Jak to "ugryźć" aby komórka tabeli Worda stała się JEDNĄ komórką Excela? Podobną zabawę ćwiczyłem przed laty z comiesięcznym importem tabel z PDF do Excela :-o Po różnych próbach - stosuję najwygodniejszą dla mnie metodę: konwersja pdf do txt, a potem dzięki zaprojektowanemu kodowi VBA (akurat opartego o wyrażenia regularne ;-) ) błyskawicznie odtwarza...
Włącz w wordzie ikonę "pokaż wszystko" (ikonka podobna do Π)pokaże znaki niedrukowane (użyłeś tego w nazwie: Breszka ze stopką "enter" małą - dł.900 mm). Zobaczysz gdzie masz wstawiony "enter" w wordzie (przeniesienie części nazwy do drugiej linii). Nie całkiem poprawne to jest, nie używaj tej metody. Skasuj te "entery" i spróbuj przenieść tabelę...
do offica 2000 wszystkie adresy byly bezwzgledne, od 2003 czy nawet xp (nie pamietam nazwy) zostalo to zmienione na adresy wzgledne. co do twojego problemu nie rozumiem dlaczego drukujesz wordem? dlaczego wszystkiego nie zrobisz w excelu. ale rozwiazanie twojego problemu to nowszy office, i zapisanie ze starym standardem - dziala sprawdzlaem na pp i...
Wydłubałem coś takiego: żadna francja-elegancja, ale na załączonym przykładzie Worda działa. Zrobiłem test dla ~500 tabel, im dalej znajduje się pozycja, tym dłużej muli - zamiana pojedynczej pozycji może potrwać do kilkunastu sekund - ale działa i może do czegoś Ci się przyda. Mam też nowszego Offica, więc pewnie w VBA->References będziesz sobie musiał...
Inaczej się nie da. Ewentualnie wklej tabele z worda do excela do drugiego arkusza. W miejsca gdzie powinny być dane z excela wstaw odwołania do komórek z pierwszego arkusza (zakładam że tam są te specyficzne dane) a następnie skopiuj całą tabelę z excela (tą co wcześniej skopiowałeś z worda i została uzupełniona formułami w excelu) i wklej do worda...
Próbuję przenieść tabele z excella do worda A można zapytać w jakim celu :?: Jeśli konieczne jest takie wklejanie dużej tabeli do Worda to proponuję rozważyć obrót tabeli o 90 st. :D W Excelu zaznaczasz całą tabelę, kopiuj :arrow: przechodzisz do Worda wklej jako obraz, zaznaczasz obraz obracasz go i potem dokładnie ustawiasz rozmiar tej tabeli :!:...
Cześć mam pytanie można tabelkę z worda wgrać na strone HTLM? Może są jakieś edytory online które to zamieniają. Bo nie opłaca mi się pisać tego ponieważ mam 700 wierszy i 6 kolumn w wordzie mam zrobione, kopiuj wklej może mi się znudzić a co dopiero pisać. Pomocy!
Umieść ten załącznik w miejscu, gdzie jest Praca.docx.
Dziękuję za odpowiedź. Też wydawało mi się, że to tabela wklejona do Worda. Przekonałem się o tym dając symbol robienia krawędzi tabeli.
Cześć, Jestem początkująca w pisaniu makr w VBA. Chciałabym przekopiować tabelę z Worda do Excela. Tabela ta może mieć różną liczbę wierszy i kolumn w zależności od tego kiedy będzie tworzona. W jaki sposób mogę to uwzględnić w kodzie? Drugie pytanie- tabela jest duża. Czy mogę zaznaczyć w kodzie, że zależy mi żeby zmieściła się na jednej stronie w...
Witam Szanownych Forumowiczów Przychodzę z zapytaniem o możliwość szybszego kopiowania tabeli z EXCEL do MS WORD. Obecnie używam takiej funkcji : With objDoc .Paragraphs(4).Range.PasteExcelT... False, False, False .Tables(1).AutoFitBehavior wdAutoFitWindow With objDoc.Tables(1).Range .ParagraphFormat.SpaceAfter = 0 .Collapse...
Mam to samo od lat w dokumentach doc w Word 2002 w tabelach, gdy wstawię do nich dużo danych. A szczególnie gdy wkleję jakiś obraz jpg. Szukałem rozwiązania i trafiłem na Twój wpis. U mnie da się wklejać. A gdy skopiuje jakiś wyraz z tabeli na migoczącej stronie worda, to przestaje na chwile migać. To chyba wada worda.
Koleżanko cukrowawieszczka, jeżeli te dane umieścisz w tabeli worda, to problemu z posortowaniem nie ma żadnego. Przyznam się szczerze, nabiłaś mi sporego ćwieka tym zagadnieniem , nigdy wcześniej coś takiego nie było mi potrzebne. Za chwilę sprawdzę różne możliwości, jak się uda to rozwiązanie przedstawię. Dodano po 22 Kolego mandrake13 przyznam się...
O przykładowy plik word'a chodziło, i tej tabeli w nim ...
Zawsze można użyć kopiuj/wklej. Mam kilkanaście dokumentów Worda Właściwie jest to kwestia skali i "powtarzania się problemu", czyli: jeżeli problem jest bardzo rozległy lub jeśli będzie się powtarzać dla różnych danych, to warto rozważyć makro. Jeśli nie, to po co makra skoro można to zrobić ręcznie? Rozwiązanie bez makr: tabela z pliku txt do Excela,...
Witam, chciałbym napisać makro, które przepisze mi komórki z tabeli do Worda. Niestety nie mam pomysłu jak to zrobić, gdyż nie znam rozmiaru tabeli. Pytanie brzmi czy może ktoś już coś takiego zrobił, albo chociaż wyobraża sobie jakby to mogło działać? Potrzebuje czegoś na kształt funkcji EOF. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam
Ja mam przygotowane tabele w EXCELU z formułami. Potem przeklejam tabele do WORDA gdzie mam przygotowane protokoły Jaki obiekt, adres, co jest mierzone, inwestor/zleceniodawca, numer seryjny i model miernika. Opis przeprowadzonych pomiarów i oględzin, orzeczenie i zalecenia. Cyk pieczątka firmy, cyk uprawnienia
Dziękuję za odpowiedź. Niestety problem ten występuje od ok. miesiąca i nie mam możliwości cofnięcia się do tego punktu. Jeśli chodzi o naprawę profilu, to wiąże się to z koniecznością zrobienia backupu i ryzykiem utraty danych i ustawień, więc chciałbym tę opcję potraktować jako ostateczność. Podobnie z opcją korzystania z nowego profilu admina, którą...
Tak idzie kopiować ale w tym sęk że jak kopiuje tabelę do excela to jeszcze trzeba się dużo natrudzić żeby to wyglądało tak jak w wordzie, ponieważ trzeba poscalać komórki itd. A program word2excel też nie zabardzo pomógł
Jaki jest cel użycia do tego VBA ? Nie wystarczy skopiować tabelę Excela i wkleić do Worda (w dowolnej opcji, tabelki, obrazu, łącza itp) ?
Zacznij o worda, ew openoffice, libreoffice. Ustawisz tło strony, sformatujesz tekst, wstawisz obraz lub tabelę i wyeksportujesz jako html. Późnie wszystko co wyeksportowan, najlepiej w jeden katalog, wysyłasz na serwer. Fotoszop robi ładne strony gdy grafik jest utalentowany, ale technicznie to dużo obrazków uczepionych w html. Przykład takiego koszmarka...
(w żółtej tabeli) w jakiej żółtej tabeli, przecież masz załączony plik worda.
Proponuję oszukać Worda stosując tabelę i ustawiając brak obramowania dla tej tabeli. Jeżeli nie obramowanie jest tym co dyskwalifikuje tabelę, to proszę o przybliżenie w czym problem, że tabela się nie nadaje?
Witam, mam pytanie odnośnie excela (formatowanie warunkowe i makro) wszystko opisane w pliku excel. W skrócie potrzebuje export tabeli z excela do worda. Z góry dziękuję za pomoc :)
Solid Converter PDF Aplikacja służy do konwertowania dokumentów z formatu PDF do formatu DOC, RTF lub TXT. Program współpracuje z aplikacjami firmy Microsoft. Doskonale nadaje się do konwersji nawet bardzo zaawansowanych dokumentów, posiada wsparcie dla tabel z Word'a oraz Excel'a. Pozdrówka
Wstaw obiekt ==> Wstaw dokument Excel lub Wstaw dokument Word ==> Wybór arkusza Excel'a lub tabeli Word'a ==> Powrót do WordPad'a
A mnie się wydaje, że zamiast pchać pojedynczy arkusz Excela do Worda możesz wysłać go bezpośrednio. Z wielkością załącznika nie do końca masz rację. Przykład na Twoim załączniku: - plik zeszyt2 ma wielkość 32 k - pojedynczy arkusz ImięNazwisko6 w osobnym pliku 18 k - wycinek A2:F30 tego arkusza wklejony do Worda jako tabela 25 k - ten sam arkusz wstawiony...
W Wordzie są dostępne polecenia sumowania tabeli (Menu Tabela->Formuła ...): =SUM(ABOVE) - Sumuj komórki nad kursorem =SUM(LEFT) - Sumuj komórki z lewej strony kursora =SUM(RIGHT) - Sumuj komórki z prawej strony kursora. Uwaga Program Word wstawia wynik obliczeń jako pole w wybranej komórce. W przypadku zmiany wartości w komórkach, które obejmuje działanie,...
Dane z piku worda do tabeli w wordzie. Dobra udało mi się zrobić wczytywanie po paragrafach, tylko teraz problem polega na tym, że z całego paragrafu np:"Developer: ARCHICOM Inwestycja: BROWARY WROCŁAWSKIE (BUD... Dzielnica: ŚRÓDMIEŚCIE ul. JEDNOŚCI NARODOWEJ" potrzebuje do pierwszego wiersza wstawiać samo słowo Archicom, do drugiej Browary Wrocławskie....
Witam. Utworzyłem poniższe makro. Jego zadanie polega na otwarciu pliku Word (korespondencja seryjna) z hiperłącza, oraz przekopiowaniu z excela tabeli do worda w określone miejsce pliku worda. Makro nie jest doskonałe, ponieważ zadeklarowałem zmienna "Plik" jako aktywny plik worda, w momencie kiedy word nie jest aktywny wyrzuca błąd i się zatrzymuję....
Podczas próby edycji tabeli Excela zamieszczonej w tekście Worda dostaję komunikat: "Do utworzenia tego obiektu użyto programu Excel. Tego programu nie ma zainstalowanego na tym komputerze. Aby edytować ten obiekt, należy zainstalować program potrafiący go otwierać". Koniec komunikatu. Program Excel jest zainstalowany na komputerze jako składnik całego...
Mam 500 wierszy sformatowanych w excelu jako tabela(paski danych, skale kolorów). Jedyną opcją możliwą do wykonania która jest przydatna przy kopiowaniu do Worda(nie tracąc formatowania) jest kopiowanie jako obraz. Jednak tutaj występuje pewien problem. Mogę jednorazowo kopiować około 50 wierszy bo w wypadku większej ilości wierszy tabela zostaje ucięta...
Korzystam z programu Anki do nauki słówek, program działa tak, że najpierw pokazuje słówko, później jego tłumaczenie. Żeby stworzyć swoją talię, którą mogę do niego zaimportować tworzę plik Excel, gdzie w kolumnie A jest słówko, w B definicja. Taką tabelę kopiuję do Worda bez formatowania i z Worda zapisuje jako zwykły tekst w formatowaniu UTF8, a taki...
Witajcie! Według mnie, kosztorys powinien zajmować 6 pozycji, tak jak było na tym arkuszu papierowym, a mianowicie powinny tam być ujęte następujące pozycje: -2x test karty graficznej -1x zamontowanie karty -3 programy instalacyjne, lecz aby zmieściło się 6 pozycji w tabeli należało instalacja Office+Worda razem napisać było tam za jeden program 50...
tzn mam na myśli Worda
nie dołączyłem pliku excelowego jako bazy w którym odbywa się całe filtrowanie liczenie itp, w załączeniu przsyłam sam wynik przykładowej tabeli która musi być przeniesiona do worda. Wyświetlanie zdjęć przy opcjach w excell jest kluczowe
Chyba mamy zupełnie inne wersje Worda, bo tego ze screenu nie umiem nigdzie znaleźć.
Tworzę pliki WORDa, które składają się z kilkudziesięciu tabel. Każda tabela taka sama tylko zawiera inny tekst. Czy jest możliwość ustawienia ich automatycznej numeracji? Tak żeby np. w danej komórce tabeli pojawiła sie kolejny numer?
Ilość wierszy tabeli będzie się zgadzała z ilością wierszy w tabeli WORD :) Dzięki, a da się zrobić tak aby po uruchomieniu WORDA makro wykonało się automatycznie ? Włączam WORD - makro startuje.
Muszę zrobić tabelę która będzie składała się z wielu wierszy (z czasem dokładane) oraz ok. 15 kolumn z czego w jednej kolumnie muszę dodać zdjęcie. I mam problem z tym zdjęciem, bo tabela musi się sortować/filtrować, a zdjęcia są tak jakby "nad" komórkami. Jak sobie z tym poradzić? Myślałem, nad tabelą w wordzie, wtedy zdjęcie trzyma się konkretnej...
Spróbuj skopiować całą tabelkę do worda lub open office i tam ją edytować.
Dzięki za pomoc. Następna prośba jeśli chodzi o worda. Potrzebuje zrobić CV i problem w tym, ze tabela sama w sobie jest mało elastyczna i poszerzając jedną komórkę w poziomie poszerza się automatycznie druga. Zależałoby mi na tym, żeby były one od siebie niezależne i nie powiększały się (poszerzały) z automatu. Mam nadzieje, ze jest to jasne.
Witam, mam następujący problem: podczas kopiowania tabeli z danymi między dokumentami tekstowymi program nie zapamiętuje ramek a jedynie dane i wstawia tabulatory między danymi. Wygląda to tak, jakby usuwał formatowanie. Przy kopiowaniu tabeli w obrębie tego samego dokumentu również usuwa ramki. Po przeinstalowaniu Worda przez pierwszych kilka kopiowań...
Witam, chciałbym po wstawieniu pliku worda, jako obiekt ole, do tabeli zostały skopiowane z niego dane. Oczywiście nie wszystkie. Dodam że wszystkie dodawane pliki worda będą wyglądały identycznie, chodzi np o datę przeglądu, nr protokołu, nazwa klienta.
Odebralem Twoja zawartosc eeproma i przekonwertowalem na .bin np za pomoca IC Prog 9 (w zalaczeniu). Zgodnie z tabela w moim pliku z rozszerzeniem Worda wynika, ze chyba przy odczycie miales jakis problem ( sprobuj jeszcze raz i przekonwertuj na plik binarny i znajdz kod). Jezeli Ci sie nie uda to zastosuj wsad eepromu np opisany 1234.bin oczywiscie...
W Word 2013 wprowadzono możliwość wstawiania formuł w komórkach tabeli :idea: 880752 z wykorzystaniem wg załączonego pliku "Wordowskiej" formuły =SUM(RIGHT) :spoko: i ukrytego numeru początkowego kart :D 880754
Twój opis jest nie jasny :-( Piszesz że masz plik Worda z jedną 100 wierszową tabelką, a potem chcesz powiązać arkusz Excela z tabelką nr 5 ??? Jeśli dobrze domyślam się o co Tobie może chodzić - to proponuję skopiować tą tabelę do Excela i tam przeprowadzić odpowiednie grupowanie wg nr strony tabeli z pliku Word - jak przykładowo w załączniku . Poprzez...
wypełnienie szablonu Word aby otrzymać w wypełnionej tabeli dokładnie takie formatowanie wartości jakie mam w arkuszu Excela Jeśli nie ma jakiś istotnych przeszkód :?: to proponuję najprostsze rozwiązanie :D - kopiowanie tabeli w Excelu i wklejanie jej do dokumentu Worda poprzez najprostszy kod 1044488
Przy wstawianiu do excela rozpada się. Problem już jednak rozwiązałem kopiując treść do One Note a następnie z One Note do Worda można wówczas ładnie skalować tak jak zwykłą grafikę.
Całość wygląda tak: W Wordzie mam duży tekst (ponad 1000 stron), z wieloma rozdziałami (ponad 300). Z każdego rozdziału muszę wybrać teksty "zielone", pozbyć się niepotrzebnych znaków, sprawdzić i poprawić ewentualne błędy (dla bezpieczeństwa dotychczas kopiowałem rozdział do osobnego pliku), i w kolejności występowania przenieść do konkretnej komórki...
Jak pisałem. Wklejanie z menu kontekstowego "Wklej specjalnie" otwiera okno z 3 opcjami: HTML, Tekst Unicode, Tekst. Tylko opcja HTML rozdziela komórki. Pozostałe walą wszystko ciurkiem w pierwszą kolumnę. Tabela z www ma liczby z separatorem w postaci kropki. Excel takie liczby zamienia automatem do daty. Pozostaje chyba tylko ręczne, mozolne zamienianie...
mam na myśli Worda ale i już doszłam do tego także dzięki za odzew i sorki za fałszywy alarm:)
Nie wiem jakiego masz worda, ale sprobuj tak: Z gornego menu: tabela-wstaw tabele (podaj liczbe kolumn i wierszy). W miejscu stala szerokosc kolumn zmien na 1,2 cm (zamiast Auto). Nacisnij OK, powinna pojawic sie tabelka. Teraz zaznacz ja i prawy przycisk wlasciwosci tabeli, zakladka wiersz, okresl wysokosc (zaznacz), wybierz zadana wysokosc i zmien...
Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Takie rozwiązanie wynika z faktu, że plik excela generuje mi dane do raportu na temat różnych jednostek. Jeden raport to na przykład opis 15 różnych jednostek i jakieś 150 stron. W Excelu automatycznie mi się wszystko liczy i generuje opis. Następnie kopiuję to do Worda, ale w Wordzie muszę wszystko ręcznie obrabiać...
Dostaje dane w tabeli excel i muszę zrobić z poszczególnych zadań zawartych w tabeli protokoły. Abstrahując od wadliwości takiej procedury :D (protokoły post factum) to jeśli rzeczywiście :?: moge wplynac na zmiane To proponuję wpłynąć na radykalną zmianę tych plików źródłowych :idea: tzn. powinny to być "suche" dane (bez żadnego scalania i ozdobnego...
Cześć! Chciałbym w programie Word wykonać tabelkę, w której kolor wypełnienia danej komórki zmienia się w zależności od wpisanej treści np. wpiszę "TAK" to wypełnienie będzie zielone, a jak wpiszę "NIE" to zmieni się na białe. Dokładnie to wykorzystuję jeszcze listę rozwijaną z różnymi słowami i chciałbym, aby wybranie danego słowa spowodowało "pokolorowanie"...
Spróbuje przeinstalować tego worda. :) Jeżeli to nie pomoże to znaczy, że jest coś z dyskiem. A reszta systemu i programów działa bez zarzutów??
Cześć, Mam ciekawy case do zrobienia, ale niestety nie ogarniam na tyle VBA, żeby to zautomatyzować, dlatego przychodzę po pomoc. Musze zautomatyzować proces SQL->EXCEL->WORD. Proces wygląda tak, że dane z tabeli źródłowej mam podłączone pod excela, po odświeżeniu zaczytują sie do 4 tabel w 4 arkuszach. Następnie odpalam WORDa, który pobiera dane klientów...
Witam, Przepraszam, że odkopuję temat jednak nie mogę przebrnąć przez jeden problem. Skorzystałem z pliku z początku wątku udostępnionego przez marcinj12, dostosowałem go do swoich potrzeb, dokumenty ładnie się generują, jednak gdy do kolumny kopiują się dane z kolumny z innej tabeli to makro tych danych nie widzi. Proszę o pomoc
office 2003 w powerpoint'cie próbuję wyeksportować do worda wszystko (tekst, tabele, schematy tak jak jest) do worda opcja wyślij do, efekt-komunikat: Powerpoint nie może zapisać w programie Word?? pomóżcie dzięki
Niestety takie rzeczy to tyko w erze Word nie potrafi czegoś takiego trzeba by było kombinowac na własną rękę i jest tak czasochłonne że lepiej już to zrobić ręcznie niz korzystać z autonumerowania. Można dodawać pola numerowania poza stopką ale będa się poruszać razem z tekstem. Można dołożyć do strony pole tekstowe zmienić w nim kierunek tekstu i...
Z fb:Nr ćw. 1 Mamy zaprogramować uklad sterowania temperaturą (wentylator i nagrzewnica ). 3 tryby - gotowy, auto i ręczny. Do automatu mamy czujnik temperatury 4 stanowy (2 wejścia cyfrowe ). Dla poszczególnych stanów opisane jest jednoznacznie na arkuszu co jest co. Dodatkowo dla trybu p1 po 2 minutach zaczyna migac lampka. W manualu ręcznie włączamy...
Proszę o odpowiedź. Małgorzata Kiedyk https://obrazki.elektroda.pl/1293448700_...
małe przykładowe makro co to poprawi i posortuje wpisy A nie można prowadzić wpisów chronologicznie ? Z załączonego pliku wynika, że dane są posortowane rosnąco lecz wg kolumny "zad" Czy można wiedzieć - jak powstaje taki plik ? Skąd pochodzą odwołania użyte w tym pliku: na 9 przykładowych danych, aż 6 wyliczonych czasów jest błędnych :cunning: W mojej...
Witam Mam do zrobienia ponad 600 wierszy tabeli w MS WORD 2010. Mam 2 kolumny w jedną wpisuję X - w drugą blabla i to X ma inne formatowanie niż - blabla ręczne przepisywanie tego i ustawianie zajmuje za dużo czasu już po 30 się poddałem. Istnieje jakaś możliwość ułatwienia sobie tej roboty ? Np wklejam do worda linijka pod linijką ciąg znaków a on...
Zadanie jest następujące: mam zbiór znaków w dokumencie Notatnika lub Worda (patrz: załącznik). Dokument jest dość obszerny Jak wiadomo, znali tworzą wiersze i kolumny - ale nie jest to tabela! Pytanie brzmi: Jak (w miarę sprawnie) usunąć np: każde pierwsze cztery kolumny z każdego wiersza tego dokumentu? (można to oczywiście robić na piechotę, zaznaczając...
https://obrazki.elektroda.pl/4620800600_... Dane wyjściowe do testów OCR u góry powinny być po prawej do takiej tabeli. Może jeszcze prościej, wyobraź sobie tysiące tych karteczek, jak tutaj, zawierających indeksy, dane źródłowe, linki jak kartka z kalendarza z ostatnich np. 4 lat https://en.wikipedia.org/wiki/Zettelkast... Kartki...
Z tabeli Excel mam tablę z której zaciągają się dane do arkusza korespondencji seryjnej w Wordzie. Problem polega na tym, że gdy np. wpiszę w Wordzie w zakładce Korespondencja aby pobierał dane z danego rzędu to do Worda zaciągane są dane z 2 różnych rzędów w Excelu (np. wpisuje rząd 112 i cześć danych z rzędu 112 a część z 113). Problem występuje niezależnie...
W Wordzie jest coś takiego jak korespondencja seryjna. Co prawda przeznaczeniem ficzera jest tworzenie pism do wielu odbiorców ale nie ma powodu aby je utworzyć tylko jednym egzemplarzu. Zakładka Korespondencja -> Rozpocznij korespondencję seryjną -> Kreator korespondencji. Format danych oczekiwanych przez Kor. Seryjną to tabela w której kolumny reprezentują...
Napisałeś kolego takiego maila, że nie do końca wiadomo o co Ci chodzi. Jeśli masz tabelę z danymi klientów to jeszcze nie masz bazy danych, skoro nie masz do niej kwerend czyli zapytań, i raportów. Po co chcesz aby przenosić dane klienta do worda i je z niego drukować skoro w accessie masz mozliwość tworzenia raportów i tam możesz sobie stworzyć dowolny...
Kolejne pytanie jest związane również z tabelą .Mam przedziały wiekowe może pokaże jak to wygląda na przykładzie: 25-40 40-50 51-59 60-68 chce je rozstawić tak: 25-40 40-50 51-59 60 -68 po prostu chce zwiększyć odstępy miedzy tymi przedziałami za pomocą tabulatora nie jest to możliwe kombinowałam za pomocą funkcji znajdź/zamień ale czy nie ma innego...
OpenOffice na każdym sprzęcie chodzi jak 'muł'. Z tych polecam tylko Abi Worda. Jest w miarę zaawansowany i w miarę prosty(zarazem). Był okres, gdy się nim bawiłem. Ma trochę pluginów, więc się sam musisz też nim 'pobawić', żeby choć trochę go poznać.
OK działa. Super, dzięki. A czy do mojego kodu mogę dodać tworzenie tabeli 2x2 (wiersze, kolumny). i tak, żeby np. w którejś kolumnie pisać dwoma stylami. Tzn. był napis "KolorTest" w którym to napis "Kolor" będzie czerwony a "Test" czarny? Dodano po 5 Może bardziej sprecyzuję o co mi chodzi: W tej procedurze jestem już w stanie (dzięki OJM) wrzucić...
Witam, muszę zrobić takie zadanie : ZBUDUJ BAZĘ W ACCESIE POKAZUJĄCĄ WŁASNE ZASTOSOWANIE. BAZA MUSI ZAWIERAĆ: TABELE, RELACJE, PRZYNAJMNIEJ 3 RÓŻNE KWERENDY, 1 FORMULARZ DO WPR. DANYCH, 1.RAPORT,KÓRY POKAZUJE ZESTAWIENIE DANYCH WG. PODANEGO KLUCZA PRACA MUSI BYĆ WBUDOWANA W BAZĘ, ZROBIĆ Z TEGO PRINT SCREEN--> WKLEIĆ DO WORDA---> WYDRUKOWAĆ...
Witam. Ponieważ makro w wordzie jest mi trochę obce (w excelu trochę lepiej, ale mistrzem to na pewno nie jestem) chciałbym poprosić o radę. Chodzi o korespondencję seryjną, wysyłam listy w pracy o treści takiej samej, ale do wielu osób. Dane adresatów, które pojawiają się w liście pobierane są z excela. Ostatnia operacja przy korespondencji seryjnej...
Ponawiam temat ponieważ nie moge sobie z tym poradzić nawe Google nie pomaga. rzecz w tym, że mam do wykonania rodzaj formularza. Tabelki o których pisałem wcześniej opanowałem ale jest problem z innymi rzeczami, a mianowicie na pierwszej stronie musza byc trzy pola tekstowe w które bądą wpisywane nazwiska osób oraz dwa pola w które wpisywane sa daty...
Czarutek czy jesteś pewien funkcji Dd (ostatni składnik) i Dc (dwa ostatnie składniki) ? W Dd ostatni składnik zamiast indeksu A ma być D. W Dc ostatni składnik jest absolutnie zbędny (co za czub go tam wstawił i po co?! W dodatku znów z błędem A zamiast D). Składnik przedostatni zostawiamy. Natomiast w Db wątpliwości może budzić pozornie zbędny składnik...
Jeżeli dobra jakość to link z mojego #6 31 Sie 2020 17:31 zrobi za free. Niestety trzeba będzie poprawić przekłamania ok.5% znaków. Może trochę mniej. Tabele przerobi do Worda raczej bez zmian. Dodano po 7 Tak to prawda. Dlatego podesłałem drugi link który ma znacznie szerszy wybór kierunków konwersji. Jeżeli masz do przemiany w pdf to wybierasz z pdf...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych forumowiczów. Pisaniem w VBA zajmuje się dopiero tydzień i pojawił się pewin problem, który w pewnym sensie przerósł moje możliwości. W załączonym schematycznym pliku są dwa arkusze: "baza" i "tabela". W bazie są kolumny z datą, Dostawcą i Ilością sztuk, natomiast w tabeli chciałbym je segregować z podziałem...
Cześć, próbuje skonstruować makro, które zapisuje z szablonu MS Word plik o rozszerzeniu *.pdf, gdzie nazwa pliku pobierana jest z trzech miejsc tabeli (tabela w załączeniu). Struktura pliku wynikowego miałaby wyglądać tak: "ZZZ NR_XXX YYYY-MM-DD.pdf" na razie udało mi się wygrzebać i wydziubać coś co zapisuje do pdf ale tylko nazwę pliku worda, z którego...
Rozumiem intencję etiene8912. Niefortunnie użyty jest termin korespondencja seryjna, bo nie tu leży rozwiązanie problemu drukowania kart dla kierowców. Po wpisaniu wszystkich danych do tabeli w Excelu, wygenerować się mają załączniki wg wzoru attestation_of_activities_pl.doc dla każdego kierowcy. Próbowałem pisać makro w Excelu, które kopiuje plik attestation_of_activities_pl.doc...
Dzień dobry, Muszę przygotować zestawienie w postaci dokumenty Worda na podstawie danych które mam w arkuszu Excela. Napisałem makro Excela, które uzupełnia przygotowany szablon w Wordzie danymi i wykresami z arkusza Excela (oba pliki w załšczaniu). Makro pobiera dane z arkusz i wkleja do pól szablonu Worda tam gdzie sš ustawione zakładki (bookmarks)...
Witam Potrzebuję w pliku word'a mającego tabelę wydobyć dane z kolumny obok. Przykład: Kolumna 1 Kolumna 2 Tego szukam to chcę mieć Tekst szukany znajdują poprzez Selection.Find a w jaki sposób wydobyć to co jest w kolumnie obok?
"symuluje wypisanie określonego tekstu jakby z klawiatury", "będę musiał każdy znak po kolei pisać prawda? " No na klawiaturze raczej nie wpiszesz całego wyrazu jednocześnie naciskając wszystkie klawisze... ;p Kody - w tabelach kodów ASCII.
Wszystko spoko, ale chciałabym, żeby numery dokumentu nie zapisywały się od nowa przy każdym uruchomieniu makra. Fajnie byłoby, gdyby się nadpisywały, chociaż nie wiem czy jest to możliwe. Dodatkowo czy można zrobić tak, by z listy klientów wybrać tylko np. dwóch lub trzech? Chodzi o to, że w bazie danych mam około 300 klientów, codziennie wystawiany...
k750i ten do worda dziala ale nie widzi tabel z exela i rzeba je robic recznie :P aha i nie widzi wzorów matematycznych i ułamków:P dzieki za plik hmm i pdf tak samo jak i word pozdrawiam
Kolega marnie zaczyna swoją przygodę z Elektrodą. Aż się boję jak tę przygodę skończy... Dodając swoje trzy grosze do dyskusji powiem tylko, że nie udało mi się wprowadzić do naszej firmy Open Office'a 2.0. Nie jest on wbrew zapowiedziom kompatybilny z M$ Officem. Szczególnie nie radzi sobie z tabelami i formularzami. Zupełnie się rozjeżdżają i wobec...
Ponieważ program w którym pracuje może wygenerować mi tylko dane w takiej postaci, tekstu (nie tabeli). Mówiąc ogólnie mam ponad sto wzorów pism, które na co dzień uzupełniam zmiennymi danym (tj. imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, data i sygnatura sprawy i kilka innych) ręcznie. Pracuję w programie, który ma możliwość wygenerowania tych zmiennych...
A więc z 1588 styli zrobiło się tylko 1300. Za sprawą tak napisanego makra: [syntax=vbscript] Sub UsunStyleXl() ' ' UsunStyleXl Makro Dim oStyle As Style, nazwaStylu As String For Each oStyle In ActiveDocument.Styles If Not oStyle.BuiltIn Then nazwaStylu = oStyle.NameLocal nazwaStylu = Left(nazwaStylu, 2) If nazwaStylu = "xl" Then oStyle.Delete End...
Niech mi podeśle z opisem co zrobić to zmienię. Nie w tym rzecz, zmienić powinien sam, my to umiemy. Nie ważne jakiego sposobu, programu użyje. Word wcale tańszy od niego nie jest. Rozumiem, ze w domowym zaciszu każdy Worda ma. Cały pakiet Office (wersja edukacyjna) kosztuje nieco ponad 200,-. Różnica jest więc ponad 10-krotna. Word zresztą był podany...
Testowo puściłem 100 stron jakiejś instrukcji w Wordzie i wydrukowała. Problem jest tylko gdy ustawiamy ilość w polu "kopia" w programach(Plik/Drukuj). Jeśli ustawimy ilość kopii we właściwościach drukarki(zakładka zaawansowane i pole "liczba kopii" to idzie bez problemu nawet 50x z tym, że wolniej. Na co dzień drukuje się w sumie ok 200 stron. 70%...
Po co ? "AbiWord" dostepny pod adresem http://sourceforge.net/index.php + przycisk "szukaj" poprawnie eksportuje i importuje pliki worda w tym tabele i odsylacze , zarówno pod wingroza jak i normalnum linuchem i nie jest potrzebna licencja na zabijanie . " PDFCreator " dziala poprawnie pod obydwoma systemami operacyjnymi ( z nakladka PL ) i nie jest...
Witam W związku z tym, że jestem zielony w tworzeniu kodów pod VB zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pod Excelem utworzyłem Kartę opisową usługi, do której pobierane są przy pomocy funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO dane z pliku wzorcowego zawierającego czasy SLA różnych usług. W zależności od wpisanego kodu usługi pobierana jest nazwa usługi,...
Ważne pytanie! Czy screeny można wrzucić do Worda w tabelce żeby to ładnie wszystko wyglądało? Np. Robię 2 kolumny i 2 wiersze i poda każdym screenem podpis? Kolego wszystko ma być tak jak będzie napisane na arkuszu egzaminacyjnym żebyś nie dodał czegoś od siebie bo może być nie brany w ogóle pod uwagę i zrobisz sobie lipę. jak pesel ma być w prawym...
Format RTF jest "zubożonym" formatem tekstowym, aby zajmował jak najmniej miejsca, nie zawiera więc wielu elementów formatowania dostępnych w Wordzie. Jeżeli chcesz aby tabele były drukowane z ramkami musisz najpierw zachować go w formacie Worda a później ręcznie przerobić obramowanie tabel (jeżeli to są tabele a nie same linie !). W Wordzie 97 były...
Jak widać "dobre czasy" już się skończyły i trzeba słono płacić. Pewnie jest to spowodowane też próbą przesunięcia klientów z licencji dożywotnich w stronę abonamentów. po co ci oryginalny pakiet Microsoftu? Dokumenty Worda z którymi miewam do czynienia, tabele do wypełnienia z rozwijalnymi listami i checkboxami rozlatują się w Libre/Open office. Bardzo...
Witam Mam mały problem z makrami, sam nie potrafię sobie poradzić i mam nadzieje, że znajdzie się tu ktoś, kto mi pomoże Ale o co chodzi? Mam makro w Wordzie (Office 2007, odniesienie do biblioteki Excela): [syntax=vb] Sub dane() Dim objExcel As New Excel.Application Dim exl As Excel.Workbook Set exl = objExcel.Workbooks.Open(ActiveDocument.P... & "/excel.xls")...
Witam. Proponowałbym jednak skorzystać z innej aplikacji wchodzącej w skład pakietu Office 2007 a mianowicie Excel. Word jest edytorem tekstów a Excel arkuszem kalkulacyjnym co jak same te określenia determinują ich przeznaczenie. Dowolną tabelę stworzoną pod Excel'em można umieścić w dokumencie Word'a. Jest to i proste i chyba logiczne. Dlatego moje...
Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze. Na wstepie zaznaczam, nie twierdzę że M$O jest lepszy czy gorszy od OO. Każdy program jest dobry który spełnia, zaspokaja wymagania uzytkownika. Tak jeden jak drugi maja swoje wady jak i zalety, z tym że M$O jakoś ma tych wad mniej ( nie mówię o cenie ). Dwa lata temu postawiłem w firmie 20 pakietów OO na stanowiskach...
Witam serdecznie, Używam w pracy edytora tekstu Word 2003, nie mam dostępu do Excela. Swoją pracę wspomagam kilkoma makrami. Tworzę protokoły używając do tego korespondencji seryjnej Worda. W protokole mam takie zmienne jak: sygnatura, imię i nazwisko, imię i nazwisko (w dopełniaczu), godzina rozpoczęcia i zakończenia pisania danego protokołu. Protokół...
wydrukować worda czcionka worda wydruk worda
sonel pomiar uziemienia peugeot bipper silnik czujniki wabco
schema podlaczenia zamka centralnego
Wentylator w suszarce do grzybów nie działa - diagnostyka Prowadzenie masy we wzmacniaczu lampowym - minimalizacja szumów