Witam.Proponuję na czas rozruchu dołączyć dodatkowy kondensator np: 100uF. .Pozdrawiam
Oczywiście, słaby styk przy rozruchu to wydzielanie bardzo dużej ilości ciepła albo nawet znaczne iskrzenie.
NIc nie odkręcaj tylko zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu.
Wstaw zdjęcie silnika , z widoczną tabliczką zaciskową. Sprawdź ciągłość uzwojeń.
To chyba należy wrócić do fachowca z reklamacją że jest nie tak jak powinno być.
Witam! To może być problem związany z akumulatorem, jest już słaby i przy rozruchu napięcie spada do niskiej wartości, bo potrzeba dużo prądu do kręcenia rozrusznika. Pozdrawiam.
Witam Czyli silnik na biegu jałowym niby pracuje poprawnie. A cały mechanizm nie ma jakiś dodatkowych oporów mechanicznych? Tzn. łóżyska .panewki. Warto sprawdzić pojemność tego kondensatora. Bo wnioskuję że jest to silnik indukcyjny jednofazowy. A czy silnik ma tylko problem przy starcie czy też stracił moment. Pozdrawiam.
Po montażu zaworów ssących silnik uruchamia się, nie osiąga obrotów znamionowych, pracuje non stop z prądem od 30 do 31A, mimo to da się go przełączyć na trójkąt, światła przygasają, pobór prądu na trójkącie po przełączeniu 6.5A, rośnie do 10A przy ciśnieniu 7bar. Przecież jasno widać że w gwiezdzie jest za słaby, do rozruchu i należało by zastosować...
Nie był ostatnio wymieniany akumulator, albo za słaby do rozruchu i odcięło systemy ?
edytowałem w tym czasie post, chłopaki z Audi A3 jednoznacznie wskazują na słaby prąd w czasie rozruchu lub poziom płynu w układzie hamulcowym - ale warunek - sygnał + kontrolka
,,Zamienił stryjek siekierke na kijek..'' Po pierwsze zasilacz jest za słaby. PC podczas rozruchu pobiera największy prąd. A w tym przypadku może go brakować. Jak masz możliwość pożycz od kogoś mocniejszy i wtedy spróbuj. Jeżeli dalej nie ruszy, to trzeba sprawdzać każdy element oddzielnie. Czekamy na testy.
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
Teraz pytanie , czy ma smarowanie pod ciśnieniem , tak jak to jest w oryginale , czy też rozbryzgowo i łapie mu na panewce ?? Jak ma ciężko ruszyć niech sprawdzi najpierw , czy da się przekręcić ręcznie ? Bo może problem tkwi w czym innym ?? :| Dodano po 5 Ciśnienia raczej nie tworzy , bo napisał , że z wyjścia prosto do atmosfery , więc może za gęsty...
więc zbiorniczek jest pusty sprawdzone zarówno ciśnienie jak i świece są ok przynajmniej tak mówi komputer jeśli powodem słabego rozruchu jest brak płynu eolys to bardzo dobra informacja za tą i inne dziękuję i życzę miłego dnia
Zasilacz musi być na 24 V lub regulowany od przykładowo 3 do 25 V. Prądowo zaś dobrze by było aby miał około 10 A lub więcej. Obecnie Twój zasilacz jest za słaby do rozruchu i działa zabezpieczenie zwarciowe.
Wiem że odgrzewam czteroletniego kotleta , ale w moim przypadku (taki sam wóz) błędy zapisują się zawsze podczas rozruchu, winą jest słaby akumulator albo za duży prąd pobierany przez rozrusznik. Jeśli odpalam go z drugą baterią podłączoną kablami problem nie występuje.
Popraw styki uzwojenia na komutatorze/ na początek.
przy tym "brzęczeniu" próbowałem mupomóc kluczem 19 żeby wyeliminować problem z kondensatorem. I ruszył? Wydaje mi się, że to będzie kondensator. Kondensator pracuje cały czas, a nie tylko przy rozruchu. Jeśli jest słaby to silnik traci swój moment obrotowy. Wystarczy, że na ślimaku pojawi się większy opór i zatrzyma się wszystko.
Zbyt duży spadek napięcia akumulatora podczas rozruchu - słaby akumulator, lub (w niektórych autach) wyłączanie zasilania radia (+UB) na czas rozruchu. Na próbę, podłącz +UB radia (żółty kabel) bezpośrednio z plusowej klemy akumulatora.
S2055 są za słabe i nie wytrzymują "kopniaka" podczas rozruchu TV, jeżeli trafopowielacz jest marnym odpowiednikiem co ma się w przypadku FARADa. Daj BU508DF i po problemie. Miałem ten sam problem co Ty z tym FARADem
Podany link nie mogę otworzyć. Są silniki indukcyjne bez rozruchu, np. pompy wodne pralek, zmywarek i prawie zawsze powodem słabego rozruchu jest luz ułożyskowania. Ponieważ masz obudowę zamkniętą nie możesz sprawdzić luzów. Są dwa łożyska, więc możesz mieć luz na tym drugim. Każdy silnik ma podaną moc lub natężenie prądu pracy, który należy pomierzyć...
Zasilacz może być zbyt słaby do rozruchu tego dysku. I nie radził bym robić więcej prób na tym zasilaczu bo uwalisz ten dysk.
5240 No signal from tachograph P3 Czyli tacho nie działa > brak sygnału 1302 Undervoltage at terminal 15 Spadek (lub brak) napięcia "po stacyjce". 8091 Not transmission output speed Brak sygnału prędkości na wyjściu skrzyni. Z praktyki: błąd pojawia się najczęściej przy słabych bateriach. Po rozruchu napięcie spada poniżej napięcia progowego dla...
Słaby akumulator i duży spadek napięcia przy rozruchu.
Akumulator sam w sobie do błędów nie ma nic ,ale spadek napięcia przy rozruchu czy słabe ładowanie już tak. Dlatego zmierz spadek napięcia przy rozruchu i ładowanie w normalny sposób miernikiem, a nie przez fałcedeesy. Na początek to a potem reszt. Błąd mieszanki nie będzie powiazany z czujnikiem wału.
A może by tak sprawdzić połączenie przewodu łączącego akumulator z karoserią./masa/.Również złącze śrubowe na rozruszniku może być powodem słabego rozruchu. Bo skoro akumulator ,cyt:..."podłączam go do prostownika,to pokazuje,że jest prawie w 100% naładowany"...,to są zbyt duże spadki napięcia na połączeniach kabli od akumulatora do rozrusznika i od...
Ja bym wyciągnął ze dwa trafa z mikrofalowek na złomie i przewinal wtórne. Tylko mostek masz za słaby...
Do sprawdzenia bezpieczniki główne pod maską. Możliwe, że jeden jest przepalony i stąd problemy z rozruchem silnika.
mój zasadniczo mówiąc escort od dni kilku nie chce odpalać,...tzn chciałby ale rozrusznik kręci i nie wytrzymuje... zaczyna słabnąć, tzn kręci ( po podgrzaniu świec - nowe ok 3 m-ce, równiez wtryski ok 3m-ce) 2 i 3 krotnym kręci ale nie za szybko i po trzeciej próbie rozruchu pada akumulator. Oczywiście to moze byc wina akumulatora ( przy 1000 obrotów...
Samochód by chodził a nie jeździł? Jeżeli jest sprawna instalacja elektryczna, to silnik powinien pracować poprawnie bez akumulatora. Ten jest potrzebny tylko do rozruchu. Co do akumulatora 7Ah - może być za słaby, aby być w stanie zasilić rozrusznik.
Przekroczony czas rozruchu,błąd F01.Przyczyną brak paliwa,słaby kołek żarowy,zużyty palnik lub uszkodzone uszczelki.
dzieki za odp :) ale jeszcze jedno, czy duze znaczenie w aq ma wartosc prądu rozruchowego? bo zalecane u mnie jest ponad 400 ... i 45ah minimalnie a zalecane 50AH, moj aq to dokladnie Jenox 2000 (042 620 - http://jenox.com.pl/index-produkty.html , czwarty od góry) czy to moze byc przyczyną słabego rozruchu, i jeszcze jedno oczko (tester w aq jest koloru...
Przede wszystkim to należy sprawdzić pompę pod względem mechanicznym , czy nie ma luzów lub dużych oporów toczenia. Po drugie wymienić kondensator na nowy . Po trzecie usunąć te połączenia taśmowane . Zastąpić je termokurczliwymi osłonkami a łączenia zaciskami lub lutowaniem.
Wyczyść cewkę załączającą rozrusznik. Pozdrawiam
Jutro zerknę na ten kabel czarny oczywiście w kostce są trzy kable Żółty,. biały i ten zielony. Do tego jest kabelk od impulsatora, no i wysokiego napięcia iskra. Czarno czerwony. jest to iskrownik z dwiema cewkami zaizolowanymi i sześć świetlnych. a standardowo mocowanie powinno być między tymi cewkami zaizolowanymi, ale przysłano mi iskrowniki z mocowaniami...
Do wspomagania rozruchu przy słabych akumulatorach potrzeba 1,0 do 1,5kW. Do rozruchu bez akumulatorów 2,5 do 3,0kW. Najlepszy do rozruchu jest trzymany w cieple, sprawny i naładowany akumulator.
Podsumowując: masz za słaby i źle nawinięty transformator. Do prostownika się nada, ale do wspomagania rozruchu to słabo. W zasadzie, można wstawić mniejszy rdzeń ale to już wyższa szkoła jazdy.
Lampka - to mogła być neonówka. Jeszcze są takie dostępne. Łącznik trzeba poszukać. Do ładowania nie jest konieczny, a zimy teraz słabe, więc wspomaganie rozruchu to rzadkość.
Jak jest słaby akumulator to i słabe wzbudzenie a w efekcie słabe ładowanie.
Witam . Też miałem taki problem z czerwonym wykszyknikiem, podczas odpalenia migał trzy razy i gasł i później wszystko było ok . Moim zdaniem to jest wina słabego akumulatora przy rozruchu dostał słabe napięcie i wyskakują błąd, potem znikały bo dostał napięcie z alternatora . Ja wymieniłem akumulator na nowy i problem znikną . Jeśli nie chcenie się...
Panumy zauważyłem że sytuacja wygląda tak ,gdy naładuje akumulator do 14.5V ,traktorek odpala ,ale po nocy kiedy napięcie spadnie do 12.9V na Aku to już nie chcę odpalić.Czyli myśl jaka mi przechodzi przez głowę to taka że za słaby akumulator ? Trzeba z większym prądem rozruchu ?
Nie był wymieniany od nowości, może już na niego czas? Na ostatnim serwisie(listopad) miał 80% Akumulator można bardzo łatwo (tanio) zdiagnozować i wykluczyć jego wpływ na problemy z rozruchem. Z doświadczenia - Fordy "źle" reagują na słaby akumulator.
Witam, w seju mam akumulator Banner kupiony 25.09.2017 roku, nie był to żaden leżak tylko nówka. Akus chodzi już 4 rok dziś rano było -4 stopnie i sej kręcił jak star traktor, łu łu i dopiero załapał. Co ciekawe akumulator nawet po tygodniu postoju trzyma 12,60V ale nie ma kopa podczas rozruchu przy mrozach, w normalnych warunkach jest ok. Słyszałem...
Witam. Wiem, że samochód juz zabytek ale mam dwa problemy z rozruchem auta; - pierwszy jest taki że czasami - lato czy zima (to nie ważne) zdarza się że nie ma siły zakręcić przy odpalaniu tak jakby był akumulator od "komarka" byłem u jednego elektryka, rozkrecił rozrusznik ale nic nie znalazł. Zmieniłem akumulator na 74ah/680a i jest lepiej ale czasami...
gdzie wspomaganie elektryczne nie dostaje odpowiedniego napięcia. Od najprostszych rzeczy.... przeczyścić styki na łączach. ) akumulator może być słaby Nie wydaje mi się. Za daleko brniesz. Masz już napięcie z alternatora. P.S. Fakt, że gdy jest zbyt słaby akumulator, gdzie podczas rozruchu zbyt mocno spada napięcie, to w niektórych samochodach potrafi...
Najczęściej powodem jest słaby akumulator.W momencie rozruchu napiecie siada poniżej 7V i procesor nie może nic odczytać z EPROM.Sytuacja z tym błedem szczególnie częsta w zimie.Skasuj go i popatrz czy się nie pojawi za jakiś czas.
Czy te pomiary:wyłącznika odśrodkowego i uzwojenie rozruchowe na ciągłość,trzeba wykonać na rozkręconym silniku czy można to w inny sposób obejść...
Dla czego wymieniasz świece w "ciemno". Zawsze sprawdza się które są spalone. Nie ma sensu wymieniać sprawnych świec. Co do objawów uszkodzonej choćby jednej ze świec, to charakterystyczne jest to iż samochód po odpaleniu oprócz nierównej pracy przez jakiś czas (kilka, a nawet kilkanaście sekund) kopci na biało.
Blokadami niestety nie dysponuje, nie wiem też czy wszystko było ok przed naprawą - auto kupiłem z wyrobionymi krzywkami wałka rozrządu (zatkana magistrala olejowa), silnik czasami gasł na wolnych obrotach i miał problemy z rozruchem "na ciepłym" (które pozostały). Spróbuje jeszcze raz sprawdzić wężyki poodciśnień, jeśli to nie pomoże to przestawię...
Trudno stwierdzić co autor postu ma na myśli mówiąc "cykanie" jest pojedyncze czy jest to seria odgłosów. Podejrzewam że w grę wchodzi tutaj zbyt słaby akumulator i rozrusznik przy jednym przestawieniu w pozycję rozruchu robi " cyk-cyk-cyk-cyk". W takiej sytuacji sprawdzić akumulator i ewentualnie wymienić lub naładować, problem powinien ustąpić, następnie...
Część błędów mówi o nieprawidłowym sygnale z obu czujników prędkości obrotowej silnika które mogą wystąpić przy rozruchu i słabych akumulatorach ale też w niskich temperaturach. Nastepnych parę błędów mówi o usterce wewnętrznej sterownika i chyba na tym trzeba się skupić. Na początek wykasuj pamięć błędów i sprawdź czy pojawią sie ponownie.
Sprawdź czy akumulator nie jest słaby i wtyczkę na komputer.
Sprawdzić czy dochodzi wszystkie 3 fazy najlepiej próbnik z żarówki bo miernik może fałszować, co do podłączenia to być może silnik był przezwajany i uzwojony został na 220/380 ew 2 opcja bo już z tym się spotkałem - słabe zabezpieczenie i silnik uruchamiany z trójkąta powodował zadziałanie zabezpieczeń.
Może słaby akumulator,spadek napięcia przy rozruchu.
Masz silnik 4,6 l (V8) o mocy 239 KM. Zalecany akumulator kwas.-ołow. wzmocniony firmy Deka (USA) 665MF o parametrach: 12V, pojemności 110Ah i prądzie rozruchowym 1040 A. Drugim zalecanym rodzajem akumulatora jest Deka 565MF o pojemności 90Ah i rozruchu 890 A ale może okazać się za słaby (w zależności też jakie ten potwór ma wyposażenie).
No niekoniecznie aku szmelc. Mogą być kable, łączenia itp. Miernik w łapki i szukać miejsc spadku napięcia przy rozruchu.
kolega nie wspomniał jakiej marki ma olej? Nie chodzi tak o markę jak o specyfikacje (gęstość).
To przewietrzenie mogło być zbiegiem okoliczności. Przede wszystkim sprawdź (podczas kolejnego napadu) czy stacyjka podaje napięcie podczas rozruchu na elektromagnes. Jeżeli tak to trzeba przyjrzeć się rozrusznikowi. To na początek.
Podaj numer sterownika EMS lub vin chociaż. Dodano po 1 Tu Masz opis tak na czuja... :D Napięcie akumulatora Opis Napięcie akumulatora miało wartość niższą niż dopuszczalna. Wartość napięcia wynosiła 9 V lub mniej przez 0,2 s. Przyczyna Usterka może wystąpić w trakcie rozruchu zimnego silnika, jeśli akumulator jest słaby. Uwagi Jeśli napięcie jest za...
Nie może być słaby akumulator lecz przyczyną jest zapewne słaby akumulator.
W silniku był kondensator 200uF zamiast 400uF (tak jest na tabliczce znamionowej) . Czym to mogło skutkować? Mogło przez to wywalić ten przełącznik rozruch-praca? Dzień dobry ! Ten silnik miał dwa takie same kondensatory, na jednym silnik miał słabszy rozruch.
A jaki kolego ma rozrusznik wpływ na palenie samochodu na zimno po okolo 10 godzinach a na cieplo po kilku godzinach?
1.Silnik klatkowy może pracować w układzie trójkąt tylko na pełnych obrotach (jako synchroniczny), czyli musi być uruchomiony w układzie gwiazda i po osiągnięciu pełnej szybkości obrotowej przełączony w trójkąt. Oznaczenie trójkąt na silniku wskazuje jedynie że w układzie trójkąta też może pracować. 2. Bezpiecznik 16A do silnika 11 kW jest stanowczo...
Masz moduł zasilany napięciem akumulatora czyli DC. Masz za duży spadek napięcia przy rozruchu (uszkodzony rozrusznik, słaby akumulator, zaśniedziałe kable) co już zostało powiedziane a ty nie zrobiłeś nic.
Masz za duży pobór prądu w czasie rozruchu lub słaby / wydajność / akumulator. Sprawdz jakie jest napięcie na akumulatorze w czasie kręcenia , jeżeli w granicach 9 V , to elektronika śpi!
Witam, czy silnik 5,5 kW 1400 obrotów uciągnie sprężarkę 3090? Czy będzie za słaby? Czy bezpieczniki 32 A wytrzymają przy rozruchu?
Sprawa wydaje się wyjaśniona tak, że wina była akumulatora (dobry ale już stary - 5lat) Kupiłem nowy ale zzbyt słaby - potrzeba > 280A na rozruchu dopiero po wymianie na mocniejszy - 270A odpala z małym problemem wprawdzie. więc myślę, że coś tam jeszcze jest. myślę, że wymienię aku na mocniejszy. To tyle dziękuję za zainteresowanie tematem :sm9:
Na rozruchu też wywala. A laptop to słaby jakiś, ale kiedyś GTA śmigało na nim, Intel Pentium 2020M, Nvidia GeForce 710M. Chyba że to problem dysku, bo też nie jest najlepszy.
Obawiam się że kolega nie ma na tyle wyobraźni jaka gruba powinna być masa z akumulatora do silnika przy tak ogromnym prądzie rzędu kilkuset amperów jaki występuje w czasie kręcenia rozrusznikiem. A wystarczy tylko jedno miejsce słabsze jak słaby zacisk przy klemie, czy już stary łącznik elastyczny od karoserii do silnika. SławeK
Jak na ten słaby SSD, to nawet jakoś działa. Można dołożyć RAM i pamiętać, że na tak starym i słabym sprzęcie trzeba mu dać czas po rozruchu, a przy WU dać spokój aż skończy.
Wymyśliłem sobie taki schemat przełączania Zapewne chodzi ci o możliwość rozruchu gdy podstawowy akumulator jest niedoładowany ( słaby ) . Otóż przełączanie na zapasowy to niedobry pomysł . Problemy są takie : 1- zazwyczaj brak miejsca na jego zabudowanie ( solidne zamocowanie ) 2- duże przekroje kabli zasilających 3- przełączniki , bezpiecznik i przekaźnik...
przed wyłączeniem załadowanej betoniarki ustawić bęben pionowo To jest skuteczny sposób, ale wymaga dodatkowych czynności. Najpierw trzeba doprowadzić bęben do pionu, później z powrotem pochylać i przy dużej betoniarce załadowanej betonem nie są to czynności lekkie. Nie ma to jak podejść włączyć, wyłączyć. Sądziłem, że wymiana kondensatora załatwi...
Rozrusznik na krótko sprawdzony? Sprawdzone sterowanie?
Mi wygląd na to że coś się w biosie zesr... (zepsuło) próbowałeś jakiegoś wgrania fabrycznych albo resetu przez zworkę / przycisk? Zasilacz nawet jeśli byłby za słaby to nie w fazie rozruchu, a tym bardziej nie z wyjętą kartą. Można jeszcze pogdybać że wyschły kondensatory w zasilaczu lub na płycie i masz taki dziwny objaw, ale to mało prawdopodobne....
Chodzi o czas grzania świec (prawdopodobnie za krótki czas, nie grzeje np. na dwóch garach lub uszkodzone świece-zużyte). Ewentualnie słabe ciśnienie przy rozruchu ( przyczyn wiele. Począwszy od pompy kończąc na wtryskiwaczach )
Szybciej bym postawił na słaby Akumulator i podczas rozruchu zapala sie kontrolka ABS i właśnie ta ktura opisujesz. Naładuj Akumulator i powinno byc po problemie
Witam mój problem polega na tym że gdy akumulator jest troszke słaby to podczas rozruchu zamykaja mi sie drzwi tylne i przednie z lewej strony a z prawej jest ok. Gdy akumulator jest naładowany wszystko działa jak należy. Dodam że centralny był już oryginalnie, ja dołożyłem do niego pilota.Po tym jak sie zamkna drzwi to od wewnatrz nie moge ich otworzyc,...
Prąd rozruchu, to przynajmniej 700-1000 A. Mniejsze, to tylko wspomaganie rozruchu- nie daj sie nabrać na szumne nazwy. Lepiej kupić mniejszy, tańszy i mocny prostownik i podładować 20 minut baterie. Przy słabych bateriach, tak jak na wstępie.
Teraz patrząc na obrazek co dałeś ten gdzie jest start z trybu awaryjnego to miałem identyczny problem na swoim kompie z kartą GeForce 8500 GT. Wtedy komp był jeszcze na gwarancji i wymienili ją. W opisie napisali: diagnostyka: "przegrzany chipset kary graficznej" podjęte działania: "wymiana karty graficznej" Gdy byłem odebrać kompa serwisant powiedział...
Dokładnie te BMSy ratyje słabe ogniwo. Po prostu podczas rozruchu nie jest w stanie oddać więcej niż 15A i BMS nie rozłącza. Na alibabie są takie 1s 20A, ale w Polsce nie widziałem. Weź taki na 15A i próbuj ograniczyć prąd.
Może być, że aku już za słaby. Jakie masz na nim napięcie podczas rozruchu?
To nie masz wyjścia, wymiana rozrusznika. Albo akumulatora przy tak słabym aku. Kontrolki przygasają przy próbie rozruchu ?
Witam, problem rozwiązany. Zawieszone wszystkie 4 wtryski. Po wizycie u pompiarza okazało się że dwa były już na wykończeniu i przeszły gruntowną regenerację a dwa zawiesiły prawdopodobnie z powodu niewystarczająco mocnego aku przy pierwszym rozruchu. Fachowiec stwierdził że słaby aku nie zakręcił tak jak powinien i zbyt niskie ciśnienie na CR spowodowało...
Słynny silnik cdti opla. ...tylko, że to silnik Fiata, a nie Opla. Trochę niskie ciśnienie do rozruchu, jakie obroty na rozruszniku? Może słaby akumulator albo uszkodzony rozrusznik. Te silniki są bardzo wybredne jeśli chodzi o obroty potrzebne do rozruchu. Po włączeniu zapłonu ZAWSZE grzeją świece, jak zostawisz na dłużej włączony zapłon i dopiero...
1- akumulator słaby, za bardzo napięcie siada przy rozruchu. 2- przepustnica do wyczyszczenia i można komputerem adaptacje zrobić. 3- od gazu jest osobny dział.
Cześć. Sprawdź instalacje pod sterownikiem silnika. Trudny temat. Dobrze obejrzeć przebiegi czujników oscyloskopem. Może być coś z rozrządem. Może być też słabe ciśnienie paliwa przy rozruchu. Trzeba by zmierzyć manometrem.
Raczej ok, czy to sprawdziłeś? Prądy rozruchowe są wielokrotnie wyższe niż nominalne i właśnie w momencie rozruchu słabo zaciśnięta klema daje taki efekt jak opisujesz.
Rozebrałem , jeden wieszak był uszkodzony . Dowiedziałem że w tych silnikach wysychają kondensatory i mogą sprawiać problemy . Czy taki kondensator może spowodować że silnik będzie słaby ale nie tylko podczas rozruchu ale także w trakcie jego pracy ?
Wczoraj wymieniłem szczotkotrzymacz w rozruszniku.Teraz pali od strzała. Jeśli aku jest dobry to nie widzę innej możliwości słabego kręcenia. Pozdrawiam.
A może jednak przegapiłeś jakiś czujnik?, poza tym zastanawia mnie to czy realnie potrzeba powiedzmy przy -35st tyle paliwa?, chyba nie. Ja bym się przyjrzał jeszcze czujnikowi ciśnienia paliwa, temperatury powietrza. A czy transmisja z ecu podczas rozruchu działa szybko i bez zakłóceń, może jednak któryś czujnik świruję i umknął uwadze. I jeszcze jedno,...
Witam szukam pliku sgo flash 1k1909144k wspomaganie a3 bład wewnetrzny po rozruchu ze słabym akumulatorem
witam. Jestem tu pierwszy raz. Ja miałem podobny problem rozrusznik kręcił ale traktorek nie odpalał okazało się że akumulator był już za słaby, też go ładowałem ale przy rozruchu tracił moc. Kupiłem nowy i odpala od pierwszego kopa.
Podstawowa sprawa to model i wymiary turbiny. Pozioma na 4kW powinna mieć około 5m. Dla pionowych przyjmuje się powierzchnia czynna x3. Następnie trzeba rozróżnić poryw wiatru i średnią 10-cio minutową. Charakterystyki turbin zbierane są w tunelu gdzie przepływ jest praktycznie laminarny. W rzeczywistych warunkach jeśli poryw/średnia ≧2 przyjmuje się...
zbyt dużo kombinowania a i tak to nic nie da gdyż akumulator 44Ah jest za słaby(zbyt mały prąd rozruchu)aby kręcić tym ciągniczkiem,zawieź te wszystkie akumulatory na złom i postaraj się je wymienić na jeden sprawny 12 voltowy o jakiejś sensownej pojemności to wtedy może będziesz miał szansę uruchomić ten ciągniczek ;)
Czerwona kontrolka masy i ładowania gaśnie przy dodaniu gazu? Jak włączasz hebel to się ta kontrolka zapala ? Napięcie na pinie kontrolki sprawdzasz ? Nie wiesz o co chodzi czy posty nabijasz ? Rozrusznik jaki masz jeszcze ten ruski oryginał ? To nie dziw się że ciężko pali , załóż szybkoobrotowy albo R11(bosch) a twoje problemy z rozruchem miną .
na początek sprawdz ładowanie bo może jest za słabe a następnie sprawdz spadek napięcia przy rozruchu
Z tego co opisujesz to wygląda mi to na słaby akumulator. Jeżeli w momencie rozruchu napięcie akumulatora spada poniżej chyba 9v to pojawi się błąd wspomagania. Łatwo sprawdzisz odpalając auto podłączone kablami do innego np.
Zasadniczo akumulatory samochodowe czyli rozruchowe są słabe do UPS-a bo one dają duży prąd na krótko do rozruchu auta. Do zwykłej pracy w UPS są akumulatory żelowe i akumulatory zasilające do pracy ciągłej, czyli do silników i łodzi itp. Ryzyka nie ma, po prostu zobacz czy jest sens bo mogą trzymać krótko. Pilnuj jedynie żeby się nie zagotowały i nie...
Zauważyłem też, że po dłuższym postoju zgaszonego samochodu, z kluczykami w stacyjce, słuchaniu muzyki itd, tak około po 15 minutach, nie chce odpalać. Możliwe, że to jakieś zwarcie od immobilizera czy coś? Raczej słaby akumulator, i napięcie podczas rozruchu za nisko spada - może być też problemem. Masz opcję od kogoś podłożyć drugi sprawny akumulator?
Witam podlacz miernik podczas rozruchu jezeli spadnie napiecie ponizej 9V to moze byc bateria .Jezeli 12 do 11 to rozrusznik lub masa slaba na silniku.
wspomagania rozruchu kopcenie rozruchu rozruchu gaśnie
trzeszczy sopran zacięcie stacji serwisowej philips ustawić godzina
Lokalizacja bagnetu oleju w MAN TGX 510 2023 Opóźnienie w działaniu pilota - przyczyny i rozwiązania