tabela worda

Znaleziono około 122 wyników dla: tabela worda
  • Przeniesienie tabeli z Worda do Excela: jak przekształcić komórki z dwoma wierszami?

    Jak to "ugryźć" aby komórka tabeli Worda stała się JEDNĄ komórką Excela? Podobną zabawę ćwiczyłem przed laty z comiesięcznym importem tabel z PDF do Excela :-o Po różnych próbach - stosuję najwygodniejszą dla mnie metodę: konwersja pdf do txt, a potem dzięki zaprojektowanemu kodowi VBA (akurat opartego o wyrażenia regularne ;-) ) błyskawicznie odtwarza...

    Obsługa oprogramowania   23 Paź 2023 12:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 573
  • Kopiowanie tabeli z Worda do Excela - przerwy i problemy z formatowaniem

    Włącz w wordzie ikonę "pokaż wszystko" (ikonka podobna do Π)pokaże znaki niedrukowane (użyłeś tego w nazwie: Breszka ze stopką "enter" małą - dł.900 mm). Zobaczysz gdzie masz wstawiony "enter" w wordzie (przeniesienie części nazwy do drugiej linii). Nie całkiem poprawne to jest, nie używaj tej metody. Skasuj te "entery" i spróbuj przenieść tabelę...

    Software serwis   26 Wrz 2014 13:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4863
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Jak wstawić łącze do tabeli Excela w dokumencie Worda?

    do offica 2000 wszystkie adresy byly bezwzgledne, od 2003 czy nawet xp (nie pamietam nazwy) zostalo to zmienione na adresy wzgledne. co do twojego problemu nie rozumiem dlaczego drukujesz wordem? dlaczego wszystkiego nie zrobisz w excelu. ale rozwiazanie twojego problemu to nowszy office, i zapisanie ze starym standardem - dziala sprawdzlaem na pp i...

    Software serwis   10 Kwi 2007 09:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4605
  • REKLAMA
  • Dane z excela do worda w odpowiednie miejsca w tabeli

    Wydłubałem coś takiego: żadna francja-elegancja, ale na załączonym przykładzie Worda działa. Zrobiłem test dla ~500 tabel, im dalej znajduje się pozycja, tym dłużej muli - zamiana pojedynczej pozycji może potrwać do kilkunastu sekund - ale działa i może do czegoś Ci się przyda. Mam też nowszego Offica, więc pewnie w VBA->References będziesz sobie musiał...

    Programowanie Początkujący   14 Mar 2018 09:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7185
  • Jak przenieść wartości z komórek Excela do tabeli w Wordzie?

    Inaczej się nie da. Ewentualnie wklej tabele z worda do excela do drugiego arkusza. W miejsca gdzie powinny być dane z excela wstaw odwołania do komórek z pierwszego arkusza (zakładam że tam są te specyficzne dane) a następnie skopiuj całą tabelę z excela (tą co wcześniej skopiowałeś z worda i została uzupełniona formułami w excelu) i wklej do worda...

    Software serwis   07 Lip 2010 11:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3611
  • REKLAMA
  • Jak przenieść szeroką tabelę z Excela do Worda, aby pasowała do formatu strony?

    Próbuję przenieść tabele z excella do worda A można zapytać w jakim celu :?: Jeśli konieczne jest takie wklejanie dużej tabeli do Worda to proponuję rozważyć obrót tabeli o 90 st. :D W Excelu zaznaczasz całą tabelę, kopiuj :arrow: przechodzisz do Worda wklej jako obraz, zaznaczasz obraz obracasz go i potem dokładnie ustawiasz rozmiar tej tabeli :!:...

    Obsługa oprogramowania   21 Wrz 2021 17:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 879
  • Jak przekonwertować tabelę z Worda (700x6) do HTML – narzędzia online?

    Cześć mam pytanie można tabelkę z worda wgrać na strone HTLM? Może są jakieś edytory online które to zamieniają. Bo nie opłaca mi się pisać tego ponieważ mam 700 wierszy i 6 kolumn w wordzie mam zrobione, kopiuj wklej może mi się znudzić a co dopiero pisać. Pomocy!

    Tworzenie WWW   17 Kwi 2012 06:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1691
  • Jak skopiować 50 tabel z Worda do Excela efektywniej?

    Umieść ten załącznik w miejscu, gdzie jest Praca.docx.

    Obsługa oprogramowania   17 Sie 2020 07:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1605
  • Co to za znacznik w Wordzie zaznaczony na obrazku?

    Dziękuję za odpowiedź. Też wydawało mi się, że to tabela wklejona do Worda. Przekonałem się o tym dając symbol robienia krawędzi tabeli.

    Obsługa oprogramowania   20 Lut 2021 10:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 351
  • REKLAMA
  • Jak dostosować makro VBA do tabeli o zmiennej wielkości w Excelu?

    Cześć, Jestem początkująca w pisaniu makr w VBA. Chciałabym przekopiować tabelę z Worda do Excela. Tabela ta może mieć różną liczbę wierszy i kolumn w zależności od tego kiedy będzie tworzona. W jaki sposób mogę to uwzględnić w kodzie? Drugie pytanie- tabela jest duża. Czy mogę zaznaczyć w kodzie, że zależy mi żeby zmieściła się na jednej stronie w...

    Programowanie Początkujący   21 Kwi 2020 14:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1188
  • REKLAMA
  • Jak przyspieszyć kopiowanie tabeli z EXCEL do MS WORD za pomocą VBA?

    Witam Szanownych Forumowiczów Przychodzę z zapytaniem o możliwość szybszego kopiowania tabeli z EXCEL do MS WORD. Obecnie używam takiej funkcji : With objDoc .Paragraphs(4).Range.PasteExcelT... False, False, False .Tables(1).AutoFitBehavior wdAutoFitWindow With objDoc.Tables(1).Range .ParagraphFormat.SpaceAfter = 0 .Collapse...

    Obsługa oprogramowania   25 Lip 2024 10:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 162
  • Word 2003 - Migające elementy tabeli - jak to naprawić?

    Mam to samo od lat w dokumentach doc w Word 2002 w tabelach, gdy wstawię do nich dużo danych. A szczególnie gdy wkleję jakiś obraz jpg. Szukałem rozwiązania i trafiłem na Twój wpis. U mnie da się wklejać. A gdy skopiuje jakiś wyraz z tabeli na migoczącej stronie worda, to przestaje na chwile migać. To chyba wada worda.

    Software serwis   29 Mar 2021 09:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 918
  • Jak posortować tylko główne punkty listy alfabetycznie w Wordzie?

    Koleżanko cukrowawieszczka, jeżeli te dane umieścisz w tabeli worda, to problemu z posortowaniem nie ma żadnego. Przyznam się szczerze, nabiłaś mi sporego ćwieka tym zagadnieniem , nigdy wcześniej coś takiego nie było mi potrzebne. Za chwilę sprawdzę różne możliwości, jak się uda to rozwiązanie przedstawię. Dodano po 22 Kolego mandrake13 przyznam się...

    Software serwis   29 Sty 2013 11:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3084
  • makro do Worda usuwające wiersz ze wskazanym wyrazem

    O przykładowy plik word'a chodziło, i tej tabeli w nim ...

    Obsługa oprogramowania   29 Kwi 2018 19:57 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 915
  • Visual Basic - Excel + Word: Zamiana wartości w dokumentach word.

    Zawsze można użyć kopiuj/wklej. Mam kilkanaście dokumentów Worda Właściwie jest to kwestia skali i "powtarzania się problemu", czyli: jeżeli problem jest bardzo rozległy lub jeśli będzie się powtarzać dla różnych danych, to warto rozważyć makro. Jeśli nie, to po co makra skoro można to zrobić ręcznie? Rozwiązanie bez makr: tabela z pliku txt do Excela,...

    Software serwis   09 Mar 2012 14:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3084
  • VBA/Word - Makro przepisujące dane z tabeli do pliku txt

    Witam, chciałbym napisać makro, które przepisze mi komórki z tabeli do Worda. Niestety nie mam pomysłu jak to zrobić, gdyż nie znam rozmiaru tabeli. Pytanie brzmi czy może ktoś już coś takiego zrobił, albo chociaż wyobraża sobie jakby to mogło działać? Potrzebuje czegoś na kształt funkcji EOF. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam

    Programowanie Początkujący   14 Lut 2014 21:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1830
  • Gotowe druki protokołów pomiarów izolacji - alternatywy dla Sonel pe6

    Ja mam przygotowane tabele w EXCELU z formułami. Potem przeklejam tabele do WORDA gdzie mam przygotowane protokoły Jaki obiekt, adres, co jest mierzone, inwestor/zleceniodawca, numer seryjny i model miernika. Opis przeprowadzonych pomiarów i oględzin, orzeczenie i zalecenia. Cyk pieczątka firmy, cyk uprawnienia

    Elektryka Pomiary   22 Sty 2024 19:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1002
  • Word - brak opcji wklejania specjalnego tabel i innych elementów

    Dziękuję za odpowiedź. Niestety problem ten występuje od ok. miesiąca i nie mam możliwości cofnięcia się do tego punktu. Jeśli chodzi o naprawę profilu, to wiąże się to z koniecznością zrobienia backupu i ryzykiem utraty danych i ustawień, więc chciałbym tę opcję potraktować jako ostateczność. Podobnie z opcją korzystania z nowego profilu admina, którą...

    Obsługa oprogramowania   21 Lut 2025 16:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1011
  • Konwersja tabel z Worda do Excela - jak to zrobić?

    Tak idzie kopiować ale w tym sęk że jak kopiuje tabelę do excela to jeszcze trzeba się dużo natrudzić żeby to wyglądało tak jak w wordzie, ponieważ trzeba poscalać komórki itd. A program word2excel też nie zabardzo pomógł

    Software serwis   12 Sie 2010 19:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4225
  • Jak wkleić tabelę Excel pod zdanie wstępu w dokumencie Word VBA?

    Jaki jest cel użycia do tego VBA ? Nie wystarczy skopiować tabelę Excela i wkleić do Worda (w dowolnej opcji, tabelki, obrazu, łącza itp) ?

    Obsługa oprogramowania   21 Kwi 2020 18:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 411
  • Jak stworzyć prostą stronę www dla księgowej bez social mediów?

    Zacznij o worda, ew openoffice, libreoffice. Ustawisz tło strony, sformatujesz tekst, wstawisz obraz lub tabelę i wyeksportujesz jako html. Późnie wszystko co wyeksportowan, najlepiej w jeden katalog, wysyłasz na serwer. Fotoszop robi ładne strony gdy grafik jest utalentowany, ale technicznie to dużo obrazków uczepionych w html. Przykład takiego koszmarka...

    Tworzenie WWW   04 Lut 2024 10:23 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 891
  • [EXCEL] Jak przekształcić dane z Worda do Excela na formę dogodną do wykresu?

    (w żółtej tabeli) w jakiej żółtej tabeli, przecież masz załączony plik worda.

    Programowanie Początkujący   24 Cze 2017 04:38 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1593
  • Podział dokumentu Word - Chodzi mi o nietypowy podział dokumentu na kolumny

    Proponuję oszukać Worda stosując tabelę i ustawiając brak obramowania dla tej tabeli. Jeżeli nie obramowanie jest tym co dyskwalifikuje tabelę, to proszę o przybliżenie w czym problem, że tabela się nie nadaje?

    Software serwis   07 Maj 2013 08:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2112
  • Excel potrzebuje wsparcia w formatowaniu warunkowym i makro

    Witam, mam pytanie odnośnie excela (formatowanie warunkowe i makro) wszystko opisane w pliku excel. W skrócie potrzebuje export tabeli z excela do worda. Z góry dziękuję za pomoc :)

    Programowanie Początkujący   15 Gru 2018 23:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 645
  • Jak przekonwertować plik PDF do edytowalnego formatu Word (.docx)?

    Solid Converter PDF Aplikacja służy do konwertowania dokumentów z formatu PDF do formatu DOC, RTF lub TXT. Program współpracuje z aplikacjami firmy Microsoft. Doskonale nadaje się do konwersji nawet bardzo zaawansowanych dokumentów, posiada wsparcie dla tabel z Word'a oraz Excel'a. Pozdrówka

    Software serwis   21 Lut 2009 00:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 98470
  • Jak zrobić kolumny w wordpad?

    Wstaw obiekt ==> Wstaw dokument Excel lub Wstaw dokument Word ==> Wybór arkusza Excel'a lub tabeli Word'a ==> Powrót do WordPad'a

    Obsługa oprogramowania   03 Lis 2017 23:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 13002
  • Excel - Jak przenieść dane z arkuszy do tabeli na podstawie nazw?

    A mnie się wydaje, że zamiast pchać pojedynczy arkusz Excela do Worda możesz wysłać go bezpośrednio. Z wielkością załącznika nie do końca masz rację. Przykład na Twoim załączniku: - plik zeszyt2 ma wielkość 32 k - pojedynczy arkusz ImięNazwisko6 w osobnym pliku 18 k - wycinek A2:F30 tego arkusza wklejony do Worda jako tabela 25 k - ten sam arkusz wstawiony...

    Software serwis   03 Mar 2012 02:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3272
  • Tworzenie makr w Wordzie: SumaLewo, SumaPrawo, SumaPowyżej w tabeli

    W Wordzie są dostępne polecenia sumowania tabeli (Menu Tabela->Formuła ...): =SUM(ABOVE) - Sumuj komórki nad kursorem =SUM(LEFT) - Sumuj komórki z lewej strony kursora =SUM(RIGHT) - Sumuj komórki z prawej strony kursora. Uwaga Program Word wstawia wynik obliczeń jako pole w wybranej komórce. W przypadku zmiany wartości w komórkach, które obejmuje działanie,...

    Software serwis   12 Mar 2006 10:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 11589
  • Wyszukiwanie i wstawienie wybranych słów - Makro VBA Word

    Dane z piku worda do tabeli w wordzie. Dobra udało mi się zrobić wczytywanie po paragrafach, tylko teraz problem polega na tym, że z całego paragrafu np:"Developer: ARCHICOM Inwestycja: BROWARY WROCŁAWSKIE (BUD... Dzielnica: ŚRÓDMIEŚCIE ul. JEDNOŚCI NARODOWEJ" potrzebuje do pierwszego wiersza wstawiać samo słowo Archicom, do drugiej Browary Wrocławskie....

    Programowanie   26 Maj 2019 11:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 936
  • [VBA] Jak zadeklarować zmienną jako dokument Word o nazwie Harmonogram.docx?

    Witam. Utworzyłem poniższe makro. Jego zadanie polega na otwarciu pliku Word (korespondencja seryjna) z hiperłącza, oraz przekopiowaniu z excela tabeli do worda w określone miejsce pliku worda. Makro nie jest doskonałe, ponieważ zadeklarowałem zmienna "Plik" jako aktywny plik worda, w momencie kiedy word nie jest aktywny wyrzuca błąd i się zatrzymuję....

    Programowanie   15 Lut 2017 12:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 969
  • Komunikat o niezainstalowanym Excelu podczas edycji tabeli w Wordzie

    Podczas próby edycji tabeli Excela zamieszczonej w tekście Worda dostaję komunikat: "Do utworzenia tego obiektu użyto programu Excel. Tego programu nie ma zainstalowanego na tym komputerze. Aby edytować ten obiekt, należy zainstalować program potrafiący go otwierać". Koniec komunikatu. Program Excel jest zainstalowany na komputerze jako składnik całego...

    Obsługa oprogramowania   12 Paź 2020 21:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 789
  • Excel/Word - Jak skopiować 500 wierszy tabeli bez utraty formatowania?

    Mam 500 wierszy sformatowanych w excelu jako tabela(paski danych, skale kolorów). Jedyną opcją możliwą do wykonania która jest przydatna przy kopiowaniu do Worda(nie tracąc formatowania) jest kopiowanie jako obraz. Jednak tutaj występuje pewien problem. Mogę jednorazowo kopiować około 50 wierszy bo w wypadku większej ilości wierszy tabela zostaje ucięta...

    Software serwis   11 Lut 2015 12:47 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2031
  • Jak eksportować dane z Excel do UTF-8 bezpośrednio do Anki?

    Korzystam z programu Anki do nauki słówek, program działa tak, że najpierw pokazuje słówko, później jego tłumaczenie. Żeby stworzyć swoją talię, którą mogę do niego zaimportować tworzę plik Excel, gdzie w kolumnie A jest słówko, w B definicja. Taką tabelę kopiuję do Worda bez formatowania i z Worda zapisuje jako zwykły tekst w formatowaniu UTF8, a taki...

    Software serwis   21 Lut 2016 17:16 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4848
  • Kwalifikacja E12 Egzamin poprawkowy, styczeń 2015r.

    Witajcie! Według mnie, kosztorys powinien zajmować 6 pozycji, tak jak było na tym arkuszu papierowym, a mianowicie powinny tam być ujęte następujące pozycje: -2x test karty graficznej -1x zamontowanie karty -3 programy instalacyjne, lecz aby zmieściło się 6 pozycji w tabeli należało instalacja Office+Worda razem napisać było tam za jeden program 50...

    Nauka Szkolnictwo   22 Cze 2015 13:57 Odpowiedzi: 1749    Wyświetleń: 295218
  • Jak ustawić stałe wcięcie 1 cm w wielu wierszach tabeli?

    tzn mam na myśli Worda

    Software serwis   12 Mar 2012 21:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1271
  • VBA Excel do Word - Jak sformatować tekst i zdjęcia przy kopiowaniu?

    nie dołączyłem pliku excelowego jako bazy w którym odbywa się całe filtrowanie liczenie itp, w załączeniu przsyłam sam wynik przykładowej tabeli która musi być przeniesiona do worda. Wyświetlanie zdjęć przy opcjach w excell jest kluczowe

    Programowanie Początkujący   02 Mar 2013 11:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1023
  • Microsoft Word 2007 - Tabela dzieląca stronę na 4 równe części

    Chyba mamy zupełnie inne wersje Worda, bo tego ze screenu nie umiem nigdzie znaleźć.

    Software serwis   20 Maj 2013 09:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5187
  • Jak ustawić automatyczną numerację tabel w Wordzie?

    Tworzę pliki WORDa, które składają się z kilkudziesięciu tabel. Każda tabela taka sama tylko zawiera inny tekst. Czy jest możliwość ustawienia ich automatycznej numeracji? Tak żeby np. w danej komórce tabeli pojawiła sie kolejny numer?

    Software serwis   18 Mar 2016 19:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4050
  • Word Makro - Odczyt wartości z pliku TXT i ich zapis do tabel

    Ilość wierszy tabeli będzie się zgadzała z ilością wierszy w tabeli WORD :) Dzięki, a da się zrobić tak aby po uruchomieniu WORDA makro wykonało się automatycznie ? Włączam WORD - makro startuje.

    Programowanie   24 Cze 2013 18:12 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4068
  • Excel - jak zrobić tabelę ze zdjęciami?

    Muszę zrobić tabelę która będzie składała się z wielu wierszy (z czasem dokładane) oraz ok. 15 kolumn z czego w jednej kolumnie muszę dodać zdjęcie. I mam problem z tym zdjęciem, bo tabela musi się sortować/filtrować, a zdjęcia są tak jakby "nad" komórkami. Jak sobie z tym poradzić? Myślałem, nad tabelą w wordzie, wtedy zdjęcie trzyma się konkretnej...

    Komputery Początkujący   29 Gru 2020 21:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1557
  • Edycja pliku PDF - zamiana tekstu w tabeli, jak to zrobić?

    Spróbuj skopiować całą tabelkę do worda lub open office i tam ją edytować.

    Software serwis   11 Lut 2016 20:27 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 14640
  • word - Jak ustawić opcje w tabeli (słowa w nawiasach zmiana na własny tekst)

    Dzięki za pomoc. Następna prośba jeśli chodzi o worda. Potrzebuje zrobić CV i problem w tym, ze tabela sama w sobie jest mało elastyczna i poszerzając jedną komórkę w poziomie poszerza się automatycznie druga. Zależałoby mi na tym, żeby były one od siebie niezależne i nie powiększały się (poszerzały) z automatu. Mam nadzieje, ze jest to jasne.

    Software serwis   28 Kwi 2015 20:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1335
  • Kopiowanie tabeli w Word 2002 usuwa formatowanie i ramki - jak to naprawić?

    Witam, mam następujący problem: podczas kopiowania tabeli z danymi między dokumentami tekstowymi program nie zapamiętuje ramek a jedynie dane i wstawia tabulatory między danymi. Wygląda to tak, jakby usuwał formatowanie. Przy kopiowaniu tabeli w obrębie tego samego dokumentu również usuwa ramki. Po przeinstalowaniu Worda przez pierwszych kilka kopiowań...

    Software serwis   24 Kwi 2012 08:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4387
  • MS Access - Jak skopiować dane z pliku worda(ole) do tabeli?

    Witam, chciałbym po wstawieniu pliku worda, jako obiekt ole, do tabeli zostały skopiowane z niego dane. Oczywiście nie wszystkie. Dodam że wszystkie dodawane pliki worda będą wyglądały identycznie, chodzi np o datę przeglądu, nr protokołu, nazwa klienta.

    Software serwis   24 Sty 2015 22:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 414
  • Mercedes Audio 10 CD w jakich komorkach jest kod

    Odebralem Twoja zawartosc eeproma i przekonwertowalem na .bin np za pomoca IC Prog 9 (w zalaczeniu). Zgodnie z tabela w moim pliku z rozszerzeniem Worda wynika, ze chyba przy odczycie miales jakis problem ( sprobuj jeszcze raz i przekonwertuj na plik binarny i znajdz kod). Jezeli Ci sie nie uda to zastosuj wsad eepromu np opisany 1234.bin oczywiscie...

    Radia i Systemy Multim. Samochodowe Serwis   09 Sty 2003 07:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6344
  • MS WORD 2013 - Jak ustawić dwie różne numeracje stron w tabelach?

    W Word 2013 wprowadzono możliwość wstawiania formuł w komórkach tabeli :idea: 880752 z wykorzystaniem wg załączonego pliku "Wordowskiej" formuły =SUM(RIGHT) :spoko: i ukrytego numeru początkowego kart :D 880754

    Obsługa oprogramowania   30 Sty 2018 23:02 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2988
  • Jak połączyć Excel z Word, by kliknięcie otwierało konkretną tabelkę?

    Twój opis jest nie jasny :-( Piszesz że masz plik Worda z jedną 100 wierszową tabelką, a potem chcesz powiązać arkusz Excela z tabelką nr 5 ??? Jeśli dobrze domyślam się o co Tobie może chodzić - to proponuję skopiować tą tabelę do Excela i tam przeprowadzić odpowiednie grupowanie wg nr strony tabeli z pliku Word - jak przykładowo w załączniku . Poprzez...

    Obsługa oprogramowania   24 Lis 2024 13:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 99
  • [vba] Excel export do Word z utrzymaniem formatowania

    wypełnienie szablonu Word aby otrzymać w wypełnionej tabeli dokładnie takie formatowanie wartości jakie mam w arkuszu Excela Jeśli nie ma jakiś istotnych przeszkód :?: to proponuję najprostsze rozwiązanie :D - kopiowanie tabeli w Excelu i wklejanie jej do dokumentu Worda poprzez najprostszy kod 1044488

    Obsługa oprogramowania   23 Sie 2020 21:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 609
  • Jak zmieścić tabelę na jednej stronie w MS Word przy szerokich marginesach?

    Przy wstawianiu do excela rozpada się. Problem już jednak rozwiązałem kopiując treść do One Note a następnie z One Note do Worda można wówczas ładnie skalować tak jak zwykłą grafikę.

    Software serwis   07 Gru 2015 10:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2427
  • Word VBA kreator makro nie rejestruje opcji "Zaznacz w Dokumencie Głównym.

    Całość wygląda tak: W Wordzie mam duży tekst (ponad 1000 stron), z wieloma rozdziałami (ponad 300). Z każdego rozdziału muszę wybrać teksty "zielone", pozbyć się niepotrzebnych znaków, sprawdzić i poprawić ewentualne błędy (dla bezpieczeństwa dotychczas kopiowałem rozdział do osobnego pliku), i w kolejności występowania przenieść do konkretnej komórki...

    Obsługa oprogramowania   09 Sty 2021 13:15 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 852
  • [Excel] Jak wyłączyć automatyczną zmianę formatu na datę w Excelu?

    Jak pisałem. Wklejanie z menu kontekstowego "Wklej specjalnie" otwiera okno z 3 opcjami: HTML, Tekst Unicode, Tekst. Tylko opcja HTML rozdziela komórki. Pozostałe walą wszystko ciurkiem w pierwszą kolumnę. Tabela z www ma liczby z separatorem w postaci kropki. Excel takie liczby zamienia automatem do daty. Pozostaje chyba tylko ręczne, mozolne zamienianie...

    Software serwis   13 Sty 2012 11:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 17508
  • numeracja ciągła wierszy w tabeli na kolejnych stronach

    mam na myśli Worda ale i już doszłam do tego także dzięki za odzew i sorki za fałszywy alarm:)

    Software serwis   12 Mar 2012 14:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2687
  • Jak stworzyć szachownicę 9x9 w Wordzie z komórkami 1.2cm?

    Nie wiem jakiego masz worda, ale sprobuj tak: Z gornego menu: tabela-wstaw tabele (podaj liczbe kolumn i wierszy). W miejscu stala szerokosc kolumn zmien na 1,2 cm (zamiast Auto). Nacisnij OK, powinna pojawic sie tabelka. Teraz zaznacz ja i prawy przycisk wlasciwosci tabeli, zakladka wiersz, okresl wysokosc (zaznacz), wybierz zadana wysokosc i zmien...

    Software serwis   06 Cze 2004 11:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4773
  • VBA - Excel do Word: Kopiowanie Tekstu jako Nagłówki (A1:A10 - Nagłówek_1, A5 - Nagłówek_2)

    Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Takie rozwiązanie wynika z faktu, że plik excela generuje mi dane do raportu na temat różnych jednostek. Jeden raport to na przykład opis 15 różnych jednostek i jakieś 150 stron. W Excelu automatycznie mi się wszystko liczy i generuje opis. Następnie kopiuję to do Worda, ale w Wordzie muszę wszystko ręcznie obrabiać...

    Programowanie   18 Lis 2022 19:55 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 858
  • Automatyzacja uzupełniania danych z Excela do Worda za pomocą VBA

    Dostaje dane w tabeli excel i muszę zrobić z poszczególnych zadań zawartych w tabeli protokoły. Abstrahując od wadliwości takiej procedury :D (protokoły post factum) to jeśli rzeczywiście :?: moge wplynac na zmiane To proponuję wpłynąć na radykalną zmianę tych plików źródłowych :idea: tzn. powinny to być "suche" dane (bez żadnego scalania i ozdobnego...

    Obsługa oprogramowania   30 Paź 2020 06:26 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 897
  • Word - Jak zmienić kolor komórki w tabeli w zależności od treści?

    Cześć! Chciałbym w programie Word wykonać tabelkę, w której kolor wypełnienia danej komórki zmienia się w zależności od wpisanej treści np. wpiszę "TAK" to wypełnienie będzie zielone, a jak wpiszę "NIE" to zmieni się na białe. Dokładnie to wykorzystuję jeszcze listę rozwijaną z różnymi słowami i chciałbym, aby wybranie danego słowa spowodowało "pokolorowanie"...

    Obsługa oprogramowania   07 Maj 2018 23:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3924
  • Microsoft Word 2003 - Migotanie tabeli i dziwna pracva dysku

    Spróbuje przeinstalować tego worda. :) Jeżeli to nie pomoże to znaczy, że jest coś z dyskiem. A reszta systemu i programów działa bez zarzutów??

    Software serwis   25 Paź 2012 14:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3240
  • [EXCEL/WORD/SQL] - Wykonanie makra w wordzie z poziomu excel'a

    Cześć, Mam ciekawy case do zrobienia, ale niestety nie ogarniam na tyle VBA, żeby to zautomatyzować, dlatego przychodzę po pomoc. Musze zautomatyzować proces SQL->EXCEL->WORD. Proces wygląda tak, że dane z tabeli źródłowej mam podłączone pod excela, po odświeżeniu zaczytują sie do 4 tabel w 4 arkuszach. Następnie odpalam WORDa, który pobiera dane klientów...

    Software serwis   18 Paź 2022 14:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 435
  • Jak stworzyć makro do przenoszenia danych z EXCELa do WORDa?

    Witam, Przepraszam, że odkopuję temat jednak nie mogę przebrnąć przez jeden problem. Skorzystałem z pliku z początku wątku udostępnionego przez marcinj12, dostosowałem go do swoich potrzeb, dokumenty ładnie się generują, jednak gdy do kolumny kopiują się dane z kolumny z innej tabeli to makro tych danych nie widzi. Proszę o pomoc

    Programowanie Początkujący   03 Sie 2018 13:46 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 14331
  • PowerPoint 2003 - problem z eksportem prezentacji do Worda

    office 2003 w powerpoint'cie próbuję wyeksportować do worda wszystko (tekst, tabele, schematy tak jak jest) do worda opcja wyślij do, efekt-komunikat: Powerpoint nie może zapisać w programie Word?? pomóżcie dzięki

    Software serwis   24 Mar 2006 10:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2525
  • Numerowanie stron w MS Word z różną orientacją - jak ustawić?

    Niestety takie rzeczy to tyko w erze Word nie potrafi czegoś takiego trzeba by było kombinowac na własną rękę i jest tak czasochłonne że lepiej już to zrobić ręcznie niz korzystać z autonumerowania. Można dodawać pola numerowania poza stopką ale będa się poruszać razem z tekstem. Można dołożyć do strony pole tekstowe zmienić w nim kierunek tekstu i...

    Software serwis   20 Mar 2007 19:46 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 38346
  • E.19 Projektowanie i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych STYCZEŃ

    Z fb:Nr ćw. 1 Mamy zaprogramować uklad sterowania temperaturą (wentylator i nagrzewnica ). 3 tryby - gotowy, auto i ręczny. Do automatu mamy czujnik temperatury 4 stanowy (2 wejścia cyfrowe ). Dla poszczególnych stanów opisane jest jednoznacznie na arkuszu co jest co. Dodatkowo dla trybu p1 po 2 minutach zaczyna migac lampka. W manualu ręcznie włączamy...

    Nauka Szkolnictwo   26 Sty 2017 16:14 Odpowiedzi: 429    Wyświetleń: 113112
  • Nieeaktywne pole obliczeniowe w tabeli przestawnej - jak je aktywować?

    Proszę o odpowiedź. Małgorzata Kiedyk https://obrazki.elektroda.pl/1293448700_...

    Obsługa oprogramowania   09 Mar 2021 08:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1545
  • Jak w VBA posortować daty początku i zakończenia procesu w tabeli?

    małe przykładowe makro co to poprawi i posortuje wpisy A nie można prowadzić wpisów chronologicznie ? Z załączonego pliku wynika, że dane są posortowane rosnąco lecz wg kolumny "zad" Czy można wiedzieć - jak powstaje taki plik ? Skąd pochodzą odwołania użyte w tym pliku: na 9 przykładowych danych, aż 6 wyliczonych czasów jest błędnych :cunning: W mojej...

    Programowanie Początkujący   29 Paź 2017 09:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1074
  • Jak stworzyć makro do formatowania tabeli w Word 2010?

    Witam Mam do zrobienia ponad 600 wierszy tabeli w MS WORD 2010. Mam 2 kolumny w jedną wpisuję X - w drugą blabla i to X ma inne formatowanie niż - blabla ręczne przepisywanie tego i ustawianie zajmuje za dużo czasu już po 30 się poddałem. Istnieje jakaś możliwość ułatwienia sobie tej roboty ? Np wklejam do worda linijka pod linijką ciąg znaków a on...

    Programowanie Początkujący   17 Sie 2011 21:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2978
  • notatnik/word - usuwanie tej samej kolumny (lub kolumn) z tekstu (nie tabeli)

    Zadanie jest następujące: mam zbiór znaków w dokumencie Notatnika lub Worda (patrz: załącznik). Dokument jest dość obszerny Jak wiadomo, znali tworzą wiersze i kolumny - ale nie jest to tabela! Pytanie brzmi: Jak (w miarę sprawnie) usunąć np: każde pierwsze cztery kolumny z każdego wiersza tego dokumentu? (można to oczywiście robić na piechotę, zaznaczając...

    Software serwis   12 Sie 2014 18:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6162
  • Zachowanie plików JPG w arkuszu kalkulacyjnym w komórce bez utraty danych?coś miedzy rtf a exc?tmdx?

    https://obrazki.elektroda.pl/4620800600_... Dane wyjściowe do testów OCR u góry powinny być po prawej do takiej tabeli. Może jeszcze prościej, wyobraź sobie tysiące tych karteczek, jak tutaj, zawierających indeksy, dane źródłowe, linki jak kartka z kalendarza z ostatnich np. 4 lat https://en.wikipedia.org/wiki/Zettelkast... Kartki...

    Programowanie   25 Sty 2025 11:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 216
  • Korespondencja seryjna- Dane z Excela źle zaciagane są do Worda

    Z tabeli Excel mam tablę z której zaciągają się dane do arkusza korespondencji seryjnej w Wordzie. Problem polega na tym, że gdy np. wpiszę w Wordzie w zakładce Korespondencja aby pobierał dane z danego rzędu to do Worda zaciągane są dane z 2 różnych rzędów w Excelu (np. wpisuje rząd 112 i cześć danych z rzędu 112 a część z 113). Problem występuje niezależnie...

    Programowanie   18 Gru 2018 20:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 984
  • Integracja VBA Excel z Wordem: Tworzenie formularza Worda na podstawie danych z Excela

    W Wordzie jest coś takiego jak korespondencja seryjna. Co prawda przeznaczeniem ficzera jest tworzenie pism do wielu odbiorców ale nie ma powodu aby je utworzyć tylko jednym egzemplarzu. Zakładka Korespondencja -> Rozpocznij korespondencję seryjną -> Kreator korespondencji. Format danych oczekiwanych przez Kor. Seryjną to tabela w której kolumny reprezentują...

    Programowanie Początkujący   30 Lis 2022 19:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 720
  • Jak przenieść dane klienta z Access do szablonu Worda?

    Napisałeś kolego takiego maila, że nie do końca wiadomo o co Ci chodzi. Jeśli masz tabelę z danymi klientów to jeszcze nie masz bazy danych, skoro nie masz do niej kwerend czyli zapytań, i raportów. Po co chcesz aby przenosić dane klienta do worda i je z niego drukować skoro w accessie masz mozliwość tworzenia raportów i tam możesz sobie stworzyć dowolny...

    Software serwis   30 Maj 2011 20:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1899
  • Jak zwiększyć odstępy między przedziałami wiekowymi w tabeli Word?

    Kolejne pytanie jest związane również z tabelą .Mam przedziały wiekowe może pokaże jak to wygląda na przykładzie: 25-40 40-50 51-59 60-68 chce je rozstawić tak: 25-40 40-50 51-59 60 -68 po prostu chce zwiększyć odstępy miedzy tymi przedziałami za pomocą tabulatora nie jest to możliwe kombinowałam za pomocą funkcji znajdź/zamień ale czy nie ma innego...

    Software serwis   12 Mar 2012 22:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 9602
  • Darmowy i najprostszy edytor tekstu z prostymi tabelami

    OpenOffice na każdym sprzęcie chodzi jak 'muł'. Z tych polecam tylko Abi Worda. Jest w miarę zaawansowany i w miarę prosty(zarazem). Był okres, gdy się nim bawiłem. Ma trochę pluginów, więc się sam musisz też nim 'pobawić', żeby choć trochę go poznać.

    Software serwis   28 Wrz 2006 09:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2972
  • [VBA, Excel] Kopiowanie danych z Excela do aktywnego dokumentu Worda na aktualnej pozycji kursora

    OK działa. Super, dzięki. A czy do mojego kodu mogę dodać tworzenie tabeli 2x2 (wiersze, kolumny). i tak, żeby np. w którejś kolumnie pisać dwoma stylami. Tzn. był napis "KolorTest" w którym to napis "Kolor" będzie czerwony a "Test" czarny? Dodano po 5 Może bardziej sprecyzuję o co mi chodzi: W tej procedurze jestem już w stanie (dzięki OJM) wrzucić...

    Programowanie   08 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 999
  • Access - jak zbudować bazę danych z tabelami, relacjami, kwerendami i raportem?

    Witam, muszę zrobić takie zadanie : ZBUDUJ BAZĘ W ACCESIE POKAZUJĄCĄ WŁASNE ZASTOSOWANIE. BAZA MUSI ZAWIERAĆ: TABELE, RELACJE, PRZYNAJMNIEJ 3 RÓŻNE KWERENDY, 1 FORMULARZ DO WPR. DANYCH, 1.RAPORT,KÓRY POKAZUJE ZESTAWIENIE DANYCH WG. PODANEGO KLUCZA PRACA MUSI BYĆ WBUDOWANA W BAZĘ, ZROBIĆ Z TEGO PRINT SCREEN--> WKLEIĆ DO WORDA---> WYDRUKOWAĆ...

    Software serwis   10 Lis 2010 23:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 677
  • Jak stworzyć makro w Wordzie do korespondencji seryjnej z osobnymi plikami?

    Witam. Ponieważ makro w wordzie jest mi trochę obce (w excelu trochę lepiej, ale mistrzem to na pewno nie jestem) chciałbym poprosić o radę. Chodzi o korespondencję seryjną, wysyłam listy w pracy o treści takiej samej, ale do wielu osób. Dane adresatów, które pojawiają się w liście pobierane są z excela. Ostatnia operacja przy korespondencji seryjnej...

    Programowanie Początkujący   14 Kwi 2015 18:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 16242
  • Word 2000 - Jak utworzyć sztywną tabelę na dwóch stronach?

    Ponawiam temat ponieważ nie moge sobie z tym poradzić nawe Google nie pomaga. rzecz w tym, że mam do wykonania rodzaj formularza. Tabelki o których pisałem wcześniej opanowałem ale jest problem z innymi rzeczami, a mianowicie na pierwszej stronie musza byc trzy pola tekstowe w które bądą wpisywane nazwiska osób oraz dwa pola w które wpisywane sa daty...

    Software serwis   29 Mar 2011 20:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2717
  • Jak zminimalizować funkcję dla przerzutnika D z tabeli Karnaugha?

    Czarutek czy jesteś pewien funkcji Dd (ostatni składnik) i Dc (dwa ostatnie składniki) ? W Dd ostatni składnik zamiast indeksu A ma być D. W Dc ostatni składnik jest absolutnie zbędny (co za czub go tam wstawił i po co?! W dodatku znów z błędem A zamiast D). Składnik przedostatni zostawiamy. Natomiast w Db wątpliwości może budzić pozornie zbędny składnik...

    Początkujący Elektronicy   27 Maj 2005 16:33 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3296
  • Poszukuję programu do edycji tekstu w pliku PDF

    Jeżeli dobra jakość to link z mojego #6 31 Sie 2020 17:31 zrobi za free. Niestety trzeba będzie poprawić przekłamania ok.5% znaków. Może trochę mniej. Tabele przerobi do Worda raczej bez zmian. Dodano po 7 Tak to prawda. Dlatego podesłałem drugi link który ma znacznie szerszy wybór kierunków konwersji. Jeżeli masz do przemiany w pdf to wybierasz z pdf...

    Komputery Początkujący   31 Sie 2021 19:32 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 6546
  • VBA w Excelu - Kopiowanie sumy z uwzględnieniem dwóch warunków do II arkusza

    Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych forumowiczów. Pisaniem w VBA zajmuje się dopiero tydzień i pojawił się pewin problem, który w pewnym sensie przerósł moje możliwości. W załączonym schematycznym pliku są dwa arkusze: "baza" i "tabela". W bazie są kolumny z datą, Dostawcą i Ilością sztuk, natomiast w tabeli chciałbym je segregować z podziałem...

    Programowanie Początkujący   15 Lip 2012 10:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2170
  • VBA WORD - Makro zapisujące plik pdf o nazwie tekstu i daty z tabeli

    Cześć, próbuje skonstruować makro, które zapisuje z szablonu MS Word plik o rozszerzeniu *.pdf, gdzie nazwa pliku pobierana jest z trzech miejsc tabeli (tabela w załączeniu). Struktura pliku wynikowego miałaby wyglądać tak: "ZZZ NR_XXX YYYY-MM-DD.pdf" na razie udało mi się wygrzebać i wydziubać coś co zapisuje do pdf ale tylko nazwę pliku worda, z którego...

    Programowanie Początkujący   18 Lut 2015 13:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5307
  • Automatyzacja kart urlopowych z Excela: przycisk Generuj karty i zapis plików

    Rozumiem intencję etiene8912. Niefortunnie użyty jest termin korespondencja seryjna, bo nie tu leży rozwiązanie problemu drukowania kart dla kierowców. Po wpisaniu wszystkich danych do tabeli w Excelu, wygenerować się mają załączniki wg wzoru attestation_of_activities_pl.doc dla każdego kierowcy. Próbowałem pisać makro w Excelu, które kopiuje plik attestation_of_activities_pl.doc...

    Programowanie Początkujący   14 Gru 2015 10:25 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 18012
  • VBA Excel – wypełnienie szablo - VBA Excel – wypełnienie szablonu – działajšce m

    Dzień dobry, Muszę przygotować zestawienie w postaci dokumenty Worda na podstawie danych które mam w arkuszu Excela. Napisałem makro Excela, które uzupełnia przygotowany szablon w Wordzie danymi i wykresami z arkusza Excela (oba pliki w załšczaniu). Makro pobiera dane z arkusz i wkleja do pól szablonu Worda tam gdzie sš ustawione zakładki (bookmarks)...

    Obsługa oprogramowania   26 Maj 2020 15:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1005
  • Wydobycie danych z sąsiedniej kolumny w tabeli Word za pomocą VBA - Selection.Find

    Witam Potrzebuję w pliku word'a mającego tabelę wydobyć dane z kolumny obok. Przykład: Kolumna 1 Kolumna 2 Tego szukam to chcę mieć Tekst szukany znajdują poprzez Selection.Find a w jaki sposób wydobyć to co jest w kolumnie obok?

    Programowanie   31 Gru 2021 17:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 264
  • Jak w C symulować wpisywanie tekstu z klawiatury do Worda?

    "symuluje wypisanie określonego tekstu jakby z klawiatury", "będę musiał każdy znak po kolei pisać prawda? " No na klawiaturze raczej nie wpiszesz całego wyrazu jednocześnie naciskając wszystkie klawisze... ;p Kody - w tabelach kodów ASCII.

    Programowanie Początkujący   03 Mar 2011 09:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1032
  • Jak stworzyć makro do automatycznego uzupełniania dokumentów Word z Excela?

    Wszystko spoko, ale chciałabym, żeby numery dokumentu nie zapisywały się od nowa przy każdym uruchomieniu makra. Fajnie byłoby, gdyby się nadpisywały, chociaż nie wiem czy jest to możliwe. Dodatkowo czy można zrobić tak, by z listy klientów wybrać tylko np. dwóch lub trzech? Chodzi o to, że w bazie danych mam około 300 klientów, codziennie wystawiany...

    Programowanie Początkujący   18 Lip 2019 12:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1629
  • Czy istnieje przeglądarka PDF dla Sony Ericsson W800i?

    k750i ten do worda dziala ale nie widzi tabel z exela i rzeba je robic recznie :P aha i nie widzi wzorów matematycznych i ułamków:P dzieki za plik hmm i pdf tak samo jak i word pozdrawiam

    Smartfony Serwis   03 Gru 2008 20:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7205
  • Wybór wersji Linuxa dla początkującego do serwera FTP, proxy, mail, streaming

    Kolega marnie zaczyna swoją przygodę z Elektrodą. Aż się boję jak tę przygodę skończy... Dodając swoje trzy grosze do dyskusji powiem tylko, że nie udało mi się wprowadzić do naszej firmy Open Office'a 2.0. Nie jest on wbrew zapowiedziom kompatybilny z M$ Officem. Szczególnie nie radzi sobie z tabelami i formularzami. Zupełnie się rozjeżdżają i wobec...

    Software serwis   26 Kwi 2006 20:34 Odpowiedzi: 121    Wyświetleń: 13725
  • Word 2003 - jak wstawić tekst z kolumny do dokumentu?

    Ponieważ program w którym pracuje może wygenerować mi tylko dane w takiej postaci, tekstu (nie tabeli). Mówiąc ogólnie mam ponad sto wzorów pism, które na co dzień uzupełniam zmiennymi danym (tj. imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, data i sygnatura sprawy i kilka innych) ręcznie. Pracuję w programie, który ma możliwość wygenerowania tych zmiennych...

    Programowanie Początkujący   26 Paź 2013 14:31 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3633
  • MS Word 2013 - Usuwanie osieroconych styli z dokumentu technicznego projektu

    A więc z 1588 styli zrobiło się tylko 1300. Za sprawą tak napisanego makra: [syntax=vbscript] Sub UsunStyleXl() ' ' UsunStyleXl Makro Dim oStyle As Style, nazwaStylu As String For Each oStyle In ActiveDocument.Styles If Not oStyle.BuiltIn Then nazwaStylu = oStyle.NameLocal nazwaStylu = Left(nazwaStylu, 2) If nazwaStylu = "xl" Then oStyle.Delete End...

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2020 14:49 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1896
  • Jak zmienić kolor i wielkość czcionki w PDF w Adobe Acrobat Pro?

    Niech mi podeśle z opisem co zrobić to zmienię. Nie w tym rzecz, zmienić powinien sam, my to umiemy. Nie ważne jakiego sposobu, programu użyje. Word wcale tańszy od niego nie jest. Rozumiem, ze w domowym zaciszu każdy Worda ma. Cały pakiet Office (wersja edukacyjna) kosztuje nieco ponad 200,-. Różnica jest więc ponad 10-krotna. Word zresztą był podany...

    Software serwis   05 Kwi 2007 22:40 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9045
  • Drukarka HP 2055 - Limit wydruku do 2 kopii, błąd 49.xxxx przy druku z Płatnika/Gratyfikanta

    Testowo puściłem 100 stron jakiejś instrukcji w Wordzie i wydrukowała. Problem jest tylko gdy ustawiamy ilość w polu "kopia" w programach(Plik/Drukuj). Jeśli ustawimy ilość kopii we właściwościach drukarki(zakładka zaawansowane i pole "liczba kopii" to idzie bez problemu nawet 50x z tym, że wolniej. Na co dzień drukuje się w sumie ok 200 stron. 70%...

    Drukarki, ksero Początkujący   05 Cze 2022 12:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 996
  • Jak używać funkcji w avr-gcc do programowania mikrokontrolerów AVR?

    Po co ? "AbiWord" dostepny pod adresem http://sourceforge.net/index.php + przycisk "szukaj" poprawnie eksportuje i importuje pliki worda w tym tabele i odsylacze , zarówno pod wingroza jak i normalnum linuchem i nie jest potrzebna licencja na zabijanie . " PDFCreator " dziala poprawnie pod obydwoma systemami operacyjnymi ( z nakladka PL ) i nie jest...

    Mikrokontrolery   05 Lip 2005 10:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1994
  • Word 2013 - Jak zaimplementować funkcję WYSZUKAJ.PIONOWO?

    Witam W związku z tym, że jestem zielony w tworzeniu kodów pod VB zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pod Excelem utworzyłem Kartę opisową usługi, do której pobierane są przy pomocy funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO dane z pliku wzorcowego zawierającego czasy SLA różnych usług. W zależności od wpisanego kodu usługi pobierana jest nazwa usługi,...

    Programowanie Początkujący   13 Lut 2020 20:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 261
  • Jak przygotować się do egzaminu praktycznego technik informatyk 2012?

    Ważne pytanie! Czy screeny można wrzucić do Worda w tabelce żeby to ładnie wszystko wyglądało? Np. Robię 2 kolumny i 2 wiersze i poda każdym screenem podpis? Kolego wszystko ma być tak jak będzie napisane na arkuszu egzaminacyjnym żebyś nie dodał czegoś od siebie bo może być nie brany w ogóle pod uwagę i zrobisz sobie lipę. jak pesel ma być w prawym...

    Nauka Szkolnictwo   13 Wrz 2012 22:26 Odpowiedzi: 890    Wyświetleń: 209243
  • Przy drukowaniu pliku .rtf nie drukuje zaznaczonych pól

    Format RTF jest "zubożonym" formatem tekstowym, aby zajmował jak najmniej miejsca, nie zawiera więc wielu elementów formatowania dostępnych w Wordzie. Jeżeli chcesz aby tabele były drukowane z ramkami musisz najpierw zachować go w formacie Worda a później ręcznie przerobić obramowanie tabel (jeżeli to są tabele a nie same linie !). W Wordzie 97 były...

    Software serwis   16 Lis 2004 21:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3056
  • Kupno Office 2013/2016 do domu, gdzie kupić najtaniej?

    Jak widać "dobre czasy" już się skończyły i trzeba słono płacić. Pewnie jest to spowodowane też próbą przesunięcia klientów z licencji dożywotnich w stronę abonamentów. po co ci oryginalny pakiet Microsoftu? Dokumenty Worda z którymi miewam do czynienia, tabele do wypełnienia z rozwijalnymi listami i checkboxami rozlatują się w Libre/Open office. Bardzo...

    Komputery Co kupić?   01 Lip 2017 19:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10356
  • VBA: Jak wyrównać miejsca po przecinku przy kopiowaniu z Excela do Worda?

    Witam Mam mały problem z makrami, sam nie potrafię sobie poradzić i mam nadzieje, że znajdzie się tu ktoś, kto mi pomoże Ale o co chodzi? Mam makro w Wordzie (Office 2007, odniesienie do biblioteki Excela): [syntax=vb] Sub dane() Dim objExcel As New Excel.Application Dim exl As Excel.Workbook Set exl = objExcel.Workbooks.Open(ActiveDocument.P... & "/excel.xls")...

    Programowanie   19 Lip 2011 08:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 6478
  • Jak obliczyć powierzchnię ścian i sufitów w Word 2007?

    Witam. Proponowałbym jednak skorzystać z innej aplikacji wchodzącej w skład pakietu Office 2007 a mianowicie Excel. Word jest edytorem tekstów a Excel arkuszem kalkulacyjnym co jak same te określenia determinują ich przeznaczenie. Dowolną tabelę stworzoną pod Excel'em można umieścić w dokumencie Word'a. Jest to i proste i chyba logiczne. Dlatego moje...

    Software serwis   24 Maj 2010 22:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1706
  • Czy Open Office obsługuje wszystkie formaty Microsoft Office

    Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze. Na wstepie zaznaczam, nie twierdzę że M$O jest lepszy czy gorszy od OO. Każdy program jest dobry który spełnia, zaspokaja wymagania uzytkownika. Tak jeden jak drugi maja swoje wady jak i zalety, z tym że M$O jakoś ma tych wad mniej ( nie mówię o cenie ). Dwa lata temu postawiłem w firmie 20 pakietów OO na stanowiskach...

    Software serwis   10 Cze 2007 09:41 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 27433
  • Jak stworzyć makro w Word 2003 do zapisu stron jako osobne pliki?

    Witam serdecznie, Używam w pracy edytora tekstu Word 2003, nie mam dostępu do Excela. Swoją pracę wspomagam kilkoma makrami. Tworzę protokoły używając do tego korespondencji seryjnej Worda. W protokole mam takie zmienne jak: sygnatura, imię i nazwisko, imię i nazwisko (w dopełniaczu), godzina rozpoczęcia i zakończenia pisania danego protokołu. Protokół...

    Software serwis   17 Lut 2013 14:33 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4020