Nie rozumiem z czym masz problem [url=https://allegro.pl/listing?string=s...
Trzeba użyć dobrego środka do sprawdzania szczelności. Np zwykłe mydło w płynie z wodą. Proponuję zacząć od ciśnienia 8 bar. Jeżeli nic się nie pokaże to 12 bar, jeżeli to nic nie da, to 17 bar. Chłodnice trzeba sprawdzić dokładnie, od zewnętrznej i wewnętrznej strony (od silnika). Dokładnie trzeba sprawdzić rogi chłodnicy oraz krawędzie. Jeszcze jedna...
Idę o dobry zakład że masz nieszczelność na chłodnicy (skraplaczu) za silnikiem wentylatora, standard w Citroen/Peugeot. Ale nawet gdy tam są dziurki to i tak po wymianie należy jeszcze raz zrobić próbę szczelności (post (at)mikec ) i dopiero wtedy próżnia, olejek no i czynnik. Jakby nie patrzeć to musisz dać do warsztatu pojazd.
W powietrzy jest tlen i wilgoć (woda). Szczególnie woda jest niepożądana. Napchanie powietrza do układu i masz osuszacz do wymiany.
Normalnie mam azot i reduktor do 30 bar do sprawdzania szczelności klimatyzacji .
To ja bym sprawdził szczelność układu klimatyzacji i czy okna Ci się dobrze domykają, może idą pod skosem i pojawia się minimalna nieszczelność ?
wydaje mi sie ze ma topnik w srodku Próbowałem, jeśli nawet, są to praktycznie śladowe ilości, jakby go nie było wcale. Przypomina pocięty na kawałki drut ze szpuli. https://zatechs.pl/Lut-twardy-L-ZnAl4-2-... Niestety, nie został mi nawet kawałek, przed chwilą...
Będziesz musiał jechać do tych podejrzanych naciągaczy niestety, bo sam bez narzędzi i specyficznej wiedzy w tym zakresie nie zrobisz nic. Pompowanie powietrza do układu, nawet pustego, jest szczytem głupoty- tym sposobem aplikujesz wilgoć do oleju kompresora- który musi zostać wymieniony (olej). Szczelność sprawdza się suchym azotem. Im szybciej wymienisz...
Wszystko to było wielokrotnie opisywane w sąsiednim wątku, ale czytać się nie chce, a pisania bzdur nikt nie zabrania, bo nie ma kompetentnego moderatora. To też dlatego pytam - manometr to tylko ciśnienie w układzie, a nie ilość czynnika. Myślałem o takim dobiciu, ale to by trzeba mieć pewność ze jest ok cała instalacja. Pozostaje dobry serwis, który...
Co ci da nabicie klimatyzacji. Trzeba znaleźć dziurę i zrobić próbę szczelności. Z takimi kosztami musisz się liczyć.
Jakiego typu to są połączenia ? Ile ich jest? Nigdy nie sprawdzam połączeń skręcanych przy agregacie i jednostkach wewnętrznych na nowym sprzęcie strata czasu i pieniędzy oraz ryzyko przebicia ciśnienia przez zawory. Robisz ładny kielich dociskasz odpowiednio kluczem i na całe życie urządzenia tam nie zaglądam. No chyba że wynikł jakiś problem i gdzieś...
niski poziom czynnika = brak pracy wentylatorów. Innego wytłumaczenia nie mam. Co ciekawe, "szafa" badająca automatycznie również szczelność instalacji zaraportowała, że instalacja jest szczelna. niski poziom czynnika = niskie ciśnienie na czujniku i brak załączenia kompresora klimatyzacji . W efekcie czego mamy niskie ciśnienie po stronie wysokiej...
Podejrzewam że w takim przypadku nic nie zrobisz na własną rękę i trzeba oddać do serwisu ,prawdopodobnie problem jest ze szczelnością .Pozdrawiam
Tak jak wcześniej wspominałem, był w serwisie bosch Auto Polak i miał być zrobiony gruntowny przegląd klimatyzacji, został wymieniony filtr kabinowy sprawdzenie szczelności klimatyzacji oraz napełnienie
A ja miałem na myśli czynnik chłodzący a nie np azot wpuszczony dla testu szczelności.
Podczas próby azotowej ubytku gazu nie będzie tylko w jednym przypadku (a czynnika po roku nie ma).....zawory serwisowe. Ja zawsze po nabiciu klimy lub w czasie próby azotowej sprawdzam szczelność zaworków. Około 70 % klimatyzacji wymaga dokręcenia zaworków.
Odnośnie golfa 5 ,który nie tłoczył czynnika- wina presostatu ,po wymianie śmiga elegancko. Wiem ,że wprawa z czasem przyjdzie :) jak we wszystkim. Chodzi mi o azot ,bo głównie z handlarzami współpracuje a jak oni poskładają układ to zadają pytanie :szczelny? Ja tylko podciśnieniem teraz sprawdzam ,a jak za 2 dni uleci to mi powiedzą przecież mówiłeś...
Klima powinna się załączyć. Zapewne instalacja jest nieszczelna. Trzeba zrobić test szczelności.
W moim ZOE klocki hamulcowe z przodu jeszcze są dobre, bo auto hamuje silnikiem. Program do obsługi hamowania odzyskowego to majstersztyk. Tylne okładziny hamulców bębnowych sprawdzę w lecie. Ręczny hamulec trzyma dobrze. Bateria jest ładowana jak popadnie, chociaż staram się zapamiętać, jak należy postępować, aby żyła długo. Pewnie po 7-8 latach straci...
Zmień mechanika. Sprężarka to nie jedyny element w tej układance. No właśnie jak kolega wyżej pisał....czy sprawdził szczelność układu?
Nie martw sie, chyba bedzie wszystko OK, jesli sam wlales olej :) Jedyne czym mozesz sie niepokoic, to czy gosciu mial dobra pompe prozniowa. Jezeli nie bedzie odpowiedniej prozni to sprezarka dostaje w d... i moze szybciej uzyskać zgon ;) Najczesciej jednak sprezarki padaja od braku smarowania... Pozdrawiam
Sprawdź połączenia w sensie drożności, wiele nie ma rozbierania.
Jak Ci go nie rozerwie? Powinien wytrzymać z 15 bar. 8bar to ciśnienie statyczne w klimatyzacji. Nie wiem do ilu azotem sprawdzają szczelność. Zawsze warto spróbować.
Przecież możesz jechać na sprawdzenie szczelności klimatyzacji. Stwierdzi że nie widzi nieszczelności, to można nabić. To normalne że raz na parę lat klimę trzeba nabić, ale szczelny układ długo trzyma. Znam przypadek gdzie od 10 lat klima nie była napełniana i cały czas chłodzi.
Pierwsze co zrobiłem, to odczytałem błąd P0530 (ECN 053001) - coś z klimatyzacją. Pod samochodem widać było wylaną zielonkawą ciecz. Masz dziurę w układzie klimatyzacji. Sprawdzić na szczelność, usunąć usterkę, napełnić czynnikiem i cieszyć się sprawnym autem.
Widocznie czynnika jest mało, jedź na serwis klimatyzacji, sprawdzą szczelność i nabiją układ, jeżeli jest szczelny.
Witam W pierwszej kolejności jest sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji, chłodnicy. Czy było to zrobione ?
Jak nie masz doświadczenia to nie zaoszczędzisz, w klimie panują duże ciśnienia i trzeba to wszystko umiejętnie i dokładnie pospinać na nowych oringach, zrobić test szczelności żeby dwa razy niepotrzebnie nie robić tego samego
Pytań kilka odnośnie klimatyzacji i chłodnicy klimatyzacji w VW Passat. 1) Czy można sprawdzić szczelność chłodnicy klimatyzacji bez napełniania jej gazem ? (czyli taniej niż za 180-200 zł) i czy napełnienie jej R134a jest konieczne celem sprawdzenia szczelności układu ?? 2) Jeżeli stwierdzono wyciek w chłodnicy klimatyzacji to czy można to jakoś zregenerować...
Tytuł Klimatyzacja Usterka Klimatyzacja nie działa skutecznie. Przyczyna Usterka sprężarki układu klimatyzacji. Usterka przewodów lub złączy komunikacji CAN lub usterka jednostki sterującej sprężarką układu klimatyzacji. Ciśnienie w układzie klimatyzacji jest za niskie lub za wysokie. Mógł wystąpić przeciek w układzie. Uwagi Układ kontynuuje sterowanie...
Stawiam na chłodnicę klimy, padają zawsze za silniczkiem wentylatora (trzy identyczne usterki chłodnicy w tamtym tygodniu). Wyjęcie chłodnicy do godziny czasu i łatwo sprawdzić szczelność.
Rozwiązanie było proste - słaba wydajność klimatyzacji - nieszczelny układ, po wymianie oringów na przyłączach, sprawdzeniu szczelności i nabiciu klimatyzacji temperatura pomiędzy stronami jest taka sama.
Witam Posiadam Audi a3 z 2001r. wersja po FL, silnk 1.9 TDI ALH. Mam problem z klimatyzacją i wentylatorami. Wentylatory same się włączają mino, że klimatyzacja jest wyłączona i silnik jest zimny. Klimatyzacja nie miała sprzęgiełka i cewki. Po założeniu tych elementów, nabiciu i sprawdzeniu szczelności klimatyzacji nie nie chce ruszyć, ponieważ nie...
Odpowiedź dla użytkownika: "audax": Dziękuję Ci za odpowiedź, ale w pierwszym poście napisałem, że gaz w układzie jest obecny i układ ten jest szczelny. Było to sprawdzane kilka dni temu na specjalnej maszynie z serwisu klimatyzacji, gdzie również odrobina gazu została dobita, ale również sprawdzana była szczelność i wszystko z tym faktem jest OK. Więc...
sparciałe przewody i dlatego nie widać skąd leci
Szukam informacji o napełnianiu czynnikiem chłodzącym klimatyzacji samochodowych, co jest potrzebne aby skutecznie sprawdzić szczelność i sprawnie napełnić instalację klimy.
Pytałem cię ile ta klima nie działała? Tak jak było pisane ,trzeba sprawdzić na krótko czy załącza sprzęgło, albo jak jest( albo i niema) zawór sterujący. Pozostaje pokręcić wirnikiem itp i sprawdzić szczelność . Reszta wyjdzie po nabiciu klimy.
U mnie było podobnie. Spróbuj wymienić filtr od klimatyzacji ale sam tego nie zrobisz bo trzeba cały gaz spuszczać wiec musisz oddać do kogoś kto się na tym zna i to robi. A ten filtr jest koło skraplacza po lewej stronie. Po 4 latach?? !!
No tak tyle że czynnik nabity i szczelność sprawdzona w zeszłym tygodniu
Nie chodzi o korek który masz w starym skraplaczu tylko o zabezpieczenie nowego osuszacz. W tym starym masz wkład który jest sprzedawany w szczelnym wypróżnianym opakowaniu. Azot jest gazem tylko do prób szczelności i w nowych elementach jako zabezpieczenie.
Nie ma innych pomysłów. Niech ci napełnią klimę i zbadają szczelność. Nie będzie działać po napełnieniu, to od razu zidentyfikują usterkę. W manualnej klimatyzacji poza pompą i rozszczelnieniem/korozją nie ma się za bardzo co zepsuć.
Ja spawam rurki klimatyzacji i musze sprawdzać na szczelność i robie to azotem.
Jeśli jest pusta to co Ty chcesz tam badać , najpierw napełnienie i szczelność
Mam problem ze zlokalizowaniem usterki klimatyzacji. Po załączeniu klimatyzacji dioda na przycisku się zapala jednakże sprężarka się nie włącza.Sprawdzana była szczelność i uzupełniana klimatyzacja działała jeden dzień następnego dnia klima już się nie załączała Gdzie szukać dalej przyczyny ?
Witam. W temacie klimatyzacji jestem amatorem hobbystom. Zamontowałem sobie klimatyzację, kupioną z drugiej ręki, w moim audi A3. Klima oryginalna, wymontowana z innego Audi. Samochód na razie "na kołkach" przez jeszcze długi czas, ale zanim zacznę składać przód chciałem sobie sprawdzić szczelność instalacji klimatyzacji. Chciałbym zapytać jaką przejściówkę...
Pan sprawdził szczelność i napełnił układ. W jaki sposób? Jak zrobił maszyną próżnię to nie żaden test szczelności (mimo tego, że maszyny dumnie tak opisują ten etap) tylko osuszanie układu.Test szczelności to nabicie układu azotem lub hydrogenem i sprawdzenie szczelności pod ciśnieniem.
Sprawdzenie szczelności nza warsztacie i napełnienie klimatyzacji..
Sprawdzałeś szczelność?
Witam, Zgadzam się z przedmówcą , najlepszym rozwiązaniem będzie przegląd instalacji w serwisie , wymiana czynnika i filtrów. Wielu producentów aut zaleca minimum raz w miesiącu załączenie klimatyzacji w aucie w celu zapewnienia jej szczelności i prawidłowej pracy.
Prawdopodobnie strzelił jakiś przewód elastyczny. Podjedź do jakiegoś serwisu klimatyzacji i niech zrobią azotową próbę szczelności.
Przy małej ilości czynnika klima może się nie włączać bo nie pozwoli na to presostat niskiego ciśnienia. 0.74 i 0.25 g to chyba błąd pisowni, prawidłowo chyba 740 i 250 g czynnika. Szczelność sprawdza się azotem a nie powietrzem. Powietrze zawilgoci cały układ. Jeśli klima jest szczelna to jak gaz ucieknie ? Ostrożnie należy podchodzić do całkiem pustych...
Z wymianą raczej sobie poradzisz ale możesz mieć trochę rzeczy do poodkręcania po drodze, no i oczywiście zaraz po wymianie przydało by się pojechać do serwisu klimatyzacji na sprawdzenie szczelności i nabicie.
jeśli robisz to pierwszy raz to czynnik i tak ci ucieknie To jest zabronione. Niby dla czego ma mu uciec ? Przecież będzie widział już na próżni czy ma szczelność czy nie.
Sprawa wyjaśniona. Sprężarka nie ma sprzęgła elektromagnetycznego. Sprawdziłem szczelność układu, czynnik uzupełniony, klimatyzacja działa prawidłowo - póki co.Dziękuje za pomoc i cierpliwość tym, którzy potrafią rzeczowo i konkretnie podejść do sprawy.
Niech pan poda tylko jeden przykład dlaczego ten 1 mm nie spowodował usterki. Bo jak żeście ten milimetr tam zmierzyli to ja nie wiem. A może to było 0,8 albo 1,2? O, 1,2 to już coś. Zmierzcie to dokładnie, a jak dalej nie wyjdzie to naciągnijcie ten pomiar jakoś, wtedy z trudem, ale jednak ułożymy jakąś teorię. Może o alergicznej reakcji paska? Pasek...
A za dwa, trzy tygodnie powtórka. Robili próbę szczelności czy tylko nabili ?
Witam Mam również problem z klimatyzacja w mazdzie 626 gf/gw z 1998 , była już kilka razy nabijane z próbą szczelności i po trzech dniach jest pusta , mechanik mówi może simeringi może skraplacz może sprężarka i tak jeżdże od kilku tygodni co parę dni do niego i nic z tego nie wynika Bardzo proszę o poradę , próba szczelności na próżni
Przed kolejnym nabiciem lepiej poproś by sprawdzili szczelność układu - próba ciśnieniowa.
Napełnienie ze znacznikiem, sprawdzenie szczelności. Sprawdź przewody elastyczne.
narazie jeszcze jeżdze tym autem z gazem i jak przestanie to poszukam na azocie, próby szczelności szukałem na włączonej klimatyzacji ciśnienie okolo 15bar wszystkie złącza na mydło wydają sie być szczelne.
Nie raz to robiłem, trzeba tylko podejść do tego ostrożnie tak jak z resztą rzeczy. Wszystko można popsuć jak się chce. Jak się wciśnie centralnie na króciec to nic strasznego się nie stanie, można wpiąć się szybkozłączką z manometrem (próba szczelności azotem).
W takim razie czemu test szczelności nic nie wykazał?
Nieszczelnosci w ukladzie klimatyzacji samochodowej szuka sie za pomoca dwoch metod: 1. Do klimatyzacji nabijamy normalnie czynnik chlodniczy a dodatkowo specjalny barwnik. Zalaczamy klime na kilkanascie - kilkadziesiat minut po czym lampa ultrafioletowa ogladamy dokladnie wszystkie przewody, polaczenia itd. Barwnik swieci w ultrafiolecie i wskazuje...
Tylko demontaż! A czy wymiana, czy prostowanie/grzanie, czy spawanie, to jak ci tam pasuje. Gdyby to było moje auto, to na 100% wymieniłbym na inne (nie koniecznie nowe), ale na pewno nie bawiłbym się w naprawę... Jeżdżenie, szukanie zakładu, obawa o szczelność... Reasumując, to chyba najtaniej będzie poklikać, podzwonić i kupić inne...
Możesz śmiało montować te stare, przed montażem przesmaruj je olejkiem do klimy, a po montażu sprawdź szczelność.
Zrób tak jak pisał kangurek123 tylko podczas nabijania od razu niech sprawdzą przy Tobie szczelność układu.
W jednej hurtowni mam teraz bardzo dobrą promocję na nowe sprężarki i z popularnych modeli jak wymieniam to nie trafiłem na droższą niż 1200zł a gwaranca na 2 lata, sprawdze jutro to dam znać na PW. Po pierwsze sprawdzanie szczelności w klimatyzacji metoda podciśnieniową to totalna porażka (bo na próżni wyjdzie ok a do tyg może nie być czynnika po nabiciu)....
Sprawdzić szczelność układu, ilość czynnika, presostat, okablowanie
Sprawdź szczelność za pomocą azotu.
A multi splity nie wymagają rejestracji w CRO, prowadzenia dokumentacji i corocznych przeglądów szczelności? Oczywiście nikt takich przeglądów za darmo nie zrobi, więc robi się coroczny abonament.
Podczas włączania klimatyzacji manualnej z przycisku, nie uruchamia się wentylator. Czuć i widać zwiększenie obrotów podczas uruchamiania i to tyle. Klimatyzacja nabita i sprawdzona szczelność. Panowie zrobili tzw. serwis, wzięli kasę i stwierdzili, że problem jest w elektryce. Pomożecie laikowi?
Witam. A kiedy sprawdzales zawartosc czynnika chlodzacego i szczelnosc klimatyzacji?
Bo ogrodnik ma tylko maszynkę do nabijania. Szczelność sprawdza się azotem.
prawdopodobnie -zresztą możesz kuknąć czy pod wentylatorem wyprowadzenia tej chłodnicy są do klimy-na postoju są mniejsze obroty sprężarki więc wydajnośc spada -niemniej trzeba by sie przyjrzeć czy winę ponosi wetylator ,cos co go steruje,czy też jest mało freonu jeśli to pierwsze to zjawisko niezbyt kożytne bo gdy auto stoi ,wysokie ciśnienie idzie...
Witam. Kolego, jeździsz Lexusem i przejmujesz się nie działającą klimą ??? Daj zarobić fachowcom od klimatyzacji. Rzadko który z nich wozi się takim dupowozem.
Witam Panowie mam problem, klima działała poprawnie ale nagle przestała. Pojechałem sprawdzić ciśnienie w układzie - poprawne ,szczelność jest. Klimatyzacja to climatronic, problem jest taki: - nie włącza się wogóle sprężąrka - gdzie znajduje się w tym aucie czujnik ciśnienia - presstart? - błędów brak - raz był błą sterownika skasowałem go i błędów...
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem niedziałającej klimatyzacji w Oplu Astrze G 1.6 8V 55KW. Dodam, że sporo czytałem na forach co może być tego przyczyną i wszystko zostało sprawdzane lecz nadal nie udało się rozwiązać tego problemu. Zacznę od tego że kompresor w ogóle nie załącza się chociaż na chwilę. Chłodnica wody wraz ze skraplaczem...
Jak w temacie. Klimatyzacja nabita i sprawdzona szczelność w VW Golf IV 1.9TDi. Działa o ile nie najadę samochodem na dziurę albo wyboje - potem przestaje działać. O co chodzi!?
Tak przypuszczałem że to cynk ciężar,kolor to by się zgadzało i raczej tak jest przy spawaniu tigiem zachowuje się tak jak cynk.A co do spawania cienkiej puszki z piwa to dziś spróbuję czy mi się to uda ale chłodnica klimatyzacji [skraplacz]jak pisałem podkorodowana z częścią zawartości wewnątrz pozostałości oleju jeszcze tlenki to zbyt duża bariera...
Zmień uszczelniacze , olej i napełnij r134. Ale najpierw zrób test szczelności 30bar azotem.
Szanowny Panie To znaczy że kompresor jest jeszcze do uratowania tylko trzeba nabić klimę i uszczelnić układ aby to się nie powtórzyło Nabijałem klimatyzację w serwisie klimatyzacji w raz z usługą sprawdzenia szczelności wiosną zeszłego roku i miało być wszystko dobrze ale było dobrze do jesieni zeszłego roku i klimatyzacja przestała chłodzić gwarancji...
Witam Wszystkich, Mam problem z moim BMW E87 2005 r. 2.0D 143 KM (klimatyzacja Climatronic). Zauważyłem ostatnio, że klimatyzacja raz chłodzi a raz dmuch ciepłym powietrzem (pomimo,że na zewnątrz 27 st. a klimatyzacja nawet ustawiona na minimum). Gdy klimatyzacja nie chłodzi to wentylator chłodnicy nie pracuje. Gdy klimatyzacja jest włączona zawsze...
Witam. Mam problem z klimatyzacja w dafie z 2009 r. Problem wygląda tak, że gdy klimatyzacja chodzi da sie słyszeć spod kokpitu ciche syknięcie. Dzieję się tak w chwili kiedy usłyszę pyknięcie sprzęgiełka. Z czasem syczenie nasila się w coraz to dłuższe, a w końcu ciągłe syczenie i klimatyzacja wraz z nasileniem sie syczenia- gorzej chłodzi... Wymieniane...
nie, kontrolka przeciwmgielnych nie działa. Co do klimatyzacji to była nieszczelna, wykazała to azotowa próba szczelności. co do świateł to pierwszy elektryk się poddał. jutro będzie miał podejście drugi. a może jakieś podpowiedzi? pozdrawiam
Witam. VW Golf 1,9 TDI kombi klimatyzacja czynnik uzupełniony, szczelność sprawdzona a klimatyzacja nie działa . Początkowo po podłączeniu na krótko po chwili sprężarka się załączała i było OK. Teraz już to nie pomaga. Sprężarka działa na 100%
Klimatyzacja była sprawdzana na szczelność przez 8 godzin ciśnieniem 50 atmosfer i i nie było ubytku. Napełniona czynnikiem i problem występował od momentu napełnienia,więc nieszczelność układu można chyba wyeliminować.
Mam gdzieś nieszczelny układ klimatyzacji manualnej w samej kabinie. Przy sprawdzaniu szczelności słyszałem wyciek z lewej strony nagrzewnicy lub jej okolic. Jak się tam się dostać, co muszę zdemontować?
Witam serdecznie! Proszę o poradę dotyczącą uszkodzenia sprężarki klimatyzacji w samochodzie VW Golf. Mianowicie auto z 2018 roku przebieg 65000 nigdy wcześniej nie uzupełniałem czynnika klimatyzacji. W zeszłym roku klimatyzacja przestała działać prawidłowo i od tego czasu jej nie używałem. Czynnika było bardzo mało w układzie ok. 40g. W tym sezonie...
Problem się rozwiązał po wizycie w serwisie klimatyzacji. Po sprawdzeniu układu okazało się, że w układzie były już opary gazu. I z tej przyczyny wiatrak się nie załączał. Po uzupełnieniu klimatyzacji wszystko działa jak powinno. Za 2 tygodnie mam podjechać na sprawdzenie szczelności układu.
Silnik 1,6 benzyna. Sprawdziłem bezpieczniki i nie są spalone, są dobre. Niepokoi mnie, że nie ma w ogóle nawiewu na kabinę. Klimatyzacja była nabijana , po dwóch dniach była sprawdzana jej szczelność i wszystko było w porządku.
Nie dostałbem za darmo:) w serwisie klimatyzacji sprawdzili szczelność i ciśnienie dobija do 30 atmosfer i zaczyna mieszac cieple z zimnym przez co nie chłodzi. Ponoć to wina tego że się wentylator nie włącza. Sam wentylator na wyłączonym ciężko się obracał i myślałem że można to jakoś usunąć prostym sposobem unikając dużych kosztów.
sharan był sprawdzany w ogrzewanym garażu, wętylator chłodnicy działa,umówiłem się na sprewdzenie czynnika i szczelności układu o wynikach poinformuje
na mój gust to masz pustą klimę, wystarczy napełnić. W servisie VW płaciłem 100 zł ze sprawdzeniem szczelności układu
Zalecam wymianę oleju. Potem próżnia 2h następnie azot test szczelności 24h. Jeśli ok ponowna próżnia utrzymać próżnię dobę i uruchamiać.
sprawdzenie szczelności i dobicie czynnika Musisz po prostu pojechać do porządnego serwisu klimatyzacji, aby sprawdzili szczelność układu. Samo nabicie nie da ci nic, jeśli masz nieszczelność - czasem czynnik chłodniczy ucieka od razu, czasem powoli. Pomiar ciśnienia i sprawdzenie ewentualnych nieszczelności markerem pozwoli ustalić sprawność układu....
Jak mowa o oplu to obstawiam ze masz nieszczelny skraplacz bo to bardzo czesta usterka w oplach ale trzeba sprawdzić szczelność azotem
Benzyna ekstrakcyjna do płukania rurociagu oraz przesłuchać azotem. Następnie próba szczelności 24h i po temacie. Jaka diagnoza w poprzednim sprzęcie ?
U Ciebie będzie R134a, po wymianie skraplacz czyli po otwieraniu układu klimatyzacji, i teraz jego wysuszenie, zrobieniu próżni, sprawdzeniu Szczelności należy użyć urządzeń do tego, nabijanie gazu z puszki nie jest dobrym rozwiązaniem,
Witam wszystkich forumowiczów. Pacjent: Golf 4, AXR, 2002. Zabrałem się za klimatyzację, bo od roku jeździłem bez. Znalazłem dziurę w przewodzie klimatyzacji, przy intercoolerze. Jako, że jeździłem z dziurą przez rok wymieniłem również osuszacz. Na dodatek zachciało mi się przekładki z klimatyzacji manualnej na Climatronic. Przewód wymieniłem na nowy...
Czy udało się komuś ustalić ostatecznie jak to ma być? W Golf V, 1,9TDI 105KM (BKC) po naciśnięciu na panelu manualnego sterowania klimatyzacją przycisku ECO (włączam klimę) działa tylko wentylator chłodnicy wody. Klimatyzacji nie załącza się od razu tylko dopiero po pewnym czasie (20-30 minut). Klimatyzacja bardzo słabo chłodzi chociaż został dopiero...
sprawdzanie szczelności klimatyzacji badanie szczelności próba szczelności
atlas copco obroty silnika tylnia wycieraczka unitra gramofon artur
samsung le37b650 przyczepa kampingowa
Białe dymienie i szarpanie silnika 2.0 DTI po postoju Instrukcja obsługi Stymat S-110 - gdzie znaleźć?