Jaki prąd pobiera ten silnik?. Jest wzbudzany magnesami czy elektromagnetycznie?
Kolego. Wygląda na to, że masz wszystko ok. Zorientuj się dokładnie jak jest podłączony reduktor. Wejście do nagrzewnicy ma prawie najwyższy poziom w samochodzie, co w przypadku złego podłączenia reduktora skutkuje tym że na wolnych obrotach płyn pędzi przez reduktor bo ma lżej a przy zwiększeniu obrotów dopiero zaczyna dawać przez nagrzewnicę. Sprawdź...
Reguluj zawory.
Znajdź kumatego mechanika z clipem.
Gdyby był winny siłownik to by ci samo opadało. Bardziej to wina pompy. Po drugie oryginalna miała 34L/min bardziej wydajna.
Można link do czyszczenia przepustnicy?
Jeździłem takim c-maxem 1.6 tdci 109km faktycznie poniżej 1800obr nie da się tym jechać, mały silniczek duża turbina= duża turbodziura choć turbina jest ze zmienną geometrią to to auto trzeba trzymać powyżej 2 tys. pozdr
zgadzam się z kolegą proponuje zmienić pierścienie lub możliwe że kompresję pod głowicą... może też pomóc jeśli podniesiesz trochę iglice do góry.......
Aham czyli najpierw logi a potem zobaczyć co robić. Powiem też że wydaje mi się że trochę więcej pali niż powinien około 6.5-7 tak mi się wydaje
Kolego, jaka jest szerokość części roboczej (wieńca)? Bo mam projekt rębaka, w którym koła są szerokie na ok. 50mm. Węższe są za słabe - niskie obroty (ok. 100), duży moment obrotowy.
W BMW bardzo często parałem się z brakiem mocy jedną z najczęstszych usterek to niedrożność wężyka który idzie z dołu kolektora do czujnika ciśnienie doładowania. Bardzo często zbiera się olej i gęstnieje i czujnik nie widzi ciśnienia turbiny i silnik nie idzie. Najlepiej wymienić na nowy Druga to nie właściwa dawka paliwa i silnik się nie zbiera po...
A ja panowie dzisiaj przeprosiłem chińską myśl techniczną czyli gaźnik. Od jawki może i daje kopa ale pewnie brak króćca powoduje że jest dość słaby na niskich obrotach. Ale to by dało się przeżyć gorzej jest z brakiem, ssania. Jak silnik jest zimny to się dławi ,gaśnie i nie da się jechać. Na cieplejsze dni owszem tak ale na zimę to porażka. Chiński...
Tak, przeważnie jak jest chłodno na dworzu to po nocy lub dłuższym postoju jest strasznie słaby na niskich obrotach, oczywiście wystarczy przy gazować i wszystko wraca do normy. Przepustnica chyba odpada, bo w takim wypadku wystepuje falowanie, a to zupelnie odrebny objaw. Cewki też mam nowe, więc to nie to. Musi to być coś wspólnego z ssaniem...
Skoro są ciepłe to raczej wszystko ok. Co do poziomu to powinien być właściwy, w przeciwnym wypadku może się zapowietrzać :) Prawidłowy poziom jest "do zgrzewu", chyba że masz jakieś oznaczenia. Pompa jest pod zbiornikiem wyrównawczym jak mnie pamięć nie myli. Myślę że dobrze by ją był podpiąć na krótko przy wyłączonym silniku i posłuchać :)
jerzeli masz miernik (woltomierz) to normalnie zapalasz silnik i patrzysz jakie jest nap. na aku potem dodajesz gazu i patrzysz jakie jest przy wyrzszych obrotach i czy wogule się zmienia nap pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami(na niskich obrotach może być nawet koło 13V jak masz słaby aku a na wysokich powinno być powyrzej 14,2 V ew blisko 14 ale...
dodać jeszcze należy, że dwusuwy w ogóle nie lubią delikatnej jazdy (niskich obrotów), bo mają wtedy zbyt słabe smarowanie i to im szkodzi (przycierają się), tak jak i wały nie lubią wolnych obrotów bo rozbijają się łożyska igiełkowe, dwusuwy po prostu lubią "pałowanie" ;) zupełnie odwrotnie niż czterosuwy
Da się go podejrzeć w trybie OBD, jeżeli tak to sprawdź korektę krótkoterminową jak wygląda gdy nie chce ciągnąć .
Witam. Niedawno zakupiłem simka i mam kilka problemów z tą maszynką. 1. Simson ciągnie na sprzęgle. Regulowałem na manetce ale to nic nie dało. 2. Motorek jest bardzo słaby na niskich obrotach. Żeby ruszyć trzeba mu dać prawie maksymalne obroty, tak samo przy zmianie biegów, bo gdy ruszam normalnie simson jakby się dusił, ale jak już wejdzie na swoje...
Witam, młot jak w tytule ma słaby udar. Na niskich obrotach udar jest delikatny. Na najwyższych jest słaby jak na 10J. Czytałem że może to być zużycie o-ringów bijaka. Które elementy sprawdzić ? https://obrazki.elektroda.pl/7147387400_...
Tak wiem że niskie obroty to słabe chłodzenie. Dziękuję wszystkim za pomoc .
Nie krzycz / duże litery/ , nic nie rozumiesz - niskie ciśnienie na listwie ,może być również z powodu słabego akumulatora - niskie obroty rozruchowe. Po plaku obroty wzrastają i ciśnienie paliwa wzrasta. Resztę sobie doczytaj!
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
miałem astrę II tylko 1.6 16V. Objawy były te same. był bardzo słaby przy starcie niskich obrotów potem rakieta. nie robiłem z tym nic. Może dlatego że jeździłem służbową astrą z takim samym motorem i zachowywał się tak samo. Ale może w obydwóch było coś zepsute a może ten typ tak ma..
Witam. Sprawa dawno załatwiona. Nie pamiętam dokładnie, o co chodziło, ale o ile się nie mylę to zaciął się zaworek od wspomagania. Koszt naprawy u mechanika niecała stówka a jak poszukasz to może ktoś ci to taniej zrobi. Pozdrawiam
Może być za słaby do ciągnika .
Raczej mało prawdopodobne że do hulajnogi BLCD będzie działać bez czujników hall bo taki silnik jest bardzo słaby na niższych obrotach i potrzebuje bezwładność (luz) a w dodatku startuje powyżej 1000obr/min.
Pewnie skończyło się któreś łożysko i nie może się rozpędzić. A dymi z przeciążenia i słabego chłodzenia.
Sprawdź kondensatory: rozruchowy i pracy.
Zakładając, że pasek i naciągacz jest w porządku to powodem usterki może być pompa wspomagania lub maglownica. Uszkodzenie pompy wspomagania można bardzo łatwo określić, porównując jej pracę na niskich i wysokich obrotach silnika na postoju. Jeśli jest różnica (przy niskich obrotach słabe wspomaganie, przy wyższych wyrażnie lepsze) to wina jest po stronie...
Średnica drutu decyduje o dopuszczalnym prądzie obciążenia, a strumień magnetyczny, obroty i ilość zwojów decydują o wyindukowanym napięciu. Prądnica nawinięta drutem 1,2mm może być trwale obciążona prądem ok. 4A na fazę, czyli po wyprostowaniu ok. 12A dla całej prądnicy 3-fazowej. Jeżeli na skutek niskich obrotów lub słabego strumienia magnetycznego...
Witam Mam problem z gazem, strasznie muli przy niskich obrotach (tylko na lpg), po wciśnięciu pedału gazu bardzo słabo przyspiesza do ok 3 tys obrotów potem nagły strzał mocy i dalej ciągnie już dobrze. Dodam ze instalacja 2 generacji i że rano jak jest chłodno to jest w miarę dobrze ale przy temperaturze ok 25-30 stopni już tragedia. Czyli im cieplej...
Ten typ tak ma. Nie bierze prądu na światła z akumulatora tylko z cewek. Małe obroty = słabe światła.
Może zobacz najpierw stan poduszek silnika i skrzyni biegów. I czy ktoś nie założył jakichś słabych zamienników.
Wygląda to na to, że pralka przed wirowaniem próbuje rozłożyć prany "materiał" równo, symetrycznie w bębnie. Być może tak się dzieje wtedy, gdy wsad do pralki jest "kilogramowo" duży (przeładowany, zbyt pełny bęben pralki), prane rzeczy, to duże ciężkie pojedyncze sztuki (koce, jakieś kurtki itp.) i pralka nie radzi sobie z ich równym rozłożeniem w...
Kupiłem 4000 i zwracam. W mojej opinie sprzęt nie warty swojej ceny. Na niskich obrotach bardzo słaby moment. W rezultacie nie nadaje się do wiercenia. Na niskich obrotach wiertło będzie się zatrzymywać a na wysokich topić plastik zamiast wiecić. Dodatkowo bardzo się grzeje nawet na bez obciążenia. W tej cenie rozwiązania powinny już być lepsze. Tak...
Hejka A jak auto zachowuje się przy jeździe na wyższych obrotach? Czy jest dynamiczne czy słabe? Zacznij od sprawdzenia ustawienia zapłonu. Przy okazji możesz sprawdzić stan świec i przewodów WN oraz ustawienie zaworów. Pozdrawiam
Witam. Rover 45 słaby od dolnych obrotów, dopiero przy 2800 rpm osiąga 0,7 bara i czuć, że ciągnie. Ze sztangą i klapka w turbinie wszystko ok. Proszę o pomoc.
Teraz nie napiszę ci jaka pompa, bo nie wiem ....jutro... Schemat byłby dobry.... Koło rozrusznika na pewno nie ma...tylko z tyłu oporność ok 400 ohm... Pani twierdzi, że wszystkie problemy z silnikiem (że niby słaby, źle odpala, niskie obroty, gaśnięcia na zimnym) stały się po demontażu skrzyni, sprzęgło itp
witam bardzo częstym uszkodzeniom w tych modułach ulegają przekaźniki wypalone styki lub słaby styk
okazuje się że ten model PF2-400 ma obroty wirowania 400 obr/min fabrycznie co jest bardzo kiepskim wynikiem i niestety nic się nie da zrobić
Skrzynia na wykonczeniu albo niski stan oleju.
No silniczek nie musi być super mocny, wystarczy taki słaby, byle by miał siłę obrócić ten talerz ze sklejki, wystarczy że będzie robił 2-4 obroty na minutę Silnik z mikrofalówki będzie idealny.
Jeśli wszystko szczelne to odpowietrz układ.
Pod filtrem masz wentylek do pomiaru ciśnienia na listwie. Na upartego wystarczy zwykły manometr/pistolet do pompowania i wiesz wszystko na temat zasilania paliwem Ed: Przejrzałem jeszcze wczoraj filmiki jakie miałem nagrane z nocnego odpalania. Dokładnie wyglądało to jak palenie zajeżdżonego diesla na mrozie, najpierw zero reakcji, po kilku próbach...
Jak można sprawdzić czy jest przestawiony ?
Witam. Mam problem z moim Mondeo. Przekopałem prawie cały internet i odwiedziłem wielu mechaników, niestety nie znalazłem nic co rozwiązuje mój problem. Może od początku... Kupiłem samochód dwa lata temu. Mondeo 2.0 Tddi 115KM. Chciałem uniknąć problemów z układem cr jednak... wjeździłem się w auto, z dołu słaby, po przekroczeniu 2 tysięcy obrotów auto...
Obstawiam dwumasę i słaby rozrusznik
Jakie, docieranie. Na niskim obrotach i jak stoi ma słabe chłodzenie. Trzeba było jeździć. Kompresja idzie do karteru więc silnik nie jest szczelny.
raz mi obroty po wrzuceniu na luz podczas jazdy zatrzymywały sie na 2000obr/min(przez około 10km za kazdym razem gdy wrzucałem luz) po przegazowaniu zgasł-odpaliłem i wszystko oki czasem zatrzymują sie na 1200 lub 1500 obrotow przy hamowaniu silnikiem ale po chwili spadają do normalnych(wtedy własnie czasem nim szarpie) przed wymiana rozrządu były takie...
Witam, Sprawdz czy nie rizkrecil sie rozrząd(luz zaworów) W tych rzechach jest to nagminne...Za duże luzy powodują słabe napełnianie cylindra mieszankąi objawy to spadek mocy.Na luzie bez napędu czesto jest ok,obroty itp ale pod obciążeniem słaby...
Cóż, z kolektorem będę musiał podjechać do warsztatu, tego sam nie zrobię. Może rozebrałbym i oczyścił, ale po złożeniu nie odpowietrzę układu paliwowego. Poza tym druga rzecz która wyszła na diagnostyce, doładowanie turbiny jest bardzo słabe. Czy to jest również spowodowane tym błędem ?
Mam problem z moim golfem II rocznik 89 z gaźnikiem. Zaczęło się z problemami z zapaleniem go i tym że na niskich obrotach gasł silnik, wymieniłem kopułkę, świece, przewody wysokiego napięcia i palec rozdzielacza. W dalszym ciągu jest słaby. Proszę o pomoc.
Pan od płyty powiedział mi że jeszcze nie miał takiego przypadku. Mówi, że może wina słabych magnesów w silniku i kazał go sprawdzić na jakims innym zasilaczu ( szybko odłączając i zwierając przewody)
Pompa do wymiany, małe obroty niskie ciśnienie.
W takim razie druga część mojego pytania/sugestii - popatrz czy są impulsy na wtryski jak kręci i nie chce zapalić, jeśli nie ma to jest problem z czujnikiem obrotów (położenia wału) - jak się zagrzeje na stojącym silniku przy niskich obrotach daje za słaby sygnał.
No to tylko soft ale raczej wykres jest taki (tak to inżynierowe w VW zaprojektowali ) bo turbo małe i słabe. Przy niskich przepływach jeszcze robi ciśnienie ale wyżej trzeba już uważać by nie odleciało (za duże obroty turbo).
Sztomel, napisz mi czy można i w jaki sposób sprawdzić to co piszesz wskaźnikiem podciśnienia. Zakupiłem specjalnie takowy ( do -1 bar ) i zapinając go w obwód podciśnienia tu przy tym co odchodzi do hamulca mam ok 0.8 bara na postoju a zapinając zamiast sprężarki ok - 0.5. Nie wiem czy dobrze to robię. Te wartości są stałe. Co do zamiany tych zaworów...
Nic nie piszesz o mocy jaką możesz uzyskać z turbiny przy niskim napięciu (słaby wiatr, wolne obroty) Jeżeli chcesz np. zasilić LED o mocy 50W to użyteczne dla ciebie będzie napięcie przy którym uzyskasz minimum 60W mocy prądnicy.
Witam.Mam Renaulta Lagune II z 2002r. 1.9 dCI 120 KM z samochodem jest problem ponieważ jest słaby na niskich obrotach ożywać zaczyna przy 3 tyś. obrotach ale i tak nie ma takiej mocy jak powinna , gdy się ją gniecie to w miarę przyspiesza ale kiedy się wrzuci 4,5,6 bieg przy niskich obrotach i chce się przyspieszyć to wyrzuca błąd DF301(nieszczelność...
Kolego trochę mało danych podałeś o skuterze tj. czy jest to 2T czy 4T. Jeśli silnik wchodzi na obroty i nie "ciągnie", to może uszkodzony jest wariator, pasek napędowy lub sprzęgło. Możesz sprawdzić poprawność działania tej przekładni demontując lewy dekiel silnika. Po uruchomieniu silnika i zmianie obrotów z niskich na wysokie (i odwrotnie) pasek...
Witam mam problem z moim Deutz-Fahrem Agroplus 85 z 2003 roku. Ciągnik po odpaleniu ma niskie obroty i jest bardzo słaby, w momencie gdy się zagrzeje do około 30-50 stopni moc wraca, ale zamiast tego obroty silnika na biegu jałowym są wysokie około 1000 - 1200. Proszę o pomoc.
Być może rozrusznik jest 24V ponieważ w budowie niczym się nie różni od 12V natomiast alternator musi być 12V bo z tego nic nie pasuje za duży koszt przeróbki. Natomiast jeśli chodzi o słabe ładowanie mogą być za niskie obroty, chociaż przy dobrym obroty po wzbudzeniu nie mają większego znaczenia.P
Nie, rozjasniaja sie tylko minimalnie, tak ze mozna zauwazyc roznice w swieceniu ale do normalnego swiecenia jeszcze bardzo duzo im brakuje. Co wiecej, przyrost jasnosci swiecenia nie jest proporcjonalny do obrotow. Po delikatnym dodaniu gazu rozswietlaja sie tylko troche i jasnosc nie rosnie nawet na full obrotach
Zafira b 1.6xep 105KM. Ma moc, na 5 biegu można sopkojnie i 50km/h jechać i dodając gazu przyśpiesza tyle że ma muli i nie chodzi tu tylko o tą sytuację bo to było by normalne, ale nawet chcąc jej dać od startu 1wszy 2gi 3ci bieg żeby ostro przyśpieszyć to się nie da, nie wkręca się ostro na obroty.
POmierz napięcie tylko na alternatorze na obrotach ok 2000obr/min . Jeśli nadal napięcie będzie niskie alternator do wymiany.
Witam wszystkich a ja mam problem w Master 3.0 140 plandeka ze pali jak smok jadę prędkością do 100 km/godz i 15,16litrów na 100km, a moc ma i pali na strzała jak i rano tak i w dzień nie wiem gdzie mam ręce włożyć,odpinałem przepływomierz i nie było wielkiej różnicy z mocą, zapomniałem zapiąć wtyczkę i rano nie zapalił dopiero jak założyłem to na strzała...
regulacja luzów zaworowych pomogła bardzo dobrze , jeden z zaworów miał za małą lukę w zasadzie nie miał żadnej a objawy były następujące , piszę jeśli ktoś będzie miał podobny problem kiedykolwiek : - ciężkie odpalanie na zimnym - lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym - słabe zbieranie się w szczególności na jedynce - na niskich obrotach wypadanie...
Mam nadzieję, że chodzi Ci o silnik do przestawiania głowicy, a nie do napędu płyty. Poniżej schemat regulatora napięcia o wydajności prądowej do 0,5A i dane katalogowe LM317. Jednak przy niskim napięciu silnik może nie mieć wystarczającego momentu obrotowego (może być za słaby do obrócenia steru). W takim przypadku lepiej jest dać przekładnię z kółek...
Witam. Mi też takie coś się przytrafiło w audi a4 b6 1.6 ALZ. Najpierw silnik się zadławił, wcisnąłem sprzęgło, obroty spadły i po sekundzie wróciły do normalnego poziomu. Gdy jechałem dalej zauważyłem że samochód jest mułowaty, wolno wchodzi na obroty i jest słaby. Na wyższych obrotach czuć jakby iskra przerywała. Jechałem tak 100 kilometrów autostradą,...
Nie wiem jak za bardzo, ale tam są 2 kondensatory połączyłem je równolegle żeby zwiększyć ich pojemność ponieważ jeden nie wystarczał (silnik nie ruszał nawet bez obciążenia). Teraz rusza tak jak opisałem, po puszczeniu rozruchu staje i buczy. Nawet jeśli kondensator byłby uszkodzony to chyba służy on tylko do rozruchu. Po rozruchu, bez obciążenia kiedy...
Witam wszystkich, mój problem tkwi w tym, że moja Audi A6 C5 1.9 TDI AVF (zrobiona mapa na ok. 160KM) bardzo słabo się wkręca na niskich obrotach. Dodam, że turbo było po regeneracji, tylko nie wiem czy dobrze ustawili sztangę i jakie powinno być ciśnienie. Na wakumetrze wychodziło lekko ponad 0,7 bar, czy to dobrze?
Witam podczas jazdy quadem z wypiętym akumulatorem podczas wciśnięcia sprzęgła quad nabiera bardzo wysokie obroty i prawie niemożliwa jest redukcja na niższy bieg. Obok gaźnika posiadam śrubę regulacyjną od obrotów i podczas odpalania podkręciłem na wyższe obroty aby odpalić gdyż mam słaby akumulator gdy odpalił wyrównałem obroty na niskie ale podczas...
To coś to servo hamulca wspomaganie podciśnieniowe możliwe że uszkodzone ale wtedy masz słaby hamulec
Jeśli jest słaby to może wydmuchało simmering na wale ale wtedy w ogóle nie dałoby się jechać. Na pewno nie ma jakiegoś paprocha w dyszy głównej lub na dnie gaźnika? Jeśli zatkana jest dysza główna to właśnie da się jechać na lekkim ssaniu
Też myślałem o szczotkach, bo były praktycznie zużyte, ale założyłem nowe i bez żadnej poprawy. Styki również wyglądają bardzo dobrze, bez żadnych wypaleń itd. A jakby był słaby styk, to na pewno byłoby coś na nich widoczne.
najpierw twierdzisz że nie ma takiej regulacji Nigdzie tak nie twierdziłem. Twierdzę tylko że niewiele samochodów ma ją sensowną, czyli z pomiarem temperatury akumulatora. nie widzę powodu by alternator podczas jazdy miejskiej był bardziej obciążony Krótkie odcinki to doładowywanie akumulatora po rozruchu, włączone ogrzewanie szyb/y, lusterek, foteli,...
Masz malą ilość gazu, wiatraki jak są 2 to najczęsciej działają jednocześnie na niskich obrotach.
Witam Przyczyną był wadliwy wirnik (nowy zresztą). Podejrzewam że miał zbyt niskie obroty i stąd słaby udar. A jeszcze mam pytanko w którą stronę powinien się kręcić bo nie mam pewności czy dobrze podłączyłem (chłodzenie ma przebiegać poprzez pokrywę górną -wentylator-wirnik -i wylot powietrza w kierunku grotu?) czy odwrotnie od dołu (grotu)do góry...
Ilość benzyny nie przekłamuje ? , zmierz napięcie ładowania przy tak wysokich obrotach!
Przecież to norma pompa wody wsadzona jakaś lipa, czyli tani zamiennik i na niskich obrotach nie daje rady.
skaktus, sprawdź specyfikację producenta to się zdziwisz, ile taka Noctua potrafi przepchać przy takich obrotach. Wydajność nie jest mierna, uwierz mi. Standardowe 12 na u12p brata są KOMPLETNIE nie słyszalne na tle czegokolwiek innego. Odbiegamy jednak od tematu, ale nieprawdą jest, że niskie obroty i hałas to słaby przepływ powietrza ;)
Przyjaciele! Czy ktoś ogarnięty mógłby rzucić okiem na moje logi w 1.8t aum a3. Od początku posiadania auta mam dziwne problemy z doładowaniem. Na jedynce auto ma słabiutkie doładowanie, gdzieś pod koniec obrotów łapie chyba dopiero zadane doładowanie, na dwójce ładnie dopiero przy końcu jakby lekko slabnie, na trójce przy wyższych obrotach bieda. Poniżej...
Darowałem sobie. Ustawiłem optymalnie jak tylko mogłem (zmiana przerwy na świecy tylko pogarszała pracę). Znajomy zadowolony, dzieciaki też. Podobno jest teraz mocniejszy niż nowy:), dla mnie to jeszcze nie to... . Dzieki za pomoc.
Jeśli posiadasz miernik to zmierz napięcia na zasilaczu pod obciążeniem. Te FEEL III po kilku latach pracy potrafią solidnie zaniżać napięcia. Może to w efekcie powodować słabe obroty wentylatorów i brak stabilności pracy komputera.
Widocznie albo mostek źle zalutowany albo słabej jakości tam się nic innego nie psuje.P
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Witam, wznawiam temat ponieważ czytałem wiele opinii na temat "produktu" Jana Gulaka ale jedyne co zauważyłem to albo gdybania, albo negowanie tego wynalazku lecz ani razu nie widziałem żeby ktokolwiek to zamontował w swoim silniku. Otóż ja jestem w trakcie usprawniania. Stworzyłem takową instalację w swoim volvo 740 z silnikiem 2.4 TD. Rezultaty na...
Tak odpowietrzałem kilka razy według zaleceń ale nadal nic nie którzy sugerują że to może być pompa wody że jest słaba i nie potrafi pompować na niskich obrotach sam już nie wiem co to może być Dodano po 59 Nagrzewnicę kupiłem nową z nowym zaworem
To występuje tylko podczas jazdy??? Silnik musi być włączony??? Zgaś silnik i zobacz czy np z jakiejś górki szumi czy cisza. I na zgaszonym silniku będziesz miał słabe hamulce.
Witam Mam problem z gaśnięciem silnika. Postaram się to w miarę jasno opisać co się dzieje. Silnik gaśnie jak się naciśnie pedał gazu i puści – nie za każdym razem zgaśnie. Jak się wkręci do niedużych obrotów i zwolni pedał gazu to zazwyczaj gaśnie. RZADZIEJ gaśnie jak się wkręci na wyższe obroty i zwolni pedał gazu. Jest to hamowanie silnikiem...
Jeżeli prąd przy danym napięciu wyjściowym będzie wyższy od przewidzianego dla danego stabilizatora, to tenże stabilizator będzie grzał się aż do trwałego uszkodzenia. O to bym się nie martwił, mam bardzo słaby alternator. MAX 160W. Przewinąłem go, aby dawał niskie napięcie przy niskich obrotach, za to duży amper, aby w czasie jazdy ładować czy grzać...
Słynny silnik cdti opla. ...tylko, że to silnik Fiata, a nie Opla. Trochę niskie ciśnienie do rozruchu, jakie obroty na rozruszniku? Może słaby akumulator albo uszkodzony rozrusznik. Te silniki są bardzo wybredne jeśli chodzi o obroty potrzebne do rozruchu. Po włączeniu zapłonu ZAWSZE grzeją świece, jak zostawisz na dłużej włączony zapłon i dopiero...
Jak zwiększyć obroty wirowania w pralce Bosch WFB 1102? Konstrukcyjnie ma 600.
Przetwornica ok. Ale mam pytanie dostosowanie napięcia do 14v, wydaje mi się chodź mogę się mylić dość trudne tym potencjometrem bo musiał bym ustawić go przy maksymalnej pracy turbiny. A jak będzie słaby wiatr to napięcie wyjściowe będzie niskie ustawie na 14v to ok. A jak będzie miała większe obroty to jak to wtedy ustawić. Chodź może mój tok rozumowania...
Podłącze się pod wątek;-).. Eksperymentuję z tym regulatorem z Elektora - i najlepsze efekty "mocowe" uzyskałem z następującymi wartościami: P1= 1k, C1=10nF. Jednak przy niskich obrotach silnik jest bardzo słaby - ma czasem nawet problemy z ruszeniem. Znacznie lepszy efekt jest podczas zwykłej regulacji napięciowej- przy porównywalnych obrotach, "moc"...
Diesle słabsze na niższych obrotach :?: :!: Chyba na odwórt - benzyna słabsza. --- chochlik coś namieszał, już poprawiłem
zapewnie albo napęd jest nie wyregulowany albo słaba kompresja. Napisz więcej szczegółów czy pracuje na wysokich obrotach podczas rozpędzania czy na niskich jakie obroty ma jak już się rozpędzi czy jak podniesiesz koło to czy ma siłę wkręcić się na obroty itp
Ok, czy słabe światła/klakson to nowa sytuacja? Tzn wcześniej było lepiej, a ten problem o którym piszesz pojawił się nagle? Ogólnie rzecz biorąc brak akumulatora nawet niewielkiej pojemności to kiepsko, nie ma co potrzymywac napięcia dla tych świateł czy klaksonu, przy niskich obrotach silnika. Generalnie rzecz biorąc prądnica na niskich obrotach nie...
Wystarczy porównać napięcie na klemach akumulatora z napięciem na zaciskach alternatora (masa silnika i śruba na alternatorze) powinny być prawie identyczne napięcia. Jeżeli się różnią sprawdzamy instalację miedziana taśma przy pasie tylnym kabel alternator rozrusznik akumulator (szczególnie połączenie przy rozruszniku często się obrywa) klemy i kable...
witam. sprawdziłem to lewe powietrze i niema nigdzie wszystkie uszczelki sprawne. poza tym wczoraj sprawdziłem pompe paliwa i działa, przełożyłem cały gażnik z silniczkiem krokowym,wtryskiwaczem, czujnikiem przepustnicy i nic sprawdziłem takze układ zapłonowy przełożyłem wszystkie przewody i przełożyłem jeszcze modół zapłonowy. i to co wcześniej pisałem...
szarpie niskich obrotach gaśnie niskich obrotach jazda niskich obrotach
wyłącznik przedlicznikowy mruga zielony dioda oporniki radia
esp32 radio internetowe integra tylko zegar
Schematy RTX32: przekaźnik czasowy czy moduł alarmowy? Alarm termostatu granicznego w piecyku Beretta