raczej smaru nie używaj do tarcz bo hamulce nie zadziałają A materiał pod wpływem tarcia się rozgrzewa a jeśli tarcza zaczęła bić to zareklamuj bo poprostu wadliwy materiał z którego jest wykonana Dodano po 1 a jeśli chodzi o bmw e 34 trzeba było zastosować tarcze i klocki brembo
on ma tarcze chyba Textar Textar to nie jest jakaś dolna półka, a jedne z lepszych, ale osobiście nie mam z nimi doświadczenia w osobówkach, tylko w cieżarowych i tam się chwalą.
Styl jazdy raczej normalny. Nie świruję a samochód ma tylko 110KM. Do tej pory jeździłem na tańszych zestawach dlatego chciałbym sprawdzić coś lepszego. Sprawdzałem dziś ceny i tarcze Textar 90zł sztuka a klocki textar 90zł. Ate trochę drożej bo tarcze 105zł sztuka a klocki 110zł także jak narazie Textar wychodzi lepiej a jakość raczej porównywalna.
A co polecacie jakie tarcze rozglądam się za Textar albo TRW jak oby dzwoniłem to firm jest sporo ale te jakoś mi tak najbardziej znane tylko nie wiem co do jakości bo przy osobówce może być okej a przy ciężarówce już niekoniecznie akurat tym doświadczenia nie mam
Textar jest zdecydowanie produktem z wysokiej półki. Ja z tych trzech nie wybrałbym nic innego, zdecydowanie warto dołożyć.
A skąd mam wiedzieć ze były wstawione dobre ( juz kupiłem klocki i tarcze 288 textar )
Tarcze Textar w mojej e34 poleciały po kilku hamowaniach mimo iż po założeniu obchodziłem się jak z dzieckiem.Poszły na reklamację i po założeniu drugiego kompletu około 2 lata spokój.Jak już było tu wspomniane ważny jest montaż,piaste dokładnie doczyścić bo żadne tarcze tego nie wytrzymają.
Klocki i tarcze wymieniłem na komplet textar i szczerze polecam.
EBC Mintex ATE Textar Cena do jakości Moim zdaniem EBC ma najlepszą cenę do jakości ich klocki są bardzo dobre moim zdaniem lepsze niż ATE Zimmerman itd Tarcze spoko mają też ma EBC ale cena duża Mintex MTec ate
Tak jest! Jeżeli autor jest pewny jakości tarcz i klocków z przodu to tylko ASO lub ktoś kto zna mercedesy. Spotkałem się nawet z tym że nowe klocki Bosha potrafiły spalić tarcze i zagotować płyn dla MB klocki robią Jurid Textar i Ate i te raczej nie robią problemów. I jeszcze jedno jeżeli kilka razy przypaliło Ci tarcze to nawet nie dawno zmieniany...
Ja latam na textar z przodu, chyba trw albo mikoda z tyłu, klocki remsa przód i tył. Nie narzekam, styl jazdy hmm... dynamiczny😁
Witam Panowie okazała się przykra sytuacja otóż mam moje auto już 6lat,wymieniłem w nim kupę rzeczy na dobrej jakości ostatnio w ciągu 2 mc wahacze przód+tuleje nowe meyle hd 1000zł Tarcze przód jurid+klocki textar 400zł Uszczelka miski olejowej,olej+filtr,czujnik oleju hella nowy,robocizna łącznie 1000zł wyszło Sprawa jest taka,ze po wymianie uszczelki...
Witam No to trochę informacji dla Was Ani Lukas ani ATE nie jest producentem tarcz ani klocków hamulcowych jak i okładzin. Te firmy są wyłącznie producentami UKŁADÓW HAMULCOWYCH w pełnym tego słowa znaczeniu, tak jak firma BOSCH która odkupiła układ hamulcowy BENDIX Prawdziwymi producentami / klocki, szczeki, tarcze/ to są Ferrodo Textar JURID-BENDIX...
Zamontowałem nowe klocki (Textar), narazie jest ok. Tarcze wyciera się jednakowo.
Wymieniłem w swoim "pastuchu" tył dwa lata temu na SKV, przy przebiegu 310 tysięcy. W ciągu 100k kilometrów które zrobiłem nim wcześniej dwa razy regenerowałem fabryczne. Czy poprzedni właściciel co 50k je naprawiał tego nie wiem. Na skv zrobiłem 30k i na tą chwilę nic się nie dzieje. P.S. Textar. się nazywały. Użytkuje tarcze i klocki od Textara. Klocki...
klocki jest wymienic b.prosto wszystko zalezy od tego jakie masz zaciski hamulcowe z przodu jezeli jest LUCAS to faktycznie jest to banalne ale jezeli jest ATE to trzeba malutkiej wprawy z tyłu jezeli jest beben to wiadomo a jezeli jest tarcza to jest zacisk LUCAS-A po zdjeciu zaciskow trzeba sprawdzic czy dopuszczalna grubosc tarczy nie została przekroczona...
Audi A3 8L 1.8T hamulce duży problem Witam, od 3 miesięcy jeżdżę, rozpędzając się fajnie, gorzej hamując. Pacjent to Audi A3 8L 1.8T 2001 rok i problem dotyczy miękkiego pedału hamulca (zakładam temat, bo takiego przypadku to świat nie widział). Klocki przód i tył nowe Textar, tarcze przód i tył nowe Mikoda GT, przewód kolektor - serwo nowy, prowadnice...
Do smarowania prowadnic w zupelnosci wystarczy smar miedziany. tarcze i klocki tylko bosh jeszcze nigdy nie narzekalem Dokładnie smar miedziowy, sprawdzone osobiście w różnych typach aut od fso 125p zaczynając i nigdy nie było problemu z zapiekaniem blokowaniem itp. Tylko nie paćkać grubo, należy smarować cieniutko aby natłuścić wcześniej miejsca osadzenia...
Ile firm tyle opinii, ja bym wybierał ... TRW,Textar, Mikoda... Bosch to nawet wycieraczek dobrych nie robi, Febi ? nigdy nie kupowałem, kup firmy która robi klocki i tarcze a nie też pralki, zmywarki
ATE już tak nie chwalą. Coraz cześciej wracają na reklamcje. Sam przechodziłem przez 3 komplety ATE ............ już nigdy więcej. Słyszałem, że to przez zestaw tarcza i klocki ATE. Ponoć klocki są za twarde do tych tarcz. I jak już brać to miększe klocki TRW lub Textar.
Mialem tak jak Ty w VW golfie, moze nie bylo tak drastycznie ze pedal schodzil do samej podlogi ale jak go pozadnie nacisnalem to sobie tak bardzo powoli opadal. Czytalem i jest duzo tematow w necie ze auta z ABSem tak poprostu maja a wymiana pompy w wiekszosci przypadkow nic nie daje. Mnie denerwowalo tez to ze mimo klocki jeszcze byly i tarcze to...
Witam. Pacjent Honda CR-V II 2002 2,0 benzyna silnik K20A4. Pedał hamulca dochodzi do podłogi przy zapalonym silniku. Po wciskaniu ok 10 cm od podłogi pojawia się większy opór na pedale ale dalej idzie aż do samej podłogi. Tak dzieje się za każdym razem. Przy zgaszonym silniku pedał dochodzi do połowy i dalej nie pójdzie nawet po wciskaniu przez minutę...
Osobiście nie chce mu tego montować, nie życzę mu źle, jak kto mówią nie chce ale muszę!. Jeszcze powie że mu samochód popsułem :( Osobiście do siebie na tył zmieniałem na textar, i jestem zadowolony, doceniam dobre hamulce, i dobrze wiem ze na tym nie można zaoszczędzić! Przedwczoraj miałem okazję docenić z 200 do 30 w podłogę jak to mówią ;) byłem...
Witam. Mam kilka dafów i powtarzający się problem i dlatego postanowiłem zapytać was fachowców o rade. Mianowicie: W pierwszym dafie po wymianie tarcz i klocków przód na nowe nie czyściłem jarzma dokładnie i klocki wchodziły bez oporu ale też beza luzu. Kierowca pookoło 2 tyś km zgłasza ze mało by auta nie spalił jedno koło wtedy lewe tarcza czerwona...
Panie Cobraa. Aż z wrażenia książkę wziąłem. I oto co pismo rzecze: "Wymiana wkładek ciernych. (to tytuł) Uwaga. Wkładki cierne hamulców należy wymieniać zawsze w komplecie. Należy stosować wkładki właściwego typu. *Podnieść przód samochodu i zdjąć koła przednie. *W razie wysokiego poziomu płynu w zbiorniku należy za pomocą strzykawki usunąć ze zbiorniczka...
Naciśnij lekko hamulec lewą nogą. Tylko nie rób tego, jak ktoś za tobą jedzie. Zobaczysz, że działają prawidłowo. Już tak kiedyś dawno "odwaliłem" golfikiem (jak byłem jeszcze niedoświadczony) w toczeniu się w korku 20km/h, jakoś się obróciłem, że miałem tylko lewą dostępną i starałem się delikatnie nacisnąć, a wyglądało to co najmniej jakbym chciał...
Klocki brałbym na pewno oryginalne Motorcrafta - będą miały największy przebieg, przy tym nie piszczą (np przy Textarach masakra) i wydajnie hamują. Z tańszych tarcz warto kupić Optimal Germany (przód ok. 220 zł/kpl, tył ok. 170 zł/kpl) lub np ZH. Ale jeżeli miałbym tym autem dłużej pojeździć i nie denerwować się drżeniem podczas hamowania - to też...
A jeżeli produkt nie pochodzi z USA, to jest gorszy? Nie ważne skąd pochodzi dla mnie liczy się wysoka, sprawdzona jakość, a ponieważ ukazały się podróbki trzeba zachować szczególną ostrożność dlatego podałem namiary na producenta i dystrybutora w Polsce. Dodano po 29 Czemu pomijasz miedziany? Rozwiń to jeśli możesz. Nie jestem chemikiem ani zawodowym...
Pooglądałem na YT jak to w innych modelach jest, i dopytałem pewnej osoby no i to rozebrałem. W prawym kole to wewnetrzny klocek jakby od dawna tak sie trzymał tarczy, dlatego tak po wodzie czy deszczu zapiekało, srubokretem musiałem wybic, w drugim kole zaś wyszło lekko, ale co z tego jak wewnętrzny klocek nie trzymał się razem tzn. okładzina odpadła,...
Dokładnie jak koledzy napisali pewnie termicznie nierówno zahartowane tarcze (np wjazd na rozgrzanych hamulcach w dużą wodę ) ew słabej jakości tarcze . Z dobrych to jeszcze można Textara polecić .
Ja mam w Asterce, klocki RAICAMA i tarcze MIKODA (ta współpraca między polskimi tarczami i francuskimi klockami układa się całkiem poprawnie), jeżdżę szybko dużo hamuję, może nie idealnie, ale jest OK. Najlepsze hamulce są firmy ATE, obecnie "numero uno" jeśli chodzi o układy hamulcowe. Jak ktoś ma kasę, takie polecam (zwłaszcza tarcze Power Disc z...
Siema, piszę już z lekką desperacją bo nie wiem co robić, kupiłem niecały rok temu beemkę E39 touring z 3 litrowym dieslem, 2001 r, sprzęgniętym z manualną skrzynią, zawias z tyłu na sprężynach. Problem polega na drżeniu całego nadwozia, drżeniu kierownicy jak przy niewyważonych kołach oraz słyszalnym głuchym dudnieniu wewnątrz auta. Głuche dudnienie...
Szczęki podmienione z "krzak"na fte, żadna poprawa.Wcześniej w tym aucie były textary ale czyż to nie to samo?Jedyna różnica to to że tekstary miały węższą okładzinę.W środku tarczy gdzie chodzą szczęki jest taka dziwna obróbka.Nie ma gładkiej powierzchni jak tam gdzie chodzą klocki.Teraz nie wiadomo co z tym robić.No ale klient chciał tanio to ma.
tarcze scania przegrzane tarcze krzywe tarcze
kompresor malowanie galwaniczny separator kupno używanej karty
philips mcm302 osuszacz powietrza
Błąd pliku DUI70.dll w systemie Windows: przyczyny i rozwiązania Schemat elektryczny modułu haka AC UN-32/1 – podłączenie, kolory przewodów, opis wyprowadzeń