Na każdej cewce jest iskra czy na każdej świecy ? A żeby palił cylinder to poza iskrą musi mieć odpowiednia ilość paliwa... SławeK
To Renault G5, klawiszem "5" lub "6" jak pamiętam. SławeK
Albo z radia przeznaczonego na przeszczep albo w North Service możesz szukać. Szkoda że nie napisałeś jak został uszkodzony albo dlaczego tak sądzisz. Możne go programować na zewnątrz i w układzie jak wiesz jak. SławeK
Udać się do fachowca od radiocode bo masz podmienione radio z innego auta i serwis autoryzowany może mieć problem. Gdybyś uczciwie wypełnił ankietę przy rejestracji to może podpowiedziałbym Ci kogoś z okolicy kto się tym zajmuje poważnie. SławeK
Niestety ale to interface do Opla a nie do Renault i nie ma szans zadziałać. Nie ma też takiego dostępnego free i działającego. SławeK
A to zależy kto i jak się ceni, raczej połowę z tego. SławeK
Jest skuteczna ale warunek to zwykle włączony zapłon i znajomość poprawnego kodu, bez niego zablokujesz na amen. SławeK
Kod pasuje, wielkie dzięki i pozdrawiam. Sławek.
Jesli chodzi o Blaupunkta to na www.blaupunkt.de znajdzisz wszystko na ten temat, przejściówki, radia, sposób montażu, interface... SławeK
Bez wyświetlacza i joysticka nie uruchomisz go. Musisz jeszcze dokupić lub ukraść auto do niego. ;) SławeK
Kable z reguły podobnie kosztuję ale zmieniacz trzeba sprawdzać nim się kupi w jakim jest stanie i jak czyta trochę zjechane płyty. Oczywiście przy odrobinie umiejętności można kabel samemu dorobić. SławeK
Ja bym tak szybko nie zamykał... bezpieczniki nie przepalają się bez przyczyny. SławeK
A myślisz że ktoś zna znaczenie wiecej niż 5 bajtów z tej pamięci ? Nie możesz sobie na próbę podłożyć sprawnego i jak okaże się że przyczyna jest inna wrócić do oryginału ? SławeK
Ostatnio byłem świadkiem takie spartolenia radia przez naprawiacza telewizorków który nie potrafił odczytać kodu a usiłował go wyłączyć. Objawiało się to właśnie niedziałaniem wyświetlacza. Miał szczęście że nie miałem mu czym łap obciąć. Nie wiem czy ten model radia pasuje do wyświetlacza w tym akurat aucie. SławeK
Tylko oryginalne, inne nie będzie działać. Szukaj na Allegro i innych szaberplacach. SławeK
Witam, mam problem-zapaliła się czerwona kontrolka z obrazkiem silnika i napisem STOP, co mam zrobić, czy ktoś jest w stanie mi pomóc. Silnik 2.8 dci 130KM rok 2000. Pozdrawiam Sławek.
Po tym co piszesz to lepiej udać się do fachowców i to dobrych fachowców... SławeK
O ile wiem to tak bo inne sygnały sterują zmieniarką a inne styki obsługują pilota. SławeK
Po prostu zły model radia, jeśli włożysz właściwy to zapyta o kod i uruchomi się. Były różne rodzaje komunikacji z wyświetlaczem i nie przerobisz tego, trzeba było sprawdzić przed zakupem. SławeK
Philips, VDO, Alpine, Pioneer.... trzeba by to widzieć a przynajmniej naklejkę z boku. SławeK
Tak, tylko trudno nieraz kartka wpada w otwór płyty i jest kłopot, lepiej przykleić. SławeK
Musi był włączony kluczyk w aucie i oczekiwanie jest około godziny na włączonym radiu. SławeK
Sam sobie odpowiedziałeś, w braku napięć warikapowych. Sprawdź też zasilanie głowicy i p.cz. SławeK
Obawiam się że to skutek wyłączenia kodu a nie tej kombinacji klawiszy, rozkodowywacz skopał sprawę. SławeK
Fabryczne immoblizery w Renault nie miały klawiaturom więc prawdopodobnie to jakieś niefabryczne rozwiązanie które można usunąć znając się na instalacji auta. SławeK
Nie mogę otworzyć drzwi pasażera z przodu w lagunie 1996 r. Centralny zamek otwiera wszystkie pozostałe drzwi a tych nie. Nie można ich otworzyć ani z zewnątrz ani od środka oraz z kluczyka. Poradźcie coś. Sławek.
Urok partackiego rozkodowania. Zrób to jak należy wracając do oryginału. Cóż, takich mamy fachowców, wie co zmienić a zrobić normalnie nie potrafi. SławeK
Jeśli nie pomoże odłączenie akumulatora to pozostaje Ci wizyta u kogoś kto się na tym zna. Jest taka firma z doświadczeniem w Szczecinie. SławeK
Jak pamiętam w moim G4 nie było takiego problemu, dwa plusy standardowe i świeciło. Co nie wyklucza że w którejś wersji albo jest coś upalone... SławeK
Z reguły 5 lub 6 a ewentualnie > lub ^. Któryś z nich napewno. SławeK
Zacznij od przeanalizowania wnętrza audioprocesora i jeśli masz trochę zacięcia i pojęcia o elektronice to szybko wpadniesz na pomysł. Komiksów rysowanych ze zdjęciami się nie spodziewaj. SławeK
Jak pamiętam 6MHz jest o tym samym kwarcu myślimy. SławeK
Tak, radio jest zablokowane ale można jeszcze będzie wpisać kod jeśli będziesz miał właściwy, a po kod to albo do fachowca albo do serwisu Renault. SławeK
Złodzieje też potrafią pisać emaile więc jaki sens miało by takie zabezpieczanie radia. Myślę że czeka Cię wizyta w takim saloonie lub serwisie z kompletem dokumentów do radia. SławeK
Naprawić usterkę bo to nie jest funkcja wkurzania użytkownika którą można wyłączyć. SławeK
Zostawić z włączonym kluczykiem i radiem na kilka godzin a jak Error nie zniknie to udać się do fachowca od radii który przeprowadzi operację na nim i naprawi to. SławeK
0700 12345 - Wróżka Elektroda, tylko ona zgadnie. A poważnie to jak idziesz do lekarza to lekarz najpierw cię obejrzy, przebada a potem dopiero postawi diagnozę i przepisze lekarstwo... SławeK
A może wystarczy poczekać aż odpuści po próbach złego kodu którego nie masz i wpisać poprawny kod zamiast kaleczyć je podkładając wsad. Prawo Murphy'iego mówi, jak wszystkie sposoby zawiodą przeczytaj instrukcję. SławeK
Teraz to już nie ma sensu wchodzenie w tryb kodu skoro go nie znasz. Radio się przyblokowało. Radzę przeczytać instrukcję obsługi a potem udać się do serwisu aitoryzowanego w którym podzadzą Ci ten kod po wylegitymowaniu dowodem własności radia lub speca od kodów w radiach który to zrobi w pół godziny i powie Ci co i jak. SławeK
To radio to Renault G5. Chyba widziałem schemat w bazie Elektrody. SławeK
nie ma takiej możliwości w tym modelu. SławeK
Jeśli masz do tego odpowiedni program i akurat działa bo takie prymitywne programatorki nie zawsze chcą działać to może i uda się odczytać. Ale ponieważ ta pamięć jest w technologii powierzchniowej lutowana i do tego przyklejona od spodu to jak większość takich co robią to pierwszy raz zapewne urwiesz jej nogę a potem zapłacisz dwa razy tyle za naprawę....
Obawiam się że nawet po przeróbce to nie będzie działać, inne protokoły komunikacji. SławeK
I jeszcze jedno, Panowie, robimy ściepę na kalkulator? ;-))) SławeK
O ile pamiętam to kod wpisuje się joystickiem przy kierownicy. SławeK
RENRDW 270-10 to jest model, i pewnie jak poprzednie jest kodowane a podejrzewam że jest to część systemu audio która sama nie zagra, bez wyświetlacza, tunera i wzmacniacza. A tak na marginesie to wkurza mnie jak ktoś podaje maila w poście prosząc o informacje, to jest FORUM a ściana płaczu z ogłoszeniami ! SławeK
Czym się różnią to wie tylko programista który pisał oprogramowanie dla procesora wewnętrznego. A wersję tego programu sprawdzałeś w obu radiach ? Widzę że znów zamiast pomyśleć trochę masz zamiar rozkodowawać radio metodą podkładania. Przecież to typowy zapis Philipsa tyle że na końcu pliku a nie na początku jak w starszych. SławeK
Nie dość że nie mają pojęcia to jeszcze za błędny kod skasowali pieniądze. Szczyt. Cóż, warszafka! Kod napewno błędny Ci podali widze to po tym ze podali dwa kody czyli liczone zwykłym programem do bp. SławeK
Wniosek ? Różnica w kablach, nie można podłączać kostek różnych aut mimo że mechanicznie pasują, trzeba zrozumieć po co są w nich poszczególne przewody i czym się różnią. Wystarczy jak odłączysz jeden i sprawdzisz czy zasilania są na włąściwych miejscach by nie gubił pamięci i działała logika zapłonu. SławeK
Panowie, przecież to proste. Jeden pomiar i wszystko jasne, na wolnych obrotach może być nieco mniej niż 14,2V ale po osiągnięciu ok 1500 obr. musi już być pełne ładowanie, nawet mimo obciążenia. A przecież alternator ma naprawdę dużą wydajność prądową, to żeby wystąpił spadek napięcia koło 1,5V to musi być naprawdę spore obciążenie, coś musiało by...
Jak w prawie każdym Blaupunkcie, klawiszami 1,2,3,4 i zatwierdzenie jak pamiętam 5 lub 6. SławeK
Odgiąć drzwi i długim prętem wcisnąć przycisk CZ. Innej metody na złoma nie ma. SławeK
witam pomocy już skończyły mi się pomysły. Skrzynia pracuje idealnie ale jest problem jak się rozgrzeje nie mogę ruszyć ze skrzyżowania. trzeba delikatnie smyrać gaz jak już się zacznie toczyć to wtedy wszystko wraca do normy. Skrzynia i konwerter wymieniony na drugi zestaw i to samo. Sterownik też już wykluczyli mi w serwisie. Przy podmianie skrzyni...
Witam! Mam pytanie, podczas wymiany akumulatora w moim scenicu na komputerze pokładowym w miejscu gdzie jest wyświetlany dystans do przejechania na pozostałym paliwie wyświetla się '----' kreseczki mrugają. Inne informacje jak chwilowe spalanie , średnia spalania są wyświetlane prawidłowo. Przed wymianą akku wszystko działało ok. Czy trzeba jakoś zaprogramować...
To poczytaj sobie Grzesiu instrukcję np od CAR300, jest taka na Elektrodzie, tam maksymalne czekanie jest 640 minut. SławeK
A łaskawiec zmierzył chociać napięcie po podciągnięciu do plusa opornikiem bo nawet nie wiemy czego szukać, zwarcia czy przerwy. SławeK
Witaj Mam tylko 22dc982 może jest podobny. Na stole chodził bez LCD Pozdrawiam Sławek 8)
witam skąd jesteś? pozdrawiam Sławek
Odpowiedź jest taka sama jak tutaj. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... Producent tego nie przewidział. SławeK
Z klawiatury nie ma takiej możliwości w tym modelu. A najlepiej zacząć od instrukcji obslugi, to radio nie jest przewidziane do montażu w kieszeni. SławeK
Jak na razie to nie elektronika a normalna obsługa radia. Kółkiem w pilocie zmieniasz cyfrę a jak jest właściwa to potwierdzasz każdą klawiszem z od spodu w pilocie. A jesli nie masz kodu to lepiej nie próbuj bo nie trafisz jednego z 1000 w 10 prób i zablokujesz radio. Pozostaje Ci wizyta w serwisie auta lub u osoby ktore zajmuje się kodami. SławeK
A przez bezpiecznik też idzie ? Kolego, jeśli chcesz porady to pisz konkretnie bo nie rozumiem takiego stwierdzenia że "zasilanie idzie przez stacyjkę" i sprawdź to co radziłem. SławeK
Zanieść do kogoś kto się zna na naprawie i wie jak odczytać kod w tym radiu bo i tak Cię to czeka. Sam bez sprzętu i wiedzy nic nie zdziałasz. SławeK
W kostkach ISO aut często występują niepotrzebne a wręcz przeszkadzające sygnały które nawet w spoecyficznych sytuacjach mogą spowodować poważną awarię komputera auta. Tak więc to że kostki pasują nie znaczy że dane radio będzie chodzić i nic nie uszkodzi. W Twoim przypadku masz sporo szczęścia a ratunkiem jest prawidłowe podłączenie przez odpowiednią...
Witam, mam problem ze światłami w Clio III 2006. Problem pierwszy raz wystąpił jakieś 2 tygodnie temu kiedy wróciłem ok. 6 rano do domu, wyłączyłem silnik i po 10/15 minutach zapaliły się światła pozycyjne. Wyłączyłem je i zdążyłem wejść do domu a swiatla znowu się zapaliły. Dzis taka sama sytuacja tylko ze intensywniej. Światła migały co kilka sekund,...
Sprawdź rzeczy podstawowe, to co najłatwiej, czy plusy zasilające są na swoich miejscach. A czy przy tym rozkodowaniu ktoś niepotrzebnie nie wyłączył pytania o kod żebyś nie widział właściwej usterki? SławeK
Poprawić licznik błędnie wpisanych kodów a nie bezmyślne podkładanie choć skoro nie trafiłeś podkładając kilka to prawdopodobnie masz inne uszkodzenie. SławeK
W większość do tego radia kody z kalkulatora możesz sobie w buty włożyć. Nie ma innego wyjścia niż oczytać go z pamięci radia. Każde radio ma inny kod. SławeK
A nie możesz od razu powiedzieć że chcesz podłączyć wyświetlacz z Opla to Renówki ? To bym od razu powiedział że się nie da. SławeK
tak SławeK
Znacz że to nie jest kod do radia tylko jakiś przypadkowy numer. Musisz zwrócić się do fachowca od kodów lub serwisu Renault. SławeK
Pewnie się zepsuło albo coś żle podłączyło... SławeK
Fotki doszły i widzę, że masz to espace z radiem pod siedzeniem. I tu jest problem bo są tylko 2 modele co z tym chodzą i oba ciężko trafić. Panowie, albo rozmawiamy publicznie albo prywatnie, może ja też chciałbym coś zobaczyć ? <SławeK>
Obawiam się że cusik mało tych przewodów i kostek. SławeK
G5 jest podobny do tej serii ale jeśli ten Twój wogóle obsługuje pilota to napewno nie z renaulta. SławeK
Podłączyć wszystko można ale napewno nie będzie to działać razem Renówkę obsługują tylko dedykowane do danego modelu radia i żadne inne. A to gniazdko to jak pamiętam to zdalnego sterowania, pilota przewodowego. Mam nadzieję ze uratowałem Cię i że się nie utopiłeś, nie lubimy na ofrum tematów z ratunku, pomocy....(regulamin). SławeK
W takim razie potrzebujesz kompleksowej obsługi, uniwersalnego radia i speca który będzie wiedział jak to podłączyć. Z reguły oni się nazywają elektrykami samochodowymi a czasem elektronikami ale nie wiem skąd się to bierze. SławeK
Truno zgadnać czy wina jest radia czy anteny więc najprościej pożyczyć inne radio i spawdzić jak odbiera. SławeK
A wystarczy włączyć je na kilka godzin i poczekać a potem wprowadzić prawidłowy kod. SławeK
Kolega dobrze radzi. Włącz i poczekaj. O ile dobrze kojarzę to radio to kod wpisuje się tam klawisami "<" i ">" a zatwierdza klawiszem "1" po każdej cyfrze. SławeK
A nie prościej kilka dziur w tłumiku ? Też będzie dudnić tyle że w rytm silnika. A piszę to bo często spotykam na drogach takich szpanerów, miłośników tub i wzmacniaczy, dudnienie słychać nim zobaczy się auto. A na temat. Co za problem, kupić adapter z wyjścia głośnikowego na liniowe, kilkadziesiąt zł lub kupić taki wzmacniacz do który ma wejście wysokosygnałowe,...
Z każdego praktycznie można ale nie jest to łatwe gdy radio samo nie przełączy się w tryb AUX, trzeba będzie trochę pogłówkować żeby to zrobić. A może lepiej poszukać zmieniarki ? SławeK
Owszem, daje się policzyć pod warunkiem że się wie co się robi a tutaj to zupełny misz-masz w numerach, part np od jednego Renault G5, serial od innego a opis scalaków pasuje do obu wersji, do Clio były inne montowane , ten jest od Laguny. A co do kodów to nie pomagamy tutaj w tym temacie. SławeK
Pokrętłem przy kierownicy potwierdzając każdą cyfrę klawiszem od spodu pokrętła a cały kod nieco dłużej trzymając ten przycisk. Wpisuje się na włączonym zapłonie. SławeK
Obawiam się że się nie włączy jak nie zobaczy wyświetlacza. SławeK
Kręcisz pokrętłem na kierownicy a zatwierdzasz poszczególne cyfry przyciskiem od spodu, po ostatniej dłużej nieco. SławeK
A nie prościej dopasować zmieniarkę niż zmieniać radio ? SławeK
A próba ratowania oryginału ? SławeK
To radio to Autosound to powinno wystarczyć. A pokod udaj się do autoryzownego serwisu Renaulta z papierami radia a tutaj nie pomagamy ani w łamaniu kodów ani w ich przypominaniu. SławeK
Prosze Bardzo Używajcie do woli Pozdrawiam Sławek 8) Mam jeszcze Renault - czy Was to interesuje ?
Zwykle prób jest kilka, po każdej blokuje się na dłużej wieć trzeba wykazać więcej cierpliwości niż ten kto próbował, jest spora szansa że radio zniechęciło go. A co do innych metod to oczywiście są ale wymagaja znajomości elektroniki i układów mikroprocesorowych a także odpowiedniego sprzętu ale nie tutaj miejsce o tym rozmawiać bo zabrania tego regulamin...
Jak wyłączysz kod to tak bo nimi wprowadza się go. SławeK
Większość radii Renault po prostu się nie włącza bez wyświetlacza... SławeK
Radio jest na blokadzie po wprowadzeniu złego kodu i należy w czasie odczekania kary przeczytać instrucję. A co do numerków podłączenia plusów to trudno powiedzieć bo nie ma ustalonej numeracji styków. SławeK
Poszukaj w bazie instrukcji obsługi, ktoś tutaj na forum niedawno uploadował instrukcję po polsku, właśnie przeniosłem je do tego działu, rodzaj Caraudio, producent Renault-Philips,plik Radiosat 6000.pdf SławeK
Pierwsze dwie litery i 4 cyfry numeru seryjnego ktory jest wybity na radiu mogą określić model radia, niezłe było by też zdjęcie w mogą też być wszystko co jest napisane na procesorze w radiu, po tym też można je rozpoznać. SławeK
Ciekawe czy prawidłowo podłączyłeś je bo nie powino się tak stać, no chyba że np w nowszym Peugeocie gdzie plus podtrzymania znika po chwili. Jesli prawidłowo podłączone to włącz i po godzinie powinno się pojawić CODE. SławeK
Model do Tuner List RENRDW 240-00 SławeK
Druga wersja Renault G5, jak pamiętam klawiszem 5 się zatwierdzało ale może też być ">" na krzyżyku. SławeK
Co możesz z tym zrobić ? Najlepiej podjechać do jakiegoś specjalisty który będzie potrafił zdiagnozować przyczynę i ją usunąć. Po takim opisie nikt rozsądny nie postawi sensownej diagnozy poza głupimi radiami. Ja starałbym się najpiew ustalić czy winne jest radio czy antena. SławeK
kolumna sławek autor sławek sławek lampa
tuning telewizora odczytać matrycy sprężyna siłownika krups
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Parowanie pilota Horizon z telewizorem SHARP 40FH7EA Niegrzejąca stopa żelazka Tefal - przyczyny i rozwiązania