Mastercook ,chyba PTE 840: R 71 i 72 to 133 smd. Zalana wodą wtyczka przy silniku, spalona cewka tacho.
Do sprawdzenia silnik, kostka silnika, prądniczka tacho
Do sprawdzenia tacho w silniku.
https://obrazki.elektroda.pl/2958531700_...
Bardzo dziękuję Jaką rezystancje powinno mieć tacho
R71 i R72 - rezystory smd 133 czyli 13 kΩ. Temat wielokrotnie powielany na forum; cewka tacho pewnie też spalona.
Już tyle razy było opisywane: Oba rezystory 133 (13 kiloom).Cewka tacho też może być spalona.
Ja mam prze różne prądniczki. http://obrazki.elektroda.pl/8382781800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6745782400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1074504000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3991616800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8859102000_1... http://obrazki.elektroda.pl/9072929700_1...
uszkodzona cewka tacho, wiązka lub triak od silnika na module
Lepiej kolego pokaż foto płytki PCB (patrz na obwód Tacho - ścieżki i te dwa rezystory SMD) :) https://obrazki.elektroda.pl/8174061600_...
jej rezystancja to 70 ohma. Będzie dobra ? Będzie, na pewno.
Sprawdziłbym przekaźniki oraz triak silnika na module. No i wizualnie i miernikiem poprawność poprzedniej naprawy modułu ( ścieżka, R71 i 72 i okolice - czyli cały tor "obróbki" sygnału z tacho)
Czy na silniku pompy myjącej nie jest przypadkiem zamontowane tacho jak w zmywarkach Elektrolux ?
czujnik obrotów silnika są ok. Płytka sterownika też nie ma widocznych nieprawidłowości Jednak pokaż ten fragment PCB od spodu gdzie jest podłączane tacho...
Zwarcie w kostce silnika, uszkodzona cewka tacho i do wymiany dwa rezystory 13k. Spalone rezystory to skutek.
Rezystancja jest mało istotna.Głównie chodzi o ilość zwojów. Nawiń 700zw drutem DNE 0,12mm i powinno być OK.
Trzeba połączyć szeregowo uzwojenie stojana z uzwojeniem wirnika. (szczotki) Uwaga! Nie pomyl z uzwojeniem prądniczki tacho.
witam opis błędu ( dwie migające diody) ,,Brak sygnału tacho podczas sterowania tyrystora silnika Blokada wirnika lub bębna, tachometr lub podłączenia silnika uszkodzone ,,
Do sprawdzenia na początek prądniczka tacho silnika.
O ile dobrze pamiętam ,to do tacho szły dwa pomarańczowe przewody i nie może zostać żaden przewód wolny -prądniczka jest nieprawidłowo albo wcale nie podłączona. Sprawdż to dokładnie i zmierz rezystancję tacho.
Na programatorze przepaliła się ścieżka od prądniczki, ale z tym sobie poradziłem Tam nie tylko ścieżki się palą trzeba na module sprawdzić wszystkie elementy od tacho opory tranzystory no i sam procesor też mógł paść.
Zajrzyj do kostki zasilającej silnik Jak jest wypalona to sprawdź też tacho na silniku i moduł sterujący pralki bo to często rozległe uszkodzenie.
Moduł nie "czyta" tacho z silnika. Sprawdź kable i moduł może poszło przepięcie na układ odczytu pracy silnika na module. No i oczywiście cewkę tacho na silniku.
Witam Uszkodziła mi się pralka Mastercook pfe-840, tzn. Prądniczka Tachometryczna, a dokladniej magnes, skleiłem go i pralka zaczęła funkcjonować, lecz po kilku miesiącach problem się powtórzył. Chciałem zapytać czy prądniczka tacho pełni funkcje kontroli obrotów na podstawie napięcia czy zabezpieczenia silnika na podstawie napięcia? Jeżeli to drugie...
Sprawdź jeszcze cewkę tacho na silniku bo i cewka tacho może być spalona.
33kOhm. Moduł identyczny jak w gorenje...
pralka startuje na kilka sekund i wyrzuca błąd. Pewnie cewka tacho spalona jak również rezystory w obwodzie tacho na płycie głównej ( smd 133 ). Wtyczka ewidentnie zalana.
Magnes w tacho lub triak silnika.
Witam. Pralka Mastercook PFE-700E - podczas prania obroty rewersyjne bębna (silnika ) zmieniają się -( połowa cyklu - 6 sekund małe obroty a następne 6 sekund wzrastają o ok. 50%). Czasami zdarzy się że obroty wzrastają mocno - prawie jak do wirowania . Silnik i tacho OK - podmienione.
Trzeba sprawdzić czy na wtyczce silnika nie ma wypaleń , jeżeli są to masz uszkodzony programator i do wymiany złącze (gniazdo - wtyczka) przy silniku. Jeszcze cewka tacho może być spalona.
Prawdopodobnie prądnica tacho w silniku ma zwarcie i daje takie efekty bądż wtyk zwęglony po zalaniu wodą. Należy wszystko od nowa odbudować, sprawdzić (wymienić) prądniczkę i uszczelnić fartuch.
Przede wszystkim czy pralka od razu po włączeniu jakiegokolwiek programu piorącego startuje od razu na maksymalnych obrotach? Jeśli się tak dzieje to wskazuje to na uszkodzenie cewki tacho lub magnesu na wirniku silnika. Jeżeli jednak problem występuje tylko podczas wirowania to przyczyny należy głównie szukać w module sterującym. Cewka tachoprądnicy...
prądniczka tacho jest dosyć droga- do 200 zł
Sprawdź dokładnie tachometr,może coś sie dzieje z magnesem (poluzowany,pęknięty), sprawdź jakość połączeń przewodów z tacho w kostce silnika
Silnikami można żąglować pod warunkiem zachowania kilku zasad. 1. Musi być ten sam typ silnika - np. szczotkowy 2. Muszą sie zgadzać łapy mocujące silnik do zbiornika i wysunięcie koła pasowego na osi. 3. Musi się zgadzać oporność cewki tacho. Wyprowadzenia przewodów i złącze można dostosować, albo przełożyć, albo nawet pominąć. Jeśli te trzy warunki...
nie wykryłem nic poza tymi do pralki nie mam fizycznego dostępu Wiem o tym, a raczej tak myślałem ( sam tak mam za każdym razem) lecz wiedz, że to tylko wynik powstały. Natomiast skutki przyczynowe (na te styki wchodzi tacho), a zatem trzeba sprawdzić czy cewka tacho nie ma zwarcia lub nie powstało coś na kostce przyłącza silnika (zalanie czy wypalenie)....
Witam! W tej pralce jest silnik Selni U3.55.01.M03R. Czy ktoś zna parametry cewki tacho (liczba zwojów i średnica drutu)?
Sprawdź dokładnie silnik > cewkę tacho i przewody na wtyczce silnika.
Pralka po napełnieniu wodą zaczyna grzać, ale nie wyłącza grzałki po osiągnięciu zadanej temperatury. Czujnik tem chyba działa dobrze zimny ok 60kΩ , a podgrzany ok 18kΩ. Ciekawe czy uszkodzony czujnik czy moduł. Przy sprawdzaniu okazało się że po napełnieniu woda silnik startuje odrazu na duże obroty, sprawdzę jeszcze tacho. Czekam na pomoc.
Regulacja obrotów takiego silnika bez sprzężenia z prądnicy tacho jest kłopotliwa - brak stabilizacji obrotów w funkcji zmian obciążenia. Podpowiedź - taki silnik można też zasilać prądem stałym. W linku dostałeś praktycznie wszystko co Ci potrzeba - trochę teorii i układ połączeń wraz ze schematem regulatora.
Sprawdź dokładnie silnik, cewkę tacho (całą wtyczkę silnika) i przewody na wtyczce silnika/tacha, a masz oprócz ścieżek uszkodzone rezystory R71 i R72 mają wartość SMD 133=13K :D https://obrazki.elektroda.pl/8578378400_...
Możesz sprawdzić na "krótko". Podłącz przewód biały (C) z brązowym (L) na styku L. Dodano po 2 Po podłączeniu włącz pralkę. Dodano po 8 właśnie ten temat znalazłem jak sprawdzić ten silnik ,ale nie wiem jak połączyć z samego opisu - sprzydałby się jakiś rysunek ,kolory kabli są na foto ale jest ich 6-ść i nie wiem które mam połączyć ? Żółte przewody...
Sygnalizacja niewłaściwej pracy silnika. Sprawdź szczotki, połączenia, kostki, tachogenerator.
Wygląda na problem z sygnałem z tacho lub w wysterowaniu triaka silnika. Może jakaś kostka lub kabelek nie łączy?
Prawidłowe zachowanie się pralki przy uszkodzeniu zespołu tachometru.Wymień te opory R71, R72. Następnie sprawdź prądniczkę tachometryczną czy nie spalona cewka i dobrze zamocowany magnes wirujący oraz czy po pokręceniu ręką wirnikiem silnika na cewce tachometru występuje jakieś małe napięcie.Sprawdź też czy kostka silnika i kostka od strony instalacji...
A sprawdzałeś może wtyczkę na silniku, cewkę tacho? Bo tu może być przyczyna. To nie jest problem wsadu eepromu.
0.1 do 0.3 V to za mało tacho powinno dawać kilka V, trzeba dojść do tacha i sprawdzić czy nie przypalone.
przy ręcznym kręceniu silnika tacho daje 1.5 vac więc z tu chyba niema problemu,szukam dalej według wskazówek. dzięki
Witam! Chciałbym odświeżyć temat. Jaki temat? Nie ma żadnego odnośnika .Z opisu uszkodzenia wynika że jest odkręcony magnes prądniczki tacho z osi silnika . Podaj zdjęcie płytki jeśli sądzisz że tam coś padło .
Kawał dobrej roboty. Sprężyny niepotrzebnie z nierdzewki. To nigdy nie koroduje nawet bez smaru a zawsze można zasmarować. Wystarczyło zamówić ze zwykłej stali. Jaka przyczyna spalenia przewodów tacho ? Moim zdaniem jakieś zalanie. Sprawdź dokładnie pod kątem przecieków.
Ten element to prądniczka tachometryczna. Służy do pomiaru prędkości obrotowej silnika, napięcie które generuje wykorzystuje moduł pralki do odpowiedniego sterowania silnikiem. Możesz popytać się w serwisach AGD może mają na zbyciu z jakiegoś uszkodzonego silnika. Nie wiem czy można dokupić osobno. Pozdrawiam.
Sprawdż cewke tacho może poluźnił sie (lub wypadł) magnes. Znajduje się na osi silnika po przeciwnej stronie paska napędowego.Pozdrawiam
sprawdź jeszcze tacho i szczotki silnika ,z tego co ja się oriętuje to trudno jest dokupienia scalaka można kupić cały moduł
Sprawdź magnes tzw"tacho-prądniczki".Może być pęknięty.Trochę o ewentualnym wyjaśnieniu co i jak tu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Sprawdź jakość połączeń z tacho do modułu, połączenia na module ewentualnie przelutuj zimne luty, obejrzyj dokładnie moduł czy nie widać przerw nadpaleń itd...
A jak się czują szczotki silnika? skoro silnik kręci to będą ok pralka pobiera wode i zaczyna wirować tak przez 5s. Potem przestaje i zaczynają na przemian migać diody pranie/czas pozostały. uszkodzony obwód tachometru silnika, najczęściej popalona kostka elektryczna silnika, przy okazji często uszkodzony moduł, ew uszkodzenie samego tacho slnika....
Witam. Potrzebuję wartości elementów R71, R72, i C19 w obwodzie tacho. Uległy spaleniu i nic nie można odczytać. Dziękuję i pozdrawiam
Dwa przewody cienkie idące do prądniczki tacho zostawiasz. Zostają cztery.Dwa od uzwojenia bocznika, i dwa idące do szczotek. Mostkujesz jeden przewód ze szczotek z jednym z uzwojenia bocznika. Dwa pozostałe podłączasz do sieci.
Witam. Jeśli chodzi o umiejętności manualne związane z demontażem sterowników to nie mam problemów. Nie jestem elektronikiem, ale miernik umiem obsługiwać i lutownice także. Właśnie jestem po wymianie triaka sterującego silnikiem i niestety dalej nie rusza. Myślę, że zaniosę do elektronika może on ogarnie. Jeśli komuś jeszcze jakieś pomysły wpadną to...
Tacho zostaw w spokoju - to nie ta "branża" :) . Najprawdopodobniej w takcie pracy modułu pada w nim zasilanie. Sprawdź wszystko co jest "podczepione" pod wtórne uzwojenie transformatora sieciowego na module.
Witam wszystkich serdecznie i proszę mądre głowy o poradę. Problem dotyczy pralki Mastercook 1026, stała na szafce i pewnego dnia podczas wirowania z niej spadła. Nie było żadnych uszkodzeń mechanicznych ale non stop chodziła pompa wody, choć wody już nie było. Pralkę postawiłem na miejsce, tym razem ją przymocowałem i odpaliłem. No i tu zonk. Pralka...
Natknąłem się na podobny problem - odpalona ścieżka masy od tacho. Jedynym powodem odpalenia ścieżki może być przepływ prądu skutkiem zamoknięcia kostki na silniku. Kontakty tacho blisko kontaktów sieci. Odciąć przewody tacho od kontaktów, połączyć bezpośrednio do przewodów z wiązki , dobrze zaizolować i umocować tak by nie miały kolizji z paskiem....
Witam, problem dość często omawiany na elce ale nic mnie nie natchnęło. Pralka normalnie pierze - problem dotyczy wirowania - obróci kilka razy bębnem i stoi - pompka pracuje cały czas. Po kilka minutach pompka się wyłącza, bęben obróci kilka razy w jedną i drugą stronę - i pralka sygnalizuje koniec prania... Co sprawdziłem: - silnik ( szczotki i tacho)...
W moim modelu przekaźników jest aż 4 . Co to jest tachoprądniczka sprecyzuj i gdzie się mieści ? To zaraz zagonię męża do rozkręcania .
Sprawdz czy nie poluzował się magnes tachogeneratora .Powinien znajdowac się na ośi silnika po przeciwnej stronie kółka napędowego.Powodzenia.
Witam. Miesiąc temu wymieniłem triak silnika głównego, bo miał zwarcie. Około miesiąc było OK. Ale klient zgłosił mi, że pralka co jakiś czas wchodzi na wysokie obroty podczas prania. Dzisiaj pralka ma tylko wysokie obroty, choć czasem zdarza się przez moment, że kręci prawidłowo. Sprawdziłem tacho, połączenia między silnikiem, a modułem. Dla pewności...
Najpierw sprawdź odpływ t.j. drożność węża, sprawność pompy w tym też czy przypadkiem nie jest zablokowana ? Następnie przemierzyć grzałkę, sprawdzić silnik ( szczotki, tacho itd). Nie zapomnij też o sprawdzeniu przewodu gumowego łączącego zespół piorący z pompą spustową wody, wymontuj blokadę drzwi i na stole podając napięcie sprawdź jej działanie...
No właśnie, silnik... Oporność na tacho - 67Ω oporność na szczotkach 5,5Ω. Zostają trzy przewody do stojana i w żadnych konfiguracjach nie mogę doszukać się oporności i to nawet na dużym zakresie miernika. Czyżby pchła termiczna w silniku? Rozebrałem silnik. Jedno z uzwojeń stojana przepalone. Zakładam inny silnik, bo akurat mam, a o efektach...
Sprawdź dokładnie silnik , czyli szczotki , przejścia stojana , sprawność tacho , kostkę silnika . Sprawdź też na module elementy R71 i R72 oraz ścieżkę do nich prowadzącą.Sprawdź też czy spod fartucha nie wycieka woda.Są to podstawowe i obowiązkowe czynności do sprawdzenia w tym typie pralki . Nie zaszkodzi też sprawdzić grzałkę na przejście i upływność.Pozdrawiam.
Możesz najpierw sprawdzić elektrycznie, ale sprawdzenia stanu szczotek jest szybsze, bezpieczniejsze, a że widać napisy, które z reguły umieszcza się na końcu szczotek nie spodziewałbym się po nich za wiele. Silnik za pewne będzie buczał, albo iskrzył. Jeżeli chodzi o sprawdzenie tego silnika, to z grubsza. 2 brązowe przewody to tacho, ich nie ruszasz....
Witam Od dłuższego czasu walczę z pralką i nie mogę znaleźć rozwiązania. Może ktoś coś podpowie? 1. Po uruchomieniu programu prania pralka zaczyna nabierać wodę (w prawidłowej ilości) i obraca bębnem w prawą stronę, Kiedy skończy pobierać, zatrzymuje się bęben i koniec. Przez kilka minut nie dzieje się nic. Później słychać przełączenie któregoś przekaźnika...
Pralka jak w temacie wszystko działa ok. tyle ze nie wiruje. Tzn. nie wchodzi na pełne obroty tylko kręci się wolno w jedną i drugą stronę. Silnik i tacho ok. przełącznik na przednim panelu tez. Hydrostat ok. i wodę do końca wypompowuje. Czy mozliwe jest aby uszkodzona była płytka z mikroprocesorem sterująca silnikiem. Czy da się ją naprawić ? a moze...
Oba jak zwykle 13K :D Bardzo dziękuję. Wymieniłem R22P na odpowiednią wartość. Na zaciskach R21P jest 16,6kΩ, czy taka powinna być? Możliwe że opornik przeżył. Niemniej zachowanie pralki się nie zmieniło. Nadal na każdych ustawieniach, nawet bez wirowania, włącza wirowanie 3x na krótko potem wyświetla błąd d07. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie....
sprawdź: 1. napięcie w gniazku ( koniecznie mierzone pzy obciążeniu np suszarką do włosów) 2. odłącz przewody od silnika, czy prądniczka tachometryczna podaje ci napięcie zmienne zakręć oczywiście lekko bębnem (styki 1 i 3 na silniku -powinny być zielone cieńkie przewody)? 3. hydrostat. styk 11-12 ma mieć pewny kontakt. bez zmian pod wpływem obracania...
Witam Włączam pralkę na wirowanie, uruchamia się pompka, pralka podejmuje próbę trzy razy: szarpnie silnikiem tzn wchodzi na pełne obroty i koniec błąd E 08 (uszkodzony silnik) wyglądało to trochę jak by się szczotki kończyły lub magnes od tacho się odkleił ale nie. Przepatrzyłem kable wygląda na to ze są ok bo jednak zakręci silnikiem. Podmieniłem...
sprawdż prądniczkę tachometryczną na silniku
Sprawdź triak sterujący silnikiem i prądniczkę tachometryczną.
z uporem maniaka obadałem cały obwód grzania od hydrostatu po przekaznik złącza MC1, MC2 wyglądają na poprawnie podłączone , jedyny mankament w tym że pralka pierze normalnie ale nie grzeje , płyta była trzaśnięta bo tacho na silniku poleciało ( zalanie wtyczki na silniku, silnik nowy ) rezystory 70,71 13kohm zostały wymienione oraz jedna dioda ,sprawdziłem...
Przecierz to jest silnik szeregowy. Żadnego kondensatora nie potrzeba. Dwa przewody, uzwojenie wirnika ( szczotki). Dwa następne, uzwojenie stojana. Pozostałe dwa to prądniczka tachometrycza. Siódmy przewód to PE. Przewody wirnika i stojana są specjalnie oddzielnie wyprowadzone, aby umożliwić zmianę kierunku obrotów.
Pralka naprawiona, uszkodzona została prądniczka tachometryczna tzn. magnes się pokruszył, skleiłem go i pralka działa. Pozdrawiam
Wiele silników jest opisanych mój to silnik Selni 230V 230W-3.4A 800RPM SAV:55X9104 . Kolory przewodów gniazda 1.pomarańczowy 2.pomarańczowy 3.czerwony 4.szary 5.niebieski 6.biały Czerwony i szary szczotki,pomarańczowy prądnica tacho tyle wiem jeszcze jest kondensator. Jak mam ten silnik podłączyć pod 230V . Moderatorów proszę o wyrozumiałość i nie...
Witam, pralka ma ponad 10lat, od ok. 2010 roku zaczęła się psuć. Wrozamet Mastercook PF-700E. Najpierw problem był z tym, że pokrętło programatora nie obracało się samoczynnie z postępem prania. Należy ręcznie przekręcać na kolejny program,czasem bywa tak, że może max dwa razy na cały cykl prania programator sam przeskoczy. Potem problem z obrotami...
Witam Serdecznie Problem występuję pralką Mastercook PFE 1040. Mianowicie pralka strasznie długo pierze 3 godziny. Wykonuje wszystkie programy z tym że jak już włącza się faza wirowania to "zbiera" się do niej i powtarza ją kilkukrotnie co właśnie znacznie wydłuża czas prania. Nie wiem czy ma to znaczenie ale w momencie gdy wiruje to pokrętło prędkości...
Witam. Mam problem z pralką Mastercook pte 1040. Typowa usterka w tym typie pralki. Zwarcie na wtyczce przy silniku, co z kolei spowodowało przepalenie się ścieżki i rezystorów 71 i 72. Przed wymianą rezystorów sprawdziłem blokadę drzwi, hydrostat i przeczyściłem filtr. Po zregenerowaniu układu pralka zaczęła działać, a dokładniej zrobiła jedno pranie...
Błąd związany z silnikiem.Czyli szczotki,tachoprądnica itd.
Witam nie znam tego modelu pralki ale sprawdź czy na silniku jest tachometr, jeżeli jest to sprawdź cewke i magnes na osi wirnika czy nie jest poluzowany
ok , dzięki za pomoc wszystkim którzy się nie wypowiedzieli :) J3 to tzw.TACHO lub pozycjoner jak kto woli dokupiłem i praleczka śmiga aż miło :) Pozdrawiam zainteresowanych pomocą :D
Pralka po włączeniu startuje na wysokie obroty po czym migają diody na pulpicie sterowniczym i pralka przestaje pracować. Uszkodzone została cewka tacho na sutek zwarcia w kostce połączeniowej silnika . Po przewinięciu cewki drut DNEΦ0,12 700zw pralka zaczęła pracować prawidłowo.Należy również sprawdzić rezystory smd R71 i R72 oraz ścieszkę prowadzącą...
Prawdopodobnie uszkodzone tacho i elektronika na skutek zwarcia ząłącza silnika.
Sprawdź triak BTB czy nie ma przebicia między A1 a A2 , sprawdź przejście cewki tachometrycznej silnika oraz czy nie odkręcił się magnes wirujący tachometru z osi silnika.Sprawdź też drożność wężyka hydrostatu bo jak pisałeś wcześniej pralka pobierała wodę w nadmiarze.
Bądź triak sterujący silnikiem jest na zwarciu. Ale jako że jest to mechanika Mastercooka, Brandta, to pociekła woda spod fartucha na kostkę silnika i załatwiła cewkę tacho i kilka elementów na module. Skomplikowana naprawa, najpierw trzeba załatwić cewkę tacho, potem dobrego elektronika do naprawy modułu i porządnie uszczelnić krawędź fartucha.
Uszkodzona elektronika po zwarciu kostki silnika, konkretnie tor tachometru. Było o tym na forum nie raz, szukajka pomoże. Szukaj również jako pralki Mastercook, Brandth, Fagor, bo to samo.
Witam Też miałem styczność z takim rodzajem silnika. Oto link do mojego tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Ale w skrócie: Odszukaj dwa kable idące do cewek w stojanie, Odszukaj dwa kable idące do szczotek, I połącz w taki sposób: http://obrazki.elektroda.pl/5238389100_1... Po takim podłączeniu silnik ruszy z pełną...
Można samemu jakoś sprawdzić ten element, w sensie czy działa poprawnie. To konstrukcja mastercooka, a więc powtarzająca się usterka, czyli zwarcie w złączu silnika( z powodu zalania), a co za tym idzie, uszkodzenie uzwojenia tacho.
Pralka Mastercook PFD-1060, nie zaczyna prania, na każdym programie silnik startuje na moment, po czym sterownik go wyłącza. Później przez chwile nic się nie dzieje i w końcu wyskakuje błąd F08 - problem z silnikiem. Programator AKO 714376-06. Przyczyna - popsuty triak sterujący silnikiem. Triak steruje prędkością obrotowa a przekaźniki sterują kierunkiem....
Sprawdź stan szczotek na silniku,mocowanie prądniczki tachometrycznej.Pozdrawiam.
Witam Proszę sprawdzić tachoprądnicę. wydaje dzwiek jakby brakowalo fazy typowy dźwięk oznaczający popsucie tachoprądnicy /sterownika silnika Pozdrawiam, Karol
Sprawdź silnik , tachoprądnice.
Do pracy z z prądnicą tachometryczną są przystosowane U211 i TDA1085.
Typowy problem po wymianie spalonego silnika, który uszkodził jeszcze kilka oporników na module sterującym, trzeba je zlokalizować i wymienić. Problem związany z prądniczką tachometryczną.
cewka tacho mastercook mastercook tacho rezystor mastercook tacho rezystory
inwerter mastervolt odkurzacz zabezpieczenie ograniczenie prędkości router cisco
ekspres delonghi ekspres delonghi
Wszystkie 8-cyfrowe kombinacje binarne: 0 i 1 Tablica bezpieczników Seat Arosa 1.4 AUD 40 KM