REKLAMA

tabela excel

Znaleziono około 2392 wyników dla: tabela excel
  • Excel - Usuwanie tekstu za określonym słowem w linijce

    A masz to w tabeli excela ?

    Software serwis   26 Wrz 2014 17:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1272
  • Excel- Łączenie list z wielu kolumn

    Witam ponownie. Zwrócę się jeszcze raz z pomocą w temacie tworzenia list. Mam problem pewnie błahy i bardzo prosty ale już się w tym wszystkim potraciłem. Powyższe kody mniej więcej pokazują jak zrobić to czego teraz nie potrafię ale te kody tworzą masowe listy i nie umiem tych kodów odpowiednio zastosować. W załączniku podałem przykład co chciałbym...

    Software serwis   06 Lut 2013 19:33 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4704
  • EXCEL - grafik automatyczny pobieranie danych według daty

    Proszę o pomoc w Excelu. Chodzi mi automatyczne dodawanie nazwiska z grafiku do tabeli z dyżurem według daty. Załączam plik Excel.

    Programowanie Początkujący   30 Gru 2017 14:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1668
  • REKLAMA
  • MS EXCEL - Modyfikacja komorek

    Witam. Chce stworzyc tabele w MS Excell. Mianowicie prosto z mostu chodzi mi oto czy da sie zmienic wielkosc kilkudziesieciu wierszy badz kolumn naraz z oryginalnych 19 na np 15?. Tak azeby wysokosc wiersza wynosila 15pix zamiast 19pix. Pojedynczo idzie zmienic ale mi zalezy na czasie i chcialbym zmienic jakies 100wierszy i kolunm wiec pojedynczo zajeloby...

    Software serwis   26 Lis 2012 18:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 843
  • REKLAMA
  • Porządkowanie wklejanej tabeli

    Witam, Potrzebuje pomysłu na uproszczenie swojej pracy. Chodzi o uporządkowanie tabeli, którą wklejam do Excela. Teraz używam filtrów i kopiuję ręcznie do odpowiednich komórek. Może ktoś chciałby sie podzielić wiedzą na temat VBA dla Excela. jak ugryźć aby za pomocą magicznej różdżki, Pan Excel wypełnił za mnie tabelkę. Tabela wklejana do Excela ma...

    Programowanie   12 Lip 2018 13:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 630
  • Jak wyświetlać komplet danych po kliknięciu w tabeli? Excel.

    Mam dwie tabelki z szafkami jedno to są szafki osobiste pracowników a drugie to są szafki na buty pracowników. w drugim arkuszu mam bazę danych pracowników z przypisanymi numerami szafek, numer seryjny kluczyka do danej szafki, na jakiej zmianie pracuje itp. Czy jest niejednokrotnie możliwość jeśli klikne w tabelce na daną szafeczke aby wysliwetlilo...

    Software serwis   27 Sty 2016 16:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 912
  • Jak przenieść szeroką tabelę z Excela do Worda, aby pasowała do formatu strony?

    Witam, mam problem z którym nie potrafię sobie poradzić. Próbuję przenieść tabele z excella do worda, ale ta nie mieści się w szerokości i nie potrafię jej zawinąć. Tak wygląda tabela excela: Jak robię kopiuj wklej to wygląda tak: a potrzebuje zrobić żeby było tak: i na następnej stronie: Próbowałem wklejać na różne sposoby, wykorzystywać zawijanie...

    Obsługa oprogramowania   21 Wrz 2021 17:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 168
  • Aktualizacja dat w kolumnach miesięcznych w T-SQL - tabela Tabela_1

    Jak dla mnie, to tabela 1 jest źle zaprojektowana - te same co do istoty dane na szerokość. To, że w jakimś miejscu zaprezentuje się taki WIDOK, to nie znaczy że DANE maja tak wyglądać. Zaprojektowane po excelowemu: jak dane widzę, tak są zbudowane . Prawie zawsze to widzę, jak autor excellowy chciał się "unowocześnić" do bazy danych. A to nieprawda...

    Programowanie   13 Lis 2023 17:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 156
  • Excel- Kwestionariusz pracownika. Rozszerzenie możliwości pliku

    OK. teraz zrozumiałem :D Ja kombinowałem że muszę coś zmienić w kodzie żeby zapisywało od tego wiersza co chcę, a to wystarczy tylko odpowiednio zaprojektować tabelę w arkuszu a dokładnie nagłówek samej tabeli, dzięki bardzo.

    Software serwis   06 Mar 2013 22:05 Odpowiedzi: 83    Wyświetleń: 12702
  • REKLAMA
  • Excel/makro - Sumowanie komórek, może makro?

    Z tego co widzę próbujesz sumować warunkowo dla wybranych klientów? Dlaczego nie używasz filtra? Można odfiltrować niepotrzebne, skopiować do nowego arkusza. W swoim przykładzie odwołujesz się do całych kolumn (Np A:A), co zdecydowanie spowalnia działania na tablicach. Dlatego zamieniłbym zakres na tabelę Excela. (zaznacz, Menu>Wstw>Tabela). Zamiast...

    Programowanie Początkujący   29 Mar 2014 11:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2109
  • Excel - Automatyczna data. Jak to zrobić?

    Właściwie, to nie do końca... (po przemyśleniach). Chodzi mi o to, że mam tabelę, w której muszę np. odnotować w wierszu od A1 do H1 kolejne dostawy towaru, w wierszu od A2 do H2 ma się pojawić czas ich wpisu. I takich kategorii (jak A1) mam kilka tzn: A1, A3, A5 itd. - i tu mam problem :( W załączniku tabela.

    Software serwis   29 Sty 2015 02:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 14024
  • VBA -Excel/Outlook załączanie tła z excela w automacie do maili

    Cześć. Używam makra do wysyłania maili z outlooka za pomoca excela. Załączam zakres jako htmlbody która zawiera tabele a potem zwykły tekst pisany w HTML. Potrzebuje dodać logo firmy. Robię to za pomocą ścieżki do pliku. Jednak plik załącza się na samej górze co wygląda słabo. Stworzyłem tło w excelu w zakresie który kopiuje do wiadomości. Jednak przy...

    Programowanie   02 Maj 2018 17:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1098
  • Jak połączyć dokumenty Word utworzone z Excela w jeden plik?

    Witam na Elektrodzie znalazłem bardzo fajne makro które tworzy dokumenty "wordowskie" na podstawie danych z tabeli excela. Jestem w stanie przerobić je do swoich potrzeb ale nie umiem "działać" makrami na plikach wordowskich z poziomu excela. Czy jest ktoś w stanie tak poprawić kod aby po utworzeniu plików "wordowskich" ich zawartość połączyć w jeden...

    Programowanie Początkujący   04 Cze 2019 21:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 786
  • Power Query PDF do excela - Nie mogę przekształcić w odpowiedni sposób.

    Bardzo proszę o pomoc w przekształceniu tego PDF-a do excela. Sprawa nie jest wcale taka trywialna :cry: Rzeczywiście - tak jak sugeruje kolega paweliw - wszystko zależy od oprogramowania, które posiadasz :idea: Przykładowo w Excel 2016 można w Power Query "bezpośrednio" zaimportować dane z Twojego PDF-a, ale w rezultacie otrzymasz 10 tabel (tyle ile...

    Obsługa oprogramowania   19 Lut 2023 11:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 339
  • REKLAMA
  • Exel - przestawianie tabeli z pionowej na poziomą.

    Witam Chodzi mi o tabelę w Excelu. Zaimportowałam dane do Excela ale ustawiają się pionowo, a mi chodzi o to jak je przestawić poziomo w kolumny A,B,C,D,E ale żeby nie robić tego ręcznie tylko wszystko na raz bo tych danych jest dużo tzn 6 tyś pozycji - nazwisko, imię, adres i telefon. proszę o informację krok po kroku. Za wszelką pomoc z góry dziękuje....

    Software serwis   25 Paź 2008 21:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3348
  • kolumna w tabeli przestawnej w excellu

    Witam, Tworze tabelę przestawną w excellu i zaciągam dane z sql-a, Dane te są kolumnami z tabeli przestawnej, określają numery tygodnia. Po odświeżeniu w kolejny tygodniu na końcu tabeli dokłada się kolumna będąca nowy tygodniem, a ja bym chciał żeby zawsze ostastni tydzień był na początku wszystkich kolumn. Bez względu jaką etykietę ma kolumna chciałbym...

    Programowanie   26 Mar 2012 10:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 563
  • EXCEL-szablon strat towaru excel

    Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Musisz jednoznacznie określić które pole będzie wyznacznikiem danego miesiąca. Resztę załatwi tabela przestawna. W "Arkusz3" chciałbym aby podsumowywało straty TYLKO poszczególnych towarów. To załatwi druga tabela przestawna. Polecam zapoznanie się z tym fajnym tematem (tabele przestawne).

    Software serwis   23 Sty 2014 01:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2334
  • Excel- jak zrobić kalkulator odsetek za zwłokę od zaległości płatniczych

    Zrobić tabelę z makrami

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2020 18:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 579
  • [VBA][Excel] Błąd Access database engine przy UPDATE

    U mnie po przeniesieniu do Accessa też działa. Chyba więc chodzi o błędną interpretację tabeli danych w Excelu. Czy jest możliwa jakaś lepsza kontrola? Nie pomaga oznaczenie (nazwanie) tabeli, pomaga za to usunięcie duplikatów w pewnej kolumnie której UPDATE nie ma używać - docelowo nie mogę tak zrobić, więc nic mi z tego. Pobawię się jeszcze z godzinkę...

    Programowanie   16 Cze 2020 07:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 378
  • Excel czy Access baza danych i wykres procentowy

    Ja chyba trochę rozumiem, ale mogę się mylić. :) Jeżeli w excelu masz te bazy (w oddzielnych arkuszach) to: np funkcją licz.jeżeli zliczaj osoby w każdej bazie. zrób tabelę w ten sposób że: A B C 1 2 Baza Liczba osób udział 3 baza1=LICZ.JEŻELI(Baza1!A:A;&quo... 4 baza2=LICZ.JEŻELI(Baza2!A:A;&quo...

    Software serwis   01 Maj 2010 13:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4346
  • Excel - Zmiana w liscie pracownikow

    Za pomocą makr pewnie, skoro standardowe funkcje nie pozwalają. Gdyby Twój opis był jaśniejszy, już kilka osób pewnie by Ci pomogło. Dwa razy czytałem Twoje posty i nadal nie mam pojęcia, co chcesz tak właściwie osiągnąć (chodzi o wynik końcowy, bo wiem, że zmieniając coś chcesz zmienić resztę tabeli, ale według jakich kryteriów - nie mam pojęcia)....

    Software serwis   05 Gru 2016 16:31 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 717
  • Tworzenie formularza VBA w Excelu z polami kombi i edycją danych

    ok faktycznie jest - po zmianie wartości w formularzu- brak zmiany w bazie Excel. np. wyswietla sie wartość 18,6. Chcę zminić na 20 i nic się nie dzieje - powinna zminić się również wartość w tabeli Excel

    Obsługa oprogramowania   03 Gru 2019 08:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 441
  • Automatyczne kopiowanie komórek Excel do drugiego arkusza

    Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem w przypadku wartości stałych, wpisywanych z klawiatury jest stosowanie grupowania arkuszy. Wtedy w obu arkuszach jest dokładnie ta sama zawartość. Pozwala to również na formatowanie komórek, ukrywanie i odkrywanie wierszy, usuwanie i wstawianie wierszy. Trzeba tylko zadbać, żeby wiersze sobie odpowiadały. Poprawki...

    Obsługa oprogramowania   26 Maj 2020 09:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3351
  • Makro w excelu przeszukujące Outlooka po temacie maila

    Witam, potrzebuję stworzyć makro, które przeszukiwałoby Outlooka po temacie maila. Powiedzmy, że makro przeszukuje maile i jak znajdzie maila z odpowiednim tematem to w odpowiedzi na tego maila wklei tabele z excela. Czy coś takiego jest w ogóle możliwe? pozdrawiam

    Programowanie Początkujący   09 Lip 2020 14:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 516
  • Excel: Tworzenie wykresu Ganta z wieloma zadaniami w jednym dniu - praktyczne pytanie

    Jak bardzo chcesz, to musiałbyś zapisywać dokładny czas trwania i rozpoczynania łącznie z datą i godziną, a później dodawać te liczby (łącznie dni i godziny), do tego oś czasu zastosować, a nie z etykietami z tabeli. Generalnie bardzo upierdliwe to będzie w utrzymaniu porządku i logiki. W sumie nie po to MS zrobił Projecta (i na nim nie zarobił), żeby...

    Obsługa oprogramowania   30 Sty 2021 19:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 276
  • [excel][arkusz google] - Iloczyn danego zakresu z warunkiem

    Zarówno używając funkcji ILOCZYN (warunkowo z funkcją JEŻELI), jak i w przypadku funkcji BD.ILOCZYN można podać zakres z zapasem. Puste komórki nie przeszkadzają. Tak przynajmniej jest w Excelu. W arkuszach Google nie sprawdzałem. W przypadku funkcji ILOCZYN formułę trzeba zatwierdzać tablicowo, chyba że masz najnowszego Excela 365. W przypadku funkcji...

    Obsługa oprogramowania   11 Maj 2021 13:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1257
  • EXCEL wczytaj z pliku CSV - bezpośrednie wczytanie do komórki

    Dziękuję za podpowiedz ale to wiem...tym sposobem wczytuję cały plik csv do excela...a ja chce tylko wybrane dane i w odpowiednie komórki...trzeba pewnie VBA użyć i do określonej daty z tabeli w excelu przypisać odpowiednia godzinie z tą samą datą w pliku CSV.. W załączniku jest tabela jaką stworzyłem

    Programowanie   22 Kwi 2014 13:14 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2316
  • Excel-funkcjaWyszukaj pionowo - Utworzenie funkcji wyszukaj pionowo w VBA

    Dokładnie o coś takiego mi chodziło. Tylko jeszcze chciałem dodatkowo wprowadzić zmienne row i column dla zakresu poprzez instrukcję If Else lub For . Znalazłem następujący kod na angielskiej stronie. Sub ADDCLM() On Error Resume Next Dim Dept_Row As Long Dim Dept_Clm As Long Table1 = Sheet1.Range("A3:A13") ' Employee_ID Column from Employee table Table2...

    Software serwis   20 Sty 2017 14:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4695
  • Excel filtrowanie i zliczanie wartości unikatowych.

    Oj tam. Utrzymanie bazy danych jest drogie i trzeba się na tym znać, a czas pracy klikacza excelowego jest tani i może to robić każdy. Rachunek ekonomiczny i tyle. Najprościej to chyba tabelą przestawną.

    Programowanie Początkujący   15 Gru 2021 11:32 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 240
  • Jak wstawić łącze do tabeli Excela w dokumencie Worda?

    Mam mały problem - jest arkusz Excela i dokument Worda. Dane wprowadza się w arkuszu a dokument służy tylko do ich wydruku. Wszystko ładnie działa, dopóki nie zmieni się położenia lub nazwy pliku Excela, bo Word zapamiętuje bezwzględną ścieżkę do pliku .xls. Czy ktoś ma jakieś sugestie jak wybrnąć z tego problemu? Całości nie da się napisać w Excelu,...

    Software serwis   10 Kwi 2007 09:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4455
  • Hiperłącze do formatowania komórki - EXCEL

    Witam Mam pytanie czy jest możliwość zrobienia Hiperłącza do komórki z innego pliku która oprócz danych przeniesie również kolor tej komórki? Chodzi o to że mam tabelę w Excelu e której dużą część danych stanowią dane z innej tabeli. Ta inna tabela jest na serwerze NFS i jest aktualizowana przez inną osobę. Zrobiłem więc hiperłącza do interesujących...

    Software serwis   13 Wrz 2012 10:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1428
  • Kopiowanie danych z raportu Access do tabeli w Excel - VBA

    Dzień dobry, Chciałbym rozwiązać następujący problem: Mam zrobioną bazę danych w Access 2013. W tej bazie użytkownicy rejestrują pracę pomp (każda pompa ma na potrzeby rejestracji swojej pracy oddzielną tabelę w bazie). Później, na koniec dnia, generowany jest raport, na którym pokazana jest data, ile dana pompa wypompowała wody oraz jaki był przepływ...

    Programowanie   27 Sty 2018 03:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1218
  • Rozszerzanie tabeli Excel o nowe dane ze strony online przez Power Query czy VBA?

    Sprawa wydaje sie błaha a jednak dla mnie stanowi problem. Power query pobiera do tabeli dane ze strony online co 5 min. Na owej stronie co kilka min. dopisywane są nowe dane z tym że wyświetlane jest ostatnie 40 rekordów. Takim zabiegiem w tabeli excel mam ciągle ostatnich 40 rekordów, a chciałbym aby w excelu były dopisywane nowe rekordy do już istniejących...

    Obsługa oprogramowania   14 Maj 2022 10:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 153
  • excel - pomoc w ułożeniu formuły

    O to mi chodziło. Dzięki Ale jakby sie udało zrobić bez łączenia tekstów, to proszę podrzucic na forum to rozwiazanie. Ciąg dalszy układania formuł. W załaączonym pliku w arkuszu 1 jest tabela stale wypełniana. Będzie miała kilka tysięcy rekordów. W arkuszu drugim chciałbym samoczynnie wypełniać tabelę kolejnymi maxymalnymi wartościami dla danej rzeczy....

    Software serwis   21 Gru 2006 09:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2270
  • Jak zrobić szczególną tabelę w excelu?

    Witam! Mam takie pytanko. Zrobiłem tabelę w excelu a poszczególne komórki można zapełniać z list rozwijanych (przez sprawdzanie poprawności danych). Jednak w pewnych przypadkach chciałbym aby nie było możliwe wybieranie wszystkich opcji. Chodzi mi o to, że załóżmy jeśli wybrałbym jakaś opcję w komórce A1 to excel automatycznie wstawi mi kreskę, lub...

    Software serwis   24 Mar 2007 16:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6126
  • Excel - lista rozwijana

    Rozumiem że gdzieś masz pełną tabele z danymi np Nazwisko (M) | Dochód (N) Nie do końca wiem jak masz zorganizowany wybór z listy (okno combo box czy komórka) Zakładam że w komórce (poprzez tzw sprawdzanie poprawności - lista) Wykorzystaj do tego Szukaj.pionowo =wyszukaj.pionowo(adres komórki z wyborem; Cała tabela z danymi; liczba kolumny z dochodem;...

    Software serwis   17 Mar 2009 11:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5968
  • Excel - liczenie komórek po kolorze tła

    Witam, mam problem jak zrobić jedno zadanie w Excelu - bardzo proszę o pomoc. W tabeli Excela są 3 kolumny: "zadanie" (tekst, opis zadania), "deadline" (data, do kiedy zadanie ma być wykonane), "status" (rozwijalne pole wyboru: zrobione, w toku, opóźnione, nie rozpoczęte). Kolumna "status" to zwykła funkcja: sprawdzanie poprawności -> Lista, gdzie zdefiniowałem,...

    Software serwis   13 Wrz 2020 22:01 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 135793
  • Tabela przestawna Excel jak z kolumn zrobić wiersze

    Proszę o pomoc, bo mi ręce opadły. Do tej pory nie miałam z tym problemu, a tu nagle w tabeli przestawnej Excela nie jestem w stanie zamienić kolumn na wiersze. W pliku pokazuję o co mi dokładnie chodzi. Próbując to opisać, to mam różne spółki i dla nich wskaźniki finansowe, ale dla każdego roku wskaźniki są podane w osobnej kolumnie, a ja potrzebuję...

    Software serwis   16 Paź 2010 13:30 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1089
  • Tworzenie listy z tabeli (makro Excel)

    Witam, mam problem w pracy i nie mogę sobie z nim poradzić. W załączniku zamieszczam plik Excel dla przykładu aby jaśniej to wyjaśnić o co mi chodzi. W arkuszu znajduje się tabela z kolumną "element" oraz z kolumnami składników. Makro którego potrzebuję powinno zaczytać wszystkie składniki które wchodzą do danego elementu tak jak to pokazałem w przykładzie...

    Software serwis   04 Kwi 2012 11:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1691
  • EXCEL - Łączenie zbiorów danych

    mam dwa zbiory danych: 1 Nazwa PocztyGminaPowiatWojewództwo BarcinBarcinżnińskikujawsko-pomorskie MamliczBarcinżnińskikujawsko-pomorskie 2 M-W.Barcin 041901315043 74587585 G.Gąsawa 0419022530626252681 Wiec nawet nie ma pełnych takich samych kolumn a chciałbym , ale jest po kropce ten sam zestaw znaków czy da radę za pomocą jakiejś funkcji albo innej...

    Software serwis   17 Mar 2013 22:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2244
  • Tabela - Tabela w excel , czy da się połączyć z bazą danych z acces

    Witam. Mam tabelę w excelu Chciałbym ją powiązać z bazą danych , gdzie mam wszystkie produkty i chcę, żeby podczas wprowadzania w excelu były podpowiedzi (klucze) . Da się to zrobić?

    Software serwis   02 Maj 2013 18:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3816
  • Excel 2007 - Automatycznie wypełnienie nowego wiersza

    Dzień dobry, Jeśli zakres jest sformatowany jako tabela (od Excela 2007), to po wstawieniu nowego wiersza lub po dopisaniu danych na końcu tabeli formuły , ale tylko formuły, a nie dane powielają się automatycznie. Jeśli trzeba wprowadzić te same dane (stałe lub formuły) do wielu komórek naraz należy zaznaczyć te komórki (może być nawet zakres nieciągły...

    Software serwis   24 Paź 2013 09:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1221
  • excel - macro przyporządkujące wiersze poprzez wybranie z listy

    Witam, mam excela plik w nim mam tabelke na 1 arkuszu a obok zrobiłem podobną a w niej zrobiłem z jednej kolumny wielkiej tabeli pole z listy i jak zrobić żeby obok tego pola którego wybrałem pojawiały się dane(wiersze) z tamtej tabeli

    Programowanie   21 Gru 2013 10:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 822
  • WORD 2013 - Dwie tabele Excela w Wordzie

    Witam, wie ktoś może jak powiązać ze sobą dwie tabele EXCEL w jednym dokumencie WORD? Chciałbym aby wartość z jednej z komórek (SUMA) z pierwszej tabeli pokazywała się w komórce w drugiej tabeli. Przykład w załączniku.

    Software serwis   04 Lut 2014 23:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1392
  • [EXCEL] - Wyszukaj wynik mając dwie zmienne

    Dość ciekawy problem. Procedura Szukaj wyniku jest tu nieprzydatna, bo ona bada tylko funkcje jednej zmiennej. Wydawałoby się, że można uzyskać wynik za pomocą nakładki Solver, która pozwala na rozwiązywanie tego typu problemów z wiekszą liczbą zmiennych. Ale Solver działa trochę na zasadzie "czarnej skrzynki" (przynajmniej dla mnie) i nie zawsze chce...

    Software serwis   12 Sty 2022 11:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4314
  • VBA Ecxel - Kwerendy Excel, jak pobrać interesujące mnie dane?

    Witam.Pytanie, bardziej teoretyczne, bo i tak tego sam nie dam rady pewnie zrobić. Moja strona podaje informacje o punktach zdobytych przez zawodników w Grze Wygraj Ligę, spisuję je ręcznie dla kilku kategorii jak np. top 5 strzały, top 5 bramki itd. zajmuje mi to trochę, robię to po ostatnim meczu Ekstraklasy, przeważnie w wtorki po południu. Dane...

    Programowanie   25 Sie 2014 11:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 921
  • Sumowanie wartości bezwzględnych w tabeli przestawnej excela

    Witam, Jak w temacie. Czy ktoś cię orientuje, czy tabela przestawna może zsumować wartości bezwzględne komórek. Nie chciałbym tworzyć dodatkowych pól w tabeli źródłowej. Chodzi mi raczej o jakieś pole obliczeniowe. Z góry dzięki.

    Software serwis   30 Wrz 2014 17:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1911
  • Transpozycja tabeli excel - transpozycja z kolumny na wiersze excel

    Problem bezpośrednio w innych wątkach chyba nienaruszony, a pośrednio naruszony. Wyjściowo mam dane w formacie: 20101 85 20101 15 20102 10 20102 40 20102 24 20102 26 20103 90 Potrzebuję przekształcić te dane na format: 20101 85 15 20102 40 26 24 10 20103 90 czyli, przyporządkowanie do unikalnego znacznika (w tym przypadku nr teryt) w wierszach od najwyższej...

    Programowanie   29 Lis 2015 17:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1155
  • Eksportowanie pliku xml do excela, źle formatuje

    Witam, Zostałem poproszony o przygotowanie pliku excel aby po implementacji z pliku xml do Excela wszystkie dane były czytelne, i tu zaczyna się mój problem. Po eksportowniu pliku xml wszystkie kolumny wczytują się jak powinny jedna koluma która zawiera 26 cyfr w excelu wyświetla się w takim formacie 4,210E+25 jednak rozwinięcie tego zapisu nie daje...

    Software serwis   24 Lut 2016 20:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2136
  • Excel - Makro automatycznego wydruku

    Witam Mam pewien problem zacząłem coraz bardziej zgłębiać wiedzę w tworzeniu tabel w excelu i pojawił się jeden problem. A mianowicie potrzebował bym takiego makra które automatycznie wydrukuje mi część arkuszu na koniec dnia który zawiera dzisiejszą datę. Mówiąc dokładniej mam tabelę w której wpisuje dostawy przywożonego towaru i teraz chciałbym aby...

    Software serwis   28 Lut 2017 10:21 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1332
  • Excel - Wstawianie danych przez Query

    Zetknąłem się z problemem wyciągania danych z bazy SQL poprzez MSQuery. Stworzony kiedyś arkusz (chyba wersja 2000) wyciągał dane tworząc zakres danych zewnętrznych. W obecnej wersji (2010) wyciągając dane poprzez MSQuery z tej samej bazy w arkuszu tworzy mi się tabela z tymi danymi. Nie będę się rozpisywał ale dane w "tabeli" źle się odświeżają przy...

    Obsługa oprogramowania   09 Sie 2018 12:15 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 387
  • Jak dodać wyścigi samochodowe do tabeli turniejowej w Excel?

    Dzień Dobry, potrzebuje pomocy. Z kolegami urządzamy turniej, w którym gramy w gry komputerowe. Jest nas trzech. Pobrałem ze strony schemat, który mi odpowiada. Gra 1, 3 i 4, to gry, gdzie zawodnicy grają ze sobą i otrzymują punkty (identycznie jak w grupie piłki nożnej). Mam problem z grą 2, ponieważ to wyścigi samochodowe. Chciałbym, żeby tabele działamy,...

    Obsługa oprogramowania   08 Wrz 2019 12:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1170
  • Jak posortować tabelę w Excelu do zastosowania funkcji Wyszukaj?

    Witam, mam problem z zadaniem, być może bzdurny, ale nie mogę sobie z nim poradzić , mam takie zadanie do wykonania i zaćmienie umysłu. Nie mogę posortować tabeli narastająco, a chyba muszę żeby zastosować funkcję Wyszukaj? Może ma ktoś pomysł na wykonanie tego zadania?

    Obsługa oprogramowania   08 Lis 2019 12:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 543
  • Jak wkleić tabelę Excel pod zdanie wstępu w dokumencie Word VBA?

    Jak przekopiować tabelę z excela do Worda, w którym jest zdanie wstępu,a chcę pod nim umieścić tabelę? Lub jak w kodzie dodać to zdanie? Bazuję na tym kodzie. Jestem początkujący w VBA i próbowałem szukać dlaczego po tym, jak zaczynam ustawiać wysokość wierszy pojawia mi się taki komunikat: "the remote server machine does not exist or is unavailable"...

    Obsługa oprogramowania   21 Kwi 2020 18:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 327
  • [Excel] podzielenie danych wg konkretnego kryterium i zapisanie w osobnych plika

    Witam, mam tabelę Excel, w której znajdują się dane bardzo dużej ilości osób. Nazwy kolumn to np: A1 imię i nazwisko B1 miasto C1 płeć D1 wiek Chcę za pomocą VBA posortować je po jednej z kolumn - np miasto, a następnie "pociąć" całą tabelę w taki sposób, aby dane dla każdego miasta zapisały się w osobnym pliku idealnie pod nazwą miasta, którego dotyczą....

    Programowanie Początkujący   22 Wrz 2021 11:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 456
  • Tabela przestawna EXCEL - zadanie

    Witam. Mam do Was kolejną prośbę. Poprzednio pomogliście mi pięknie i udało się rozwiązać problem. Uczę się podstaw excela i próbuję rozwiązać małe zadanie dot. tworzenia tabeli przestawnej ( załączeniu). Czy ktoś z PAństwa mógłby mi krok po kroku pokazac jak to zrobić?? Dla Was to niewiele a dla Mnie bardzo dużo. Pozdrawiam :-)

    Obsługa oprogramowania   23 Lip 2020 10:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 300
  • Excel VBA: Tworzenie i przenoszenie folderów na podstawie wartości komórek A1, A2, A3...

    witam, potrzebuje pomocy (kodu) w zrobieniu takiej funkcjonalności tabeli by VBA/excel: 1. tworzył nowy folder w określonej lokalizacji tj. na pulpicie w folderze o nazwie ABC po wpisaniu wartości do komórki A1 w tabeli. Nazwa nowego folderu jak wartość komórki A1. I tak dalej w kolumnie A2; A3; ... 2. po wpisaniu wartości w komórce B1 wycinało folder...

    Programowanie Początkujący   07 Wrz 2021 17:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 567
  • Makro do importu wielu plików PDF do Excela - poszukiwane

    importujące kilka plików PDF :?: do arkusza excel Jeśli chodzi Ci o import danych z "tekstowych" plików PDF do Excela to IMHO najprostszym i najtańszym :D sposobem jest wykorzystanie możliwości programu Adobe Reader - zapisz plik jako tekst :idea: Uzyskujesz plik txt - jak na zrzucie 1051520 a potem w zależności od potrzeb łatwo można importować za...

    Programowanie Początkujący   16 Paź 2020 20:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 750
  • Excel - automatyczne kolorowanie komórek o danej wartości na podstawie - koloru

    Witam! Od dłuższego czasu szukam informacji czy jest dostępna taka funkcja otóż: Mam parę tysięcy wierszy w tabeli excel z listami materiałowymi którą porównuje z bazą danych. Jedyną zmianą jaką wprowadzam w tabeli jest zaznaczenie kolorem już zrobionych/niepoprawnych itp wierszy Problem polega na tym że niektóre części (grupy wierszy) były już sprawdzone...

    Obsługa oprogramowania   21 Maj 2021 12:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 342
  • Jak połączyć fragmentatory z różnych tabel przestawnych w Excelu?

    Jak połączy fragmentator tabeli przestawne z zakresu danych o nazwie "Dane" z fragmentatorem tabeli przestawnej z modelu danych z z zakresu danych o nazwie "Dane". W obu przypadka dane są pobrane z tej samej tabeli z tego samego arkusza o tej samej nazwie Dane. Niestety po kliknięciu prawym przyciskiem połączenie raportu nie widzą siebie na wzajem....

    Programowanie   22 Lut 2024 15:32 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 63
  • excela - tworzenie listy rozwijanej

    Jeżeli do wpisywania, korekty i przedstawiania ocen chcesz używać tych samych komórek, to tylko procedura w VBA. Jeżeli tylko formuły, to potrzebna będzie tabela, z której odczyt na podstawie nazwiska odbywałby się np. przy użyciu WYSZUKAJ.PIONOWO. Natomiast zapisywanie i korekta ocen - w tabeli.

    Software serwis   29 Gru 2012 17:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2715
  • Tabela w Excelu - proszę o wyjaśnienie funkcji.

    Hej,mam z pozoru nie wielki ale dla mnie powżny problem z excelem... Nie wiem jak zrobić aby w komórce po zsumowaniu odpowiednio dwóch komórek pojawiała sie ta suma a gdy komórki są puste pojawiała się komórka pusta a nie zera...??? załączam tą tabelkę, potrzebuje wypełnić kolumnę razem brutto. please pomocy!:cry:

    Software serwis   03 Lis 2009 18:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3339
  • Tabela w Excelu do uzupełnienia.

    Mam problem z uzupełnieniem tabeli bo nie umiem zapisać formuły przez tak dużą ilość warunków. Wiem że trzeba zastosować funkcję Jeżeli, Oraz, Lub, itp ale nie wiem jak to wszystko razem połączyć?

    Software serwis   10 Lis 2009 15:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3134
  • Jak kończyć tę tabelę w excelu?

    Mam pytanko: jak dokończyć pozostałe kolumny w tej tabelce? Nie wiem jakie formuły mam zastosować w "zniżka semetralna" i "do zapłaty"? :-( Pomoże mi ktoś? Please!

    Software serwis   25 Lis 2009 18:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2322
  • Jak wyszukać słowo w tabeli zrobionej w EXCEL?

    mam plik zrobiony w office EXCEL 2007 mam tyle arkuszy ile ma dany miesiąc dni i w każdym z tych arkuszy jest taka tabela do w której są informacje o adresie ilości kg ceny to wszystko jest sumowane itd... ale to mniejsza z tym w końcu excel do tego służy... ja potrzebuje po otwarciu takiego pliku bez przeglądania każdego arkusza i wszystkich klientów...

    Software serwis   08 Kwi 2010 08:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 61433
  • funkcjonalna tabela w excelu (VBA)

    witam :) Próbuje napisać mały programik jednak cały czas mam jakieś błędy, a na niektóre rozwiązania brak mi pomysłów. To mój pierwszy program, dotychczasowe wypociny opieram na tym co wyczytałem w internecie. Chciałbym stworzyć makro w Excelu, miałby to być wykaz uwzględniający wszystkie informacje z pozostałych zakładek (które edytowane są ręcznie)....

    Programowanie Początkujący   25 Paź 2010 08:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3147
  • Szukam generatora kodow kreskowych ITF lub CODE-128 (import numerow z excela)

    Witam Poszukuje generatora kodow kreskowych ITF lub CODE-128 Oczywiscie takie generatory sa wszedzie dostepne, na przyklad w corelu, problem jest jedynie taki ze mam liste okolo 300 unikalnych numerow seryjnych i musze wygenerowac z nich oddzielny kod kreskowy. Poszukiwany program z ponizsza specyfikacja: Mozliwosc importu generowanych numerow z excela...

    Software serwis   15 Sie 2012 09:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3558
  • Excel - oznaczanie zakresów liczb

    Zrobiłem inną metodą (podaj.pozycję() z 1 na końcu. Sprawdź czy dobrze przetransponowałem wartości i czy wogóle działa (graniczne pozycje) na moje oko jest ok ale ... Aha: Steny i ich transpozycja z których docelowo korzysta funkcja są w arkuszu steny (Transponowałem ręcznei wiec zmiana w tabeli głównej stenów musi powodować zmianę ręczną w transponowanej...

    Software serwis   12 Gru 2012 18:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3201
  • Excel 2010 - Excel 2010 Tworzenie zbiorczego arkuszu z danych z innych arkuszów

    Witam Panie Macieju. Pomogło "przepisanie" całego arkuszu, do nowego pliku, tak więc sądzę, że gdzieś w ZBIORCZYM, wkradł się błąd, podczas tych moich testów. Tak więc obecnie wszystko działa doskonale, właśnie sprawdziłem też działanie w sieci i bez żadnych problemów, ZBIORCZY odczytuje dane na bieżąco. Dodam nawet taką ciekawostkę, że ZBIORCZY odczytuje...

    Software serwis   19 Kwi 2013 12:22 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 10458
  • EXCEL - Zwracanie wartośći w zależności od wielkości liczby w kolumnie obok

    Witam. Móżdżę już od kilku dni nad pewną formułą i nie mogę sobie poradzić. Chciałbym, by w zależności od wpisanej wartości w danej komórce, w komórce obok pojawiała się odpowiednia liczba z pewnej tabeli. Tabela nie jest w żaden sposób sformatowana tylko ręcznie sporządzona i wygląda mniej więcej tak: kol A kol B 0,1 200 0,2 400 0,3 600 0,4 800 itd....

    Software serwis   10 Sie 2013 12:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2463
  • Uporządkowanie nazw towarów w kolumnach - w tabeli Excela

    Witam. Chciałbym uporządkować nazwy towarów w tabeli Excela - w taki sposób, aby każdy element nazwy towarów znajdował się w jednej kolumnie, wycinek tabeli w obecnym stanie (każde słowo jest w osobnej kolumnie): BUŁKAKAJZERKA100GMOSZCZENICAPSZENNA KAJZERKABUŁKAPSZENNA200GKAJZERKA MOSZCZENICABUŁKAPSZENNA100GKAJZERKA BUŁKAKAJZERKAMOSZCZENICAPSZENNA100G...

    Software serwis   17 Sie 2013 20:15 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2886
  • Synchronizacja danych w tabelach wg kolumny Excel

    Witam. Nie jestem ekspertem w Excelu, ale zazwyczaj potrafię sam odnaleźć sposoby rozwiązania problemu. Jednak od dwóch dni próbuję i nie mogę sobie poradzić. Przesyłam pakiety miedzy komputerami z lan1 do lan2. Mierze czasy wysłania (z lan1) i dostarczenia(do lan2). Te same pakiety posiadają ten sam numer seq-w ten sposób muszę je zsynchronizować....

    Software serwis   25 Sty 2014 12:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1926
  • VBA - Jak dodać tabelę z Excela do ListBox ?

    Witam, Zaczynam naukę z VBA i napotkałem następujący problem: Potrzebuję do ListBox wprowadzić dane z tabeli składającej się z 9 kolumn i np. 100 wierszy (najlepiej, żeby nie było ograniczenia). Próbuję na różne sposoby i nic... :((( Z Comboboxem sobie poradziłem jakoś: poniżej kod: Private Sub UserForm_Activate() CB_REJON.RowSource = Sheets("Arkusz1").Range("TAB_REJON...

    Software serwis   12 Lip 2015 19:57 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 6855
  • Eksport tabeli Excel do pliku graficznego

    Mam dość specyficzne zadanie: - posiadam zmyślny kalendarz narysowany jako arkusz w Excelu, jest to jak gdyby 12 odrębnych tabelek poszczególnych miesięcy (ktoś tak zrobił) i chciałbym wyeksportować go (je) do pliku(ów) graficznego najlepiej z kanałem Alpha, czyli plik warstwy bez tła (o ile da się) jako *.png, *.psd.. Takie pliki - tabelki przedstawiające...

    Software serwis   25 Wrz 2014 19:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2760
  • Makro Excel 2013 Kopiowanie ze wszystkich zakladek

    Witam, mam problem ze stworzeniem makra w excel 2013. Nie mam prawie żadnego doświadczenia. Próbowałem stworzyć je sam za pomocą kilku gotowych wpisów ale niestety nie funkcjonuje. Czy byłby ktoś tak uprzejmy i pomógł mi to stworzyć? W tabeli excel jest np. 10 zakładek ponumerowanych kolejno 300, 301...itd. w każdej zakładce są dane tekstowe i cyfrowe...

    Software serwis   13 Mar 2015 12:50 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1512
  • VBA - Kopiowanie tabeli z Excela w formie JPEG do outlooka

    Witam, mam problem z makrem kopiującym tabele w formie zdjęcia do Excela. Wszystko działa tylko, gdy obszar zaznaczenia jest bardzo mały. Czy wie ktoś jak można za pomoća podobnego kodu wrzycić kilka zdjęć do jednego maila, lub jak można zwiększyć zdjęcie tak by było czytelne w mailu. Dziękuję za pomoc. Poniżej kod. [syntax=vb]Sub Mail_1() Dim rng As...

    Programowanie Początkujący   23 Kwi 2015 15:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2889
  • excel/vba - Merge komórek

    Witam Mam propozycję jeśli dany plik ma być w excelu a układanie danych jest pracochłonne to proponuję zapoznać się z takim mało lubianym elementem pakietu Office jakim jest ACCESS. Aby uzyskać żądany efekt to w Access-ie są do zrobienia 3 kroki 1.Import danych źródłowych z Excela 2.Uruchomić kreatora Raportu 3.Eksport Raportu do Excela Zabawy raptem...

    Programowanie Początkujący   07 Gru 2015 12:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1386
  • Makro do porównywania tabel w Excelu

    Witam serdecznie i przepraszam z góry jeśli to już było, ale przeszukuję fora od dwóch dni i nic dla siebie nie mogę znaleźć. Nadmieniam że moja znajomość Excela jest na poziomie podstawowym. Mam 2 tabele w 2 różnych arkuszach. Tabela 1 to 12 kolumn 10000 wierszy 1 cos 5900700 cos cos cos cos cos cos cos cos cos 2 cos 5900711 cos cos cos cos cos cos...

    Software serwis   08 Sty 2016 12:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 993
  • Excel - Kilka tablic we funkcji

    Funkcja przyjmuje tablice, więc albo wpisujesz w komórkę wynikową =PEARSON( i zaznaczasz myszką tablicę (kilka kolumn), następnie średnik i kolejną tablicę. Drugi sposób to wpisać np. =PEARSON(A1:C5;A7:C11) wtedy weźmie pod uwagę kolumny A,B,C od wiersza 1:7 w pierwszej tabeli i kolumny A,B,C i wiersze 7:11 w drugiej tabeli.

    Software serwis   09 Mar 2016 19:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 516
  • jak z tabeli danych w excelu przenieść wyfiltrowane dane innego arkusza

    mam tabelę danych w excelu lp imie nazwisko itp, mogę sobie ją wyfiltrować i np wybrac tylko kowalskiego ale jak zrobić żeby jego dane automatycznie przenieść do sąsiedniego arkusza do gotowej formatki np do wydruku etykiety?

    Programowanie Początkujący   01 Kwi 2017 09:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1092
  • EXCEL - Zakres dat w dominancie i częstości

    Super, działa!Dziękuję. ... Uzupełnienie do "wzór na dominantę w excelu" z wykorzystaniem funkcji logicznych Witam, nie wiem jak to jest w "nowych excelach", ale w "starych" trzeba uważać na położenie pewnyh funkcji wykorzystujących warunki logiczne względem obszaru, do którego się odwołują, nawet w przypadku ustawionego w tych funkcjach "na sztywno"...

    Software serwis   22 Kwi 2017 13:44 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1452
  • [VBA] Wklejanie do treści maila tabeli z excela

    Witam, Mam problem z napisaniem marka które wklejało by do treści maila jako tabele wybrane fragmenty tabeli z arkusza tak jak zamieściłem w komentarzu chce w formie tabeli komórki od A1 do D1 i w drugim wierszu od ostatnio wypełnianego wiersza z tabeli Ax do Dx, gdzie x - ostatni wypełniony wiersz w tabeli: Z góry dziękuje za pomoc.

    Programowanie Początkujący   25 Paź 2017 07:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8568
  • Automatyczne uzupełnianie danych w tabeli excel

    Witam, potrzebuję pomocy, aby dane z formularza uzupełniał automatycznie dane w tabeli zgodnie z kolumnami.... Niestety nie mogę w tym znaleźć pomocy... W mailu jest załącznik z poglądowymi danymi jakbym to chciała mieć.... Zależy mi też, aby po uzupełnieniu pierwszej pozycji, kolejne dane pojawiały się poniżej, w celu nie usunięcia danych z powyższego...

    Programowanie Początkujący   11 Paź 2017 10:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1647
  • przekształcenia tabeli w excelu

    Witam czy ktoś mógłby wyjaśnić jak przekształcić poniższą tabelkę w excelu tak by zamienić je kolejnością jak i pierwszą kolumnę dać jako wiersz?? chodzi o to by wartością z drugiej kolumny dopasować wartości z pierwszej kolumny w wierszu - tych wartości mże być nawet 7-10. dla małej bazy to ręcznie można to zrobić lecz dla bazy gdzie jest 1000 pozycji...

    Programowanie Początkujący   04 Sie 2018 15:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 609
  • Jak automatycznie tworzyć tabele w Excel VBA z zmiennymi opisami błędów?

    Witam Chcę stworzyć narzędzie do analizowania raportów, które ma działać na zasadzie zliczania warunków. Oto fragment "gołego" raportu: Data Stanowisko: Wynik testu Opis błędu 13.11.2018 Stanowisko B Negatywny Mała moc 13.11.2018 Stanowisko C Negatywny Uszkodzenia mechaniczne 13.11.2018 Stanowisko C OK 13.11.2018 Stanowisko C Negatywny Uszkodzenia mechaniczne...

    Obsługa oprogramowania   04 Gru 2018 20:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 453
  • VBA: Jak zmodyfikować pętlę While do przeszukiwania tabeli w Excelu?

    Cześć Mam problem z pętlą While Mam tabele Jak dodaje nowy wiersz to w kolumnie A pojawia się napis "Nowy" I chce napisać pętle while która jak znajdzie napis "New" w kolumnie A to ma ustawić jako cell wiersza i później przez formularz uzupełniła dane imię, nazwisko w kolumnie obok B i C to już mam zrobione. Nie wiem jak napisać pętli żeby mi to zadziało....

    Programowanie Początkujący   10 Gru 2018 07:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 528
  • Korespondencja seryjna- Dane z Excela źle zaciagane są do Worda

    Z tabeli Excel mam tablę z której zaciągają się dane do arkusza korespondencji seryjnej w Wordzie. Problem polega na tym, że gdy np. wpiszę w Wordzie w zakładce Korespondencja aby pobierał dane z danego rzędu to do Worda zaciągane są dane z 2 różnych rzędów w Excelu (np. wpisuje rząd 112 i cześć danych z rzędu 112 a część z 113). Problem występuje niezależnie...

    Programowanie   18 Gru 2018 20:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 801
  • [Excel,VBA,XML] Import atrybutów z pliku XML do Excel

    Niestety nie mam wpływu na budowę tego pliku z programu, który go generuje. :cry: A mniej komfortowy wygląd tabeli w Excelu (zawierający wszystkie wartości :idea: ) poprzez mapowany import z pliku XML (jak na zrzucie) 943905 też nie byłby zadowalającym rozwiązaniem :?:

    Programowanie Początkujący   15 Mar 2019 20:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1332
  • Czy makro może wysłać maila z załącznikiem danych z tabeli w Excelu?

    Witajcie, czy da się napisać makro, które spowoduje wysłanie maila do konkretnej osoby wraz z załącznikiem w postaci wybranych danych z tabeli w Excelu. Załączniki może być po prostu wklejoną tabelą do treści maila. Prosty przykład jak miałoby to wyglądać załączyłem.[/table]

    Obsługa oprogramowania   29 Sty 2019 17:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 390
  • Jak automatycznie kolorować firmy w tabeli Excel wg wydatków?

    Witam wszystkich Forumowiczów Mam następujący temat: Stworzyłem tabelę, w którą wpisuję firmy w których robię zakupy oraz kwoty tych faktur. Chciałbym przyporządkować do poszczególnych firm kolory, które przypisywane byłyby z automatu. Potrzebne jest mi to, żebym mógł kontrolować ile pieniędzy wydaję w poszczególnych firmach. Dziękuję i pozdrawiam

    Obsługa oprogramowania   19 Mar 2019 14:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1329
  • VBA - makro wysyłanie maila z komunikatem z tabeli do odbiorców z tebeli ws.błęd

    Witajcie, mam prośbę o wsparcie dot. wprowadzenia w kodzie makra wysyłania maili treści zawartej w komórce dotyczącej znalezionego w tabeli błędu. Przykładowo mając tabelę A1:C3, excel znajduje błąd w komórce A3 która się zapala, obok w komórce B3 wyświetla się treść komunikatu jaki powinien być wysłany do użytkownika , jako część maila, a w komórce...

    Programowanie   24 Maj 2019 15:35 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2430
  • Jak automatycznie przenieść dane między tabelami w Excelu?

    Witam, potrzebuję przenieść dane z górnej tabeli do dolnej tabeli. Jak w przykładzie poniżej, jaką funkcję należy zastosować by działała w automacie. Dziękuję

    Obsługa oprogramowania   04 Cze 2019 12:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 276
  • Jak stworzyć tabelę w Excelu z automatycznym uzupełnianiem dwóch liczb?

    Chciałbym stworzyć w Excelu tabelkę wyglądającą w taki sposób że w kolumnie A miałbym jedną liczbę, w kolumnie B miałbym drugą liczbę a w kolumnie C trzecią liczbę będącą sumą liczb z kolumny A i B Lecz nie chodzi mi o obliczenie kolumny C po wprowadzeniu liczb do komórek w kolumnie A i B ale o obliczenie trzeciej komórki po wprowadzeniu dwóch dowolnych...

    Software serwis   04 Cze 2019 17:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 345
  • Jak poszerzyć wiersz w tabeli Excel, by wydruk pokazał cały tekst?

    Nie mogę edytowac tabeli w poniższym pliku, tam jak widzicie jest poz. nr 1 zawiera ona przykładowy opis, ale wiersz jest zbyt wąski i na wydruku nie widać wszystkiego, może ktoś pomóc?

    Obsługa oprogramowania   28 Sie 2019 15:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 402
  • Automatyczne tworzenie maili z różną treścią i tabelą w Excel VBA - jak określić funkcję?

    Cześć! Stworzyłem sobie makro, które miałoby automatycznie tworzyć maile do różnych adresatów z różną treścią. Problem mam jednak z podstawianiem tabeli. Nie wiem jak określić funkcję, by tak jak to jest przy adresatach (czyli funkcja wiersz po wiersz tworzy maila i bierze adresatów tylko z aktualnej komórki, jak w kodzie), treść maila również zmieniała...

    Programowanie   19 Wrz 2020 10:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1011
  • Przesyłanie i dopisywanie kolejnych tabel z Excela do SQL

    Witam, Mam napisany programik w VBA w excelu. Polega on na tym, że magazynierzy skanują dostawę, wszystko formuje się w tabelę, która następnie jest wysyłana emailem do odpowiednich osób. Następnie tabelka jest czyszczona i przy kolejnej dostawie wszystko się powtarza. Czy istnieje możliwość aby ta tabelka (która jest wysyłana emailem i czyszczona po...

    Programowanie Początkujący   05 Paź 2020 10:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 459
  • Jak wyświetlać takie komunikaty w tabeli w Excelu?

    Witam. Potrzebuję pomocy w Excelu. W zasadzie jestem laikiem, ale ktoś mnie poprosił o w miarę prostą rzecz, ale moje umiejętności są zbyt małe. Otóż jest tabela dotycząca zawartych umów. Jedna kolumna początek umowy, druga koniec umowy. Chodzi o to żeby w następnej kolumnie/kolumnach wyświetlało następujące komunikaty: jeżeli do końca brakuje 15 dni,...

    Obsługa oprogramowania   17 Lis 2020 09:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 414
  • Edycja PDF: Dodawanie marginesów 2,5 cm do załączników z tabelami z Excela i programów księgowych

    Witam, mam 13 załączników PDF z tabelami, w których trzeba dodać marginesy: 2,5 2,5, 2,5, 2,5. Czyli po 2,5 cm z każdej strony. PDF-y eksportowane z programów księgowych oraz z Excela. Chodzi o to, że już np. jeden plik pdf ma tabelę tak wielką że zajmuje całą stronę A4 pion. A muszę jeszcze dodać do niego te marginesy po 2,5 z każdej strony. Próbowałem:...

    Obsługa oprogramowania   02 Mar 2021 09:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 789
  • Sprawdzanie duplikatów w tabeli Excel przed uruchomieniem makra - VBA

    Witam Mam tabelę (tak jak w załączniku) z danymi osób. Dopisywanie osób do tej tabeli odbywa się przez wpisanie danych osób do tabelki znajdującej się obok (po prawej stronie głównej tabeli - komórki ("G2:J2")) i dopiero uruchomienie makra (kod j.n.) powoduje wstawienie danych do zasadniczej tabeli ("A3:D&) [syntax=vbscript]Sub wstaw() ows = Cells(Rows.Count,...

    Programowanie Początkujący   06 Mar 2021 23:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 258
  • Tworzenie dynamicznej tabeli w Excelu na Microsoft 365 - pobieranie danych na podstawie warunku 'p'

    Hej, mam problem z Excelem. Próbowałam już pełno rozwiązań ale dalej nie wiem co z tym zrobić. Potrzebuję żeby do tabeli pobierały mi się dane tylko w momencie gdy jest "p" w wierszu. I to mogłabym sobie spokojnie zrobić funkcją jeżeli. Ale w momencie kiedy tego "P" nie ma chciałabym żeby sprawdzał kolejny wiersz i przekopiował dane z pominięciem pustych...

    Obsługa oprogramowania   02 Sie 2021 09:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 288