lukaszpondo napisał: Gdy silnik jest zagrzany zaczyna szarpać silnikiem na biegu jałowym. Tak jakby nie palił jeden cylinder. Pomierz kompresję na ciepłym silniku
Rownież jestem posiadaczem tego wynalazku i najchętniej oddał bym inwerter z powrotem sprzedawcy z powodu tego że jak dlanie urządzenie jest wadliwe lub wadliwie skonstruowane i na sile sprzedawane jako wpełni sprawne. Występują dokladnie te same problemy co u innych uzytkowników . Przede wszystkim wadliwie działająca ladowarka (na razie tylko w trybie...
Witam! Kilka dni temu zakupiłem samochód Peugeot 206 1.1 z 2000 roku. Przejechałem nim trasę 170 km i wszystko było ok. W dniu dzisiejszym zrobiłem nim 5 km, postój na godzinkę i wracając się zaczęło... Zjeżdżając ze wzniesienia, chwilkę po odpaleniu silnika wrzuciłem drugi bieg i dodając gazu samochód zaczął bardzo szarpać więc włączyłem bieg jałowy...
Więc tym bardziej można spróbować.
Witam całe forum 😁. Amianowicie jak każdy przychodzący tutaj z problemem również i mnie to spotkało 😅. Więc tak bez owijania w bawełnę. Fiat jeździł i odpalał zawsze tylko na gazie, pewnego dnia postanowiłem pojechać 70 km od miejsca zamieszkania na przejażdżkę, około 20 km, Fiat nagle zaczął szarpać po czym zapaliły się kontrolki [Check...
znaczy tak pomaranczowa kontrolka zapala mi się podczas jazdy i gasnie po jakies krótszym czasie jazdy np gdy dodam gazu lub wrzuce bieg jałowy przewznie podczasz jazdy ze stała predkosci zaczyna nim tak lekko szarpać ale nie zawsze jesli jeszcze coś konkretniejszego mam napisac to napisz jest to vectra a z 90 roku 3 lata na lpg
Witam Podczas jazdy auto zaczęło szarpać oraz po chwili zgasło,po ponownym zapaleniu(tym razem wrzuciłem jałowy bieg) wskazówka obrotomierza zaczęła skakać a silnik po chwili zgasł.Powtórzyłem to kilkakrotnie i za każdym razem wyglądało to tak samo. Po 30 minutach silnik nie zapalał już w ogóle.Po wepchaniu samochodu do garażu auto zapaliło,aczkolwiek...
Witam wszystkich Sprawdziłem dolot jest , szczelny , uszczelniłem węże podciśnienia (poprawiły się hamulce ) , ale silnik pracuje dalej tak samo. Na próbe zdemontowałem cały dolot , przepływomierz rurę dolotu , została tylko goła przepustnica , efekt był taki ,że silnik był słaby w całym zakresie obrotów , bieg jałowy był za niski ok 500 obr , ale niemal...
Witam. Problem jak w temacie: samochód ładnie jeździ, mało pali ale od niedawna jak wrzucę bieg jałowy to obroty spadają poniżej 1000 i zaczyna lekko szarpać autem (jakby raz dostał paliwo a raz nie i tak rotacyjnie). Byłem u jednego mechanika i po badaniu komp. wykazało mu, że jest błąd sterownika (chyba ogólnie powiedział, że komputer do wymiany)....
A więc tak w moim najnowszym samochodzie Daewoo Lanos 2000r 1,6 16V 106KM z sekwencyjną instalacją gazową pojawił się po 3 miesiącach szczęśliwego podróżowania problem którego nie mogę zlikwidować i usunąć. Mianowicie jazda na benzynie bez problemów, auto zbiera się ładnie i równo chodzi, bieg jałowy w porządku. Na gazie zaś auto ma strasznego muła,...
https://filmy.elektroda.pl/54_1760873470... https://filmy.elektroda.pl/79_1760873188... AI: Czy sprawdzałeś szczelność dolotu oraz układu wydechowego pod kątem nieszczelności (np. fałszywe powietrze, nieszczelność kolektora)? Jeśli tak, to w jaki sposób i z jakim rezultatem? Dolot jest szczelny, nie słychać żadnego syczenia. Sprawdziłem wizualnie...
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
Witam kolego T5 1.9 105 KM 300.000 KM ja miałem takie same objawy jak ty.I powiem ci tak że do wymiany są wszystkie 4 uszczelniacze na pompowtryskach koszt to 470 złotych w serwisie.Oraz będę niedługo zmieniał popychacze zaworów bo przez to auto na jałowym biegu nie równo pracuje i koszt tego mi powiedzieli ponad 850 złotych za komplet 8sztuk.
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Cześć i czołem🫡 Pacjent VW Passat B6 1.9 TDI BXE 2006r. Mam Problem z korektą wtrysku na drugim cylindrze a mianowicie wahające się korekty od +0.7-1.1 mg/suw przy pracy na biegu jałowym, natomiast czasem korekty zaczynają wzrastać do +2.07-2.5 mg/suw i wtedy silnikiem zaczyna szarpać ale przy wyższych obrotach nie jest to odczuwalne. Dodam że uszczelniacze...
Zobacz czy w czasie szarpania nie giną obroty pompy albo wału ale stawiałbym na czujnik położenia wałka pompy wtryskowej
A sprawdzałeś ciśnienie na rolkach
Cześć, czy udało się rozwiązać ten problem?
Nie ma problemów z biegiem jałowym czy szarpaniem podczas jazdy.
Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
Clip to urządzenie diagnostyczne przeznaczone do aut renault i dacia.Wpisz na alegro Clip renault i poczytaj co można nim zrobić.
Witam Udało się rozwiązać problem? Mam podobny objaw w dieslu
Witam, samochód jak w temacie przy którym już ręce opadają, od pewnego czasu zaczął szarpać na wolnych obrotach raz mocniej raz słabiej jak zimny to mocniej na rozgrzanym stwierdzam lekką poprawę ale dalej przerywa, sterownik nie raportuje żadnych błędów, zmieniłam rozrząd na nowy, bez rezultatów, wyczyszczony egr, przepustnica (adaptacje itd) i nic...
A przepływkę sprawdzałeś?
Czujnik temp.
Witam szanownych kolegów ja też mam taki problem tyle że mój pali na dotyk moc idealna tyle że jak przekroczę prędkość 120km/h i puszcze tylko gas samochód zaczyna mi szarpać byłem na diagnostyce i zero błędów wymieniłem poduszki pod silnikiem i agr i dalej to samo. Czy mógł by mi ktoś pomóc.
Pod głowicą czy pod pokrywą wała rozrządu? Kiedy ostatnio wymieniałeś świece i przewody zapłonowe? Jak silnik pracuje na biegu jałowym?
sprawdz czujnik Halla - moze to pierwsze oznaki jego padnięcia. Bo swiece i moduł zapłonowy to chyba już sprawdziłeś :)
Problem rozwiązany temat zamykam .
Witam ponownie Paliwo ok, czujnik też, wymieniłem palec rozdzielacza bo już fakt był kiepski, po podmianie iskra lepsza, jeszcze kopułka będzie do wymiany ale to później. Główny problem to jednak jak się okazało, przeskoczył rozrząd, a te trzy zapłony o których pisałem to się okazało, że ma cofkę do kolektora ssącego. Dziękuję za podpowiedzi i temat...
Witam wszystkich mam problem z swoją 80 pali na dotyk i zaczyna nie równo pracowac szarpać na biegu jałowym i podczas przyszpieszania pompa po regeneracji spalanie około 5, 5 litra
1998r to pewnie nie sekwencja tylko mieszalnikowa? Podjechać do gazownika na regulacje.
Miałem ten sam problem jak mówisz póki auto całkiem nie straciło Iskrę na autostradzie. Wymieniłem ostatecznie moduł i chodzi tylko problem nie ustał dodam że kable zmieniałem 2 miesiące temu ngk i tak samo świecę denso. Żeby już padły?
Witam, problem dotyczy astry F '94 C14NZ gaz + benzyna. Powyżej obrotów jałowych silnik zaczyna szarpać i pracuje nierówno, na jałowych wszystko działa jak należy. Sprawdziłem już czujnik temperatury cieczy chłodzącej, potencjometr przepustnicy i cewkę - wszystko działa. Co jeszcze powinienem sprawdzic? Silnik szarpie zarówno na gazie jak i na benzynie....
może sterownik silnika
Odepnij na próbę i zobacz czy szarpie.
Jakaś diagnostyka by sie przydała to raz, jak może szarpać na biegu jałowym to dwa, dajesz odpowiedzi zamiast najpierw sprawdzić to o czym piszesz że jest do sprawdzenia, tak więc...
Ani przez jedno, ani drugie nie zgasnie na jałowym.
Ewentualnie warto sprawdzić jeszce map sensor ale to w całym zakresie obrotów by ci szarpał i nierówno chodził
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Może jest trochę lepiej, ale problem nadal występuje.
Koledzy mam taką małą zagadkę. Seacik ma niestabilne wolne obroty ale to nie jest falowanie, a wypadanie zapłonów. Na gazie i benzynie to samo. Po odpaleniu z rana silnik chodzi idealnie po kilku minutach zaczyna nim szarpać. Przestaje chodzić na pierwszym i ostatnim cylindrze. Świece założone nowe, przewody także. Podmieniony czujnik położenia wału,...
Kod silnika to CBZB. Rok samochodu koncowka 2013. Ewentualnie gdzie mogę się dowiedzieć który to jest EA? Moim zdaniem jest to EA111.
na biegu jałowym tz. na wolnych obrotach, płynnie pracuje? obroty nie falują?
3040obr-21,4kg/h 850 obr-6,3kg/h przy temp silnika 65 stop. czas wtrysku 4ms na jałowym
a możesz napisać w którym miejscu mam go szukać???? gdzie sprawdzać?
tylko ten na drugim
Ostatnio miałem Clio które totalnie świrowało (obroty, szarpanie itp.). Okazała się uszkodzona cewka zapłonowa (fajkocewka).
Jestem pewien, że objawy u kolegi wyglądają tak : przy zmianie z 1 na 2 bieg zaczyna bardzo szarpać samochodem jeśli nie depnie się od razu ostrzej na pedał gazu - auto dosłownie skacze do przodu jak żaba, odczuwalne jest to również na 3 biegu jeśli znowu zbyt mało stanowczo wciśnie pedał gazu, na biegach 4 i 5 jest ten problem pewnie już najsłabiej...
Sprawdz ponownie co to za błąd.
lucas jałowy jałowy transformator jałowy współczynnik
pilot magic power thiele smalla suzuki lambda
interfejs diagbox radio makita
Opadający ekran w laptopie – naprawa zawiasów Dell, Lenovo, HP, Asus, Acer Kosiarka traktorek Briggs & Stratton – biały dym, zgaśnięcie, zablokowany szarpak po postoju