Ostre hamowanie do 0 i stanie później kilkanaście sekund z wciśniętym hamulcem. Klocek się odbił na tarczy...
Klocki hamulcowe w miarę swobodnie przesuwały się w jarzmie ? Jeśli klocek będzie się zacinał lub przesuwał bardzo opornie - nie będzie odsuwał się od tarczy w chwili zwolnienia pedału hamulca tym samym będzie powodował nagrzewanie tarczy
Ta wciągarka jest prosta jak konstrukcja gwoździa- projektuję prawie identyczne (mam na myśli instalację elektryczną itd.) na całkiem sporą skalę, tylko na nieco lepszych falownikach. Sprawdzenie hamulca? Odkręć osłonę wentylatora, włącz zasilanie wciągarki (odblokuj grzybka E-STOP) by złapał stycznik liniowy 2K1. Ręcznie załącz stycznik hamulca 2K2...
Auto nie tak dawno nabyte stąd też dokladnie nie wiem w jakim jest stanie technicznym. Wymienione zostały wszystkie hamulce, tarcze z klockami, a problem mam nastepujacy . Grzeje się hamulec pawy tył , sprawdziłem, czy przypadkiem nie blokują się klocki w prowadnicach ale wszystko jest w porządku. Jazda próbna i to samo. Auto jest w automcie , dzwignia...
Kilkanaście lat temu była, a może i jest dyskusja do tej pory nad wyższością/ przewagą hamulców bębnowych nad tarczowymi - tam też właściciele liczą centy - więcej przejechanych km bez wymiany części więcej dolarów w kieszeni. Auto można zamówić z przednimi bębnami lub tarczami - ale hamulec jest. Oczywiście firmą, która sprzedaje tarcze jest europejska...
Przeważnie to nie parametry są przyczyną słabego hamulca lecz tarcza, klocek, zacisk wydajność (spadki) powietrza.
Witam. Udało się rozwiązać problem? Jaka była przyczyna? Mam ten sam przypadek, pierwsza oś słabo hamuje (ciągle utrzymuje się nalot na tarczach).
Popatrz jak jest mocowana tarcza hamulca, może to pomoże
Ja miałem taki sam problem w Mojej Kia Cee'd. Problemem okazała się krzywa tarcza hamulca. Po wymianie problem zniknął.
witam nie działa ręczny hamulec przy mf 3650 1989 rok naci głem już linke ale to nic nie pomogło . czy może kto wie gdzie znajduje się tarcza do hamulca ręcznego w tym modelu, a może hamulec ręczny trzeba odpowietrzyć?
Jeżeli jest krótsza , to idzie wyregulować . Obie mają napinać tak samo . Dodano po 11 Jak wygląda tarcza ?
czy łozyska są ok? także w skrzyni? wszystkie opony równo wytarte? wszystkie hamulce ok? jeżeli jedno łożysko ma luz i podczas jazdy przestawia się tarcza hamulca blokuje lekko koło to będzie ściągać tylko podczas jazdy. może byc też tylne koło. Tarcze są równe?
Sorry że tak późno ale dopiero teraz był czas tu wejsc xd okazało się że te kawałki metalu to tarcza hamulca ręcznego 😑
Tarcze mają bicie, jeśli kierownica drga przy hamowaniu to zwichrowana tarcza. Dodatkowym objawem jest pulsowanie pedału hamulca.
Jeżeli wymieniłeś tylko jedną tarczę wraz z klockami to różnica siły hamowania może wynikać z różnic materiałowych w tarczach i klockach.
To sprawdź grzanie się tarczy bez używania hamulca. Przejedź kawałek (dobrze by było z 0,5-do1 km) bez używania hamulca, rozpędem, aż do samoczynnego zatrzymania. Stań, sprawdź wtedy temperaturę tarcz. Jeśli będzie podobna w obu kołach, to wszystko w porządku. Jeśli jedna tarcza znacznie bardziej ciepła, to coś jest nie tak.
tarcza do hamulca jest w tej skrzynce napedowej garaż mam od 3 miesięcy wszystko nowe oraz warsztat stolarski mam
Toku74, dwie sprawy: 1. co to jest chamulec? 2. czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoja najmocniejszą stroną. Metiuk: głowy sobie obciąć nie daje, ale na 99,9% tam są tarczo-bębny. Czyli hamulec zasadniczy tarcza, hamulec pomocniczy bęben. A bęben w swojej konstrukcji jest szalenie prosty, tylko niestety jego skuteczność jest nienajlepsza.
Chodzi o kompletne hamulce hydrauliczne MT200 bez tarcz.
Nie wiemy o szczegółach więc trudno radzić. Ale całkiem niedawno bawiłem się z podobnym urządzeniem, gdzie start był utrudniony i z czasem niemożliwy. Okazało się, że wadliwie centrowany wirnik co skutkowało ocieraniem o stojan. Mnie wyglądało, że ktoś już rozbierał i trochę źle złożył, ale użytkownik zapierał się. Czyli obejrzyj i oceń stan szczeliny...
Podaj dokładnie producenta i nazwę maszyny. Kiedyś już się spotkałem z maszyną krawiecką przemysłową, ale w niej prędkość regulowana była za pomocą sprzęgła elektromagnetycznego, a tarcza hamulca dociskana była również elektromagnetycznie. Wartość prądu regulowana była za pomocą układu elektronicznego, który był sterowany za pomocą załączanych oporników.
Smar bentonitowy np. taki http://www.sklep-grene.pl/product_info.p... Przekładniowy jest zbyt gęsty, ten bentonitowy to smar półpłynny i nie jest drogi. Tarcza to hamulec, te tłoczki trzeba wyczyścić i lekko nasmarować, muszą lekko "chodzić".
Dzień Dobry, można próbować naprawić na dwa sposoby tj. pierwszy sposób to demontaż pierścienia gumowego hamulca. Na próbę w jednym silniku - całkowicie zdemontowałem gumową tarczę hamulca - i silnik działa już blisko rok - bez problemów (tak więc to nie wina elektroniki, zresztą wcześnie podmiana z nowego silnika elektroniki także nic nie dała)- tylko...
Twoje założenie byłoby słuszne gdyby współczynnik tarcia między oponą a asfaltem był większy od tego między tarczami hamulca i klockami. A tak nie jest. Dodatkowo blokując koła tracisz całkowicie kontrolę nad kierunkiem ruchu pojazdu (tarcie na dwóch oponach na pewno nie będzie identyczne).
jeśli jest to tarcza to 12 bar jest prawidłowo
Wczoraj było ciepło na podwórku to zamiast sprzątać w domu stwierdziłem, że zabiorę się za rozkręcanie hamulców. Generalnie już wiem dlaczego fachmani nie chciały się za to brać - hamulec postojowy w tym samochodzie jest dosyć nietypowy, aczkolwiek widziałem już takie rozwiązanie w mercedesach z lat 80. Tarcza hamulca tylnego jest jednocześnie bębnem...
Koledzy mam pytanko czy ciężko jest wymienić uszczelki gumki w zacisku tylnym hamulcowym w Sharanie 97 r bo kupiłem zestaw naprawczy .Powodem rozbiórki zacisku jest to że jest porwana gumka która chroni cylinderek , no i cylinderek się nie chowa po puszczeniu hamulca koło nieznaczne hamuje i grzeje się tarcza hamulca i felga. proszę o instrukcje jak...
A grzeje się tracza ? Moze coś trzeba wyregulować Są ranty na tarczach ? Jakieś marki tarcze / klocki ?
Jeśli kombinowane było z magnesami wcześniej(aby zwolnić licznik), a teraz zostały zdjęte to rozmagnesowały hamulec tarczy licznika i przez to wskazanie może być zaniżane. Zobacz czy jak włączysz spore obciążenie i zostaje ono wyłączone to tarcza zatrzymuje/zwalnia w miejscu czy powoli "schodzi z obrotów"? Czajnik będzie dobry do tego testu.
Nie ma samych hamulców tarczowych z tylu sa to tarczo-bębny osobno hamulec nozny osobno hamulec ręczny.
Temat ogarnięty na górze skrzyni dojście po demontażu lewego koła i zbiornika paliwa
Dobra, a więc zajrzałem do środka i raczej nie wygląda to zbyt optymistycznie: 1. Na wirniku w jednym miejscu jest opór, który spowodowany jest tym, że tarcza hamulca obciera o jeden z gumowych klocków. Drugi klocek jest praktycznie wytarty. Tarcza nierówno się obraca. Jest jakby krzywa. https://filmy.elektroda.pl/24_1682320760... 2. Mierzyłem też...
Bęben czy tarcza?
Dlatego jest zalecane szybkie i pełne wciśnięcie pedału hamulca. Raczej przez tego co ma interes na klockach i tarczach. Ja nie stosuje się do tego zalecenia i naciskam hamulec wedle potrzeby. Rzadko kiedy na czarnym asfalcie czuć że działa ABS. Ale to dobrze, bo większość piskuw by końcyło bum. Niema pisku, nie ma bum.
To się rozkłada jak klocki Lego :) Wykręcasz śrubę na wentylatorze i wyciągasz wentylator razem z wirnikiem. Potem odkręcasz i odpinasz cały stojan. Zdejmujesz tarczę hamulca i odkręcasz taki metalowy pierścień i ręcznie wykręcasz cały ślimak. Masz na nim 3 łożyska, dwa większe od góry i jedno małe od dołu.Do tarczy hamulca naszykuj sobie dwie śruby...
Czyli jeszcze nie wysprzegla. Idzie uruchomić silnik z włączonym biegiem i wciśniętym sprzegłem. Jakby chciał jechać to mniej sprawny hamulec.
Interesujący post, sporo modyfikacji. Ze swojego doświadczenia serwisowego podpowiem: - chlapacze zrobić ze starej rozciętej dętki, są czarne i ładnie "pracuja". - klocek pod nóżkę 2cm Max., w praktyce wystarczą nakrętki dystansowe pod śruby. A drewno i woda - czy to dobry pomysł? - "ogacanie" amortyzatora i tarczy hamulca to przepis na wżery z rdzy...
Kumpel ostatnio podczas hamowania zerwał gwint przy nakręcanej tarczy hamulca.
najpierw powiedz jaki hamulec jest z tyłu tarcza czy beben? wcale nie musi to byc zasługa linki tylko tylnego hamulca pozdro
A teraz proszę pomyśleć co by się stało jeśli wirująca tarcza tnąca będzie hamowana silnikiem z hamulcem. Włącznie z napędem, pasowym czy nie bądź jakim innym.
Dzis zdemontowalem zacisk na przednim kole. Wyjalem i wlozylem tloczki. Wszystko wyglada ok. Zamontowalem zacisk ponownie. Tarcza obracala sie lekko. Odpowietrzylem uklad. Tarcza zablokowala sie tak ze ruszyc jej wogole nie moglem. Zdjalem zacisk. Tarcza znowu obracala sie lekko. Raz wcisnalem hamulec. Tarcza znow sie zablokowala (klocki nie odbily)....
Cena? typowa dla silnika tej mocy kupując na OLX. Kolega sprawdzi. Kupując coś takiego mam wszystko bez żadnych transformatorów i dodatkowych wyłączników. Sprężyny dociskają tarczę hamulca po wyłączeniu prądu (3 F)
Tarcza się przykleiła, nic nowego. Zapal go na biegu, wciśnij sprzęgło na gazie a potem hamulec.
Silnik rozebrałem i hamulec to była tarcza z korkiem na wieloklinie+sprężyna więc bez hamulca działa to bezproblemowo. Tak więc czy da się do tego zbudować jakiś prosty regulator?
No dobra, to jeszcze coś dodam, co zaobserwowałem i może jeszcze coś podpowiecie, zanim pojadę do mechanika i pomogę mu samemu naprowadzić. Więc zauważyłem, że jak jadę do tyłu przy wolnej jeździe, to nie skrzypi (na pewno nie tak głośno), i jak na postoju kilka razy mocno wcisnę hamulec, to kierownica też przestaje skrzypieć. Czyżby to hamulce? Tarcza?
Ktoś ma wywróżyć? Jedno, co stawiam To nie ma co stawiać, tylko zdjąć koła i zajrzeć.
A gdzie to słychać? Z prawej, z lewej, w środku? Dziwaczny dźwięk Może tarcza/hamulce? Np łożysko koła siada, i na skręconych luz powoduje darcie tarczy o klocki/blaszkę
Czy krzywa tarcza może piszczeć? W tylnym kole jak się jedzie na trasie słychać takie gwizdanie, jak się naciśnie leciutko na hamulec to tego nie ma. Klocki są połowa jeszcze, mogłaby to być krzywa tarcza np. Czy co innego? Auto nie ściąga, ani przy zwykłej jeździe ani przy hamowaniu
Moim zdaniem cały układ będzie do sprawdzenia, czyli pompka, zacisk i przewód hamulcowy. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie elementów gumowych, to należałoby zacząć od tego, czy nie został wcześniej zalany niewłaściwy płyn hamulcowy który spowodował uszkodzenie gumy. Zwróć uwagę na przewód hamulcowy. Jeśli ma więcej niż 10 lat, to powinien on zostać wymieniony...
witam jak wciskałeś tłoczki robiłeś to na odkreconym odpowietrzniku?-nie? No to masz przyczyne cały syf z zacisków wpompowałeś do abs i pompy hamulcowej. Pewnie na zgaszonym silniku jes wysoki pedał a jak zapalisz to leci do ok. 2cm nad podłoge?
Witam wszystkich! Na wirniku nakręcona jest tarcza hamulcowa . W momencie podłączenia napięcia zasilania , zwora hamulca przyciągana jest przez uwydatnione bieguny uzwojenia roboczego.W ten sposób luzowany jest hamulec i słychać charakterystyczne klapnięcie. Silnik by mógł wystartować posiada uzwojenie rozruchowe w postaci jednego zwartego zwoja ,wykonanego...
Na starych tarczach i klockach było bicie na kierownicy przy większej prędkości a także drganie na pedale hamulca przy wciskaniu go, to wszystko teraz znikło, ale na razie zrobiłem trzydzieści pare kilometrów na nowych tarczach i klockach i czuje jedynie minimalną poprawę jeżeli chodzi o hamowanie wobec tego co było na początku na nowych tarczach i...
Czy to normalne, że na nowych tarczach grzeją hamulce? Po przejechaniu 50km grzały się oba tylne tarcze, obecnie po 120km jedynie lewe tylna tarcza. Paproctwo przy pracach z hamulcami owocuje sporymi konsekwencjami, zaprowadź auto do prawdziwego warsztatu...
Mając podłączone napięcie do hamulca ,należy go wyregulować jak piszesz ,lub nawet rozebrać ,wyczyścić i poskładać .Zazwyczaj jest to hamulec z tarczą cierną na wielowypuście ,lub wieloklinie tak jak w samochodzie.Tarcza się może zacinać na wałku silnika i stąd problem .Również po odblokowaniu hamulca należy sprawdzić szczelinę między tarczą hamulcową...
Hamulec to wetalowa tarcza najczęściej wewnątrz silnika. Trzeba ją zdemontować. Jeżeli silnik będzie nadal buczał to znaczy, że jednak kondensator. ja miałem to samo. Hamulec się zaciął i był cały czas włączony.
Podejrzewam twarde klocki te nacięcia na tarczach to wentylacja (w celu lepszego chłodzenia). Faktem jest iż tarcze potrafią się pokrzywić jednak odczujesz bicie na pedale hamulca. Zmień klocki i przesmaruj tzw. ślizgi w zacisku hamulcowym (to takie dwa bolce wkręcane).
Wszystko musi byc szczelne a tym bardziej pompa, to byla tylko wymiana klockow, a z tylu jest tarcza, nie bebny.
Generalnie nie ma sensu kombinować ze skomplikowanymi rozwiązaniami skoro są dostępne sprawdzone i proste, możliwe do przełożenia 1:1. Tak też podchodzą do projektów producenci, którzy konwertują produkcję spaliniaki->hybrydy-> elektryczne. Dlatego łączą system hamowania ABS z elektrycznym odzyskiwaniem energii by nie marnować pojemności baterii w tarczach...
Ten typ skrzyni jest smarowany tylko smarem, to znaczy przekładnia i mechanizm różnicowy. Smar bentonitowy, w ilości 1065 ml. Jest dość drogi, podana ilość, oryginalnego, firmowego smaru, to ponad 200 zl. Niefirmowy, jest sporo tańszy. Hamulec jest bardzo prosty, tarcza, dwie "okładziny" i wygięta blaszka, widać wszystkie elementy na schemacie budowy....
Raczej jazdy z zablokowanym hamulcem nie polecam bo w skrajnej sytuacji może nawet dojść do pożaru. Nic nie piszesz czy to tarcza czy bęben. Przy tarczy dość łatwo można np. młotkiem cofnąć dźwignię z linką i ręczny powinien puścić.
A jak długo kręci się jeszcze tarcza po wyłączeniu? Bo to chyba elektroniczne hamowanie silnika działa kilka (lub kilkanaście) sekund po wyłączeniu i właśnie to słychać. Niektóre piły stołowe z takim hamulcem nie powinny być ponownie włączane, jeżeli hamulec jest jeszcze aktywny - nie wiem jak jest w tej pile.
Mam podobny problem. Rozebrałem silnik i widzę, że łożyska nie maja luzów i kręcą się płynnie. Uzwojenia też wyglądają normalnie i nie są przebarwione. Mam uwagi jedynie do hamulca. Wstawki w obudowie wytarły się tak, że tarcza trze o obudowę i brudzi opiłkami wszystko wokół. Zdemontuję hamulec i sprawdzę czy objawy zniknęły.
Ręczny da się zrobić, pod warunkiem że zastosowano zestawy ( tarcza zabierakowa + osprzęt) z tylnej osi.
Witam. Osłabienie sprężyny spowoduje wadliwe działanie hamulca. Tarcza hamulcowa nie będzie dociskana do okładzin ciernych prawidłowo. Sprawdź to co pisałem poprzednio w szczególności powierzchnie styku tarczy hamulcowej z wirnikiem.Tarcza powinna na całym obwodzie dokładnie przylegać do wirnika.Nie powinna się kołysać. To jest bardzo istotne.Wszelkie...
jeśli jest to to co podejrzewasz, to nie będzie hałasować jak zakręcisz piastą tylko gdy zawieszenie będzie pracować. Ręką tego nie sprawdzisz. Co do hamulca... tarcza się grzeje mocniej niż reszta? Pojeździj trochę bez hamowania i jeśli nie jest ciepła to nie widzę sensu tam majstrować.
Mechanik mówił, że potrzebny komputer. Akurat problem jest, bo odkręciłem jarzmo i mam bregi na tarczach.
Witaj. U mnie sprawa nie dotyczy szajb. W nich wszystko w porządku. Odkręciłem cały most od traktorka i chyba znalazłem przyczynę. Z mostu przy wodziku zmiany biegów wystaje mała tarcza o średnicy około 8 cm. Jest to hamulec który ma za zadanie zatrzymywać traktorek a także (moim zdaniem regulować jego prędkość jezdną) Wszystko to było zapieczone w...
Jakie parametry jeszcze są potrzebne? Te podstawowe - jaki moment hamujący i jakie obroty. Nie znam się na tych zagadnieniach na tyle, aby to wiedzieć... Dlatego potrzebuję Waszej pomocy (fora od tego są). Dziwne, chcesz zbudować silnik który będzie przełomowy (jak zadziała, w co nie wierzę) ale ignorujesz istniejąca wiedzę z mechaniki, fizyki. Forum...
0,8kW*800/1400=0,46kW moim zdaniem zdecydowanie za mało. Zresztą hamulec podczas normalnej pracy rozprasza moce znacznie większe. 0,8kW to zatrzymają nawet starte klocki na zaolejonej tarczy albo hamulec rowerowy, więc takie stanowisko badawcze to chyba tylko do pokazówki, bo sensu praktycznego tu nie będzie.
Tak, chodzi o taką sytuację z jazdą na niższym biegu. A drżenie przy wyższej prędkości to może być kilka opcji. Niewyważone koło. Krzywa tarcza Krzywa piasta Luzy w zawieszeniu np tulejki wahaczy.
Moc nominalna prądnicy to jest taka moc, jaką prądnica może oddawać w przewidzianych dla niej warunkach (np. czas pracy, temperatura otoczenia itp.). Zwykle moc nominalna jest powiązana ze sprawnością: jeśli sprawność jest 85%, to prądnica o mocy 850W będzie "w sobie" traciła moc zamieniając ją na ciepło w ilości 150W, ale to też oznacza, że jej oporność...
Witam, jest jeszcze jeden wazny 'czynnik slabniecia' silnikow w roznych motocyklach, np. - to opadajacy na regulacji podnozek przy dzwigni hamulca noznego. Kilkakrotnie spotkalem takie uszkodzenie w roznych motocyklach / motorowerach, mianowicie ponad dzwignia hamulca noznego, przy regulacji podnozka - uszkadzala sie 'gwiazdka', podnozek lekko opadal...
Użyłem komputera i przez program zwolniłem hamulec. Słychać było przez 20 sekund, jak próbuje i strzelił. Teraz słychać, jak stojąc na wzniesieniu, ta strona delikatnie trzyma i trzeszczy. Hamulec jakby nie do końca się opuszcza, a po krótkiej przejażdżce tarcza jest o wiele cieplejsza od pozostałych. Czy mogę coś zrobić sam, czy raczej powinienem udać...
Spawanie króćca chłodnicy dało mizerne efekty. Płyn sączył się poniżej spawu. Nie było rady-wymieniłem chłodnicę na nową firmy Nissens. Przy okazji uziemienia samochodu, wymieniłem zaciski tylne typu Bosch o średnicy tłoczka 34mm na system typu Lucas firmy TRW - tłoczek 38mm. Wymieniłem oba zaciski razem z jarzmami. klockami i tarczami i linką hamulca...
Panowie....w przypadku pilarki DWE 7492 ODŁĄCZYĆ PRZEWODY ŚRODKOWE 21 I 22 /przewody hamulcowe/ i po balu żadnej iskry nie zobaczysz ,,pilarka zatrzymuje się 5 sekund dłużej...pozdrawiam
Przyczyną okazał się hamulec silnika, rdza tarczy hamulca, pomimo sprawności elektromagnesu, hamulec nie zwalniał się. Sam silnik na krótko działał poprawnie. Dopiero po rozebraniu elektromagesu kapnąłem się że jest tam cewka elektromagnesu szeregowo z mikroswitchem. Jeśli moduł nie widzi rezystancji uzwojenia elektromagnesu, widzi przerwę lub zwarcie...
Mnie najbardziej pasuje ze są to następujące usterki Wadliwa opona krzywa tarcza koła lub hamulca Pożycz koła i sprawdź lub przełóż koła. Ja też stawiam na opony bo jeśli jest rozwarstwiona to można ją spokojnie wyważyć ale co z tego jeśli opona ma wybulenie czołowe nie zauważalne gołym okiem. Zamień tył z przodem i zobacz czy jest jakaś zmiana .
wydech ? tzn co może się z nim dziać ? no ale co miało by wspólnego hamowanie z wydechem ... Nie wiem czy to klocki bo to coś obciera jak jadę ..jak ruszę hamulce to obcieranie jakby się wycisza ... A może coś się dzieje z tarczami od hamulców ? mogło się coś gdzieś mi zapiec w ich okolicach ?
Warto sprawdzić, czy zaciski hamulcowe pływają w prowadnicach bez oporu. Jeżeli są przytarte, to nawet minimalne bicie tarczy będzie odczuwalne na pedale hamulca - dopóki tarcza się nie dotrze. Warto również obejrzeć tylny układ - drgania się przenoszą po nadwoziu. Klocki na pewno nie są przyczyną, nieważne jakiego producenta.
Raczej proponuję zdać się na własną pomysłowość. Ciężko będzie coś sensownego tam zamontować. Proponuję albo dorobić hamulec taśmowy z taśmy stalowej podklejonej jakąś okładziną i bębna z rurki stalowej zamontowanego do tylnej rolki, albo hamulec z klockiem ciernym dociskanym do czoła rolki (jak w starych rowerach na przednim kole), ew. adaptację rowerowego...
Co to za urządzenie? może lepiej hamulec elektrodynamiczny (tarcza aluminiowa i elektromagnes) łatwiej to studzić? Silnik będzie się grzał to nie jest normalna praca. Dla klatkowego energia dynamiczna pochodząca z hamowania wydziela się w postaci ciepła na rezystancji pretów wirnika stąd problem ze skutecznym chłodzeniem.
Zaciski po regeneracji, nowe tarcze, hamulce, płyn i śmiga
1Jjak wygląda sytłacja z tyłu - samoregulatory sprawdne?? Szczęki w pożądku?? 2. Po co toczyć tarcze?? Nowa tarcza to koszt 120zł do tego samochodu, a hamulec ważna rzecz. 3. Czy tarcze przetoczone prawidłowo?? 4. Czy po demontażu i montażu piasty i tarcze wylizane do białego?? 5. Czy po zaciągnięciu ręcznego nadal głęboki pedał??
raczej smaru nie używaj do tarcz bo hamulce nie zadziałają A materiał pod wpływem tarcia się rozgrzewa a jeśli tarcza zaczęła bić to zareklamuj bo poprostu wadliwy materiał z którego jest wykonana Dodano po 1 a jeśli chodzi o bmw e 34 trzeba było zastosować tarcze i klocki brembo
Od ładnych paru lat każdy silnik jest tak skonstruowany, że paliwo jest odcinane przy zdjetej nodze gazu, do momentu obrotów jałowych, jazda powyżej tych obrotów z góry, daje 100% oszczędność, nie wspomnę o klockach, tarczach, i bezpieczeństwie, "zimny" hamulec zadziała skutecznie.
Witam !! Poza tym - pomyśl jaki to " zgrabny " hamulec - tarcza do polerowania :D . Popełniłem trochę takich różnych urządzeń i z doświadczenia wiem że polerki potrzebują mocnych silników . Na " wiadomym " serwisie aukcyjnym można kupić niedrogo odpowiednie silniki - kupiłem nie dawno 1.1 kw /2800 po 180pln szt . pozdrawiam !!
Nie wiem czy pomoże. Ale jeżeli ten dźwięk to jest tarcie metalu o tarcze, oraz masz klocki z takimi blaszkami co sygnalizują właśnie koniec klocków, to przyjrzyj się osłonie tarczy od wewnętrznej strony. Miałem tak kiedyś w Astrze. Przy zakładaniu tarczy mechanik dogiął ją ( złapał za osłonę i tarczę ) i jak trochę się rozgrzała tarcza/hamulce to tarła...
Jak i jest tarcza to i powinien być zacisk oraz klocki hamulcowe. Poniżej przykład jaka jest budowa,
tarcza gdyby była krzywa to by hamulec i kierownica biła przy hamowaniu, sprawdź to co napisałem dokładnie, zacisk możesz wykluczyć skoro jest nowy, aczkolwiek lewym kołem zazwyczaj ciężej zakręcić przez mechanizm różnicowy
Koledzy dobrze Tobie doradzają. Zajmij się tyłem. To tam tkwi problem. Chociaż z tego co piszesz i niedbałe podejście do mechaniki nie znaczą, że przedni układ jest w dobrym stanie. Układ hamulcowy to nie tylko tarcze, ale i prowadnice zacisków, jak i same zaciski. Do sprawdzenia rzetelnego cały układ. Zaciśnij tylne heble i sprawdź. Może to wina tyłu....
Odkręć przednie koło, popsikaj WD40 i zobacz wtedy, ale ja myślę, że skoro on jest nowy to potrzebuje jeszcze tych "paru" kilometrów i się wszystko spasuje. Dodano po 4 Może coś trze o tarczę hamulca? Albo coś z piastą nie tak? Zrób nim jeszcze ze 100 kilometrów i zobacz czy problem nadal występuje, czasami tak jest, że potrzebuje trochę przejechać...
1. czy możliwe, że brak tej diody generuje zakłócenia? 2. czy dioda w tym przypadku wpływa na czas zadziałania hamulca tarczowego? Ad.1 Przy hamulcu tarczowym masz bardzo dużą indukcyjność. Jej włączanie a szczególnie wyłączanie generuje spore przepięcia. Zamontuj diode natychmiast, zanim nie uwalisz czegoś jeszcze w delikatnej w sumie elektronice...
Cześć, założyłem sobie do pojazdu samoróbki hamulce. Na wał napędowy fajnie przypasowała tarcza przód od opla corsy b ze złomu, z całym kompletnym zaciskiem który przykręcony jest do odbudowy mostu napędowego. Wszystko ładnie wyszło ale problem leży w tym iż tłoczek się nie chowa przez co po puszczeniu hamulca tarcza jest uwolniona ale nie jest to pełne...
Witam, zgłaszam się do was z problemem hamulców, a mianowicie jakieś 3 dni temu poczułem jak pedał hamulca wcisnął mi się do samej podłogi, i pomyślałem że są zapowietrzone a więc odpowietrzylem. Na drugi dzień miałem ten sam problem i zobaczyłem, że cieknie mi plyn z tarczy hamulca, czym może być to spowodowane? Z góry dzięki za pomoc ;)
To nie jest czasem taka wyciągarka z marketu za 500zł? Parametry bardzo pasują. Jest jeszcze możliwość zastosowania hamulca z luzownikiem, na wale silnika. Tarcza hamulcowa jest zamocowana do wału. Obejmuje ją hamulec szczękowy. Stale zaciśnięty. Po podaniu napięcia na silnik, podłączony do uzwojenia luzownik elektromagnetyczny otwiera hamulec. Po zaniku...
Sprawdź tarczę czujnikiem. Znaczy oddaj komuś kto sprawdzi. Dodano po 52 Albo zdejmij i oczysc tam gdzie się spotyka tarcza z piasta.
Czy zmieniales tarcze hamulcowe? Pulsacja pedalu hamulca moze byc zwiazana ze starymi przegrzanymi tarczami. Szczegolnie pojawia sie problem po zmianie klockow na nowe.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Kolego Robokop u mnie bylo pomp juz 4, a 2 z nich byly nowe.... Co do mechanizmu halulca recznego to racja moze powodowac pewne problemy, ale nie w samochodzie kolegi Davida bo blizniaka, co oznacza hamulec zasadniczy na tarczy a hamulec reczny na bebnach
Płyn się zagotował i zapowietrzył tą nitkę układu. Podobny efekt jak przy pękniętym przewodzie. Co do naprawy hamulca tylnego w Vag-u opłaca się tylko kompleksowe podejście. Czyli tarcza nowa (chociaż przetoczona). Nowe klocki. Zacisk nowy/regenerowany ze sprężynami na dźwignie ręcznego (pasują od superb-a) . Jarzmo odrdzewione pomalowane. Nowe linki...
wymiana tarcza hamulec tarcza ukośnica tarcza szlifierki
intel celeron t3500 plamy ekranie zapach suszarki
philips 65pus7304 beninca heady
Kiedy zapala się zielona lampka podczas ładowania? Wymiana lamp BMW X5 F15: Bi-xenon na LED Adaptive