Mając podłączone napięcie do hamulca ,należy go wyregulować jak piszesz ,lub nawet rozebrać ,wyczyścić i poskładać .Zazwyczaj jest to hamulec z tarczą cierną na wielowypuście ,lub wieloklinie tak jak w samochodzie.Tarcza się może zacinać na wałku silnika i stąd problem .Również po odblokowaniu hamulca należy sprawdzić szczelinę między tarczą hamulcową...
Wyczyszczona szczelina pod hamulcem.
WITAM Hamulec elektromagnetyczny na osi silnika powinien mieć regulację. W miarę zużywania się okładzin ciernych trzeba czasami podregulować hamulec.Same "klikanie" hamulca po jego zasileniu nie świadczy jeszcze , on pracuje poprawnie(czasami nie odpuszcza do końca lub się ślizga).W konserwowanych w mojej firmie urządzeniach ustawiamy szczelinę hamulca...
Jeżeli odkręciłes elektromagnes to teraz musisz ustawić poprawnie szczelinę powietrzną. Hamulec nie ma szans aby działał odwrotnie, raczej mylisz uderzenie tarczy hamulca z uderzaniem stycznika.
Powinna być w tej szczelinie gdzie jest ruchoma część hamulca, która przylega do rdzenia cewki przy włączeniu napięcia. Od biedy można ją dorobić z kawałka grubszej sztywnej folii, np ze skoroszytu. Lepsza by była mosiężna.
Jaki jest hamulec ręczny? Jeśli skuteczny to wystarczy odpowietrzyć układ, jak nie to całkiem możliwe że nie działa regulator "kasujący" luz między szczękami a bębnem. Dokładniej chodzi o klin zaznaczony na obrazku: https://obrazki.elektroda.pl/2772212300_... Normalnie po naciśnięciu hamulca roboczego powinien on wejść w szczelinę...
Witam . Silnik oczywiście połączony w gwiazdę jak wcześniej koledzy podpowiadają.Hamulec będzie na napięcie 230c że coś słabo kręci to należy; -sprawdzić wizualnie czy hamulec działa poprawnie -czy słychać wyraźnie kliknięcie jak hamulec odblokuje wirnik -czy po rozblokowaniu hamulca widać szczelinę Jeżeli hamulec jest zasilany 230V ,podłącz zasilanie...
Jak zakładasz bęben to szczelina powinna być jak najmniejsza ale żeby po obracaniu bębnem szczęki nie powinny trzeć o bęben.Czym mniejsza szczelina tym szybsza reakcja hamulca
Niedawno wystąpił taki problem, że silnik buczał i nie chciał ruszyć. Okazało się, że częściowemu zużyciu uległa okładzina cierna hamulca. Elektromagnes nie mógł odciągnąć hamulca bo szczelina była za duża. Wystarczyło wymontować tulejki dystansowe i zeszlifować je 0,5 mm. Po takim zabiegu hamulec zaczął puszczać.
C 360 ma tą szczególną cechę, że pedały hamulców i pedał sprzęgła są na jednej osi. Częstym powodem cieknięcia oleju ze skrzyni jest powstanie szczeliny między tą osią a obudową skrzyni. Szczelina robi się na dwa sposoby, albo wyciera się wałek (łatwa i prosta wymiana), albo wyciera otwór w obudowie i robi się z okrągłego - otworu otwór owalny. Tędy...
Cierny hamulec elektromagnetyczny powinien załatwić sprawę. Znam maszynę w której spory podzespół, ważący koło 1 tony, napędzany jest przez silnik 4kW za pomocą przekładni redukcyjnej i wieńca zębatego. Wykonuje obrót o 90° w obu kierunkach. Sterowanie wykonane jest na 4 stycznikach i 4 krańcówkach. Krańcówki wewnętrzne wyłączają napęd, a zewnętrzne...
Przerabiałem kiedyś takiego klamota. Wywaliłem całą tą elektronikę, uprościłem wszystko do granic możliwości i działała super. Musisz ustawić szczelinę między sprzęgłem a hamulcem. Tam tkwi przyczyna.
Generalnie to ma się nazywać regeneracja zacisku. No cóż nikt z nas nie zgadnie co się kryje wewnątrz tego mechanizmu a może rdza robi swoje. I proszę wziąć pod uwagę, że tzw zapowietrzenie układu ma wpływ wielki na skuteczność hamowania lecz nie na powrót tłoczka. Więc z tej strony nie spodziewaj się rewelacji. A jednoosobowe odpowietrzanie to nic...
A nawet gdyby ten hamulec dodatkowy był to rozumiem że szczelina i kolejność zostaje ta sama tak❓ Niestety trochę inaczej, natomiast kolejność zapłonu taka sama. Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz co masz. Regulowałeś kiedykolwiek zawory?
Pęknięty przewód pomiędzy serwem a pompą .Dlatego podczas cofania ponieważ silnik pracując na poduszkach odsuwa się od serwa tym samym powiększa się szczelina pęknięcia.
Sprzęgła lub hamulce działają na podobnej zasadzie więc na pewno jest regulacja mechaniczna szczeliny gdyż siła przyciągania maleje wraz z odległością biegunów i od tego trzeba zacząć.
silniczek okapu Amica OKC 642S ma problem z rozruchem, niestety nie ma już w sprzedaży tych modeli ..... ....... Nie wygląda na jakiś mega opór na łożyskach, ale oczyścię i przesmruję, dzięki 😊 Nie ma w sprzedaży czego?; tych okapów czy silników? A gdzie szukałeś? W poblizkim sklepie 'Biedronki" z pewnością ich nie znajdziesz…. Jak już wspomniano wyżęj:...
piotreq84 A chociaż starałeś się policzyć straty jakie będziesz miał w tym układzie? Wziąłeś pod uwagę to jak zmienia się gęstość oleju zależnie od temperatury(w zasadzie lepkość). Czy wiesz że olej zdecydowanie trudniej jest przepompować niż wodę(co zwiększa straty). Jak sobie wyobrażasz podgrzewanie czegokolwiek po mroźnej nocy gdy ruszy wiatr. Najpierw...
na klinie znajdują się nacięcia które zapobiegają nadmietnemu opadaniu klina często są one juz wygniecione lub szczelina w która wchodzi klin ma zaokraglone krawędzie i się nie zazębia się z klinem tylko ślizga poza tym wszystko musi być czyste i suche a do nowych sprężyn pasowało by założyć nowe regulatory pozdrawiam
Przyczyny mogą być dwie: elektryczna (np zwarcie między zwojowe któregoś z uzwojeń), lub mechaniczna nie wyłączanie się hamulca lub przemieszczenie korpusu silnika. Jeśli korpus silnika jest wykonany z profili blaszanych przyspawanych do rdzenia stojana to najprawdopodobniej na skutek "urazu" mechanicznego spowodowanego np zderzeniem noża kosiarki z...
Eee tam, zmęczone sprężyny nie powodujà aż takiej różnicy w zużyciu, chyba że nie ma wcale. Powodem są samoregulatory w tym dziwacznym rozpieraku. Hamulce giną pewnie też z jego powodu, jedna strona nie podkręca i klin odbija się o przeciwną stronę cylinderka nie powodując docisnięcia szczęk do bębna. Nie napisałeś jaki to dokładnie typ hamulców...
Sprawdź szczeliny między czujnikem abs a koronką.
Hamulec może być na napięcie 95 V lub 205 V, jeżeli jest na 95 to podłącz według pierwszego rysunku. A jeżeli na 205 to przez układ Greatza (rysunek 2). Jeżeli będzie na 95 V, a podłączysz przez układ Greatza, to po jakimś czasie może się spalić cewka hamulca. Ale jeśli będzie na 205 V, a podłączysz wg. pierwszego rysunku to będzie trochę słabo przyciągał...
witam !! podczas pracy w drukarni wystąpiła kanieczność przewijania papieru z dużej rolki na małą .dokładnie jak u Kol.Ryszard49 i rozwiązanie było podobne - wałek pośredni-enkoder ( na 100 szczelin) - licznik ( 5×74192 ) - sprzęgło-hamulec i ciach ! rozwiązanie dobre i sprawdzone , możesz sobie ustawić własciwie dowolną długość ( w granicach rozsadku...
Co do uchodzenia powietrza spod pedału gazu, to znalazłem coś takiego: "A psyczenie to hamulec spalinowy tak jak mowiles, nawet dziada wygrzebalem i przeczyscilem bo az przedmuchy mial na zewnatrz tak sie sadza odlozyla w szczelinie laczenia rur i hamulca." To tylko znalazłes gdzies na forum? :) Zajrzyj do tego wydechu. Na bank masz dziurawy przewód...
Jest to objaw zbyt dużej szczeliny klocki- tarcza - bęben - okładzina.
Oba błędy wskazują na zbyt dużą szczelinę pomiędzy czujnikiem ABS i tarczą liczącą na obu kołach przedniej osi. Należy zacząć od dosunięcia czujników "na styk" do tarczy liczącej. To nie jest tak, że "hamulca nie ma"; Jeżeli elektronika zawiedzie - to do dyspozycji pozostaje hamulec awaryjny (opierający się wyłącznie na pneumatyce) Tak więc nie można...
Neonówka to nie przyrząd pomiarowy. W dodatku jeśli obwód sterowania hamulcem jest separowany transformatorem, to neonówka świeci w każdym punkcie, chociaż nic nie działa. Hamulec elektromagnetyczny musi wykonać ruch - luzować - wtedy nie będzie grzania. Wystąpi widoczna szczelina (0,5-1mm). Z reguły hamulce i sprzęgła są na prąd STAŁY i wcześniej powinien...
Nie wiemy o szczegółach więc trudno radzić. Ale całkiem niedawno bawiłem się z podobnym urządzeniem, gdzie start był utrudniony i z czasem niemożliwy. Okazało się, że wadliwie centrowany wirnik co skutkowało ocieraniem o stojan. Mnie wyglądało, że ktoś już rozbierał i trochę źle złożył, ale użytkownik zapierał się. Czyli obejrzyj i oceń stan szczeliny...
A jak to sprawdzić? Najszybciej i najdokładniej oscyloskopem. Będziesz miał pewność który czujnik a raczej szczelina powietrzna albo koronka/pierścień magnetyczny. Testerem nie zauważysz które koło wykrywa zmianę prędkości.
za duża szczelina miedzy czujnikiem a kołem zębatym , możesz go trochę dogiąć tak by tylko ni ocierał i będzie wszystko ok
Poziom płynu w normie,ręczny opuszczony do końca. Odpalam silnik i zaczyna piszczec i mruga ta kontrolka. Nie zawsze się to zdarza. W sumie odkąd go mam to może ze 3 razy. W wolnej chwili zmierzę tą szczelinę. Na pewno nie ociera. Co do odległości na oko jak rozbierałem hamulec to może było 0,5mm
Nie wiem , co oznacza sterowanie elektryczne pedału hamulca ( bo zazwyczaj kierowcy sterują nim za pomocą nogi ). A jeżeli chodzi ci o ABS (Bosch) to : niedopuszczalna szczelina powietrzna lub zwarcie , czujnik - lewy przód i przerwa lub zwarcie czujnika - lewy tył :D
Jak kolega wyżej napisał - test prędkości poszczególnych kół obowiązkowo w czasie jazdy. Nie tylko czujniki ale i ich prawidłowy montaż/szczeliny oraz stan "koronek" ABS do sprawdzenia. ...mam nadzieję że o jednakowych kołach/oponach nie trzeba wspominać
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z pedałem hamulca. Otóż podczas hamowania w kabinie rozlega się niemiłosierny pisk.Po oględzinach mogę powiedzieć że z pedała "syczy" powietrze, hamulce działają dobrze, sprawdziłem też serwo na wyłączonym silniku podpompowałem pedał, po czym silnik został uruchomiony a pedał opadł, wycieków płynu nie widzę,...
Diagnostyka przeprowadzona błąd jaki jest zapisany to : Czujnik żądanego ciśnienia zaworu ebs-re typ usterki 12 Oraz Czujnik koła C Szczelina za duża.
Jak się okazuje można założyć pokrywę rozrządu beż zdejmowania miski olejowej tak że by nie było wycieku. używałem do odtłuszczenia preparatu do hamulców w celu wypłukania całego oleju umieszczonego w szczelinie między blokiem a miską.
Kupiłeś niesprawny zacisk po prostu. Proszę mi powiedzieć ile powinien wysuwać się tłoczek w zacisku, podczas przesuwania dźwigni/wajchy od ręcznego? Nie mierzyłem, ale na oko widać że to będzie ze 3mm co najmniej. Tłoczek tyle wychodzi na ile mu szczelina pozwala, ale jak zawalone rdzą syfem i bez pojęcia montaż to się nie dziwię. Po drugie jak hamulec...
Wznawiam temat (inne albo zamknięte, albo innego problemu dotyczą). Objaw podobny jak u Sebastiana405, Wcześniej częściej nie startowała niż startowała.Wywaliłem kondensator 18uF, wstawiłem 30uF ( tylko taki miałem). Częstotliwość uruchomień wzrosła, lecz silnik próbuje też startować raz w lewo raz w prawo.Wizualnie stojan ma szczelinę wokół wirnika.Luzów...
Kolego a czy prędzej ten traktor posiadał hamulce czy zakupiłeś go już bez? Pytanie drugie czy pedał hamulca lekko wciska się do końca czy stawia opór? Pytanie trzecie czy bębny nie były toczone, bo jeśli były to możliwe, że jest już za duża szczelina pomiędzy okładzinami szczęk a bębnem i w tym przypadku cała objętość pompki nie starcza na to aby tłoczek...
4318 Koło 1 w połączeniu z logiką ABS: Błąd prędkości koła Status błędu: FMI 3, niezgodny. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na czerwono, jednocześnie świeci na czerwono również lampka kontrolna ogólnej kontroli hamulców (H108). Skutek błędu: Nadzór ABS ograniczony lub wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór regulacji...
witam trochę ruszyła budowa ( brak czasu :( ) czy zalewacie wirniki żywicą ? ja zalałem i porażka rozleciało się , jakaś bardzo krucha się mi trafiła , teraz wzmocniłem siatką i zaleję klejem . Jaką macie szczelinę ? jeżeli jest taka jak wycinki żłobków to nie ma zaskoków , przy klejeniu magnesów bez skosów . Co myślicie o hamulcu mechanicznym ? pozdrawiam
Wycieków nie widać. Teraz pare dni nie padało. Miałem możliwość wjechać na kanał do kolegi. On naciskał na pedał hamulca ile wlazło, a ja patrzyłem pod spodem za wyciekami. (nic nie ciekło, mokry jest tylko wężyk przy pompie ABS ale to może uchlapałem troszke jak dolewałem płynu do zbiorniczka). PS teraz po kolejnym odpowietrzeniu, jak 3-4 razy naciśnę...
To że światła stop nie świecą nie znaczy że koło nie jest zablokowane przez zacisk hamulca/szczęki w bębnie. Dwie możliwości sprawdzenia które nie są trudne i nie kosztują. 1) możesz wrzucić na luz i próbować pchać auto po równej powierzchni słuchając czy któreś z kół nie drapie/szumi bardziej niż pozostałe. 2) podnosić auto i próbować kręcić po kolei...
WS Zakres pomiaru zużycia hamulców 2-giej osi z prawej strony przekroczony. Prawdopodobnie skończyły Ci się hamulce na tej osi. Abs, czujnik prędkości osi tylnej z lewej strony ma za dużą szczelinę. Sprawdź przy okazji luz łożyska piasty. Skrzynię spróbuj "nauczyć", jeśli coś nie działa wyświetli kod błędu.
Na czysty kawałek kartki z zeszytu daj kilka kropli spirytusu i delikatnie przyłóż do szczelin, gdzie są czytniki i powoli kręć bębnem wizyjnym. Należy także wyczyścić głowicę audio/synchronizacja a także cały tor prowadzenia taśmy z rolkami włącznie. Sprawdź naciąg taśmy a szczególnie lewy hamulec. Zwróć uwagę czy ta duża rolka dociskowa nie jest twarda,...
W okularze jednego klienta nie można przesunąć wybieraka na pozycję P. Z pierwszych oględzin wynika że urwana jest ta harmonijka przysłaniająca szczelinę, wktórej przemieszcza się dźwignia zmiany biegów. Nie wiem czy to prawidłowe ale biegi mozna zmieniać bez wciśniętego hamulca. Samochód ma plastikowy kluczyk. W210 E290 Turbodiesel '97r. skrzynia 5....
Witam, nakrętkę dokręca się do oporu a potem luzuje pół obrotu i zabe z piecza. Proszę opisać do jakiego typu łożysk się to stosuje i nie wprowadzać w błąd bo skutki mogą być tragiczne Dodano po 18 Przy lewym kole mam na zero przy drugim jest minimalna szczelina.Dzisiaj ściągnę koła jeszcze raz i spróbuję dociągnąć na maksa i odpuszczę pół obrotu.po...
Koledze "virus32" bardzo dziekuję za instrukcję, przydała się. Mój problem z bramą przesuwną polegał na tym, że latem zdarzało jej się zablokować w pozycji zamkniętej. Silnik buczał, ale nie kręcił. Okazało się że brama zapiera się o słupek i to powoduje blokowanie się przekładni. Przesuwałem ( nie wiem jak to się fachowo nazywa ) element przełączający...
Witam czy ktos montowal radyjko 2 din w golfie V - posiadam pioneera avh-3200 i ewidentnie brakuje jekiejs kieszeni/ramki - dysponuje fabryczna polkieszenia pioneera jaka jest w zestawie z radiem, ale ewidentnie brakuje jeszcze jakiejs ramki - po prostu szczelina po miedzy ramka a deska w golfie jest zbyt duza - moze ktos potrafi mi pomoc ? drugie pytanie...
Walczę sobie powoli, usuwam to co mi się nie podoba, resztki starej pasty, albo czegoś co zastygło, w otworach i szczelinach, a zmywacz do hamulców nie usunął. Największy otwór gdzie jest prowadniczka, ma rysy, skazy na powierzchni, mam pytanie, pod palcem ich nie czuć, bądź bardzo minimalnie, czy szlifować je na błysk, czy jak prowadniczka wchodzi...
MID 136 SID 4 FMI 7 Czujnik prędkości koła ,oś 2 po prawej. Duża szczelina między czujnikiem a kołem zębatym lub czujnik jest uszkodzony. Sprawdz przewód czujnika, prześwit (nie więcej niż 0,7mm). MID 136 SID67 FMI 0 Czujnik ciśnienia modulatora hamowania przyczepy. Brak sygnału hamulca postojowego, modulator jest nieprawidłowo podłączony , przewody...
Podejrzewam że to może być powodem poszarpywania auta właśnie podczas jazdy ze stałą prędkością które nagle ginie gdy zaczynam przyspieszać lub puszczam gaz. Nie wiem czy tu się to też potwierdzi ale miałem takie poszarpywanie w swoim Renault Scenic I Lift 1.9 dCi 102KM F9Q732. Problemem okazał się przewód podciśnienia od vacuum pompy do serwa (był...
Wykluczyłeś wszystkie możliwości: zacisk, linka, przewód gumowy. Walczyłem z podobnym trudnym przypadkiem w przednim kole. Sprawdzone i powymieniane prawie wszystko. Hamulec bezproblemowo odbijał przy wciskaniu hamulca na postoju, ale po uruchomieniu silnika (pracujące serwo) jedno wciśnięcie hamulca i zacisk nie odbija (choć kołem dało się obrócić...
Witaj. Hamulec jest zapowietrzony jak ci podczas pompowania rośnie pedał do góry. A co wymieniałeś że masz niski pedał hamulca? Wymieniałem zacisk lewy tył i tylko te koło odpowietrzałem , pedał opada lekko w dół ale nie w podłogę. Jest troszkę jak to.się mówi nie do końca odpowietrzony. Dodano po 1 I dlatego się pytałem , czy jak zostawie otwarty...
Przepraszam, że post pod postem. Dziś sprawdziłem kable i rzeczywiście był przerwany u nasady lewarka, polutowałem wszystkie i półbiegi ruszyły. Błąd FR 0 1923 zniknął, ale pojawił się nowy FR 0 3130 - czujnik poziomu płynu lum filtra powietrza. Co do hamulców I osi. Zdjąłem koła, tarcze są do wymiany bo mają 38 mm, klocki są w miarę równo starte po...
Jest jeden element ruchomy w tym sprzęgle - podwójna tarcza przesuwająca się wzdłuż osi wału. Z jednej strony poprzez sprężyny jest ona dociskana do hamulca a z drugiej strony do zadziałaniu elektromagnesu tarcza odsuwa się od tarczy hamującej i zasprzęgla się z tarczą na kole zamachowym. Jest tam też na trzech śrubach regulacja szczeliny tego sprzęgła....
miałem to samo! Wystarczy zdemontować pokrywę komory pływakowej, ustawić prawidłowy skok pływaka. Przed demontarzem sprawdź po zaciągnięciu ssania czy dostatecznie przymykają się przepustnice rozruchowe U mnie to właśnie było winą ciężkiego palenia! Rozwiązałem problem wydłużając cięgło pośredniczące między dżwignią uruchamiająca (ta co jest do niej...
które należy sprawdzić bo zdjęcia nie zawsze dobrze oddają rzeczywistość a o tym silniku piszesz tylko teoretycznie bo nie miałeś z nimi do czynienia w realu Daj sobie spokój czy widzisz że aluminium wystaje ponad blachy?Aluminium na wirniku jest poza rdzeniem stojana ,a to które pracuje w polu stojana zawsze jest poniżej blach lub równo z blachami...
Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi ale jak się okazało przyczyną problemów był pęknięty przewód podciśnieniowy i dopiero po odłączeniu węża w celu sprawdzenia zaworu zauważyliśmy na nim szczelinę. Zakleiliśmy to taśmą izolacyjna żeby zobaczyć czy to to jest przyczyną moich problemów. I działa, pedał nie idzie już do góry, fuczenie też jakby było...
Dla potomności podaje: żeby dostać się do kabelków rzeczywiście wystarczy zdjąć przednią (lakierowaną) owiewkę. Trzymają ją dwa blachowkręty nad zegarami, dwa pod czarną osłoną zegarów (pod spodem) i wkręt metryczny na sam dole od przodu. Żeby jednak zdjać te owiewkę trzeba odkręcić lusterka (ampulowy M8) i dwie plastikowe zaślepki przez które przechodzą...
Przemywałem taśmy hamulcowe i powierzchnie cierne Czym? Mogą być dwie przyczyny- albo jakiś zastały tłuszcz się dostał na hamulec, albo taśma się namagnesowała (z tego co pamiętam stalowa?) i "KLEI SIĘ" do talerzyka. Inna opcja to może to nie hamulec, a łożyska silnika? W wypadku łożysk olej w panewkach potrafił po latach przekształcać się w kleistą...
chłopie masz problem z czujnikami prędkości obrotowej....jak podniesiesz maske w okolicy kielichów po lewej i prawej stronie znajdziesz złączki od czujników z przodu.....i w zależności od wyposażenia będzie jeszcze 2 z tyłu lub 1wspólny dla obu kół lub nie będzie go wcale.... gdyby czujnik/instalacja była niesprawna (zwarta,przerwana) kontrolka świeciłabysię...
Błąd 8.1 jeśli występuje razem z 8.2 i 8.3 jest groźny. Samo występowanie 8.1 nie jest niczym szczególnym bo potrafi wskoczyć podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest wiecznie powracający to może być problem z paliwem lub brudny regulator w pompie wysokiego ciśnienia. Na razie bym się nim nie przejmował. 1.7 wskakuje przy jednoczesnym naciśnięciu...
Mikrokontroler 328P w tym arduino nie odczytuje portu USB, a ten moduł kierownicy najprawdopodobniej takowy posiada prawda? Więc nie da się wykonać czegoś takiego niestety. W sensie Ty nie wykonasz, ponieważ masz za małą wiedzę (ja również). Używałeś programu, który odczytywał informacje z arduino portem szeregowym i sterowałeś gazem i hamulcem prawda,...
Nie znam tej maszyny, ale kilka uwag, dotyczących gilotyn mechanicznych - z sprzeglem elektromagnetycznym. 1. Pozycjonowanie noża w górnym punkcie zwrotnym, zapewnia krzywka na osi wału korbowego - załącza minimum dwa mikrowyłączniki. 2. Sprzęgło elektromagnetyczne jest zarazem hamulcem. Blokuje ruch wału, przy braku zasilania cewki. ( Sprawdzic stan...
Jeżeli cewka jest "masowa", to trzeba sprawdzić jej masowanie. Koniec drutu nawojowego jest lutowany do nabiegunnika cewki. Trzeba sprawdzić i poprawić to lutowanie mocną lutownicą (150W). Dzieje się tak, gdyz często przez zły montaż (krzywy wał lub magneto) magneto ociera o nabiegunniki cewek. Trzeba sprawdzić szczelinę powietrzną między magnesami...
Spowoduj zamknięcie hamulca górskiego na wolnych obrotach. Zobaczysz i się zdziwisz jak bardzo wieją spaliny i z jakich miejsc. Na pewno masz pękniecie na zwężce venturiego, tego nie widać gołym okiem dokładnie, szczelina powiększa się na wskutek ciśnienia spalin przy dużych mocach. Ma wiać nic i nigdzie. To bardzo ważne właśnie w tych motorach, 2 turbina...
A kierunek obrotów ma znaczenie? Tam jest jakiś układ elektroniczny który steruję tym zapłonem czy cewka wytwarza iskrę jak magnes zmienia swoje położenie przy cewce? Dodano po 1 Czy ktoś może mieć schemat do wheel horse 210-4 Dodano po 55 Prześledziłem troszkę postów na internecie. W tym traktorku jest przycisk pod siedzeniem i jakiś switch neutral?...
Urządzenie które buduję ma symulowac działanie sprzęgła czyli jest walcowaty pojemnik wewnątrz którego jest drugi o mniejszej średnicy. W szczelinie między nimi jest ciecz. Na zewnątrz pojemników jest cewka ma ona wytwarzać pole magnetyczne zwiększające lekośc cieczy pomiędzy ściankami pokjemników i przekazywac moment obrotowy z napędzanego na odbiorczy....
Rozbierz pompę , wymien uszczelki w sekcjach pompy . Tam sa w obu sekcjach szczeliny którymi przeplywa plyn i napelnienia komory robocze . Dopiero po uszczelnieniu przez przesuwajacy sie tłok z uszczelniaczami nastepuje zamkniecie , doszczelnienie i sprezenie plynu hamulcowego. Nieszczelnosc przez zuzyte uszczelki powoduje przepuszczanie pompy tzn....
Witam, Mam Chrysler Neon 1997 2,0 benz. i chciałbym się dowiedzieć może ktoś mi doradzi mam problem z ABS przy ostatnim etapie hamowania załącza się ale nie ABS tylko jakaś pompa albo coś innego coś hałasuje jak docisnę pedał hamulca mocniej to czuję jak trochę wpadnie i wtedy przestaje hałasować. Co to może być ? Proszę pomóżcie P.S. I prosiłbym jak...
Witam. MID136-SID4 FMI10 - czujnik prędkości koła, oś 2 ABS prawa, nadmiernie wysoka wartość zmiany Tu do sprawdzenia szczelina czujnika,luzy na łożyskach, pierścień impulsowy (korozja, krzywizny itp.). MID136-SID12 FMI14 - zawór regulacji ciśnienia oś 3 ABS prawa, Instrukcje specjalne MID136-SID11 FMI14 - zawór regulacji ciśnienia oś 3 ABS lewa, Instrukcje...
luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry ustawienia ssacy..... 0.2 mm wydech..... 0.5 mm wydech z VEB..... 1.6 mm luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry kontrolne (tolerancja zuzycia ) ssacy..... 0.15 – 0.25 mm wydech..... 0.45 – 0.55 mm wydech z VEB..... 1.55 – 1.65 mm Dodano po 22 VEB Volvo Engine Brake ( hamulec silnikowy - wykorzystuje...
sprawdź aparat zapłonowy czy czasem nie dycha resztkami sil bo niestety jemu do szczęścia tez potrzeba podciśnienia jak jest rozregulowany i wypalony to nagły spadek podciśnienia co daje wciśniecie hamulca powoduje opuźnienie zapłonu i do tego jak koledzy naprowadzają przytkany gaziniczek silnik gaśnie Dodano po 1 noi brak mocy ok 50% winy zapłon Dodano...
Kod błędu: MID 136 - PSID71 - FMI5 Ogólne informacje o kodzie błędu: MID136 G005 - Jednostka sterująca zarządzania hamulcami EBS FMI-5 Nienormalnie niski prąd lub obwód otwarte Zaangażowane urządzenia: Warunki zapisu kodu błędu: Sygnały emitowane przez komponent (y) ? są wadliwe. Możliwe przyczyny utworzenia kodu błędu: Otwarty obwód w kablach łączących...
Po założeniu nowych szczęk na starych tarczobębnach faktycznie łapały one środkiem szczęk (wytarty bęben), przejechałem wtedy na ręcznym kawałek żeby się dotarły i to był błąd. Teraz po wymianie tarczobębnów nadal był słaby ręczny. Rozebrałem jeszcze raz wszystko jak radziłeś, nie odrysowywałem promienia na papierze, tylko włożyłem szczękę do bębna...
Dzień dobry.Jednym szybkim domowym sposobem na określenie nieszczelności jaki znam,przy pomocy spray-u do czyszczenia gaźników albo hamulców dobrze żeby posiadał słomkę,przy zdjętej górnej obudowie,zdjętej prowadnicy.Zaraz po zapaleniu piły kiedy jest jeszcze nie rozgrzana potem drugi raz na rozgrzanym silniku.Pozostawiam śilnik pracujący na wolnych...
Prehistoria jak w podstawówce wyświetlałem Bolka i Lolka. Czytnik optyczny znajdował się pod rolka (na kole zamachowym) znajdującą się pod sankami obiektywu. Taśma była od góry dociskana do rolki dźwięku a pomiędzy obiektywem a rolka dźwięku trzeba było zrobić dolną pętlę skoku taśmy, analogiczna w wielkości do górnej pętli. Taśma po opuszczeniu rolki...
No u mnie te 3 filcowe krążki są w porządku, ale oprócz nich były też 3 krążki (bliżej osi) z gąbki która się zlasowała i wykruszyła. Po co one były? TO tez rodzaj hamulca? Sprzęcik działa dobrze, choć w porównaniu do ZK140TM ma dźwięk bardziej zamulony :( . Jutro dokleję mu coś do paska dociskowego (bo ten filcyk się wytarł) i zobaczymy. Głowica niestety...
Male głośniki z dużą mocą zachowują się jak Mercedes z zaciągniętym hamulcem recznym. Nie bardzo. Jeśli mają twarde zawieszenie, to widno takiego potrzebują, bo są tak zaprojektowane. Mamy głośniki o tych samych parametrach fizycznych lecz różnią się powierzchnią membrany, ten głośnik który posiada wiekszą powierzchnie zgara skuteczniej, wytworzy wieksze...
Nie wiem z czego jest wykonany, ale pomiędzy tłoczkiem a tarczą coś jest. Patrząc od góry/od dołu widać że w miejscu gdzie tłoczek styka się z tarczą jest szczelina a w niej jakaś twarda biała masa ją wypełniająca. W sumie rdzy trochę jest ale bardziej mi to wygląda na powierzchowną. Pod warstwą lakieru który się łuszczy nie ma żadnych ubytków. Jutro...
Hej, sorry za brak odzewu ale nie mam sił i przede wszystkim czasu na grzebanie przy tym aucie. Ostatnio sprawdziłem ten akurator, zaślepilem wylot z n75 i żadnych zmian. Sprawdziłem jeszcze raz szczelność następującym sposobem. W miejsce przepływki puszka z wentylem, ciasno ściśnięta opaska, grzybek odmy off w jego miejsce korek z Picollo. Tym razem...
Zrobiłem póki co tyle zdjęć. Mam nadzieję, że będą dla Was pomocne. https://obrazki.elektroda.pl/2899555900_... https://obrazki.elektroda.pl/2988436600_... https://obrazki.elektroda.pl/7420800500_... https://obrazki.elektroda.pl/4583376800_... https://obrazki.elektroda.pl/8503862300_...
Panowie ściągnąłem bęben. Sytuacja jak poniżej na filmach i zdjęciach. Póki co nie wiem o co chodzi. Bęben zszedł lekko - ku mojemu zaskoczeniu, bo mam z bębnami nie miłe wspomnienia. Jedyne co zauważam. Bęben trze jak jest dokręcony tą małą śrubką krzyżakową - nic nie odciągnięty .... https://obrazki.elektroda.pl/6199653000_... https://obrazki.elektroda.pl/7783484000_...
Witam, Bardzo proszę o pomoc w reanimacji leciwej spalinowej piły łańcuchowej Stihl model 1106. Piła ta to prawdziwy zabytek, produkcję jej rozpoczęto w roku 1959 a zakończono w roku 1964 bądź 1968. W rodzinie piła ta ostatnią pracę wykonała w roku 1995 i odmówiła posłuszeństwa. Powędrowała zatem na strych, gdzie spokojnie sobie leżała. Według relacji...
Przetarty tekalan w wiązce pod kabiną. Przewód sterujacy odpowiadający za od hamowywanie minimalna szczelina. Ciśnienie przez chwilę spadało i działały samobloki po dobiciu przez kompresor wracało do normy.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam. Po lekturze wypowiedzi dotyczących wpływu magnesu na pracę licznika energii elektrycznej widzę, że niechcący wpuściłem "w kanał" kolegę, który pytał mnie kiedyś, czy magnesem może spowolnić pracę licznika. Odpowiedziałem mu, że to bzdura. Tarcza aluminiowa - paramagnetyk więc obojętna dla magnesu. Wewnątrz, centralnie kilka cm od obudowy cewka...
Efektywność złożonego przeze mnie niskotonowca wynosi CO NAJMNIEJ 92 db przy 1w/1m przy 100hz - czyli taka sama jaką ma oryginalny głośnik z którego pochodzą decydujące o tym części. Co do membrany to to że jest lepsza to wiem już od dawna i złożyłem na takich samych membranach około 8 głośników (co najmniej) różnej maści (wszystkie gdny tonsila, od...
Możliwe, że uszkodziłeś koronkę lub co bardziej prawdopodobne jeszcze masz za dużą szczelinę pomiędzy koronką a czujnikiem. Przy uszkodzonej koronce, widziałbyś różnicę prędkości. ABS się załącza, bo właściwie nie czyta impulsów, reaguje więc na "zablokowane koło". Sytuacja bardzo niebezpieczna, bo odłącza Tobie hamulce. Możesz doprowadzić do wypadku!
Nie. Po pierwsze troche o budowie magnetowidu. Zapis w kolorowego obrazu w magnetowidach odbywa sie nie tak jak w magnetofonie. Jest to spowodowane zbyt szerokim pasmem w jakim zawiera sie sygnał luminacji. Aby umozliwic zapis luminacji stosuje sie modulacje FM. Dzieki temu dewiacja czestotliwosci zalezna od głebokosci modulacji zapisuje luminacje....
Jeśli pójdzie olej na papierowych to nie pomiędzy uszczelką a korpusem a przesączy się przez papier. Na łączeniu mostu ze skrzyni było idealnie widać po uszczelce ile jest oleju w skrzyni Dodatkowy wskaźnik poziomu oleju :D Mam nadzieję, że nic mi nie będzie puszczać. Zastanawiam się jeszcze nad tym Dirko, mam ale jak dotąd nie używałem. Dziś pierwszy...
Niestety, ale nie wydaje mi się, bu ustawianie skosu głowicy "na oko" przyniosło pozytywne skutki. Jak pisałem wcześniej ; najwygodniejsza metoda, a zarazem dająca pewność poprawnego ustawienia głowicy, to taśma testowa, ewentualnie taśma nagrana na dobrze ustawionym fabrycznie magnetofonie - oczywiście też dwuścieżkowym. Wysokość głowicy ustawia się...
Prawdę mówiąc, nie wiem czy piszę we właściwym dziale. Interesuje mnie zastosowanie LED w tuningu samochodowym. Spędziłem sporo czasu na forach amerykańskich temu poświęconych (mają spore osiągnięcia), ale odległość sprawia, że nie bardzo mogę wykorzystać ich doświadczenia. Ponieważ w kwestiach elektronicznych jestem zielony, poszukuję kogoś, kto pomógłby...
Nie mam zbyt duzo czasu , ale postaram sie odpowiedziec na Wasze uwagi... (drugi silnik i wrzeciono nawojowe na karkasy) Nie wiem co by tu jeszcze dodac... Obudowa na lozyska to czesc z wyposazenia roweru bmx rurka ktora przykreca sie na osie kola. podpasowala mi na wymiar lozysk , oska 12mm tez z jakiegos printera ... Przy dostepie do tokarki , mozna...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Witam! Zacznę kontrowersyjnie: po odłączeniu wszystkich odbiorników w prawidłowo działającym liczniku tarcza powininn się obracać !!! Ale definiuje się dwa pojęcia dla licznika w stanie otwartego obwodu prądowego: 1.tendencja do ruchu-tarcza obraca się, ale nie wykonuje więcej niż 1 pełny obrót, 2.bieg jałowy-tarcza obraca się bez przerwy. Krótkie wyjaśnienie...
Jak naprawić lub wyregulować rower<br/><br/>Jak naprawić rower <br/>REGULACJA PRZEDNIEJ PRZERZUTKI <br/> <br/>Przednia przerzutka w odróżnieniu od tylnej nie dostarcza raczej okazji do nerwów z powodu nie prawidłowego działania. Raz dobrze ustawiona potrafi działać całymi latami. Jednak zdarza się, że i jej działanie trzeba...
Zacznijmy od tego, że każdy głośnik podczas pracy emituje dwie fale dźwiękowe. Główną - przednią częścią membrany i drugą - tylną stroną. Jak można się domyślić są to fale o odwrotnej polaryzacji - czyli w przeciwfazie. A takie fale - jak liczby w prostym działaniu matematycznym - dodają się do siebie gdy mają zgodne fazy i odejmują gdy mają przeciwne....
świeca szczelina lodówka szczelina wąska szczelina
internet tabletu router marka elektronarzędzi moeller suwak
Pomarańczowa kontrolka silnika Citroen C3 2009 - przyczyny i diagnostyka Sanxing S12U26 – trzy czerwone diody, spadek napięcia, mrugające żarówki LED w pokoju