Mechanik podpowiedział wymianę świec na zwykłe Iskry a nie Bosch Super Plus . I bardzo dobrze, świece Boscha wyrzuć do kosza.
obstawiałbym parownik u mnie było tak samo 40 tysięcy i został wymieniony na nowy i problem znikł.
co to za istalacja nitro, audio czy inna bo jesli lpg to napisz jaka lub zdiecia.jesli czwarta generacja to wyglada na przyciecie jednego wtrysku i problem na benzynie po chwili powinien znikac.nowsze moga odcinac cylinder z blendem
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Kolego jaki zapłon , to dizel jeśli już to początek wtrysku .
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
może. posprawdzaj przewody. Zobacz czy syfu nie ma.
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
+ i - to przewody zasilające-plus i masa. Już czegoś bardziej śmieszniejszego nie mogłeś chyba wymyślić.
Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
Problem rozwiązany. Problem dotyczył błędu w systemie. Cały system musiał być usunięty i wgrany na nowo najnowszy dostępny.
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
Problemem były przedmuchy między pierwszym a drugim cylindrem; wydmuchało uszczelkę pod głowicą i nadtopiło cienkie ścianki między cylindrami. Na szczęście planowanie bloku oraz głowicy pomogło.
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
Podaje rozwiazanie http://www.206club.net/archive/index.php... w tym watku chodzi o przewodu pod autkiem nieosloniete w peszlu ktore przecieraja sie..prawidlowe doizolowanie zalatwia sprawe w 100%..jest to jedna z usterek francuzow
Widze ze nie bardzo ma ktos pojecie, ale juz rozwiazalem problem, rozszczelnila mi sie odma na dekielku silnika i dmuchalo olejem na cewke zaplonowa, wyciagnalem ja przemylem benzyna ekstr. i teraz juz nie szarpie , olej przesiaknal przez karkasy ,
Kumaty nie uwali, a co tych środków czyszczących to można spróbować ( koszt niewielki) pamiętając o wcześniejszej wymianie filtra paliwa.
Szarpanie pojawia się na benzynie i na gazie, zarówno po krótkiej, jak i długiej jeździe.
Cześć Bombeiros no i co pomogło? Ja mam podobny problem u siebie w VW IV 1.6 SR w gazie. Szarpie mi na 1 i 2 biegu, a i na wolnych obrotach na wyższych biegach szarpie. dzisiaj podczas deszczu ledwo ze świateł ruszał, tak jakby chodził na 3 cylindrach (to dopiero od niedawna się zaczęło). Dopiero po ponad 2000 obrotów w miarę jechał. Już jakiś czas...
Sprawdź pompe paliwa Jeżeli nie daje właściwego ciśnienia objawy są właśnie takie.
Miałem dokładnie te same objawy, w salonie mi skrzynie wymienili ale problem wrócił. Wystarczyło wypiąć wtyczkę od EGR i auto jeździ bez szarpania na niskich obrotach!!!
a masz jakiś sprzęt?
Witam, pompa wróciła, została podmieniona, auto na tej pompie wogle nie chce zapalić, na samostarcie chodzi, wtryski wymienione sprawodzone, jak pochodzi na samostarcie ten sam błąd p1175, wydaje mi się że dalej coś z pompa.
same mycie regulatora z pompy pomaga ale na kilka dni. Wiec logicznie myśląc masz w układzie paliwowym syf. Zobacz co tam pływa na dnie filtra, brud czy opiłki.
witam po przerwie Katalizator okazał się być cały i niezabity, wiec szukałem dalej. odłączyłem w końcu wtykę z zaworu EGR i objawy ustały, błąd z czujnikiem MAP też się nie pojawił się, jedyny błąd to oczywiście zawór EGR. Idąc tym topem założyłem drugi zawór EGR uzywany i niestety po podłączeniu po 3 minutach pracy problem się znów pojawia. Zaślepiłem...
Brak diagnozy.Podepnij tester,lub pojedź do serwisu.Podaj na forum parametry i kody błędów. Witam, czasem brudny nastawnik da takie objawy a nie odda błędu:)
Ciśnienie paliwa jakie masz? Sprawdź.
Witam Rozwiązałeś problem? Mam tak samo ale w accordzie :(
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
A poduszki silnika ?
W tym aucie jest specyficznie rozwiązane doprowadzenie spalin z EGRa do kolektora ssącego , warto ściągnąć kolektor ssący i zobaczyć czy nie pozatykało kanalików pod nim (pod częścią z klapami wirowymi - na 99% pozatykane a wtedy są takie kwiatki) ...
(at)ElektrodaBot
Przypadłością tych silników jest kiepska jakość oringów na wtryskach. Na wolnych obrotach dochodzi do przepuszczania lewego powietrza szarpania (zbyt uboga mieszanka). Zawsze gdy mam taką usterkę pomaga wymiana uszczelnień.
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
Witam, mam problem z Renault Clio II z 1998r. ok pół roku temu miałem problem z szarpaniem auta na niskich obrotach, wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy samochód zachowywał się dobrze. Ale teraz problem powrócił i samochód znowu szarpie na niskich obrotach, nie chce mi się wierzyć że świece tak szybko padły i myślę że to przewody wysokiego...
Podstawić trzeba drugą sprawną.Takie kłopoty to najczęściej przepustnica.Mam na te przepustnice patent.Ściśle tajne!
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Szarpanie pojawiło się po tych robotach?
Spróbuj zmniejszyć szczelinę świecy na 0,8mm. Używaj świec tylko 1 elektrodowych. Jak nie pomoże to wizyta u gazownika jest wskazana. Pozdrawiam
Ale to jest nowa instalacja, czy usterka nagle wystąpiła?
Nastawnik do czyszczenia
Cewki zapłonowe sprawdzone? Fajki sprawdzone? Jakieś błędy ECU silnika zgłasza?
Witam serdecznie, mam problem. Robiłem planowanie głowicy w Lagunie 3 z silnikiem M4R704 i zdemontowałem przy tym rozrząd… Po złożeniu wszystkiego, chcąc założyć pasek na alternatorze i pompie, kręciłem kołem zamachowym w lewo (czyli odwrotnie do wskazówek zegara) i od tego momentu mam problemy na biegu jałowym: wypadanie zapłonów, szarpanie, niskie...
Witam Sprawdź przerwę na aparacie zapłonowym jak i sam zapłon,jeżeli jest O.K ,sprawdź śrubę regulacji mieszanki (powinna być wykręcona 2i ½ obrotu).Częstą przyczyną że silnik niezbiera się na obroty jest kondensator zapłonowy
Zapłon ciut za wczesno Nie skacze na lampie podczas pomiaru?
Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu. Miałem przypoadek, że pasek przeskoczył o jeden ząb i nagle silnik stracił moc. Objawy były takie same. Drożność wydechu też wchodzi w rachubę - jest mróz a w wydechu skrapla się para wodna.
mianowicie problem mam taki podczas jazdy na wiekszych obrotach wszystko jest ok. problem zaczyna sie gdy naprzykład jade w korku bez gazu na biegu pierwszym czy tesz drugim i minimalnie dodam gazu to samocodt strasznie szarpie..wymienilem świece,kable,filtry nawet czyscilem przepustnice.. i nic to niedał co można jeszcze zrobić?
logi? co to są niskie obroty?
90% przeplywka. To standard w tych kosiarkach.
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
Witam wszystkich. Kilka dni temu w moim samochodzie pojawił się problem z szarpaniem przy 1500-2200 obrotów na ciepłym silniku. Nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu. Gaz montowany 3 lata temu (o ile się nie mylę jest to firma STAG). Filtry, oleje wymieniane na bieżąco. Autem szarpie tak i na gazie jak i na benzynie. Najbardziej szarpie gdy jadę...
Stawiam na cewkę a podpiąć pod kompa tro nie znaczy zczytać usterki są tam jeszcze parametry mierzone i one wszystko powinne powiedzieć.
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
Witam szanownych forumowiczów,i zwracam się do Was o pomoc z moim autkiem. Zacznę od początku.Kilka dni temu samochód zaczął sie dziwnie zachowywać a mianowicie podczas jazdy na wyższych obrotach wszystko jest w porządku ale jeżeli próbuję jechać np.60 km/h na 4 biegu,zaczyna szarpac.Nie cały czas ale np. 2-3 szarpniecia i koniec,czasami nie szarpie...
koło dwumasowe
Parownik to właśnie reduktor :)
A na niskich obrotach jak pracuje. Czy po nagłym dodaniu gazu nie zaczyna szarpać. Czy to pierwsze odpalenie po ziemię, Muszę mieć więcej szczegółów bo będziemy do rana błądzić.
Wyklucz wpierw złą pracę układu zapłonowego.
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Obstawiam że pierwszy błąd to czujnik położenia wału. Drugi błąd raczej pierwsza sonda - czy czasem spalanie nie jest za duże? W pracującym silniku spadają Ci obroty do zera? Cienka linia nad zerem to 500obr/min. Ja bym podregulował wolne obroty. Nie znam dolotu z HR-Vki ale gdzieś przy przepustnicy powinna być śrubka (pod gumową zaślepką, jeśli nie...
witam. ehh ile sam nacierpiałem się z podobna astrą ze znajomym. jeśli chodzi o błąd 42 jest to " Brak impulsów z układu zapłonowego " chciałem na elektrodę wrzucić poradnik w formie pdf w stylu " Sam naprawiam swój samochód " gdzie jest 330 stron o każdym detalu twojego samochodu włącznie z diagnozowaniem ale plik ma ponad 10MB :cry: .Jeśli jednak...
nie, a po co? Jak mam tylko szarpanie przy niskich obrotach przy jeździe na jałowych na jedynce albo w ogóle przy ruszaniu, obroty lekko falują w tym zakresie, jak próbuję utrzymać stałe, a na dodatek mieszanka jest bogata. Poza tym, no jak już mam nowy czujnik, to dobrze wiedzieć, z jaką siłą go przykręcić, bo to jest kluczowe.
jest możliwość że został źle ustawiony zapłon poprzez wymiane paska.
Kolejny zagazowany 2E bez nadziei na przyszłość. :P Tam nigdy 1 czy 2 generacja nie będzie poprawnie pracować bez większych modyfikacji, najgorsza jest ciężka klapa przepływomierza. Jak chcesz coś sensownego osiągnąć to zajrzyj do tych tematów. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic81... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
rafi.w -mam do Ciebie pytanie,czy te błedy u użytkownika marcelew spowodowane przez błąd OSM mogą mieć podłoże w rozrządzie,tzn czy ewentualnie przeskoczenie rozrządu może powodować głupienie czujnika położenia rotora,przez co dalej reszta problemów?Pytam bo u mnie najpierw szarpanie przy niskich obrotach na wysokim biegu i zamulony,a dopiero potem...
Szarpie przy przyśpieszaniu w niskim zakresie obrotów? A im wyższy bieg,małe obroty,większe obciążenie to bardziej szarpie?
Witam. Posiadam Toledo z 99 benz +gaz. Problem jest taki ze szarpie autem na niskich obrotach w przedziale 1900-2500rpm. Szarpanie nie wystepuje zawsze. Wymienione; -przewody -swiece -czujnik temp -rozrzad -filtry -cewka -sonda Nie ma zadnych błedów. proszę o pomoc.
Silnik Isuzu. Czy zimny czy cieply zawsze to samo gdy osiagnie obroty w granicach 1200-1300 obr Dodano po 10 z glupimi odpowiedziami i bezsensownymi prosze sie wstrzymywac. Kolego jorge83 wiesz? w niedziele po sumie. A na tygodniu po dobranocce.
ale ty jestes dowciapny
Najpierw zdjagnozuj bo tak w ciemno to trudno.
Witam , Wedlug moich informacji wytarcie krzywek na walku mimosrodowym powoduje szarpania na niskich obrotach , wypadanie zaplonu, Bledy przepustnicy itp. Wymiana Swiec, cewek , przepustnicy, czujnikow walka nic nie daje w wiekszosci przypadkow.
Wpadanie zapłonu na 2,3 cylindrze. Czyli nie odpala czasami 2,3 cylinder. Spowodowane to może być brakiem iskry (cewka zła,przewody do niej), brak kompresji (sprawdzić kompresję) lub też brak paliwa (zacinąjące się wtryski ,zamenić).
Bez fizycznego kontaktu z pojazdem można jedynie domniemać, co to za powód, dla którego tak się dzieje. Problem jest w tym, że auto może mieć niekoniecznie jeden temat, odpowiedzialny, za powyższe objawy. Na początek trzeba rozgraniczyć, czy to silnik, czy skrzynia biegów, czy oba podzespoły jednocześnie. Tak jak sugerujesz rozpoczynamy diagnozę od...
Widzisz klemy jak nowe wygladaja, zastanawiam sie czy to moze byc czujnik trmperatury bo wszystkie czujniki mialy albo zwarcie albo rozwarcie zaden z tych 3 nie mial kolo 1 kohma na cieplym ??
zle ustawiony rozrzad
Dzięki wielkie za pomoc ale gdyby ktoś miał schemat modułu sterowania to byłbym wdzięczny na płytce jest napisane SPARK-5W
Udało rozwiązać się problem?
już znalazłem co było a poszła listwa z cewkami a znalazłem tą usterke poprzez wymienianie podzespołów pokolei, listwa nowa kosztowała 320 zł więc jak by ktoś miał podobny problem to niech sprawdzi listwy
Tyle że szarpanie powinno być widać w korektach. Problem z zasilaniem paliwem również (wtedy szaleją BIP-y znacznie spadają) wiązka elektryczna daję błąd sterownika. Jeśli to jest tylko lekkie poszarpywanie wyczuwalne "siedzeniem" bez nawet zmian obrotów to ten typ tak ma. Wynika to z regulacji EGR ( wartość otwarcie nie jest stała tylko lekko faluje...
Jest tam zamontowany LPG??
13-15 Atm
musisz wymienić te świece
Popatrzyłem dzisiaj i łapa oraz tuleja wyglądają dobrze żadnych śladów wybicia. Zauważyłem też że silnik lekko przerywa na 3 biegu około 2 tyś obrotów
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
Witam. Mam problem z autkiem, gdyż podczas uruchomienia obroty szaleją przez około 2 sekund od 600- 900. Choć największym problemem z tym związanym jest jazda na każdym biegu przy minimalnym dodaniu gazu. Przypuśćmy jadąc na 5 biegu 60 na godzinę zaczyna przerywać, gdy dodam gazu idzie bardzo szybko i problem znika. Wymieniłem olej i filtr paliwa? Na...
Astra F miała kilka różnych silników. Napisz coś więcej - jaki to silnik?. W niektórych silnikach rzeczywiście przyczyną takiego stanu może być obwód wysokiego napięcia, ale również: fałszywe powietrze i niesprawny zawór recyrkulacji spalin, a i o kiepskich stykach na czujniku temperatury też trzeba wspomnieć.
To spróbuj poszukać lewego powietrza.
Witam Mariusz_M1986, jedni zmieniają przy niższych inni przy wyższych, jeśli to diesel to musisz pamiętać aby nie były zbyt niskie, wszystko zależy od "kultury" jazdy. Jeśli ktoś napisze Ci abyś zmieniał biegi przy obrotach np. 3000 to ktoś napisze że przeciągasz na biegach, jeśli np przy 1200 obrotach to też nie będzie dobrze bo przy zmianie na bieg...
To raczej hallotrony i wątpię by ktoś miał ich oznaczenie. Znajdź jakiś inny silnik i wyjmij podstaw może trafisz. Albo taką wkrętarkę z innym uszkodzeniem, Tam jest + masa i sygnał. W zasadzie sporo można podstawiać zamienników byle gabaryt pasował. Tylko one się różnią sposobem wykrywania pola magnetyccznego. Dlatego weź coś z podobnego silnika. Powinno...
Witam! sprawdź przewody zapłonowe do świec - u mnie tu był problem (ale u mnie szarpało nawet na niższych obrotach).
A czy to może być pompa wtryskowa jeżeli problem dotyczy tylko niskich obrotów?
Sprawdź układ WN.
witam otóż gdy jadę np na 3 biegu i mam 2 tyś obrotów to auto normalnie jedzie, przyśpiesza, ale gdy przy tych 2 tyś obr. zmienie bieg na 4 wiadomo obroty spadną do ok 1.5 tyś obr i wtedy jak wcisnę gaz do połowy/deski auto nie dusi się tylko szarpie nim i tak jakby przerywało zapłon. Dzieje się to tylko na gazie na benzynie jest normalnie
Świece zawsze warto mieć sprawne , podobnie przewody. Jednak aby wyeliminować te elementy ustawiam przerwę na świecach 0,7 mm. Obniża to napięcie zapłonu . Jeśli nic nie pomoże - to nie wina instalacji zapłonowej lecz instalacji lpg.
Parownik wali zmarznietym gazem na maxa i "zalewa silnik". Membrana jest juz z "kartonu". Powód tego szarpania na niskich obrotach podczas jazdy ??
Witam mój problem odnosi się szarpania w aucie Początkowo auto szarpało na gazie i po pewnym okresie zaczęło szarpać na benzynie To skłoniłem się do wymiany cewki i świec pojeździłem trochę i znów ten sam problem Auto po wcisnięciu gazu zaczyna szarpać na niskich i wysokich obrotach i zapala się kontrolka check engine Auto było pod komputerem i nie...
Witam Auto odebrałem. Ustawili jeszcze raz wybierak i teraz biegi (puki co) normalnie wchodzą bez zacinania się. Autko jeszcze mniej szarpie, lecz dalej problem nie ustał. Całe zawieszenie począwszy od przegubów, wahaczy, po poduszki silnika i skrzyni są w pełni sprawne. Nie wiem dlaczego dalej coś szarpie już pomysłów brak i mi i mechanikowi. Alpina1988...
szarpać silnik niski obrót vectra szarpać niski obrót szarpać niski
monitor error filtr zapłon stojan odkurzacza zelmer
vaillant atmomag serwomotor elizabeth schemat
ESPHome i RS232: Konfiguracja i Obsługa MAN Lion’s Coach R07 – ilość oleju wspomagania, typy układów, specyfikacja M 3289