W astrze impulsator jest raczej z tyłu na płytce zegrów Sygnał prędkości poza sterownikiem silnika idzie jescze w inne miejsca: do radia i do TIDa (ten zegarek z termometrem). Przy toczącym się samochodzie można wywołać procedurę "samotestu" TIDa poprzez wciśnięcie obu guziczków na kilka sekund. Po teźcie wyświetlacza powinna się wyświetlić prędkość....
Migający ATT to typowy objaw kolizji sygnałów na kostce ISO radia, np. sygnał prędkości pojazdu opel astra.[/quote] Czyli wina może być też w kostce iso więc musze sprawdzić ja całą czy jakieś poszczególne kable? Posiadam również opla więc może mam ten sam objaw co w astrze.
Nie używaj kapsloka ;) Objawy które masz oznaczają że nie dochodzi sygnał prędkości pojazdu. Bierze się on z zegarów (z impulsatora) i dalej sobie idzie przewodem niebiesko-czerwonym (albo czerwono-niebieskim?) do radia, do MIDa/TIDa, do immbilisera i w końcu do ECU. Popatrz, poszukaj.. A może twój błąd to 24 a nie 25 ? Jeżeli tak, to problmem jest...
Witam . Zdjęć nie porobiłem ale jest tak: od wtyczki sterownika silnika ta dolna idzie wiązka aż pod akumulator jest tam przewód niebieski czerwony jeżeli dobrze pamiętam i on był w kilku miejscach poprzecierany a także inne przewody po zaizolowaniu już nie było żadnych wyskoków prędkościomierza. Sygnał prędkości idzie że sterownika ABS . Jeżeli pomoże...
To proste, ponieważ sygnał prędkości pojazdu pobierany jest z układu ABS a układ ten jest uszkodzony więc prędkościomierz nie działa. Dodatkowy obiaw to np. przy rozpędzonym samochodzie wyrzucamy na luz i auto może zgasnąć lub obroty silnika zejdą bardzo nisko.
Odczytać błędy z modułu ABS stosownym narzędziem. Sygnał prędkości pojazdy w tym samochodzie pochodzi z ABSu, więc przy niesprawnym ABS może też prędkościomierz nie działać.
Akurat w Astrze radio i prędkościomierz to dwie odrębne sprawy bo są zamontowane w dwóch różnych miejscach, lecz są one połączone jednym wspólnym kabelkiem niosącym informację właśnie o prędkości pojazdu. Zdarzało się że ktoś zamontował niefabryczne radio i ten sygnał był zablokowany. kolega wcześniej pisał że wystąpiły problemy z radiem więc taka była...
Jeden jest to sygnał prędkości pojazdu i przychodzi z impulsatora i idzie na pin 6 IMMO. Drugi idzie do kompa i powinien się łączyć z pinem 7 IMMO. Skrócony opis działania: Po przekręceniu kluczyka IMMO gada sobie z kompem (pin 7). Immo jeżeli wykryło w zasięgu zarejestrowany transponder zezwala kompowi na uruchomienie silnika. Po ruszeniu samochodem...
Pani ma podobny problem do mojego i dziś sprawdzę wszystkie połączenia elektryczne . Jeśli uda mi się zlokalizować przyczynę to napiszę Pani co było problemem . Wymieniałem ostatnio uszczelkę miski zaworów , końcówki drążków kierowniczych i ustawiona została w serwisie zbieżność kół . Od tego czasu licznik km pokazuje mi ze jadę kiedy stoję w miejscu...
Jeżeli przepustnica jest na linke (tzn klasycznie) to do tempomatu potrzebne jest osobne urządzenie. W Omegach B to jest jedna puszka z częścią mechaniczną i elektronicznym (mikroprocesorowym) układem sterującym. Do nabycia na alledrogo za 50 - 70 PLN. Z tego "sterownika tempomatu" wychodzi linka którą podłącza się równolegle do istniejącej liniki gazu...
Zakładając inne radio niż oryginalne zawrłeś sygnał czujnika prędkości pojazdu, w wiązce radia należy uciąć doprowadzenie kabla niebieski z białym pasemkiem.
W fabrycznej kostce radia jest sygnał prędkości pojazdu (funkcja gala), jak niefabryczne radio w jakiś sposób go zakłóca, to nie działa prędkościomierz. Bodaj 5 pin we wtyczce
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
Wymieniałem ostatnio uszczelkę miski zaworów , końcówki drążków kierowniczych i ustawiona została w serwisie zbieżność kół . Od tego czasu licznik km pokazuje mi ze jadę kiedy stoję w miejscu a dokładnie skacze wskazówka od 0 do 20 km/godz. Zapala się też TC i ABS . W czasie jazdy bywało że wskazówka licznika spadła na 0 km/godz i po chwili znów pokazywała...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
ABS jakie widzi prędkości? Jakie błędy w samym ABS? Czujnik przepustnicy, jakie widzi parametry? Podejrzałbym jego sygnał oscyloskopem. Pojawiły się nowe okoliczności. W monnecie kiedy pisałem tego posta nie było żadnych błędów ABS. Dnia 03.05.2017 zapaliła mi się kontrolka ABS. Odczytałem błędy zapisane w sterowniku ABS i był to błąd dokładnie o takiej...
najpierw odłącz aku na kilkanaście sekund żeby wykasować błąd potem jazda autem i znowu wymrugaj błędy (ciekawe czy powróci 24) zwykle jest tak że jeśli czujnik prędkości padł to przy delikatnej jeździe ecu nie wychwyci ale przy dynamicznej wyłapie brak sygnału z czujnika i zapali kontrolkę silnika. Czy tak jest u ciebie? Do obrotów ma to jednak troszkę...
Podłącz diodę LED(z rezystorem 1kΩ) i sprawdź na przewodzie sygnałowym niebiesko/czerwonym wychodzącym z modułu U1, czy podczas kręcenia piastą jest sygnał. Być może coś Ci obciąża sygnał. Dobrze było by sprawdzić oscyloskopem sygnał i jego poziom przy prędkości poniżej jak i powyżej 60km/h. W parametrach silnika też jest prędkość pojazdu można...
Ale kiedyś MID mi pokazywał różnie: 7,4; 7,1; 6,5 itd. a teraz od bardzo dawna stoi w miejscu na 6,4 i nic się nie zmienia. Dodano po 1 Do czego zmierzam – otóż do pytania czy niesprawny MID może zakłócać sygnał prędkości i przez to samochód szarpie? Jak wyciągnę bezpiecznik MIDa to nie działa obrotomierz i prędkościomierz i samochód gaśnie. Oznacza...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam, od kilku miechów pojawiają mi się na zmianę lub razem te dwa błędy. P0500 - czujnik prędkości pojazdu lub sygnał prędkości pojazdu jest poza zasięgiem, nieprawidłowa częstotliwość - pojawia się najczęściej podczas jazdy na dużych prędkościach, a P0105 - ciśnienie na kolektorze dolotowym, czujnik napięcia błąd - najczęściej jak ruszam ze skrzyżowania....
ABS: połączenie pinów A i K w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie...
Auto jak w temacie co jakiś czas zapala się SERWIS auto wchodzi w tryb serwisowy po kilkuset metrach chek gaśnie iwszystko normalnie, wraca nieregularnie raz po 10 km drugim razem po1000km. niema znaczenia wilgoć. Komputer pokazuje P 500, ale mechanik mówi że w tym aucie jest to sygnał prędkości pojazdu a on jest brany z lewego ABS-u a to trzeba wymienić...
To wszystko kwestia eksperymentów. Najlepiej na początek napisać prosty program który to mierzy tylko ilości impulsów z ABS (ten sygnał wykorzystuje także radio do regulacji głośności w zależności od prędkości pojazdu) i impulsów dostarczanych przez sterownik (zależne od czasu otwarcia wtryskiwacza). Ten pierwszy wynik porównujemy z tachometrem i w...
Witam. Problem polega na liczniku w Oplu astra h 1,9 diesel 150koni. Po odpaleniu samochodu Licznik dosłownie Lezy ( brak obrotów Prędkości stanu paliwa) da dodatek znikło podświetlenie deski rozdzielczej, Tryb sport nie działa , ryglowanie drzwi tez nie działa . Swiateł awaryjnych też nie można włączyć z guzika. Ksenon przeszedł w tryb awaryjny włącza...
Pomyśl, jak bez elektroniki silnik wspomagania będzie wiedział, w którą stronę się kręcić??? Dobre spostrzeżenie, będzie potrzebny do tego sterownik, czujnik momentu obrotu kierownicy znajduje się już w kolumnie, czy więc wystarczy tylko sterownik, czujnik momentu obrotu kierownicy(w jakim położeniu się ona znajduje) silniczek wspomagania, no i oczywiście...
Witam Asterka 1.7cdti, auto jak zimne zapala bez problemu, jak lekko ciepłe też, jak się zrobi kilkadziesiąt km to nie ma szans na odpalenie. Musi postać z godzinę lub dwie i dopiero zapali. Poza tym zapalaniem jeździ, przyspiesza normalnie, pracuje równo zarówno jak jest zimna jak i ciepła. Podpięcie pod kompa daje takie błędy: P0070 - błąd czujnika...
Polonezy i Lubliny miały możliwość wkrecenia czujnika ciśnienia oleju który zamieniał ciśnienie na wartość napięcia. Te czujniki często przeciekały, ale możesz popytać. Podłączyłbyś się z sygnałem do ADC i mierzył jego wartość. Co do czujników temperatury to jeśli takowy jest na silniku to też się do niego podłącz. Czeka Cię jednak małe wyzwanie w zwiazku...
Witam. Samochód ma problemy z wchodzeniem na obroty, czasem gaśnie. Błędy ze sterownika silnika: P0500 - Usterka sygnału prędkości pojazdu (74) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (75) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (5B) - Nie występuje...
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
mam problem z opel astrą f z silnikiem C14SE, u mnie w aucie po wciśnięciu jednoczesnie tych dwóch przycisków przy wyświetlaczu nic sie nie pojawia poza takim czymś ------ a powinna pojawiac sie prędkość pojazdu poprzedni właściciel auta przed sprzedażą wyjął radio i uciął wszystkie kable, mam teraz radio podłączone i poizolowane taśmą ale zostały mi...
Witam Opiszę objawy: - auto czasem odpala a czasem rozrusznik kręci i nic, - Jak zapali to po 1-3min obroty zaczynają falować między 300-1000 i gaśnie - max obroty do 3000 kody błędów: P0560 napięcie w systemie, niskie wejście stałe P0500 prędkość pojazdu sygnał nieprawidłowy, P380 obwód sterowania świecami żarowymi , nieciągłe U2405 CAN brak komunikacji...
Dzisiaj zczytałem dane op-comem: Napięcie systemu,11.8 V Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywny Przepływomierz powietrza,498 mg/suw Sensor barometru,1.0 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.8 bar Ciśniemnie ładowania,1.0 bar Temperatura powietrza wlotowego,8 °C Temperatura cieczy chłodzącej,20 °C Temperatura...
Witam, Astra G 1.6 8v 75 km benzyna bez LPG. Już od bardzo długiego czasu falują obroty w zakresie ok +-100, czy na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć...
Witam, Mam w mojej astrze klimatronika dokładnie ten panel: http://obrazki.elektroda.pl/7538869800_1... otóż nie działa mi sterowanie kierunkami nawiewu, dmucha tylko na nogi, z bocznych nawiewów oraz z pod siedzeń i lekko z przednich nawiewów. Na szyby z góry i boków w ogóle nie wieje, co przy zimie będzie problemem. Mierzyłem napięcia...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
silnik jakoś odpalił, ale pracuje nierówno i nie ma mocy, gaśnie; obroty na biegu jałowym falują między 825 a 875 Czy dane poniżej są prawidłowe? Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.5 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0 % TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.49...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Dziś już nie dałem rady. Ale doczytałem na angielskich forach informację o 'nauczeniu' ABS-u Dodatkowo wiąże sie to z systemem DDS w które to aut jest wyposażone, własnie wertuję Dokumentację TISa i oto co znalazłem: ****************************************... System kontroli ciśnienia w oponach (TPMS/DDS), system nadzorowania spadku...
filtr paliwa wymieniony Dodano po 1 turbo raczej sprawne bo przy 20000 obrotow slychac ze sie zalacza a jesli by bylo uszkodzone to przeciez olej by mi caly poszedl do turbiny Dodano po 6 niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows...
Ja też obstawiam zapowietrzenie, w blokach pomiarowych widac prędkość pompy i silnika w momencie kręcenia. Rorząd ustawiony na blokady, podczas kręcenia kąt w mierzony wtrysku 0 stopni, jak odpali jest około 2.8 na wolnych, załącze logi z bloków silnika. Podglądałem u kolegi w takim samym sprawnym silniku ma kąt 5 stopni, czy tu też taki ustawić? Być...
niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>-19/10/2013. 13:1251 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,1999 (X),Astra-G,Silnik,X 17 DTL Sterownik Klucz #1: 6B Klucz #2: 8F Ustawiony...
Do wywołania kodów ABS zwiera się 2 górne piny - lewy i prawy (w złączu 10-pinowym). W złączu 16 pinowym nie pamiętam ale ono występuje w nowszych astrach i tam ZTCW mrygania niet (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę) Kody błędów ABS: 12 - brak błędów 16 - zawór elek/magn. przedn.lewego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu 17 - zawór elek/magn. przedn.prawego...
jak to przełączyć ? Dodano po 23 Kody usterek Elektronika silnika Ilość kodów Opis usterek P0070 - Czujnik temperatury zewnętrznej - nieprawidłowe działanie - Stale Status DTC 71 P0500 - Prędkość pojazdu - Sygnał nieprawidłowy - Nieciągle Status DTC 74 P1125 - Obwód informacji zwrotnej z siłownika przepustnicy - Sygnał nieprawidłowy - Nieciągle Status...
Witam ponownie jestem po wstępnych testach, autko gdy jadę np na 4 biegu bez gazu to zapala sie kontrolka silnika i autko słabn ie, gdy dodam więcej gazu to dostaje sił, przed regeneracja też miałem podobny problem z tym że z czasem coraz częściej się pojawiała ta kontrolka. jakiś tydzień temu zczytałem błąd P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego...
https://obrazki.elektroda.pl/1499875900_... Projekt jest odpowiedzią na potrzebę odtwarzania muzyki z dowolnego telefonu w samochodzie (Astra H 2005) za pomocą Bluetooth. Jednym z warunku było zapewnienie dobrej jakości dźwięku, co dyskwalifikowało transmitery FM. Na moje nieszczęście fabryczne radio nie posiada złącza JACK, przez...
Spalanie przy spokojnej jeździe wynosi ok. 11l/100km. w trasie ok. 8l/100km. DPF według komputer ok. 30% ostatnie wypalanie 130km temu Skąd takie spalanie ? Druga sprawa samochód ma fabrycznie 100km a zbiera się jak by miał 130km+ samochód nie miał żadnego chipa W czym może być problem ? Dane z komputera: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący...
astra czujnik prędkości pojazdu czujnik prędkości pojazdu astra sygnał prędkości astra
budowa latarki używany server posuw drutu migomat bester
kondensator rozruchowy silnika kondensator rozruchowy silnika
Scania 450 Euro 6 - Kod błędu 56: AdBlue i układ pneumatyczny Jak zdjąć zabezpieczenie z gaźnika Oleo Mac 937?