Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Nie widzę pojazdu, to nie wiem czy jest gaszenie siłownikiem, ale wyżej była mowa o EHAB wiec się na tym skupiłem, bo to wystarcza żeby wyłączyć motor. Dołączam rysunki pompy o która wydaje mi się że jest w tym pojeździe i schemat działania zaworu EHAB. Proszę zauważyć, że podczas gaszenia zawór odwraca obieg paliwa i wprost wysysa paliwo z komory tłoczków....
Wymieniałem kiedyś całą sekcje wysokiego ciśnienia.Sprawa jest o tyle trudna że w tłoczku wysokiego ciśnienia jest otworek czyli jest rozdzielacz, ten tłoczek oprócz suwu góra dół kręci się wokół własnej osi rozdzielając paliwo na oba cylindry.Problem przy wymianie polega na ustawieniu tego rozdzielacza.Pomyłka o jeden ząb w którąkolwiek stronę powoduje...
Było opisywane na tym forum. Najczęściej zaciera się tłoczek rozdzielacza paliwa , napędzany przez klapę spiętrzającą.
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Nie wiemy czy zapalasz i używasz Pb czy tylko lpg, bo jak tylko lpg to mógł się zatrzeć tłoczek rozdzielacza paliwa, gdyż mieszanka paliwowo-powietrzna go smaruje. Ponadto sprawdź styki wtyczki nastawnika elektrohydraulicznego na głowicy rozdzielacza czy nie są przyrdzewiałe oraz przelutuj styki przekaźnika srebrnego -przepięciowego, gdyż jak są zimne...
Ta kostka to reg.ciśnienia paliwa na wtryski. Jest on sterowany impulsowo. Nie mierzymy na nim napięcia , lecz prąd. Wypnij wtyczkę i próbuj palić. Powinno zapalić ,tz. praca awaryjne. W innym przypadku ; niskie ciśnienie paliwa lub zatarty tłoczek rozdzielacza napędzany przez klapę spiętrzającą.
Przedpustnice masz jedną , na dole , a na górze jest klapa spiętrzajaca. Jeżeli ta nie chce się otwierać , to masz zatarty tłoczek głowiczki rozdzielacza paliwa.
Wyciek paliwa z rozdzielacza paliwa, a ściślej z tłoczka sterującego. Uprzedzając pytanie, nie do naprawienia, szukaj drugiego o tych samych nr.
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Korespondencyjnie bardzo trudno , w kontakcie fizycznym , też trudno. Objawy /duże "spalanie"/ wskazują na powieszoną klapę spiętrzającą lub zatarty tłoczek w głowiczce rozdzielacza paliwa. Sprawdz czy nie masz dwóch stanów oleju!
Spróbuje jutro rozruszać tłoczek może się uda a jak nie udam się na wycieczkę na szrot lub ten regulator jest uszkodzony mierzyłem napięcie na nim i pokazuje 7 v nie wiem czy to może być przyczyna bo w 4 wyjściach z rozdzielacza pojawia się paliwo lecz w małych ilościach.
To wina klapy spiętrzającej znajdujacej sie pod tym pofałdowana gomową rurą. Zardzewiał tłoczek głowiczki rozdzielacza , bo nie było paliwa - smarowania.
Witam trudno ocenić na odległość,świece masz chyba nowe,ale na próbę możesz zmienić nawet na stare,ale nie podoba mi się rozdzielacz ten od wtrysków tam w tej głowiczce jest taki tłoczek-zaworek i jeśli auto długo chodzi na LPG i nie korzysta się z PB to są z nim problemy.Spróbuj sprawdzić czy do wtrysków dochodzi paliwo,ktoś kręci a ty popuść rurkę.Pozdrawiam
Zależy jeszcze jakie to konkretnie auto i jaki silnik. Były na przykład wersje 5 cylindrowe na K-jetronic, nie na KE. Były w 90kach ale w wiekowych autach silniki często wędrują Można wówczas zrobić całkiem zgrabne LPG prosto i tanio. BLOS(lub dla upartych mikser) plus odcięcie paliwa i podparcie przy przejściu na gaz klapy spiętrzającej. Podparta -mniej...
Już się udało. Co prawda trwało to długo. Nasz patent to było mniej więcej coś takiego: cały ciągnik złożyliśmy do "kupy". Napęd rozdzielacza w tej pompie przekazywany jest z wałka głównego (tego na którym są krzywki) na wałek poprzeczny, a z niego poprzez koło pośrednie na rozdzielacz właściwy (ten przy sekcji). Koło pośrednie jest na widełkach przykręcone...
W/g opisu wszystko jak w książce.Pompa jest wyłączana w czasie spalania gazu.Brak paliwa na rozdzielaczu paliwa , gdzie na sucho pracuje tłoczek regulujący ilość wtryskiwanego paliwa. Własnie on w zagazowanej 201 lubi się zacierać, klapa spiętrzająca nie otwiera się właściwie. To trzecie - nazwane reg. ciśnienia - jest akumulatorem ciśnienia , nawet...
Widząc po reakcji na odpięcie czujnika wygląda na za ubogą mieszankę. Może coś z przepływomierzem (np. źle ustawiona płytka przepływomierza) bo napisałeś że rozdzielacz paliwa wymieniłeś (zakleszczanie się tłoczka).
Po drugiej stronie głowiczki rozdzielacza , niz potencjometr klapy spiętrzającej , znajduje się elektromechaniczny regulator cisnienia wtryskiwanego paliwa. Jak masz podmień , abo odłącz i pal.Sprawdz , jak chodzi klapa spiętrzajaca ,a sczcególnie tłoczek w rozdzielaczu , może się zacinać.
Pompa VP44 tłoczy paliwo do wtryskiwaczy pod ciśnieniem około 1600 barów. Te 210 barów to tylko ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy. Sprawdź czy wstępna pompa zębata daje ciśnienie (zaślep powrót paliwa do zbiornika manometrem, powinno być około 20 barów). Pompa podaje na wtryskiwacze to ciśnienie, ale ich nie otwiera. Dopiero wysterowanie zaworu dawki...
W tym mechanicznym wtrysku jest ważna klapa spiętrzająca i napędzany prze nią tłoczek. Sprawdz jak chodzi klapa spiętrzająca , ma lekko. Przy zagazowaniu tego ustrojstwa zaciera się tłoczek w rozdzielaczu.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Skoro silnik pracuje na lpg to tłoczek pod ramieniem klapy spiętrzającej się nie zatarł bo wtedy i na lpg i Pb silnik by nie pracował. W głowicy rozdzielacza są wkręcone dwie rurki paliwowe i w tej pierwszej od strony szyby jest malutki filierek siatkowy.Może on jest zapchany. Dodano po 1 Właśnie to jest ten mechaniczny wtrysk. Klapą porusza zasysane...
devcrk Jak wytłumaczyć zależność nieszczelnego by-pasa z podawaniem /nie podawaniem/ paliwa przez rozdzielacz ? Napisz proszę czy ja dobrze myślę ? Jeżeli spadnie fajka z obwodu by-pasa (ta guma przy zaworku powietrza) to silnik zasysa powietrze nie przez przepływomierz ale przez nieszczelność by-pasa. Jeżeli zasysane powietrze nie płynie przez przepływomierz...
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. To nie czytaj. Zasada działania pomp VP nie jest żadną tajemnicą i w necie masz wystarczającą ilośc materiałów na ten temat, nie ma potrzeby miziania się z przedstawicielstwem Bosch-a. Może lepiej porównać to do pracy wtryskiwacza CR. Pod względem mechanicznym nie różni się to od realizacji w mechanicznej pompie...
Hej, ale autor pisze 1 Wrzesnia dalem nowy olej a 2 dni temu kontrolka znów się świeci. Jeśli dobrze dedukuję, że mowa o kontrolce ciśnienia oleju, to silnik dokonał żywota. K-Jeronic w gazie to swoją drogą trudny przeciwnik. Praca na gazie wymaga odłączania pompy paliwa, co pozbawia rozdzielacz chłodzenia i smarowania. Miałem dawno temu bmw e21 z k-jet...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
rozdzielacz paliwo passat rozdzielacz paliwo rozdzielacz paliwo przepływomierz
klimatyzacja zasilanie parametr maszynowy czujnik biegu wstecznego
p0480 wentylatory p0480 wentylatory
Czy badanie różnicówki musi być wykonywane w każdym gnieździe? Jak odłączyć przewód elektryczny od silnika dmuchawy BMW X3 3.0 SI 2008