Dzień dobry. Wymieniłem pasek rozrządu w Passacie. Miałem założoną blokadę pompy. W pewnym momencie musiało mi się przesunąć koło od wałka. Zakręciłem w prawo aby wróciło na miejsce (oznaczenie) i potem w lewo ponieważ przekręciłem trochę za bardzo. I wtedy zgubiłem ,,0" na skrzyni. Zdjąłem pokrywę zaworów i kręcąc wałem na zmianę z wałkiem ,,0" wróciło...
jaki kąt synchronizacji ?
Brak synchronizacji.
ja bym mimo wszystko sprawdził ustawienie rozrządu oraz kąt synchronizacji wałków.
Korekty wtrysków nie mówimy wszystkiego najlepiej dać je do sprawdzenia i masz pewność który bo komputer steruje jak jeden daje za dużo to drugiemu zabiera żeby silnik pracował równo tez sprawcy kondycje silnika (ciśnienie na tlokach ) a sprawdź jeszcze kont synchronizacji rozrządu
Czy w moim passacie 2001, 130 koni o silniku AVF 1855 istnieje mozliwosc przesunięcia zębatki na pasku w celu korekcji dawki paliwa? Jak w każdym PD i nie dawki a kąta synchronizacji wałka Oraz jakbym miał walnięty czujnik to Ecu by informował ? Tak - błąd P0321 Jakie sa symptomy złego ustawienia tego wszystkiego ?. Przy "późnej" synchronizacji auto...
witam, Passat B6 BKP, trafił z problemami z rozruchem. nie zapala ale bez jakiejś logiki w tym, raz jak trochę pochodzi raz na zimnym, czasem zapala i gaśnie, a czasem gaśnie podczas pracy na jałowym. Diagnoza testerem - P3008 Czujnik walka rozrządu. Poza zakresem tolerancji. Synchronizacja walka z wałem, skacze od 4 do nawet 17 stopni. Jak odpali pokazuje...
Sprawdź wiązkę, i synchronizację rozrządu.
Podstawowa sprawa. Podłączyć komputer i sprawdzić wartości rzeczywiste: ciśnienie paliwa, obroty silnika oraz synchronizację czujnika wału czujnikiem wałka. Jeżeli ciśnienie paliwa oraz obroty będą a komputer wykryje brak synchronizacji walu korbowego z wałkiem to trzeba zajrzeć do rozrządu.
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Przeglądałem tez inne tematy i natknąłem się na ten: objawy bardzo podobne, może brak synchronizacji...?
To nie wina świec - chyba że silnik złom to wtedy może mu pomogą. Silnik na PD czy CR? Jaki jest synchronizacji? Jaka jest prędkość rozrusznika gdy silnik nie chce zapalić?
Może jest dobry a nie ma synchronizacji między wałkiem a wałem korbowym i źle podaje paliwo. A kod silnika podasz??? Czy to tajemnica.
Bipy, korekcje, wtyczki, synchronizacja, dawka startowa. Te magiczne słowa są dla PD. No i poprawne ustawienie pompowtryskiwaczy. Nie każdy wie, ale najbezpieczniej czujnikiem zegarowym na wznios krzywki, i suwmiarką od ścianki głowicy. Inaczej dziurę w tłoku wypalisz.
Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi. Będzie sprawdzone Dodano po 20 Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi. Będzie sprawdzone Dodano po 41...
Witam!!! Mam kilka problemów z zamkiem centralnym w drzwiach kierowcy. 1. Sporadycznie - raz na kilkanaście otwarć zapala się lampka oświetlająca próg 2. Sporadycznie - tak samo jak wyżej funkcjonuje sygnalizator pozostawienia zapalonych świateł. 3. Sporadycznie po otwarciu drzwi kierowcy zapalają się lampki oświetlenia wnętrza kabiny. Dzieje się tak...
Witam wszystkich:) Ma passata jak w temacie i ostatnio zaczęły ciężko wchodzić 2 i 3 bieg:cry: , a mianowicie drugi bieg wchodzi tak na dwa schodki, a trzeci jak próbuje go wbić z drugiego to nie wchodzi, ale jak cofnę lewarek i z powrotem wbije to wejdzie. Ostatnio przy energicznej jeździe udało mi się kilka razy przez przypadek zgrzytnąć, ale usterka...
Passat 2.0 wielopunkt na simensie, silnik na 99% ADY, rocznik 94' - w automacie. Auto po nagrzaniu gaśnie, nie daje się uruchomić przez kilka sec, minut a czasem godzin, kable czujnika krankshaft (CKP) były wcześniej lutowane przy samym czujniku i ma on spiłowane numery. Proszę o podpowiedź jaki tam siedzi czujnik. Właściciel kupił czujnik (zamiennik)...
dzięki za pomoc...rozrząd kompletny był wymieniany miesiąc temu. W najbliższym czasie udam się do mechanika w ramach gwarancji na korektę kątu synchronizacji.
Witam Serdecznie! Na początku chciałbym się przywitać z wszystkim jestem nowy na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Głupio mi bo zaczynam od razu od pytania a nie od udzielenia pomocy. Mianowicie mam Passata B5FL i przeładowuje mi turbo proszę o analizę logów. Grupy: 011 - Grupy: 008 - Grupy: 003 - Chciałem jeszcze zaznaczyć że przy porannym rozruchu...
Czyli lużny łańcuch spowodował błąd synchronizacji -wałek rozrządu na którym jest czujnik nie ma synchronizacji z czujnikiem na wale korbowym.Zdejmij pokrywę zaworów i oceń stan łańcucha fizycznie-powinien być napięty bardzo mocno.
A ja mam Passata 101km na PD i takiego odgłosu nie ma . Ciężko jest zinterpretować co to jest bo może to być np wisko czy napinacz . Natomiast jak kolega Waldemar napisał cyt Nie wiadomo dlaczego ale często pojawia się po wymianie rozrządu to znaczy że ten co zmieniał nie używał blokad i do sprawdzenia kąt synchronizacji na kanale 4 . Dodatkowo kanał...
Witam forumowiczów. Pacjent jak w temacie VW Passat B5 FL 1.8T 150 KM silnik AWT. Przyjechał z powodu trudności z uruchomieniem silnika i nierówną pracą silnika. Wstępna diagnoza pokazała problem z czujnikiem położenia wałków rozrządu, zapłonem i regulatorem zmiennych faz rozrządu. Błędy wykasowałem, po odpaleniu (z trudnościami) i przegazowaniu pojawiały...
Witam. Mam problem z moim Passatem, który ciągnie się już pewnie z pół roku i nie mogę sobie nim poradzić. Chodzi o to, że gdy jest zimny to zachowuje się tak jakby nie pracował na pół gara. I tak do temp ok 60st później wszystko jest wzorowo. Korekcje są bardzo dobre, żadna nie przekracza 0,5. Rozrząd ok, kąt synchronizacji ok -0,5 stopnia. Egr także...
Witam. mam takie pytanie czy po zaślepieniu EGR-u samochód będzie więcej palił? miałem 0.5 l a teraz mam 0.7l passat b5 fl 130 KM 2003r. Podejrzewam że wywali Ci tryb awaryjny jak zaślepisz. A to co Ci wskazuje większe spalanie to zapewne rozrząd był zmieniany i synchronizacja pompowtrysków nie jest ustawiona poprawnie.
Passat 1.9 tdi PD ciężko odpala AJM. Mianowicie przy temperaturze -3 do 4 jak po nocy w miarę odpali wystarczy, że silnik popracuje 5 minut lub przejadę 3km i go zgaszę na np. 5 do 10 minut to później chcąc go odpalić to trzeba z 10sekund lub dłużej kręcić czasem 3 razy 10sekund az kontrolka od oleju miga wtedy wyłączam i od nowa kręcę. na zaciąg na...
Pacjent dziś to passat 2.3 v5 silnik azx .Problem jest z brakiem synchronizacji czujnika wałka rozrządu G40 z czujnikiem wału korbowego G28.Rozrząd sprawdzony-jest ok,czujniki ok,wału założony drugi,problem nadal istnieje.Czy ktoś może kiedyś z tym miał do czynienia bo niby wszystko ok a auto nie chce jeździć.Mam podejrzenie co do obudowy alu kół zębatych...
Witam mam problem z passatem b6 2.0 tdi silnik bmp 140 km DSG przebieg 225000 raczej wiarygodny , trzęsie telepie silnikiem przy rozruchu czasami jakby odbijał i zgaśnie po dołożeniu drugiego aku sytuacja się poprawia ale też czasami odbiję i tu niema reguły 10 razy zapali dobrze a potem kilka razy odbije .Rozrząd po wymianie i synchronizacji wymieniono...
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk....
Witam wszystkich. Mam problem z centralnym zamkiem w passacie b6 z 2008 roku z systemem kasse go. Samochód można otworzyć tylko plastikowym kluczykiem i normalnie zamknąć plastikowym kluczykiem, zaś z pilota działa tylko zamykanie. Pilot został sprawdzony, wymieniona została bateryjka, zrobiona synchronizacja kilkakrotnie z poziomu komputera. Już mam...
Witam Panowie. Pacjent to Passat B5 FL 2001r 4x4 Variant Combi, na zimnym silniku pali od strzała ale jak pojeżdzi trochę i np.idę do sklepu i wracam po 20 minutach ma problem z odpaleniem, czasami zakręci 4-5 razy i zapali a czasem nie palo w ogóle. Jakby brakowało paliwa. Usterka pojawiła się nagle. Komputer nie wykazuje błędów. Co zostało zrobione...
Kolego Aleksander w poście #14 zaprzeczyłeś sam sobie o tym co wcześniej pisałeś. Nic nie zaprzeczyłem, przeczytaj dokładnie o co mi chodzi. Po pierwsze po co otworzyłem warsztat ? Wszyscy odpowiadają aby naprawiać samochody. Ja odpowiadam, samochody też, ale główny motyw to zarobić. Muszę tak balansować aby być w zgodzie z prawem i tak żeby zarobić....
WItam Odnosnie kodowania to: modul: J0959799F 0A Zentral-SG komf 0001 kodowanie: 257 wsc warsztatu: 5311 Recode prawdopodobnie potrzebuje pełnej komunikacji - syngnal synchronizacji w zlaczu rs232. Ja jeszcze mam przejsciowke usb na rs a to zrywa komunikacje co chwile. ale nie ma tego zlego. Jak wroce z wakacji kupuje adapter pcmcia i bedzie gralo....
Dziękuje za podpowiedż.Na halotronie nie ma napięcia po zapłonie pojawia się jednak impuls minusowy podczas kręcenia rozrusznikiem.Sprawdzę jutro synchronizację. Pojawia się iskra pojedyncza przy włączaniu zapłonu ... Jak rozwiążę tą zagadkę dam znać...
Wykonaj synchronizację kluczyków z samochodem powinno wystarczyć.
Nie daj się naciągnąć. Jeżeli masz pin 4 cyfrowy to 5 też się znajdzie. Wpisz w googlach ros-tech i poczytaj faq. Są tam opisane procedury synchronizacji immo z ECU po wymanie /awarii któregokolwiek z nich. A o ile pamiętam 5 login tworzy się na podstawie 4 cyfrowego tylko nie pamiętam który programik to czyni.
przyczyn może być kilka : zacinająca się przepustnica powietrza doładowanego tzw. "klapa gasząca" - jest ona we wspólnej obudowie z zaworem EGR, trzeba zdjąć wąż gumowy idący do obudowy zaworu EGR i klapy gaszącej przykręconej do wlotu kolektora ssącego (wąż gumowy montowany jest na szybkozłączce) i sprawdzić czy jest w pozycji otwartej tak jak na foto...
trzeba przyspieszyć kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej jeśli to silnik VP lub sprawdzić kąt synchronizacji jeśli to silnik PD, zbyt późny wtrysk powoduje problem z odpaleniem zimnego silnika, podgrzanie ręczne świec żarowych podnosi temperaturę komór spalania więc wtedy łatwiej zapala.
Spróbuj zrobić synchronizację modułu immo z sterownikiem silnika wygląda na to że się rozjechała pzdr...
brak synchronizacji impulsów wału/wałka ...
witam, w pompowtryskiwaczach nieustawiamy typowo kąta wtrysku a ważna jest synchronizacja wału z wałkiem czyli wał i wałek ustawiamy na blokady .
Spróbuję ustawić kąt synchronizacji rozrządu, ktoś mi tak podpowiedział. i wymienię czujnik. Dodam że dym jest bardziej szary - niebieskawy niż biały i tylko na zimnym silniku do ok 24 st otoczenia, po rozgrzaniu silnik nie puszcza już takich "bąków". Olej i płyn chłodzący na tym samym poziomie po ponad 1200km
zrób komplet logów, bo przyczyn twojego problemu może być wiele, a na dzień dobry powymieniaj wszystkie podejrzane wężyki podciśnieniowe i sprawdź szczelność dolotu i ustaw kąt synchronizacji
T5 - powiedz co jest z układem paliwa(1Z, AHU, AFN) nie tak jak auto ciężko pali, a gdy postawimy auto z górki pali dobrze. Arrkadius - masz do sprawdzenia: kąt synchronizacji świece, jak mają ponad rok ich sprawność może być podejrzana, wymień na beru, koszt nie duży filtra paliwa może się zapchać po 5000km wiec też jak nie wymieniałeś wymień na knecht...
Sprawdź synchronizację czujników wał i wałek rozrządu, A swoją drogą jeżeli zimny jak zgaśnie pali szybko to ok,a jeżeli ciepły to już inna historia ,najpierw doprowadź do tego żeby auto nie gasło
Kruciec od pompy vakum podklejony, egr wyczyszczony, wstawiona blaszka pod egr, i dalej nic muł bagienny , a gdy odłączę rurkę od gruszki turbo to już wogóle ma problem ruszyć z miejsca. W sumie zostało mi jeszcze do zrobienia :sprawdzenie kompresji(nie mam czym więc będzie trzeba do jakiegoś mechanika poszukać), sprawdzenie czy katalizator nie jest...
Witam Mialem podobny problem w vw golfie iv 1,9 tdi ARL150KM podczas przyspieszania szarpalo glownie bylo to odczuwalne jak zalaczala sie turbina, przy jezdzie pod gore, pod obciazeniem. 0 wymien filtr paliwa zalej pewne paliwo 1 kolejnosc sprawdz wtyczki na pompotryskach (lubia byc luzne) 1 synchronizacja pompowtryskow (nie obedzie sie bez VAG'a) najepiej...
Temat już co prawda stary ale może komuś się przyda. Problemem była synchronizacja wałka rozrządu.
Kurw... jaki kąt wtrysku?Przecież to 130-stka.Kąt synchronizacji do sprawdzenia i nie w BS tylko w MB.
Drodzy forumowicze... Jestem użytkownikiem trzeciego już VW-eja i z dwoma poprzednimi nie musiałem borykac się z problemami z jakimi przyszło mi się teraz zmierzyc. Jako ,iż mam sentyment do tego modelu chciałbym doprowadzic mój nowy nabytek do stanu ,który sprawi iż będę w pełni szczęscia cieszył się z jazdy nim. Póki co jest czas wymian, napraw i...
Witam. Kupiłem pasata b6 ktory ma zamontowane webassto. nie mam zadnego sterownika w kabinie, lecz z tego co wyczytalem potrzebuje pilot do niego. Moje pytanie jest takie. czy moge zakupić taki pilot i bedzie dzialać czy musi byc typowo z napisem webasto Poza tym mam dwa piloty od otwierania samochodu z czym jeden mi sie rozkodował i nie otwiera samochodu...
chodzi mi o regulacje skoku pompki Dodano po 2 potrzebuje wymienic pompke na 4 cylindrze vag w grupie 13 wskazuje 95 mg w grupie 18 000 a w 23 90 Dodano po 1 auto buja sie na postoju, na 6 w granicach 1800 obr szrpie przez chwile. kat synchronizacji 0
Witam podstawa diagnostyka kat synchronizacji do sprawdzenia blok 4 poz 4 Pzdr
wyrzuca błąd przeładowania czyli zbyt wysokie ciśnienie doładowania Przy przestawionym rozrządzie chyba by niee było synchronizacji wałków, a w tym przypadku jest dobrze. Chyba, że tu czujnik jest na jednym wałku i jest mozliwe przestawienie rozrzadu tak, że wszystkie parametry sa w porządku
Nie chodzi oto....chodzi o to 1- szyby zamknięte drzwi wszystkie domknięte 2-np.przytrzymujemy przycisk (przez 1 sek.) ZAMKNIĘCIA na pilocie..... zwalniamy przycisk 3-mechanicznie kluczem ZAMYKAMY samochód.......wszystko samochód się zamknie i otworzy co potwierdzi że synchronizacja zakończona,jeżeli nie to diagnostycznie -->07.97r... no i pilot musi...
Grupę 004 robiłeś na rozgrzanym silniku? Jeżeli tak to: synchronizacja wałka rozrządu do delikatnej korekty i obroty silnika za wysokie na jałowym. Jeżeli robiłeś na niedogrzanym silniku to zrób raz jeszcze i wrzuć. Temp najlepiej około 90 st. Co do oleju to do tego silnika 5w40 jak kolega wyżej zauważył. Filtry polecam MANN albo KNECHT.
Nie licz na to, że przy tych wartościach temperatury chłodziwa będą załączane świece żarowe - ani przed rozruchem ani po rozruchu (faza dogrzewania komór spalania jest aktywowana tylko do około 30*C). To nie one są problemem w trudnym rozruchu silnika. Sprawdź sobie kąt synchronizacji - wartość w ostatnim polu grupy 004 oznaczona jako "Synchro. angle"...
Ustawienie pompy wtryskowej się kłania. Jakiej pompy?! Toż to PD. PD też się ustawia, sprawdź kąt synchronizacji VAG gr. 4 poz. 4
A jak wygląda synchronizacja wału względem wałka ? sprawdzasz go w grupie 004 pole 4 , ma być w okolicy 0 .
logi te logi przy kącie synchronizacji -1,6 a przy 0 środkowe dwa cylindry są praktycznie na 0 a pierwszy i ostatni tak samo a gdy nie ma jeszcze temperatury silnik to logi takie
Jeżeli masz ori piloty to możesz przeprowadzić najpier synchronizacje jak to nie pomoże to dopiero programowanie ale w twoim przypadku można to zrobić tylko za pomocą komputera.
na początek ustaw synchronizację wałka na -1 do 0 blok4 grupa 4 musisz regulować na fasolkach na kole wałka rozrządu jeźeli będzie brakowało regulacji to niestety musisz rozpinać rozrząd wszystkie bipy na poziomie minus w tych silnikach świadczą powietrze w układzie paliwowym sprawdź zaworek a na filtrze paliwa, tamtędy najczęściej dostaje się powietrze...
Witam Panowie! Passat już załatwiony tzn.lekko z partyzanta ale działa idealnie, ogólnie i tak idzie do sprzedania. Jak wcześniej pisałem na zatkanym ssaku chodziło ok, no więc po "sznurku" doszedłem do zaworu regulacyjnego na filtrze odmy. Konkretnie jest tam taka membranka ze sprężyną, która jest dociągana przez podciśnienie z kolektora ssącego. Okazało...
Na wstępie zaznaczam że czytałem już kilkanaście postów na ten temat i nadal szukam usterki . Co do tej pory zrobione : sprawdzone błędy w silniku - brak , pompo wtryski sprawne ( blok 13 , 18 , 23) , kąt synchronizacji zmieniony z -2,2 na idealne 0 , sprawdzony czujnik temperatury ( w silniku kanał 7 , liczniku kanał 3 ) , przepływomierz i egr również...
Przepraszam za błąd już poprawione :) Czyli mowicię , że od czego zacząć ? kąt synchronizacji ? Nie mam pojecia potrzebuje fachowca prawdziwego jak ja miałem problemy z passatem to spotkał się z czterema mechanikami bo żaden nie umiał zrobić dobrze Dodano po 10 Chciałem dodać jeszcze jedno , że przed całą awaria czyli niech to będzie rok temu na zagrzanym...
Ja bym sprawdził kompresje, regulacja wtrysków oraz kontrola kata synchronizacji na dobry poczatek. Jesli chodzi o twardy hamulec to mało wydajna Vacupompa pewnie luzny kruciec jak to w 1.9 lub nieszczelnosc. Daj bezposrednio cisnienie z Vacu do gruszki turbo, jak bedzie poprawa mocy to znaczy ze jest nieszczelnosc.
Czy wszystkie 4 pompki do wymiany Tak, wtryski wymienia się kompletami, nigdy nie dostaniemy jednej sztuki tak samo zużytej jak trzy pozostałe. Czy same ustawienie konta synchronizacji pomoże ?? i czy chodzi o ustawienie synchronizacji rozrządu(foto) czy samych wtrysków?? Nie zmieni to pracy wtrysków, kąt jest w normie +3-3 stopnie, powinno być 0.
Komputerowo sprawdzisz bilans mocy, inaczej równomierność pracy cylindrów. Pompowtryski sprawdza się na tzw. stole probierczym, tylko wtedy masz racjonalny wynik. Odczytaj ten kąt synchronizacji, bo do puki nie zrobisz porządku z rozrządem to nie mamy pewności. Blokady nie zawsze się sprawdzają, wczoraj robiłem rozrząd w skodzie 1.9 TDI BXE po skłądanu...
A jak wygląda rozrząd ? sprawdź synchronizacje
Blok pomiarowy 4 pozycja 4 - synchronizacja. I już się dowiesz czy jest dobrze, czy może rypnięty, albo niedokładnie ustawiony. Jeśli masz kogoś kto się tym autem zajmuje, to powinien wiedzieć co z tym zrobić. Ale jakby był walnięty, to checka by zaświecił. Natomiast przy tych objawach, to moim zdaniem w tym momencie najwyższa pora na pomiar sprężania.
Witam. Mam problem ze swoim Passatem Otóż kupiłem autko z pęknięta miską, wyleciał olej, i przytarła się panewka ale nie obróciła, decyzja została podjęta że dołem bez wyjmowania silnika zostanie wrzucony używany wał z panewkami, i tak się stało po złożeniu auto odpaliło na pół przekręcenia stacyjką choć wcześniej stało jakieś 3 miesiące nie odpalane,...
Nie wygląda to źle, pompki już trochę wysłużone grupa 023. Jaką masz wartość synchronizacji grupa 004 ostatnie okienko. Zrób poprawnie logi i wrzuć na vaglog'a
Sprawdzimy wszystko u mechanika, najpierw kompresje i jeśli wyjdzie OK to zrobimy synchronizacje kąta wałka. Jeśli to nie pomoże to musimy dalej szukać. Problem jest w tym, że poprzedni właściciel jeździł na ropie rolniczej, mógł trochę po prostu po zapychać lub po prostu trochę rozprężyć kompresję. Więc wtedy czeka mnie prawie cały remont silnika....
Odepnij mu czujnik wałka, będzie kręcił, ale nie odpali, bo nie będzie synchronizacji. Kiepski pomysł. Reg. 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających szkodliwe porady,
Takie objawy mogą powodować nieszczelności w układzie paliwowym, cofające się paliwo itp. Kolega piotrek gti_abf dobrze wskazał na oringi, lekka nieszczelność nie będzie zauważalna podczas pracy silnika a może powodować takie objawy. Jak zachowuje się poziom oleju w silniku, maleje, nie zmienia się czy rośnie. Fakt że poziom oleju jest nie zmienny lub...
Tu nie ustawiasz żadnej synchronizacji tylko początek tłoczenia na zegar. A wałek blokował i zbijał koło ze stożka?
Nie zapłon, tylko aparat - czujnik w nim określa ZZ pierwszego cylindra. Przy braku synchronizacji, jednym z objawów jest właśnie ograniczenie obrotów silnika.
A jak wygląda synchronizacja wałka rozrządu (vag grupa 04 poz 4)? Przy mocno ujemnej wartości silnik będzie twardo pracować.
Witam.Silnik to 1.9 tdi avf Problem polega na nierównej pracy na biegu jałowym silnik praktycznie kuleje gdy się rozgrzeje. Pompki były w regeneracji. Wymieniono wszystkie koncówki wtryskiwaczy, gdyż stwierdzono że są podtarte. W grupie 013 wyrzuca strasznie duże korekcje Nr1 -3.00mg Nr2 okolice 0 Nr3 1,5mg Nr4 1,5 mg W grupie 018 co jakiś czas wyskakują...
ECU załącza świece poniżej bodajże 5°C, odepnij czujnik G62, powinien grzać świece bez względu na temperaturę. (G62 z tyłu silnika pod pompą tandem, wtyczkę zobaczysz pod EGR'em). Ale jeśli silnik pali gorzej bez świec to w dobrej kondycji nie jest. Podepnij pod vaga, podaj wartość synchronizacji (grupa 004.4)
Mam taki problem... Auto po wielu przejściach. Silnik był AWX, włożony AVF. Sterownik został taki jak był tylko mapy wgrane z AVF (choć są praktycznie takie same). Usterka polega na tym, iż na gorącym silniku auto odpala i gaśnie, lub obroty na chwilę spadną i za chwilę wszystko jest ok. Nie mam sczytanych logów ale: dawka na wolnych 11-12mg (80-90stopni),...
Cześć Mam problem z połączeniem do ECU samochodu. Ponad miesiąc temu robiłem logi dynamiczne, sprawdzałem błędy itp. i wszystko było ok ale problem pojawił się dopiero wczoraj kiedy ustawiałem napięcie na nastawniku RSW. Podłączyłem kabel, włączyłem program i spokojnie ustawiałem napięcie na nastawniku do czasu kiedy komputer albo program tracił łączność...
Jutro podam logi z grupy 004 ale robiłem synchronizacje rozrządu i jest praktycznie na 0 stopni czasami tylko na moment wchodzi na +0.6 stopnia. Wymieniałem kompletny rozrząd Hepu. Silnik odpala na zimnym jak i na ciepłym wzorowo,wskazania zużycia paliwa na na wolnych obrotach 1,2 l/h, twarda praca silnika i osiągi jak na 130 koni nie powalają, brak...
wymieniłem Na jakie ? stwierdzono awarie pompowtrysków Ile sztuk ? A tak może standardowo filtr paliwa ? Jak wyglądają korekcje na biegu jałowym ? Synchronizacja, ustawienie rozrządu, kompresja ???
Teraz pytanie , czy przy pompowtrysku w gnieździe znajduję się podkładka ??? W BKP nie. Dodano po 45 A po za tym - ząbek ząbkiem. Sprawdź jeszcze synchronizację.
Witam pisze gdyz mam problem z Passatem b6 problem polega na tym ze auto po wymianie rozrzadu pali ale po chwili gasnie caly rozrzad jest zrobiony tak jak powinien byc czy to winna czujnika położenia walu moze czy to immobilizer czy jednak synchronizacja rozrzadu
Pan jurekk55 widzę jest bardzo pomocny, tylko szkoda ze mało co pisze na temat a zajmuje się naśmiewaniem kto z kim próbuje rozwiązać problem, przepraszam mogłem napisać z bratem mojej żony, wtedy na pewno byłby pan zadowolony, a co do tematu:podciśnienia sprawdzone, zawór N75 też, brak rozszczelnień pomiędzy turbo a IC i kolektorem ssącym, przepustnica...
ówna-praca.24927/
Myślę że to nie brak paliwa, a zapłonu....ponieważ po starcie on wyrzuca nie spalone paliwo przez tłumik o czym świadczy chmura i zapach, Pamiętaj, że to silnik wysokoprężny. Czyli z zapłonem samoczynnym. Nie ma czegoś takiego jak układ zapłonowy... Za prawidłową pracę silnika odpowiedzialny jest układ wtryskowy. Oczywiście jeżeli kompresja jest prawidłowa...
o jaką synchronizację chodzi?
Podłącz tester i zobacz czy czasem nie wyskakuje bład synchronizacji wału korbowego albo wałka. Mimo, ze rozrząd idealnie zblokowany może przestawić się przy dopinaniu przy np mało precyzyjnych blokadach lub niepoluzowanych kołach o mm i nie odpali. Przerabiałem to w exeo. Oczywiscie 3 sruby od koła wałka i koła pompy wtryskowej poluzowane podczaś dopinania...
Odświeżam :) Powód: luźny łańcuszek rozrządu i przeskoczył o jeden ząbek no i wiadomo brak synchronizacji miedzy wałkami ( jedną świece cały czas zalewała benzyna)
Należało wykonać otwór w bloku do czujnika położenia wału i zamontować uszczelniacz z czujnikiem przeznaczony do 2,0 TDI. Obudowa filtra oleju i chłodniczka z ASZ(od Octavii I pasowało idealnie). Przełożyć wałek wraz z impulsatorem wałka (na wałku z ASZ silnik odpalił, ale nie łapał synchronizacji). Świece przełożyć z 2,0 TDI - inne napięcie. Wykonać...
Witam. Od ostatniego razu , robiłem głowicę bo po wymianie uszczelniaczy pompowtryskiwaczy źle zamontowali pompowtryski i wybiło gniazda pompowtryskiwaczy, robiłem całą głowicę z regulacją pompowtryskiwaczy na stole, zwałkiem i regulatorami ,lekko przyblokowałem zawór recyrkulacji spalin / blaszka z 3 otworami / .Pompki po regulacji mają korekty od...
Był błąd synchronizacji rozrządu, myślałem że coś z łańcuchem bądź już rozrząd coś nie tak, auto miałem w ASO. Wymienili rozrząd bo i tak już musiałem sprawdzili łańcuch i wszystko przy nim i było idealnie na blokadach. Ostatnia próba i podmienili zawór i autko jak nowe. Koszt w ASO zaworu 300zł jak pamiętam i 100zł wymiana. Było słychać łańcuch tak...
Witam. Mam problem z Passatem b6 2.0 tdi bmp. A mianowicie zabrałem sie za wymiane dwumasy. Okazało sie ze uszczelniacz na wale puszcza olej wiec postanowiłem go przy okazji wymienić i od tego momentu zaczeły sie problemy. Założyłem nowy uszczelniacz złożyłem wszystko i efekt taki ze auto nie odpala. Błąd nie czyta obrotów wału. Znowu skrzynia w dół...
A łańcuch??? Napinacz hydrauliczny sprawny ?? nie ma synchronizacji miedzy wałem , a wałkiem ssącym . Ile ogniwek jest miedzy znakami na wałkach ??
Witam, pomoże ktoś w odczycie Logów, czy wszystko jest ok z turbem itd? chodzi o to ze w samochodzie zostało wymienione wszystko co związane z napędem ( skrzynia, dwumas, półosie) poduszki i nadal podczas przyspieszania są drgania, zauważyłem w vagu ze kąt synchronizacji wałka wynosi -2,9, trochę się zdziwiłem, ponieważ ludzie piszą że powinno być 0...
Nie ma się do czego doczepić, wszystko mieści się w zakresie, jedynie różnica między pompkami, jedne w minusie drugie w plusie i może być tak jak wyżej kolega Andrzejbolek123 napisał Pompki warto dać do sprawdzenia czasem korekta potrafi być w granicach normy a wtryski źle rozpryskują paliwo do komory spalania i silnik potrafi nie równo pracować tracić...
witam kolegów mam problem mam passata b6 2007 rok 1.9 tdi bls niedawno dałem mechanikowi do zrobienia rozrząd a przy okazji wymienił wałek rozrządu panewki i szklanki wszystko ok tylko ze auto zaczeło mi palić 10,5 litra na setkę i po dwóch dniach zapalił sie dpf mechanik doradził zeby przepalić na trójce powyżej 3000 obr jakis czas tak zrobiłem tylko...