niestety sterownik
Zobacz tu: :wink: http://www.ise.pl/forum/viewtopic.php?t=...
W obu systemach jednopunktowego wtrysku stosowanych w Polonezie ( Bosch i Delco Remy) sygnał obrotów silnika wystawia sterownik silnika. Sterownik na pewno go przetwarza bo silnik pracuje czyli usterka w instalacji a najprawdopodobniej jak kolega powyżej podał w zegarach.
Brak komunikacji z silnikiem,i tryb awaryjny skrzyni . To może mieć wspólne podłoże. Ja bym sprawdził czy sieć CAN działa jak należy. Któryś sterownik może robić w niej przerwę lub zwarcie,albo coś po drodze jest nie tak. Czy jest możliwość komunikacji z innymi systemami?
W techtoolu offline jest reset jakości TEST-> Silnik -> Układ wydechowy -> System SCR -> Wyjście z trybu awaryjnego
Sinumerik 840D jest dobrym systemem. Chociaż niektórzy twierdzą żę Fanuc jest mniej awaryjny. Silniki trzeba będzie zmienić Ile ich jest? Koszt elementów w takim przypadku szacowałbym na 40 - 80 tys zł. Jednak obawiam się że samodzielnie sobie nie poradzisz To jest wiele zagadnień z kilku dziedzin. Poznanie wszystkich rzeczy w tym systemie potrwałoby...
nie dotykaj nawet tego wynalazku , auto zajebiście awaryjne i części do motoru niezbyt tanie
To system siemens, musi by oryginalny czujnik. Auto bez tego czujnika odpali po 6 sec. kręcenia, bierze sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu. Oczywiście silnik działa w trybie awaryjnym.
Zastanawiac sie mozesz dlugo, tylko czy to cos da? Awaria przeplywomierza jest jedna z mozliwych przyczyn przejscia systemu w tryb awaryjny ze zmniejszonym wydatkiem wtrysku. Stad ograniczenie predkosci obrotowej silnika. Usun przyczyne pojawienia sie bledu (niekoniecznie wymiana przeplywomierza) i wszystko wroci do normy.
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
lapie jakis bład i silnik wchodzi w system awaryjny i dlatego barakuje mu mocy
Witam, Mam problem, który występuje od 3 dni. Codziennie rano po zapaleniu silnik pracuje nierówno, szarpie "jak traktor". Gdy ruszam - po 100 metrach pojawia się błąd (Depolution system faulty) dwa razy i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Gdy już się rozgrzeje do ok 80 stopni, wyłączę go 2-3 razy i zapale to błąd zostaje lecz nie przechodzi w tryb...
Zrealizować pomiar prądu pobieranego przez silnik jednostki abs. Koniecznie bezinwazyjny.
Witam, temat stary jak swiat, moze po latach uda mi sie nawiązać kontakt z założycielem tego postu. Otóż mam chyba ten sam problem, tzn turbo jest przeladowane i silnik przeszedł w system awaryjny. Staram sie dowiedzieć na którym kabelku na w czujniku zasysanego powierza jest ta masa?? Numer lub kolor poprosilbym. Z góry dzieki
W zasadzie dowolna usterka w układzie sterowania silnika wyłącza system S&S. Jeśli usterka nie występuje, wykasowanie błędów powinno przywrócić działanie systemu S&S. Nie ma tu co gdybać, trzeba co najmniej odczytać błędy i dopiero będzie można myśleć co dalej. Wydaje mi się, ze przesadzasz z tą mocą w trybie awaryjnym... da się rozpędzić do ok 90km/h....
Kolego Nexus34,szkoda mi Ciebie wieć podpowiem Ci co jest uszkodzone w Twoim silniku:) Ktoś odłączył czujnik położenia wałka valvetronic,ponieważ ten system nie działał prawidłowo,tak robią wszyscy handlarze. Wprowadzają silnik w tryb pracy awaryjnej i silnik pracuje z pominieciem tego systemu bez komunikacji o awarii.Powodem niesprawnego układu valvetronic...
5.5. PAMIĘĆ INGERENCJI. W przypadku naruszenia strefy alarmowej, kontrolka systemu (dioda LED) będzie błyskać sekwencjami krótkich impulsów (od 1 do 3-ch) jako wskazanie źródła alarmu lub ilości naruszeń strefy alarmowej, do czasu wyłączenia systemu pilotem i włączenia “Zapłonu” lub gdy wyłączysz i ponownie włączysz system przy pomocy pilota....
Masę załącza sterownik silnika.Jest on ulokowany na podszybiu,w sąsiedztwie silnika wycieraczek. System Digijet,cholernie awaryjny.
Obojętnie,czy jest gaz czy nie,kontrolka silnika podczas jazdy nie powinna się zaświecać.Jeżeli ona się zaświeca,to oznacza,to,że w układzie sterowania wyskoczył błąd któregoś z elementów sterowania.Należy wówczas podjechać na warsztat i podłączyć się pod komputer,na którym mechanik odczyta z pamięci komputera błąd.Podczas zaświecania się tej kontrolki,układ...
Usuń problemy związane z silnikiem i nie będzie zadnych bledow hamulca. W autach wyposazonych w esp i hamulec elektryczny bledy silnika sa traktowane jako nieprawidlowe dane z ecu silnika a systemy ktore potrzebujadane o mmomencie obrotowym wchodzą w awarie. Z resztą abs zglasza ci blad nieprawidlowe dane z ecu
Niestety całkowicie jeszcze nie został naprawiony .W tym silniku zastosowany jest system sterowania zaworów Valvetronic z BMW. Mechanik odłączył czujnik położenia wału w celu sprawdzenia czy ten system nie szwankuje. Po odłączeniu czujnika samochód przechodzi w tryb awaryjny i funkcję sterowania przejmuje przepustnica.Na przepustnicy nie zauważyłem...
W Audi C5 jednym z najbardziej awaryjnych silników był 2.5 diesel oraz 2.7 biturbo (ten mniej ale jednak) reszta sprawowała się dobrze.Naprawdę auto mało awaryjne z dobrą mocą i komfortem.Jeżeli ktoś przykłada uwagę do nagłośnienia to w bogatszych wersjach był montowany system BOSE a to bajka dla uszu w tym aucie :)
Samochody, które mają na pokładzie system awaryjnego hamowania jakoś sprzęgła nie naciskają i duszą silnik. Przykład: Honda Civic 9tka (mają to wszystkie wersje). Wiem, że działa i potrafi zachamować bardzo brutalnie.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Niektóre falowniki mają w standarcie obwód bezpieczeństwa, np. Mitsubishi ma dwa kanały bezpieczeństwa:Sc-S1 i Sc-S2; w Hitachi? -nie wiem. Wyłączniki krańcowe powinny działać na tory sterowania - coś rozłączać - tak jak sugeruje kol. 15kVmaciej; Natomiast stop awaryjny może być zrealizowany przez safety relays - ale tu ze względu na duże prądy trzeba...
Panowie,nie rozumiem o co wy sie wyklucacie???Zanim autor postu rozwalił katalizator,wszystko bylo ok.Po wymontowaniu resztek katalizatora,praca silnika sie popsula.Wiec weglug mnie wszystko jasne.Bez obrazy Jorge83,ale glupoty niesamowite wypisujesz.Jak mozna w miejsce katalizatora zalozyc kawalek rurki lub tlumik?????Po takiej "madrej przerobce" sonda...
hehehe dobra po kolei.... najpierw parę pytań : chodzi Ci o to że musisz długo kręcić czy o to ze po odpaleniu silnik ma niestabilną prace przez chwile? czy temperatura otoczenia ma na to wpływ czy nie? dzieje sie tak zawsze czy tylko po długim postoju np pierwszy rozruch z rana? czy błąd czujnika był usterką stałą czy sporadyczną i jaką treść zawierał?...
Witam! :arrow: slawecki Nie wszystko można uruchomić w trybie awaryjnym (Avast nie działa) :arrow: *mondzio* Pierwsza porada dobra, ale nie każdy chce się "rozstać" z IE. Inna sprawa - musi być aktualizowany, bo system wykorzystuje silnik przeglądarki także do innych celów. :arrow: smoczek Masz jakiś firewall? Bez tego ani rusz (wystarczy ten, o którym...
Jeśli chcesz zbudować prosty generator awaryjny, będziesz potrzebować następujących materiałów. Silnik o mocy 5,7 KM: Sprawdź, czy jest w doskonałym stanie technicznym i czy ma moc wystarczającą do uruchomienia generatora. 3 kW DC Twój generator będzie silnikiem z magnesami trwałymi. Generator ram: Zbuduj lub kup ramę, aby bezpiecznie zainstalować...
tu jesteś w błędzie, cewka za każdym razem będzie dawać iskrę a jedna mieszanka będzie się od niej zapalać a mieszanka o innym składzie już nie. Najgorzej palna mieszanka powstaje podczas przyśpieszania. Jesteś w błędzie. Żeby mieszanka była palna, jest wzbogacana - tak samo na zimnym silniku, jak i przy np. przyspieszaniu, czy właśnie w trybie awaryjnym...
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
(...) odłącz M1 (silnik esteira) c) W kolejności F1 należy podłączyć M2 (wentylator) i akwedukt. d) M2 i akwedukt muszą pozostać podłączone przez 10 sekund. e) Po 10 sekundach M1 rusza i kontynuuje w kierunku od punktu 1 do punktu 2. f) Po zakończeniu tego etapu, F4 (koniec kursu) zdejmuje M1. Określiłeś sekwencję operacji przenoszenia elementu ze...
Przepala 2 bezpieczniki nr 2 czyli Immobilizer, światła awaryjne, światła zewnętrzne i nr 11 to jest System audio-nawigacyjny, wyświetlacz informacyjny.
Witam!!! Posiadam to auto od roku czasu. Podczas ostrej jazdy wyskakuje mi na wyświetlaczu znaczek spiralki(system podgrzewania świec),silnik przełącza się na system awaryjny(NOTLAUF), auto traci moc i nie ma czym jechać - brak przyśpieszenia. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym uruchomieniu silnika samochód wydaje się być sprawny aż do momentu ponownego...
zrobiło się nagle pod czas jazdy wywaliło błąd silnika i jednocześnie esp i asr system faulty po podłączeniu komputera diagnostycznego wykazało aby błąd obwód wtryskiwacza 3 i odrazu auto chodzi w trybie awaryjnym i tak jak by było wrażenie że chodzi na 3 gary i nie równo pracuje bo nie działa ten 3 wtryskiwacz czy jest szansa że on poprostu padł tzn...
Dla mnie to trochę rozbudowany system dla zwykłych zasłon. Rolety zewnętrzne to ok. Tutaj zastosował bym parę wyłączników krańcowych i sterownik silnika. Urządzenie proste mniej awaryjne i tanie
Wiecie o co chodzi z tym bo nawet tego co ze skanowałem nie mogę usunąć a chciałbym sobie skanować samochód co jakiś czas i usuwać te błędy np teraz świeci mi się cały czas kontrolka airbag Jeśli po prostu denerwuje Cię kontrolka to zaklej ją sobie taśmą albo odetnij... kasowanie błędów nie usuwa usterki, a w przypadku cyklicznie powracającego błędu...
Witam serdecznie, Mam dość dziwny problem. Auto jak w temacie- przy zatankowaniu do pełna (pierwsze odbicie pistoletu) wpada w tryb awaryjny - na zegarach komunikat 'SYSTEM SILNIKA WYMAGANY SERWIS'. Potrafi wtedy zgasnąć. Błędy znikają po ponownym uruchomieniu, ale od razu wracają. Odczytałem ELMem: P0087 - Fuel rail / system pressure too low (czasem...
Tam siedzi immo magneti marelli czy efi? Jak MM pozbycie nierealne jak efi można próbować zastąpić chińskim modulikiem ale skutek jak i jego trwałość niepewny. Zazwyczaj to się naprawia bo nie jest to jakiś awaryjny system. Słuchaj, jeśli blokuje immo to po włączeniu zapłonu zaczyna migać dioda, najlepiej nagraj filmik jak się ona zachowuje gdy nie...
Tryb awaryjny nie wystąpił, błędów do skasowania komputer nie widział. Tak w tym silniku jest system "common rail". A czy poduszki pod silnikiem mogą powodować takie wibracje.?
1. Czy warto taki samochód kupić? Jak się sprawują silniki i samochody? 2. Czy Adblue jest awaryjne, przy jakich przebiegach zaczynają się problemy? 3. Jak sprawdzić przy zakupie czy system Adblue jest sprawny?
patent z odczepieniem czujnika zamknięcia klapy zadziałał.... lecz pojawił się kolejny problem a mianowicie nie działa przycisk do wł. światła awaryjnych. Nie słychać charakterystycznego klikania w trakcie uruchomienia przycisku.... co to może być ? bezpiecznik?
Koledzy ale ten system sterowania silnika to bardzo trudna sprawa, a co dopiero grzebanie po omacku, nic to nie da.
wyskoczył mi komunikat engine antypollution sysem failure oraz pali się kontrolka chec engine. Samochód nie wszedl w tryb serwisowy przyspiesza normalnie nie muli i nie gaśnie oraz odpala idealnie. Po podpięciu pod kompa wyskoczyły dwa błedy. Jakim diagnoskopem odczytywano pamięć komputera wtryskowego? Jeżeli "wielobranżowym" - może on nie łapać błędów...
Skrzynia??? Ta akurat pracuje bez zarzutu, mogę podczas trybu awaryjnego przełączyć na manual i zmieniać biegi ręcznie, komputer jak pisałem wyżej wyświetla awarję systemu zarządzania silnikiem, ani słowa o skrzyni.
No tak tyle, że u mnie to P0100 objawia sie błędem 'anipolution system malfunction' czy jakoś tak na wyświetlaczu i pracą silnika w trybie awaryjnym - do momentu skasowania błędu. Na szczęście pod ręką ELM na BT ale mimo wszystko trochę to denerwujące więc szukam rozwiązania :)
80% usterek w tych systemach to czujnik położenia wałka rozrządu. Usterka termiczna może o tym świadczyć.
Byłem ostatnio u mojego gazownika i jak mu wspomniałem o tym bezpieczniku, podpiął się testerem, który wykazał błąd sondy lambda. Gazownik mówi, że najprawdopodobniej przepaliła się grzałka i sonda dłużej się nagrzewa do właściwej temperatury pracy. Czy może to wpływać na pracę silnika i przełączenie w tryb awaryjny, a w efekcie zwiększenie zużycia...
Sam mam w maszynie rozdzielacz proporcjonalny , z tym że ma on elektronikę zabudowaną w sobie, plus ma kontrolę pozycji suwaka. Ale to drogie rzeczy 2 sekcje to koszy ponad 12 tyś. . To co próbuje zrobić autor nadal uważam za niebezpieczne, wyobrażasz sobie co się stanie jak narzędzie spadnie na asfalt jak coś źle zadziała. Systemy fabryczne mają zabezpieczenia....
Do kolegi FIL. 30-to stykowe złącze diagnostyczne jest jedynym złączem diagnostycznym w tym pojeździe. Nieznany mi jest fakt istnienia kodów "migowych" do podglądania. Tryb awaryjny pracy sterownika silnika jest zawsze sprzęgnięty ze świecącą kontrolką awarii tego systemu. Stwierdzenie poprawności działania blokady rozruchu jest proste. Jeśli uruchamiasz...
Może Twoja stara pralka jest marki Samsung i pracowała dzielnie te 17 lat, ale od tego czasu sporo się zmieniło jeżeli chodzi o jakość i trwałość w tej marce. Obecne pralki Samsung to dosyć awaryjne urządzenia a ceny części zamiennych poszybowały w kosmos. Obecnie najmniej kłopotliwe i trwałe są pralki Bosch/ Siemens i warto rozejrzeć się za pralką...
Tak poradziłem po długim kopaniu w instalacji. Ponad wszystko trzeba wyeliminować przetarcia przewodów, CAN BUS trzeba sprawdzić, czyli czy ma komunikację z wszystkimi podzespołami wykonawczymi. W moim przypadku były uszkodzone, przetarte przewody w wiązce, połączenia z ABS-ASR na wysokości ramy przed samym złączem ABS-u. Bardzo ważne jest aby aby pierścienie...
Najpierw doładuj akumulator za pomocą prostownika. Jest możliwe, że po doładowaniu akumulatora i ociepleniu na dworze wszystko wróci do normy. Jeżeli samochód to stare Punto 75 EXL jest możliwe, że na mrozie zamki stawiają duży opór siłownikom a w niskiej temperaturze rozładowany akumulator może być głównym winowajcą całego zamieszania. Jeżeli to nie...
(...) ała fabryka aż strach tym jeżdzić , nie odpowiedziałeś mi na pytanie , czujnik sadzy , , Ok dokładnie , na tym jalteście wyszło że DPF wypalało 63km wcześniej silnik nie jest w trybje awaryjnym osiągi ma takie jak zadała fabryka aż strach tym jeżdzić , nie odpowiedziałeś mi na pytanie , czujnik sadzy , Przepraszam za wszelkie zamieszanie. Czujnik...
No pewnie, mieszkam w Lome, w stolicy Togo. Tu mam dom i warsztat. Przy jednej z wylotowych ulic. Także nadaję spod samego równika:). Ale pochodzę z Lublina. Jeśli chodzi o temat to dotyczy nissana pathfinder'a - ten nowy model. Diagnostyka pokazuje P0089. Czyli niby że pompa. Klient wymienił już pompę (na nowa prosto z serwisu). Wymienił szynę common...
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
KOD AWARYJNY RENULT Procedura wpisywania kodu awaryjnego w Renault systemie blokady rozruchu I GENERACJI. Renault Clio Laguna Typ kluczyka w I Generacja Wprowadzanie kodu awaryjnego: Kod awaryjny wprowadzamy w sytuacji uszkodzenia pilot lub centralki immobilaizera, po to aby awaryjnie dojechać autem do serwisu. Przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję...
Wg instrukcji KME Diego , notabene ogólnodostępnej : 3.5.3.2 Ilość awaryjnych odpaleń bezpośrednio na gazie Sterownik posiada możliwość odpalania awaryjnie na gazie. Procedura awaryjnego odpalenia na gazie: 1) Włączyć zapłon 2) Przełączyć system na benzynę 3) Wyłączyć zapłon 4) Włączyć zapłon 5) Przycisnąć przycisk na Panelu sterowania i trzymać ok....
Słuchajcie mam taki problem bo mam przerobiony palnik na palnik na olej przepracowany (grzałka+spręzone powietrze). I niestety padł mi sterownik. Jest jakis sposób na ominiecie tego? bo nowy mocniejszy sterownik to prawie 500zł. Grzałka zre 700watt... Drugi problem to pompa, jedna juz padła. Nowa do oleju ok 1000zł Czy ktos rozwiązał ten problem? Zastanawiam...
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Witam Czy ktoś wie, czy da się awaryjnie podnieść zawieszenie w Mercedesie GL X164? Auto ma uszkodzony silnik i nie ma możliwości odpalenia. AI: Jaki jest obecny stan systemu zawieszenia? Czy jest całkowicie nieaktywne, czy może częściowo działa? Całkowicie opuszczone AI: Czy próbowałeś już jakichś metod, aby podnieść zawieszenie? Jeśli tak, to jakie?...
Toyota RAV 4, diesel, model 2013 do 2018, z systemem S&S. Problem - całkowity brak prądu, nic nie działa. Tylko po włączeniu awaryjnych dobiega spod deski szybkie i ciche klikanie jakby przekaźnika. Samochód zgasł podczas jazdy. Napięcia w skrzynce bezpieczników w komorze silnika są. Bezpieczniki sprawne. Wie ktoś coś ?
Stało mi się dokładnie jak niżej napisano w instrukcji alarmu: “Jeżeli funkcja antynapadowa nie zostanie rozbrojona w ciągu 45 sekund od momentu uruchomienia silnika lub/i otwarcia drzwi, system włączy światła awaryjne (ostrzeżenie innych użytkowników drogi) oraz będzie dawać kierowcy sygnał dźwiękowy miniaturowym głośniczkiem. Jeżeli w ciągu...
...nie rozumiem co autor miał na myśli? Jakiś cel chyba w tym jest Oczywiście, że cel w tym jest. Somfy stosuje podobny system. Po awaryjnym otwarciu bramy musiałbyś użyć podobnej siły do zatrzaśnięcia bramy jak napęd. A w takim przypadku użytkownik zatrzaskuje bramę na pierwszy zatrzask. Brama jest zamknięta ale z mniejszą siłą docisku do podłoża,...
Jeśli masz kartę kodową to można za pomocą stacyjki i pedału gazu "wpisać" kod i uruchomić silnik. Koledzy powyżej dobrze radzą, odczytać komputerem przyczynę usterki i wtedy zastanowić się co dalej. Można wymienić sterownik silnika na taki bez immo. Koszt to ok 200 pln. Dla zainteresowanych procedurą awaryjnego uruchomienia silnika poniżej procedura...
Mam sobie odpuścić pracę inżynierską? Mógłby kolega pokazać, w którym poście pisał że jest to projekt do pracy inżynierskiej, bo to dużo zmienia, a ja nie mogę znaleźć takiej informacji. Co do schematu to tak. Po pierwsze skoro jest to projekt inżynierski to czemu kolega nie chce zrobić całego systemu sterowania i niezależnej sygnalizacji błędów poprzez...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z BMW 320i e46 wersja Touring. Mianowicie gdy auto przełączy się w tryb awaryjny maksymalne obroty są ogranioczne- 3000obr/min i więcej auto się nie wkręci. Błędy zczytywane na Autobossie pokazały problem z przepustnicą, została wymieniona i nie pomogło to w niczym. Nie ma zasady kiedy wyświetli się tryb awaryjny....
witam. Posiadam VW golf IV 2002 z silnikiem 1,9 TDI 150KM i mam problem chyba z doładowaniem, ponieważ na niskich obrotach silnik nie przyspiesza. Dopiero po osiągnięciu 3000 obr/min zaczyna wgniatać w siedzenie, ale po osiągnięciu ok 170 km/h stawia go w system awaryjny i idzie tylko max120. Może ktoś miał podobną sytuację.
Chcę zapytać czy to się może udać mam pompkę basenowa 25W 230V, przetwornice 300W samochodowa Czy w tym wypadku, najprostszym rozwiązaniem nie byłoby jednak zastosowanie pompy 12V lub 24V DC? Poza uproszczeniem całego układu unikniesz także zupełnie niepotrzebnych strat związanych z przetwornicą. System byłby tez znacznie tańszy i bardziej niezawodny:...
Witam, mam ogromny problem z mazdą 6 2003 rok 136 koni, ostatnio wymieniłem potencjometr gazu, wyskakiwał bład na komputerze, wchodziła w system awaryjny, a ostatnio przy wciskaniu pedału i puszczeniu go silnik automatycznie wchodzi na pełne obroty jak przy samozapłonie i nie chce spasc, opada dopiero przy wyłączeniu stacyjki, przy czym ogromnie kopci...
Skoro chcesz wymienić kasetę VCM to nie jest takie proste jak myślisz ponieważ pełni ona funkcje immobilisera i jeszcze wiele innych ważnych w pojeździe np. ogranicznik prędkości, sterowanie uruchamianiem i wyłączaniem silnika, sterowaniem PTO, minimalnymi obrotami silnika, trip computer, cruise control itd. Wymieniając na inną musisz zaprogramować...
Witam, Mam bardzo drażniący mnie już od dłuższego czasu problem. Otóż mam Opla Astrę 1.4 16v i pewnego ładnego dnia, zaświeciła mi się kontrolka check "samochód z kluczem" W instrukcji problem z ukł. elek. silnika/ skrzyni biegów system awaryjny. Pojechałem do mechanika który podłączył ją pod cdif/2 który pokazał o ile dobrze pamiętam "brak sygnału...
Dołączam z ciekawości do dyskusji. Otóż miałem C4 w wersji 112 KM i kilkakrotnie właśnie podobne przypadki. Wprawdzie było ich kilka ale nie zostały wyjaśnione. Przeważnie zjawisko wystąpiło przy obciążeniu silnika (wcale nie ekstremalnym), czyli właśnie np wyprzedzanie. A samochód straciłem i nie mam już tych problemów. U mnie w pewnym momencie dopatrywano...
Diagnozowanie po objawach we współczesnym samochodzie to niewdzięczna robota i mało sensowna. To co opisujesz to najprawdopodobniej praca silnika w trybie awaryjnym, czyli skutek a nie przyczyna usterki. Komputer silnika wykrywając jakaś usterkę "na wszelki wypadek" ogranicza dawkę paliwa i obroty aby nie dopuścić do większych uszkodzeń a jednocześnie...
Wita, dziś po przeczyszczeniu, wtyczek, poprawieniu mas, oraz po przeczyszczeniu przepustnicy wszystko na odłączonym akumulatorze. Oraz zdjęcia pokażą zaśniedziałe nóżki w sterowniku z podszybia. Wszystko solidnie pozaklejane. Autko odpaliło normalnie i podczas jazdy po wrzuceniu 5-tki i osiągnięciu 140km około 4500 obr./m. silnik znów jakby zgasł ale...
Witam, Mam problem z ASX-em. Od pewnego czasu mam problem z systemem ASC. Po kilku minutach pracy na wolnych obrotach wyświetla się błąd (ASC System Service Required), auto wchodzi w tryb awaryjny. Diagnostyka komputerowa wykazuje kilka błędów: 1. U1417 - brak lub nieprawidłowa konfiguracja, 2. U0401 - moduł sterowania silnika/napędu. Błędne dane 3....
Mi przychodzi na myśl tylko jedno , elektrozawór odcinający paliwo przy samej pompie wtryskowej . A. Silnik będzie pracował aż wypali paliwo z pompy przez sobie tylko znany czas. B. Równie dobrze Diesel może pracować na własnym oleju silnikowym, który może trafić w dolot przez np. zużyte uszczelnienia sekcji sprężającej turbosprężarki itp jak niżej....
Obecnie brama jest sterowana z przycisków znajdujących się tylko po wewnętrznej stronie - brama do załadunku/wyładunku. Problem w tym, że każdy może ją otworzyć. Po modernizacji otwierać ją ma system KD po przyłożeniu uprawnionej karty. Sterowanie ma być nadal tylko od strony wewnętrznej. Pilotów żadnych nie ma. I nie można było tak od razu? W 445...
Witam mam problem ze skrzynią zf 4hp20 jest to 4 biegowa tiptronic mianowicie pracuje ona w systemie awaryjnym na 3 biegu. kod błędu w peugeot planet komputer skrzyni p1727 błąd stały odległy informacje o momencie obrotowym silnika can proszę o pomoc w diagnozie od czego zacząć naprawę dodam jeszcze że w kompie silnika nic nie wykazało żadnych błędów...
Witam. Podczas jazdy Toyota wpada w tryb awaryjny. Wytraca moc, zwalnia, brak reakcji na pedał gazu, max. 2 tys. obrotów. Na desce pojawiają się pomarańczowe kontrolki (wykrzyknik, kontrolka od hamulca ręcznego, kontrolka silnika, kontrolka od sys. antypoślizgowego, od sys. zderzenia), oraz komunikaty na przemian: check parking brake system, check pre-crash...
Przywiezli mi teraz te auto , Zdązyłem sprawdzic bład : Uniemozliwiony start systemu. Klientowi zerwała się masa silnika , przypuszczam że poszedł sterownik. Chciałem jeszcze sprawdzić czy odpali awaryjnie. czy mógłby mnie ktos poratować opisem do awaryjnego uruchomienia ? Jesli temat zamkniety to bardzo proszę na privat. roberti34(at)tlen.pl
Witam serdecznie Piszę bo mam dość niecodzienny problem. Mam autko, Forda Scorpio 2.5 TDi, z elektroniczną pompą wtryskową. Od jakiegoś czasu silnik przechodzi w tryb awaryjny. No cóż, awaria, ale jego zachowanie jest co najmniej dziwne. Podczas poprzednich awarii, przepływomierza czy innych, włączał się system awaryjny (do ok. 1.8tyś obrotów chodzi...
czytając ten wątek stwierdzam, że lepiej zainwestować w rower i kupić system pedałów SPD - buty się wpina do pedałów i nie dość, że się pcha to i ciągnie Nie widze w tym nic nadzwyczajnego. Każdy może sobie coś takiego kupić i nie trzeba się tym specjalnie chwalić. a jakby robić taki rowerek czy nie łatwiej by silnik od małej kosiarki zamontować albo...
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
(...) Podczas jazdy kiedy akumulator sie naładuje po momencie nie płynie przez niego żaden prąd po za tym wywołanym tętnieniami jak w kondensatorze filtrującym w prostowniku. Samochód raczej ma zabezpieczenia w postaci kondensatorów w środku. Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Alternator jest głównym źródłem energii w samochodzie podczas...
witam panowie,ford scorpio ,2.3 16 V zamontowana sekwencja D,T gas system model GT04,jak zapale auto miga zielona lampka ,po przegazowaniu silnika ,nie przełacza na gaz kontrolka ciagle mogą,jak przelacze w tryb awaryjny,zielona kontrolka swieci ,auto idzie na gazie ale i na bezynie,co może być przyczyna, w fordzie był zmieniany silnik i poprawiana...
Jaki wybrać ,na ile czasu to może wystarczyć Proponuję rozważać jedynie rozwiązania profesjonalne :idea: specjalne akumulatory (np. żelowe), oraz specjalistyczne urządzenia do awaryjnego zasilania :D Podobny problem zasilania awaryjnego dla osiedlowego parkingu rozwiązywałem przy użyciu dwóch akumulatorów AGM 100 Ah oraz przetwornicy Sinus-PRO 2000...
Badając obydwa wejścia małego silniczka jak najbardziej będziesz w stanie to "skopiować" tylko tu musisz sprawdzić jedną rzecz. W prawdziwym samochodzie im on szybciej jedzie tym wspomaganie powinno działać słabiej żeby nie "myszkował" po drodze. W miejscu lub małej prędkości jest najsilniejsze. Nie wiem jak rozwiązane jest w tym Logitech`u "force feedback",...
Widzę, że trochę namieszaliście w temacie. Wyłącznik awaryjny czyli potocznie zwany grzybem służy do zatrzymania całego układu a nie tylko falownika. Falownik to można sobie wyłączyć jakimkolwiek wyłącznikiem... Jeśli potrzebujesz hamowanie dynamiczne z falownika to wstaw w układ jakiś czerwony przycisk, którym wymusisz jakieś wejście programowalne...
Nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytania. Spróbuję samodzielnie na nie odpowiedzieć korzystając z informacji w dwóch podobnych tematach (moim i batota): 1. W jakim celu batot dołożył rezystory 3*10R50W do soft-startu AVT1226? (at)czesiu 20 Sty 2022 17:28 klarownie odpowiedział w tym temacie (https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic... ) "Ty...
Mam pytanie. Czy ktoś może wie jakie modele samochodów posiadają fabrycznie zainstalowane wszelkiego rodzaju automatyczne włączniki świateł mijania, kierunkowaskazów, układy sterujące itp czy jakiekolwiek ciekawe innowacje w tej dziedzinie? np w Citroenie C4 funkcja oszczędzania energii poprzez samoczynne wyłączenie przez komputer samochodu świateł...
Zwracam się na forum ponieważ nie mam zielonego pojęcia co mam robić, a prościej napisać co się dzieje juz nie można, mam nadzieję że wszytko jest zrozumiałe. Dodam że w tym samochodzie samoczynnie zaczęły chodzić wycieraczki i pojawiały się mniej wazne incydenty tak mi powiedzial byly właściciel, wspominał również ze kiedyś było robione coś przy instalacji...
Wymiane lub naprawę kompa od gazu dało się obejśc poprzez zastosowanie zewnętrznego emulatora. teraz silnik pracuje prawidłowo:)
Sterownik wrócił z naprawy. Niestety nie dało się go naprawić, dostałem drugi, sprawny i zaprogramowany pod moje auto. Sterownik włożony i podpięty w samochodzie. na początku silnik nie chciał zapalić. Palił jakby na dwóch, dokładnie tak, jak przed operacją. Wstawiłem auto do warsztatu, tam podpięli go do komputera diagnostycznego i silnik ożył. Hura!!!...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Patrząc na tematy na forum związane ze sterownikami silnika bezszczotkowego stosowanego przez producenta Bosch bywają dosyć awaryjne. Zaletą producenta LG są napędy z bardzo mało awaryjnym systemem Direct Drive. Może warto zerknąć na ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
Wykrece przepustnice i zobaczę czy przekręcenie kluczyka wgl zmienia pozycję przepustnicy. Zostaw, bo popsujesz. Na początku XXI mechanicy nie posiadali takich narzędzi diagnostycznych i jakoś sobie radzili. Bo mieli coś czego Tobie brakuje i na forum tego nie dostaniesz. Czyli gruntowną wiedzę i intuicję. Naczytałeś się głupot o silniczkach krokowych...
Może moduł wentylatora padł W tym aucie moduł wentylatora to rezystor i dwa przekaźniki. Jak powyżej wspomniano został wymieniony. Zresztą jeżeli by padł (sklejone styki) to wentylator by chodził na okrągło - nawet po wyłączeniu zapłonu. W tej sytuacji podpiąłbym komputer, najpierw czytanie błędów (niektóre z nich wprowadzają system w tryb awaryjny...
WS 1311 Czyli prawdopodobnie jakies uszkodzenie mechaniczne okladzin skoro nie równomiernie sie zużyły ? Albo jedno kolo mocniej brało ? Różne rzeczy są możliwe - łącznie z nieprawidłowym wyzerowaniem czujnika w czasie wymiany szczęk. Wjedź na rolki i zobacz czy równo biorą oba hamulce tej osi Gdzie moge szukać tego czujnika od hamulca ręcznego? Jest...
system awaryjny silnika uruchomić system awaryjny awaryjny system zasilać
roaming heyah poziom sygnału zmierzyć serwisówka pioneer
Dezaktywacja alarmu w Mitsubishi Outlander - instrukcje i porady Dawkownik energii a moc grzałki – dobór simmerstatów, SSR, triaków do grzałek 2–3 kW