Mechanik podpowiedział wymianę świec na zwykłe Iskry a nie Bosch Super Plus . I bardzo dobrze, świece Boscha wyrzuć do kosza.
obstawiałbym parownik u mnie było tak samo 40 tysięcy i został wymieniony na nowy i problem znikł.
co to za istalacja nitro, audio czy inna bo jesli lpg to napisz jaka lub zdiecia.jesli czwarta generacja to wyglada na przyciecie jednego wtrysku i problem na benzynie po chwili powinien znikac.nowsze moga odcinac cylinder z blendem
Kolego jaki zapłon , to dizel jeśli już to początek wtrysku .
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Co tu podpowiadać gdzie s pojawia sie przerwa w zapłonie, na niskim. albo czujnik siada.
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
+ i - to przewody zasilające-plus i masa. Już czegoś bardziej śmieszniejszego nie mogłeś chyba wymyślić.
Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
Problem rozwiązany. Problem dotyczył błędu w systemie. Cały system musiał być usunięty i wgrany na nowo najnowszy dostępny.
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
Podaje rozwiazanie http://www.206club.net/archive/index.php... w tym watku chodzi o przewodu pod autkiem nieosloniete w peszlu ktore przecieraja sie..prawidlowe doizolowanie zalatwia sprawe w 100%..jest to jedna z usterek francuzow
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
No to regulacja instalki sie klania - wyglada na to ze na wolnych ma zbyt rozkrecony reduktor tzn za bogato i aktuator idzie mocno w dol .Po wdepnieciu gazu nie zdazy sie szybko otworzyc- nastepuje zubozenie mieszanki i szarpniecia ew.strzaly.
Sprawdź pompe paliwa Jeżeli nie daje właściwego ciśnienia objawy są właśnie takie.
Cześć Bombeiros no i co pomogło? Ja mam podobny problem u siebie w VW IV 1.6 SR w gazie. Szarpie mi na 1 i 2 biegu, a i na wolnych obrotach na wyższych biegach szarpie. dzisiaj podczas deszczu ledwo ze świateł ruszał, tak jakby chodził na 3 cylindrach (to dopiero od niedawna się zaczęło). Dopiero po ponad 2000 obrotów w miarę jechał. Już jakiś czas...
Szarpanie pojawia się na benzynie i na gazie, zarówno po krótkiej, jak i długiej jeździe.
Witam wszystkich, ostatnio zaobserwowałem w moim aucie dostawczym problem, i może miał ktoś podobny i znalazł rozwiązanie, dlatego piszę do was, koledzy i koleżanki. Jest to Ford Transit Custom 2.0 2016 r. I od jakiegoś tygodnia ma problem z odpalaniem, a mianowicie dłużej kręci rozrusznik niż wcześniej, a po dłuższym postoju miał problem z odpaleniem....
a masz jakiś sprzęt?
Brak diagnozy.Podepnij tester,lub pojedź do serwisu.Podaj na forum parametry i kody błędów. Witam, czasem brudny nastawnik da takie objawy a nie odda błędu:)
Widze ze nie bardzo ma ktos pojecie, ale juz rozwiazalem problem, rozszczelnila mi sie odma na dekielku silnika i dmuchalo olejem na cewke zaplonowa, wyciagnalem ja przemylem benzyna ekstr. i teraz juz nie szarpie , olej przesiaknal przez karkasy ,
Witam, pompa wróciła, została podmieniona, auto na tej pompie wogle nie chce zapalić, na samostarcie chodzi, wtryski wymienione sprawodzone, jak pochodzi na samostarcie ten sam błąd p1175, wydaje mi się że dalej coś z pompa.
Miałem dokładnie te same objawy, w salonie mi skrzynie wymienili ale problem wrócił. Wystarczyło wypiąć wtyczkę od EGR i auto jeździ bez szarpania na niskich obrotach!!!
A poduszki silnika ?
Ciśnienie paliwa jakie masz? Sprawdź.
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
Przypadłością tych silników jest kiepska jakość oringów na wtryskach. Na wolnych obrotach dochodzi do przepuszczania lewego powietrza szarpania (zbyt uboga mieszanka). Zawsze gdy mam taką usterkę pomaga wymiana uszczelnień.
już wszystko wyjaśnione filtr powietrza był przyczyną nie żadna pompa albo poduszki pozdrawiam.
witam po przerwie Katalizator okazał się być cały i niezabity, wiec szukałem dalej. odłączyłem w końcu wtykę z zaworu EGR i objawy ustały, błąd z czujnikiem MAP też się nie pojawił się, jedyny błąd to oczywiście zawór EGR. Idąc tym topem założyłem drugi zawór EGR uzywany i niestety po podłączeniu po 3 minutach pracy problem się znów pojawia. Zaślepiłem...
Niestety ostatecznego rozwiązania tematu nie doczekałem, auto sprzedane, jednak wymiana skrzyni przyniosła największą poprawę, jednak nadal było to (w specyficznych sytuacjach) odczuwalne.
Kumaty nie uwali, a co tych środków czyszczących to można spróbować ( koszt niewielki) pamiętając o wcześniejszej wymianie filtra paliwa.
W tym aucie jest specyficznie rozwiązane doprowadzenie spalin z EGRa do kolektora ssącego , warto ściągnąć kolektor ssący i zobaczyć czy nie pozatykało kanalików pod nim (pod częścią z klapami wirowymi - na 99% pozatykane a wtedy są takie kwiatki) ...
Podstawić trzeba drugą sprawną.Takie kłopoty to najczęściej przepustnica.Mam na te przepustnice patent.Ściśle tajne!
Witam, mam problem z Renault Clio II z 1998r. ok pół roku temu miałem problem z szarpaniem auta na niskich obrotach, wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy samochód zachowywał się dobrze. Ale teraz problem powrócił i samochód znowu szarpie na niskich obrotach, nie chce mi się wierzyć że świece tak szybko padły i myślę że to przewody wysokiego...
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
Nastawnik do czyszczenia
Szarpanie pojawiło się po tych robotach?
same mycie regulatora z pompy pomaga ale na kilka dni. Wiec logicznie myśląc masz w układzie paliwowym syf. Zobacz co tam pływa na dnie filtra, brud czy opiłki.
Witam Wywnioskowałem, że mieszanka gazowo-powietrzna daje duży opór dla iskry wys. nap.(ciężko się jonizuje) i stąd kłopoty z zapłonem-przebicia do korpusu silnika
Ale to jest nowa instalacja, czy usterka nagle wystąpiła?
Witam serdecznie, mam problem. Robiłem planowanie głowicy w Lagunie 3 z silnikiem M4R704 i zdemontowałem przy tym rozrząd… Po złożeniu wszystkiego, chcąc założyć pasek na alternatorze i pompie, kręciłem kołem zamachowym w lewo (czyli odwrotnie do wskazówek zegara) i od tego momentu mam problemy na biegu jałowym: wypadanie zapłonów, szarpanie, niskie...
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
logi? co to są niskie obroty?
A co to za samochód, bo nie napisałeś?
Witam Sprawdź przerwę na aparacie zapłonowym jak i sam zapłon,jeżeli jest O.K ,sprawdź śrubę regulacji mieszanki (powinna być wykręcona 2i ½ obrotu).Częstą przyczyną że silnik niezbiera się na obroty jest kondensator zapłonowy
Witam wszystkich. Kilka dni temu w moim samochodzie pojawił się problem z szarpaniem przy 1500-2200 obrotów na ciepłym silniku. Nigdy wcześniej nie miałem takiego problemu. Gaz montowany 3 lata temu (o ile się nie mylę jest to firma STAG). Filtry, oleje wymieniane na bieżąco. Autem szarpie tak i na gazie jak i na benzynie. Najbardziej szarpie gdy jadę...
90% przeplywka. To standard w tych kosiarkach.
Cewki zapłonowe sprawdzone? Fajki sprawdzone? Jakieś błędy ECU silnika zgłasza?
Stawiam na cewkę a podpiąć pod kompa tro nie znaczy zczytać usterki są tam jeszcze parametry mierzone i one wszystko powinne powiedzieć.
Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu. Miałem przypoadek, że pasek przeskoczył o jeden ząb i nagle silnik stracił moc. Objawy były takie same. Drożność wydechu też wchodzi w rachubę - jest mróz a w wydechu skrapla się para wodna.
Witam szanownych forumowiczów,i zwracam się do Was o pomoc z moim autkiem. Zacznę od początku.Kilka dni temu samochód zaczął sie dziwnie zachowywać a mianowicie podczas jazdy na wyższych obrotach wszystko jest w porządku ale jeżeli próbuję jechać np.60 km/h na 4 biegu,zaczyna szarpac.Nie cały czas ale np. 2-3 szarpniecia i koniec,czasami nie szarpie...
Zapłon ciut za wczesno Nie skacze na lampie podczas pomiaru?
Wyklucz wpierw złą pracę układu zapłonowego.
witam. ehh ile sam nacierpiałem się z podobna astrą ze znajomym. jeśli chodzi o błąd 42 jest to " Brak impulsów z układu zapłonowego " chciałem na elektrodę wrzucić poradnik w formie pdf w stylu " Sam naprawiam swój samochód " gdzie jest 330 stron o każdym detalu twojego samochodu włącznie z diagnozowaniem ale plik ma ponad 10MB :cry: .Jeśli jednak...
jest możliwość że został źle ustawiony zapłon poprzez wymiane paska.
Silnik Isuzu. Czy zimny czy cieply zawsze to samo gdy osiagnie obroty w granicach 1200-1300 obr Dodano po 10 z glupimi odpowiedziami i bezsensownymi prosze sie wstrzymywac. Kolego jorge83 wiesz? w niedziele po sumie. A na tygodniu po dobranocce.
Parownik to właśnie reduktor :)
nie, a po co? Jak mam tylko szarpanie przy niskich obrotach przy jeździe na jałowych na jedynce albo w ogóle przy ruszaniu, obroty lekko falują w tym zakresie, jak próbuję utrzymać stałe, a na dodatek mieszanka jest bogata. Poza tym, no jak już mam nowy czujnik, to dobrze wiedzieć, z jaką siłą go przykręcić, bo to jest kluczowe.
Kolejny zagazowany 2E bez nadziei na przyszłość. :P Tam nigdy 1 czy 2 generacja nie będzie poprawnie pracować bez większych modyfikacji, najgorsza jest ciężka klapa przepływomierza. Jak chcesz coś sensownego osiągnąć to zajrzyj do tych tematów. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic81... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Witam. Posiadam Toledo z 99 benz +gaz. Problem jest taki ze szarpie autem na niskich obrotach w przedziale 1900-2500rpm. Szarpanie nie wystepuje zawsze. Wymienione; -przewody -swiece -czujnik temp -rozrzad -filtry -cewka -sonda Nie ma zadnych błedów. proszę o pomoc.
A możesz powiedziec po co odpinałes klemę? Tylko nie pisz, że chciałeś zresetować sterownik.
koło dwumasowe
Szarpie przy przyśpieszaniu w niskim zakresie obrotów? A im wyższy bieg,małe obroty,większe obciążenie to bardziej szarpie?
Najpierw zdjagnozuj bo tak w ciemno to trudno.
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
Witam, mam problem z clio. jadac na 3 lub 4 biegu po miescie kolo 50 60 i dodajac delikatnie gazu, autko zaczyna szarpac, na wyzszych obrotach jest ok, jakies porady sugestie?/ a dodam ze kopułke z przewodami i palcem i swiece wymienione.
13-15 Atm
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu .
Witam , Wedlug moich informacji wytarcie krzywek na walku mimosrodowym powoduje szarpania na niskich obrotach , wypadanie zaplonu, Bledy przepustnicy itp. Wymiana Swiec, cewek , przepustnicy, czujnikow walka nic nie daje w wiekszosci przypadkow.
zle ustawiony rozrzad
musisz wymienić te świece
Obstawiam że pierwszy błąd to czujnik położenia wału. Drugi błąd raczej pierwsza sonda - czy czasem spalanie nie jest za duże? W pracującym silniku spadają Ci obroty do zera? Cienka linia nad zerem to 500obr/min. Ja bym podregulował wolne obroty. Nie znam dolotu z HR-Vki ale gdzieś przy przepustnicy powinna być śrubka (pod gumową zaślepką, jeśli nie...
Wpadanie zapłonu na 2,3 cylindrze. Czyli nie odpala czasami 2,3 cylinder. Spowodowane to może być brakiem iskry (cewka zła,przewody do niej), brak kompresji (sprawdzić kompresję) lub też brak paliwa (zacinąjące się wtryski ,zamenić).
To raczej hallotrony i wątpię by ktoś miał ich oznaczenie. Znajdź jakiś inny silnik i wyjmij podstaw może trafisz. Albo taką wkrętarkę z innym uszkodzeniem, Tam jest + masa i sygnał. W zasadzie sporo można podstawiać zamienników byle gabaryt pasował. Tylko one się różnią sposobem wykrywania pola magnetyccznego. Dlatego weź coś z podobnego silnika. Powinno...
Jest tam zamontowany LPG??
już znalazłem co było a poszła listwa z cewkami a znalazłem tą usterke poprzez wymienianie podzespołów pokolei, listwa nowa kosztowała 320 zł więc jak by ktoś miał podobny problem to niech sprawdzi listwy
Bez fizycznego kontaktu z pojazdem można jedynie domniemać, co to za powód, dla którego tak się dzieje. Problem jest w tym, że auto może mieć niekoniecznie jeden temat, odpowiedzialny, za powyższe objawy. Na początek trzeba rozgraniczyć, czy to silnik, czy skrzynia biegów, czy oba podzespoły jednocześnie. Tak jak sugerujesz rozpoczynamy diagnozę od...
Udało rozwiązać się problem?
Astra F miała kilka różnych silników. Napisz coś więcej - jaki to silnik?. W niektórych silnikach rzeczywiście przyczyną takiego stanu może być obwód wysokiego napięcia, ale również: fałszywe powietrze i niesprawny zawór recyrkulacji spalin, a i o kiepskich stykach na czujniku temperatury też trzeba wspomnieć.
To spróbuj poszukać lewego powietrza.
Tak, tylko co to ma do np. do kierunków? To bardziej problem elektryczny. Sprawdź jeszcze ładowanie, może błędy odczytaj itd. A wolne obroty jak? NIe gaśnie równo chodzi?
Dzięki wielkie za pomoc ale gdyby ktoś miał schemat modułu sterowania to byłbym wdzięczny na płytce jest napisane SPARK-5W
A na niskich obrotach jak pracuje. Czy po nagłym dodaniu gazu nie zaczyna szarpać. Czy to pierwsze odpalenie po ziemię, Muszę mieć więcej szczegółów bo będziemy do rana błądzić.
Witam. Mam problem z autkiem, gdyż podczas uruchomienia obroty szaleją przez około 2 sekund od 600- 900. Choć największym problemem z tym związanym jest jazda na każdym biegu przy minimalnym dodaniu gazu. Przypuśćmy jadąc na 5 biegu 60 na godzinę zaczyna przerywać, gdy dodam gazu idzie bardzo szybko i problem znika. Wymieniłem olej i filtr paliwa? Na...
A czy to może być pompa wtryskowa jeżeli problem dotyczy tylko niskich obrotów?
Auto bardzo dobrze przyspiesza w sensie że ma moc nie ma problemu z wyjechaniem pod górkę itp, jedynie to szarpanie na niskich obrotach ale jak już wejdzie na obroty to idzie jak strzała. Rozrząd tak jak napisałem był zmieniany w zeszła sobotę był sprawdzany pod tym kontem tak więc rozrząd jest w porządku natomiast objawy nie ustąpiły.
Świece zawsze warto mieć sprawne , podobnie przewody. Jednak aby wyeliminować te elementy ustawiam przerwę na świecach 0,7 mm. Obniża to napięcie zapłonu . Jeśli nic nie pomoże - to nie wina instalacji zapłonowej lecz instalacji lpg.
Sprawdź układ WN.
samochód zaczął szarpać na niskich obrotach, wzrosło spalanie, podłączenie komputera do samochodu dało info, iż sonda jest padnięta. Po wymianie szarpania już nie ma, ale pozostało duże spalanie.
Parownik wali zmarznietym gazem na maxa i "zalewa silnik". Membrana jest juz z "kartonu". Powód tego szarpania na niskich obrotach podczas jazdy ??
Witam mój problem odnosi się szarpania w aucie Początkowo auto szarpało na gazie i po pewnym okresie zaczęło szarpać na benzynie To skłoniłem się do wymiany cewki i świec pojeździłem trochę i znów ten sam problem Auto po wcisnięciu gazu zaczyna szarpać na niskich i wysokich obrotach i zapala się kontrolka check engine Auto było pod komputerem i nie...
Witam. Jestem w posiadaniu audi a3 8l 1.8 Benzynka ostatnio zauwazyłem że autko przy przyspieszeniu na niskich obrotach szarpie i coś puka Co to może być ?? Sonda Lambda czy raczej postawic na przewody i świece ?
witam otóż gdy jadę np na 3 biegu i mam 2 tyś obrotów to auto normalnie jedzie, przyśpiesza, ale gdy przy tych 2 tyś obr. zmienie bieg na 4 wiadomo obroty spadną do ok 1.5 tyś obr i wtedy jak wcisnę gaz do połowy/deski auto nie dusi się tylko szarpie nim i tak jakby przerywało zapłon. Dzieje się to tylko na gazie na benzynie jest normalnie
Wyczyść przepustnice. Powinno pomóc.
Niestety w połączeniu z Zenitem żaden nie jest dobry, bo nie ma stałego ciśnienia i temperatury. Chodziło Mi o EG 110.
Witam. Objawy jakie opisujesz wskazują moim zdaniem na zadławienia silnika ze strony spalin. Może nie domykać się zawór EGR albo (jeżeli jest FAP), może być przytkany filtr cząstek stałych za katalizatorem(stąd komunikat o zatkaniu filtra). Odnośnie podłączenia do komputera, to nie wystarczy odczytać błędy ale najważniejsze to zerknąć w parametry pracy...
Auto odpala bez zaleceń lecz po wyrzuceniu jakiegokolwiek biegu zaczyna szarpać gdy tylko zacznę puszczać sprzeglo przy niskich obrotach, powyżej 2tyś już jest wszystko ok. I dzieje się to nie za każdym razem, czasami odpali wrzucam bieg i ruszy bez żadnego szarpniecia. Ale ostatnio coraz częściej to się zdąża i jazda staje się nie możliwa praktycznie,...
vectra szarpać niski obrót szarpać silnik niski obrót szarpać obrót megane
punto falują obroty multimetr astra moduł piekarnika ariston
esp32 radio internetowe integra tylko zegar
Instrukcja obsługi Kolron Technik – identyfikacja OEM, stacje pogodowe, parowanie czujników Sprawność grzałki 1000W 230V przy zasilaniu 115V – moc, efektywność, Kanthal, Nichrom