Wyczyść przepustnice i wymień filtr paliwa.
Dzień dobry. Czy ktoś mi podpowie? Silnik przy dodany gazu zaczyna szarpać, po odłączeniu przepływomierze też potrafi szarpać ale na równych obrotach. Czy to oznacza, że to jest właśnie wina przepływomierza?
Podmień przepływomierz
Gdyby to były cewki to by był błąd po sprawdzeniu komputerem, ja bym wymienił filtr faliwa jeśli to na benzynie występuje, spróbuj podłączyć pod komputer i pojeździć , może coś pokaże podczas szarpania, może przepływomierz brudny.
Trzeba przeprowadzić diagnozę i sprawdzić na VAGu, może być przepływomierz. Pozdr.
w niej przepływomierz nie występuje
Odlacz przepływomierz zobacz czy tak samo reaguje
Jak ci strzelił i otworzyło filtr to nie ma co szukac bo uszkodziło przepływomierz na 100%.
Pod komputer i zobacz błędy.
Może być brudny czujnik w środku i już będzie szarpał, brak mocy itd
Mam problem z Mercedesem A klasa A 140. Problem zaczął się około 8 miesięcy temu. Pierwszy raz samochód zaczął na trasie słabnąć, aż Stanął, włączyło się ESP. Samochód jechał tylko przy stałym wciskaniu gazu....Elektronik samochodowy stwierdził, że to wina przepływomierza. Wymienił go i po tej wymianie było dobrze przez około 3 miesiące. Potem znów...
Witam mam golfa IV 1,9tdi ALH miałem problem tego typu ze auto mi szarpały wyczyściłem przepływomierz i szarpanie ustało, czytałem gdzieś na necie ze takie czyszczenie jest dobre na 2 tygodnie jakie są na ten temat wasze opinie. Mam jeszcze probe jak sprawdzić przepływke w vag comie w pamięci sterownika nie ma zdanych błędów a w blokach danych to na...
witam od 4 lat jestem szczęśliwym posiadaczem citroena berlingo 2004 rok 2,0 hdi oprócz upierdliwego szarpania 1500,-220 obrotów autko jezdzi jak złoto czasem jest ono mocniejsze czasem słabsze a czasem wcale nie szarpie ...... auto nie zamulone gdyż regularnie robi większe trasy paliwo tylko orlen ew orlen werwa oleje filtry orginał i na czas problem...
Witam wszystkich Mam problem z samochodem Kia Sepia posiadającym instalacje gazowa. Samochod ten posiadam od 5 miesięcy , jestem drugim właścicielem, przebieg tego samochodu to 140 tys a gaz zamontowany był półtorej roku temu. Kilka dni temu gdy wyjeżdżałem ze stacji był strzał , zauważyłem ze po wystrzale samochód ma tendencje do gaśnięcia przy gwałtownym...
a nie zaczęło auto więcej palić?
Ja mam Partnera 2.0 więc zasadniczo to samo i ten sam problem, czyli szarpanie przy 1700-1800 obrotów. Póki co wymieniliśmy przepływomierz, bez rezultatu... chociaż teraz szarpie tylko na 4 i 5 biegu.
miałem tak niedawno i były to przewody i przepływomierz bo było kilka wystrzałów
Z tego co pamiętam sterownik stag eco nie ma możliwości korekty w zależności od temperatury, dlatego na zimnym silniku będzie trochę szarpał itp. Przepływomierz i inne podzespoły w tym przypadku były sprawne. Jedynie rozrząd na łańcuszku (wałki) był trochę wyciągnięty co też może mieć wpływ na osiągi.
przewody są faktycznie przezroczyste,ale bąbelków nie ma na 100%.A co z tym przepływomierzem?
Tytan53 dziekuje sprubuje
Witam ponownie. Odnawiam temat odnośnie tego samego samochodu. Odnośnie deski rozdzielczej to sprawa wyjaśniona i naprawiona. Jest jednak dalej problem z silnikiem. Auto cały czas jest używane ale z każdym momentem coraz gorzej wygląda jego działanie. Usterką jest szarpanie silnika, kopcenie z rury wydechowej, oraz to że silnik jest słaby i mulasty....
samochód był na diagnostyce i pokazało błąd egr (cały czas był otwarty) i błąd przepływomierza (za dużo powietrza odmierzał). Przed czyszczeniem EGR auto nie szarpało i nie gasło. Przepływomierz chce wymienić ale chce być na 100 pewien, że to on jest uszkodzony a nie np. źle wyczyszczony egr. Nie mam gwarancji że jak wyłoże kilka stówek na nowy przepływomierz...
mam podobny problem ale u mnie silnik nie szarpie tylko zapala się kontrolka serwisowa i moc silnika spada o połowę, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili kontrolka gaśnie i jest wszystko w porządku na jakiś bliżej nie określony czas może to być 60km jazdy a równie i tylko 10km a nawet i 400 km zrobione w Niemczech, problem zaczął...
Witam!! Mam pytanko do was koledzy w golfie IV 1.9 TDI miedzy 1000 a 2000 szarpie silnik i strasznie dymi z rury na czarno po podpięciu pod vagcoma pokazało błąd "przepływomierz - zakres mozliwosci brak osprzetu nie zwiazany ze sprzetem" skasowałem go i nie pojawia się ten błąd ale silnik chodzi jak chodził. Doradźcie koledzy czy takie obawy mogą być...
Problem nie zginie.
Na Początek odłącz wtyczkę od przepływomierza powietrza i wykonaj jazdę próbną. Będziesz musiał trzymać delikatnie nogę na pedale gazu aby nie zgasną. Jeśli moc powróci a szarpanie ustanie to przepływomierz do wymiany.
Usterka usunięta Błąd P0104 był wynikiem nie działającej turbiny tylnej spadło cięgno miedzy silnikiem krokowym a kierownicą turbiny
Moim zdaniem przepływomierz. Miałem podobne problemy, wymieniłem i pomogło. Jak nie masz przepływomierza to spróbuj z diodą zamiast przepływomierza. Powinien jechać bez zacięć i skoków tak było u mnie.
A problem pewnie leży w EGR lub przepływomierzu. Jak zawsze przy takich objawach.
Ja wywaliłem ten plastik, co dawali do akcji serwisowej po aferze z ekologią i narazie nie mam szarpnięć. Ten plastik jest wsadzony za przepływomierzem.
Po przejechaniu nim dłużej okazuje się że szarpie najczęściej na ciepłym silniku jak temperatura osiąga 90 stopni. Znajomy dzięki programowi Delphi wykrywa dwa błędy. Jeden w obwodzie cewki a drugi w sondy przed katalizatorem. Moje pytanie brzmi czy auto może szarpać po nagrzaniu z powodu pierwszej sondy ? I dodatkowo jeżeli odłącze przepływomierz szarpać...
Faktycznie wygląda na przepływomierz powietrza. Daj zdjęcie chyba zamiennik. Na próbę odepij i sprawdź różnice.
Dobra sugestia, tego nie sprawdziłem a problem właśnie wydaję mi się że jest po załączeniu turbiny. Dodatkowo kupię vacuometr bo alternator z pompą vacum wymieniałem półtora roku temu (problem pojawił się pół roku temu). Niby po regeneracji ale może coś nie domaga i daje małe podciśnienie. Czy na szarpanie może mieć wpływ przepływomierz? Żadnych błędów...
Ja bym oglądnął przepływomierz, zacina się klapa po wystrzale gazu sonda lambda ma w tym silniku marginalne znaczenie
Pierwsze pytanie jak ją deaktywować? Po drugie ten błąd nie ma to wpływu na szarpanie i brak mocy samochodu. Z opisów w sieci najbardziej podobne objawy mają brudny przepływomierz i brudny EGR. Przepływomierza nia mam więc dlatego myślałem o EGR. Telekodowanie, bodajże w BSI jest opcja "pompa powietrza". Ona jest włączana tylko podczas zimnego startu...
Póki co to nie ma szarpania. Dzisiaj sprawdzałem błędy. 520 sporadycznie na nowym przepływomierzu I drugi błąd przepustnicy zwarcie masy Przepustnica jest czysta bez nagarów Sonda bez błędów.
odepnij wtyczkę od czujnika temperatury jak zapali od szczała to musisz zwiększyć dawkę rozruchu na ciepłym czyli trzeba wgrać nową mapę do ECU, a co do szarpania spróbuj wyczyścić przepływomierz u mnie pomogło.
W tych silnikach nie ma EGR. Pytania o przepływomierz też uprzedzę - też go nie ma :)
podstawa, podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, obstawiam, przepływomierz
Kolego Dzięki za podpowiedz odłączyłem wtyczkę od przepływomierza i lanos przestał szarpać pomogło , tylko jak napisałeś zapaliła się kontrolka CHECK nie wiem czy taka jazda wpływa na pracę silnika ? Jutro przeczyszczę przepływomierz i mu się przyjrzę. Wszelkie Podpowiedzi i Uwagi bardzo mile widziane .
Jeśli nie masz LPG to zmierz kompresje.
Ciśnienie dobre
Witam, ostatnim czasem zaczęło szarpać podczas jazdy na około 2000 obrotach w daewoo lanos 1.6. Przeszukałem internet i dowiedziałem się, że inni też mieli ten problem i wyłączyli/wymienili wtyczkę od przepływomierza i przestało szarpać. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę samochodową ale chciałbym to zacząć zmieniać i samemu ją wymienić...
Przepraszam Cie ale chyba nie przeczytałeś dokładnie tego co napisałem: "Nawet wypiąłem czujnik przepływomierza do testu - auto było mułowate ale tez odczuwałem szarpanie." Poza tym był podpinany inny czujnik przepływomierza powietrza z innej Corsy i to nie pomogło (nic nie zmieniło - nadal na wolnych obrotach szarpał/"pływał")
Spróbuj wyczyscic przepustnice i jak juz bedziesz na komputerze to dokonaj jej adaptacji, przepływomierz w razie jak by dawał błędne odczyty też można na wszelki wypadek przemyć.
Przepływomierz jak najbardziej może powodować takie problemy i od niego bym zaczął diagnozowanie. Najlepiej było by mieć drugi pewny na podmianę dla sprawdzenia.
1.8t i nierówna praca to częsty objaw. Zacznij od sprawdzenia czy mieszanka jest uboga czy bogata (najczęściej uboga). Jeśli uboga - sprawdź szczelność układu ssącego. Sprawdź stan zaworka jednokierunkowego pod kolektorem i szczelność membrany na zaworze odmy.
Witaj maciekmiklaszewski Ja mam Astrę 1.8 ale to ten sam silnik. Też szarpał mi na gazie chociaż tylko przy mniejszych obrotach i przy przyśpieszaniu. Na Pb było OK. Pomogła wymiana cewki. Sprawdź też świece. Przerwa przy gazie musi być mniejsza 0,8 - 0,7 mm. Przepływomierz możesz sprawdzić wypinając wtyczkę, ale tylko przy wyłączonym zapłonie. Jeżeli...
Mam dokładnie ten sam problem co przedmówca, w takim samym aucie z tym samym silnikiem. EGR sprawdzony, przepływka sprawdzona, turbina też. Brak błędów w sterowniku silnika. Auto szarpie między 1500-2500 ob./min przy jeździe ze stałą prędkością, pedał przyspieszenia wciśnięty w ok. 20-30 %. W momencie pojawienia się szarpania wskazania przepływomierza...
Jeśli nie pojawiała się żółta kontrolka od silnika to diagnostyka programem może nic nie podpowiedzieć, tak przynajmniej było u mnie tylko przy 8v. Kontrolka "Check Engine" nie zawsze się zapala gdy w silniku są jakieś błędy. Niektóre błędy wyzwalają zapalenie się kontrolki, inne nie. Ja bym podłączył pod komputer i sprawdził parametry sondy lambda...
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
Luźna wiązka daje błędy -jeżeli nie będą w sterowniku silnika to będą w skrzyni i abs-ie. Pisał wyraźnie że jak dał mu w p...de to padł na 10 minut zanim zapalił -może skonczyło się paliwo w przewodach? smok się przytkał w baku? Może gdzieś pękł przewód paliwowy i podsysa powietrze? Sprawdź błędy w module abs i w skrzyni - jeśli automat. Jeżeli będzie...
potrzebny vag prawdopodobnie zdechł przepływomierz
Witam Vel Satis to kawał wstrętnego gada i oprócz standardowego zestawu diagnoskopów trzeba się jeszcze na nim znać-także doskonale rozumiem ,że problem jak pisałeś jest dość skomplikowany. Trudno bez sprawdzenie jakichkolwiek parametrów i odczytania ewentualnych kodów usterek cos zawyrokować. Mam natomiast niejasne przeczucie ,że możesz mieć problem...
Przepływomierz jednak był uszkodzony.
Na sam początek przywróć komunikację ze sterownikiem. Sprawdź wszystkie bezpieczniki. Jest duża szansa, że któryś może być spalony. W najgorszym wypadku możesz mieć uwalony ECU.
Proponowałbym czyszczenie przepustnicy. Wymontować (uważac na uszczelkę) i dokładnie całość wyczyścić płynem do czyszczenia gaźników lub w ostateczności ropą. Łącznie z kanałem i zaworem wolnych obrotów. Przy okazji sprawdzić przepływomierz i rurę od filtra do przepustnicy czy jest cała. Pozdrawiam Cezary
Szarpanie może być winą uszkodzonego lub zabrudzonego przepływomierza. Spotkałem się z przypadkiem gdzie przeczyszczenie pomogło, są do tego specjalne preparaty.
Jakiś czas temu bylem u dobrego elektronika sprawdził samochód pod względem całej elektroniki, czujników i parametrów i a bym się doczepił do pompy paliwa (na pompie spadało powoli ciśnienie w miarę nagrzewania się samochodu- wymieniona na nową) Teraz musiałem zrobić większa trasę i samochód gdzieś po przejechaniu 150 km zrobił się zamulony strasznie,...
posprawdzaj wtryskiwacze (kostki),regulator na listwie wtryskowej, wężyki podciśnień,przepływomierz
Witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam Forda Mondeo mk4 2.0tdci 140km zetec z 2008r problem polega na tym że kiedy silnik się rozgrzeje do swojej temperatury zaświeci się żółty wykrzyknik,informacja na komputerze USTERKA SILNIK i świeci się ESP silnik robi się mułowaty turbo przestaje procować podłączyłem samochód pod komputer wyświetlił się błąd...
blondas, do sprawdzenia ciśnienie paliwa, czujnik wtrysku wraz z instalacją, WN jak masz tam przepływomierz to i on.
Wróżką nie jestem ale stawiam na przepływomierz (pewnie autko "prychneło")...
nie wiem czy pomogę ale może warto sprawdzić przepływomierz
sądzę że przepływomierz moze dawać takie objawy.na początek spróbuj odłączyć kostkę od zasilania przepływomierza:)
Jaki przepływomierz zamontowany?China czy Siemens?
Postaram się wymienić przepływomierz .
Przejedź sie z woltomierzem podłączonym do sondy. Zaobserwuj, czy stoi na bogatej, czy ubogiej w trakcie szarpania. Jak na ubogiej, to przyjrzyj się parametrom przepływomierza (musisz mieć coś, co Twój sterownik czyta)
No to raczej bez wizyty u elektronika się nie obędzie. Podobna kontrolka w oplach sygnalizuje awarie układu paliwowego tzn sterowanie wtryskiem, przepływomierz oraz (ale pewien nie jestem) pompy wtryskowej. Jak kontrolka zapala tylko czasami to może gdzieś coś "gubić" masę albo bardziej prawdopodobne -sygnał. Proponowałbym sprawdzić najpierw "okablowanie"...
Podoginałem styki, wyczyściłem okrągłą wtyczkę, sprawdziłem regulację (była ok) i szarpanie jak na razie ustało. Natomiast muł i błąd EGR wraca. EGR jest nowy. Przepływomierz jednak nie był wymieniany, źle zrozumiałem właściciela.
Od podania tego co sam już ustaliłeś, od lepszego opisu usterki - szarpanie,dławienie itp? Ciśnienie paliwa, zapchany układ wydechowy, uszkodzony przepływomierz, przestawiony rozrząd, uszkodzony czujnik temperatury silnika, uszkodzona sonda lambda. Odczytałeś błędy? Jakie są korekty paliwowe?
A sprawdzałeś przepływomierz?
Wymiana przepływomierza załatwiła sprawę.
523 to czujnik temperatury na dolocie 520 to przepływmierz Oba te elementy są zintegrowane w jeden moduł. Pierwsze to zasilanie na wtyczę 5 pin przepływomierza.
Czy ktoś mógłby doradzić mi zakup przepływomierz?
Jak na moje, to przepływomierz należy sprawdzić (czy oczekiwane zgadza się z rzeczywistym), a EGR wyczyścić.
Przepływomierz.
usterka standartowa- przepływomierz
Tak zrobię, jeszcze jedno pytanie. Czy brak przepływomierza może powodować szarpanie silnikiem przy jeździe na 4 i 5 biegu? Chodzi mi o to, że silnik szarpie tzn, przerywa przyśpieszanie i później znowu przyśpiesza dzieje się to bardzo szybko co powoduje moce targanie samochodem.
Dzieki wielkie zrobilem tak jak radziłeś okazało sie że winny temu wszystkiemu jest przepływomierz powietrza.
Cześć, szukam pomocy... Od jakiegoś czasu podczas jazdy, po przejechaniu maksymalnie 10 km, zaczyna szarpać mi autem powyżej 2 tys. obrotów. Wygląda to jakby odcinało turbo lub któryś wtrysk nie pracował... Mechanicy rozkładają ręce, bo komputer nie pokazuje żadnych błędów. Dodam jeszcze, że auto było już w naprawie, bo ciekło z intercoolera i olej...
większa wilgotnośc powietrza może mieć minimalny wpływ na przepływomierz ale nie powinno być to odczuwalne. Sterownik silnika sam skoryguje parametry odczytywane z przepływomierza.
P0670 - świece ? P0070 - czujnik temperatury powietrza ? P0100 - przepływomierz ?
Po odbiorze ECU z regeneracji zniknęły wszystkie błędy, Asterka odzyskała moc i przestała szarpać. Za regenerację ecu zapłaciłem 480zł Dziękuje za pomoc
Problemy z przepływomierzem nowy bosch kosztuje 400 zamiennik 150 ale nie polecam zamiennika najlepiej poszukać używany za 80 pln ale trzeba porównać numery na obu elementach .
Jesli falują obroty to zalecam sprawdzic: - sondę lambad - czujnik powietrza, - czujnik położenia wału - hamulec zapowietrzony - wymienic filtr powietrza sprawidzić sprawnośc przepływomierz powietrza.
Witam.Ja podłączyłem vectrę pod komputer.wyszły błędy w przepływomierzu.błędy zostały wyczyszczone-ustawienia fabryczne.i to był błąd.auto nie chciało jechać szarpało i nie dało sie jechać.kupiłem nowy przepływomierz i po problemie.wszystko wróciło do normy.
Najczęściej to wina przepływomierz powietrza ale trzeba kupić nowy oryginalny Continental vdo ok 400pln.
Sprawdz przepływomierz powietrza
Czytałeś przepływomierz.
Reduktor AC S.A. R01, wtryskiwacz ACW01 i na gazie zrobiłem już 50 000km. A dziś wymieniłem filtr fazy lotnej, bardziej z ciekawości ponieważ wymieniałem go niecałe 2 miesiące temu. A o dziwo chyba pomogło, piszę chyba bo nie miałem sprawdzić na dzodze przy większych prętkościach jak się auto zachowuje bo pogoda kiepska a w okolicy nie mam dobrej drogi....
Jest też możliwość, że jest to wina elektryki/elektroniki. Miałem kiedyś Tolka tylko z innym silnikiem. Szarpał przy zmianach biegów, bardziej przy redukcji. Uszkodzony był chyba przepływomierz. Podczas szybkiej zmiany gazu sterownik podawał złą dawkę paliwa. Przy normalnej jeździe i przyspieszaniu ok.
A czy zrobiłeś przegląd silnika - sprawdzenie świec, może ich wymiana, sprawdzenie czy gniazda świec są czyste; dalej jak wygląda filtr powietrza. Z czujników to jeszcze jest ważny przepływomierz, może zespół przepustnicy, jeśli masz elektroniczną.
Noto zostaje przepływomierz . Kompresja lub turbo stoi
Rozrząd,przepływomierz,zapłon.Sprawdż.
Sprawdzić dolot porzed jak i po turbinie,jeśli ok sprawdzić parametry przepływomierza.
Co prawda przepływomierza jeszcze nie sprawdzałem poduszki raczej w porządku ale to szarpanie wygląda mniej więcej tak jak by właśnie paliwo odcinało zastanawiam się czy można i w jaki sposób można sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
Znajomy miał podobne objawy jak u Ciebie, tylko że on miał silnik 2.3, pomogła wymiana przepływomierza powietrza.
OK, problem rozwiązałem sam. Okazało się, że był zabrudzony przepływomierz powietrza.
przepływomierz corsa przepływomierz vivaro szarpać multitronic szarpać
tablet wgrywać android wharfedale titan odblokować start pulpicie
hyundai tucson mitsubishi radio
Polsat Box Soundbox 4K: Obsługa teletekstu i alternatywy Solarman Smart: Jak dodać logger do nowej instalacji?