A może taka butla: https://www.igaz.pl/p1671,gas-camper-but... Tylko ta cena
W zasadzie wszędzie w CPN są przepisy, że tankowanie do kanistrów tylko za zgodą obsługi.
We wlewie jest tylko zaworek zwrotny i nic więcej, kulka, sprężynka i gniazdo. Jeśli psykło, to jest OK. Problem jest albo w wielozaworze, albo jest zagnieciona rurka między wlewem a wielozaworem.
Zależy ile było paliwa w zbiorniku i ile jest osadu na dnie, 3-5 godzin. Jeśli coś jeszcze nie opadnie, to zawsze jest jeszcze filtr, więc nie powinno się nic stać. Po odpaleniu pieca poczekaj i obserwuj filtr.
Podpytał bym na stacji benzynowej o firmę która naprawia i konserwuje ich urządzenia np, Orlen service lub Nafto service oni mają części do armatury.Lub firmy które produkują zbiorniki i dystrybutory dla rolnictwa i transportu , spytaj w sklepach Grenne ( części do maszyn rolniczych).
Na początek sprawdziłbym wszystkie bezpieczniki w komorze silnika oraz wewnątrz pod deską rozdzielczą. W dalszej kolejności do sprawdzenia połączenia okablowania - wyciągnij wszystkie wtyczki z ECU oraz BSM i oglądaj pod kątem uszkodzeń. Uwaga - najpierw odłącz akumulator.
Nie nie będzie problemu. Tylko daj to gazownikowi. I powiedz żeby dał słabsza sprężynę i niech zobaczy czy przypadkiem kulka nie jest "ciut" za mała - bop się będzie blokowała w oringu. Były takie problematyczne te zawory czasem. P.S. Niestety usunięcie tej kulki nie wchodzi w rachubę - musi być! I nie zgadaj się na jakieś tam tylko smarowanie tego....
Zobacz http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop... Wypowiedź użytkownika Jarek
Podejrzewam że to będą dwie oddzielne usterki. Problem z zatankowaniem może powodować wielozawór, pływak w zbiorniku mógł się zawiesić, można spróbować uderzyć kawałkiem drewnianego kołka, byle by nie zwykłym młotkiem, w butle w okolicy wielozaworu. Co do wskaźnika to trzeba sprawdzić czy bezpiecznik od instalacji, zazwyczaj jest montowany na przewodzie...
Tankowanie na przypadkowych stacjach i tyle... Zapieczony wielozawór na butli od wody i innych syfów.
Pewnie niezbyt kompletne rozwiązanie, ale na start się może przyda, chociaż częściowo (po Sylwestrze umysł zamulony, więc może skomplikowałem coś niepotrzebnie :) ) - Rozwiązany problem z sumowaniem godzin - Propozycja funkcji obliczającej średnie spalanie między tankowaniami - Propozycja liczenia średniego spalania miesięcznego Moje uwagi są w komentarzach...
Wygląda na to, że w pompie. Nawet śladowa ilość oleju napędowego powoduje nieodwracalne uszkodzenie gumowych elementów w pompie.
Jeśli może być tak, że liczysz km do następnego tankowania, to może być taka dość prosta formuła jak w kolumnie C: [syntax=text]=JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.PIONO... jest w tej chwili do 35. wiersza, ale to można łatwo powiększyć, jeśli potrzeba. Jeśli musi być względem poprzedniego tankowania, to trochę trudniej,...
Witam. Jeżeli na końcu węża jest coś w stylu pistoletu z zaworem, można założyć na ten zawór krańcówkę załączającą pompę przy całkowitym jego otwarciu.
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
https://obrazki.elektroda.pl/6034232700_...
zużycie paliwa w jakich jednostkach? L/100 km ? formuły musi wypełnić w werszach, po pierwszym "P" ale istnieje błąd w przypadku N po P
To raczej nie koltec, bo tam nie odpalisz na gazie. Zrobiłeś już pełen zbiornik na gazie ? Może być kwestia regulacji, wskazań min/max, co wyjdzie u gazownika. Jak to szkiełko, czujnik na butli nie ma skali na 270 stopni, to nie licz na jakieś dokładne wskazania, i przyzwyczaj się do jazdy na kilometry. Sam czujnik możesz sprawdzić jak napisałem, magnes...
Każdy wtrysk ma dwa przelewy, jeden zaślepiasz a do drugiego nieco dłuzszy wężyk. Teraz cztery wężyki do czterech butelek po np.wodzie mineralnej, odpalasz silnik i patrzysz jak napełniaja sie butelki, powinny jednakowo. To metoda badania wtryskow, Podpowie czy któryś nie leje(jak leje to w butelce bedzie mniej.) Takie - złe - działanie wtrysku moze...
Jak najbardziej pod tylną kanapą.Nic skomplikowanego.Jeśli nigdy takiego czegoś nie przerabiałeś to przed wyjęciem zespołu zaznacz sobie jak to siedzi w baczku. Pozdrawiam Grzesiek
jezeli pamietam to masz WEBER'ka.najpierw to wez jedz na szrot kup obudowe filtra z tym smiesznym termostatem, gaznik wyczysc, wszystkie rury powietrza tez, swiece zaplonowe wyczysc i to powinno pomoc. Acha do paliwa w zbiorniku(niewazne ile go masz)dolej denaturatu albo lepiej na stacji benzynowej kup(za 7-8zl)preparat rozpuszczajacy wode w gazniku...
Witam drogi kolego Najpierw wypadałoby zadać pytanie - jakie masz autko Jeśli jest to autko starsze ze zwykłą pompą wtryskową - to wystarczy odpowietrzyć pompę wtryskową Zawsze warto sprawdzić : a)podgrzewacz paliwa, b)odstojnik i filtry paliwa - czy przypadkiem tam się nie zapowietrzyło. Nie martw się o fakt małego zmieszania benzyny z dieslem (pozostałości)...
Pewnie nie, ale samo pikanie może coś konkretnie oznaczać https://www.google.com/search?q=instalac... Drugi elektrozawór będzie przed lub w parowniku. Ta stacja, to porządna jest ? Tak chwilę po tankowaniu, to trochę podejrzane jest, co do jakości oferowanego przez nich gazu :|
http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtop... Dodano po 32 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Dodano po 40 Jest tego trochę. Modele aut inne ale błędy przeważnie dotyczą tych samych usterek. Dodano po 1 http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtop... Dodano po 1 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Zatankujesz rano do pełna, po południu się ociepli więc objętość LPG się zwiększy i zawór bezpieczeństwa będzie musiał część upuścić. Ktoś to zauważy i wezwie strażaków, trafią się mało kompetentni to narobią zamieszania na pół miasta... Zagrożenia żadnego nie będzie pod warunkiem że zbiornik jest prawidłowo zamontowany, ale lepiej nie ryzykować że...
zatankuj jeszcze z 10-15 litrow i zobacz co dalej byc moze plywak sie zawiesil?
Jedź jeszcze raz, zatankuj tym razem na wyłączonym zapłonie.
Będziesz musiał ściągnąć koło i nadkole. Będziesz widział poźniej opaske zaciskową, którą musisz popuścić.
Po wielu startowaniach piec winien sam się odpowietrzyć. Jaki stan elektrod? Też uzupełnić wodą syfon spustu kondensatu, A ostatnia konserwacja kotła była ? ,
jeśli to 2suw, to lejesz benzynę 95 z olejem do 2suwów (mixol lub lepsze do pił spalinowych) w proporcji podanej dla tego silnika (pewnie 1:25 lub 1:33) jeśli 4suw to zwykła benzyna 95 i tyle olej w dzisiejszych czasach najlepiej 10w40 bo to najlepszy olej jeszcze mineralny, a olej im lepszy tym lepiej
Nie poradzisz sobie z tym sam. Jedź do innej firmy zajmującej się instalacjami gazu. Niech sprawdzą zawory i centralkę gazu oraz wszystko co związane z elektryką w tej instalacji. Niech sprawdzą też jakie są mapy wgrane i wszystko poprawią. Tam gdzie wcześniej jeździłeś widocznie nie widzą co robią.
Na internecie podają to w ten sposób: Injector Circuit Open / Shorted - (Cylinder No.5) Tylko samochód ma 4 cylindry, najlepiej podłączyć się dedykowanym diagnoskopem czyli Lexia.
Do sprawdzenia połączenia masowe w aucie, szczególnie na silnik, a nie tylko stan klem na akumulatorze. Do zmierzania choćby stan napięcia na akumulatorze i w aucie przy próbach rozruchu. Zacznij od PODSTAW lokalizowania usterki.
sprawdzenie dlaczego świeci inspekcja jest konieczne.wystrzał najczęściej powoduje niewydolne wysokie napięcie,zużyty reduktor,zła regulacja.
Witam Wiesz co. Miałem taki problem w ford Ka żony z instalacją KME DIEGO. Pomogło obniżenie ciśnienia rezerwy oraz poprawa połączeń elektrycznych do map sensora. Dodatkowo wyszła mała nieszczelność na rurce idącej na Mapa. Proponowałbym jechać do gazowników. pozdr
Na poczatek zmien paliwo.
Wymień filtr fazy ciekłej. Jedno pechowe tankowanie potrafi go zapchać.
Pojezdzij to minie,chyba krotko masze tego scenica?
Witaj. -zawieszony pływak najlepszy sposób zatankować do pełna -popsuty pływak -popsuty wskaźnik paliwa -lub uszkodzony przewód instalacyjny.
Tankujesz zawsze tylko do pełna i przy tankowaniu zerujesz licznik dzienny. Lepszego sposobu nie ma.
1 rozłacz aku na chwil kilka. 2. problem moze byc na czyjniku w butli (gazownik)
Tankujesz ciągle na jednej stacji czy może na różnych? Bo może to problem z paliwem na tej stacji na której najczęściej tankujesz.
Nie lubi być myty :) a tak serio zdarza sie że po myciu pod wysokim cośnieniem gdzieś w instalacje dostaje sie woda i dzieją sie takie cyrki. Samochód ma swoje lata i kostki nie są już takie szczelne. Jak sam zauważyłeś stało się to po myciu. Najlepiej taki silnik grzać żeby odparowało albo przedmuchać kostki które dostały wody i zabezpieczyć na przyszłość....
to stare konstrukcje, można spokojnie lać. Mój znajomy ma Curiera i latem śmiga cały czas na czystym oleju spożywczym.
Ja kiedyś zajmowałem się naprawą głównie pistoletów ZVA i zasada jest prosta. We fuzji (wylewka) masz główną rurkę, którędy wylewa się paliwo, a w niej jest taka malutka, którędy musi zasysać powietrze. W momencie, kiedy zatkasz tą mniejszą rurkę membrana, która jest na wysokości rękojeści (w środku) zamknie przepływ paliwa i pistolet "odbija". W dielsach...
Wszystko zależy jak i gdzie tankujesz.
Do tankuj, jeździj i zapomnij o temacie.
Mam problem z wskaźnikiem poziomu gazu Stag 200 gofast. Auto po zatankowaniu zaczęło coraz bardziej mylnie wskazywać poziom gazu na diodach. Trwa to już dłuższy czas, teraz pokazuje tylko jedną kreskę. Robiłem auto kalibrację, ale to nie pomogło, także reset pustej butli przed tankowaniem też nie pomogło. Co mogę jeszcze zrobić? Auto normalnie jeździ...
Kiedy ostatnio tankowałeś?
Jakieś straszne herezje masz w tym arkuszu. 75000 km na jednym tankowaniu? I do tego zużycie paliwa liczysz odwrotnie. Nie wróżę najlepiej takiej firmie.
Tankujesz do pełna przejeżdżasz 100 lub 200 km, znowu tankujesz do pełna i wtedy wiesz ile spalił. Jeśli faktycznie spala za dużo to pierwsze co do sprawdzenia to opory toczenia(hamulce, łożyska).
Dodam że gaz ulatnia się tylko podczas tankowania, podczas jazdy jest wszystko dobrze W takim razie to nieszczelność na tylko jednej rurce/połączeniu.
Mi wpadł taki pomysł do głowy, aby napełnić kartridże w DCP-J125. Po wyjęciu kartridża z drukarki w ten dolny otwór (za gumką) wpycham strzykawkę z tuszem ,a otwór odpowietrzający wciskam króciec (aby powietrze miało ujście). I tankuje do połowy wskaźnika poziomu tuszu ,ten między otworem odpowietrzającym, a otworem dozującym tusz do drukarki. Jak na...
Tu jest fajny "kalkulator" kodów błędów https://engine-trouble-code.com/p-code-l... Po kliknięciu w dowolny kod rozwija się jego opis itd. V.
Tankowałem lpg więc nie powinno być problemu . Usterka blacha można powiedzieć Zorientowałem się że raczej na 99% pompka paliwa padła. Dzięki wielkie za zainteresowanie. Pozdrawiam
Zalała ON na 90%. Jesli po tankowaniu niedlugo zgasl. Sprawdz jeszcze temperatury z czujników i ew. ciśnienie paliwa
Przy dobrze ustawionej instalacji gazowej zużycie gazu powinno być większe o 18-20% niż zużycie benzyny w Twoim silniku. To porównaj i wszystko będziesz wiedział. Tylko dane do tego porównania to nie bierz od tankowania do tankowania (szczególnie gaz), tylko z dystansu ponad 1000km.
muszą być przekaźniki, ja mam najpierw tankowanie, grzanie start palnika. Palnik pracuje to tankowanie, grzanie, tankowanie grzanie. W przypadku awarii, nie może tankować i grzać. Pochwal się co to za naczynia i gdzie dostępne są ??
Ja tankuję benzynę, nigdy nie tankowałem do pełna, na pewno mam tak, że jak pistolet nie włożę do końca to szybko odbije.
To auto tak ma ,wskazuje poziom na podstawie przejechanych kilometrów, poziom aktualizuje się po każdym tankowaniu min.chyba 8 litrów i wyłączeniu włączeniu zapłonu.
Na butli masz wskazania poziomu jak chcesz na już zobaczyć bez tankowania.
Przeszukałem cały internet i nic o tym nie ma, brzmi to jak czarna magia, myślę, że prawdopodobnie moduł EFI mógł oszaleć albo właśnie odpowietrzenie. Gdyby mnie to spotkało, to sprawdziłbym najpierw odpowietrznik, filtr paliwa i czy przewody paliwowe nie są dziurawe, bo nie zajmie to długo, a później zobaczył, czy to nie problem z elektroniką.
wymienic zawor tankowania , przewody i wielozawor Hmmm- no cóż myślę że masz rację ale,żeby nie być podobnym do początkujących ,mógłby kolega wcześniej napisać choćby "tego nie naprawiamy" a potem to co w poście... A tak to mam problem z rozróżnieniem doświadczonego (pomimo postów) człowieka od początkującego... Ale podsumowując -tak chyba się skończy...
Filtr paliwa wymieniony sytuacja bez zmian – kręci rozrusznik ale silnik nie odpala. Teraz pora na pompę paliwową w zbiorniku. Dzisiaj ją zamawiam.
ja mialem taki problem ze gdy wyjezdzilem gaz do konca to do butli 65l wchodzilo mi nawet 62l, ale jak zawsze cos zostalo w butli to nie bylo z zaworem problemu zawsze odbil
dodam jeszcze, że przy tankowaniu z 11kg rolę pompy może spełniać ciepła woda w garze do podgrzania butli
To jest układ odpowietrzania zbiornika. Jego górna część, nie jest płaska, więc w czasie tankowania, pozostałaby pusta. Te cienkie rurki, umożliwiają wypełnienie, odprowadzając powietrze. Grubsza, odprowadza powietrze w czasie tankowania, aby nie nastąpiła tzwn. cofka. Odprowadzenie jest powyżej końcówki pistoletu. Wymienić musisz i to jak najszybciej,...
Czy jest możliwosć aby dystrybutor jakimś cudem wlał mi te 43L LPG czy odgórnie można uznać to za próbę oszustwa i wyłudzenia przez stację? Tankuję LPG od ponad 15stu lat i często spotykam się z przekłamaniami dystrybutora, to jednak nie przekracza dwóch litrów. Zdarzyło mi się zatankować 2 razy, grubo ponad możliwości zbiornika i gdy o tym rozmawiałem...
Prawdopodobnie przekroczone ciśnienie po reduktorze. Nie masz czasem tak że tankuje do końca bez odbicia zaworu?
Podaj numer błędu. Jeżeli B1811 to problem nie dotyczy UREA tylko zbiornika EOLYS i lubi wyskoczyć po tankowaniu a wracając do ADBLUE - najlepszy jest bezpośrednio z dystrybutora na DOBRYCH STACJACH i tam gdzie tiry tankują - BO ŚWIEŻY !!! Bańki sobie odpuśćcie.
słychać ją jakby podawała paliwo z powietrzem czy to normalne? Tak normalne mam takie samo auto wymiń filtr jak najszybciej bo to morze być powód tych problemów bo tankujesz byle gdzie, filtr powietrza i filtr kabinowy pewnie tyle samo ma
najlepiej spuścić tę mieszankę i zalać ON Można później ją nawet dolewać w zimie po litrze na tankowanie
Jak sprawdzić ten czujnik w korku ? Bo coś na komputerze wyskoczyło z tym korkiem.
U mnie to samo Verso2004 rok.. Trzeba to pokochać :D
Zatankować, zresetować przebieg dzienny a po paru kilometrach powinna się pokazać informacja kilometrów do następnego tankowania.
Nie postanowić tylko spuścić - zawsze można je potem właścicielowi oddać. Ewentualnie spytać petenta gdzie ( i co) ostatnio tankował.
Sam wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem więc sensu nie widzę. Po prostu trzeba tankować do pełna, a nie za 20zł. A autor niech pojeździ Warszawą i doceni ten wskaźnik w swoim aucie. ;)
Dopóki nie zaczniesz tankować świeżej benzyny przynajmniej raz na 3 miesiące to ciągle będziesz te membrany, i nie tylko, wymieniać. Stara benzyna ją niszczy.
na początek doradzę chłopakowi żeby zalał więcej benzyny i zobaczymy czy coś się zmieni, I to jest prawdopodobnie strzał w dziesiątkę, wg mnie powinno to na jakiś czas zniwelować problem. Jakoś mi to umknęło, albo nie doczytałem, że silnik jest zagazowany i to właśnie może stwarzać ten problem. Jeżdżenie na gazie może powodować to, że benzyna w baku...
Czyli wracamy do tego, że możliwość szybkiego "elektro-tankowania" na "elektro-stacjach paliw" jest głównym czynnikiem warunkującym dynamiczny rozwój rynku samochodów na baterie. To też nie takie proste, bo przy tankowaniu prądu przez 20-30 min elektrostacja musiałaby mieć nie 20-30 razy więcej stanowisk niż analogiczna* stacja benzynowa (by nie tworzyły...
Witam! Wybieram się do Wielkiej Brytanii. Wiem że na terenie Niemiec, nie ma problemu z tankowaniem gazu. Czy ktoś wie jak to wygląda w Angli? Słyszałem o jakichś reduktorach dostosowanych do naszych "wlewów gazu". Gdzie to dostać? Jak to się fachowo nazywa? Pozdrawiam.
Ja nie wiem, jak to jest tam zrobione, ale chyba jest pływak. Prawdopodobnie się w jakiś sposób zaciął. Pohustaj autem dość mocno i energicznie, może się odwiesi.
Moim zdaniem akumulator, albo słabo naładowany, albo już nie pierwszej młodości. Cy tankowałeś paliwo zimowe, w okresie od listopada, bo nie znam dokładnej daty, od kiedy w stacjach ma być obowiązkowo paliwo zimowe.
Ale gdzie jest wyrównawczy i jak sprawdzić stan płynu?
Witam adapter do tankowania LPG na miejscowy a nawet na lokalne butle 11kg - mają inne gwinty niż nasze jak co. Zawsze można kilka litrów przelać z butli. Jak się tankuje z butli? I jakie w Azji są końcówki do tankowania i gwinty w butlach?
Troszke dziewne pytanie. Podstawą są: -reduktor -elektrozawór -zbiornik -wielozawór -zawór tankowania a dodatkiem komputer to chyba wszystko. PZDRAWIAM.
Jeśli chodzi o odbijanie rączki to są dwie możliwości albo tak jak sądzisz zapowietrzony bak lub kiepska stacja na której tankujesz. Pozdrawiam
Tak jeżeli będzie zapłon dodatek będzie dodany- skąd sterownik ma wiedzieć czy tankujesz czy tankowałem czy będziesz tankował? Pamiętaj że ruch wskazówki też jest opóźniony więc twoje otwarcie klapki dla sterownika znaczy że lejesz paliwo do zbiornika i ciup 7 ml płynu.
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w tankowaniu na takich marketowych stacjach, ale znam klika przypadków od strony osób którzy tym zarządzają. W ich przypadku cała ta stacja nie była w ogóle nastawiona na zarobek, stąd niskie marże, tylko żeby ściągnąć klientów do sklepu. Więc o żadnym kombinowaniu z jakością paliwa też nie było mowy. No ale zawsze...
o zwrotnym zaworku nic niewiem ,a z tym tankowaniem do pełna może się udać jeśli to wina zbiornika niech jeszcze raz skupi sie na okolicach filtra paliwa.
A papiery na te klamoty masz? No wiesz-homologację na zbiornik, wlelozawór, reduktor, zawór tankowania? :) romoo-stąpasz po cienkim lodzie!
Z tego co piszesz to masz instalację II generacji z silniczkiem krokowym i w każdym sterowniku takiej instalacji można wyłączyć opcję przełączenia po osiągnięciu minimalnej temp. To prawda że reduktor trochę szybciej się zużywa ale i tak przejedziesz spokojnie 40 tyś km, skoro na dwa tankowania Gazu tankujesz PB za 100 zł to po 4 tankowaniach będziesz...
Klasa 4 szkoły podstawowej - fizyka Ten biały dym który po czasie znika to para wodna w spalinach - normalny proces spalania. Widzisz ją, bo na dworze jest chłodniej, a spaliny na początku są cieplejsze - bogatsza porcja paliwa do silnika na nie rozgrzanym. Tankuj dalej na normalnych stacjach paliw, a nie market-owych (ruszasz to w innym wątku, silnika...
I ten pływak sam się przestawił? Jeszcze raz... Wielozawór uniemożliwiał tankowanie. Wymieniłem na nówkę Tomasetto. Po wymianie pierwsze tankowanie "odbiło" przy ok. 20 litrach. Kolejne tankowania już po ponad 30 litrów i tak przez kilka m-cy. Tydzień temu "zbiornik skurczył się" i tankuję po ok. 20 litrów. Szukam przyczyny.
Nie, nie o to chodzi zawór jest odkręcony, na stacji tankuję około 1 litra i dystrybutor nie jest wstanie pocisnąć więcej, a zawór jeszcze nie odbił
U mnie wczoraj tankowałem była po 6,11 zł Wczoraj tankowałem po 6,17 a na stacjach, które mijałem, widziałem ceny od 6,16 do 6,26.
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
Tak mam - regulacja instalacji gazowej i tankowanie markowego paliwa. W megane były montowane cewki sagema, które sprawiały problemy tak wię sam rozumiesz co chcę powiedzieć
No zobaczymy czy coś zmienił jak pojedzie w trasę. Też bym tak chciał żeby na 2 tankowania starczało a moja druga E6 oblatuje 3 tankowania na jednym tankowania z 2016 roku a ten 2014 rok zawsze tylko 2 tankowania robił a teraz ledwie na jeden stykało. 2 recylkulator dopiero 2 tydzień jeździ to dolalisym tylko 3 litry 2 dzi po wymianie bo wiadomo nawylewalo...
Kupiłem żonie c-klasę (95), założyłem alarm Tytan, ultra, back-up, zwykłą syrenę, podłączyłem komfort i niech jeździ. Byle sama tankowała. Ale zamiast Dipola ma Niedźwiadka. Wystarczy.
uszkodzenie martwa płyta pilot zmiennym kodem centralka skoda fabia
kasowanie inspekcji wzmacniacz samochodowy
Uszkodzenia frontowego radaru w Mercedesie W213 Odma silnika Renault Clio 2 1.2 16V 2003 – budowa, lokalizacja, typowe usterki