zielony-szary żółty-czarny niebieski-biały biały(szary)-biały
Bosch ma takie kolory: czarny, szary, biały, czerwony, żółty. Grzałka: szary (+), biały (-).
Zestawienie połączeń wg koloru przewodów: czarny - niebieski - fioletowy - fioletowy - biały - sygnał biały - czarny - brązowy - czerwony - czarny - grzałka biały - czarny - brązowy - czarny - czarny - grzałka szary - biały - kremowy - kremowy - zielony - masa Pozdrawiam. :D
1. Biały - > brązowy 2. Biały - > zielony 3. Szary - > czerwono - biały 4. Czarny - > czarno - brązowy To jest prawidłowa kolejność. Szary i czarny to podgrzewanie, natomiast dwa białe to sygnał.
ecu<->sonda żółty - szary (masa sondy) biały - czarny (sygnał sondy) brązowo-czarny - biały (grzałka) czerwono-biały - biały (grzałka)
Może być uniwersalna wtyczkę należy przelutować/kwas/.
Jak 2 białe, czarny i szary, to sonda 0-1V, jak czerwony, żółty, biały, czarny, to 0-5V
1. niebiesko-biały >> czarny (sygnał) 2. brązowo-czarny >> szary (minus sondy) 3. brązowy >> biały (- zasilania grzałki) 4. czarno-czerwony >> biały (+ zasilania grzałki)
To jest tak jak Ci napisałem wyżej. 2 białe to grzałka, czarny sygnał i szary masa.
Tak sondę pierwszą widać po otwarciu pokrywy. Poznasz ją po kolorowych 5 przewodach, te za 100zł mają tylko szare biały i czarny.
Powiększ sobie ten obrazek - to jest schemat do silnika ABU T4 - wtyczka, G39 - sonda Na pin T4/1 przychodzą przewody: od strony inst. biało-czerwony a od strony sondy biały Na pin T4/2 przychodzą przewody: od strony inst. brązowo czarny a od strony sondy biały Na pin T4/3 przychodzą przewody: od strony inst. czarny a od strony sondy szary Na pin T4/4...
Witam ! Kolega kupił zamiennik lambdy o oznaczeniu MGK-NKT do Opla Vectry 1.8 16 V 125 KM i oryginalne kolory przewodów od lambdy w samochodzie to : czarny żółty biały szary Natomiast w zamienniku są dwa białe , szary i czarny !!! Jak to podłączyć ? Pozdrawiam !
Od sondy: dwa białe - grzałka , szary - masa , czarny - sygnał. Od wiązki poszukasz multimetrem.
Cztery przewody. Dwa sygnałowe dwa do grzałki. Biały grzałka, czarny sygnał, szary masa.
Sonda dwustanowa "zwykła" ma przeważnie cztery kabelki, np. dwa białe czarny i szary. Te sondy tak kosztują około 3 stówy. Szerokopasmowe mają więcej kabelków np. 6 i są dużo droższe.
Mamy dwa białe, szary i czarny. Jeśli mam się podpiąć pod biały to pod który?
witam.. a czy nie było by prościej wpiąć sie woltomierzem na wtyczkę i sprawdzić napięcie . u mnie są 4 przewody dwa białe 12v podgrzewanie i jeden czarny i jeden szary (sygnałowy) lambda 1V zapinasz miernik dodajesz gazu i patrzysz czy działa pozdrawiam
Jak podłączysz kontrolkę 2W na białe to ma ona po rozruchu świecić. Czarnym leci sygnał , szary masa sygnału.
Jak sprawdzić w sondzie lambda 5 cio przewodowej czy działa grzałka? Jestem jeden kabelek biały, pozostałe to szary, czarny, żółty, niebieski
Ok ale mowia w dwoch sklepach ze ta ENGITECH ENT600024 jest zamiennikiem i bedzie ok tylko ze te kable sa innego koloru niz ja mam.ja mam czarny szary żółty biały a w tej nowej jest biały biały szary czarny
5 (szary czarny czerwony żółty biały)
Białe przewody to grzanie zasilanie 12V czyli jeden biały musi być przyłączony do masy drugi do plusa bo jak to niby miałoby działać . Mierząc sonde odłączoną od sterownika to pomiędzy białymi jest mały opór kilkanaście ohm, pomiedzy białymi a czarnym czy szarym nie powinnien omomierz nic pokazać ( przerwa). Zapal samochód, daj mu popracować parę minut...
Panowie sonda jest ta co była lecz stopiła sie wtyczka od wydechu i moje zapiski zagineły :( sonda 4 przewodówka Biały Biały Szary Czarny
Dwa białe to grzałka, zmierz omomierzem, ma mieć kilka omów. Czarny to sygnał sondy, szary to masa sygnału. Dawniej sondy nie były regulowane przez sterownik (oczywiście obwód grzałki).
Witam drodzy forumowicze. Szukam opisu przewodów sondy lambda wg. kolorów. Jest tego mnóstwo w internecie i tutaj na forum, jednak nie udało mi się znaleźć rozpiski sondy, którą mam ja. Jest to sonda za kątem Renault Megane 4 i ma przewody: czarny, szary, biały i czerwony. Czy ktoś wie, które zasilają grzałkę?
Nie musisz szukać przy sterowniku. ECU <-> sonda, czerwony <-> biały - plus grzałka, żółto czarny <-> biały - masa grzałka, czarny <-> szary - masa sondy, biały <-> czarny - sygnał sondy. Tak to powinno być podłączone, tylko że po tych kombinacjach mogło coś paść.
sondy boscha 5V mają cztery różnokolorowe przewody: żółty, czerwony, biały i czarny tego ostatniego nie jestem pewien, a sondy 1V dwa białe, szary i czarny to już na 100%, może być też że masz sondę trzyprzewodową to wtedy napewno jest 1V o ile mi wiadomo 5V nie występuje na 3 kablach
dzieki. bo troszke sie obawialem. mierzac w stanie bez zaplonu na jednym bialym byla masa ale po ddpaleniu pojawil sie +12 i to mnie troszke zbilo z tropu. nie mam interfejsu musze ich skierowac do kasowania w stacji .dzieki jeszcze raz i pozdrawiam
witam, czujnik przed katalizatorem daje info do kalkulatora proporcjonalnie do zawartosci tlenu w spalinach , bogata mieszanka sygnał wysoki, uboga sygnał niski, opór na białych przewodach 3-15 om, czarny sygnał, a szary masa, i zmienia dość szerokim stopniu od 0,9Vdo 0,1 V, zamieszcze info na dowlandzie to sobie ogladnij,pozdrawiam
Witam Posiadam bmw e36, 1.8 benzyna, padła mi sonda lambda. W aucie oryginalnie jest 4-przewodowa ( 2x biały, czarny, szary , a od kolegi dostałem 3-przewodową (2x biały, czarny). Z tego co wiem szary przewód jest od masy. Czy da się jakoś ją przerobić? Czy wystarczy dorobić kabel do masy?
Jeżeli jest to sonda starego typu z 4 przewodami a nie szerokopasmowa to Niemiec ma rację. Ma oscylować gdy silnik jest ciepły i masz stale obroty - nie ważne czy to bieg jałowy czy 2000 czy 4000 obr/min. Przy pedale w podłogę w czasie jazdy ma pokazywać ok 0.8V a przy hamowaniu silnikiem tak do 2tys obr/min powinna pokazać 0V. Mowa tu o starym typie...
Znajomy ma podobny problem, z tym że urwany jest tylko biały (w tej samej wiązce z izolacją aluminiową jest jeszcze czarny ucięty/niewykorzystany nie wiem do czego). Trzy pozostałe są podłączane następująco: ecu <> sonda żółty - czarny (sygnał 0-1V) biały -(prawdopodobnie)- szary (dodatkowa masa) biało-czarny - biały (grzałka) brązowy - biały...
Który kabel się wpioles bo są 4 biały, biały, czarny, szary, którym mierzymy sygnał?
Czarny to masa. Szary to sygnałowy do wskaźnika. Przechodzi w biały do wskaźnika. Białych nie podłączasz. Wszystko na schemacie.
Masz trzy białe? Chyba dwa białe i szary oraz ten czarny - sygnałowy. Mówimy o przewodach od sondy , a nie od ECU. Nastawiamy multimetr na 2V prądu stałego , plus podpinamy do czarnego przewodu minus przyrządu do SZAREGO lub masy . W czasie pracy rozgrzanego silnika na wolnych obrotach sonda oscyluje z częstotliwością 1 Hz napięciem od 0,2 do 0,8V.
Z tego co wiem i sprawdziłem kiedyś to grzałka jest zasilana cały czas niezależnie rozgrzana sonda czy też nie czy nie.Taka sonda czteroprzewodowa na napięcie 0-1V sama sobie generuje to napięcie na podstawie różnicy jonów tlenu w spalinach i w powietrzu atmosferycznym a dzieje się to dopiero w warunkach przewodzenia tych jonów czyli w temperaturze...
Na jednym z czterech kabli masz mieć 12v po zapłonie, a na pewno po odpaleniu. To jest plus dla grzałki i to sprawdzasz probówka 12v. Masa dla grzałki jest sterowana "impulsowo" z ECM. Ale tego nie sprawdzisz bo jak będzie złe podłączenie albo błąd ,to ECM nie puśći tej masy. Ogólnie zasilanie i sterowanie grzałki powinno mieć teoretycznie grubsze przewody....
jak sonda ma przewody czarny i biały to tak.Jak ma przewody czarny i szary to nie.A tak w ogóle to 2-przerwodowej nie widziałem.Gdzie to cacko siedzi?
Nie firmowe sondy nie działają tak długo jak jakies markowe np bosch. 2 sprawa to lepiej kupic dedykowaną do twojego auta. 3 sprawa dało by sie zaadoptowac tylko mase trzeba tej 4 przewodowej sondzie skąś podac. Jakie masz kolory przewodow w nowej sondzie? Pewnie 2 białe to jest grzałka 1 czarny to jest sygnał i podajże szary to masa, ktorą musisz podać...
Kupiłem nową sondę, ale są inne kolory kabli. W oryginale jest 2 czarne, biały i niebieski. W nowej 2 białe, szary i czarny. Może wiecie jak podłączyć. Nie znalazłem żadnych opisów.
czarny sygnał,białe grzałka,szary na masę.
Dziś znalazłem sondy ! są dwie w tej drugiej za katalizatorem mam przerwane dwa kable biały i czarny a drugi biały i szary są podłączone na desce rozdzielczej nić się nie świeci !!!
Czy orientuje się ktoś czy sondę z fiata bravo mogę podpiąć do zafiry 1.8 obie są na 1V kolory się zgadzają Czarny sygnał Szary Masa Biały Grzałka + Biały Grzałka -
Witam! Chciałbym bardzo żeby było nie aktualne ale niestety Proszę o podpowiedź jak sprawdzić masę czy wystarczy miernikiem czy jakoś inaczej Właśnie pomierzyłem napięcia na łączce sondy lambda tylko przekręciłem kluczyk i kolejno jest tak czarny przewód 0, szary 12v, żółty 4.8 , biały 3,7 czy aby tak powinno być?
To jest sonda z dwoma białymi czarnym i szarym przewodem?
jak podpiąć samą sondę wiem białe po 12 V czarny - sygnał szary masa ale jak podpiąć pod kable w aucie z wiązki od sterownika wystają kable : czerwono-żółty czarny fioletowo- niebieski biały bezpieczniki ok
na pinach 9V na grzałce 0.43V Na jakich pinach? Przy sondzie jakie masz kolory przewodów? Dwa białe, czarny i szary? Jeśli tak, białe to grzałka, czarny to sygnał sondy, a szary to masa.
Witam hyba tak napięcie zasilania: 12V opór elementu grzewczego: 3 - 15 omów (20°C) kabel sygnału: czarny sygnał, kabel uziemienia: szary przewody elementu grzewczego: biały informacje o kształcie fali: jałowa praca gorącego silnika
Masz mieć po odpaleniu po 30 sek 0,8V na sondzie i potem oscylacje. I wszystko w temacie. Jeśli tam siedzi Bosch 4 kab. 2 białe czarny i szary.
no tak czarny-czarny, białe-białe a szary?
zmierz pomiedzy; szarym i masa czarnym i masa białym i białym odłacz wtyczke i zmierz rezystancje na grzałce sondy
witam sonda w focusie jest taka sama jak w innych sam. najprostsza metoda sprawdzenia; - 2 białe przewody to obw.grzałki rezyst.ok 5-10 Ω - zasilanie na nie +12 v po stacji po odpaleniu silnika odczekaj ok. 2 min. wepnij woltomierz na przewody czarny i szary - przełączanie w zakresie 0,15- 0,9 v
Wtyczka sondy, pin C do stera pin 17, szaro biały. pin A do przekaznika głównego, pin 5, biały. pin B masa czarny. Sprawdź mase, zasilanie, przejscie do stera.
Witam Po wizycie na myjni i umyciu podwozia zapaliła się kontrolka check engin, pomyślałem że jak wyschnie to błąd zgaśnie, niestety nie. Pojechałem do mechanika który podpiął pod komputer i wyszło że jest to problem z drugą sondą lambda (ma cztery kabelki czarny, szary, biały, fioletowy). Wskazanie tej sondy było stałe i wynosiło 1200, żeby było ciekawiej...
witam mam sondę pięcioprzewodową o kolorach: czerwony, biały,żółty, czarny i szary - pytanie brzmi który kolor do czego, muszę ją zaadoptować do czteroprzewodowej obydwie są 5 voltowe
nie rozumiem sprysiu , Stanisław Chwalisz to po chińsku pisze czy jak :?: , bo w/g mnie to po polsku. Biały to biały, szary to szary a czarny to czarny, więc nie wiem w czym problem.
Witam , wyskakuje mi co jakiś czas błąd P0134 . Postanowiłem przyjrzeć się sondzie lambda . I tak to u mnie wygląda mianowicie sonda 4 żyłowa 2 białe kable do grzałki , 1 czarny , 1 szary. Zmierzyłem oporność samej grzałki i wyszlo mi w granicach 5 om wiec jest ok. nie ma z niej przejścia do masy . Wziłem na zapalonym silniku zmierzyłem napięcie miegzy...
Źle piszesz - podłacz tak szary razem z białym obojętnie którym na masę(do kostki z białym na którym jest minus ) czarny z czarnym pozostały biały z białym - na którym jest plus. Pozdrawiam.
Wtopiłeś. Jezeli twoja nowa ma dwa białe,czarny i szary to możesz sobie ją na ścianie powiesić.
witam mam problem dotyczący podłączenia sondy lambda bez kostki zamierzam kupić sonde z allegro boscha 4 przewodową gdzie przewody sondy są : 2 białe-grzałki 1 szary-masa 1czarny-sygnał a przewody od strony sterownika to: czarny- ? biały-? biało-czerwony-? brązowo-czarny-? bede wdzieczny za pomoc. dziekuje
Witam Samochód to: Laguna II 2.0 16v 2003r Urwała się wtyczka od Sondy Lambdy za katalizatorem, wtyczki w ogóle nie ma. Jest tylko od strony wiązki silnika, od sondy zostały same kabelki: szary, czarny 2xbiały. Od wiązki: biały, brązowy, 2x pomarańczowy. Jak to ze sobą połączyć?
Dwa białe to podgrzewanie sondy (grzałka), szary to masa a czarny sygnałowy. Tak jak napisał kolega łączysz "po kolorach" (starych z oryginalnej sondy). Kolejność białych nie odgrywa roli.
Dwa białe , czarny i popielaty lub szary.
szary, czarny, biały, biały z tego co pamiętam poczytam trochę teorii o tych wtórnikach i spróbuje coś dobrać.. dam znać jak efekty, dzięki za pomysł
Witam. W Volvo V40 1999 z silnikiem B418S2 (1.8 122km) mam uszkodzoną grzałkę sondy lambda (błędy P0135 i P0141). Po sprawdzeniu miernikiem grzałka nie ma ciągłości obwodu. W samochodzie jest czteroprzewodowa sonda NTK KBA 16693 OTA 4F-5F1 o kolorach kabli czerwonym, białym, czarnym i żółtym. Z racji tego, że nowa jest dość droga znalazłem używaną sprawną...
witam wszystkich forumowiczów posiadam seata Ibiza z 94r 1.4 kat w seacie zdiagnozowano następujący problem padnięta sonda lambda w seacie miałem zamontowana sondę 4 przewodowa 2 białe kolory 1 szary 1 czarny moje pytanie posiadam sondę lambda sprawna ale niestety 3 przewodowa mam pytanie co zrobić z szarym kablem pozostałym z wtyczki 4 przewodowej
tak kolory sie zgadzaja Kolory kabli - czarny, szary, 2 białe
Między kolektorem wydechowym a katalizatorem. Od sondy wychodzi cztero-przewodowa wiązka w stronę grodzi silnika i łączy się wtyczką z instalacją el. silnika. 2 szare,czarny,biały. Najlepiej kupić dobrej marki; OEM-owską, tanich podrób nie polecam. Pozdro.
Witam - mam pytanie jak podpiąć uniwersalną sondę lambda do Laguny 1.8 benzyna zagazowana. Oryginalna jest 4 przewodowa i uniwersalna również - 2 białe , 1 szary , 1 czarny. Kolory są takie same czy nie ma różnicy co do białych przewodów i czy to prawda jak mi w sklepie powiedziano że końcówek nie powinno się lutować tylko na szybkozłączkach?
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
Ruszałem przewodami przy podłączonym komputerze i nic się nie zmieniało. Białe przewody od grzałek raczej sprawne, bo rezystancja jest na wtyczce. Ale dobrze piszesz, że by sprawdzić przewody. Jutro sprawdzę ciągłość pary (szary, czarny) od sondy do wtyczki.
gartuluję sprawdzania sondy omomierzem!!! Z sondy powinny wyrastac 4 kable-2 białe szary i czarny. Białe to podgrzewanie , szary masa a czarny sygnał. Na czaarnym kablu podcza spracy silnika napięcie powinno oscylować w zakresie 0,2-0,8 V możesz to sprawdzić dowolnym woltomierzem
Od strony samochodu wygląda to tak, że przeważnie zasilanie grzałki to kable grubsze a masa i sygnał cieńsze. Od strony sondy przeważnie dwa białe to grzałka,szary masa, a czarny sygnał. Zasilanie grzałki (+)na jednym przewodzie jest zawsze .Albo po odpaleniu albo na zapłonie to zależy od instalacji. A na drugim masowym sterownik załącza masę (PWM)...
dlaczego pod szary podlacz sie pod czarny i sprawdz jak dziala na benzynie bez MK No przecież muszę podłączyć przy sondzie lambda pod czarny jako kabel sygnałowy oraz kabel szary który idzie do masy. Jak mam inaczej sprawdzić czy sonda działa? Teoretycznie można jeszcze sprawdzić podłączając miernik do czarnego kabla a masę wziąć z jakieś masy auta....
Mechanik ustawił rozrząd jeszcze raz na znaki, na znaki na dolnym kole też i jest prawie ok. Chodzi równo tylko od czasu do czasu się jakby zająknie, podejrzewam że może być to sprawa z tą sondą nadal :( Na starej pokazuje błąd sondy a na nowej pokazuje błąd P0135. Czy ktoś może mi powiedzieć który przewód może być od podgrzewania sondy? Są cztery,...
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
Witam wszystkich ! Pozwolicie ze dołacze sie do tematu.. Chciałem zbadać swoją sonde w BMW 318is która posiada 4 kable (czarny,szary i dw białe) Kto mi powie pod ktore kable mam sie wkłuć igiełkami od miernika, w który + a w który - Podziekowania i pozdrowionka
Brak napięcia to albo kabel albo sterownik. Jak masz 4 przewody to dwa białe grzałki, szary + ,a czarny sygnałowy.
Ma być cztero - przewodowa. Dwa białe przewody zasilanie grzałki , czarny - sygnał na kompa. , szary - masa sygnału.
Witam! Mam problem w FIAt PALIO 1.2 8V+ LPG BINGO-S4 98r z sondą lambda 4-piny (Czarny, szary,2x biały) może ktoś mądrzejszy mnie pokieruje? Komputer na zwykłym fejsie z vag-a+przejściówka na 3-piny i programie IAW18f nie pokazuje błędu sonda lambda, zaś progr Bingo-S wykrywa błąd sondy. Wymieniałem już ze 4 sondy od różnych aut na 4-piny i objawy te...
Dwa białe to grzałka i tak ma być. Sygnał sondy masz na czarnym a szary to masa.
2 białe grzałka czarny -sygnał szary- masa rok auta?
białe grzałka szary masa czarny sygnałowy (więc już wiesz gdzie mierzyć)
Standardowa sonda, skoro masz podczas mierzenia 0V to daje ubogo bardzo, kolorami sie nie przejmuj jeśli kupisz sonde orginalną do tego auta i będzie z wtyczką to tylko podłączasz i gotowe, jeśli kupisz zamiennik to będzie bez kostki i będziesz musiał podłączyć kostke ze starej sondy do nowej białe kable to grzałka obojętnie jak mają być podłączone...
Mam dwie sondy jedna przed katalizatorem druga za mam raczej pewność że sonda była zmieniana przez poprzedniego właściciela gdyż przewody dochodzące z wiązki do złącza mają kolory czerwony, biały, czarny i bodajże zielony zaś sonda ma kolory dwa szare biały i czarny. Dla pewności daje fotkę ze sterownika może ona potwierdzi rodzaj i wersje silnika....
Witam potrzebuje pomocy z rozszyfrowaniem przewodów co wychodzą od sondy pin 1 czerwony, pin 2 żółty, pin 3 szary, pin 4 biały pin 5 pusty, pin 6 czarny. Biały i szary to jest raczej do grzałki a poszukuje przewodu odpowiedzialnego za sygnał mam gdzieś przerwę w obwodzie (odczyt błędu z komputera "czujnik lambda problemy z wiązką przewodów, brak sygnału,...
Sonda lambda z czterema przewodami to sonda z grzałką na białych przewodach więc napięcie należy mierzyć na czarnym i szarym. Bo przecież należy mierzyć spadek napięcia na sondzie a nie na znacznej części instalacji samochodu. Jeżeli uszkodzona grzałka to sonda będzie działała prawidłowo przy rozgrzanym silniku. Grzałka działa tylko po to żeby na zimnym...
dzięki za odpowiedź , powiem Tobie ,że co mechanik to inna przyczyna i naprawa, jak ich znam to oni wolą wymienić element niż znaleźć przyczynę w postaci naderwanego kabelka itp, a jak można sprawdzić miernikiem sondę ? ja mam cztery kable( czarny,szary,żółty ,biały) Dodano po 3 sprawdzałem miernikiem sondę lambda , mam nadzieje że dobrze wyłączyłem...
Witam. W tych autach stosowane były sondy 1V. Jeżeli znasz się na mierniku możesz sprawdzić ją sam. Dwa białe przewody sondy to grzałka. Po odpaleniu auta powinno być na nich około +12 do +14v. Szary przewód to stała masa sondy. Możesz ją sprawdzić żarówka 12v5w podpiętą do + akumulatora a drugim końcem do szarego przewodu sondy (sonda musi być podpięta...
Schemat jest chyba prawidłowy i faktycznie wygląda na to, że kabel czarny 13V jest zamieniony miejscami z jednym z kabli białych. Doszedłem do tego odkręcając komputer i mierząc zwarcie pomiędzy pinami i poszczególnymi kablami. Wyszło na to, że kable dochodzące do sondy to: szary- ZE3- może ok biały- ZD3 !!! (błąd, biały teraz jest podłąszony jako grzałka...
Witam, zakupiłem lanosa z roku 2000, silnik 1,5, jest on z instalacją gazową, leonardo(elpigaz) jest ona odłączona, już połowę podpiąłem ale, mam pytanie co do kabla fioletowego i szarego, muszę rozciąć kabel od sondy lambda, i wpiąć go (fioletowy do sondy, a szary do silnika: SONDA<<------kabel fioletowy z leonarda-------i na wejście do silnika...
Oj Łukasz,jesteś nygus.Przecież pisałem ,że o problemie znajdziesz w przeglądarce. Sonda 4-ro przewodowa: dwa białe przewody- grzałka. Szary i czarny przewód- sygnał.
Witam. Xsara Picassa 2002 r , 1.8, LPG. Sonda lambda ma 4 wyprowadzenia. 2 białe, szary i czarny. Białe to grzałka- jak się doszukałem. Czy powinna mieć rezystancję? Na moje tak, około 5 Ohm lub około 8 Ohm. Szary i czarny powinny po załączeniu auta dawać napięcie do 1V. Czyli mogę wypiąć końcówkę, zostawić ją w powietrzu. Podpiąć się woltomierzem (...
Poczytałem na innych forach ,zamieniłem kolory czyli podłączyłem czarny z czarnym ,biały z białym, biały z czerwonym ,szary z żółtym . Błąd wykasowałem i jak na razie jest ok. Dzięki. Dodano po 13 A co do tej sondy to kupiłem ja w sklepie , i to sprzedawca mi ją dobrał z katalogu więc chyba powinna być dobra.
Witam. Mondeo MKI 1,8. Robię swap z LANDI LES 98A na Bingo S-4. Wszystko pięknie, kolorki przewodów te same ale utknąłem na attuatorze. Kupiłem z uciętą wtyczką i mam inne kolory niż w instrukcji KME. Moje kolory: czerwony, czarny, biały, brązowy Kolory w instrukcji oraz w bieżącej instalacji: czerwony, szary, fioletowy, niebieski.
Witam, Mam problem z sondą lambdą, a głównie z jej działaniem i umiejętnością czytania schematu. VAG COM pokazuje błąd: 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation: Upper Limit Wszystko byłoby fajnie gdyby nie to, że dzieje się to na nowej uniwersalnej sondzie, nie jestem w stanie powiedzieć czy kiedykolwiek działało na starej sondzie, gdyż na starej...
Witam Chciałbym wymienić sondę lambda w hondzie accord z 94' załączam zdjęcia.... jakie kolory kabelków mam a jakie mam w nowej sondzie... i nie za bardzo się orientuje który z którym podłączyć... jak ktoś się orientuje, robił takie coś, bądź wie jak to zrobić proszę o pomoc. Dodam jeszcze że sonda jest zamiennikiem firmy BOSAL http://obrazki.elektroda.pl/3288916200_1...
Pozerkam jeszcze, bo wtyczka sondy lambda ma oznaczenie 4NR - fakt ma 4 piny ale u mnie jest biała ;) Może ktoś zmieniał? Albo jest druga sonda? Kolory to: czarny NR czerwony RG żółty JN biały BA brązowy MR zielony VE niebieski BE pomarańczowy OR szary GR wielobarwny MC zielono-żółty VJ
Jeżeli masz try przewody: biały x2 i czarny, lub biały, szary i czarny to: 2x biały - grzałka sondy; czarny - sygnał z sondy(wpinamy miernik i mierzymy wartości względem masy, masa sondy z układu wydechowego); 2x biały - j.w., szary - masa. Odpalasz autko i patrzysz na mierniku co się dzieje.
Witam i proszę o pomoc. Toledo 1998 1,6 (AFT)benzyna bez gazu, Vag podaje błąd 00635 czyli ogrzewanie lub obwód sondy lambda, więc sprawdziłem i jest tak rozpinam kość na przewodzie do sondy i od sterownika po włączeniu zapłonu jest napięcie pomiędzy przewodami czarnym a szarym 1,35V a pomiędzy dwoma białymi 4,8V, po odpaleniu silnika i rozgrzaniu go...
sonda lambda biały biały szary czarny żółty szary czarny biały lambda biały szary
sterowanie zaworem kulowym silnik mercedes atego temperatura wartość skuteczna napięcia tętnień
Asus P5Q Xeon BIOS – modyfikacje, mikrokody, obsługa LGA 771 Termostat grzałki 3 kW a termostat z grzałki 2 kW – zamiana, parametry, bezpieczeństwo