Nie tu problem, problemem są zanieczyszczenia. Jeden komplet nie widzi przerwy. Sam kiedyś pół dnia spędziłem na tym. Co do ustawienia, nie podpowiem, rozbieralem celowo i poznaczyłem.
moze podpiac komputer i sprawdzic, ktory obwod poduszek powoduje zapalenie kontrolki? podejrzana jest tasma poduszki kierowcy, jesli bedzie przerwana to klaksonu tez nie bedzie, ale trzeba to sprawdzic komputerem.
Mysle ze moze byc uszkodzona tasma airbag nie mam vaga zeby to zdiagnozowac ale jak na moj nos to moze byc to poniewaz kiedys mialem taka syt z peugeotem 406 i z powodu uszkodzonej tasmy nie dzialal klakson i swiecil sie airbag
2,2 ohm wsadz we wtyk tasmy. Poduszki raczej nie psuja sie. Tasma na 95%
poduszka badz cos podrodze, moze tasma kierownicy nikt ostatnio nie zdejmowal badz magiel nie byl wymieniany?? 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High Possible Symptoms Airbag Warning Light active Possible Causes Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty Airbag Igniter Driver...
WItam ponownie. wymienilem cala plytke czyli czujnik g85 z tasma airbag bo to jest golf z esp i nadal nie idzie wykasowac bledow. na desce pali sie kontrolka od abs, esp i miga od hamulca recznego. bledy jaki mam to: 65535 00778 P1649 01316 robilem kalibracje tego czujnika i nie wchodzi. jak krece kierownica to kat sie nie zmienia.
Tak na szybko to uszkodzona tasma kierownicy i prawy przedni czujnik abs ale może być zupełnie co innego.
W zestawie jeśli sprawdzałeś pod VIN w cenie jest sterownik- czyli jest on do wymiany ,bo stary nie ma opcji tempomatu. Po zdjęciu obudowy kolumny kierowniczej wypinasz kostki sterownika kolumny kierowniczej ,torx 9 z przodu ,dwa zabezpieczenia ( nie szarpać bo napewno będzie do wymiany sterownik) tasma airbag 3 zabezpieczenia,czujnik skrętu,dzwignia...
To wycieraczki lecą po taśmie/zwijaku od SRS? Ale ja się nie znam, tak się tylko pytam. Nie lubię i nie znam się na PSA. Juz wyjasniam,w jednym module padniete bylo sterowanie wycieraczkami a w innym tasma airbag.Wiec co nalezalo zrobic-z dwoch go.......en ulepic dobrego bata:D
możliwe że żarówkę zdemontował poprzedni właściciel , zamiast wymienić sensor albo taśmę airbag jeśli poduszka wypaliła
Peugeot 307 rok 2001r Swieciła mi błąd poduchy kierownicy (airbag fault) rozebrałem kierownice i okazało się że mam przerwane kilka siceżek na taśmie od airbaga. Zlutowałem te ścieżki. Sprawdziłem miernikiem i są wszystkie przejścia (tzn 6 przejść bo 7 nie wiem gdzie idzie) ale nadal świeci na komputerze airbag fault. Sprawdziłem również wtyczki od...
Widzisz zalany sterownik z ktorym nie ma kontaktu to kupujesz za 30zl i sprawdzasz dalej. Ze wzgledu na wtyczki pod fotelami łączyłby sie z interfejsem, tak samo przy przerwanej tasmie kierownicy. Wtyczki pod fotelami sprawdzę, ale tasma bezsensu. Wjechałem w kałużę nie do jeziora.
raczej napewno będziesz musiał wymienić taśmę airbagu pod kierownicą na taką która ma dodatkowe ścieżki do ster. radiem ,ale nie mam 100% pewności
główka magla pasuje w jednej pozycji, ale moze byc przekrecona o 360 stopni i wizualnie bedzie ok a czujnik kąta bedzie ustawiony w czasie jazdy na wprost na 360 tylko nie wiem czy tasma od airbag pozwoli na peły skret bez jej uszkodzenia ale musisz scanerem sprawdzic jaki masz kąt gdy kola sa prosto
Tak to ta śruba.Ale zobacz w środku morze jest jeszcze jedna lub da się wysunąć wałek.Tylko pamiętaj by kierownica była na środku zablokowana i koła na prosto.By potem przy składaniu poskręcać tak samo żeby nie urwać taśmy airbag.
przyczyna jest przerwany obwod w instalacji elektrycznej airbag jesli masz kurtyny w fotelach to pewnie polaczenie wiazki lub tasma przy kierownicy trzeba podpiac komputer zlokalizowac w ktorej poduszce jest przerwa usunac przerwe i usunac usterke z pamieci komputera pozdrawiam marek
Sterownik airbag widzi zbyt duza rezystancje którejs poduszki powietrznej.Czujnik kata skretu jest chyba w kierownicy ale nie powiem ci na 100proc pewnie tasma jest uszkodzona i dlatego pali sie esp
poduszki, napinacze pasów tasma pod kierownice chyba ze ocalała i sterownik lub jak kto woli uzdrowienie pytanie jeszcze które poduszki poszły ??
Witaj. Montaz nie jest skomplikowany. Musisz po pierwsze odpiac baterie. Nastepnie odkrecic plastikowe obudowy za kierownica, odkrecic airbag i wypiac go z instalacji, odkrecic kierownice (tutaj zorganizuj sobie pomoc , jeden odkreca a drugi trzyma kierownice zeby nic sie nie pourywalo) po odkreceniu mozesz zaznaczyc pozycje kiery markerem (kiera.trzpien)...
Odkrecasz 2 sruby inbusowe z tylu kiery klucz inbus 6(jesli kierka z GLX taka jak w Polowkach, ale chyba w zwyklych kierach airabagow nie bylo).Odlacz aku dla bezpieczenstwa.Po odkreceniu tych srub airbag wyciagasz, ale bedzie cie trzymac tasma wiec trza ja odpiac. reszte bedziesz mial na wierzchu.Jak to wyglada po rozbiorce zobacz tutaj:http://www.forum.skodovka.pl/viewt...
Otóż powiedzcie mi czy to normalne, że taśma airbagu szoruje i wytwarza taki dziwny dźwięk przy skręcaniu kierownicą? Kupiłem nową i jest to samo. Pacjent to Audi A3 8L FL 2000 rocznik
Taśma wymieniona wg tego filmu https://www.youtube.com/watch?v=cx373ilM... Kontrolka AIRBAG nie gaśnie. Po odpaleniu auta gaśnie na sekunde i znów się zapala.
Dwa sposoby.Miernikiem na przejście lub rezystor na symulację.
znalezione na forum.audiklub.pl: Potrzebne są następujące rzeczy: - Komplet srubokretow
Ja robię to w ten sposób że przed demontażem starej liczę ilość zwoji. Po nawinięciu nowej najważniejsze jest to aby była taka sama ilość obrotów bębnem z taśmą w prawo jaki w lewo bo inaczej ją zerwiesz może ktoś ma inny sposób ale to u mnie się sprawdza. Dodano po 41 Ja robię to w ten sposób że przed demontażem starej liczę ilość zwoji. Po nawinięciu...
Masz rację, pełna desperacja. za odpowiedź dziękuje, jest to już jakiś trop - tylko co to znaczy ta pozycja "0" i taśma airbagu na środku - podejrzewam, że to właśnie tego nie umiałem zrobić.
Kolego ja tez odradzam zle złożysz i na pierwszym zakręcie urwiesz taśmę :) daj komuś zarobić.
Wpisz na alleg... taśma punto evo
Tak jest oryginalna ma siedem ścieżek, jak na razie klient odjechał dalej z zepsutą ale szukam dzielnie dalej.
Najprawdopodobniej w tym modelu nie ma opcji kalibracji czujnika kąta skrętu, po prostu wystarczyło ustawić taśmę airbag nie na środku, a tak żeby pokazywało 0 przy kołach na wprost. Ruch skrętu kierownicy jest tak mały że nie zerwie taśmy airbag.
tak
Witam potrzebuje pomocy otóż wymieniłem taśmę airbag w moim pasku i mam teraz problem z hamowaniem . Jak hamuje prz większej prędkości to odczuwam coś takiego jak bicie na kole i pedale co może być powodem przed wymianą tej taśmy było ok.
Witam, od kilku dni walczę z Opel Combo C 2006 1,3 cdti - poszukiwania w necie nic nie przyniosły, a sterowanie radia z kierownicy jak nie działało tak dalej nie działa. Opel Combo C 1,3 cdti 2006, radio: CD30 MP3 - auto ze Szwecji. Kupiłem kierownice ze sterowaniem radia oraz taśmę AirBag na 6 przewodów. Zainstalowałem wszystko - sterowanie NIE działa...
Może to ci pomoże https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7...
To raczej problem ze zwijaczem: https://allegro.pl/oferta/tasma-zwijak-a...
Od jakiegoś czasu po odpaleniu nie działy kierunkowskazy, przełączanie świateł z krótkich na długie, wycieraczki, i sygnał dźwiękowy ( wszystko co idzie przez taśmę airbag) Niekoniecznie. Kierunki, przełączanie świateł i wycieraczki nie idą przez taśmę airbag. Idą natomiast przez moduł kolumny kierowniczej SCM. Zwykły test komputerowy i odczytanie...
Przejrzałem sobie na Allegro oferty samych taśm kompletnych (bez zwijaka–obudowy) i niestety prawie połowa opinii jest negatywnych. Ludzie piszą że najczęściej części nie pasują, są kiepskiej jakości (ulegają uszkodzeniu nawet przy montażu), niektórzy piszą że są zadowoleni chociaż kontrolka dalej świeci... Były opinie, że wtyczki do airbagu nie pasują....
2.4 quattro manual 1999r
Rocznik auta 2015, sterownik wspomagania raczej nie ruszany, tylko ten czujnik skrętu spod taśmy airbag.
Jeżeli miga podczas skretu kierownicy to albo taśma airbag może powodować takie problemy albo komunikacja z czujnikiem skretu lub sam czujnika kąta skretu.
Gdzie w Vw passat b8 1,8tfsi z 2015r. jest czujnik skrętu g85 1) maglownica (Przekładnia) 2) po kierownicą - taśma od airbag
Zdjąłem dzisiaj kierownice i mam uszkodzoną taśmę airbagu czy prze to może ten esp/esr też nie działać?
Być może słaby kontakt na złączach.Być może taśma wadliwa.Posprawdzać połączenia,skasować błąd,obserwować.
W zasadzie tak. Żona ma takie auto i zazwyczaj jak się zapala airbag, to trzeba włożyć rękę pod fotel pasazera, wyjąć jakaś butelkę czy jakiś inny skarb, ruszyć kablem i airbag gaśnie. No i taśma airbag zrywa się w tych autach.
Zwłaszcza na taśmie airbagu.
A taśma od airbagu była sprawdzana? Bardzo częstm problemem jest uszkodzenie (zagięcie taśmy lub przetarcie), to najczęstszy problem w RENAULT. Niestety te taśmy sa nie do zdobycia na rynku poza serwisowym (brak zamienników) a wydatek na zakup rzędu 150euro, wprawdzie na allegro też sprzedają używane, ale jaką masz pewność, że nie bedzie za moment to...
Taśma airbag nie ma nic wspólnego z usterką, problem masz z czujnikiem kąta obrotu kierownicy. Czy czasem czujnik ten jest w przełączniku zespolonym tak jak i taśma AIRBAG? W podglądzie parametrów powinno być widać ruch kierownicą.
W abs błąd tylko odnośnie czujnika g85. Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe. Patrzyłem na taśmę airbag ale w lewo i prawo ma jednakową ilość obrotów do końca
dziękuje wszystkim za pomoc, winę ponosi uszkodzona taśma airbag
Zrób zdjęcie taśmy airbag od dołu i zapodaj vin. Masz tam sterowanie radiem z kierownicy ?
tasma klawiatury nokia tasma tasma pioneer
czasowe załączenie silnik indukcyjny uzwojenie śrubokręty precyzyjne
naprawa udaru makita bateria parkside
Zmiana zakresu fal FM na europejski w radiu FIAT VP2 NAFTA VW 2.0 TDI DPF – wartości przeciwciśnienia spalin na jałowym i 2500 obr/min