Szczelność głowicy była sprawdzana?
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Najpierw musisz wiedzieć jaki model jakiej marki jest Twoja bateria. Mnie to wygląda na krakowską Armaturę. Wtedy głowica Hansgrohe nie będzie pasowała. Pozostaje albo wymiana baterii albo zakup oryginalnej głowicy producenta przeznaczonej do Twojego modelu baterii. Ale zawsze odkręcanie i regulacja strumienia wody będzie przebiegała z pewnym oporem....
U mnie po zdjęciu całej głowicy, trzymanej tym nagwintowanym wewnątrz pierścieniem, ukazuje się wystający trzpień, który otwiera/zamyka wewnętrzny zawór. Głowica tylko wciska lub zwalnia ten trzpień. Nie powinno kapać ale... części hydrauliczne tracą z czasem szczelność. Odkręcenie głowicy całkowicie otwiera wewnętrzny zawór, za którego szczelność nie...
Kiedyś zrobiłem takie urządzenie: płyta z blachy 2 mm wielkości takiej żeby zakryć jeden cylinder, pod nią wycięta takiego samego rozmiaru gumowa uszczelka i przykręcone to do bloku nad tłokiem. Na środku płyty otwór i dmuchasz sprężarką. Powietrze ucieka pierścieniami tak czy inaczej, ale w pierwszym momencie powinno mieć wystarczającą siłę by obrócić...
Głowica do remontu - zawory, prowadnice, popychacze, do sprawdzenia szczelność płaszcza głowicy, płaskość czoła, współosiowość mocowań wałka. Cały remont coś ok. 1,5 tys zł.
Ja bym Ci proponował zrobić test na szczelność głowicy.
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Sprawy się mają tak, jeżeli robi Ci się maź w płynie w chłodnicy, to koniecznie zrób test na spaliny, czy przypadkiem nie dostają się do płynu.,, Test na szczelność głowicy". Bo istnieje taka możliwość, że poszła uszczelka pod głowicą. Oczywiście lepiej jak by nie, ale sprawdź to. Tutaj na forum jeden kolega pisał o przeprowadzeniu próby ciśnieniowej,...
Nie ma żadnej szybkiej i pewnej możliwości sprawdzenia szczelności głowicy. Dymienie ma biało- niespalone paliwo. Co znaczy postawić silnik "na długość papierosa"?
Należy oddać do zakładu gdzie regenerują głowice i tam kompleksowo zrobią wszystko co potrzeba włącznie ze sprawdzeniem szczelności głowicy.
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
jest w nim woda. Co może być przyczyną takiego zjawiska? Czyżby woda w komorze spalania? Ale gdzie jest woda ? Chłodnica zalana wodą czy woda jest w oleju ? Jeżeli był rozmrożony i został poklejony tylko blok bez sprawdzenia szczelności głowicy to dupa nie remont . Czyżby woda w komorze spalania? Może być . Wody nie sprężysz , dla tego najpierw trzeba...
Kolego, to co napisał RB26DETT to prawda absolutna. Ten drugi link nie ma nic wspólnego z testerem głowicy. Tak nie sprawdzisz chyba że mówimy o jakichś masakrycznych uszkodzeniach. Same zaś testery, wszystkie jakie znam opierają się na reakcji chemicznej z gazami wylotowymi. Jeśli idą do układu chłodzenia, każdy wprawny mechanik to zauważy bez takich...
Nie chcę mi się wierzyć, że znowu mogła głowica walnąć To nie jest kwestia wiary! Prosty test szczelności głowicy, rozwiewa wszelkie wątpliwości jednoznacznie.
Dodam że wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wyczyściłem te filtry Ale szczelności zaworów w głowicy nie sprawdziłeś.
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
pisałem - szczelność kolektora ssącego z głowicą - sprawdzone?
Trudno powiedzieć, jak głęboko sięgają pęknięcia. Konieczne jest oddanie głowicy na test szczelności płaszcza wodnego.
Jak robiłeś ten test na szczelność głowicy? Czym? W jakich warunkach? Temat przedmuchów przez uszczelkę przerabiałem w Seacie z 1,9 tdi. Co prawda inny silnik niż twój jednak ja zrobiłem tak: odkręciłem korek w zbiorniku wyrównawczym, wstawiłem korek od butli do pędzenia wina z wężykiem, a druga końcówka węża do butelki z wodą. Mimo dodawania gazu na...
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
Sprawdź wtryski i pompę wysokiego ciśnienia, generalnie układ paliwowy łącznie ze szczelnością głowicy. Da się zrobić i jeździć dalej. Dobry mechanik albo serwis.
Proponuję zrobić test na szczelność głowicy. Podobne rzeczy się dzieją jak "pójdzie" uszczelka pod głowicą,
Za taką cenę to pewnie głowicy nie splanuje, nie wspomnę o regeneracji głowicy /chociaż wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie szczelności zaworów/.Uszczelka głowicy około 150zł, a gdzie reszta uszczelek, olej, płyn do chłodnicy i parę pierdoł co wleci po drodze? No chyba że ma napisane na szyldzie „remonty silników” i „inne cuda”...
Kompresje zmierz i zrób test na szczelność głowicy.
Witaj! Pęknięty pierścień czy wypalony zawór sprawdzisz mierząc ciśnienie w cylindrach, zobaczysz spadek ciśnienia.Jak wykręcisz świecy to będziesz miał okazji przez odpowiednią sądę zobaczyć gładź w cylindrach.W Twoim przypadku pierścienie mogą byś zapieczone.Po zdjęciu głowicy obejrzeniu stanu zadecydujesz o dalszych remontach.Sprawdzenie szczelności...
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
Kup kolego tester szczelności uszczelki głowicy co2 i może ci coś pokaże więcej .
Sprawdziłeś szczelność głowicy?? Możliwe że jest pęknięta
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
najprawdopodobniej będzie uszkodzona głowica należy sprzwdzić kompresję oraz szczelność głowicy ewentualnie mogą występować problemy ze ssaniem
i jeszcze jedno pytanie: 8) W jaki sposób należy sprawdzić szczelność głowicy (tj. wykluczyć ewentualne mikropęknięcia) ?. Jakie są metody ?
Test na spaliny w płynie, test szczelności głowicy.
Wlewa się przez kanały dolotowe.Jak zawór puszcza to widać pocenie od spodu grzybka zaworu czyli od tłoka jak piszesz.
W testach na szczelność głowicy, ani przy pomiarze ciśnienia też nie wyjdzie?
Miałem taki przypadek - płyn względnie czysty, bez bąbli a płyn nieregularnie wyrzucało. Głowica w górę - pierwszy zonk - uszczelka cała. Głowica kontrola szczelności - cała. Splanowana, założona z nową uszczelką - jeździ 2 rok w tej chwili.
Wykonaj test szczelności uszczelki pod głowicą .
Z tego co się orientuję to szczelność głowicy można sprawdzić po jej zdemontowaniu, i na odpowiednim przyrządzie pod ciśnieniem sprawdza się gdzie jest nieszczelność, najczęściej wysiada uszczelka pod głowicą z powodu przegrzania silnika .
A szczelność głowicy była sprawdzana ?
Popieram kolegę. Jedynie naprawa głowicy, po uprzednim jej sprawdzeniu na szczelność. Wyjdzie drożej, ale i bezpieczniej.
Silniki Toyoty słynęły z uszkodzeń bloku. Najlepsze rozwiązanie to demontaż głowicy i test na szczelność. Jeśli głowica i uszczelka będzie ok to niestety... Najlepiej poszukaj specjalisty od Japonii.
Dostała się woda ? skąd, z układu chłodzenia, czy z kałuży ? Głowicę sprawdza się na szczelność i ewentualne pęknięcia, nie wymienia od razu na nową. Uszczelki oczywiście obowiązkowo nowe
Jeśli znacie jakieś dobre firmy które dorabiają części do starych pojazdów podzielcie się tym :D :D Chciałbym żeby to było jak najtańszym kosztem zrobione. Czy da się sprawdzic szczelność głowicy w domowych warunkach?
Głośna praca to może być wszystko nawet uszkodzony tłumik "harmonijka przy silniku. Musisz ustalić źródło pochodzenia tego dźwięku. Ciężko pali -musisz ustalić przyczynę -ja miałem taką, temat długi ale warto poczytać do końca warto, zapewne znajdziesz tam odpowiedz. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Od sprawdzenia akumulatora, szczelności...
Możesz zakupić tester do sprawdzania szczelności głowicy na alle.... za ok 10 zł i potwierdzisz lub wykluczysz głowicę . Dywaniki w środku suche ??? W dzisiejszych czasach to cena i przebieg do uzgodnienia więc te 240 000 to licznik widzi , a przebieg może być o wiele wyższy .
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Co Sprawdzałeś w tej glowicy? Szczelność głowicy czy zaworów?
Witam. Ściągana głowica była? A sprawdzano szczelność głowicy? Bo spala wodę i dlatego dymi na biało. Lub uszczelka pod głowicą do wymiany? Kiedy to było robione?
A dlaczego ma nie pasować ? Oddaj głowicę do zakładu zajmującego sie profesjonalnie planowaniem głowic. Przy okazji sprawdzą ci szczelność głowicy . Abyś za chwilę znów tego nie rozbierał. Bo tak się kończą naprawy na kolanie w garażu.
Okazało się, że był problem ze szczelnością głowicy (jakieś pęknięcie)
No nic na razie zostawię to tak. Jak sprawdzę szczelność głowicy to napisze . Dzięki za posty. Pozdrawiam
Skoro masz zdjętą głowicę, to przy okazji planowania poproś o próbę szczelności głowicy. To może Ci pomóc
Sprawdź szczelność głowicy w miejscu w którym on się znajduje, oraz kanał olejowy zasilający go.
Wżery w tych miejscach nie są niczym nadzwyczajnym, natomiast na zdjęciu widać wyraźne pęknięcie mostka między gniazdami zaworów na 5 cylindrze. Czy szlifierz kontrolował szczelność głowicy po naprawie?
głowicę się szlifuje tak? aby była równa wszędzie i gładka!!! A Jak sprawdzają szczelność głowicy??? Pozdrawiam, micdo
Widać po zdjeciu pokrywy że olej jest podawany. Co do uszczelnienia to chodziło mi o sprawdzenie szczelności głowicy.
wymiana pierscieni panewek korbowodowych sprawdzenie szczelności głowicy, wymiana zaworów i uszczelniaczy, kpl uszczelek czyli wszystko co było do zrobienia razem z regulacja zaworów
Dzięki za chęci, nie jestem mechanikiem ale klientem który pierwszy raz bada sprawę i musi podjąć decyzję co robić ... Znalazłem co prawda dane ale w silniku 1.3 - "Nie mogą one wystawać więcej niż 0,07 - 0,13 mm, przy czym maksymalna różnica pomiędzy cylindrami nie może przekraczać 0,04 mm" i szczerze jestem w szoku że setne milimetra mają wpływ na...
By wyeliminować uszczelkę zrób test spalin (TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2) https://youtu.be/8RR-4c0Oghs
Na remontowanych głowicach sparzyłem się tylko raz od tamtej pory sprawdzam każdą głowicę przed montażem a konkretnie szczelność zaworów zalewając je naftą , jeśli są przecieki to reklamuję.
Sprawdzić szczelność głowicy, na nagrzanym silniku mogą się pojawiać pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, nadpalone gniazda zaworów tez daja podobny efekt. Spróbować na nowych świecach.
Witam mam problem z moim berlingo 1.6 hdi Rośnie temperatura wymieniłem czujnik temperatury rezystor na wiatrakach termostat pompę wody wraz z rozrządem zrobiłem test szczelności głowicy jest OK a temperatura jak rośnie tak rośnie Czy ktoś z Państwa ma jakiś pomysł co morze być nie tak? Cały układ był wypłukany jest czysty
Uszczelka pod głowicą, szczelność głowicy - wystarczy niewielkie pękniecie niewidoczne okiem aby kompresja uciekała i płyn dostawał się w komorę spalania.
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Ze sprawdzaniem głowic też bywa różnie , u mnie w okolicy robi to szlifierz z wieloletnią praktyką i dysponujący oryginalnym stołem do sprawdzania szczelności głowic z manometrami i grzałkami płynu . I jak twierdzi sprawdzenie takie nie jest na 100% ponieważ na stole nigdy nie uzyska takiego napięcia głowicy jak na bloku . Test pokaże że głowica jest...
Czyli około 200 powinno być. Trochę się boje kupna czegoś co nie działa. Przezwojenie silnika nie powinno być problemem. Mam takiego znajomego który się tym zajmuje i co mu nie zawiozę to jest przewinięte. Najbardziej się boje ze będzie uszkodzona mosiężna głowica a to już są konkretne koszty. Chyba że to się nie zdarza? Chyba odbiór osobisty? Pomimo...
Jakieś propozycje jak sprawdzić szczelność głowicy ,czy nie jest pęknięta ? Zacznij od jej demontażu i kontroli uszczelki pod nią.
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
Na początek zmień termostat. Przypuszczam że nie robiłeś próby szczelności głowicy bo taka ewentualność też może być że jest pęknięta. Możesz podjechac do jakiegoś warsztatu niech zrobią Ci test CO2 gdyby było coś nie tak jeszcze z głowicą to wyjdzie. Ale myśle ze wymiana termostatu rozwiąże sprawe
Sprawdź czy są drożne wszystkie węże. Jeśli jesteś pewien, że dobrze odpowietrzyłeś, to głowica na złom. Sprawdzanie szczelności głowicy kilka razy mnie zawiodło.
Byłem właśnie u mechanika na teście szczelności głowicy i głowica dobra jest . Dziś sprawdziłem stan oleju i jest na maksimum A było między min A Max więc trochę przybyło czyli tak jak na górze kolega napisał mogą być oringi na pompowtryskach lub gniazda wyrobione tak??
Głowica sprawdzona na szczelność? Sprawdzona chłodniczka egr?
przyczyną przegrzewania się silnika i bulgotania okazał się zatkany ten cienki wąż który idzie do zbiornika wyrównawczego , ale zmieniłem też przy okazji termostat (stary sprawdziłem w garnku był sprawny) zrobiłem tak że test szczelności głowicy , i też było OK .
czesc.miałem polo fakt ze starsze i był podobny problem.na miarce nie było sladu płynu ani w zdiorniczku nie było mazi ale była na korku wlewu oleju.usterkie znalazłem na odpowietrzniku nagrzewnicy,płyn ubywał w bardzo małych ilosciach po uszczelnieniu ubytki znikneły .pozdrawiam Tom Dodano po 16 czesc.miałem polo fakt ze starsze i był podobny problem.na...
Witam posiadam kompresor ze sprężarka WAN S1P-36 przestała pompować powietrze, zdjąłem głowicę sprawdziłem szczelność tłoków przeczyściłem zawory ssące i tłoczące płytki nie popękane i nic to nie pomogło co może być przyczyną.
Witaj. Firma, która zajmuje się obróbką silników zmierzy wał i powie Ci na który "wyda". Nawet jeśli jesteś mechanikiem, ta wiedza nie jest Ci IMHO potrzebna. Jak chcesz to zrobić porządnie, to od razu roztocz i wyhonuj blok i zrób głowicę. blok idzie do zakładu żeby zrobić najprawdopodobniej większe nadwymiarowe tłoki i sprawdzić szczelność głowicy...
Witam. Jeśli jazda z uszkodzonym wtryskiwaczem trwała zbyt długo to katalizator został uszkodzony (przegrzany?) lub padł kolejny wtrysk (paliwo ?) . Proponuję kontrolę ciśnienia sprężania -zdarzają się przypadki utraty szczelności głowicy na gniazdach zaworów. Powodzenia.
Jak leje wodę do chłodnicy to przelewa się ona przez otwory antymrozowe. Przelewa się do głowicy a z głowicy kanałami popychaczy do miski olejowej. Jeśli wypchło te u góry to pewnie i boczne ruszyło i nie wiadomo jak reszta. Jak dla mnie to głowica do zrzucenia tym bardziej że po zabiciu nowych broków należy wykonać test szczelności głowicy. Blok też...
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
stara uszczelka po prostu była okopcona na przeciwko 2 cylindra , a czy mechanik sprawdził szczelność głowicy to nie mam pojęcia , to mechanik z serwisu kia tyle że robił to prywatnie u siebie w warsztacie , czyli pęknięta głowica i 1300 zł wyrzucone w błoto ;/
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
Zapomniałem spytać... jak wymieniałeś uszczelkę to robiłeś szczelność głowicy tzn gniazda zaworowe, zawory czy głowica nie pęknięta?Wyreguluj luz zaworowy i jak nadal będzie źle to zbadaj kompresję w cylindrach. Jak w którymś znacząco odbiega od normy może kuleć na wolnych obrotach
Wg mnie głowica w górę i do wymiany uszczelka pod głowicą. Warto też sprawdzić szczelność samej głowicy.
Witam. Ubywa mi płynu w ziobrniczku wyrównawczym tak z 300ml-500ml co 500km, płyn śmierdzi spalinami, zrobiłem test na szczelność głowicy i wyszło że walnięta uszczelka albo pęknięta głowica. Jaki jest koszt w tym sillniku naprawy tego tak orientacyjnie i jakie części po drodze trzeba wymienić? Czy ewentualnie może lepiej używke silnik wstawić? Miałem...
Dziękuję lecz mam sygnał z warsztatu , że powodem mogą być przedmuchy z uszkodzonej głowicy/ bądź z powodu uszkodzonej uszczelki/ do układu chłodzenia , powodujące wzrost ciśnienia i w konsekwencji rozszczelnienia w najsłabszym miejscu chłodnicy , które widocznie jest w miejscu łączenia dwóch obiegów wody i oleju skrzyni biegów . Na razie muszę sprawdzić...
No u mnie właśnie trzeba zmienić prowadnice wydechowe i frezować gniazda. W piątek byłem sprawdzić szczelność głowicy wyszło że jest szczelna. Gościu powiedział mi że za wymianę prowadnicy bierze 20zł , a za frezowanie gniazda 15zł, do tego jeszcze przydało by się szlifnąć zawory wydechowe.
Witam, mam problem z moim Mini S R53. W aucie nie działa ogrzewanie, na postoju przy odpalonym silniku minimalnie czuć cieple powietrze tylko z lewej strony, dodatkowo po nagrzaniu silnika wywala płyn z wyrównawczego. Wymieniona pompa wody i termostat, nadal to samo. Układ odpowietrzony. Wykonałem test szczelności głowicy i również nie wskazuje na uszkodzoną....
Bez próby szczelności głowicy i obróbki gniazd zaworowych naprawa absolutnie bez sensu. Kup druga głowicę (około 50/100zł na kasacji), dotrzyj w niej zawory, wrzuć nowe uszczelniacze i składaj silnik. Potem porządnie wyreguluj instalację LPG bo to zapewne ona jest powodem wypalenia gniazda. Na pozostałych cylindrach wyraźnie widać ubogą mieszankę (białe,...
Zdjęcia uszczelki o które mn997 prosił No , ślicznie , wygląda , że pociekło przez jakieś pęknięcie w głowicy . Pewnie miałeś rację , że zrobiłeś to co zrobiłeś ,tylko czy to będzie skuteczne przy pęknięciu chłodzenia do otworu wtryskiwacza . Pozdrawiam . Jednak daj towocik .PS. "CÓŚ " Tam było i rozlazło się po ponownym dociśnięciu . Sprawdź szczelność...
Wpisz na alledrogo "tester szczelności uszczelki głowicy". Oglądałeś auto od spodu? Może cieknie gdzieś ten olej.
Tylko powrót to rurka o przekroju 1mm wewnątrz, jak piszesz wraca do pompki, pienienia się oleju też nie stwierdzam. Przedmuch ciężko określić przy tym silniku ale wszystko było sprawdzane szczelność głowicy, tuleja, tłok, pierścienie w idealnym stanie. Przy ciśnieniu 40bar raczej by odpadał przedmuch.
A przy wymianie uszczelki była sprzwdzana szczelność głowicy?, może mieć pęknięcie, objaw typowy przy pęknięciu lub lekkim "dmuchnięciu" uszczelki do kanału wodnego, i przy większej prędkości ciśnienie wypycha płyn z głowicy i temperatura szybko rośnie.
Poprawiłem w temacie, oczywiście BKC. Uszczelniacze na pompowtryskach to już nie moja działka wiec auto idzie do mechanika. Zastanawiam się czy można sprawdzić jakoś szczelność głowicy. Spróbuje zaślepić na ciepłym silniku powrót z pompy i podać 7 bar z kompresora na zasilanie pompy.
Witam,mam ten sam problem z moim m44 ,mogę spytać ile wyniosła cię naprawa twojego iesa ? Częściowa regeneracja głowicy, sprawdzenie szczelności, planowanie głowicy, usługa i nowy olej, całość to koszt ok 1600zł.
Szczelność głowicy sprawdzisz zaglądając do chłodnicy czy nie ma baniek na włączonym silniku przy odkręconym korku. Jeśli bądą bańki to głowica jest krzywa. Cylinder i tłok widać, że są przytarte (rysy). Kompresja idzie przez pierścienie widać to wyraźnie po sadzy w tym rejonie tłoka. Pytanie czy pierścienie zostały źle dobrane czy jest to efekt porysowanego...
Witam Mam taki problem z VW Touareg z silnikiem 2.5TDIi 174KM, ubywa w nim płynu chłodniczego. Byłem u dwóch mechaników, robili test na szczelność głowicy, sprawdzali chłodnicę EGR i nic, żadnych wycieków na zewnątrz, poziom oleju w normie, chcielibyśmy pomóc, ale niczego nie widzimy". Zadałem pytanie, czy może odpowietrzenie pompy wody jest drożne,...
Płaszczyznę głowicy zawsze można sprawdzić, jeżeli oddasz głowicę do zakładu który zajmuje się regeneracją to Ci sprawdzą płaszczyznę. Orientacyjnie głowicę możesz sprawdzić kładąc ją na szybie. Jeżeli trzeba to planuj - nie daj się skusić na grubsze uszczelki i inne półśrodki - koszt planowania nie jest jakiś zawrotny. Jak już będziesz miał wyjętą...
Japońskie głowice nie lubią się spawać,lepiej założyć używaną ale przed założeniem sprawdzić na szczelność.
szczelność głowica remont sprawdzić szczelność głowica sprawdzać szczelność głowica
stabilizator lt1083 gaznik zalewa silnik zasilanie konwertera multiswitcha
pralko suszarka pralka bosch wyświetlacz
Zmywarka cyka i wyłącza się - możliwe przyczyny Zmiana kanałów radiowych w aucie z Kanady na europejskie