czarne to termik to je zostaw. brązowy- zasilanie szary- połącz z jednym ze szczotek (obojętnie z którym) drugi przewód do szczotki zasilanie pod tacho podłącz woltomierz to powinien pokazać napięcie stałe zmiana obrotów -zmień przewody do szczotek Pozdrawiam Grzegorz.
Straciłeś synchronizację zegara. Wyjmij obie wykresówki i zamknij tacho, jak przestanie "rzęzić" to go otwórz i załóż wykresówki z powrotem na swoje miejsce. Jak go prawidłowo podłączyłeś to nie powinieneś mieć aktywnego błędu (wykrzyknika z prawej strony). Jeśliby się pojawił wykrzyknik to klawisze "M" sprawdź aktywny błąd i podaj mi go. Napiszę Ci...
A emulator tacho ?
Jedna końcówka tacho na mase druga przez diodę na kondensator powiedzmy 100nF. Potem na dzielnik z dwóch rezystorów np. 100kΩ i 10kΩ. Równolegle do rezystora 10kΩ (między masą a ADC) można dać diodę zenera 5V która zabezpieczy wejście ADC. Kalibracja programowo, albo helitrim w dzielniku.
Weź wymontuj tacho z pompy, podłącz omomierz i nagrzej porządnie cewkę suszarką do włosów. Będziesz miał 100% pewność, czy to tacho.
jeszcze troszke i będziemy dopłacać by ktoś cofnął licznik... edytować można choćby PONY albo Axe ...
Podłącz tacho zgraj oba wsady i podaj tutaj
Kostka A to ta biała. Jak otworzysz wtyczkę to piny są numerowane. Żółtej nie ruszaj. Aha, i jeszcze jedno: te wtyczki są w "18" pod dekielkiem, a dekielek musi być zaplombowany. Zamiast przerabiać samemu lepiej jedź do serwisu tacho żeby go podłączyli poprawnie bo i tak muszą złączki zaplombować. Jak ma jeszcze ważną legalizację to najlepiej tam gdzie...
Na odpiętym silniku sprawdz omomierzem rezystancję uzwojeń, roboczego (czarny, żółty) oraz rozruchowego (żółty, biały). Sprawdz też czy żadne nie ma przebicia do masy. Sprawdz woltomierzem czy działa tacho silnika (podłącz woltomierz do obu niebieskich i zakręć wałem silnika)
Łopatologicznie : Zaciski tacho zostawiasz sobie na potem, możesz podłączyć później taki silnik w pralce :D Witam jak podłączyć silnik od pralki automatycznej aby pracował na obrotach wirowania jest to silnik koutatorowy (...) ma 8 wyjść dwa na prądniczkę dwa na szczotki i cztery na cewki z jakiej pralki to tego nie wiem jeśli ma ktoś jakiś pomysł...
Ta cienka ścieżka to gdzie jest ? na obrzeżu modułu , do tego jest podłączone tacho , jeśli tak to nie powinna być przerwana , jest to rodzaj bezpiecznika
Tu masz schemacik: https://www.tachoparts.eu/tachotimer-c-1...
Nie tacho obojętnie jak podłączysz. Zreszta oryginalnej cewki tacho nie kupisz, trzeba brać od Beko.
Witam Przewody; 2-jedna cewka stojan 2-druga cewka stojana 2-szczotki 2-czerwone tacho -prądniczka 1-prawdopodobnie PE. Podłączenie tak jak podają koledzy,czyli szeregowo uzwojenie ze stojanem.
Możesz zastosować jakiś dzielnik napięcia + dioda Zenera zabezpieczająca przed przekroczeniem napięcia (do prądnicy dołączyć szeregowo połączone rezystory np. 3kΩ i 1kΩ i mierzyć napięcie na rezystorze 1kΩ). Według mnie "schody" zaczną się przy skalowaniu prądnicy. Prędkość obrotowa pewnie będzie znacznie zależała od temperatury. Trudno...
czarny zasilanie 12V,brazowy masa,niebieski wyjście.Przebieg prostokatny o amplitudzie zblizonej do napięcia zasilania.Wyjście typu OC.
A może jeszcze byś raczył pokazać jaki masz silnik do tego. I czy ten silnik ma tacho.
Wszystko się zgadza? Masę na tacho-2 zgubiłeś.
Numery kabli Diga - prcessor nec 1-73 2-72 3-71 4-70 5-69 6-68 7-67 8-66 9-14 10-40 11-10 12-35 13 - pole 18,19 14- pole miedzy 20 a 21 Nóżki 10,14,35,40 podnieść
Witam. To nie jest silnik komutatorowy. Tak jak zaznaczyłeś te dwa czerwony przewody są od prądniczki tachometrycznej. 5 przewodów jest on uzwojeń silnika a pozostałe 2 są od bezpiecznika termicznego (chyba). Daję pomocną rozpiskę wyprowadzeń: http://obrazki.elektroda.net/58_12752317... http://obrazki.elektroda.net/54_12752318... Tylko...
Rozwiązano problem, się okazało że prócz tachografu z tego samego rocznika trzeba brać pod uwagę oznaczenie które odpowiada za komunikację z listwą CAN (u mnie była to wartość zbyt niska.
Mnie to wyglada na normalny silnik 3fazowy z prądniczką tacho.
Masz 3 przewody stojanu i dwa od szczotek,na połowie uzwojenia masz mniejsze obroty a na całym uzwojeniu masz pełne. Pomijasz tylko tacho.
Chcę podłączyć DX-R 70 do w/w auta czy orientuje się może ktoś czy jest tam już wyprowadzony do kostek sygnał tacho. Dziękuje pozdrawiam
Pojedyńczy przewód - wspólny następne dwa to wirówka następne - rewersy ostatnie dwa - tacho
seat cordoba 2001
Witaqm Dlaczego kabelki z tacho zostały wyrwane ? wyprowadzenie tych kabelków jest na kostce silnika , i tam należało zmierzyć oporność i generowne napięcie . Przewody w tacho powinny być pewnie i mocno zamontowane , należy tak je zamontować . Należy rezystancje tacho sprawdzić po nagrzaniu silnika , bo wtedy może zanikać ( przerwa w uzwojeniu lub podłączeniu...
:arrow: #9 - w takim układzie sterowanie MOSFET-a będzie niewygodne, bo dla włączenia trzeba będzie podać na bramkę napięcie o kilka V wyższe od napięcia zasilania; lepiej użyć MOSFET-a z kanałem P i źródło podłączyć do +zasilania, albo MOSFET-a umieścić od strony masy. 1. Opornik 10kΩ nie ma prawa zakłócać kręcenia się wentylatora - może przy okazji...
Tacho ma sensor czteroprzewodowy, natomiast zwykły licznik ma zwykły, dwuprzewodowy sensor indukcyjny. Podpięty do wtyczki nr. 1 licznika, pin 11 to masa, pin 2 to sygnał.
Może tak, może nie. To zależy jak ten tachograf został zamontowany. Jeżeli jako "dokładka" to może tak być. Sprawdź czy po wyjęciu tacho licznik pokazuje stan kilometrów. Jeżeli stan znika to montaż spaprany, bo licznik (jak jest tacho podłączone) powinien pokazywać stan km z tacho i powinien być w takim przypadku identyczny, a jeżeli stan km nie znika,...
Ignore the 2 yellow cables. They are only for tacho speed mesurement.
Na wyjścia tacho podłącz woltomierz i pokręć energicznie osią silnika - jeżeli podaje napięcie to jest OK.
Tak naprawdę to masz pięknie opisaną kostkę. 8 - minus 7 - po stacyjce +12V 6 - podświetlenie 5 - sterowanie anteną automatyczną +12V po włączeniu radia 4 - stały +12V 3 - MUTE (wyciszenie) do podłączenie pod zestaw głośnomówiący 2 - nie podłączony 1- impulsy z tacho (regulacja głośności w zależności od prędkości) Pzdr
I nadal nie wiemy czy magnes tam jest, czy tacho dział. A czy to taki problem podłączyć woltomierz na przemienne pod tacho, złapać wirnik za koło pasowe pomiędzy kciuk a wskazujący i zakręcić. A Pani na fizyce pokazywała, że ruch magnesu w cewce indukuje napięcie na jej zaciskać. No cóż trudno oderwać się od klawiatury i zacząć naprawiać sprzęt. Awy...
Renault scenic 2003 Doesn't know somebody please, how this tacho add on the table (is thereabouts Shall I cold link. Ranault Scenic 2003 Johnson control grey connector 30 pin. 1 +12V 2 GND A further doesn't know m, will advise somebody?
Witam. Podłącz sam silnik i będziesz wiedział co jest uszkodzone. Żeby sprawdzić silnik musisz zrobić mostek na silniku. Zrób mostek między przewodem stojana i szczotki a 2 pozostałe podłączasz bezpośrednio pod 230v~. Masz jeszcze dwa styki do tacho ( uważaj żeby ich nie podłączyć )
Witam Mam taki problem w Nissanie Interstar, jest to samo co Renault Master, czy podobny francuz. Mam identyczne tacho, na którym jest przebieg, a w liczniku jest tylko dzienny, ale mniejsza z tym. Chodzi mi głównie o zmiane przebiegu jest ok. 210tyś, nie pamiętam dokładnie bo tacho jest rozebrane i zgrałem zawartość jako 16bit i 8 bit, zawsze tak robie...
Dziękuje kolegom za pomoc. W pralce oprócz , uszkodzonego regulatora, uszkodziła się cewka tacho. Aby zasymulować /prymitywnie/prace regulatora na warsztacie wystarczyło zamiast cewki tacho podłączyć R ok180 om. temat uważam za zamknięty
A do silnika to "zanurkowałeś"? Zdemontuj go i zobacz co się stało a magnesem od tacho, bo pewnie jest ok tylko nie wiem na co czekasz ,może na serwis? Moze ten magnes trzeba poprostu wkręcić? A jaka jest opornosć tej cewki tacho?
Sygnał prędkości do licznika idzie z tacho, jak taco się podłączy do zasilania to czasami zegary podskoczą, więc przyczyny bym szukał w tacho. Oczywiście jeśli jest zamontowane z kienzla poza licznikiem.
(at)kolega FxJ: Moj panel to Chieftec Thermal Killer DT-5000, pobiera on zasilanie z molexa, za pomocą 2 przewodow, wyrzuca na wiatraki 12+, GND oraz tacho (poprzez tacho rozumiem oczywiscie tachometr) - i to za pomocą niego chce zasilac wiatraki, caly wic polega na tym, że chcę aby tacho zwracało informacje zarówno do panelu, jak i do płyty głównej...
Tacho jest na 24V tak więc tylko do aut z instalacją 24V, kostka A (biała) rozpiska pinów: 1-Stały "+" 2-"+" po światłach 3-"+" po stacyjce 4-"+" po głównym włączniku prądu tzw."hebel" 5-Stała masa"-" 6-masa "-" Kostka B (żółta): 1-"+" przetwornika 2-"-" przetwornika 3- sygnał dodatni przetwornika 4-kod przetwornika Powodzenia przy podłączaniu :)
Przekładka licznika z tacho na zwykły, Master 2,5 D, 2000r. Proszę o pomoc w podłączeniu kostek do zwykłego licznika.
Mam pytanie. Jak wgrać z PC wsad pamięci do "digi" i odwrotnie z "digi" do PC. W żaden sposób "diga" nie chce mi się połączyć z komputerem ani w winxp ani win98. Jakim programem się to robi? Może kawałek instrukcji? Program Tacho2008 updateKit dołączony do digi też się nie komunikuje za pomocą funkcji "synch". .
dwa czerwone biegnące do łożyska to przewody od prądniczki tacho zostaw je nie podpiete,230V daj na 3 i 5 przewód a 4 i 6 zmostkuj.Podając napiecie na 3 i 5 przewód podłącz w szereg żarówkę (zmniejszysz w ten sposób obroty).Prościej jest pomierzyć rezystancję zarówno pradniczki tacho(dwa czerwone )jak stojana(siwy i brązowy) oraz szczotki (biały i niebieski)
znalazłem rozpiskę wtyków do nawigacji, jest tam Tacho + i GND -. Czy można zasymulować sygnał tacho i podłączyć go do nawigacji, jeśli tak to jaka ma strukturę.
hmm to po polskiemu chcę pchać sprintera do przodu 313 cdi na CAN-ie bez impulsatora w skrzyni może jakieś podpowiedzi skoro niezrozumiale pisze. Jak mogę to w prosty i łatwy sposób zrobić za konkrety płacę $$$ pozdrawiam w ogóle pracuje w tacho i jak podłączyć tachograf do tego licznika żeby to jechało wiem że mój wychądzący impuls z tacho nic nie...
Witam Żadnego błędu nie wyrzuca. Szczotki całe ,grzałka ,czujnik temp. sprawne.Układ hydrostatu czysty. A tacho i jego podłączenie zostało dobrze sprawdzone? Po raz trzeci powołuję się na ten filmik(tvn'owska Usterka): http://www.youtube.com/watch?v=RjrvXusHk... Pozdrawiam, Karol Przyczyna takiego zachowania tkwi w module pralki. A Ty Karolku nie pisz...
Bez sterownika tzn bez kondensatora startowego ? Jakiej wartości powinienem zastosować ? Silnik rusza zupełnie bez obciazenia tzn ma ruszać. Co to jest to tacho ?
Obrotomierz w tym modelu jest podpiety pod jeden z pinów modułu EDIS który generuje sygnał tacho.
Witam. Styk 6-7 68.70Ω ±7% Rotor Styk 4-5 3.07 Ω ±7% Stator Styk 2-3 2.40 Ω ±7% Tacho 825 rpm. 1-2 V podłącz dwa czerwone do prądu NIE !!!!!! rób tego bo spalisz tacho,jeśli dajesz takie rady to lepiej wcale.
Trochę poprawiłem sterownik. Teraz działa znacznie lepiej i jest możliwość regulacji maksymalnych obrotów na PR1. Przypominam o zamknięciu układu w plastikowej puszce i sprawdzeniu silnika i prądniczki na okoliczność ewentualnych zwarć do obudowy. Należy do korpusu silnika podłączyć przewód z bolca uziemiającego wtyczki przewodu zasilającego. Jeśli...
możesz to zrobić zmostkuj 1 szczotkę ze stykiem stojana pod 2 szczotkę i styk stojana 230v nie podpinaj tacho bo go spalisz ale przed podłączeniem dokonaj oględzin wirnika i szczotek ale najpierw sprawdź pasek klinowy i łożyskowanie zbiornika !
Naprawdę nie dowidziałem tego więc E-nr to SE24260EU/07, dokładnie mi chodzi jakimi kolorami przewodów jest podłączony silnik i tacho.
a było tacho i jest bez ? a to Ci nie pomoże? 836240
Witam, posiadam taki sterownik oraz silnik. Chciałbym go wykorzystać. Czy ktoś jest w stanie narysować mi aplikacje tego sterownika z wykorzystaniem tacho i potencjometru?
E52, czyżby problem z tachometrem który w połowie prania traci sprawność? Zmierzę miernikiem jak się miewa podczas dowolnego cyklu pralniczego. Podłącz omomierz pod uzwojenie tacho na kostce silnika, podgrzewaj porządnie tył silnika tam gdzie tacho suszarką do włosów, jeśli rezystancja uzwojenia podczas grzania będzie mocno się zmieniać lub dojdzie...
Jakoś nie mogę uwierzyć że te MKP-ki trzymają pojemność ! Ponad to jest jeszcze TDA ..... . Rozumiem, ale kolega tez sprawdzał, a w sumie nie ważne juz bo są wymienione. Dwa razy taki magiel robiłem na niekrecenie wałem. Pierwsza usterka to filtr właśnie pz między modułem a silnikiem (jak w starych odkurzaczach zelmer). Druga to wymiana MKP. Filtry...
Master 2,5 D, 2000r. Jak podłączyć zwykły licznik zamiast licznika z tacho? Wydzielono z archiwalnego tematu. Reg. 3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych. Przez dyskusje archiwalne rozumie się dyskusje oznaczone odpowiednio przez Usługodawcę jako: Temat archiwalny lub Wątek archiwalny.
A nie wygląda to tak?: Podobny, ale wyświetlacz jest mniejszy. Wczoraj wieczorem "badał" sprawę znajomy od tachografów, definitywnie stwierdził że licznik jest po CANie. Emulator tacho podłączony do wolnych kostek, dostaje sygnał prawidłowo, po diagnostyce jest błąd prędkości pojazdu ( skrzynia manual ). Faktem jest, że była mysza w środku, bo kupa...
Jeśli samochód wariuje z obrotami i ciężko pali to może być również silnik krokowy jeśli spadają do 500 i rosną do 2000 wczoraj był u mnie kolega i ma Omegę 2.0 16v ecotek i po podłączeniu tacho wyszło że sonda nie pracuje, pokazuje stałe napięcie 500mV a powinna wędrować od 000,5 do 5000 po wymianie silniczka i podłączeniu tacho wszystko wróciło do...
Witam. Chcemy dołożyć w samochodzie wyłącznik masy. W samochodzie zamontowany jest tachograf analogowy siemens vdo 1324. Pytanie, pod który pin podłączyć dodatkową masę z akumulatora, aby nie rozłączało zasilania tacho po przerwaniu obwodu wyłącznikiem?
czy w tym układzie mogę wykorzystać te dwa przewody od tacho Nie. Chyba że zbudujesz regulator na dedykowanym układzie np. TDA1085C.
Bardzo prosty do podłączenia silnik. Pochodzi między innymi z pralek Bosch WFB 1604. Wystarczy pominąć 2 cienkie przewody od cewki tacho a reszta standard podłączenia. Oczywiście musisz zastosować regulator obrotów bo silnik nie wytrzyma ciągłej pracy pod napięciem sieciowym no chyba że masz autotransformator: https://youtu.be/PmsoYS5UVvY?si=K7XuIsyb...
Dzięki, dobrzy ludzie, za odpowiedzi - sprawdziłem tacho - ma ok. 42Ω - od razu wymienić? Czy sterownik sprawdza tę rezystancję? Czy tylko wykryje brak albo wadliwy sygnał obrotów? Jak kręcę palcem silnikiem, to maksymalnie udaje mi się dojść do ok. 0,5V AC. Nie mam pod ręką miernika z takim zakresem pomiarowym, żeby zmierzyć dobrze upływność,...
Tak: zworka powoduje gwałtowny start silnika. Pradniczka ma przejście, dalej nie patrzyłem, bo aby silnik ruszył choć pół obrotu, to chyba wystarczy przejście na prądniczce..? Co do reszty, to z powodu braku schematu nie wiem ,gdzie są rewersy w programatorze i zasilanie modułu: ale sprawdzę, czy TDA dostaje zasilanie. 1. Sprawdź, czy prądnica tacho...
Poszukaj starego napędu tyrystorowego np rectivar va3 albo coś z apatora DML Masz wszystko - zmianę kierunku,kompensację prędkości a i tacho można podłączyć. Jeśli jednak chcesz zostać przy stycznikach (nie przekaźnikach - przekaźniki silników nie lubią ) to patrz na obciążalność dla DC-3
Jeżeli rewersja działa to możesz tak zrobić jednak nie polecam.Co do tacho to podłącz miliwltomirz obróć wirnikiem mV powinien wychylić,a oporność to 100-200Ω
Do tych rezystorków podłączone jest tacho. R14 4,7k R15 0,1k
Witam. Czy silnik posiada prądniczkę tachometryczną z tyłu, na wale silnika? Jeśli tak - dwa przewody od cewki tacho należy pominąć, pozostałe podłączenie zgodnie z algorytmem dla 5-pinowego silnika - w dziale agd użytkowy jest podpięty temat z przykładem właśnie silnika Sole. Pozdrawiam :D
pod ten zacisk można,ale po co jak obrotomierz nic nie pokaże,bo to nie zacisk z sygnałem tacho?
licznik wymaga podłączenia tacho ponieważ z niego pobiera wszelkie sygnały i wskazania Można zainstalować licznik bez tacho innej opcji nie ma .
Obciąż tą linię 24 V przy tachografie żarówką 50 W, jeśli jest jakiś problem w przewodzie, (najprędzej) to napięcie zniknie na dobre, wyjaśniajac przyczynę na dobre, pewno jak zwykle przetarcie w "trąbie słonia" lub w okolicy wyłącznika i bezpieczniku przy akumulatorach (śniedź, korozja). Podłączył bym to tacho tak w ogóle pod bezpiecznik 14, lub inny...
Sprawdz silnik, szczotki, komutator, prądniczkę tacho, podłącz silnik bezpośrednio na 230V. Na przednim panelu pisze WISL 105 na naklejkach jest napewno dopisane więcej. Jeżeli silnik dobry, pooglądaj moduł. Dodano po 18 Jeszcze zapomniałem dodać że podłączając silnik bezpośrednio do sieci, ruszy na pełnych obrotach, ponieważ pominięte zostanie tacho....
witam opis błędu ( dwie migające diody) ,,Brak sygnału tacho podczas sterowania tyrystora silnika Blokada wirnika lub bębna, tachometr lub podłączenia silnika uszkodzone ,,
Zdejmij pasek z koła silnika zobacz gdzie są podłączone przewody od cewki tacho do płytki podłącz woltomierz i obracając silnikiem powinien przyrząd wskazywać napiecie, jeżeli tak nie jest to sprawdź cewkę tacho czy nie ma przerwy i przewody łączące z płytką modułu
Dysponuje modułem analogowym GE Fanuc I UEX626 o prametrach wejściowych : -10 ÷ +10 VDC, 0 ÷ 10 VDC a moja prądnica(Dunkermotoren TG 52) indukuje napięcie 10 V . Czy można bezpośrednio podłączyć taka prądniczkę do wejść analogowych sterownika ,czy trzeba użyć jakiegoś zabezpieczenia ? Może wybrać prądnice o mniejszym napięciu indukowanym 3V bo też mam...
"impulsator" znajduje się na skrzyni biegów od boku po prawej stronie dostęp tylko od dołu. Tak deski sa takie same ale są dwa rodzaje zegarów. jeden do współpracy z tacho a drugi nie współpracuje z nim
Tzn z twej wypowiedz wychodzi że :!: Trzeba podłączyć się do czujnika abs-u a nie czasem od czujnika prędkości na skrzyni biegów (mb sprinter cdi z tacho cyfrowym ) :?:
Najważniejsze jest podłączenie by w kostce silnika było wszystko tak samo. Musisz pominąć cewkę tacho i możesz go sobie podłączyć poza pralką ten, który chcesz założyć i po wyjęciu tamtego będziesz wiedział czy ma ten sam rozkład przewodów. Ten orginalny silnik może mieć uszkodzony wirnik i dlatego "zjada" jedną szczotkę. Zresztą na tabliczce silnika...
:arrow: maxagd Tu masz szczegółowe dane dotyczące tego triaka: http://www.meditronik.com.pl/doc/a0-a999... Między A1(anoda1) a G(bramka) rezystancja powinna zawierać się do kilkuset omów, natomiast między A1 a A2; G a A2 nie ma być rezystancji (może pokazywać kilkadziesiąt MΩ jak masz taki miernik o takim zakresie). Odżałuj tego piątaka,...
Witam. Posiadam 6 wentylatorów 3pin (masa, +5 ~ +12, tacho) podłączonych (toteż uznajmy je za jeden wentylator) pod jedno gniazdo 4pin (masa, +12V, tacho. PWM). Łącznie te wentylatory są w stanie pobrać do 1A prądu. Niestety moja płyta główna nie posiada możliwości zmiany trybu z PWM na kontrolę napięcia przez co zawsze podaje +12V do tych wentylatorów...
Witam ponownie. Można ewidentnie wykluczyć uszkodzenie tacho prądniczki. Podłączyłem do mojej pralki, panel sterujący z modułem od innej pralki Samsung Eco bubble i pralka zaczęła działać, bez żadnych problemów do samego końca programu. Następnie podłączyłem z powrotem mój panel sterujący z modułem i tak jak pisałem wyżej to samo się dzieje. Do tego...
ten licznik bez tacho na froncie po lewej stronie zegarka ma ustawienia do godziny? tzn jeden przycisk H a drugi M ?
Muszę podłączyć w Sprinterze 316CDI Tacho. Mam Kienzle 1318.27. Jest tylko jeden problem. Po podłączeniu zasilania (wtyczka A) na tacho cyklicznie podskakuje wskazówka prędkościomierza (ta na tacho) do 30-40km/h. Nie ma znaczenia pozycja przełączników na tacho. Co jest powodem? Może dodam, że tacho było przez dłuższy czas nie używane (ze 3 lata).
Przewodu podłączone sa do obu czujników .Rozumie ze ten z 4 pinami jest od tacho ale podłączony jest tez przewód do czujnika 2 pin wiec czemu nie odbiera licznik impulsów ? i Licznik i czujnik jest od tego samego auta tam chodził a u minie nie .Myśle , że problem tkwi w połączeniu kabli koło licznika ale gdzie to szukac?
Witam. Dostałem od znajomego pralkę wyżej wymienioną, wyświetla błąd F-02. Sprawdziłem silnik ,jest sprawny, tacho sprawne. Na pcb znajdują się rezystory przez które tacho jest podłączone, ewidentnie widać że są uszkodzone, lecz nie wiem jakie wartości tam zastosowano. Czy ktoś posiada może schemat wymienionej pralki, lub wartość rezystorów (jest ich...
Witam!!! Prędkościomierz już działa, dałem go do zakładu tam gdzie go "popsuli" , teraz tylk podłączyć go muszę do IFY, jest tam instalacja 24V więc dam przetwornicę 24/12 i zastanawiam się czy aby nie komplikować zbyt tego podłaczenia czy moge dać opornik 1k na ING , oraz 1k tylk większej mocy na podświetlenie zegarów czy lepiej żarówki wstawić na...
Jeżeli dokładasz tacho, to wtedy licznik i tacho to są odrębne urządzenia i każde pracuje na swojej instalacji, więc nie ma najmniejszej potrzeby wymieniać licznika. Tachograf nie będzie ingerował w pracę licznika i odwrotnie. To będą całkowicie osobne urządzenia nie połączone ze sobą w żaden sposób. Aha, i jeszcze jedno: tachograf musi mieć zawsze...
Dzień dobry, pacjent MAN TGA 26.430 z 2005 roku. Samochód stał około miesiąca, po tym czasie po przekręceniu kluczyka zero reakcji, nawet tacho ciemne. Podłączyliśmy prostownik, po paru minutach zaczęły świecić same z siebie migacze (światłem ciągłym) I halogeny. Po przekręceniu kluczyka miga N i nie da się nic zrobić. Błąd na desce to: TCU Diagnose...
A może trzy przewody są od tacho i zerowania a silnik ma dwa wspólne? :boss: Fakt. Dwa przewody z brzegu od lewej prowadza do cewki z tylu silnika. W takim razie jezeli odpuszcze te kable to powstaje w srodku kostka, ale w takim razie do czego sa te 2 piny po prawej? I tak jeszcze z ciekawosci- do czego sluzy ten tacho?
Dzięki, Silnik po wyciągnięciu z pralki podłączyłem przez kondensator i wszystkie obroty działają, czyli prawo i lewo i wirowanie. Ten tacho co podłączony jest do fioletowych przewodów jeśli byłby uwalony to miałby przerwę czy też pełne zwarcie. Jak go dobrze sprawdzić. tacho na silniku wskazuje 0,25k. Jaka powinna być prawidłowa wartość ? I czy jeśli...
Witam.Do sprawdzenia elementy na module, gdzie podłączone jest tacho, tam jest przyczyna.
no zeczywiscie w ustawieniach są opcje o których mówisz... Interesuje mnie co mam rozumieć za podłączeniem tacho i biegu wstecznego?? Niestety ale w tym temacie jestem noga z góry dziękuje.
Kupiłem vag tacho ale coś jest nie tak. Dodam że wcześniej dwie osoby które trochę się zajmują takimi sprawami i mają sprzęt konkretniejszy miały problemy z odczytaniem prawidłowego pinu i zalogowaniem do licznika. Podłączyłem vag tacho - rezultaty w załączniku. Podłączyłem vag com, 17-instruments > 11-login > po wpisaniu numeru (poprzedzonego 0) który...
Mam takie pomysły: 1. W dół może być zasilany niższym napięciem. 2. Można pomyśleć jak go obciążyć. 3. Założyć krańcówkę i mieć nadzieję, że się nie rozleci. 4. Zmienić silnik na krokowy. 5. A co się dzieje, jeśli silnik podłączyć by z drugiej strony rolety? Nie bardzo rozumiem tego pomysłu z mierzeniem prędkości. Osobiście obstawiałbym na rozwiązanie...
Mam pytanie czy silnik od pralki automat da się podłączyć do gniazdka 220v , poza pralką W Polsce mamy 230V ;) tak da się. Pokaż wtykę silnika od strony kabli tak, żeby było widać gdzie które kable idą do silnika - 2 żółte to prądnica tacho one nie będą potrzebne.
Ten silnik ma za wysokie obroty jak na napęd szlifierki. Aby wykorzystać jego możliwości trzeba użyć dedykowanego sterownika ( np. na TDA1085C ) który wykorzysta tacho w tym silniku.
Ta prądniczka dwu - przewodowa jest analogowa tzn. tak samo generuje sygnał jak czujnik ABS - sinusoidę. I w takim podłączeniu ani biały ani brązowy nie był podłączany do masy. Tacho ma 4 gniazda: A B C D. A - jest wtyczką zasilania B - obsługuje prądniczkę C - wyjściowa (CAN i inne ) ale na pinie 3 jest podawany sygnał prędkości w postaci impulsów...
225 Ohmów to cewka tacho i poza układem nie działa więc z nim nie kombinuj bo skasujesz cewkę tacho! Silnik pewnie ma jeszcze kondensator i on musi być wpięty w układ zasilania silnika a te 22,5 Ohma to uzwojenie robocze ale bez tego drugiego uzwojenia zasilanego poprzez kondensator silnik nie ruszy. Fotki zrobione z dużej odległości i trudno dojrzeć...
podłączyć tacho schemat podłączyć tacho podłączyć impulsator tacho
lanos głowica h2testw karta przegub wewnetrzny
odkamieniacz elektroniczny kubota skrzynia
Reset zmywarki Gorenje – jak wykonać soft i hard reset, modele SmartFlex, kody błędów F41, F52 BMW F10 – czy instalacja lewej lampy pasuje do prawej? Różnice wiązek, kodowanie, TMS