Przepływomierz raczej dziala, jeździłem trochę z i trochę bez, ogólnie różnica mało odczuwalna, ale raczej troche zamulony jest bez. Co dziwne po odpięciu trzeba trochę pojeździć, żeby się "check" zapalił, ale na zapalonym "check'u" też jezdzi w miare normalnie. Bo w 407 jak wypiąłem, to ma problem, żeby do 100km/h się rozpędzić. Czytałem trochę o tym...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Cześć, szukam pomocy... Od jakiegoś czasu podczas jazdy, po przejechaniu maksymalnie 10 km, zaczyna szarpać mi autem powyżej 2 tys. obrotów. Wygląda to jakby odcinało turbo lub któryś wtrysk nie pracował... Mechanicy rozkładają ręce, bo komputer nie pokazuje żadnych błędów. Dodam jeszcze, że auto było już w naprawie, bo ciekło z intercoolera i olej...
piszę z pomocą może ktoś pomoże :) samochód audi a3 1,9tdi 110km z 2000r sprawa ma sie tak : po odpaleniu zimnego silnika samochód zaczyna szarpać na obrotomierzu widzę ze wskazówka lekko faluje z tłumika leci biały dym po 20s problem znika i jest wszytko ok w samochód był u mechanika i niestety nie znalazł usterki zapłon ok , wtryski ok / przepływomierz...
Kolego Dzięki za podpowiedz odłączyłem wtyczkę od przepływomierza i lanos przestał szarpać pomogło , tylko jak napisałeś zapaliła się kontrolka CHECK nie wiem czy taka jazda wpływa na pracę silnika ? Jutro przeczyszczę przepływomierz i mu się przyjrzę. Wszelkie Podpowiedzi i Uwagi bardzo mile widziane .
samochód był na diagnostyce i pokazało błąd egr (cały czas był otwarty) i błąd przepływomierza (za dużo powietrza odmierzał). Przed czyszczeniem EGR auto nie szarpało i nie gasło. Przepływomierz chce wymienić ale chce być na 100 pewien, że to on jest uszkodzony a nie np. źle wyczyszczony egr. Nie mam gwarancji że jak wyłoże kilka stówek na nowy przepływomierz...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. uznałem ze coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Po przejechaniu nim dłużej okazuje się że szarpie najczęściej na ciepłym silniku jak temperatura osiąga 90 stopni. Znajomy dzięki programowi Delphi wykrywa dwa błędy. Jeden w obwodzie cewki a drugi w sondy przed katalizatorem. Moje pytanie brzmi czy auto może szarpać po nagrzaniu z powodu pierwszej sondy ? I dodatkowo jeżeli odłącze przepływomierz szarpać...
Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. Silnik chodzi równo. Odpala od strzała. Auto od samego dołu ma odpowiednią...
Witam. Potrzebuje pomocy w odczytaniu logów. Nie bardzo wiem jakie wartości powinny być i czego konkretnie szukać. Auto jeżdzi na Pb i lpg. Pokazuje się błąd P0171 uboga mieszanka. Naprawiłem kierownice powietrza i uszczelniłem dolot. Po skasowaniu tego błędu auto zaczyna szarpać i przez dłuższą chwilę nie da się jechać. Po kilku kilometrach auto zaczyna...
Cześć ! Jestem posiadaczem Audi A3 8P Sportback 1.6 102KM rok 2006 +LPG Jeśli macie chwilkę czasu żeby doczytać do końca post uprzejma prośba o pomoc – bo mnie już się kończą pomysły. Objawy: • Auto słabo przyspiesza, powyżej 4500rpm zaczyna szarpać tracić moc niezależnie od biegu ( choć najbardziej widoczne na 4 i 5 biegu pow 120km/h) w...
Witaj maciekmiklaszewski Ja mam Astrę 1.8 ale to ten sam silnik. Też szarpał mi na gazie chociaż tylko przy mniejszych obrotach i przy przyśpieszaniu. Na Pb było OK. Pomogła wymiana cewki. Sprawdź też świece. Przerwa przy gazie musi być mniejsza 0,8 - 0,7 mm. Przepływomierz możesz sprawdzić wypinając wtyczkę, ale tylko przy wyłączonym zapłonie. Jeżeli...
Witam mam problem z jak mi się wydaje z przepustnicą. Już jakiś czas temu ją wymieniłem ( po regeneracji ) i kilku elektroników ją ustawiało ale jakoś im nie szło dopiero ostatni ją ustawił ale wydaje mi się iż bardziej przypadkiem. Problem znikł ale znów powrócił. Mam takie objawy ( tak samo jak wcześniej przed wymianą i do czasu ustawienia ) : Gdy...
Powiem tak w sobotę odpinalem sonde lambda oraz przepływomierz oczywiście wywołując check, który zgasł po krotkiej jeździe. Dzisiaj jadąc samochodem po kilku km od zatankowania (odrzucam teorie o paliwie bo tankowalem na bp wcześniej na Orlen i na przemian i takie same objawy były jak pisałem w pierwszym poście) nagle samo z siebie wywalilo check, samochód...
Witam ! Od wczorajszego dnia zauważyłem iż mój Fordzik ma kilka problemów: 1. Podczas hamowania traci moc, gaśnie i zapalają się kontroli akumulatora oraz oleju. Kierownica ciężko zaczyna chodzić (ma wspomaganie) 2. Objawy są następujące. Zaczyna go szarpać i mulić nie ma pełnej mocy. Na diagnostyce komputerowej, wykazało iż jest uszkodzony przepływomierz....
Witam. Matiz kopcił z tłumika postanowiłem wymienić pierścienie oraz przy okazji wymieniłem panewki. Złożyłem silnik ustawiłem rozrząd idealnie na znaki chodzi nie kopci wchodzi na obroty ale jest słaby i potrafi przerywać szarpać co to może być od czasu do czasu zapala sie kontrolka check i mocniej szarpie czy to przepływomierz że on jest słaby mało...
Witam wszystkich. Samochód zafira 1,8 16V 2000r. Samochód dziwnie się zachowuje po odpaleniu, obroty spadają do jałowych a po chwili zaczyna szarpać silnikiem obroty lecą na 500 nie reaguje na gaz. Błąd P0100 przepływomierz masowy. Przepływomierz nowy zasilanie i masa na kablach jest błąd się pojawia ciągle. Jak zatkam ręką przepustnice tak że ciągnie...
Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem z Fordem Mondeo z 1999 roku silnik 1.8 16 v zetec z czawno pokrywą zaworów założona instalacja kme nevo dwuletnia od pewnego czasu silnik zaczął ciężko zapalać i szarpać na zimnym silniku na benzynie ogólnie szarpanie na wolnych obrotach silnikiem no to zacząłem wymieniać przewody wysokiego napięcia 3 cewki...
Hejka mam problem z autem od pewnego czasu zaczyna mi szarpać mocno na zimnym silniku, po odpaleniu czasem dochodzi do tego że silnik zgaśnie. Po podpięciu auta pod VAG-a wyskakuje mi błąd ,,00537 - lambda (oxygen sensor) regulation 18-00 - upper limit,, Od kupna auta wymieniona została uszczelka pod głowicą więc uszczelka kolektora ssącego odpada....
Witam szanownych kolegów !! Mam tak od zakupu auta a trwa to już rok, jednak ostatnio wziąłem się za problem na poważnie. Samochód na V biegu nie jest w stanie jechać w zakresie prędkości od 70-80 km/h - czuć mocne szarpanie, od 60 - 70 km/h jest ok, silnik muli jak zaduszony ale nic nie szarpie, i powyżej 80 też już jest ok. Nie jestem w stanie bez...
Bawiłem się nią jeszcze jak miałem blosa zamontowanego zgodnie z instrukcją czyli między przepływką a przpeustnicą. I otwarcie jej podczas pracy powodowało ustabilizowanie się obrotów i poprawny skłąd mieszanki. Sprawdzę dziś co się będzie działo dam znać. Pytanie tylko, gdzie w ogóle dostać podobny siłownik? Wolałbym żeby to jednak był ten bo zwykły...
Witam jak w temacie 2.0 hdi z 2005 r , a objawy pomimo poszukiwań na forum są inne od pozostałych , ale do kraja. Wczoraj wróciłem z trasy wszystko było ok. Dzis zapalam w garażu wolne obroty ok , bez problemu z zapaleniem , ale w zakresie 1000 / 1100 - 1400/1500 zaczął szarpać delikatna przegazówa ,i to samo w tym samym zakresie . Na desce nic sie...
Panowie pomocy wpompowałem już w ten samochód ponad 3 tysiące i nic jak było tak jest ale zacznijmy od początku Primera 19 Dci 2004 przebieg 198 tys samochód przy 2 tysiącach obrotów zaczyna szarpać i kopcić siwym dymem więc pojechałem do panów z boscha odpowiedz była prosta tubina bierze olej plus świece bo też były do dupy ok no to robimy koszt prawie...
Witam. Posiadam escorta 1.4 PTE 8V z 95 roku. Nie posiadam instalacji LPG. Ostanio pojawił się następujący problem, samochód kiedy się rozgrzeje zaczyna szarpać i traci moc czasami tragicznie, że nie da się jechać. Szarpanie nie jest regularne, czasami są to krótkie szarpnięcia czasem dobrze działa 20 sekund a potem minute szarpie i nie ma mocy. Na...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. Uznałem że coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Od 3 tygodni szukam informacji i po chwilowych wzlotach w postaci wrażenia posiadania wiedzy dochodzę do wniosku że już nic nie wiem. A więc seacik z LPG IV generacji zaczął jakiś czas temu strasznie się dusić na benzynie NA ZIMNYM silniku. W momencie przełączenia na gaz od razu dostaje kopa i hula normalnie (chociaż nie do końca bo zaczął palić o 2...
Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok, jest na nich przejście. Także zasilanie na pinach przy wtyczce od przepływomierza wygląda tak, że na dwoch pinach jest napięcie ok +4V i na dwoch + 11 V (takie same jak na akumulatorze, tak mi moj multimetr wskazywał). Może jednak przepływomierz lub czujnik temp jest uszkodzony? Dodam jeszcze ze jak spuszczam...
Witam.. Jadąc trasą silnik zaczął ewidentnie szarpać i po chwili łapka "check". Szybkie podłączenie pod telefon - wypadł zapłon na 1 i 6 cylindrze. Skasowalem i po minucie znów powtórka. ( później zamienione cewki celem ich weryfikacji, bez rezultatu) Wyłączyłem lpg jednak na benzynie objaw podobny , zauważalne zwiększone chwilowe zużycie paliwa, praca...
Witam Mam delikatny problem z moim sharanem Problem jest następujący Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie...
Witam. Jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość. 2 dni temu pękła mi linka od gazu ( linka od pedału gazu ) Przy wymianie wiadomo, że trzeba wyjąc troszkę klamotów aby wyjąc starą i wstawić nową linke. Po czym zaczeły się problemy... Na benzynie auto działa idealnie. Natomiast na lpg ładnie trzyma obroty, które nie falują. Po dodaniu...
Witam! Nie mogę dojść do ładu z silnikiem . Zimny szarpie i kręci tylko do 2000 obr/min. Po rozgrzaniu przestaje szarpać ,ale jest słaby i po dłuższej jeżdzie zdarzają się szarpnięcia .Do tej pory sprawdzane były następujące rzeczy : rozrząd kilkakrotnie , sonda , przepływomierz , silnik krokowy , zawór EGR , wtryskiwacze i czujnik temperatury . Kable...
Witam Problem jest następujący samochód zimny chodzi na jak należy, silnik kręci się do odcięcia w miarę nagrzewania (od ok. 50 st C) zaczyna przerywać (odcinać zapłon) przy ok. 4500 obrotów, gdy osiągnie 90 st C zaczyna szarpać już przy ok. 4100 obrotów i nie idzie przekroczyć tej magicznej cyfry. Jest to uciążliwe przy wyprzedzaniu ;/ Do tej pory...
Witam wszystkich Sprawdziłem dolot jest , szczelny , uszczelniłem węże podciśnienia (poprawiły się hamulce ) , ale silnik pracuje dalej tak samo. Na próbe zdemontowałem cały dolot , przepływomierz rurę dolotu , została tylko goła przepustnica , efekt był taki ,że silnik był słaby w całym zakresie obrotów , bieg jałowy był za niski ok 500 obr , ale niemal...
Problem który postaram się opisać dotyczy nie tylko mojego nissana. Otóż chodzi o moc a raczej o jej brak do około 3 tyś obrotów, powyżej samochód dostaje właściwego przyśpieszenia. Za bardzo się nad tym nie zastanawiałem bo od dwóch lat jeżdżę normalnie na gazie aż do wczoraj. Instalacja padła, auto zaczęło szarpać i postanowiłem zadziałać w kierunku...
witam mam dość frustrując problem , mianowicie : 1)po dodaniu gwałtownie gazu zaczyna szarpać i w efekcie gaśnie nie wchodzi na obroty 2)po delikatnym dodaniu gazu można nawet osiągnąć 6500rpm 3)co jakiś czas samoistnie gaśnie w czasie jazdy samochód był u mechaników i diagnoza nic nie stwierdziła 0 błędów a mimo to gaśnie wymienione zostały następujące...
Witam. Mam Astre II 2.0 DTI, 2002r. Od pewnego czasu autko straciło na mocy, zaczęło szarpać przy zmianie biegów na niskich obrotach (między 750-2000obr/min), przy przyśpieszaniu powżej 80km/h zaczyna bujać, jak by coś regularnie przychamowywało, natomiast komputer pokładowy zaniża spalanie o jakieś 2 litry na 100km (pokazał średnie spalanie 5,5l/100km...
Witam Panowie potrzebuję pomocy w bardzo podobnym temacie. A mianowicie. Opel Astra gsi 2.0 16v C20XE. Auto nagle w pewnym momencie zaczęło szarpać i dławić się. Nie ma mocy idzie tak na 40 % mocy. Chodzi generalnie jak ciągnik jeżeli mówimy o dźwięku. Może najpierw powiem co było wymienione: 1. rozrząd - kompletny, dobrze ustawiony - sprawdzony 2....
Witam Problem polega na tym ze kiedy silnik jest zimny np. po nocy lub dłuższym postoju przez ok. dwie minuty może trzy po ruszeniu wrzuceniu jedynki potem dwójki samochód się dusi przy dodaniu mocniej gazu potrafi szarpać po czym uspokaja się i jedzie normalnie. Wolne obroty trzyma bardzo ładnie nie ma problemu z odpalaniem. Co zrobiłem: Był podpięty...
Cześć, Problem jest dość nietypowy chyba z resztą jak wszystko z tym silnikiem (N42, 2.0 143KM benzyna + LPG BRC), a mianowicie po dłuższej trasie (wczoraj akurat 70km i mocniejszym kręceniem) auto zaczyna szarpać przy zmianie biegów tzn. wciskam sprzęgło obroty silnika nie spadają po czym zmieniam bieg, puszczam sprzęgło i obroty nagle lecą w dół....
witam mam mały problem z oplem astrą I 1.8 16v 125km gaz 94 a mianowicie ,zapalając na benzynie nieraz chodzi prawidłowo ale po chwili obroty zaczynają spadać do 500 i zaczyna szarpać aż w końcu zgaśnie to wszystko dzieje się na biegu jałowym, a w czasie jazdy wszystko w pożądku ,i to samo się dzieje gdy przełączę na jałowym na gaz auto się uspokaja...
Witam i przoszę o pomoc . mam toledo od 2 tygodni i nie jedzie po przekroczeniu 3000 obr jak juz zdążyłem się zorientować wchodzi w tryb awaryjny - silnik 1.9 tdi, 110 km, rok prod. 1999, silnik AHF - przepływomierz jak sprawdziłem na komp. na wolnych obrotach daje za dużo powietrza a wysoko jest ok. -komputer wyświetlił równierz że nie domyka się jakiś...
Wyczyść przepustnice i wymień filtr paliwa.
Podmień przepływomierz
Dzień dobry. Czy ktoś mi podpowie? Silnik przy dodany gazu zaczyna szarpać, po odłączeniu przepływomierze też potrafi szarpać ale na równych obrotach. Czy to oznacza, że to jest właśnie wina przepływomierza?
Trzeba przeprowadzić diagnozę i sprawdzić na VAGu, może być przepływomierz. Pozdr.
Odlacz przepływomierz zobacz czy tak samo reaguje
w niej przepływomierz nie występuje
Gdyby to były cewki to by był błąd po sprawdzeniu komputerem, ja bym wymienił filtr faliwa jeśli to na benzynie występuje, spróbuj podłączyć pod komputer i pojeździć , może coś pokaże podczas szarpania, może przepływomierz brudny.
Jak ci strzelił i otworzyło filtr to nie ma co szukac bo uszkodziło przepływomierz na 100%.
ustaw rozrzad na znaki. Zagrzej motor do 90 wepnij vaga i sprawdz statyczny kat wtrysku, potem skoryguj. Sprawdz przeplywomierz.
Może być brudny czujnik w środku i już będzie szarpał, brak mocy itd
Moim zdaniem przepływomierz. Miałem podobne problemy, wymieniłem i pomogło. Jak nie masz przepływomierza to spróbuj z diodą zamiast przepływomierza. Powinien jechać bez zacięć i skoków tak było u mnie.
Mam problem z Mercedesem A klasa A 140. Problem zaczął się około 8 miesięcy temu. Pierwszy raz samochód zaczął na trasie słabnąć, aż Stanął, włączyło się ESP. Samochód jechał tylko przy stałym wciskaniu gazu....Elektronik samochodowy stwierdził, że to wina przepływomierza. Wymienił go i po tej wymianie było dobrze przez około 3 miesiące. Potem znów...
Faktycznie wygląda na przepływomierz powietrza. Daj zdjęcie chyba zamiennik. Na próbę odepij i sprawdź różnice.
Pod komputer i zobacz błędy.
Pierwsze pytanie jak ją deaktywować? Po drugie ten błąd nie ma to wpływu na szarpanie i brak mocy samochodu. Z opisów w sieci najbardziej podobne objawy mają brudny przepływomierz i brudny EGR. Przepływomierza nia mam więc dlatego myślałem o EGR. Telekodowanie, bodajże w BSI jest opcja "pompa powietrza". Ona jest włączana tylko podczas zimnego startu...
Ja mam Partnera 2.0 więc zasadniczo to samo i ten sam problem, czyli szarpanie przy 1700-1800 obrotów. Póki co wymieniliśmy przepływomierz, bez rezultatu... chociaż teraz szarpie tylko na 4 i 5 biegu.
mam podobny problem ale u mnie silnik nie szarpie tylko zapala się kontrolka serwisowa i moc silnika spada o połowę, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili kontrolka gaśnie i jest wszystko w porządku na jakiś bliżej nie określony czas może to być 60km jazdy a równie i tylko 10km a nawet i 400 km zrobione w Niemczech, problem zaczął...
Z centralnym to jak chyba sam wiesz powinno byc na odwrot . Z szarpaniem to jezeli szarpie na wyzszych biegach od czworki w gore , rzadko na trojce a na dwojce i jedynce wogole to bedzie najprawdopodobniej przeplywomierz . Moze tez byc zatarty ktorys z wewnetrznych przegubow , moze miec poprostu stary juz zuzyty lekko zapieczony smar.
Ja bym oglądnął przepływomierz, zacina się klapa po wystrzale gazu sonda lambda ma w tym silniku marginalne znaczenie
A problem pewnie leży w EGR lub przepływomierzu. Jak zawsze przy takich objawach.
Witam wszystkich Mam problem z samochodem Kia Sepia posiadającym instalacje gazowa. Samochod ten posiadam od 5 miesięcy , jestem drugim właścicielem, przebieg tego samochodu to 140 tys a gaz zamontowany był półtorej roku temu. Kilka dni temu gdy wyjeżdżałem ze stacji był strzał , zauważyłem ze po wystrzale samochód ma tendencje do gaśnięcia przy gwałtownym...
witam od 4 lat jestem szczęśliwym posiadaczem citroena berlingo 2004 rok 2,0 hdi oprócz upierdliwego szarpania 1500,-220 obrotów autko jezdzi jak złoto czasem jest ono mocniejsze czasem słabsze a czasem wcale nie szarpie ...... auto nie zamulone gdyż regularnie robi większe trasy paliwo tylko orlen ew orlen werwa oleje filtry orginał i na czas problem...
a nie zaczęło auto więcej palić?
Witam Ponownie auto w samej benzynie, po wymianie przepływomierza jakiś czas też było ok co prawda przepływka była używana i teraz znowu to samo jedzie i nagle zaczyna tracić moc przerywać, jak sie w czasie jazdy nawet na sekunde cofnie kluczyk do zgaszenia i zapali to idzie dobrze około 4 km juz brak mi sił
Witam mam golfa IV 1,9tdi ALH miałem problem tego typu ze auto mi szarpały wyczyściłem przepływomierz i szarpanie ustało, czytałem gdzieś na necie ze takie czyszczenie jest dobre na 2 tygodnie jakie są na ten temat wasze opinie. Mam jeszcze probe jak sprawdzić przepływke w vag comie w pamięci sterownika nie ma zdanych błędów a w blokach danych to na...
Tytan53 dziekuje sprubuje
Jeśli nie pojawiała się żółta kontrolka od silnika to diagnostyka programem może nic nie podpowiedzieć, tak przynajmniej było u mnie tylko przy 8v. Kontrolka "Check Engine" nie zawsze się zapala gdy w silniku są jakieś błędy. Niektóre błędy wyzwalają zapalenie się kontrolki, inne nie. Ja bym podłączył pod komputer i sprawdził parametry sondy lambda...
Problem nie zginie.
Odłącz przepływomierz i sprawdź czy nadal szarpie. Zaślep EGR i też sprawdź.
Spróbuj wyczyscic przepustnice i jak juz bedziesz na komputerze to dokonaj jej adaptacji, przepływomierz w razie jak by dawał błędne odczyty też można na wszelki wypadek przemyć.
Na Początek odłącz wtyczkę od przepływomierza powietrza i wykonaj jazdę próbną. Będziesz musiał trzymać delikatnie nogę na pedale gazu aby nie zgasną. Jeśli moc powróci a szarpanie ustanie to przepływomierz do wymiany.
przewody są faktycznie przezroczyste,ale bąbelków nie ma na 100%.A co z tym przepływomierzem?
Usterka usunięta Błąd P0104 był wynikiem nie działającej turbiny tylnej spadło cięgno miedzy silnikiem krokowym a kierownicą turbiny
No to raczej bez wizyty u elektronika się nie obędzie. Podobna kontrolka w oplach sygnalizuje awarie układu paliwowego tzn sterowanie wtryskiem, przepływomierz oraz (ale pewien nie jestem) pompy wtryskowej. Jak kontrolka zapala tylko czasami to może gdzieś coś "gubić" masę albo bardziej prawdopodobne -sygnał. Proponowałbym sprawdzić najpierw "okablowanie"...
Witam ponownie. Odnawiam temat odnośnie tego samego samochodu. Odnośnie deski rozdzielczej to sprawa wyjaśniona i naprawiona. Jest jednak dalej problem z silnikiem. Auto cały czas jest używane ale z każdym momentem coraz gorzej wygląda jego działanie. Usterką jest szarpanie silnika, kopcenie z rury wydechowej, oraz to że silnik jest słaby i mulasty....
Ja wywaliłem ten plastik, co dawali do akcji serwisowej po aferze z ekologią i narazie nie mam szarpnięć. Ten plastik jest wsadzony za przepływomierzem.
Proponowałbym czyszczenie przepustnicy. Wymontować (uważac na uszczelkę) i dokładnie całość wyczyścić płynem do czyszczenia gaźników lub w ostateczności ropą. Łącznie z kanałem i zaworem wolnych obrotów. Przy okazji sprawdzić przepływomierz i rurę od filtra do przepustnicy czy jest cała. Pozdrawiam Cezary
Witam!! Mam pytanko do was koledzy w golfie IV 1.9 TDI miedzy 1000 a 2000 szarpie silnik i strasznie dymi z rury na czarno po podpięciu pod vagcoma pokazało błąd "przepływomierz - zakres mozliwosci brak osprzetu nie zwiazany ze sprzetem" skasowałem go i nie pojawia się ten błąd ale silnik chodzi jak chodził. Doradźcie koledzy czy takie obawy mogą być...
Witam, ostatnim czasem zaczęło szarpać podczas jazdy na około 2000 obrotach w daewoo lanos 1.6. Przeszukałem internet i dowiedziałem się, że inni też mieli ten problem i wyłączyli/wymienili wtyczkę od przepływomierza i przestało szarpać. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę samochodową ale chciałbym to zacząć zmieniać i samemu ją wymienić...
Póki co to nie ma szarpania. Dzisiaj sprawdzałem błędy. 520 sporadycznie na nowym przepływomierzu I drugi błąd przepustnicy zwarcie masy Przepustnica jest czysta bez nagarów Sonda bez błędów.
W tych silnikach nie ma EGR. Pytania o przepływomierz też uprzedzę - też go nie ma :)
podstawa, podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, obstawiam, przepływomierz
Dobra sugestia, tego nie sprawdziłem a problem właśnie wydaję mi się że jest po załączeniu turbiny. Dodatkowo kupię vacuometr bo alternator z pompą vacum wymieniałem półtora roku temu (problem pojawił się pół roku temu). Niby po regeneracji ale może coś nie domaga i daje małe podciśnienie. Czy na szarpanie może mieć wpływ przepływomierz? Żadnych błędów...
Przepraszam Cie ale chyba nie przeczytałeś dokładnie tego co napisałem: "Nawet wypiąłem czujnik przepływomierza do testu - auto było mułowate ale tez odczuwałem szarpanie." Poza tym był podpinany inny czujnik przepływomierza powietrza z innej Corsy i to nie pomogło (nic nie zmieniło - nadal na wolnych obrotach szarpał/"pływał")
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
Ciśnienie dobre
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Po odbiorze ECU z regeneracji zniknęły wszystkie błędy, Asterka odzyskała moc i przestała szarpać. Za regenerację ecu zapłaciłem 480zł Dziękuje za pomoc
odepnij wtyczkę od czujnika temperatury jak zapali od szczała to musisz zwiększyć dawkę rozruchu na ciepłym czyli trzeba wgrać nową mapę do ECU, a co do szarpania spróbuj wyczyścić przepływomierz u mnie pomogło.
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
Jeśli nie masz LPG to zmierz kompresje.
Jakiś czas temu bylem u dobrego elektronika sprawdził samochód pod względem całej elektroniki, czujników i parametrów i a bym się doczepił do pompy paliwa (na pompie spadało powoli ciśnienie w miarę nagrzewania się samochodu- wymieniona na nową) Teraz musiałem zrobić większa trasę i samochód gdzieś po przejechaniu 150 km zrobił się zamulony strasznie,...
Witam Vel Satis to kawał wstrętnego gada i oprócz standardowego zestawu diagnoskopów trzeba się jeszcze na nim znać-także doskonale rozumiem ,że problem jak pisałeś jest dość skomplikowany. Trudno bez sprawdzenie jakichkolwiek parametrów i odczytania ewentualnych kodów usterek cos zawyrokować. Mam natomiast niejasne przeczucie ,że możesz mieć problem...
Przepływomierz jednak był uszkodzony.
Mam dokładnie ten sam problem co przedmówca, w takim samym aucie z tym samym silnikiem. EGR sprawdzony, przepływka sprawdzona, turbina też. Brak błędów w sterowniku silnika. Auto szarpie między 1500-2500 ob./min przy jeździe ze stałą prędkością, pedał przyspieszenia wciśnięty w ok. 20-30 %. W momencie pojawienia się szarpania wskazania przepływomierza...
Z tego co pamiętam sterownik stag eco nie ma możliwości korekty w zależności od temperatury, dlatego na zimnym silniku będzie trochę szarpał itp. Przepływomierz i inne podzespoły w tym przypadku były sprawne. Jedynie rozrząd na łańcuszku (wałki) był trochę wyciągnięty co też może mieć wpływ na osiągi.
1.8t i nierówna praca to częsty objaw. Zacznij od sprawdzenia czy mieszanka jest uboga czy bogata (najczęściej uboga). Jeśli uboga - sprawdź szczelność układu ssącego. Sprawdź stan zaworka jednokierunkowego pod kolektorem i szczelność membrany na zaworze odmy.
Jak na moje, to przepływomierz należy sprawdzić (czy oczekiwane zgadza się z rzeczywistym), a EGR wyczyścić.
Przepływomierz jak najbardziej może powodować takie problemy i od niego bym zaczął diagnozowanie. Najlepiej było by mieć drugi pewny na podmianę dla sprawdzenia.
przepływomierz corsa przepływomierz vivaro szarpać multitronic szarpać
zassać powietrza czujnik wyrównać sprężarka kompresora lodówki
Czarne kropki na kineskopie - przyczyny i rozwiązania Pojawiające się i znikające kropki na kineskopie CRT - przyczyny i rozwiązania