Miałem niedawno podobny problem. Wymieniłem bęben, developer i maszyna działa. Mój temat jest pod tym linkiem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Są dwa! Microplex odmiennie od digiplexa lub nanoplexa korzysta z dwu czujników-prędkości wału i położenia wału (TDC sensor i RPM sensor).Problem zazwyczaj w nich-skorodowane złacza. Interesuję cię komponenety B54 i B55.W za;aczniku wsio co ci do szczęścia potrzebne.
Panasonic opisał ten kłopot.Wyłączyć tdc sensor zrobic ok 50 kopii i zainicjować developer jeszce raz
a kopułka nie mozesz troche cofnac zapłonu? to niewykonalne... sprawdz rozrząd ,a błąd RPM TDC sensor będziesz miał przy każdej diagnostyce chyba,że silnik będzie pracował.
sprawdź sensor TDC, ogólnie błąd jest dosyć rozległy...
Co to jest sensor TDC?
Napisz dokładnie co się dzieje.Zamieść film jeśli masz problem z odczytem kodów. Opisz ile możesz a postaram się pomóc. Jeśli jesteś zaangażowany i nie boisz się podwinać rękawów to możesz mieć nawet odczyt danych przez USB. Kodów nie przeczytasz,ale dane są ważniejsze bo mając je możesz wszystko. Wiedz że wymiana części o których będzie mowa w kodach...
Jutro odbędę wizytę w zaprzyjaźnionym warsztacie i będę szukał... Przeczyszczę czujnik położenia wału. Może coś się zmieni. A czujnik wykrywania fazy rozrządu - można coś jaśniej, bo szczerze powiedziawszy pierwsze słyszę? Mój silnik nie ma zmiennych faz, czy więc jest w nim coś takiego? EDIT: TDC sensor o którym mowa w załączniku to chyba nic innego...
Może tak się dziać że będzie szarpał. Na Twoim miejscu podjechałbym na diagnostykę komputerową i odczytaj kody błędów. To że go skasujesz to po kilkunastu km ponownie sie pojawi. Zacznij od najprostszych rzeczy : sprawdzenie wtyków na czujnikach moęe być jakiś syf bądź zaśniedziałe i nie będzie prawidłowo działać. Trochę przestawiłeś oznaczenie: 11...
Oki Zmienię, tylko nie do końca rozumiem jaka jest różnica pomiędzy ustawieniem F5-61 a F5-62. Domyślnie ten pierwszy jest włączony a drugi wyłączony. Gdy oba będą wyłączone to pozostaje chyba tylko ręczne ustawianie sensora TDC? Mam rację czy nie bardzo?
cześć, odstawiłem auto po 20 km, minęła godzina, ponowny poprawny rozruch silnika, przejechałem 200 m i zgasł, rozrusznik kręci, nie odpala. Accord 1994 2.2i ES F22B5 Coupé A/T błędy przed wymazaniem pamięci: 1 Primary Oxygen Sensor (HO2S) / Podgrzewany Czujnik Tlenu (HO2S) 7 Throttle Position Sensor / Czujnik Położenia Przepustnicy (TP) 8 Top Dead...
To dodałbym jeszcze ze TI wypuścił swój pierwszy swój TDC (konwerter czas na wartość cyfrowa) - w połączeniu z nowym AFE do sensorów ultradźwiękowych pojawia się możliwość bardzo precyzyjnego mierzenia różnych parametrów/wielkości np gazów, cieczy, odległości itp. http://www.ti.com/product/TDC1000/descri... http://www.ti.com/product/TDC7200/techni...
Mogę ci podać pełną listę możliwych błędów dla tego sterownika i zapewniam, że takiego tam nie znajdziesz... swoją drogą w różnych urządzeniach diagnostycznych widziałem już różne durne tłumaczenia komunikatów na język polski. Może niech ten mechanik przełączy swoje urządzenie na język angielski albo poda sygnaturę błędu to będzie wiadomo o co chodzi....
Jesteś pewien że jest do 1.4 ? a SVBL ruszałeś ? Bo jest właśnie na 2400. Porównaj sobie, ustawiłem na 2800.
Witam podaje ci to co znalazlem w ToleranceData Faultcode Possible cause(s) 0, - No stored faults!! 11, O2 sensor with pre-heater Fault in circuit 12, Air swirl meter Fault in circuit 13, Air temperature sensor Fault in circuit 14, Throttle valve potentiometer Fault in circuit 15, Idle control valve Fault in circuit 21, Coolant temperature sensor Fault...
W chwili zaciągnięcia turbina powinna ładować na full. Omiń n75 złącz wężyki i zobacz czy jeździ ok. i co wtedy pokazuje map sensor.
Witam, jak w temacie brak iskry. Zapłon Magneti Marelli BKL 3BC. - Cewka jest dobra sprawdzona według schematu niżej(Na pin 1 dotykałem do masy i na świecy pojawiała się iskra) - Moduły zapłonowe są dwa, więc raczej nie siadły dwa naraz(zasilania oraz masy sprawdzone, przejścia do ecu również) - Jak widać na schemacie są dwa czujniki wału jest to TDC...
Kolego (at)szopek241 niestety potwierdzasz moją tezę o lenistwie, bo te super drogie narzędzia to dwie śrubki M6, płaskownik o grubości 4 mm i wytoczony przez tokarza wg wzoru bolec za 20 zł. (Jak sprzedam mojego forda albo zezłomuję, bo mu niedługo stuknie 0,5 mln km, to Ci go podeślę) Co do pompy to poczytaj, jeśli znasz angielski fragment instrukcji...
P1103 MAF Sensor In Range But Higher Than Expected P2563 Boost Control Position Sensor Performance
Witam wszystkich Z mniejszymi lub większymi trudami udało mi się , -wymienić rozrząd i miskę olejowa , uwaga na miskę bo lubi pękać na rogu od strony rozrządu bliżej kabiny , moment 11nm dla mniej wtajemniczonych żeby wymienić miskę olejowa w mondeo 1.8td mk2 należny , rozebrać pół samochodu najwygodniej ściągnąć oba kola zwrotnice , wyciągnąć belkę...
skopiuj obwody dzielnika napięcia od tego czujnika i nie będzie trzeba wymieniać sensora EGT
Z angielskiego opisu: [syntax=text]1. Horn with succesive tones 2. Lighting unit front left: a- long beam b-short beam c-standing lights d-fog lights e-turn signals 3. TDC (rpm) sensor 4. Diagnostic port 5. Brake fluid control switch 6. Wearing sensor for the left front brake pads 7. Transistorised ignition switch 8. Ignition coil 9. Ignition system...
MAP sensor ma zasilanie 5V Przepustnica także 5V Po odpięciu przepustnicy i MAP sensora takie błędy i odczyty https://obrazki.elektroda.pl/2789597400_... Po wpięciu MAP sensora pozostal ten błąd https://obrazki.elektroda.pl/2744389100_... (at)ElektrodaBot Dodano po 2 Po wpięciu wszystkiego z powrotem nadal ten błąd...
usterka usunieta wymieniony crash sensor i spokoj
Witam. Nastąpiła nieoczekiwana usterka w samochodzie. Podczas jazdy gdy wrzuciłem autko na luz i po "przejechaniu" kilkuset metrów i próbie ruszenia z 2 biegu autko zachowało się jakby ruszało z 4. Myślałem że to może coś z tłumikiem. Bo tłumik końcowy dziurawy ale po wymianie jest to samo. Autko nie ma mocy. Czy zimny czy ciepły jest to samo. Silnikiem...
Witam Szanownych Kolegów, mam problem z samochodem, Ford Focus 2014 MK 3.5 2.0 TDCi 163 km. podczas jazdy w trasie wyrzuca mi błąd P00BD (komunikat "usterka silnika, natychmiast serwis" na wyświetlaczu). Szczegóły DTC z Forscana: ===PCM DTC P00BD:64-27=== Kod: P00BD - Zakres / Jakość sygnału w obwodzie A przepływomierza masowego lub objętościowego...
Temat zamykam, auto zrobione, mapa była drastycznie podniesiona i mogło się skończyć na wymianie silnika (potwierdzone z 2 różnych źródeł) Mapę zrobił gość który jest na miejscu w irlandii z doświadczeniem na rynku kilkanaście lat i nie ma żadnych problemów. Dziękuję wszystkim zainteresowanym za chęci.
Synchronizacja sprawdzania oscyloskopem oraz testem diagnostycznym wszystko jest git Napięcia 5V na czujnik wału, map sensor, przepływomierz, czujnik ciśnienia paliwa itd. Wszędzie 5V jest i nie zanika, nie ma zwarcia
To mogą ale nie muszą być rzeczy powiązane. Niskie napięcie może powodować różne błędy. Część zniknie po odpaleniu na nowo auta, część zostanie w pamięci. Mówisz że w tej chwili check engine się nie pali tylko samo ESP? Ale auto ma moc więc tak źle nie jest. Ogólnie mechanik może mieć rację. Ale samo podejście "wymieńmy wszystko" jest dyskwalifikujące....
No to teraz napisz co chciałeś zmierzyć odłączając wtyczkę od map sensora i mierząc wartości we wtyczce?
Zdjęcia z diagnostyki podczas jazdy: Proszę o określenie przede wszystkim czujnika ciśnienia na rail. Wydaje mi się że jest za małe w ASO Bemo Motors powiedzieli że ciśnienie podczas jazdy ma dochodzić do 1800 Bar... Kolejna sprawa to ciśnienie doładowania z MAP sensora. Chyba też za małe. 1.4 Bar max powinno być a mi ciężko przekroczyć 1.2... Heko...
A ten pływak da się wymontować przy pustym baku oczy Taki jest bo na allegro tylko są te montowane do pompy paliwa. Tutaj coś takiego jest Czujnik Sensor Paliwa 9660023380 Ford Fusion 1.4 tdci to on? https://obrazki.elektroda.pl/7526351500_...
P2566 OBD-II Trouble Code: Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Intermittent
Witam po wymianie turbiny z silnika 1.8tdci do 1.8 tddi auto wogole nie jedzie dodam tylko że turbo ma teraz zmienna geometrię błąd na kompie "czujnik doładowania A usterka obwodu" zawór ciśnienia nowy map sensor też i nadal zero mocy dzięki za wszelkie porady
Ford S-Max z silnikiem 2.0 tdci DW10. Na poczatku mial blad P2566 ( Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Intermittent), ale nie bylo bledu P003a Grzebalem troche potem przy czujniku i podcisnieniach. nie znalazlem zadnego wiekszego problemu z podcisnieniami, ale w koncu wymienilem czujnik kopiowania turbo i podmienilem zawor podcisnienia....
Witam sorry że tak długo nie odpisywałem, ale córa ma kolki i poprostu nie było czasu na nic innego..z przyjemności to tylko sen :-) W każdym razie EGR był przyczyną..sam w sobie posiada jakoś na łopatkach dwa bolce.. ktore nieraz się poprostu urywają.. Mi za pierwszym razem urwal się jeden.. a teraz przy tym ostatnim zdarzeniu ten drugi..w obu przypadkach...
Czy na klemie /-/ są dwa kabelki ? Jeżeli tak to IDS-em trzeba dopisać akumulator. Reset the battery monitoring sensor leamed values.
Witam, auto uderzenie dostało na prawy przedni narożnik. Wystrzeliły poduszki. Wszystko zostało wymienione, sensor wyczyszczony, Niestety auto nie odpala. Macie jakieś sugestie?
Witam wszystkich szczesliwych i nie szczesliwych posiadaczy forda.To samo mam i ja sprerzynka mruga auto gasnie po kompie bledy to p1211 injector control pressure sensor i p0251 injector pump fuel metering control a malfunction.Prosze o zdiagnozowanie problemu co to oznacza i jakies rady jak sie ich pozbyc.duzo czytalem na ten temat ale powiem szczeze...
Dzięki wielkie, jutro może spróbuje podłączyć, znalazłem info odnośnie opisu pinow w radiu: Connector A (Speakers & Power) Pin 1 – Rear Right + Pin 2 – Front Right + Pin 3 – Front Left + Pin 4 – Rear Left + Pin 5 – Rear Right – Pin 6 – Front Right – Pin 7 – Front Left – Pin 8 – Rear...
Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or Volume Air Flow A Circuit Low Input P0103 Mass or Volume Air Flow A Circuit...
https://obrazki.elektroda.pl/7259421000_... Po wymianie środka turbiny tak jak na wyżej wstawionym obrazku turbina dziwnie gwiżdże do 1800 obrotów, dopiero od 2000 sztanga od geometrii łopatek ożywa i gwizd ustaje, ale gdy tylko obroty zejdą znowu poniżej 1800 ta sama sytuacja się powtarza. Dodam, że jak auto się rozgrzeje to sztanga...
Map sensor warto wyczyścić. Takie problemy diagnozuje się na kompie, błędy będą konkretne a zapłacisz jedynie 50zl za konkretne informacje
Jeśli chodzi o diagnozę to założyłem, że w autoryzowanym serwisie wiedzą co mówią. "SERVICE ENGINE NOW" nie pali sie cały czas. Komunikat wyskakuje po 15 - 90 minutach jazdy. Po zgaszeniu silnika komunikat znika i pojawia sie znowu po jakimś czasie (zwykle krótszym). Są 2 błędy: P1103 Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Signal amplitude...
Może to ma jakieś znaczenie: przed nabiciem klimy forscanem zrobiłem sobie odczyt błędów i wyszło mi: Code: P1462 Module: PCM Explanation: A/C Pressure Sensor Circuit Low Alternative Explanation: Air Conditioning Pressure Sensor (ACP) Sensor Low Voltage Detected Detailed Explanation: ACP inputs a voltage to the PCM. If the voltage is below the calibrated...
Z tym paleniem na pych to raczej nie najlepszy pomysł, szczególnie ze ropniaczek... Próbowałem teraz ponownie odłączyć aku lecz bez efektu. ponownie odłączyłem aku wyciągnąłem wtyczki idące do bezpieczników (tylko te z duża ilością przewodów - bo wczoraj też to robiłem) podłączyłem aku i dalej efektu nie ma... Teraz odłączyłem aku i spróbuje za godzinę...
Kilka dni temu - poniedziałek - ponownie zrobił 3 bunty w jeden dzień - dramatyczny spadek mocy, szarpanie, praktycznie brak przyspieszenia, jeden na ekspresówce, dwa na autostradzie. Dzieje się tak tylko przy nagłym przyspieszaniu. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika można jechac dalej, ale jest dodatkowy objaw - do 2200 obrotów jakby nie...
Witam problem rozwiązany . Po wymianie czujnika doladowania -Map Sensor- auto jak nowe
Mam pytanie, wyskoczył mi przycisk od sensora zderzeniowego przy Ford Focus 1.6 tdci 2007 rok, gdzie ten sensor i gdzie przycisk? Proszę o pomoc. Znajomy podpowiedział, że nowsze modele mają, ale gdzie szukać? Wymieniliśmy silnik a teraz nie chce odpalić. Ktoś podpowiedział, że ten czujnik mógł wyskoczyć?
Witam kolegów posiadam Focusa 1.8 tdci z 2003 r. Problem mam mianowicie taki iż od pewnego czasu z intercoolera wydostaje mi się olej. Jest to ilość zbyt duża gdyż bałwanki są całe a maska od spodu jest cała w oleju. Ja osobiście stawiam na uszkodzoną turbinę bo auto odpala w miarę dobrze ale przy wyprzedzaniu kilka razy przeszedł w tryb awaryjny i...
jak strzeliła poduszka to jest możliwość ze sensor blokuje ecu przed odpaleniem.
Skoro nikt nie zdecydował się pomóc to sam sobie odpowiem i może pomogę innym. Uznałem, że skoro faktycznie jest uszkodzona sonda lambda to powinny to potwierdzić badania na analizatorze spalin, pojechałem na stację diagnostyczną i za 10zł dostałem listę parametrów spalania: lambda 0,89 norma 0,97-1,03 CO 4,3% norma poniżej 0,3% HC 340 norma poniżej...
Mam problem, przy gwałtownym przyspieszaniu w przedziale od 2000-3000 obr/min szarpie silnikiem. Po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance i P0170 Fuel Trim (Bank 1). Po wymianie czujnika na listwie i wymianie filtra paliwa wraz z wyczyszczeniem zbiornika paliwa problem pozostał. Może ktoś...
Witam, pacjent to Volvo które odmówiło posłuszeństwa w trakcie jazdy. Po odczycie błędów i wstępnej diagnostyce P0193 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Input P0642 - Sensor Reference Voltage 'A' Circuit Low Ciśnienia na szynie na postoju według delphi i Cdif 1700Bar. Symulacja czujnika nie przynosi efektów więc podmieniłem ECU bez zmian.. Klient...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Opiszesz krok po kroku co powinienem zrobic? Nie musisz jeżeli masz (fabryczny) oryginalny wgrany BIOS niemodyfikowany. Patrz co podaje Twój GPU-Z z karty ASUS RX 580 https://obrazki.elektroda.pl/7841161100_... BIOS Verion : 015.050.002.001.000000 Device ID :1002-67DF Subvendor :ASUS Dodano po 28 (at)Veiroo Skad u Ciebie w FurMark...
Witam Szanowne Grono. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam podobne objawy jak kolega bula2 (ford transit 2.2 TDCI 130KM, 2008r.): po zapaleniu na zimno brak reakcji na gaz, świecące kontrolki check engine i ładowania (mierząc napięcie faktycznie nie ładuje). Przy podpięciu do OBD2 (uniwersalne proste złącze) pokazuje wtedy obciążenie silnika 100%, pozostałe...
(mini udervolting 0.05000) O nie zauważyłem xD Tak jak wyżej sprawdź na domyślnych ustawieniach czy wszystko OK. UV najlepiej zrobić optymalizując krzywą w biosie (Curve Optimizer) i sprawdzać zachowanie poszczególnych rdzeni programem CoreCycler 0.9.4.2 W katalogu programu po teście będziesz miał logi i będziesz wiedział który rdzeń powoduje problem....
Tak , to bład czujnika wałka. Na jutubie jest opis pod tytułem: 1.6 HDI & TDCI Camshaft Position Sensor Location
Witam, W celu rozwiązania problemu z instalacją dodatku Service Pack 1 dla systemu Windows Vista, proszę wykonać poniższe kroki: Błąd wskazuje na problem z dostępem do zasobów systemowych, dlatego na początek proszę o odinstalowanie programów antywirusowych, przyśpieszaczy pobierania, programów tworzących wirtualne napędy, oraz jeśli Państwo posiadają...
https://obrazki.elektroda.pl/7313059800_... Co do wymiany mocniejszego ukł. chłodzenia, to na jaki wymienić?Na co zwracać uwagę? Dane z HWiNFO64: Intel Pentium B960 [General Information] Processor Name:Intel Pentium B960 Original Processor Frequency:2200.0 MHz Original Processor Frequency [MHz]:2200 CPU...
Witam. Na wyświetlaczu licznika zapala się kontrolka check engine (ta pomarańczowa). Po odczytaniu komputer pokazuje następujące błędy : P024F i P024B. P024F - Charge Air Cooler Bypass Position Sensor "A" Circuit High - czujnik chłodnicy doładowania powietrza P024B - Air bypass valve stuck or jammed error Auto nie ma żadnych objawów tzn. silnik pracuje...
W takim razie podłączę monitor za parę dni, jeśli do tego czasu problem się nie rozwiąże. Wklejam testy. Bez obciążenia: CPUID HWMonitor Report ----------------------------------------... Binaries ----------------------------------------... HWMonitor version1.2.5.0 Monitoring ----------------------------------------...
Witam Mam u siebie błąd P2279-68 i próbuję zdiagnozować przyczynę tego błędu. Znajomy mechanik podpowiedział mi że to wina przepływomierza. Dzisiaj zrobiłem czynność odpięcia złącza przepływki. Chciałem zobaczyć czy będzie reakcji. O dziwo żadnej reakcji nie było silnik pracował bez zmian. Zastanawiam się teraz czy mój przepływomierz jest uszkodzony??...
sensor airbag nissan sensor remote sensor
przerywa klawiatura wkrętarka wyłącznik tranzystor komunikacja drukarka
skuter elektryczny schemat plany buggy
Trudności z uruchomieniem zimnego silnika: przyczyny i rozwiązania Bezpiecznik termiczny do zmywarki Mastercook - jak znaleźć i wymienić