Tłumik szmerów ssania można zostawić w spokoju. Jak zaolejony to trzeba wymienić tłumik płomieni, to taka siateczka wciśnięta w króciec pokrywy zaworów.
Przecież masz stary tłumik na co było przykrecone?
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Ja w swojej sprężarce WAN CE mam założony filtr S307 od WANA AW bądź silnika S320 i zamierzam jeszcze pomiędzy filtr a glowicę zamontowac tłumik szmerów ssania od malucha. Jestem ciekaw jak to wpłynie na głośność sprężarki. Witam, daj jakieś foty tego filtra i jak to masz rozwiązane ? Pozdrawiam. Filtr przyłączony za pomocą rury 0,5 cala; do filtra...
Boże! Widzisz i nie grzmisz. Tylko niestety Błażej wykazał rozsądek i to co napisał to najprawdziwsza prawda. Nie ruszać tłumika jeżeli jest orginalny! Drugim po wydechu źródłem hałasu jest użebrowanie cylindra i głowicy. Następny w kolejności to układ dolotowy. Moje rady: 1. Pomiędzy użebrowanie powbijać kostki z twardej gumy (patent stosowany powszechnie...
http://obrazki.elektroda.net/46_12891210... Buggy budowane było od 2008r, jego koniec nie da się określić, ponieważ od początku budowy do dnia dzisiejszego przechodzi pełno przeróbek, modyfikacji, ulepszeń, z czasem wady zostały wyeliminowane, bądź zmniejszone ( konstrukcja zawieszenia + dobór amortyzatora, usztywnienie silnika, osprzęt silnika)....
Pamiętam że jak wstawiłem TZR to myśląc że dobre przewodnictwo cieplne między rurką ssania a kapilarą poprawi mi działanie to posmarowałem pastą termoprzewodząca. I zaczęły się jaja. Bo ciśnienie na ssaniu skakało jak głupie. No to szybka podpowiedź od wujka google i ktoś kiedyś też zrobił podobnie. Szybko zostało mu (i mi) wyjaśnione że to powoduje...
Od momentu kiedy tłumik zmieniłem rowerek jest właśnie żwawszy,lepiej wchodzi na obroty i ma więcej siły na niższych obrotach. W komplecie z tłumikiem najlepiej jest wymienić gaźnik. Wtedy to już silniczek to inna bajka. Ja miałem od jawki ale bez ssania zimą jest ciężko więc wróciłem do chinskiego. Jak się ogarne z kasą to może zafunduje sobie gaźnik...
Musisz odręcić mocowanie pieca, tłumik i rurę ssania i go wyjąć, scisnąć weże sciskami i zdjąć rurkę paliwową. Na stole zdemontujesz dekiel i wymienisz swiecę, oczyść, przedmuchaj przy okazji komorę spalania. Nie jest to takie trudne i powinienes sobie z tym poradzić, a jak nie to sobie weż do pomocy, kogoś kto to juz robił. Pozdr.
witam strzela mi w tłumik jak daje gazu coraz więcej oczywiście bez ssania to strzela w tłumik nie nie osiąga tych obrotów a jak otworze ssanie to wchodzia na obroty ale czasem też będzie strzelał no i nie zapala od kopa
Uszczelki na osłonach popychaczy mam nadzieje , że były wymienione przy zdjęciu głowicy . Ale to był by wyciek na zewnątrz i śmierdziało by w kabinie . Ja podejrzewam pierścionki jak napisałem wyżej . Ściągnij odmę i zobacz czy nie żyga olejem . Jak ma przedmuchy to tłumik ssania będzie zaolejony .
Na pierwszej fotce został wyeliminowany tłumik ssania ( taka mała bańka ) , natomiast to zastosowanie przyspiesza dolot powietrza w stożku do gaźnika . :| Dodano po 1 Co do tłumików niech się wypowie kto inny . :|
[To jest właśnie TŁUMIK ssania więc daruj sobie poprawianie moich słów...... Brniesz w ślepą uliczkę bo coś chcesz zrobić tylko nie masz pojęcia co! Nie wzywaj "kogoś" z analizatorem tylko serwisanta z analizatorem i on już zrobi co trzeba Niestety nie masz pojęcia o tym, a żadne forum nie zastąpi wiedzy i doświadczenia..... Pozdrawiam
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Witam, postanowiłem odnowić mojego Simsona, nie jeździłem nim kilka lat. Rok temu zacząłem go naprawiać, kupiłem nowy gaźnik, bo w poprzednim zacinał się pływak, przeczyściłem tłumik oraz wymieniłem filtr paliwa. Odpalał i przez pierwsze kilka minut jazdy wszystko było jak należy. Po chwili jazdy motorek zaczął się "dusić" tak jakby nie dostawał wystarczająco...
wywierć dziury pod filtrem paliwa, wywal tłumik ssania załóż sobie przelotowy magnetyzer maksora ten najtańszy - około 80PLN po około 500km należy zubożyć mieszanke i dać późniejszy zapłon przy prędkościach 90-110 miałem spalanie 4,2 (np. trasa kraków-zakopane-kraków) po mieście przy maksimum co się dało wycisnąć z malca - około 6,5
Zatkana główna dysza paliwa albo dysza rozpylacza. Główna paliwa zatykała się paprochem w paliwie, zaś dysza rozpylacza włókniną z filtra. Zdejm tłumik szmerów ssania (ten bączek), dodaj gazu, jak silnik wejdzie na obroty przytkaj dłonią kolanko ssące. Tak parę razy. Powinno pomóc.
Simmering na wale. Tłumik do czyszczenia.
Wszystko total oryginał i to jeszcze z epoki. Aparatu zapłonowego do silnika 900 to się raczej chińskiego nie kupi...;-) Nie te czasy. Zajmuję się renowacją starych fiacików głównie 6oo, 850 i 900, 127, 133 itp... Nie spotkałem się z częściami ryżowych firm typu maxgear, topran, dachstain kraft czy steinberg. To inna półka... inny rynek. Ryżowce podrabiają...
TAk mam to tylko wyciąłęm dziure i do tego aerodynamiczną w tej blasze poprawa osiągów jest, napewno to koryguje niesymetryczności dolotu , mam tłumik szmerów ssania i troszkę roboty robi, ale silnik mi się wykręca szybko na ponad 7000 na jałowym, a przy depnięciu dławi go , no coś za coś . Aż sobie założyłem obrotomierz he he.
Skuter kupiony w częściach do kompletnej odbudowy. Co to za dodatkowa linka wychodząca z gaźnika obok linki gazu? Wystaje mi tylko kawałek urwanej linki ale brak pancerza i nie wiem gdzie to ma być podciągnięte. Na logikę to chyba linka ssania ale gdzie ją poprowadzić? Nie widzę, żadnej wajchy do tego. Jak by ktoś miał jakiś manual service albo choć...
Wielkie podziękowania dla pana Rycha. Ściągnąłem linkę z regulatora co szła na regulacje wolnych obrotów [dysze] i regulowałem gaźnik. Na ssaniu zapala za jednym pociągnięciem. Wyłączam ssanie, chodzi ładnie na wolnych obrotach bez ssania też super zapala na ciepłym silniku, ale daję mu gaz na maksa lub prawie na maksa podłączając jeszcze np mocną lampę...
Obejrzę dokładnie wężyk paliwowy. Bo faktycznie może jest pęknięty a tego nie widać i nie zasysa właściwie. Przepustnica ssania domyka się całkowicie. Wycieków między gaźnikiem a cylindrem nie widać żadnego. Ktoś mi kiedyś mówił, że może to być wina membran. Jak się na to zapatrujesz? (jeśli podane przez Ciebie rzeczy do sprawdzenia są ok). Uszczelniaczy...
Witam mam problem z moim simkiem otóż zawsze chodził normalnie lecz pewnego razu skoczyłem nim do sklepu i już nie odpalił prawidłowo otóż nie mógł załapać ale załapal tylko na ssaniu. Obecnie to gaźnik w nim czyściłem z 5 razy zapłon ustawiany prawidłowo.Sprawdzałem tłumik czy nie przytkany lecz ostatnia część tłumika była przytkana czyli czyli blaszka...
Wyreguluj zapłon.
Kabelki na gaźniku sprawdzone są ok. Paliwo tankuje na dużej stacji i raczej dobrej jakości. Tłumik wymieniłem, a tico dalej gaśnie. Teraz to już po wyłączeniu ssania autko na wolnych orotach gaśnie. Proszę o rady.
Simson to nie pożeracz szos dlatego przy kulturalnej jeździe przynajmniej z obowiązującymi przepisami dotyczącymi motorowerów, niezbyt ostrym zrywom i bezsensownemu gazowaniu można spokojnie zejść ze spalaniem poniżej 2 litrów. Moje najlepsze osiągnięcie to 1,45l/100km i to bez ściemy.Faktem jest, że czterosuwy mają przewagę, dlatego należy zadbać o...
dziwne to jest. Ale coś podobnego mam założone na rurkach w garażu żeby nie zamarzła woda w środku. dostaniesz w hydraulicznym.a do czego to ma służyć To jest dokładnie to, ale ze "sprężyną" w środku (sprężyna na całej długości o wewnętrznej średnicy 50mm, żeby rurki nie dało się zgnieść) A służyc ma to do tego celu, jak na zdjęciu (chodzi o zrobienie...
Można i w dwa gaźniki sie bawić aby uzyskać większy moment obrotowy, ale są łatwiejsze sposoby na uzyskanie ciekawych efektów np, : 1. - wyrzuć tlumik szmerów ssania to ten między filtrem powietrza a gaźnikiem, następnie w dolnej części obudowy filtra powietrza na 1/3 obwodu z lewej strony wytnij otwór, za tłumik szmerów wstaw dowolną rure, gażnik wypoleruj...
Nie znam tego skutera, ale w 2-suwach b. ważne jest jakie ma ciśnienie w cylindrze i czy dobre są uszczelniacze na wale silnika. Wlej ok. 1 - 2 cm 3 paliwa bezpośrednio do cylindra i po wkręceniu świecy spróbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zaskoczy na chwilę, to będzie znaczyć, iż ma problem z paliwem. Sprawdź poprawność działania automatycznego ssania...
http://obrazki.elektroda.net/71_12545101... 1. Korpus gaźnika 2. Elementy na ośce przepustnicy dolnej 3. Elementy z drugiej strony ośki przepustnicy dolnej 4. Wkręt regulacyjny uchylający przepustnicę II stopnia 5. Wkręt regulacyjny uchylający przepustnicę I stopnia 6. Wkręt regulacyjny składu mieszanki 7. Układ wzbogacania mieszanki. 8. Uchwyt...
Sprawdzamy dalej: 1. Jak zimny zapala bez ssania? Pali ładnie od kopa? 2. Jak pracuje na biegu jałowym? Równomiernie? Czy nie muszą być duże obroty biegu jałowego? 3. Czy włączenie ssania podczas mulenia pomaga czy wręcz przeciwnie? 4. Czy czyszcząc tłumik znalazłeś 7 lub 8 otworów fi 8 na stożkowej części wkładki w głównej części? Czy tłumik oryginalny?
Podłączyłeś automat ssania do instalacji? Gaźnika pewnie nie masz kompletnego od tego silnika, wydechu? Objawy wskazują na bogatą mieszankę, na zimnym pracuje (jak na ssaniu) ale gorący tego nie przepali. Gaźnik komplet z silnikiem. Tylko tłumik inny. Czy w tym gaźniku da się cokolwiek regulować? bo z tego co widzę iglicy nie da się przestawić. A ta...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam, Mam problem z Fiatem 126p z elektronicznym zapłonem. Otóż Normalnie bez żadnych problemow zrobiłem około 10 km w tym, że 3 razy zgasiłem silnik i auto normalnie odpalało, za 4 razem jak zgasiłem (samochód postał chwilę, ale nadal był gorący wydech) nie mogłem już go odpalić, Rozrusznik normalnie kręci, na ssanu bez ssania nie odpala. Zauważyłem,...
Od jakiegoś czasu borykam się z bardzo dziwną usterką w moim cc. Podczas normalnej jazdy wszystko jest ok i auto jedzie dobrze. Jednak od czasu do czasu nagle potrafi przerwać i strzelić w tłumik. Sytuacje takie wystepują najczęściej gdy najade na nierówność w drodze lub przy pokonywania ostrych zkrętów. Efekt jest taki jakby wówczas nastąpiło chwilowe...
Cóż mogę powiedzieć: pogrzebałem się w gaźniku(regulacja) z moim ziomkiem i ustawiliśmy go na duże "obroty", musiałem wyjąć tłumik bo katalizator jest prawdopodobnie zjechany, a żeby zaczął spalać spaliny to musi być nagrzany-tak nie jest ;/ . Na śrubach zaznaczyliśmy ustawienia fabryczne i po prostu patrzyliśmy jak sie zachowuje. W koncu się udało,...
Na wstępie dodam że problem rozwiązałem i chce się jedynie podzielić sposobem naprawy. Objawy: 1) silnik chodziło jak w czołgu ( palił na 3 cylindry) 2) dużo słabszy 3) czuć zapach paliwa W pierwszej kolejności moje podejrzenie padło na przewody wysokiego napięcia, nocą widać było iskrę skaczącą od przewodów do pokrywy zaworów, wymieniłem je razem ze...
oczywiście zawsze jest możliwość, że w baku jest jakieś świństwo i pcha się w układ ale proponuję zacząć od przepustnicy (i czujnika podciśnienia) Można jechać do serwisu ale zwykle robią to po łebkach. Są specjalne płyny w aeroaolu które czyszcza po nakierowaniu na wlot powietrza. ale Zwykle jest to raczej czyszczenie zgrubne. Najlepiej przepustnicę...
Delikatnie w gaźnik ze strzykawki 5ml i tylko a po jakimś czasie bezpośrednio na tłok tyle samo na opadniętym tłoku. Szarpałem z pół godziny bez ssania i nic. świeczka z suchej była mokra, iskra jest jaka była, tłumik miał paliwo w sobie, nawet nie drgnęła. zaniosłem ten badziew do wróżki - zobaczymy co powie. zdziwił się, że mimo dobrego ciśnienia,...
albo wręcz obrócenie czopa w wale.(...) silnik nie dostał tendencji do samozapłonu przypadkiem? Może jest zawalony nagarem. Jaki masz tam zawór dolotowy? Na tłoku, czy blaszkach? Obrócenie czopa na wale? Że niby czop wału jest ciasno pasowaną tuleją czy jak, bo trochę nie zrozumiałem :P Zdjąłem cylinder i tłok ale jedynie tłok i pokrywa miały wyraźnie...
Jak masz blisko do Szprotawy to zrobię w nim wszystko co jest nie tak na poczekaniu i bardzo tanio. Teraz sprawa pomocy; po pierwsze podaj model gaźnika łącznie z cyfrą po myślniku, trzeba sprawdzić w gaźniku zgodność jego elementów według tabeli,tzn czy wszystkie dysze są od tego modelu gaźnika, iglica także. Później czyszczenie a następnie regulacja....
Witam. Posiadam Fiata CC od pół roku. Jego przebieg to 208 tys. Gdy go kupiłem to potrafiłem go rozbujać do 140 na autostradzie. Niestety ostatnio coś się z nim dzieje:( spadła mu moc. Teraz rozpędzenie go do 80-90 to jest dlłłłuuugąąą kwestia czasu (zazwyczaj leje do pełna benzynę 98 na orlenie). Wymieniłem olej, sprzęgło, termostat, świece, filtr...
Obecnie jeździć nie mogę ponieważ pękł mi tłumik no i ciężko nim wyjechać na ulicę... Temperaturę już opanowałem trzyma doskonale góra 90 stopni z hakiem :) Natomiast mam nowy problem. Dzisiaj odwilż, założyłem sobie licznik z wersji Sporting (z obrotomierzem), ale co mnie zdziwiło: -Nie gaśnie mi kontrolka ssania i Code nawet po wciśnięciu dźwigni,...
Kolego proponuje dobrze wyczyścić gaźnik bo objaw jest taki jakby zapchana była dysza wolnych obrotów, później ewentualnie jeszcze jest kwestia regulacji mieszanki paliwowo powietrznej. po tych zabiegach powinien chodzić jak złoto.
Jeśli masz kogoś do pomocy, to możesz szybko sprawdzić, czy wina jest po stronie układu zapłonowego, czy paliwowego. Sprawa jest prosta - zdejmujesz tzw. tłumik szmerów (osadzony między filtrem powietrza, a gaźnikiem) bierzesz strzykawkę (najlepiej większą) z igłą nabierasz w nią benzyny, włączasz ssanie, przekładasz igłę przez otworek w przepustnicy...
Skręciłem gaźnik, wyczyszczony i pomalowany bak oraz tłumik i pokrywę ale nie odpala. Podczas czyszczenia gaźnika wykręciłem tą śrubę regulacyjną i teraz nie wiem jak powinna być wkręcona. Pomalowałem też bak jak na zdjęciu wyżej a tam idą kabelki od masy i pewnie muszę wyczyścić miejsca styku i sprawdzić miernikiem. Dodano po 2 no i udało się odpalić...
Bardzo przydatne wskazówki, na pewno skorzystam, tylko że: Piła nie ma łańcucha ani prowadnicy, a i chyba nigdy nie będzie miała, kupiłem ja z myślą o użyciu silnika do czegoś, prowadnica to koszt ok.60zł. Tłumik na pewno nie jest zatkany, a właściwie to podejrzewam, że jest całkowicie pusty, bo patrząc przez jeden otwór widzi się na wylot :-) Hamulca...
Zdjęcia krzywki magneta nie wstawiłem, bo zabrakło mi czasu - musiałbym specjalnie na potrzeby tej fotki ściągać magneto. Ja tą krzywkę oglądałem wcześniej i nie ma takiej możliwości aby ona się przesunęła. Jest to odzielny element zamocowany do magneta 6 nitami (jak koło samochodowe szpilkami do piasty) i nie może się przekręcić, obrócić na osi. Albo...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Więc wygląda to na napęd ssania. Zapewne gdy się nagrzeje od tłumika, to dźwigienka się przestawia i za pośrednictwem linki wyłącza ssanie. Sprawdź, czy to reaguje na nagrzanie.
To jest dzwignia od automatycznego ssania nie od regulatora obrotów, jak na zdjęciu widać jest ona podłączona do przepustnicy ssania. Pod pokrywą od strony tłumika jest bi metal który z nią współpracuje. Jak zdejmiesz pokrywę bedziesz widział o co chodzi. Sprawdź tak jak kolega napisał czy się nie przycina, oraz czy bi metal po nagrzaniu silnika działa...
Termostat automatycznego ssania, jak zimny tłumik ssanie włączone. Kiedy się nagrzewa dźwigienka się przesuwa i za pomocą cięgna wyłącza ssanie. Iskra na świecy jest? Jeśli tak podłej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jak odpalić i zaraz zgaśnie to gaźnik do czyszczenia lub wymiany.
No ot chyba tłumik szmerów ssania. Dodatkowy element przed filtrami. A jakie masz opinie o tej sprężarce i jaki masz napęd?
Tłumik szmerów ssania...
Rezonator, tłumik szmerów ssania.
Mikser jest utkany pod obudową filtra, jak w SPI - nad przepustnicą. To I/II generacja. Powiem że dość odważnie, biorąc pod uwagę plastikowy kolektor. Poszukałbym dziury teraz. Ew. popatrzył we wskazania czujnika MAP. no, prawie, bo w tym sterowniku jest dość specyficzny algorytm "ssania A cóż tam takiego specyficznego? Oprócz przepustnicy zintegrowanej...
Jeżeli kopci na biało to znaczy że wybrali Papieża,jak na czarno to znaczy że jeszcze nie :) A tak poważnie-biały dym to skraplająca się para wodna w tłumikach,więc raczej normalne. Może raczej sprawdzić na oscyloskpie jak tam z układem zapłonowym? Cewkę,palec rozdzielacza podmienialeś?
Nic nie trzeba wykręcać. Zdejmuje tłumik szmerów ssania, dodaje trochę obrotów poprzez ssanie i dłonią przytyka kolanko idące do tłumika, zawsze tak przetka gaźnik.
Możesz też postawić go na czymś miękkim aby odizolować przenoszenie drgań na podłoże oraz zmodernizować filtr powietrza . Dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie tłumika szmerów ssania od malucha wraz z papierowym filtrem powietrza . Zmiejszy to terkotanie zasysanego powietrza oraz zapewni dobre filtrowanie .
Świeca i zawory sprawdzone ,strzela w tłumik i na zimnym na ssaniu ma wysokie obroty ,może to coś z gaźnikiem,a z tym wypadającym zapłonem to tak jest jakby na chwilę nie było iskry bo gasnie
Ale te błędy wcale nie wskazują na złe podłączenie cewki. Buczenie może być spowodowane rozmontowaniem części dolotu przed filtrem - "tłumika szmerów ssania" czy jak to tam nazywają. Częsta praktyka gazmenów gdy trudno umieścić reduktor.
Ja sprawdził bym cylinder, pierścienie i tłok, najprościej po zdjęciu tłumika.
Jeżeli w tej kosiarce jest silnik Briggsa z systemem ReadyStart, to warto się przyjrzeć, czy na gorącym silniku termostat przy tłumiku odchyla w pełni przepustnicę ssania do pozycji całkowicie otwartej (trzeba zdjąć pokrywę filtra powietrza).
Sprawdź zapłon prawdopodobnie masz za wczesny. Jak gaźnik?? Spróbuj przeczyścić.
Była robiona adaptacja przepustnicy przez mechanika wymieniony był filtr powietrza mechanik sprawdzając odczyt na kompie stwierdził tylko ze przydało by się wymienić cewkę bo przerywa. i mam jeszcze jeden objaw o którym zapomniałem wspomnieć to strzały z tłumika . jak można sprawdzić podciśnienie ssania ?
Profilaktycznie postanowiłem dolać oleju transformatorowego (jest dialektryczny). To może być poważny błąd. Olej transformatorowy nie służy do smarowania! Podaj typ sprężarki, to będzie wiadomo jaki olej należy stosować. jak się pozbyć tego oleju bez wiercenia czy cięcia bańki? Wylewać drugim króćcem ssawnym. Tym na przeciw opisanego jako "suction"....
Sytuacja z uchylonymi zaworami ma miejsce tylko gdy tłok jest w górnym położeniu, pomiędzy fazą wydechu i ssania. Pisałem o tym. Odległość od zaworu wydechowego do tłumika to około pięć centymetrów, więc trudno mówić o niedrożności wydechu. To jest silnik prosty, jak budowa cepa. Nie przesadzajcie z tymi podziałkami. Kol. totylkoja, jesteś pewien że...
Porównałem dane z dwóch pomiarów - gdy kopcił i nie kopcił. Zamieszczam poniżej te parametry które najbardziej się od siebie różnią. Gdy kopcił silnik był w pełni rozgrzany 89* a gdy nie kopcił to jeszcze nie zdążył się w pełni rozgrzać 74* niemniej jednak kopcił przez pewien czas od uruchomienia ale w pewnej chwili przestał. Największe różnice w parametrach...
Tak papier ścierny na tafli szklanej czy czyms innym równym i dotrzesz. Ale tu się pojawia pewien problem-jak go podniesiesz za bardzo to będzie kłopot z tym prętem co idzie do dźwigni przepustnicy, będziesz też musiał wymienić na dłuższe szpilki i może też być problem z osadzeniem tłumika szmerów ssania, może spadać. Ale nie łudź się, podniesienie...
witam ten wentylek to jest poprostu rurka puszczona z kolektora wydechowego i zakończona wentylkiem a jest to po to że np jak złapie nas policja to nie wpycha nam nic do tłumika tylko otwiera przednią klepę wezyk podpina własnie pod te wentylek i ma już nasze spaliny :) jest to poprostu do analizatora spalin pozdrawiam Dodano po 1 a jeszcze tak do tej...
Witam . Mam problem z uruchomieniem odśnieżarki al-ko snow line 700 e. Sprzęt zakupiony rok temu. Użyty może ze dwa razy. Najpierw odpalił i chodził tylko i wyłącznie na ssaniu. Teraz nie odpala w ogóle. Gaźnik przeczyszczony. Iskra występuje. Zalewa świece przy próbie odpalania. Wcześniej na ssaniu strzelało z tłumika. Poproszę o porady.
Oj jest i to wiele rzeczy, o których ty kamiluban nie masz pojęcia. Jak choćby szmata zatykająca wlot powietrza do puszki tłumika szmerów ssania. Taki drobiażdzek... A jakość iskry nie sprawdza się na świecy, bo to bez sensu - za mały odstęp elektrod- tylko tak jak napisał BANAvanDYKE cytując serwisówkę. Zaplombowany chiński gaźnik należy odplombować,...
Cześć wszystkim Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi Podczas jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Po podpięciu do kompa pojawił się błąd P2015- czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, nieciągły. Z czasem zaczął też świecić check silnika. Okazało się że wydmuchało uszczelkę pod kolektorem (były urwane 2...
022 to "Kanciak" z ręczną zmianą biegów. To pierwsza seria Motorynek, od 017 różni się jedynie dodanym tłumikiem szmerów ssania zamiast gumki gaźnik-rama. Nie napisałem wcześniej, jakoś mi umknęło. Miałem silnik 025, "Komarowski" okrąglak z nożną zmianą biegów. Nie podobalo mi się to, kupiłem obudowy kanciate i przełożyłem "werk" do nowych, czyniąc...
Sprawdź w jakim stanie są pierścienie, tłok i cylinder. Najprościej to zrobić po odkręceniu tłumika.
W moim katalizator się wysypał i spalanie wzrosło ale nie aż tak. Nie rozumiem o co chodzi z czujnikiem ssania. Możesz to jakoś rozwinąć?
Jak najbardziej, zmienia się mu temperatura to i go dolewa, jak widzi niską temperaturę( pracuje wtedy „na ssaniu” , wzbogaconej mieszance, bo myśli, że silnik jest zimny).
Witam. Mam problem tego typu w wyżej wymienionym silniku dostaje się powietrze do kolektora ssącego nie przez filtr powietrza. Zasłoniłem wlot powietrza do filtra powietrza, silnik powinien się zadusić a tu nie ma żadnej reakcji silnik pracuje bez żadnych zakłóceń czy to na wolnych obrotach czy na wyższych. Po za tym silnik pracuje prawidłowo spalanie...
Podejrzewam tzw. fałszywe powietrze. Simmeringi na wale. Króciec gaźnika. Okolice membran. Itd.itp. No chyba, że ssanie się nie wyłącza? Sprawdź też drożność tłumika.
Chińska kosa Powermat..Zacznij od odkręcenia tłumika i zajrzenia przez okienko wydechu na stan tłoka i cylindra..Na mój gust początki zatarcia.Nie dajesż zbyt ubogiej mieszanki?
Witam! Silniki spalinowe przeszły długą drogę rozwojową, wspomaganą całym arsenałem przyrządów pomiarowych, a także wiedzą i zapałem tysięcy inżynierów. Moc silnika to iloczyn momentu obrotowego i obrotów. Chcesz zwiększyć obroty? To można np. obniżyć opory przepływu spalin do wydechu (po drodze jest rura, katalizator i tłumiki). Chcesz zmienić spalanie?...
mam gaźnik delltoro 19 mm od kupna motoru była urwana linka ssania chce tez dodać ze motor śmigał jescze dzień przed zepsuciem
Ta dźwigienka odchyla się pod działaniem temperatury tłumika, to jest bimetal. Wraz z rosnąca temperaturą, stopniowo otwiera przepustnicę ssania.
Routerek wraz zgasnął i nie odpala. Rozrząd jest na znakach, zawory wyregulowane, iskra jest, świece i tak zmieniam co chwilę, paliwo dochodzi, gaźnik mimo to czyściłem kilka razy, tłumik ściągnąłem nawet, na ssaniu niekiedy strzela ogniem z kanału wydechowego (niebieska flama ognia leci) a mimo to nie odpala. Pomocy :/
Czyszczenie tłumika nie zaszkodzi. Przeprowadź standardowe sprawdzenie: 1. Iskra na samym kablu - 8 mm. 2. Świeca gdy nie odpali sucha czy mokra? 3. Gaźnik do czyszczenia + kontrola ssania. 4. Działanie kranika podciśnieniowego - jeśli jest - czyszczenie.
Zrób próbę ze ssaniem na rozgrzanym silniku. Jak zaczyna mulić włącz ssanie i obserwuj czy choć na chwilę się poprawia. Podejrzewam tzw, fałszywe powietrze. Trzeba sprawdzić bardzo dokładnie wszystko co jest za gaźnikiem w stronę silnika na szczelność. Jednak najbardziej podejrzane są simmeringi na wale. Wymień dla pewności oba na nowe. Ważne! Mają...
Odpalił zimny bez ssania. Problem jest z gaźnikiem. Więcej paliwa a mniej powietrza (na ssaniu) powoduje, że łatwiej dochodzi do zapłonu, ale nie jest to optymalny skład mieszanki - występuje min. za duże zużycie paliwa, moc co prawda rośnie, ale rośnie także emisja CO. Więc jeśli motocykl dymi na czarno to znak że mieszanka jest za bogata, także strzały...
Problem jest w silniku 110 w quadzie, dzisiaj po przestoju quada jest problem, nie odpala. Gaznik jest nowy, ma tydzien, Rozrusznik kręci, paliwo dochodzi iskra na świecy też quad podczas kręcenia łapie ale po puszczeniu rozrusznika gasnie a po dodaniu gazu zero odzewu, obojętnie czy na ssaniu czy bez. Zdarzyło się że z tłumika było widać ogień. Przed...
Mam to samo na zimnym silniku, gdy pracuje na ssaniu przez kilka minut i na obrotach pomiędzy 1000 a 1200. Wtedy trzęsie całą karoserią i tłumikiem trzęsie o podwozie auta, że masakra. Wymieniłem gumy na wieszakach i nic to nie dało. Miał ktoś taki problem? Proszę o pomoc.
wez zarowke i 2 kabelki do niej podlacz. Jeden przewod przyloz do aparatu zaplonowego gdzie podczepiony jest przewod od cewki, drugi gdzies do masy. Ustaw kolo pasowe na 10 stopni wyprzedzenia zaplonu (pierwszy znak zgodnie z ruchem wskazowek zegara) i tak ustaw aparat zaplonowy zeby sie zapalila zaroweczka. Ma byc tak, ze w momencie kiedy kreska na...
Witam. Załatwiłem sobie od znajomego uszkodzoną chińską pilarkę typu "3800", tak celem "nauki i zabawy" oraz zajrzeniu w układ korbowo-tłokowy. Pilarka była prawie nowa, podczas pracy straciła iskrę. Okazało się że pękł karter w miejscu gdzie zamontowany jest cewkomoduł. To typowa usterka w tych modelach, wynika z nieprawidłowego montażu cewkomodułu...
Odkręć kolanko z tłumikiem i przeczyść z nagaru, jaki masz tam zapłon, elektroniczny czy na przerywaczu ? Poziom paliwa w komorze pływakowej sprawdziłeś ? Przylgnia cylinder gaźnik, sucha ? Psiknij też plakiem od dołu silnika bo tam tez możesz mieć nie szczelność miedzy połówkami. Sprawdź jeszcze na innej świecy.
Film niczego nie podpowiada. Jeżeli silnik faktycznie nierówno pracuje i koniecznie chcesz coś z tym robić, to przede wszystkim należałoby przyjrzeć się poprawności działania systemu ReadyStart, zostawiając układ regulacji obrotów na później. ReadyStart to takie briggsowe automatyczne ssanie. Jego elementami są: przepustnica powietrza w gaźniku, termostat...
Dokładnie przeglądnij gaźnik tj. usuń brudy oraz udrożnij dysze w taki sposób, abyś przez otwory w dyszach widział światło. Sprawdź szczelność połączenia gaźnika do silnika oraz w jakim stanie jest tam sprawna uszczelka i czy gaźnik jest poprawnie (równomiernie) zamocowany. Stan ssania też do sprawdzenia a filtr powietrza załóż oryginalny.Czy sprawdzałeś...
Jak sytuacja ze sprężaniem? Tylko nie na palec, tylko konkretnie manometrem. Paliwo świeże? Iskra ok? Były próby na innych świecach? Układ wydechowy sprawdzany? Często nagar tworzy całkowite zatkanie tłumika lub okna wydechowego. Próby odpalenia bez ssania również kończą się zalaniem? Czy kosa w ogóle się odezwie na chwile czy nic?
Niestety ten typ tak ma i z wiekiem silnik dostaje "parkinsona" i trzęsie całą budą, i to nie prze linkę. Spróbuj docisnąć deskę w okolicy dźwigni, efekt będzie pewnie podobny, twoja ręka działa jak "tłumik drgań"
Witam ponownie. No to już jesteśmy niedaleko, jeszcze parę ruchów i będzie wiadomo,co jest grane. Odkręć tłumik, gaźnik oraz jego podstawę, bedziesz miał wgląd na ścianki boczne tłoka oraz cylindra od strony wydechu oraz ssania. Wszystko zależy od tego też w jakiej pozycji się znajduje. A jeżeli dalej nic nam to nie powie, Owszem tak jak kolega napisał...
Odpowietrznik jest w korku, wystarczy że poluzujesz i będziesz pewny że to on, ale gasła by w trakcie pracy z powodu zapowietrzenia, a u ciebie nie odpala rozgrzana kosiarka, czyli odpowietrznik możesz wyeliminować jako usterkę. Dodano po 13 ready start To jest moduł zamontowany przy tłumiku, po rozgrzaniu dźwignia odsuwa łopatkę co powoduje otwarcie...
Witam Kosiarka Briggs Toro 675 (2004)odpala ładnie, a w miarę rozgrzewania obroty zaczynają falować i w końcu gaśnie. Po zgaśnięciu iskra jest. Zakładałem identyczną świecę od innej kosiarki, ale problem pozostaje. Po ostygnięciu odpala, a jak się rozgrzeje to znów gaśnie. Przy tłumiku ma taki bimetaliczny włącznik ssania, ale wygląda na to że działa....
tłumik szmerów ssania ssania peugeot elektrozawór ssania
engine system failure dioda mruga piszczy kupno używanej karty
krzysztof kamieński krzysztof kamieński
Kalibracja oscyloskopu Radiotechnika – procedura, wzorce, regulacja modeli OS-731, DT-3200 Citroen Xsara 2.0 HDi – kontrolka kluczyka, brak świateł i wycieraczek po odłączeniu akumulatora