Drugi błąd : "Nieakceptowalna informacja o prędkości pojazdu poprzez V-CAN, w porównaniu z prędkością pokazu zmierzona przez czujniki prędkości kół - nieciagle. " jak również problemy ze skrzynią biegów (brak możliwości zmiany biegów i wyświetlanie na krótko symbolu N) sa wynikiem błędu z czujnika ABS. System porównuje prędkość kół przednich z prędkością...
Witam. Ten wynalazek przy kole to może być złącze kabli do czujnika ABS lub czujnika zużycia okładzin. Fotka z kolejnymi luźnymi wtyczkami nic mi nie mówi. Błąd MID 128; ciśnienie powietrza doładowania nieprawidłowe dane. Sprawdź czujnik doładowania w kolektorze ssącym i jego okablowanie. MID 144; nieprawidłowe sygnały prędkości z tachografu - uszkodzony...
a nie był zmieniany impulsator? po zmianie impulsatora należy wykonać kalibrację tachografu. albo ..... częste używanie magnesu to grube rysowanie też mi nie pasuje no chyba że na wydruku "młoteczki"
Typowe uszkodzenie impulsatora za mocnym neodymowym magnesem !!!!
Sprawdź magnes w cewce tachografu,czy się nie wykręcił.Pozdrawiam.
Popatrz na czujnik polozenia walka rozrzadu. Pracuje z zebami stalowymi bez problemu. Nie musi to byc magnes. Wystarczy material magnetyczny.
Skądś znam tą usterkę wtedy zapala się wykrzyknik i nie wchodzi na obroty. Coś mi się zdaje, że będziesz miał problem, że tacho było niepotrzebnie grzebane, bo my doszliśmy, że to impulsator robi problem. Wiązki sprawdzone [pod obciążeniem] 100% OK, złącza, podstawowe rzeczy, sygnał też dobry i pozostały 2 opcje: zakłócenia, albo magnes.
triak sobie raczej podaruj , gdyby był uszkodzony to silnik by wcale nie ruszył, ja bym sprawdził czy nie odkleił się magnes na ośce silnika pod prądniczką tachografu, lub posprawdzać na leży elementy sterujące tachografem kondensatorki i tranzystory
witam z reguły jeśli nie kręci się bębenek od przejechanych kilometrów to też nie maluje na tarczy sierżantów czyli tzw przejazdów 5km. Przyczyna może być różna: uszkodzony blokujący mechanizm zwrotny, sprzęgiełko lub wyskoczył ślimak napędzający inne gorsze uszkodzenie to uszkodzenie silniczka krokowego tak jak już kolega wspomniał jeśli przełączysz...
I co z tym zrobić? Czy spoglądać pod kątem nierównomierności impulsów? Bo raczej chyba jest mało możliwe, żeby takie pęknięcia powstały dokładnie symetrycznie? Spotkałeś się już z takim przypadkiem popękania? Tak ale nie w mercedesie i nie od tachografu ale też od prędkości i tam był czujnik kontrakton a koło magnetyczne nie było z jednolitego materiału...
nie bardzo wiem o co chodzi z tym magnesem! Gdzie go szukać? System porównuje prędkość z tachografu i EBSu. Jeżeli jest różnica ,to traktuje to jako błąd. Najczęściej takowy błąd powstaje w przypadku kiedy kierowca używa magnesu do oszukania czujnika prędkości. Manipulowanie czujnikiem prędkości
Witam. MID 128 PID 98 Poziom oleju silnikowego. FMI 1 Niski poziom oleju silnikowego lub usterka czujnika. MID 144 PID 84 Prędkość pojazdu. FMI 2 Sporadyczne lub niewłaściwe dane. (magnes) MID 136 PSID 201 Zakłócenia w komunikacji,jednostka sterująca pojazdu FMI 8 Sygnały prędkości z jednostki sterującej pojazdu/tachografu różni się o więcej niż 30%...
Kolego nie mam starszych wersji schematów pod ręką, akrobata mam po niemiecku i nie umiem skopiować pdf, bo jakiś tam schemat mam. Z czujnika T 20 skrzynia biegów, biegną 4 kable do tachografu do złacza B pin-1,2,3,4. Z złącza B pin 6 leci kabelek pomarańczowy do koordynatora (e30) do pinu c 32. Sprawdż na impulsatorze T20 przy skrzyni napięcie zasilania...
Przydało by się jeszcze odczytać błędy z tachografu za pomocą przyrządu do kalibracji (np. błędy na lini can). Ale nigdy nie spotkałem się z tym by po wymianie całej wiązki i NOWEGO impulsatora nadal generował impulsy. Magnes był przykładany ?
Daruj sobie.... Każda wpinka w instalację tacho to parę tyś. dla kierowcy i dodatkowo dla przewoźnika. Magnes neodymowy w większości pojazdów załatwia sprawę. Na podjazdy , a nie do jazdy. W niektórych autach jazda na trasie może się źle skończyć , i to nie tylko dla skrzyni. I nie pisz o tacho , tylko o marce auta i roczniku. Te same tacha montowane...
Z Twoich wypowiedzi widac ze impulsator sie sam wzbudza (jak jest miedzy biegunami magnes zamontowany w nim), moim zdaniem lepiej jest zalozyc dodatkowy impulsator jeden do tacho i drugi do nawi bo dioda moze wprowadzic dodatkowe zaklucenia badz niewlasciwe impulsy(dodatkowy spadek napiecia na niej)
Jeśli miałbym iść w RF, to raczej optowałbym za bluetooth, co dałoby mi możliwość rezygnacji z samego komputera na rzecz odpowiednio oporogramowanego telefonu. Tylko kwestia mocowania telefonu na kierownicy (mniejszy problem) i sama aplikacja w java (większy problem ;) Pozostaje jakieś zgrabne zasilanie, ale myślę, że to dałoby się zrobić przez zastosowanie...
Kolego Petrys-go jestem technikiem już troszkę czasu, i wiem co można a co nie. Z tego co widzę to nie orientujesz się że wkładając swoją kartę warsztatową do tacha cyfrowego chcąc nie chcąc zostawiasz ślad w takim tachografie. Jeżeli sobie chcesz tak robić to gwarantuje ci że owocną pracę może będziesz miał ale na pewno nie długą. Co z tego że te tacha...
Pamiar zużycia LPG w takim komputerku można zrealizować przez przemnożenie pomiaru benzyny przez współczynnik około 1,1. Spalanie gazu jest około 10% wyższe niż benzyny. Pomiar ilości gazu w zbiorniku można zrealizować halotronem umocowanym na wielozaworze. Wewnątrz jest magnes napędzający wskazówkę pozimu gazu. Informacja o rodzaju spalanego paliwa...
kolego ja troche inaczej myśle jeżeli autko nie jest w automacie i ma zwykłe tacho to czemu nie ] Dodano po 1 a po za tym zawsze pozostaje magnesik
Żeby czegoś nie przeoczyć zacznę od początku. Żona stwierdziła że pralka przestała wirować, sprawdziłem ją (pralkę) po swojemu i okazało się że również nie kręci bębnem podczas prania okazało się że zużyły się szczotki. Po wymianie szczotek silnik ruszył i zaczęła nawet wirować ale po wykonaniu prania okazało się że ubrania są mokre, sprawdziłem jeszcze...
GMS 13200 TCO, tachograf Usterka Nieprawidłowe lub niewiarygodne dane. Przyczyna Jednostka sterująca nie otrzymuje sygnałów prędkości obrotowej silnika lub otrzymuje nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z układu TCO. Uwagi Prędkość obrotowa jest porównywana z sygnałami prędkości obrotowej z układów GMS i BMS. Jeśli sygnały prędkości obrotowej...
Nie ma takiej opcji. Rodzaj sensora przy tachografie cyfrowym jest ustawiony na "encrypted" W starych wersjach była. Teraz przyjmuje automatycznie. I słusznie. Mniejsza możliwość pomyłki. Dodano po 4 sadek1979 sprawdź miernikiem oporność czujnika. Ew na woltomierzu i małym zakresie przy dotykaniu czoła czujnika wkrętakiem powinno się pokazać jakieś...
magnes w grę nie wchodzi, tacho jest zalegalizowane i sprane, diagnosta podpowiadał aby najpierw dojścia masy sprawdzić tak więc zrobiłem i wydaje mi się że przejście masy jest bynajmniej z kabiny, jedynie to pewnie ten kabel we wiązce w którymś miejscu tylko gdzie ta wiązka idzie, trzeba wszystko pruć i szukać, będę musiał jakiegoś speca do domu zaprosić....
Druga sprawa to jakie wskazania pokazuje VIC.Jeździłem wieloma dafami i nigdy zużycie paliwa nie było większe niż półtorej litra na vicu od faktycznego,a ósmy rok siedzę na dafie i wiem co piszę.Pamiętaj że kierowcy są solidarni co do norm paliwa.I jak już serwisant dafa napisał o sprzęgle wiskotycznym to dodam że volvo przy tego typu uszkodzeniu zaczęło...
W nowej scani kolega ma takie cudo zamontowane zaraz koło tachografu- najczęściej korzysta z tego na trasie Niemcy - granica Francji. Podjazd na parkingu, manewry przy bramie, ala magnesik tylko na minutke - ogólnie to na kolorowe diody-lampeczki. Ale wiedząc że zostało Ci 5 minut czasu jazdy - a ze swojego doswiadczenia wiesz że do celu masz np. 10...
magnes tachograf tachograf kienzle bezpiecznik tachograf
głowa lampa wyładowcza kopiarka canon zmywarka pompa haier
grupa pompowa samsung le40a551p2r
Błąd A0544 w Siemens CU240S - Diagnostyka i Rozwiązania Mikrowoltomierz Selektywny DMS-4: Pierwsze IF