jest uszkodzona to nie jest wielki kłopot ją przewinąć. Jak byś jej jeszcze nie skleił, to C=1nF Hmmm - nie jest to za duża pojemność? W/g producenta jest tam 3.39MHz lub 847.5kHz w zależności od ustawień...
Witam. Moje auto Renault Megane 1998 1.6 8v. Przy próbie dostania się do stacyjki, przez przypadek zerwałem oba druty z cewki, która czyta immo z kluczyka. Jest to taki pierścień. Teraz nawinąłem ten kawałek drutu, który spadł. Zerwane druty zlutowałem i po sprawdzeniu na tym małym układziku, przez cewkę sygnał przechodzi. Zapomniałem dodać, że moje...
Panowie silnik w megane 1,6 8V nie ma kopułki ani palca, nie można też przestawić zapłonu bo jest on ustawiany elektronicznie przez urządzenie sterujące na podstawie sygnałów z czujników. Myślę, że należy zacząć od świec następnie przewodów WN tak jak radzi "autopl" - najlepiej w nocy. Może być to też wina jednej z cewek.
Po wielu tygodniach i przetransportowaniu auta do polski problem w końcu rozwiązany. Uszkodzony był sterownik, nie dawał sygnału na dwóch pinach. Koszt wymiany to nowy komputer 170 pln plus zrobienie immo dla nowego sterownika koszt 200pln o kosztach transportu wspominał nie będe, ale i tak taniej niz robienie czegos takiego w Holandii:) Dzięki wszystkim...
Brak błędu o wypadaniu zapłonu cewki oczyszczone kontaktem świece roczne oczyszczone gniazda wcześniej wydmuchane podczas jazdy jak się dlawil dziś pokazało że sonda 1 parametr minus 100 procent po czym jak jechał ok to pokazuje 0 sonda nowa ngk I czujnik położenia walka nieciagly przerwa w natężeniu sygnału tyle pokazuje
Witam nie wiem gdzie mam szukać pomocy może wy mi pomożecie megan 1.4 8v nie odpala brak iskry i komputer nie widzi w momencie kręcenia prędkości silnika czujnik wału wymieniony bez zmian po przekreceniu kluczyka pompka paliwa pracuje około 3 sek i poda sygnał na cewke a jak kręcę rozrusznikiem brak zasilania cewki brak iskry kable od cewki do komputera...
No to jeszcze podsumowanie. Pomiary robiłem na pracującym silniku. Masy i zasilania na sterowniku dobre, zasilanie cewek dobre, 5V na czujniki dobre, Dwa przewody od skrzyni; na jednym 0/5V, na drugim sygnał przepustnicy (napięcie maleje od około 8,5V ze wzrostem otwarcia), ładowanie 14,1V. Z braku oscyloskopu zapiąłem na czujnik obrotów multimetr -...
Witam, problem jak w tytule. Bezpiecznik sprawny, przekaźnik sprawny - podmieniany, pompa sprawna. Po podaniu zasilania bezpośrednio na pompę (w skrzynce przekaźników) pompa startuje, auto odpala. Pozostaje według mnie jedynie ECU (bo plus na cewkę jest wystawiany właśnie przez niego). Czy w tym modelu jest jakiś bezpiecznik (np. w Megane na podłużnicy),...
megane 1.6 8v silnik K7M problem: samochód nie zapala. sprawdzone: czujnk położenia wału ok 250 Ω czujnik położenia przepustnicy ok czujnik podciśnienia ok rezystancja silnika krokowego ok (nie sprawdzone czy daje napięcie) cewki dobre, są zasilane przekaźniki mocy są zasilane załącza się pompa (nie sprawdzone ciśnienie) spostrzeżenia: nie ma iskry...
Dzisiaj sprawdzę bo dopiero wróciłem z pracy. Dodano po 3 Motronic - zrobiłem dzisiaj tak : odłączyłem obie wtyczki od cewek( do niczego nie podłączone - czyste sygnały z zasilania i sterownika), pomiędzy pin zasilania ( 12V) a pin z sterownika(kluczowanie masą) podłączyłem diody . W trakcie kręcenia rozrusznikiem na jednej wtyczce dioda migała cały...
Pytanie, czy mogę podłączyć przekaźnik o małej mocy (pobór mocy przez cewkę 200mW) pod przewód z sygnałem prędkościomierza, wpiąć w to diodę zenera i kondensator tylko jakiej pojemności dla 200mW? i czy w ogóle w ten sposób styki przekaźnika zostaną zwarte po ruszeniu samochodu ? drugie pytanie to czy po takim podłączeniu licznik nie będzie mi oszukiwał...
Pacjent to: Renault Megane 1,4 16V 2000 Sterownik: Simens Sirius 32 Uwagi: zagazowany Opis: Brak bledow w sterowniku. Poczatkowo bardzo rzucalo silnikiem - nierowna prace silnika(na gazie bardziej widoczne, odczuwalne). Wymienilismy cewki na cyl. 1 i 2gim. Cewki pracuja parami w szeregu 1 i 4 oraz 2 i 3. Rzucanie silnika jakby sie zmniejszylo, ale sytuacja...
NIe znam dokładnie KME ale to wygląda na stykologię albo sam sterownik walnięty. Sterownik jest (zwykle) podłączony do cewki zapłonowej aby wiedział czy silnik pracuje czy nie. Tzw. sygnał obrotów. Jeżeli to połączenie przerywa lub z jakiś innych przyczyn sterownik gubi sygnał obrotów następuje powrót na benzynę. Może być tez inny problem, np zanika...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
Widać, że brakuje napięcia na przekaźnik, zastanawiam się nad ominięciem przekaźnika, podając bezpośrednio 12V na pin, który załącza przekaźnik. EDIT: Zorganizowałem drugie wspomaganie, działa jak trzeba także wykonałem kilka pomiarów. Okazało się, że w większości napięć wyjściowych się zgadza. Na poniższym zdjęciu zaznaczyłem kilka informacji: 1....
Witam. Znalazłem na forum kilka starych tematów z tymi błędami, jednak nic konkretnego w nich nie było oprócz tego,że komuś one wyskakiwały. Jeśli chodzi o mój przypadek: kupiłem Meganke II 2003r z silniczkiem 1,6 16V. Po kilku dniach jazdy zapalił mi się check engine i serwis. Pojechałem do elektryka na komputer i tam wyskoczyło kilka błędów z czego...
megane cewka megane sygnał cewka megane
schemat tensai matlab sinus instrukcja berlingo
schemat sonata transfomator impulsowy uszkodzony
Kody do pilota uniwersalnego dla TV Manta Peugeot 206 1.4 16V 2004 - Check Engine po wymianie sondy lambda