W astrze impulsator jest raczej z tyłu na płytce zegrów Sygnał prędkości poza sterownikiem silnika idzie jescze w inne miejsca: do radia i do TIDa (ten zegarek z termometrem). Przy toczącym się samochodzie można wywołać procedurę "samotestu" TIDa poprzez wciśnięcie obu guziczków na kilka sekund. Po teźcie wyświetlacza powinna się wyświetlić prędkość....
ale zdajesz sobie sprawę że to silnik Common rail? To auto troszkę wyprzedza epokę Twoich pytań, sygnał prędkości znajduje się w danych na szynie CAN
A spróbuj podpiąć sygnał o prędkości z pinu 3 licznika pod pin 20 MID-a.
Na zdjęciu nr 1 jest prostokącik z numerem 555. To jest sygnał z czujnika przebytej drogi http://obrazki.elektroda.net/3_127170951... http://obrazki.elektroda.net/52_12717095...
Jeżeli masz tam czujnik, to dalej sygnał z niego leci do skrzynki z bezpiecznikami / przekaźnikami. Tam jest taki przekaźnikopodobny element (bodajże pomarańczowy) który jest przetwornikiem sygnału z czujnika na sygnał drogi / prędkości. A pewnie problemem u ciebie jest walnięty czujnik -> wymiana razem z piastą niestety.
Do radia też leci sygnał prędkości, przewód niebiesko-czerwony.
Opisałem swoje doświadczenie To z linką ok, bo czujnik prędkości (VSS) jest w zegarach, ale z tym czujnikiem temperatury to zmyślasz i tylko w błąd wprowadzasz. Zanim autor tematu zacznie się dobierać do zegarów to na początek radio odpiąć, bo ono, jeśli nie fabryczne, może blokować sygnał prędkości.
92....Czujnik położenia wałka rozrządu - niewłaściwy sygnał prędkości obrotowej.
Masz tam abs? Bo chyba nie było astry G bez ABS'u. Jeśli masz abs nie kombinuj, bo kolejnego posta możesz już nie napisać, zresztą jak nie masz to też nie kombinuj tylko zrób jak fabryka wypuściła. Sygnały są takie same, ale nie wiem czy dasz rade ''podebrać''. Przypadkiem w tym aucie prędkościomierz nie działa na ''średnią'' prędkość auta, jak ma to...
Nie wiem który, zaraz sprawdzę, jak znajdę, jak nie, to jutro będę miał schemat. Fabryczne radio dostawało sygnał prędkości, żeby się podgłaszać automatycznie wraz ze wzrostem prędkości, tobie w tym miejscu wychodzi z radia pewnie mute i zwiera sygnał prędkości. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Tu masz schemat, niebiesko...
A jednak jest: - sygnał prędkości pojazu, z ABS do sterownika silnika - sygnał redukcji momentu obrotowego z ABSu do sterownika silnika (występuje gdy ABS realizuje kontrolę trakcji / ESP) - niekiedy wystęuje sygnał "rough road" czyli "wyboistej drogi" z ABS do sterownika silnika, uzywany m.in przez algorytm detekcji wypadania zapłonów.
Schematy samego silnika są ogólnie dostępne co do sygnału prędkości to sam czujnik jest podpięty pod sterownika ABS-u a on później daje wspólny sygnał o prędkości dla pozostałych układów.
Jeżeli ci nawalił ten VSS a twojej astrze, to zaświeci się lampka ABS, bo sygnał prędkości generuje lewy przedni czujnik.
Migający ATT to typowy objaw kolizji sygnałów na kostce ISO radia, np. sygnał prędkości pojazdu opel astra.[/quote] Czyli wina może być też w kostce iso więc musze sprawdzić ja całą czy jakieś poszczególne kable? Posiadam również opla więc może mam ten sam objaw co w astrze.
Odetnij sygnał prędkości od radia jak nie oryginalne.
Problem w tym że pokazuje prętkość, jak będzie pokazywał prędkość to wtedy będzie działał:) Z tego co kojarzę to przy bezpiecznikach powinien być przetwornik który przetwarza sygnał ABS na zrozumiały dla licznika.
sugnał prędkości idzie z ABS,a konkretnie czujnik lewego przedniego koła. Konsekwencje są zalezne od tego gdzie się wypnie.
Wygląda to na zanik impulu obrotów silnika. Brązowy przewód w/w centralki podłączony do zacisku (1) cewkiza płonowej - czyli sygnał prędkości obrotowej.
W astrze F można sprawę załatwić odcinaniem zasilania modułu ABS. Tam dochodzą dwa zasilania, gruby stały plus i plus "po kluczyku". Ten po kluczyku (czarny przewód) idzie z bezpiecznika F6. W Astrze F nie ma zależności ABSu z innymi systemami - sygnał prędkości jest generowany w oddzielnym impulsatorze. W Astrze G są problemy po odłączeniu ABSu z sygnałem...
To nie jest czyste złącze :D Jeśli miała by być gdzieś podłączona to właśnie do czujnika z tyłu skrzyni biegów, tak jak to widać na zdjęciach. Ale jeśli działa ci normalnie prędkościomierz to bardzo możliwe że tego czujnika u ciebie po prostu tam nie ma bo sygnał o prędkości idzie z ABS.
Odczytać błędy z modułu ABS stosownym narzędziem. Sygnał prędkości pojazdy w tym samochodzie pochodzi z ABSu, więc przy niesprawnym ABS może też prędkościomierz nie działać.
Źle, tu masz opis http://www.astra.auto.pl/content/view/20... Mierzalny sygnał, tylko 12V nie 5.
Miałem podobnie, piasta od strony kierowcy kolego do wymiany. Niestety nie mam tam możliwości zamiany poszczególnych elementów, zatem 300 - 400 zł do wydania. Tam również, znajduje się czujnik przy ABS odpowiadający za sygnał, który daje info o aktualnej prędkości na zegarze. Przeważanie skaczący, odchylający sie w trakcie postoju itp świadczy o trwałej...
Nie używaj kapsloka ;) Objawy które masz oznaczają że nie dochodzi sygnał prędkości pojazdu. Bierze się on z zegarów (z impulsatora) i dalej sobie idzie przewodem niebiesko-czerwonym (albo czerwono-niebieskim?) do radia, do MIDa/TIDa, do immbilisera i w końcu do ECU. Popatrz, poszukaj.. A może twój błąd to 24 a nie 25 ? Jeżeli tak, to problmem jest...
Sterownik silnika (komputer) nie otrzymuje sygnał prędkości bodajże taki czujnik w astrze montowany jest w liczniku podłącz kompa po auto i sprawdz liste danych.
Zdjęcie trochę kiepskie ale to wygląda rzeczywiście na sterownik od Z14XE/Z16XE więc schemat powinien się zgadzać. A przewody niebiesko-czerwone masz od pedału gazu na pinie 35 i od sygnału prędkości na pinie 41.
Jak z ABS-em, to sygnał prędkości brany jest z czujnika lewego przedniego koła.
Dobrze sluszal kolego Kuncioch te dwie rzeczy nie moga byc wymieniane osobno programowane przez producenta
Jeden jest to sygnał prędkości pojazdu i przychodzi z impulsatora i idzie na pin 6 IMMO. Drugi idzie do kompa i powinien się łączyć z pinem 7 IMMO. Skrócony opis działania: Po przekręceniu kluczyka IMMO gada sobie z kompem (pin 7). Immo jeżeli wykryło w zasięgu zarejestrowany transponder zezwala kompowi na uruchomienie silnika. Po ruszeniu samochodem...
rozumiem czyli trzeba sprawdzić od wyjscia ze sterownika abs Dodano po 15 Radio odłączone i tak samo nawet na wolnych obrotach bez jazdy wariuje. Dodano po 10 Jeszcze jedno pytanie czy sygnał prędkości idzie przez multimetr?
Obrotomierz prostokąt, 100 Hz dla 3000rpm, czyli tyle co zapłonów w 4-cylindrowych silnikach. Prędkościomierz prostokąt, gdzieś na zegarach nawet można odczytać ile impulsów przypada na przejechany kilometr, tzw indeks prędkości, ale już nie pamiętam jak to się robi. Temperatura PWM, częstotliwość około 100Hz. Wskaźnik paliwa zwyczajnie zwierasz do...
Podaje paliwo. Pozdrawiam.
efka ma licznik na linkę, więc i tak musisz zmienić licznik na jakiś inny ja tam bym to olał, możesz sobie na GPSie zobaczyć prędkość, będzie dokładniejsza :) pozdrawiam - miłośnik i właściciel kilku Asterek F :) mam nawet dwie w automacie :)
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Czujnik przebytej drogi (czyli impulsy drogi lub jak kto woli prędkości) w tym autku są generowane w zegarach. Jest tam optoukład je generujący, który czasami lubi padać. Podawane są idą do DID/TID/MIDa (tego wyświetlacza z zegrakiem), radia(niektóre fabryczne radia miały funkcję zmiany głośności zależnie od prędkości) i do sterownika silnika. Do sterownika...
Panowie, jeśli tam jest silnik z "iksem" na początku, to prędkość brana jest identycznie jak w "eFce" - z czujnika na skrzyni biegów. Jeśli natomiast z "Zetką", to jak piszecie, z impulsatora w kole. Jeszcze ważne chyba jest czy ma/nie ma ABS. A u mnie w X16SZR (już nieobecnej) był brany sygnał z piasty.Fakt ,ze miała ABS.Jedyna wtyczka na skrzyni...
Od takich problemów to był "język polski" w szkole. Sygnał prędkości w ogóle masz? Radio na próbę odłącz jak nie fabryczne.
Jeżeli przepustnica jest na linke (tzn klasycznie) to do tempomatu potrzebne jest osobne urządzenie. W Omegach B to jest jedna puszka z częścią mechaniczną i elektronicznym (mikroprocesorowym) układem sterującym. Do nabycia na alledrogo za 50 - 70 PLN. Z tego "sterownika tempomatu" wychodzi linka którą podłącza się równolegle do istniejącej liniki gazu...
Sprawdź sygnał z MAP-sensora i czujnika położenia przepustnicy.
Mam opis X17DTL Myślę że będzie pasować Sterownik ECU: Pin 33. Tu powinno się pojawiać 12V po włączeniu klimatyzacji w kabinie. Jeżeli się pojawia to jedziemy dalej: Przejście: Pin 41 z ECU z pinem 10 sterownika Pin 66 z ECU z pinem 17 sterownika Sprawdź jeszcze przejścia: Pin 27 z ECU (sygnał prędkości) z pinem 13 sterownika Pin 28 z ECU (info o temperaturze)...
w tym aucie nie.. Ale: sygnał z immo do kompa idzie tym samym kablem co sygnał prędkości... Może coś źle podłaczyłeś / nie podłączyłeś.. A skąd jesteś ?
Traktuj poważnie ludzi ;) naprawdę interesuje mnie przy jakich warunkach zacznie piszczeć. Potrzeba przejechać jakiś dystans, czy osiągnąć prędkość min., czy może coś jeszcze innego ?
W autach bez ABS, sygnał prędkości brany jest nadal z czujnika ABS przedniego lewego koła. Chociaż dałbym sobie głowę uciąć, że widziałem co najmniej jedną Astrę g z czujnikiem w skrzyni, identycznie jak w "f".
Sygnał immo potrzebny jest tylko do uruchomienia silnika. Później w zależności od wersji silnika , na tym samym przewodzie jest sygnał prędkości auta. Jeżeli wersja silnika NZ to linka. Posprawdzaj wtyczki i masy w silniku.
Z tego co pamiętam to prawy czujnik ABS jert też sygnałem prędkości. Możliwe że przy jakiejś naprawie,albo został niedopięty,albo uszkodzony,np.przewód.
Lekko obawiam się dłubania przy wskazówkach żeby nic tam nie uszkodzić. Druga sprawa że nie wiem jak wygląda sterowanie, czy przy takim przełożeniu nie powiększam błędu pomiaru bo skoro skala jest szersza to na pewno to samo wychylenie spowoduje wskazanie niższej prędkości. Ale to ogólne pytanie o to jak sterowany jest licznik - czy dostaje informacje...
Niestety ale ten TIS co posiadam nie ma informacji o autach poniżej 1997, w tym Calibry. To co Ty posiadasz to raczej zwykły TID (zegarek, temperatura i radio) więc podłączenie będzie prawdopodobnie takie samo jak w Astrze F czy Corsie C. Dodano po 34 Dokopałem się do schematów od Vectra A i Calibry. Ten wyświetlacz to DID i pokazuje jedynie temperaturę...
Problem rozwiązany - czujnik w desce uwalony. Wymiana na nowy i wszystko ok. Nie wiem czy przczyną usterki mogło być błędne podłączenie radia - jakiś "fachowiec" podłączył sygnał z czujnika prędkości na wyjście sterowania automatyczną anteną. Pozdrawiam.
no też tak zrobię ale widać ze to jakby mechaniczna sprawa bo włącza się przy skręcaniu. Na pewno sygnał pobierany jest z lewego czujnika ABS do komputera a dalej do licznika prędkości>!?
Zakładając inne radio niż oryginalne zawrłeś sygnał czujnika prędkości pojazdu, w wiązce radia należy uciąć doprowadzenie kabla niebieski z białym pasemkiem.
Na komputerze widnieje tylko błąd komunikacji czujnika prędkości Nie ma takiego błędu. Albo zły sygnał albo przerwa w obwodzie. Proszę podać kod błędu to się sprawa wyjaśni. I podaj jaki abs tam siedzi. Jest ASR?
chyba nie do końca dobrze myślisz wtryskiwacze są sterowane z modułu masą i mają plusa po zapłonie, więc we wtyczce diadnostycznej nie ma tego sygnału natomiast nadajnik prędkości drogi jest na wtyczce od radia dwa przewodziki złączone razem na skraju w kolorze niebiesko czerwonym
Witam - zmierz sygnał wychodzący z czujnika na podpiętej kostce przy prędkości takiej jak kręcimy ręką ,a ja zmierzę w innej astrze,mam akurat 2 takie na warsztacie,porównamy i zobaczymy co dalej -miłej niedzieli
Witam! Niedawno zapaliła mi się kontrolka check engine, po podłączeniu komputera okazało się, że jest to błąd 370 (Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika A) , czy ktoś wie gdzie jest ten czujnik?
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
co do 0370 znalazłem coś takiego: 0370 Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika "A" Może ktoś trochę jaśniej mi to opisać ? Co oznacza wspomniany 0251 ?
Schowek do wyjęcia i masz dwa kable do wentylatora a opornica jest wsadzona od góry w dół widać kable dochodzące do niej na wsuwki czerowony i czarny i jedna kostka trzeba kontrolką sprawdzić czy sygnał z climatronika dochodzi, opornice sprawdzaj miernikiem trzeba zobaczyć czy jest zrobiona z drutu oporowego czy elektroniczna.
W fabrycznej kostce radia jest sygnał prędkości pojazdu (funkcja gala), jak niefabryczne radio w jakiś sposób go zakłóca, to nie działa prędkościomierz. Bodaj 5 pin we wtyczce
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Geneza błędu P0100 P0100 Za wysokie napięcie przepływom. powietrza P0100 Za niskie napięcie przepływom. powietrza P0100 Niewłaściwy sygnał w obwodzie czujnika przepływu powietrza. Podejrzanego już masz, sprawdź dolot pod kątem nieszczelności.
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
maasy pompa i filtr nowy To czy będzie tam impuls sterujący (masa) nie zależy od tego czy jest tam paliwo , filtr , czy pompa . Impuls pojawia się w trakcie obrotów wału . Jeśli masz uszkodzony czujnik wału sygnału nie będzie . Jeśli auto ma immo ,to niesprawność tego systemu również spowoduje brak sygnału i sterowania wtryskiem . Zacznij od odczytania...
czujnik podciśnienia zaciski masa sygnał zasilanie włączony zapłon : zasilanie - masa około 5V na biegu jałowym : sygnał-masa 1,6...1,9 V przy zwiększniu obrotów (obciążenia) płynnie wzrastać np. ruszanie z miejsca na złączu komputera masa A11, sygnał C11,zasilanie C14
Byłem na komputerze pokazał błąd-brak sygnału prędkości samochodu. Pojechaliśmy z podłączonym komputerem i pokazywał prędkość na komputerze do 20 km/h przy wyższej prędkości-. na komputerze pokazywana prędkość 0 . Ma ktoś pomysł na tą usterkę ?
Czujnik wałka rozrządu tez podmieniłem i nic. a Najlepsze jest to że jak iskra zginie i święcą uderzę lekko w głowicę to iskra jest pojawia znowu a auto i tak nie pali. Dodano po 2 Bo ten czujnik wałka rozrządu podmieniłem od silnika 2.0 na pinach i błąd wykasuje jest ok, zaczynam próbować odpalać i ma ochotę zapalić ale po chwili wyrzuci ten błąd 19-...
Nie jaze o co ci chodzi? W większości tych samochodów był ABS, sygnał prędkości na licznik idzie właśnie ze sterownika ABS-u. Te które go nie miały miały jakiś śmieszny przetwornik podłączony do czujnika przy kole.
Witam. Fajny miernik i szybkie ustawianie. http://www.satsklep.pl/images/zalaczniki... To nie miernik, to Sat Finder. Jaką wartość sygnału podaje ten miernik i w jakiej jednostce? Na pewno nie w dB. Dodano po 1 Jeżeli chodzi o identyfikację satelity w takim Sat Finderze to działa według następujących zasad. Warunkiem koniecznym prawidłowego...
I tak sie dzieje. Po zdjęciu wtyczki z presostatu załączają sie 2 wentylatory z max prędkością. Podłączyłem się do kompa programem OPEL TECH 2 aby sprawdzić błędy ECU - żadnych błędów nie pokazuje.
czyli zwyczajnie PWM - tak przynajmniej było w Oplach pokroju Corsy C czy Astry G. Nie wiem tylko, jaka częstotliwość...robiw Nic takiego tam nie było, podświetlenie poprzez podawanie 12V z regulatora oświetlenia deski. Sygnał prostokątny to była prędkość auta, nic innego.
Akurat w Astrze radio i prędkościomierz to dwie odrębne sprawy bo są zamontowane w dwóch różnych miejscach, lecz są one połączone jednym wspólnym kabelkiem niosącym informację właśnie o prędkości pojazdu. Zdarzało się że ktoś zamontował niefabryczne radio i ten sygnał był zablokowany. kolega wcześniej pisał że wystąpiły problemy z radiem więc taka była...
Dobra a teraz ja zapytam po co do TID idzie sygnał prędkości. Bo nawet w pewnym trybie da się wyświelić 00.0km/h tylko po co to jest? Jeśli jest on podłączony to powinien pokazywać prędkość (bodajże do 53 km/h) w trybie testu, prawdopodobnie do weryfikacji wskazań licznika. Sygnał ten jest podłączany również do radia (GALA)
Moderator odniósł się do wypowiedzi o przeciętym przewodzie. Tak właśnie należy postąpić montując większość niefabrycznych radioodbiorników. Przecięcie przewodu zapewni, że sygnał prędkości nie zostanie zakłócony, zwarty przez radio. Natomiast jeśli przewód nie jest odłączony/przecięty to mogą występować objawy, o których piszesz.
Ustaw prawidlowe parametry kanału podstawowego na tym tunku!! Menu~Instalacja~Konfiguracja ręczna~Param.Kan.Pdst. I wpisujesz: Częstotliwośc: 10.892 Prędkość transmisji 27.500 FEC: 3/4 Polaryzacja: Pozioma Potem wejdż w wyszukiwanie satelity. I wtedy ustawiaj
JUŻ WIEM O CO BIEGA W DYSKUSJI! Jeden o gruszce, drugi o pietruszce... Teraz mój przykład: Jeśli list z Katowic do Gdańska "idzie" 1 dzień (trasa Katowice - Gdańsk dla pociągu = 8 godzin), to czy z jednej ulicy w Katowicach na sąsiednią będzie szedł 10 minut? NIE! Wynika to z tego, że oprócz samej drogi listu owy list bierze udział w kilku INNYCH PROCESACH....
Witam Posiadam opla astrę z 92r. w której fabrycznie było radio SC202 wymieniłem je na fabrycznie montowane w astrach CDR 500. Radio CDR 500 posiada funkcję kontroli głośności w zależności od prędkości jazdy. Aby działała to funkcja radio musi dostać na pierwszą nogę dolnej kostki z zasilaniem sygnał z abs-u zwany SCV Jak sprawdzić czy ten sygnał jest...
nowy filtr był zalany ropą ?? P0725 - sygnał prędkości obrotowej i P1630 - zawór sterujący dawką paliwa . Sprawdz rezystancję podzespołu czujnik położenia wału korbowego . spróbuj zdjąć rurę od filtra powietrza i siknąć mu plakiem , pewnie się zapowietrzył ... powinien odpalić.
W skrzyni nie żadnego impulsatora a jest tylko reduktor. Nie wprowadzaj w błąd, to nie opel kadet. Poza tym jeszcze raz pytam-w przypadku uszkodzenia czujnika prędkości jazdy w jaki sposób przestawał by wskazywać prędkościomierz? Linka idzie do licznika, u dołu licznika jest tarczka z naniesionymi polami białe->czarne. Dioda świecąca oświetla pola,...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Witam wszystkich ! Myślę że w dobrym miejscu zadam pytanie w sprawie prędkościomierza i licznika kilometrów w astrze !,7 D z roku 2004. Otóż z czego licznik prędkości odczytuje jaką prędkością jedziemy ??? We wszystkich postach, które czytałem jest napisane że sygnał jest brany z elektroniki pompy ABS-u. Ale w tym przypadku problemy pojawiły się po...
Uwagi końcowe 1. Przetwornik FP-S2-LF polskiej firmy Labor-Aster działa w układzie docelowym od ponad miesiąca - bilans dzienny pracy 12/24 przy temperaturze ok. 55 oC i wilgotności względnej 30-40% 2. FP-S2-LF umożliwia ustawienie częstotliwości max do 30kHz, co jest przydatne w przypadku braku informacji nt. zakresów prędkości obrotowej oraz rozdzielczości...
Sonda jest poto aby dawać odpowiednią dawkę paliwa w zależności od obciążenia i obrotów silnika. Jeżeli masz uwaloną sondę to urządzenie sterujące odczytuje iż jest zbyt uboga mieszanka i zwiększa ilość paliwa a co za tym idzie mogą rosnąć obroty. Czasem możesz mieć zabrudzony czujnik prędkości obrotowej silnika i podaje błędne dane do urządzenia sterującego.
Ale czy napewno sygnał do uzyskania danych spalania i prędkości idzie ze sterownika silnika. Bo patrzałem na alegro i gościu ma cały komplet komputer pokładowy ze wszystkimi czujnikami i nie było tam żadnego wolnego przewodu pod sterownik silnika
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
Witam, Serdeczna prośba o wskazówkę. Posiadam łącze internetowe 20 Mb/s z UPS (wcześniej Aster). Sygnał jest rozdzielany przez router Linksys WRT54GC na dwa laptopy. Na jednym laptopie nowszym jest system vista i jest zainstalowany antywirus Avast. Przy sprawdzeniu prędkości pobierania na speedtest pokazuje sie maksymalnie 10 Mb/s (sprawdzane kilka...
Chodzi o Moduł napędowy QUAD (QDM), to usterka może dotyczyć: a) lampki ostrzegawczej, b) klimatyzacji, c) sygnału prędkości silnika do układu sterującego automatycznej skrzyni biegów. Po włączeniu układu sterowania napędu na 4 koła czytnik kodów usterek sprawdzi obwody i wykaże, który z nich nie jest sprawny.
Witam, sprawa ma się następująco: - sprawa fizycznego umieszczenia radia - będzie pasować tylko od vectry czyli bez tego takiego garbu na środku; - jest już parę wątków mówiących o tym, że CAN (średniej prędkości) jest używany tylko do komunikacji wyświetlacz-radio-telefon-klima (i oczywiście tak jest); - wyświetlacz musisz mieć od Merivy (platforma...
Pisałem tylko o tym z czym będzie problem. Czyli: - wskazanie temperatury silnika, sygnał PWM - światła przeciwmgielne - regulacja podświetlenia - sterowanie klimatyzacji i obiegu zamkniętego - wskazanie prędkości i poziomu paliwa, trzeba by zmodyfikować zawartość pamięci licznika żeby były poprawne. Resztę można śmiało podłączać tak samo jak w F-ce.
W nowych samochodach, w tym również w tym oplu, komendy załączania po przekręceniu stacyjki, info o zapalonych światłach, sygnał prędkości i inne... przesyłane są do radia po magistrali CAN. Mozesz na własną rękę odnależć taki sygnał w samochodzie, np. przy stacyjce. Wyprowadzenia nowego złącza ISO odnajdziesz na stronie kolegi DjLj24: www.studio24.prv.pl
źródło: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... 19 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 29 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie Kod 19 w tych sterownikach występuje zawsze gdy silnik jest zatrzymany, czyli nie należy tego traktować jak błąd. Kod 29 może oznaczać przerwę w obwodzie sterowania przekaźnikiem pompy paliwa....
Witam, Mam następujący problem. Posiadam internet w sieci Aster (pakiet D: 5 mb/s U: 1 mb/s). Do modemu jest podłączony router bezprzewodowy Wireless G router Pentagram Cyberus. Router dzieli sygnał na dwa komputery, które odbierają go bezprzewodowo. I teraz jest coś czego nie rozumiem i nie wiem w czym leży przyczyna. Mianowicie laptop A osiąga zakładane...
na chwile był spokój i teraz dalej powtarzam pytanie: bo piszecie na inny temat mój opel bierze sygnał prędkości z lewego koła z ABS (brałem to koło do góry i rura) a mój kolega stwierdził że ten czujnik jest walnięty powtarzam pytanie: czy mimo że mu komputer pokazał uszkodzenie tego czujnika mi może nadal pokazywać prędkość?
Witam. Czytałem podobne tematy ale proszę o pomoc w znalezieniu usterki. Opel Astra G 1.7 DTL rok 98. błedy: P1220-A(Krytyczna usterka systemu 1) i P1335-A (Pompa wtryskowa:brak sygnału wejściowego prędkości obrotowej silnika z jednostki sterującej) Opel ma bardzo metaliczną pracę, kopci i brak mocy, czasami po zapaleniu gaśnie ale można go uruchomić...
Czyli masz niepełną prędkość! Na 7270v3 i 7330SL mam tyle samo (17Mbit/s). W zasadzie przy kazdym polaczeniu predkosc synchronizacji jest inna +- 1Mbit/s. Pewnie zalecilbys wstawienie jakiegos filterka :-) Moze zostawmy te dyskusje nic nie wnoszace, bo po raz kolejny sie spotykamy w temacie. Nie wiem jak te uklady sa zbudowane i szczerze - uwazam to...
U mnie wymiana czujnika położenia wału pomogła. Bynajmniej na razie - 3dni działa jak należy :) Mam Astrę II G 2.0DTI 2001r. 101KM Objawy, które wystąpiły: - podczas jazdy obrotomierz spadł do 0, zaświeciły się dwie pomarańczowe kontrolki - spadek mocy, silnik pracował w trybie awaryjnym - na wolnych obrotach podczas postoju oraz przy wciśniętym sprzęgle...
Tak,silniczek krokowy jest podpięty pod alternator,alternator daje mu sygnał że trzeba dolac więcej benzyny do gaźnika,i on to robi. Tak się wydaje niezorientowanym,prawda jest bardziej złozona. A co do tej astry-pierwsze to sprawdzić bardzo dokładnie kąt wyprzedzenia zapłonu. Multec małe i szybkie zmiany prędkości obrotowej niweluje właśnie regulacją...
Z przewodami paliwowymi jest ok Dodano po 1 Moje błędy : kod 74 to Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie . to co jam teraz zrobić wymienić przepływomierz powietrza????? gdzie on sięznajduje???????? czy najpierw sprawdzić napięcie w jaki sposób i gdzie????????? kod 31 to Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym...
Sygnał: 5V, prostkąt, ok. 15 impulsów na metr. Taki sam jest w: (w tych autach grzebałem coś z tym sygnałem): Corsach B, Astrach F, G, Vectrach A, B. Taki sam też jest np w Daewoo Nexia. Tam jest impulsator przy skrzyni, tak jak w niektórych kadetach więc pewnie i w Omie A.
Witam Hamowanie silnikiem z wtryskiem następuje zawsze kiedy zdejmie się nogę z gazu (całkowicie) a jednocześnie obroty silnika są wyższe od biegu jałowego. Przy obniżeniu obrotów do granicy biegu jałowego silnik automatycznie wznawia pracę. Łatwo można zauważyć ten moment jeśli podczas hamowania wytrzymamy nerwowo i nie będziemy wciskać sprzęgła to...
Pomyśl, jak bez elektroniki silnik wspomagania będzie wiedział, w którą stronę się kręcić??? Dobre spostrzeżenie, będzie potrzebny do tego sterownik, czujnik momentu obrotu kierownicy znajduje się już w kolumnie, czy więc wystarczy tylko sterownik, czujnik momentu obrotu kierownicy(w jakim położeniu się ona znajduje) silniczek wspomagania, no i oczywiście...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
aster prędkość sygnał aster aster sygnał
rygiel domofonu przetwornica 200hz strumienica zamiast katalizatora
Brak prądu na sterownik VVT Peugeot 308 1.6 VTi Alternatywy dla rezonatora kwarcowego: MEMS, ceramiczne, RC