W eepromie jest tylko informacja o bieżącym statusie programu prania. Moduł EVM2100 - możesz zaprogramować inny tego typu moduł ponownie odpowiednim softem, możesz przełożyć procesor z oryginalnego modułu - zwykle pomaga taka operacja. Spróbuj jednakże najpierw podmienić triaka na nowy.
no to Szerokości...
Pompki na oringach przepuszczają.
Miałem podobne objawy i podobne perypetie z ustaleniem co jest grane - włącznie z wizytą w serwisie... szkoda gadać. Odpowiedź znalazłem na jakimś forum o lanosach. U mnie (tak jak pisał powyżej ktoś) odpowiedzialna była wiązka przewodów. Jest to ta, która łączy wtryski z kostką koło krokowca. Odepnij ją z kostki, odłącz wtryski i wyciągnij na wierzch,...
Jak szarpie do 2000 przy dużym obciążeniu to winny uklad zaplonowy . Pytanie który to dokładnie silnik (kod)?
samochód jest bez gazu. Byłem u mechanika i powiedział że jeżdze na za niskich obrotach, i że "samochód musi mieć obroty" no coż to teraz zostaje mi 4 tys. i jazda :)
Nieszczelny dolot powietrza przy turbinie
Zdemontuj pasek wielorowkowy i sprawdź różnice. Może koło na alternatorze stoi i szarpie przy obciążeniu silnika?
Witam. Pacjent to audi S4 2.7 biturbo po chipie. Problemem jest szarpanie pod obciążeniem, dużo czytałem na ten temat i najprawdopodobniej jest to problem z układem WN. Niestety vag-com nie wyświetla wypadania zapłonów w kanałach 17 i 18 ta opcja jest niedostępna dla tego silnika. Oto co już zrobiłem- po każdym z tych zabiegów problem znikał na około...
Spróbuj na początek odłączyć klemę i skasować błędy w kompie (jeśli takowe są, mogły pojawić się podczas pracy na gazie). Zagrzej silnik i zrób adaptację. Może czujnik halla gubi sygnał i są przerwy w zapłonie. Kolejne ostrzeżenie za pisanie bzdur. Radzę powstrzymać się z pisaniem w działach motoryzacyjnych! 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających...
No spróbuje, co mi zostało, nie jest to też droga impreza, dziękuję za zainteresowanie. Jeśli ktoś jeszcze by miał jakiś pomysł to proszę o włączenie się do tematu, a ja po wymianie filtra się odezwę
Witam, dziękuję za zainteresowanie. Nawet się nie spodziewałem i nie zaglądałem. Mój problem to: po wizycie serwisu został mi błąd 11 na słupku. Pedał sprzęgła jest wysoki i pod dużym obciążeniem szarpie, nie można ruszyć normalnie. Dodano po 4 Jeśli potrzebujesz pomocy napisz dokładnie co się dzieje. Witam, dziękuję za zainteresowanie. Nawet się nie...
To jest 900 a nie 1.1 więc nie ma awaryjnego, hybrydowego ECU, tylko stare IAW-16F. Jak szarpie pod obciążeniem i zarówno na LPG jak i na benzynie, a układ w.n. jest cały wymieniony to zacznij od zmierzenia kompresji w cylindrach.
Na początek analiza prędkości obrotowej silnika na jednym kanale w ruchu i przy różnych obciążeniach. Potem skojażyłbym to z kątem wyprzedzenia zapłonu. Ja stawiam na uklad zapłonowy.
jak Ci szarpie pod obciążeniem to najprawdopodobniej masz usterkę w ukł.zapłonowym wysokiego napięcia. Pomęcz tych "magików" jeszcze,niech posprawdzają resztę a nie tylko odczytają błędy z komp. bo tak najprościej...
Tak rozpylacze były czyszczone na szczotce zamontowanej na szlifierce. Ale pompiarz by tego nie wyłapał. No to jak tak czyścił końcówki to szukaj drugich wtryskow na koszt pompiarza, a jemu poleć tarcie chrzanu, bo do obsługi wtryskiwaczy się nie nadaje. Dodano po 1 Dajcie spokój pompie, szarpie bo jeden cylinder pod obciążeniem za mało paliwa dostaje.
Witam, Mam problem z tą skrzynią w C5, 2.0 benzyna, przebieg 115 tys. i przy przełączaniu z 3 na 4, głównie pod obciążeniem, często szarpie. Wszystkie pozostałe biegi działają dobrze, lockup też. Czy może mi ktoś poradzić, co z tym zrobić? A i nie ma żadnych błędów w Diagboxie oraz przy 90 tys. była dynamiczna wymiana oleju. Dziękuję z góry za podpowiedzi.
Możliwe że uszkodzony silnik, bez obciążenia także silnik szarpie ?
Witam. Zrobiłem od nowa autokalibrację, program kazał ustawić mapkę na trasie. NIe maiłem więcej czasu ustawić ale pojeżdzę trochę i doreguluje jak trzeba. Plików oscyloskopu nie mam niestety bo program po odłączeniu od interfejsu kasuje wykresy... Mam tylko zrzuty ekranu: Mapka po autokalibracji i zebraniu czasów PB: https://obrazki.elektroda.pl/9615118900_...
Bez obciążenia, czyli na wolnych, lub na niskich biegach wchodzi normalnie na obroty powyżej 4k?
Witam.Mam Audi 2.0 130 Alt mam problem z obrotami.Kiedy mam obroty od 1000 do 2000 to szarpie strasznie jak jadę pod górkę to już to czuć to bardziej...kiedy odpalam zimne czy ciepłe auto wszystko jest ok do tego kontrolka ABS i chyba kontrola trakcji się swieci pomożecie?? :D
Witam. Silnik Renault 1.2 16v D4F740. Pali dobrze, chodzi nierówno, w trakcie jazdy szarpie. Pod obciążeniem nasila się. Raz wywalił błąd wypadania na 4 cylindrze. Podmieniona cewka, świece, czujnik wału, czyszczona przepustnica, zawory nie podparte, luzy sprawdzone. W parametrach temperaruta cieczy, powietrza prawidłowe. W momencie szarpnięcia na 1...
Ja myślę, że jest za ubogo. Spróbuj zwiększyć czasy wtrysku, dla map przy większym obciążeniu.
witam posiadam audi a4 1.9TDI i dokładnie mam te same objawy w aucie. dodam ze mam roczne sprzęgło (docisk tarcze i łożysko).mechanik chce mi wymieniać dwumas ale nie chce wydać sporo kasy na błędnie określoną usterkę proszę o pomoc.
Pytanie do znawców tematu - czyli tych co widzieli silnik o kodzie z22yh na oczy a nie gdybaczy. Auto szarpie przy maksymalnym obciążeniu , tyko w upalne ,klima w korku dłuższym, gdy temperatura dolotu przekracza 60c spadki ciśnienia z żądanych 7000 na 390 chwilowe gdy jest chłodno niema najmniejszego problemu, wszystkie parametry wzorowe tylko te cholerne...
Witam Nissan Qashqai 1,5 CDTI 2009r 100tys przebiegu przy przyspieszaniu pod obciążeniem delikatnie szarpie jak zrobi mu się lżej to wszystko wraca do normy. Na desce ani w sterowniku żadnych błędów nie ma. Jakieś pomysły?
Witam! Pierwszy raz pytam o radę, więc proszę o wyrozumiałość. Mam opla astrę z 1994 roku z silnikem X16SZ z zasilaniem LPG. Po odpaleniu zimnego silnika na benzynie przy temperaturze zewnętrznej przekraczającej +20 stopni nie mogę po ruszeniu z miejsca nacisnąć pedału przyspieszenia, bo silnik szarpie (bez obciążenia stojąc w miejscu mogę naciskać...
lecz po rozgrzaniu silniki zaczyna silnikiem czasami szarpać Kiedy zaczyna szarpać? Z obciążeniem czy bez obciążenia szarpać, np: pod górkę. Podczas szarpania kopci? Auto odpala na dotyk?. Opisz więcej na temat problemu, bo same słowo szarpie mało znaczy. A skoro skasowano błędy, to czy ponownie odczytano błędy. Ponieważ każda usterka sama się nie...
Witam,mialem taki sam problem ze podczas jazdy przy obrotach 1500 do 2000tys silnik mi szarpal,ja mam golfa 1,8kat tez jezdzilem po gazownikach,powiedzialem co sie dzieje i kazdy mi mowil zebym sie umowil i przyjechal,membrany sam wymienilem na nowe i bylo tak samo,zrobilem ostatnie podejscie i sie udalo:D.Jak sie okazalo za duza byla dawka zasysanego...
Objawy: po przekroczeniu około 3000 obr/min zaczyna mrugać kontrola silnika i silnik szarpie. Jeśli tak samo jest na obrotach jałowych to sprawdź czujnik położenia wału. Jeśli szarpie, ale tylko przy dużym obciążeniu silnika np 5 bieg , 60km/h i pedał gazu w podłogę to sprawdź cewki zapłonowe.
Mianowicie chodzi o to iz po zrobieniu tego schematu silnik rozpędza się do ustawionej prędkości lecz robi to skokowo (szarpie) tak jakby dostawał napięcie impulsowo ! A przy obciążeniu też szarpie i nieraz nie może weśc na ustawione obroty ! Silnik jest szeregowy 6 wyprowadzeń (2 szczotka, 2 cewki od stojana i 2 tacho prądnica ) Tacho jest o oporności...
cewki kolego ,99% przy obciążeniu silnika,przy jezdzie szarpie,tak jak by zanik mocy chwilowy a na LPG wystrzały :)
Witam, odgrzebuje temat bo właśnie sam morduje stefanelli sis i nie moge wyregulować, ciągła nierówna praca na wolnych obrotach i na niskim obciążeniu szarpie, dopiero przy przepustnicy otwartej na maxa ciągnie Dodano po 1 i po auto adaptacji - zgodnie z instrukcją , mapy nie tworzy, są zawsze same zera
Proponuję sprawdzić, czy taki objaw jest tylko pod obciążeniem. Czyli: czy z kołem podniesionym z podłoża, na 1 i 3 biegu koło kręci się z tą samą prędkością? 1. Jeśli na 3 kreci się szybciej niż na 1, bez obciążenia, szukał bym uszkodzenia na jednym z mosfetów sterownika. 2. Jeśli bez obciążenia nie zmienia prędkości, sprawdził bym czujniki Halla w...
Zrobiłem ostatnio deskorolkę elektryczną 2200w i sama jedzie jak ją steruje a jak wsiąde to silnik tylko szarpie
Szarpie i nie chce jechać, to albo zapłon, albo nie dostaje wystarczającej ilości paliwa. Gaźnik dobrze wyregulowany?
Sprawdź wiązkę silnika czy gdzieś nie ociera jak się silnik przechyla przy obciążeniu.
Nie mają wpływu na spalanie, bo pod obciążeniem agregat używa dużej dyszy głównej, która nie jest regulowana. Jak nie szarpie, nie kopci, świeca nie jest czarna, to tak musi być. Chyba że masz wyciek.-)
Strzelanie w dolot - uboga mieszanka na wot. Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy czy nie spada przy obciążeniu.
Passat B5 1.6 AHL 101Km 1998r Pb+LPG - Błąd w komputerze: (000515 czujnik halla G40 - brak sygnału) oraz 001329 (magistrala wygody w trybie awaryjnym). Wogóle nie działa mi oświetlenie kabiny - cięzko pali na ciepłym (odpala bdb na zimnym) - widoczny spadek mocy po rozgrzaniu - przerywa zapłony, szarpie przy obciążeniu jazda pod górę czy też szybko)...
Bmw E46 320d 136 KM. Alternator szarpie paskiem, za duże obciążenie? Wymieniłem łożyska, komutator i szczotki, po odpaleniu auta jest pisk i szarpanie paska na odcinku alternator - koło pasowe silnika. Wygląda to jakby alternator stawiał opór i stąd to szarpanie. Czy jest to możliwe? Dodam, że na wirniku są przejścia na pierścień i niema przebicia do...
Zenon, dzięki za odpowiedź. Mam jednak wątpliwości. Z tego co sobie pomierzyłem to napięcie względem 0 i przewodu uziemienia jest takie samo. Oznacza to chyba, że zero w trafo na sieci jest uziemione. Jeśli podłacze do zera z sieci "zero" z agregatu, na którym jest w zależności od urządzenia 115V lub na tym 3-fazowym 70V to czy nie popłynie mi prąd...
Panowie 8kW to nie jest obciążenie, które "szarpie" siecią zakładu. Tam musi być inny problem.
Jeśli tak, to jakoś w miarę niedawno był tu temat o gotowym sterowniku do agregatów, chyba z aliexpressu nawet, musisz poszukać.Druga sprawa, to nie wiem czy agregaty lubią start z obciążeniem, chyba trzeba by pomyśleć o opóźnionym załączeniu pompy. Ten który jest używany może startować z obciążeniem Próbowałem Szarpie, agregat odpala, pompa pompuję...
Silnik na luzie pracuje normalnie ,bez problemu zapala.Niestety pod obciążeniem szarpie do momentu aż przekroczy obroty 2200.Staram się nie wyprzedzać bo nagłe dociśnięcie gazu w niskim zakresie obrotów powoduje że silnik się dusi.Świece i przewody są niedawno zmieniane co nie znaczy oczywiście że nie mogły nawalić.Dzisiaj wymieniłem cały aparat zapłonowy...
Szarpie tylko podczas częściowych obciążeni, na biegu jałowym silnik stoi w miejscu.
paliwo leje się dużym strumieniem Ciśnienie pod obciążeniem...
Witam. Mam problem z funkcjonowaniem skrzyni powershift. Gdy przełącza się półbiegi pod obciążeniem słychać głośne stuknięcie w skrzyni i ciągnik szarpie najbardziej jest to odczuwalne gdy olej się rozgrzeje na zimnym oleju prawie nic nie czuć. W czym problem?
skrzynia 6 biegów, 4pol biegi, szarpie na każdym ale najmocniej przy obciążeniu i gdy jest mocno rozgrzany zapala się kontrolka pierwsza w lewym górnym rogu chyba od ciśnienia traktor jest z 2000 roku Dodano po 4 jeszcze jedno czy kalibracja odbywa się za pomocą kompa. Jeden z mechaników twierdzi ze uszczelnienie na koszach drugi twierdzi ze czujnik...
Witam Serdecznie Grono. Chciałbym prosić o pomoc i zapytać czy jest ktoś w posiadaniu sterowników, t.j. mapy silnika do sterownika pojazdu Mercedes e w211 280 cdi, 190 KM, rok 2007. Oznaczenia sterownika i wersji. HW: SW: 1037390815 VIN nr.: WDB2110201A938935 SW ver.: Spare: CR4-642-42P7-211WSA-140kW-PT2R05-DPF-190... Engine: HW Ver.: SW upg.: P20942P7...
Witam, To stukanie w skrzyni biegów na wolnych obrotach to tłumik drgań na sprzęgle. A do tego jeśli zgrzyta CI siódemka to chyba sprzęgło kwalifikuje się do wymiany. Jaki masz przebieg na tym sprzęgle? Czy przy manewrach pod obciążeniem sprzęgło nie szarpie? Pozdrawiam
Witam ponownie. Kombinuje nadal z moją przekładnią. Jednak mam jedno pytanie do znawców. Prądnica powstała na bazie silnika 1,5 KW, 36 żłobków. Wsypałem jej 18 cewek po 50 zwojów. Połączone na 3 fazy w gwiazdę. Tak jak na tym foto: http://obrazki.elektroda.pl/9917494300_1... Wirnik uzbroiłem w 12 biegunów magnetycznych ( po dwa magnesy...
Na biegu jałowym normalnie pracuje. Tylko pod obciążeniem dodatkowo wyświetla się check
Silnik trzeba zdemontować i najlepiej zasilić go z odseparowanego źródła napięcia. Ja używam napięcie około 80 VDC. Ponad 98% uszkodzeń silnika wychodzi. Dodatkowo czyszczę komutator i częściowo go obciążam (na wale). Wirnik podłącza się w szereg z stojanem. Od biedy można go zasilić prosto z sieci, ale trzeba go dobrze zamocować, bo przy włączeniu...
Banalne pytanie: zasilanie paliwem ? Filtr paliwa i smok w zbiorniku. Bo opisane zjawisko występuje zawsze przy obciążeniu silnika.
W ogóle nie idzie ruszyć samochodem, silnik nie ma mocy pod obciążeniem?
Szarpie przy przyśpieszaniu w niskim zakresie obrotów? A im wyższy bieg,małe obroty,większe obciążenie to bardziej szarpie?
Trochę to dla mechanika raczej. Znaczy zapala na chwilę i gaśnie? Filter paliwa? Może brak paliwa w zbiorniku? Odpalany bez obciążenia? Dusi się szybko czy może trochę szarpie?
Kompresor daje obciążenie pulsacyjne i stąd te efekty świetlne, wan AW jak wspomniano ma duże i ciężkie kolo zamachowe i nie szarpie siecią.
Witam. Mam Audi A3 z 2008 roku, silnik 1.9 TDI BXE. Auto świadomie kupione z usterką polegającą na bardzo mocnym szarpaniu w zakresie 2500-3000obr/min i średnim obciążeniu. Szarpie tak mocno, że w zasadzie ciężko tym autem wogule jeździć. Wstępna diagnostyka wykazała przerosty ciśnienia turbo połączone z odcinaniem wtryskiwaczy. Sterownik nie przechodził...
Z opisu problemu jasno wynika, że silnik generatora nie pracuje "równo" tylko zmienia prędkość obrotową, czyli regulacja obrotów "nie nadąża" za zmianami obciążenia. A może zmienia bo ma zepsuty silnik, zapchany filtr paliwa, pompę, regulator obrotów albo co tam jeszcze. Przy takiej mocy generatora mało prawdopodobne są takie szybkie zmiany obciążenia...
Na LPG tak szarpie, czy na benzynie też?
Mam pytanka odnośnie trzęsienia... czy wraz z obrotami nasilają się ? czy jak podczepisz coś pod autko szarpie przy ruszaniu ?
Tak to już dawno sprawdzałem i jest po prostu lepiej, mniejszy ping i tak nie szarpie, ale też często są albo skoki pingu, albo pakiet losty.
W zasadzie się zgadzam; robiłem kiedyś obserwacje z różnymi falownikami i silnikami, dysponując obciążeniem aktywnym - zwykły U/f strasznie "szarpie" przebieg wyjściowy przy zmianach momentu obciążenia, SVM (LS600) wygładzał przebieg i "boostował" przy niskich częstotliwościach, dlatego, jeżeli już ma być precyzyjnie, nie nazwałem tego jako "zwykły...
Bo szarpie na niskich obrotach kiedy jest duże obciążenie silnika i wzbogacona mieszanka.
Problem rozwiązany, winne zabrudzone wtryski, wystarczyło wlać płynu do zbiornika i wycisnąć z auta co się da. Takie są skutki jazdy kobiet które nie przekraczają 3000rpm i jeżdżą tylko na gazie. Dla szukających w tym modelu ciśnienie paliwa to 3bary a przepływomierz ma napięcie 1,35V na biegu jałowym bez obciążenia.
Ja dzis wymienilem uszczelniacze pompek :/ [url=https://obrazki.elektroda.pl/731386... Dalej szarpie :/
Fap się wypala jak potrzebuje + spełnione są warunki dotyczące obciążenia silnika (jazda z odpowiednią prędkością)
Tutaj raczej szukał bym przyczyny wcześniejszego uszkodzenia płyty i akumulatorów. Prawdopodobnie masz uszkodzony lub przegrzany silnik i dlatego szarpie duży prąd, więc automatycznie rozładowuje akumulatory. Najpierw trzeba by było pomierzyć prądy bez i z obciążeniem.
Rozumiem, że tniesz deskę i w pewnym momencie pilarka się wyłącza? Ale wyłącznik jest wciśnięty i nie działa? Może być urwany przewód przy pilarce lub przy wtyczce, zużyte szczotki, albo wyłącznik. :) Pierwsza opcja, to jak się zatrzyma poruszaj przewodem, NIEBEZPIECZNE uważaj bo może piła szarpnąć i poharatać rękę, czy nogę!!! Druga i trzecia - serwis....
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
I jak postępy z naprawą? U mnie są podobne objawy, mam gaz z czakramu od 6 lat zrobione 140 tysięcy km, szarpało mocno, wymieniłem cewki i świece, przestało na dwa lata i po 80 tysiącach zaczęło szarpać, zawsze na gazie przy 2000 2100 obrotów, tylko przy obciążeniu pod górę lub gwałtowne przyspieszenie np. 3-4 bieg. Powyżej 2100 nic nie szarpie. Pod...
Może mnie ktoś poratuje i poradzi co się dzieje w pralce Polar LTS 1085. Przy obciążeniu silnika zaczyna on wchodzić w wyższe obroty / szarpie /. Czy przyczyną jest tacho na silniku? Jeżeli tak to gdzie można go kupić. Moduł sterujący jest OK. Bardzo proszę o porady.
Pasek taki sam. Troczę źle napisałem. Odkręciłem dzwon sprzęgła, wariator nie był odkręcany. Pasek się normalnie kręci razem z wariatorem i sprzęgłem ale przy obciążeniu szarpie jakby było za słabe tarcie między sprzęgłem a dzwonem. Szczęki na sprzęgle wyczyściłem trochę papierem ściernym ale nic to nie dało, facet mówi że normalnie jechał i nagle się...
U mnie bardzo szarpało przy jeździe na niskim biegu z małym obciązeniem, a szczególnie przy przejściu do hamowania silnikiem (odpuszczanie gazu). Pomogła korekcja składu mieszanki. Dla małego obciążenia -25% i nie szarpie. Przypuszczam, że to leczenie skutków a nie przyczyny, ale nie drążę dalej - lepsze jest wrogiem dobrego. (DREAM XXI N).
Czy sonda może powodować takie szarpanie? Teoretycznie może . Jeżeli będzie pracowała w przesuniętym zakresie to podczas jazdy bez obciążenia może zubażać lub wzbogacać mieszankę i powodować wypadanie zapłonu lub przerywanie z powodu zalewania . Wtryskiwacze gdyby źle dawkowały paliwo ( przycierały się, źle rozpylały ) na niskich czasach otwarcia tez...
Może być tu wina siłownika wyciskowego. Przy wymianie sprzęgła mogłeś doinwestować. :) Chyba, że tarcza sprzęgła nie fabryczna a regenerowana, to wtedy zgaduj zgadula co bardziej szarpie. Autka z AGS mają tę wadę, że przy dużym obciążeniu sterownik popuszcza ciśnienie na siłownik sprzęgła i szarpanie występuje. Przy sprawnym sprzęgle wymiana siłownika...
A może zwyczajnie masz wtryski zabrudzone i stąd taki efekt na zimnym silniku. U mnie też czasem na dwóch wtryskach podobne zjawisko występuje,ale pod obciążeniem. Jak masz lexie to sprawdź to również pod obciążeniem.
Siema 1- Agregat to dual na jednej fazie ma 6000W znamionowej i 6800W max (przez 15 min). 2- Został wykonany test na agregacie 1F 6000W znamionowej i 6500W Problem ten sam dodatkowo Vp-p jeszcze bardziej skakało (850V jak pamiętam). 3- Co do druciarstwa to eksperymenty więc i prowizoryczne podłączenia (na gniazdku 32A i uziemionym ( nie do rynny hehe...
Czy jak nastawisz na "7" i pralka wejdzie na 1000, to też szarpie? Przy "słabej" instalacji w budynku (podatnej na spadki pod wpływem obciążenia), na niższych obrotach te typy tak mają.
Zasilania sterownika do kontroli pod obciążeniem, min. 45 W. Napięcie po rozruchu.
opel astra II 98r. 1,6 kombi 8 zaworowy gaz szarpie przy przyspieszaniu. Chodzi ok póki nie osiągnie temperatury przełączenia na gaz wtedy muszę przegazowć bo na benzynie już nie da się jechać (szleje) szarpie, dusi się. Po przełączeniu prawie ok tzn bez obciążenia jest super natomiast przy ruszaniu, przyspieszaniu zaczyna szarpać, jak wyrówna prędkość...
a ja mam pytanko,mam problem,podczas jazdy malaczem z niewielkim obciązeniem,ok 40,50,60 na 4tym biegu silnik szarpie,gaźnik mam dopiero co uszczelniony,wyczyszczony jest iedalnie.Pozwiekszeniu obciążenia i predkosci silnik wykazuje normalną prace; tylko przy niewielkim obciazeniu szarpie.Jak to ustawic?spalanie w normie od 5 do 6L.Zapłon na 10stopni,przerywacz...
Witam serdecznie!!! Agregat prądotwórczy Generac 2750 z silnikiem Tecumseh 2750, prądnica asynchroniczna, bez stabilizacji napięcia, zamiast 230v generuje napięcie ok. 370-390V. Przy obciążeniu napięcie to spada do około 230-240V, ale ....... takie napięcie przy podłączeniu jakiegoś urządzenia to "śmierć". Już spaliłem jedną wiertarkę. Bo co z tego,...
Po odłączeniu MAP sterownik chodzi w trybie awaryjnym i zmienia się KWZ. Inna sprawa to I generacja nie nadaje się po prostu do tego silnika. Albo na zimnym silniku mieszanka będzie zbyt bogata albo na ciepłym zbyt uboga, nie mówiąc już o wolnych obrotach i pełnym obciążeniu.
Wkręciłem już świecę NGK B-6L. Ma ona większą nakrętkę, dlatego nie pasuje do niej fabryczny klucz. Sprawia to pewien kłopot, ponieważ przy użyciu zwykłej grzechotki świeca wkręca się dosyć miękko, przez co trudniej wyczuć odpowiedni moment dokręcenia, który zapewni szczelność i jednocześnie nie zerwie gwintu głowicy. Na nowej świecy ustabilizowały...
Pytanie podstawowe czy szarie ,czy się dusi.Jeśli na biegu jałowym poszrpuje to jedno,jeśli podczas dodania gazu na postoju szarpie(a nie szarpało na biegu jałowym) to przewód WN,kopułka,może świeca.Jaśli szarpie podczas przyśpieszania (duże obciążenie) to świeca,kopuł.,przewód wn i jak ktoś słusznie zauważył gumowa podstawa wtrysku.Jeśli się dusi to...
MAP jest sprawny. Odłącz wtyczkę przepustnicy i zobacz jaka wtedy jest wartość obciążenia. Czy wartość obciążenia jest taka sama na zapalonym jak i na zgaszonym silniku?
To nie jest common rail, jest to pompa sterowana elektrycznie. Czy z obciążeniem czy bez podczas jazdy na niskich obrotach szarpie tak samo. Paliwo zatankowałem na pewnej stacji do pełna i nie ma poprawy.
Przetwornice zawsze pracują na częstotliwościach ponadakustycznych i jeśli coś słychać to znaczy że układ pracuje niestabilnie, tzn "nie daje rady" ustawić odpowiednich parametrów pracy, zamiast tego "szarpie" po kilka - kilkadziesiąt cykli z dużym wysterowaniem a później się wyłącza na dłuższą chwilę bo w międzyczasie napięcie za bardzo wzrosło. Dzieje...
Generalnie jak auto czuje opór jest ok nie ma znaczenia prędkość auta i obrotowa po prostu jak auto ma lekko np.na równym terenie bez obciążeń zaczyna szarpać jak dołożę gazu jest ok
Całość opisana w serwisówce, jak będzie Ci potrzebna, to wrzuce w wolnej chwili te strony, ale tak jak kolega wyżej pisze, jeśli nie szarpie, a często szarpie i nie da się wykalibrować bo wywalone są zawory, to nie ruszaj nic i nie kombinuj. Generalnie tarczki w DPSie nie wytrzymują zbyt długo, jeśli ciągnik pracuje pod obciążeniami, to bywa, że wymienia...
Jedna sonda Euro 3 to może pójdzie na tym sterowniku - trzeba sprawdzić choć średnica dyszy ma wpływ na mnożnik globalnie dla wszystkich obrotów i obciążeń silnika. Jeśli szarpie przy jednym poziomie obrotów na tym samym obciążeniu (tym samym czasie wtrysku), a na innych obrotach nie szarpie to średnice dysz nie mają tutaj nic do rzeczy - poprostu na...
Witam Mam delikatny problem z moim sharanem Problem jest następujący Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie...
Witam. Mam problem z VW Vento 1.8 benzyna gaz. 90 km. Samochód szarpie przy przyspieszaniu, zazwyczaj od 1800 do 2700 przy obciążeniu wciskaniu pedału gazu. Czasami na zimnym zaraz po odpaleniu. Innym razem zaraz po ruszeniu rozgrzanym silnikiem. Szarpanie czasami jest tak intensywne, że wygląda jakby palił na 2-3 świece. Dodam, że świece, cewka, przewody...
Witam mam problem ze scenikiem 99r 1,9diesel. Auto ma wyprogramowany immobilizer. Jak przyjechał ciężko palił i nierównomierne obroty. Zdiagnozowany problem z czujnikiem położenia wału oraz potęcjometrem obciążenia. Czujnik położenia wału wyczyszczony. Po tym zabiegu autko pali na dotyk i pracuje równomiernie. Delikatnie przestawiłem też ustawienie...
Złącza oglądałem, wyglądają całkiem dobrze. Błędy były? Dodano po 1 Objaw taki jak by wyłączało wszystkie cztery wtryski na raz, ustęrka pojawiła się razem z tempomatem. Wtryski były sprawdzane pod kątem wtrysku, przelewu, pracy pod obciążeniem.
Ducati Scrambler City Cross-ex. Witam wszystkich, problem polega na wyskakującym błędzie E 1, ale tylko podczas jazdy. Przed wyświetleniem się silnik zaczyna szarpać, następnie hulajnoga wyłącza się. (Wymienione zostały halle, błąd E5, który po wymianie znikł). Kabel zasilający silnik został sprawdzony na przebicie - ciągłość i jest sprawny, oraz silnik...
Ale o to chodzi, że akurat idealnie po zmianie wtrysków pojawił się problem. No nie wiem czy tyle lać. To bardzo dużo oleju. Będzie bardzo dużo nagaru z tego. No i u mnie nie szarpie. O to chodzi że kompletnie bez żadnego obciążenia, przy zatrzymaniu się ładnym i spokojnym na postoju i bez biegu telepie silnikiem, obroty równe, ale telepie, buja, czort...
satel obciążenia obciążenia elektroniczne kontrola obciążenia
telewizor philips podłączyć wieża diagnostyka programy mazda blokada mastercook
taraban dmp502 przestrojenie taraban dmp502 przestrojenie
Jak podłączyć grzałkę 400 V: trójkąt czy gwiazda? Pomiar elektryczny w sklepie z zabezpieczeniami topikowymi bez RCD