Jaki prąd pobiera ten silnik?. Jest wzbudzany magnesami czy elektromagnetycznie?
Sprawdź kondensatory: rozruchowy i pracy.
Raczej mało prawdopodobne że do hulajnogi BLCD będzie działać bez czujników hall bo taki silnik jest bardzo słaby na niższych obrotach i potrzebuje bezwładność (luz) a w dodatku startuje powyżej 1000obr/min.
Reguluj zawory.
Jeśli wszystko szczelne to odpowietrz układ.
Kolego. Wygląda na to, że masz wszystko ok. Zorientuj się dokładnie jak jest podłączony reduktor. Wejście do nagrzewnicy ma prawie najwyższy poziom w samochodzie, co w przypadku złego podłączenia reduktora skutkuje tym że na wolnych obrotach płyn pędzi przez reduktor bo ma lżej a przy zwiększeniu obrotów dopiero zaczyna dawać przez nagrzewnicę. Sprawdź...
Można link do czyszczenia przepustnicy?
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Gdyby był winny siłownik to by ci samo opadało. Bardziej to wina pompy. Po drugie oryginalna miała 34L/min bardziej wydajna.
okazuje się że ten model PF2-400 ma obroty wirowania 400 obr/min fabrycznie co jest bardzo kiepskim wynikiem i niestety nic się nie da zrobić
Witam mam problem z zafirą 2.0 dth psg16 i blad P0400 gdy zimny jest samochod działa ok można jakieś 10 km przejechać i jest ok ale jak się nagrzeje wywala błąd p400 -4 i p0400 -5 ma ktoś pomyśl na takie coś podmieniłem egr przepływke z drugiego samochodu i dalej tak samo. Pozdrawiam. Ma ktoś jakiś pomysł.
Znajdź kumatego mechanika z clipem.
No coś jest nieszczelne. Sama pompa może też być już zużyta i słabo wydajna przy niskich obrotach.
Właśnie tak zacinał ze nie chce jej podnieść.
Jeździłem takim c-maxem 1.6 tdci 109km faktycznie poniżej 1800obr nie da się tym jechać, mały silniczek duża turbina= duża turbodziura choć turbina jest ze zmienną geometrią to to auto trzeba trzymać powyżej 2 tys. pozdr
Witam wszystkich a ja mam problem w Master 3.0 140 plandeka ze pali jak smok jadę prędkością do 100 km/godz i 15,16litrów na 100km, a moc ma i pali na strzała jak i rano tak i w dzień nie wiem gdzie mam ręce włożyć,odpinałem przepływomierz i nie było wielkiej różnicy z mocą, zapomniałem zapiąć wtyczkę i rano nie zapalił dopiero jak założyłem to na strzała...
Ładowarka od telefonu powinna działać, o ile wentylator będzie w stanie wystartować przy niskim napięciu. Będzie on jednak pracował na niższych obrotach (słabsze chłodzenie, ale ciszej). Jeśli nie będzie chciał wystartować, to dowolny zasilacz 12V o wydajności prądowej nie mniejszej niż 200mA (0.2A) nadaje się do zasilania takiego wentylatora.
W BMW bardzo często parałem się z brakiem mocy jedną z najczęstszych usterek to niedrożność wężyka który idzie z dołu kolektora do czujnika ciśnienie doładowania. Bardzo często zbiera się olej i gęstnieje i czujnik nie widzi ciśnienia turbiny i silnik nie idzie. Najlepiej wymienić na nowy Druga to nie właściwa dawka paliwa i silnik się nie zbiera po...
zgadzam się z kolegą proponuje zmienić pierścienie lub możliwe że kompresję pod głowicą... może też pomóc jeśli podniesiesz trochę iglice do góry.......
Pralkę oddałem na zlom
dodać jeszcze należy, że dwusuwy w ogóle nie lubią delikatnej jazdy (niskich obrotów), bo mają wtedy zbyt słabe smarowanie i to im szkodzi (przycierają się), tak jak i wały nie lubią wolnych obrotów bo rozbijają się łożyska igiełkowe, dwusuwy po prostu lubią "pałowanie" ;) zupełnie odwrotnie niż czterosuwy
Darowałem sobie. Ustawiłem optymalnie jak tylko mogłem (zmiana przerwy na świecy tylko pogarszała pracę). Znajomy zadowolony, dzieciaki też. Podobno jest teraz mocniejszy niż nowy:), dla mnie to jeszcze nie to... . Dzieki za pomoc.
jerzeli masz miernik (woltomierz) to normalnie zapalasz silnik i patrzysz jakie jest nap. na aku potem dodajesz gazu i patrzysz jakie jest przy wyrzszych obrotach i czy wogule się zmienia nap pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami(na niskich obrotach może być nawet koło 13V jak masz słaby aku a na wysokich powinno być powyrzej 14,2 V ew blisko 14 ale...
Skoro są ciepłe to raczej wszystko ok. Co do poziomu to powinien być właściwy, w przeciwnym wypadku może się zapowietrzać :) Prawidłowy poziom jest "do zgrzewu", chyba że masz jakieś oznaczenia. Pompa jest pod zbiornikiem wyrównawczym jak mnie pamięć nie myli. Myślę że dobrze by ją był podpiąć na krótko przy wyłączonym silniku i posłuchać :)
Kolego, jaka jest szerokość części roboczej (wieńca)? Bo mam projekt rębaka, w którym koła są szerokie na ok. 50mm. Węższe są za słabe - niskie obroty (ok. 100), duży moment obrotowy.
Witam. Mam problem z moim Mondeo. Przekopałem prawie cały internet i odwiedziłem wielu mechaników, niestety nie znalazłem nic co rozwiązuje mój problem. Może od początku... Kupiłem samochód dwa lata temu. Mondeo 2.0 Tddi 115KM. Chciałem uniknąć problemów z układem cr jednak... wjeździłem się w auto, z dołu słaby, po przekroczeniu 2 tysięcy obrotów auto...
A z samą turbiną?
Nie zamieniałem. Odłączyłem go tylko i tak samo się zachowywał. Z niskimi obrotami słabo ale na większych obrotach też falował i kopało go. Założyłem że jako silnik krokowy jest od niskich obrotów. Myślisz że należało by sprawdzić wymieniając na inny?
Ja mam astre I ,ale pewnie z podobnym silnikiem i objawy miałem inne ale skojarzyłem sobie że może być to samo .U mnie uszkodzenie było bardzo widoczne na 2 (przy wolnych obrotach) - szarpał. Uszkodzony był zawór recyrkulacji spalin (ERG) . Jeżeli jesteś zainteresowany to poczytaj na forum jest wiele informacji na ten temat:!:
za słaba iskra zacznij od świec-ale sprawdż resztę
Aham czyli najpierw logi a potem zobaczyć co robić. Powiem też że wydaje mi się że trochę więcej pali niż powinien około 6.5-7 tak mi się wydaje
To jest zabawka dla nastolatków, a nie środek transportu. Ich konstrukcja nie powinna pozwalać na przekroczenie 45 km/h (stąd typowo mają silnik o mocy 3,5-4 KM). Przyspieszenie można "regulować" poprzez wymianę zębatki zdawczej (mniejsza zębatka = lepsze przyspieszenie). Jak poprzedni kierowca był lekki, to mógł dać większą zębatkę, żeby mieć wyższe...
A więc jeśli ma obrotów: - 3000obr/min to ma moc 4kW - 1500obr/min to ma moc 4kW - 1000obr/min to ma moc 2.2kW - 750obr/min to ma moc 1,5kW Co do określenia liczby par biegunów(obrotów) to albo tachometr lub niech na uzwojenia spojrzy ktoś kto przezwaja silniki. Ale na moje oko po użebrowaniu obudowy uważam, że to albo 2 lub 4 biegunowy, silniki o niższych...
1. Sprzęgło możesz wyregulować także za pomocą śruby umieszczonej na dekielku kosza sprzęgłowego. 2. Przyczyn może być wiele, może go zalewać na wolnych- wyregulować gaźnik; powietrze, sprawdź wysokość iglicy, który ząbek, sprawdź jaka zębatka zdawcza, czy czasem nie ma kosza 70.
Tak, przeważnie jak jest chłodno na dworzu to po nocy lub dłuższym postoju jest strasznie słaby na niskich obrotach, oczywiście wystarczy przy gazować i wszystko wraca do normy. Przepustnica chyba odpada, bo w takim wypadku wystepuje falowanie, a to zupelnie odrebny objaw. Cewki też mam nowe, więc to nie to. Musi to być coś wspólnego z ssaniem...
A ja panowie dzisiaj przeprosiłem chińską myśl techniczną czyli gaźnik. Od jawki może i daje kopa ale pewnie brak króćca powoduje że jest dość słaby na niskich obrotach. Ale to by dało się przeżyć gorzej jest z brakiem, ssania. Jak silnik jest zimny to się dławi ,gaśnie i nie da się jechać. Na cieplejsze dni owszem tak ale na zimę to porażka. Chiński...
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
Witam. Posiadam młotowiertarkę makita hr2810,od pewnego czasu pojawił metaliczny stukot przy niskich obrotach,przy większej prędkości stukot zanika.Udar jest choć nie tak mocny jak był,co może być przyczyną tego stukotu.Wcześniej po włączeniu wiertarka zachowywała się jakby następowało pompowanie,teraz zamiast tego jest metaliczny stukot .
Diesle słabsze na niższych obrotach :?: :!: Chyba na odwórt - benzyna słabsza. --- chochlik coś namieszał, już poprawiłem
Da się go podejrzeć w trybie OBD, jeżeli tak to sprawdź korektę krótkoterminową jak wygląda gdy nie chce ciągnąć .
Jeśli masz słabe wiatry to : Robisz wielołopatowca ( nawet 12 łopat -- Ala wiatraki do pompowania wody na westernach ) + Przekładnia która dobierasz do obrotów smigła i potrzebnych obrotów prądnicy ( np 10:1 ). Oczywiscie najpierw musisz sobie zbadać charakterystykę prądnicy .
Przyczyn może być wiele.
Najlepiej będzie gdy zastosujesz silnik krokowy, który będzie poruszał przekładnią ślimakową. Przekładnia ślimakowa zapewni samohamowność a jej przełożenie będzie na tyle duże, ze wystarczy słabszy silnik. Poza tym wzrośnie dokładność regulacji szczególnie potrzebna przy niskich obrotach.
Witam Mam problem z pilarką MS 170. Piła odpala, ładnie pracuje na wolnych obrotach, ale niestety nie chce wchodzić na wysokie obroty, tak jakby brakowało jej mocy. Dodatkowo wydaje mi się, że ma trochę słabszą kompresję (nie ma wyraźnego szarpania przy pociąganiu za rozrusznik). Przypadkowo awaria ta zbiegła się ze zbyt mocnym naciągnięciem łańcucha...
Tak wiem że niskie obroty to słabe chłodzenie. Dziękuję wszystkim za pomoc .
Przy załadowanym potrzebujesz momentu. Nie szedłbym w 1.6benz, 1.8benz bo jak to wolnossąca benzyna, z momentem w niskim zakresie obrotów słabo. W tym aucie najlepszy jest 2.0HDI 90KM (stara prosta i niezawodna konstrukcja). Do tego oszczędny.
Nawet jeśli autor stosuje odpowiednią igle to ten silnik sobie z maszyną nie poradzi. Po prostu jest za słaby. Wiele lat temu przerabialem maszyne znajomemu poprzez zastosowanie silnika z reduktorem od polskiego magla. Ale przerobek bylo sporo. Można próbować niższego silnika tur2 ale nie jestem pewien czy wystarczy.
Ktm LC 2 iskra słaba na niskich obrotach na wysokich wogole nie ma zapłon dobry co mogło nawalic moduł też raczej dobry nie wiem co robić może ktoś pomoże
Witam. Sprawa dawno załatwiona. Nie pamiętam dokładnie, o co chodziło, ale o ile się nie mylę to zaciął się zaworek od wspomagania. Koszt naprawy u mechanika niecała stówka a jak poszukasz to może ktoś ci to taniej zrobi. Pozdrawiam
Hejka A jak auto zachowuje się przy jeździe na wyższych obrotach? Czy jest dynamiczne czy słabe? Zacznij od sprawdzenia ustawienia zapłonu. Przy okazji możesz sprawdzić stan świec i przewodów WN oraz ustawienie zaworów. Pozdrawiam
niski obrót automat mercedes niski obrót niski obrót mazda
centralny zamek schemat kolory mocne radio samochodowe pralka amica blokada drzwi
wozek widłowy nissan wozek widłowy
Jak zmieniać biegi w ciągniku Deutz-Fahr DX 145? Wytrzymałość profilu aluminiowego 100x200x4 mm na 4 metry