Jeśli instalację wykonali profesjonaliści to niebieski z żarówki do szarego z "kostki", brązowy z żarówki do brązowego (lub czarnego). Najlepiej sprawdź czy aby na pewno szary w "kostce" jest przewodem N.
,pierwsze co przychodzi mi na mysl to wtryski I od tego zacznij .
Przeczyść moduł lasera i "ścieżkę" wysokiego napięcia.
oddaj do sklepu nic nie grzebać zobacz czy w dobrym miejscu kladziesz orginal do kopiowania i czy papier jest ustawiony na a4. pozdrawiam
to jest na 99% antena od WIFI, i podłączasz ją do karty wifi od spodu laptopa.
Z tych zdjęć wynika że masz możliwość podłączenia dwubiegunowego włącznika do sterowania np dwoma żarówkami. Włącznik: (ten co w puszce jest skierowany do góry) CZARNY i CZARNY lub: (ten co w puszce jest skierowany do góry) CZARNY i BRĄZOWY. Żarówka: SZARY i CZARNY lub: SZARY i BRĄZOWY Przewód ochronny [PE] żółtozielony do oprawy.
Klasyczny niemiecki sznyt: czerwony-szary pozycja prawa czarny szary pozycja lewa zielony-czarny kierunek lewy czarny-biały kierunek prawy czarny0czerwony stop brązowe - masy gruby zółty - plus po zapłonie do gniazda 13 gruby czerowny plus stały -||- zielony/biały - cofania lub przeciwmgłowe - do ustalnia Mogłem pomylić strony lewa-prawa zwykle robię...
Jeden element SMD szary Drugi element SMD czarny (bezpiecznik?) "szary" - to kondensator "czarny" to rezystor Lampa działa poprawnie po zwarciu jednego lub drugiego z zaznaczonych. Nieprawda. Gdyby tak było zamiast tych elementów byłaby zworka. Producent nie daje "zapasowych części". Teraz pytanie do fachowców , bo ja nie mam obycia w tych tematach,...
Czy przewody (brązowy, szary i czarny i N) idące od licznika na płocie do mojego domu, do miejsca, gdzie będzie licznik powinny być wpiete: w porty L1, L2, L3 i N czy też w L1', L2',L3' i N Do L1, L2 i L3. Styki ze znaczkiem ' są wyjściem na Twoją instalację.
Na zdjęciach widać mostki. Niektóre należy usunąć. Tylko 4 i 5 należy zmostkować. szary, czarny i brązowy w jakiej kolejności w tym schemacie ? Przy kuchence elektrycznej kolejność nie ma znaczenia. Można zrobić z normą DIN VDE: L1 brązowy L2 czarny L3 szary Wszystkie śruby mocno dokręcić aby kontakty się nie grzały ! I oczywiście najpierw odłączyć...
Przydałoby mi się wiedzieć, jak powinno to wyglądać podłączone poprawnie. Zgodnie z instrukcją, w puszce: L1 - czarny <-> czarny od płyty N1 - niebieski <-> niebieski od płyty L2 - brązowy <-> brązowy od płyty N2 - niebieski <-> szary od płyty PE - żółto-zielony <-> żółto-zielony od płyty SZARY nie podłączony nigdzie.
(at)yanes Masz rację, wydaje Ci się. Czytasz wybiórczo bez zrozumienia tekstu pisanego. Zakładając, że w rozdzielni przewody są podłączone zgodnie ze sztuką, to: Płyta > przewody w ścianie PE > PE (3 razem) Niebieski + Szary > Niebieski Czarny > Czarny Brązowy > Brązowy Dodano po 1 Odnośnie niebieskiego i szarego z płyty (N) i dwóch niebieskich z rozdzielni....
Czarny to minus,czerwony plus a szary z tego co pamiętam to kontrola temperatury akumulatora. Sprawdż które z ładowarki odpowiadają za plus i minus.
Gruby czarny Gruby żółto-zielony Cieniutki zielony Cieniutki szary Czarny to masa. Żółto-zielony to uziemienie. Zielony i szary są od podnoszenia i opuszczania szyby. Więc żeby sprawdzić na krótko podepnij masę do czarnego i plus do zielonego lub do szarego w zależności czy szyba ma się opuścić czy podnieść.
1. Biały - > brązowy 2. Biały - > zielony 3. Szary - > czerwono - biały 4. Czarny - > czarno - brązowy To jest prawidłowa kolejność. Szary i czarny to podgrzewanie, natomiast dwa białe to sygnał.
Co do zasilania radia to się zgadzam z Bombą 9116 natomiast kolory do głośników : jedna strona zielony i czarny , druga strona szary i czarny.Chyba że masz wyjścia głośnikowe z Weltecha po dwa przewody na każdą stronę. powodzenia.
Pierwsze zdjęcie,przewody, szary i czarny w dolnym rzędzie od lewej to wyjście video. Masa to czarny,szary to plus.
W to samo miejsce na kotle podłączasz i ten 117 i 137, w nowym termostacie zasilanie brąz niebieski dajesz 230V w odbiorniku RF640, czarny szary do kotła.
Teraz są zdjęcia. Moim zdaniem masz dwa obwody. I w tej kostce czarny i brązowy to przewody fazowe, szary neutralny i żółto-zielony przewód uziemiający. Zmierz napięcie między: Czarnym i szarym Brązowym i szarym. Jeżeli nie masz miernika to może masz próbnik napięcia. Sprawdź w tym przypadku czy napięcie jest na czarnym i brązowym przewodzie.
2 białe grzałka, szary masa, czarny sygnał
Nie bardzo. Jesli to jest czerwony - czarny - czarny - zloty, to bedzie to 2 ohmy a tak byc nie moze. Jak juz to widze tam czerwony - szary - czarny - zloty a to daje kolejno: dwa (czerwony) - 8 (szary) - 0 (czarny jako ostatni oznacza zero zer) i 5% tolerancja. W sumie 28 ohm. Jak sie myle, to prosze mnie poprawic. http://serwis-tv.com/opornik.html
Może szary +, czarny masa. Pompa zabezpieczona jest bezpiecznikiem 15A, więc powinien wystarczyć. Mój włącznik się nie grzał, ale jakieś zastane przewody dołączone do oryginalnej wiązki przez poprzedniego właściciela to i owszem, były za cienkie.
To co znalazłem w necie: Zielony - masa Czarny - plus po stacyjce Szary - do przełącznika kierunków
BLK czarny BLU niebieski BRN brązowy GRN zielony GRY szary LT BLU jasnoniebieski ORG pomarańczowy PNK różowy RED czerwony VIO fioletowy WHT biały YEL żółty NCA brak koloru NIA brak informacji
Kolego, tu masz ułatwione zadanie kolory są po niemiecku dokładnie to według VW. Czerwony plus stały, czerwony niebieski to po zapłonie, czarny zielony to kierunek prawy, szary czerwony to pozycja lewa, resztę znajdziesz miernikiem lub próbnikiem.
Masz zamienione przewody na siłownikach. Szary to "com" czarny i brązowy to obroty
Potwierdzam. Pierwsza sonda: 1 zielony - biały 2 żółty - biały 3 niebieski - szary 4 biały - czarny Druga sonda 1 niebieski - biały 2 szary - biały 3 zielony - szary 4 żółty - czarny Nr to oznaczenia z wtyczek. Pierwsza sonda to na schemacie B166, druga to B57. https://obrazki.elektroda.pl/2966402600_...
Przepławka ECU Pin 1 brązowy B/h3 Pin 2 szary B/a4 Pin 3 pomarańczowy B/a2 Pin 4 różowy 12 V po stacyjce Pin 5 kremowy B/a3 czujnik temperatury zasysanego powietrza Pin 6 czarny 31 masa przewody proponuję sprawdzić żarówką 12 V/55 W.
ze ściany Ci wychodzi L1, L2 L3 czerwony, czarny i szary niebieski w ścianie to N a zielono-żółty to PE (czyli tzw. uziemienie) a w płycie masz czarny L1 i brązowy L2 niebieski N i zielono-zółty PE. Łączysz tak jak ci opisałem czyli PE w płycie z PE w kostce; N w płycie do N w kostce i reszta zostają ci fazy obojętnie jak podłączysz czyli np: Brązowy...
Po wyjęciu płytki okazało się, że dwa oporniki zielone o mocy chyba 2-3 W, połączone w szereg/ są nadpalone, mostek prostowniczy z 4 diod SMD jest uszkodzony bo wszystkie w obu kierunkach przewodzą, a kondensator 10µF/400V jest spuchnięty. Za nim znajduje się właściwa przetwornica na układzie scalonym, ale mam nadzieję, że ona przeżyła. O ile...
Jedną kolumnę - jej 4 żyły podpinasz pod jedno wyjście wzmacniacza, tzn dwa plusy i dwa minusy kolumny do jednego plusa i minusa wzmacniacza i analogicznie z drugiej strony. Dokładnie tak jak zrobiłeś to na rysunku. Możesz jeszcze sprawdzić, które to plus a które minus na kolumnach podłączając baterię - jak się głośnik wychyli to jest plus. Dodano po...
Te odcięte kable w aucie są od głośników. Wystarczy podłączyć je do odpowiadających kolorów w radiu, a zasilanie z białej wtyczki. Rozpiska kabli w radiu: czarny - masa czerwony - +12v (po zapłonie) żółty - +12v (pamięć) niebieski - sterowanie anteną, wzmacniaczem brązowy - MUTE (wyciszenie) biały z czarny paskie - minus głośnika lewy przód biały -...
Bez foto - zwora 25 do 26. Pamiętaj też o zworze stop - 24 do 26. Co do siłowników: Czarny do 6 Szary do 7 Brązowy do 8 (może zaistnieć konieczność zamiany kierunku pracy 6 z 8) Drugi siłownik podpinasz podobnie 9, 10 i 11 Żółto/zielone do GND Kondensatory pomiędzy 6 i 8 oraz 9 i 11
Moznaby się podpiąć pod zasilanie kotla jeżeli jest taka możliwość. W innym wypadku połączyć (brązowy i niebieski) z dodatkowym przewodem z wtyczką. Czarny i szary do styku on/off kotła
Patrząc od góry(fotografii) białe obojętnie szary i na końcu czarny który idzie do grzałki
Od sondy: dwa białe - grzałka , szary - masa , czarny - sygnał. Od wiązki poszukasz multimetrem.
1. L 2. PE 3. N 4. Pusty Tylko ten kinkiet WYMAGA PODŁĄCZONEGO PRZEWODU PE. Nie może on być niepodłączny.
Z tego co widzę do szczotek masz biały i czerwony. Stojan niebardzo widzę na zdjęciach ale wydaje mi się że powinieneś podłączyć się między czarny a szary (te 2 które są razem). Brązowy na razie olej, to chyba przewód między uzwojeniami. Niebieski to chyba czujnik temperatury, jego też nie podłączasz. Także połącz razem powiedzmy czerwony i czarny,...
Powyższy schemat jest błędny ponieważ styki sterownika i przekaźnika są szeregowo połączone więc całe obciążenie i tak przejdzie przez styk sterownika. Rozumiem ze brązowy z A1, niebieski z A2. A czarny i szary kabelek Nie, brązowy to przewód fazowy L, niebieski to przewód neutralny N szary i czarny to przewody stycznika NO https://obrazki.elektroda.pl/1686775000_...
Jeżeli we włączniku wszystko jest prawidłowo podłączone to łączysz to tak: 1. Żółtozielone razem i do lampy pierwszej. 2. Niebieski i ten szary z lewej razem i do lampy pierwszej. 3. Czarny do lampy pierwszej. 4. Brązowe razem i to idzie do drugiej lampy wraz z żółtozielonym i niebieskim. Lampa pierwsza to ta gdzie są dwa przewody.
Co do Came, piszą, że bramka Camekey wymaga złącza RSE np w centrali ZL65. To złącze jest teraz w praktycznie każdym napędzie / szlabanie wypuszczanym obecnie przez CAME. Czy to trwała i stabilna centrala? Centrala w sprzedaży od 2017 roku... W mojej opinii jest to produkt sprawdzony oraz cały czas rozwijany ( pojawiają się nowe oprogramowania, ostatnio...
Czarny i szary podłącz tam gdzie miałeś podłączony Euroster, a brązowy i niebieski do napięcia sieciowego - czyli do gniazdka elektrycznego.
Jest pewnie szary zamiast niebieskiego. Czarny i brązowy to przewody gdzie dopinasz kondensator. Żółto-zielony to ochrona (PE). Zostaje ostatni, zapewne szary, który jest wspólnym.
Ok czyli najlepiej 3 sposobem czyli: L1 - niebieski z brązowym L2- czarny z szarym NIE !!! zobacz nawet czytając schemat ni w ząb go nie rozumiesz. Przewód płyty: Brązowy L1, czarny L2, szary razem z niebieskim do N, żółtozielony do PE nie wiem czy to zrozumiesz bo to jedynie powtarzanie tego co pisze w opisie. !!!!Szary w puszcze przyłączeniowej instalacji...
Chyba się coś nie rozumiemy :D Jaki masz panel ? Climatronic szary front , czarny czy gałkowca zwykłego ? Jaki założyłeś ? Zapewne z czarnym frontem ew. wrzuć numery części jaki miałeś a jaki założyłeś. Może coś źle ciebie zrozumiałem ?
Z tego co wiem i sprawdziłem kiedyś to grzałka jest zasilana cały czas niezależnie rozgrzana sonda czy też nie czy nie.Taka sonda czteroprzewodowa na napięcie 0-1V sama sobie generuje to napięcie na podstawie różnicy jonów tlenu w spalinach i w powietrzu atmosferycznym a dzieje się to dopiero w warunkach przewodzenia tych jonów czyli w temperaturze...
Witam. Zarówno szare jak i czarne są dostępne na Ebay ( wystarczy wpisać nr z przekaźników). Patrząc na schemat powinien podejść czarny zamiast szarego ( chociaż nie wiadomo, jaką masz wersję wyposażenia i może być różnie). Czarne są dostępne z Litwy ( niższe koszty przesyłki, kupowałem już u nich parę rzeczy i było ok). Szary od zmieniacza świateł:...
Za każdym razem jak się nie wie to trzeba sprawdzić np neonówką. W teorii to szary do N, czarny lub brązowy do L i żółto-zielony do środkowego zacisku. Pozostały przewod izolujesz. Tyle teoria ale najlepiej sprawdzić na których występuje faza, niektórzy mają radosną twórczość i uważają że kolory są dla malarzy.
BIAŁY +12V CZARNY - masa SZARY +12V remote Pomarańczowe kanał lewy, Niebieskie kanał prawy. Niestety z telefonem nie poszalejesz, subwoofer ma wejścia wysokonapięciowe i sygnał z telefonu może być za słaby. Tu masz podobny temat, kolory trochę inne ale układ pinow ten sam. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Masz trzy białe? Chyba dwa białe i szary oraz ten czarny - sygnałowy. Mówimy o przewodach od sondy , a nie od ECU. Nastawiamy multimetr na 2V prądu stałego , plus podpinamy do czarnego przewodu minus przyrządu do SZAREGO lub masy . W czasie pracy rozgrzanego silnika na wolnych obrotach sonda oscyluje z częstotliwością 1 Hz napięciem od 0,2 do 0,8V.
A zasilanie 12v biorę z wentylatora. Są tylko 3 przewody i każdy ma kolor Brązowy Czarny i Szary Brązowy to właśnie 12V czarny masa i nic więcej.
Te skróty pochodzą z francuskich nazw kolorów i można je rozszyfrować tak: BA - B l A nc = biały BE - B l E u = niebieski BG - B ei G e = beżowy GR - GR is = szary JN - J au N e = żółty MR - Ma RR on = brązowy MV - M au V e = liliowy NR - N oi R = czarny OR - OR ange = pomarańczowy RG - R ou G e = czerwony RS - R o S e = różowy VE - VE rt = zielony...
Gdy wydrukujesz pojedynczą stronę w kolorze czarnym to na drugiej stronie widać przebijający tekst, w przypadku wydruku w dupleksie czarny jest bardziej szary niż czarny, jest dużo bledszy i nie jest widoczny po drugiej stronie. Chodzi chyba o to by teksty wydrukowane po przeciwnych stronach kartki nie zakłócały się wzajemnie. A co do wyczerpanych tuszy...
Wentylator 40/10 i teraz napięcie na przewody są 2 (wtyczka 2 pin) jeden kolor czarny, drugi szary. Natomiast na nalepce widnieje DC 12V.... Szary jeśli dobrze pamiętam to było 6 V.... Dziwna sprawa. Hahahha, to dobre :D kolory to kolory, w ogromnej ilości przypadków nie mają kompletnie znaczenia, przyjęło się że czarny to masa a inny kolor +, ale...
Pierwsza fotka wifi podłączone 2ma kabelkami czarny i szary
sondy boscha 5V mają cztery różnokolorowe przewody: żółty, czerwony, biały i czarny tego ostatniego nie jestem pewien, a sondy 1V dwa białe, szary i czarny to już na 100%, może być też że masz sondę trzyprzewodową to wtedy napewno jest 1V o ile mi wiadomo 5V nie występuje na 3 kablach
w lampie jest szary, brązowy, żółty, sufit: czarny, brąz, niebieski, żółty. czarnego w lampie brak Na zdjęciu widać brązowy, niebieski i żółty. Mój błąd, tam gdzie pisałem czarny z lampy powinno być brązowy! Skąd teraz szary z lampy?
Jak dla mnie to jest czarny, szary, czerwony, złoty. Niby 800Ω. Ale i tak pierwszy pasek czarny to najdziwaczniejsze oznaczenie jakie można wymyślić. Powinien być szary czarny brązowy złoty. Chińczycy...
COM - Czarny - Masa Napięcie OK - Szary - Około +3V przy włączonym zasilaniu bez podłączonej płyty głównej REM - Włączanie - Zielony - Zwarcie do masy, aby włączyć zasilanie TAC - Biały - Wyjście obrotomierza wentylatora FANCMD - Biały z czerwonym paskiem - Wejście sterowania PWM wentylatora.
Dwa białe to grzałka, zmierz omomierzem, ma mieć kilka omów. Czarny to sygnał sondy, szary to masa sygnału. Dawniej sondy nie były regulowane przez sterownik (oczywiście obwód grzałki).
Witam Kserokopiarka Sharp MX2310 robiła niebieskie kreski na wydrukach. Wymieniłem MX230MK ale problem pozostał. Po zamianie całego moułu bębna dalej są niebieskie kreski. Z kolei toner czarny nie jest czarny na wydrukach tylko szary. Developer ma 78000 przebiegu
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Zasadniczo zgadzam się z przedmówcami, żyła niebieska (a dla ścisłości jasnoniebieska) i żółto-zielona są zarezerwowane dla określonego zastosowania, żyły fazowe (a co za tym idzie korespondencyjne między wyłącznikami schodowymi) muszą mieć inne barwy. Jako ciekawostkę powiem, że na egzaminie na świadectwo kwalifikacji wbiłem kij w mrowisko bo na pytanie...
Kolory wkładek bezpiecznikowych dla twojego przypadku: czerwony - 10A szary - 16A niebieski - 20A żółty - 25A czarny - 35A biały - 50A miedziany - 63A Najprawdopodobniej będzie to 16A czyli kolor szary. Dopuszczam też w kilku % kolor biały czyli 50A. Rzuć więc okiem raz jeszcze wiedząc jakiego koloru szukać.
Szary - Prawy przód + Fioletowo-czarny - Prawy przód - Fioletowy - Prawy tył + Fioletowo-czarny - Prawy tył - Biały - Lewy przód + Zielono-czarny - Lewy przód - Zielony - Lewy tył + Zielono-czarny - Lewy tył - Żółty - +12V Czerwony - +12V po zapłonie Czarny - masa Niebieski - ant. elektryczna
ecu<->sonda żółty - szary (masa sondy) biały - czarny (sygnał sondy) brązowo-czarny - biały (grzałka) czerwono-biały - biały (grzałka)
czarny masa biały plus po zapłonie szary plus wsteczny
czerwony i żółty do + czarny do - fioletowy , szary , biały i zielony głośniki
Przewód PEN od licznika i wyjście PEN ogranicznika powinny być podłączone do szyny PE a od PE do N powinien być wykonany mostek. Złączka - blok jest zbędna i to połączenie od złączki do GSU też - robi niepotrzebną pętlę. Tak poza tym to kolor szary jest typowy dla L3 a czarny dla L2 jeśli jest już rozróżnienie kolorystyczne przewodów https://obrazki.elektroda.pl/8272286500_...
to było gdzieś na forum RJ45 1 - brązowy 2 - fioletowy 3 - pomarańczowy 4 i 5 - żółty (plus zasilania PoE) 6 - niebieski 7 i 8 - szary (minus zasilania PoE) czerwony +12V czarny masa Bo z tego co pamiętam to poe ma 48V ale była osobna wtyczka do podpięcia zasilacza 12V
Przewaznie main czarny aux biały lub szary :) ale ogólnie nie ma większego znaczenia :)
Pioneer modele (95-96): KEH-1300/1400/1450/1500/1530/1700/1730/1... KEH-3520/P3700R/3710/3720/3730/500/5730R... KEH-P3300/P3400/3600/3630R/P4300R/P4400R... styk sygnał kolor przewodu 1 ster. anteną automat. niebieski 2 +12V...
2 BIALE TO PODGRZEWANIE A CZARNY I SZARY TO SYGNAL DO JEDNEGO VOLT MAX ZALEZY OD SKLADU MIESZANKI
O ile się nie mylę. Pomarańczowo biały – Pomarańczowy (RX+) Pomarańczowy – Żółty (RX-) Zielono biały – Zielony (TX+) Niebieski – Szary [PoE (+)] Niebiesko biały – Fioletowy[PoE (+)] Zielony – Niebieski (TX-) Brązowo biały – Brązowy [PoE (-)] Brązowy – Biały [PoE (-)] Czarny DC (-) Czerwony DC (+)
To jest tak jak Ci napisałem wyżej. 2 białe to grzałka, czarny sygnał i szary masa.
Napisz, które przewody mają przejścia do innych przewodów, np: czarny - niebieski, szary - brązowy, ... itd. Jeśli możesz, zmierz oporności. Czy silnik ma tabliczkę znamionową? Czy wiesz gdzie poprzednio pracował?
domyślam się, że czarny = com -> 1 oraz szary = no -> L. Zostaje więc N który można podłączyć pod N oraz L który... No właśnie, podpiąć razem z szarym pod L? Nie będzie żadnego spięcia? Dokładnie tak jak się domyślasz. N do N L do L szary pod L razem z tym co już tam jest czarny pod 1 na kotle obok L W jednym zacisku będziesz miał dwa przewody. Spowodowane...
czerwony-plus,czarny-masa,biały-wyzwalan... plusem,niebieski-wyzwalanie masą, szary z alarmu łączysz z białym syrenki,temat wałkowany wielokrotnie.
Tak, tylko trzeba zastosować odpowiedni system grzania dla sondy z grzałkami, 2 białe przewody, szary na masę auta, i czarny do sterownika.
W holu dwa punkty oświetleniowe, w jednym miejscu jeden kabel trzyzylowy, w drugim miejscu dwa kable trzyzylowe Mowa jest o punktach świetlnych holu ? Jak tak, to jest OK. Z włącznika 3x1.5 do pierwszego punktu i od niego do następnego punktu. W tej chwili nie ma fazy na suficie. Wydaje mi się że brakuje jakiś kabli (chyba zasilana) przy puszce od...
brazowy - plus po stacyjce czarny -masa szary -sygnal obrotow zielony - elektrozawor niebieski oraz zolty sonda lambda z tym ze zolty od strony sondy a niebieski od strony ECU bialo czarny rezerwa dwa niebieskie sterowanie attuatorem emulator przecinamy przewod minusowy sterujacy wtryskiem - pomaranczowy do wtrysku ,, fioletowy do ecu
https://obrazki.elektroda.pl/6889073600_... Wycieraczka 15 Zapłon włączony - 15 15A Bezpiecznik 15 A 30 Napięcie akumulatora - 30 30A Bezpiecznik 30 A 31 Masa - 31 50 Sygnał startu - 50 5A Bezpiecznik 5 A 70A Bezpiecznik maksymalny 70 A A20 Sterownik elektroniki nadwozia bg Beżowy bl niebieski br brązowy G10 Połączenie masy na pokrywie...
witam sonda w focusie jest taka sama jak w innych sam. najprostsza metoda sprawdzenia; - 2 białe przewody to obw.grzałki rezyst.ok 5-10 Ω - zasilanie na nie +12 v po stacji po odpaleniu silnika odczekaj ok. 2 min. wepnij woltomierz na przewody czarny i szary - przełączanie w zakresie 0,15- 0,9 v
A jaki masz zasilacz w tym komputerze?
Jeżeli ma stacyjkę to jest AB015, jeżeli nie ma to AB 038 . Podaj dokładnie ile masz przewodów w kostce wchodzącej do alarmu, przewód czarny wolny który wychodzi z alarmu to antena, dwie skrzynki to jedna jest ultrasy a druga to może być sterownik centralnego zamka lub domykacz szyb, alarm jest kompaktowy czyli syrena i centrala razem, kolory kabli...
Wszystko zależy od polaryzacji opisanej na nalepce/tabliczce znamionowej zasilacza. Zazwyczaj tego typu przewody posiadają: - czarny - oplot masowy, - szary (cieńszy) - pierścień zewnętrzny wtyku, - biały (grubszy) - otwór centralny, w tym przypadku bądź bolec.
w 4przewodówce 2białe to grzałka(kilka ohmów) szary to masa sygnału a czarny to sygnał. w 3przewodówce masa sygnału jest brana z obudowy. przy zamianie 3 na 4przewodówkę szary idzie do masy -najlepiej w miejscu gdzie sterownik ma swoją masę, bo różnica 0,5V między tymi masami powoduje głupienie regulacji lambda.
Najpewniej sprawdzisz żarówką 10W lub 21W do wtyczki i drugi przewód gdzieś do karoserii. w starszych przewód masy ma mieć kolor brązowy, kierunek czarny zielony lub czarny biały stop czarny czerwony, pozycja szary z paskiem. Być może wtym roczniku będzie jeszcze tak samo.
Silnik łączysz w gwiazdę, zielonożółty na obudowę brązowy - do U1, czarny - V1, szary - W1, niebieski izolujesz i nie podłączasz nigdzie. We włączniku tak samo z przewodem z silnika br-U, bk-V, sz-W, zż łączysz z tym samym z wtyku. Z wtyku br-L1, cz-L2, sz-L3, zż do uziemienia, czyli ten największy. Jeśli silnik będzie się kręcił nie w tę stron3 co...
Podsylam czytelniejszy schemat. Krotki opis: 0004 - tablica wskaznikow C001 - gniazdo diagnostyczne BSI1 - BSI, pod skrzynka bezpiecznikow, w nogach kierowcy BH28 - skrzynka bezpiecznikow w kabinie BM34 - skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika 1304 - podwojny przekaznik wtrysku 1203 - wylacznik uderzeniowy Symbolika oznaczen na elementach intuicyjna,...
Jeśli to taka pastylka na 2 drucikach to masz warystor do wymiany i prawdopodobnie nic więcej ale zagwarantować nie można. Co do podłączenia to w Twoim przypadku przewody czarny , brązowy i szary do 3 bolców fazowych ( cieńsze ). niebieski i żółtozielony razem do bolca 0. Jeśli nic więcej nie walnęło to będzie chodzić jak trzeba. Możesz spokojnie podłączyć...
1. Jeśli czarny i brązowy są przerywane przez łącznik to jest dobrze. Szary do N na stałę. 2. Polecam kabel linkę 3x 1,5 3. Kostki czy wago? Nie znajdziesz jednoznacznej odpowiedzi. Każdy chwali to co lubi. 4. Niektóre mają, dlatego polecam kabel 3x1,5 a nawet jeśli teraz zastosujesz bez PE to w przyszłości możeż użyć z PE. W ogóle dobrą praktyką jest...
Powiększ sobie ten obrazek - to jest schemat do silnika ABU T4 - wtyczka, G39 - sonda Na pin T4/1 przychodzą przewody: od strony inst. biało-czerwony a od strony sondy biały Na pin T4/2 przychodzą przewody: od strony inst. brązowo czarny a od strony sondy biały Na pin T4/3 przychodzą przewody: od strony inst. czarny a od strony sondy szary Na pin T4/4...
Brązowy-masa, czarny z żółtym paskiem-stały plus, szary z jakimś paskiem-plus po wyłączniku, 4 kabel-plus przy wł spryskiwaczu Jak nie masz napięcia na żadnym kablu to do sprawdzenia przelotka klapy i bezpieczniki
Są 2: czarny rozwierajacy na 0,2-0,5bara (kontrolka) i szary zwierający 1,8-2,1bara(brzęczyk).
witam, czujnik przed katalizatorem daje info do kalkulatora proporcjonalnie do zawartosci tlenu w spalinach , bogata mieszanka sygnał wysoki, uboga sygnał niski, opór na białych przewodach 3-15 om, czarny sygnał, a szary masa, i zmienia dość szerokim stopniu od 0,9Vdo 0,1 V, zamieszcze info na dowlandzie to sobie ogladnij,pozdrawiam
A jeszcze podaj który tor jest felerny? Czarny przewód To teraz podaj w którym miejscu sprawdzałeś brak napięcie na czarnym. Eyemax jesteś tak oszczędny w informacje że chyba nie zależy ci na rozwiązaniu problemu... Przewód czarny i CO :?: czekasz na kolejne pytanie czy na rozwiązanie :?: a jakbyś napisał tak... "Na przewodzie czarnym nie ma napięcie,...
Wyraźnie widać, które kable są głośnikowe. Masz ich cztery pary. Podobnie w kostce masz cztery pary kabelków (choć kolory nie wszystkie są zgodne). Proponuję najpierw to ogarnąć. Co do zasilania to uważaj, bo możesz narobić sobie sporo kłopotów. Czarny to masa. Czerwony to plus. Pozostałe do ustalenia (podświetlenie, pamięć, automatyczna antena). Czasem...
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Przewody woltomierza nalezy wpiac miedzy przewody czarny i szary - biale sa od podgrzewania sondy. Najlepiej jakbys mial woltomierz analogowy (wskazowkowy), bo tanie cyfrowe maja niską czestotliwosc probkowania i nie sprawdzisz czy sonda reaguje na zmiane skladu mieszanki. Obserwujesz czy wskazowka oscyluje w okolicy 0,5V (powinna wskazywac miedzy 0,3...
czarny szary brązowy szary brązowy czarny przewody czarny szary
spryskiwacz megane instrukcja programatora polar schemat wiertarka stołowy
Ciemny panel klimatyzacji w Chrysler Voyager - przyczyny i rozwiązania Wentylator w Peugeot 5008 nie wyłącza się - przyczyny i rozwiązania