Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
To zdjęcie po zdjęciu walka popychacze oczywiście wymienione na nowe ;) to na zdjęciu stary szrot ;) Dodano po 2 Dodam jeszcze jedno co zapomniałem napisać jak stoi silnikiem niżej niż bak paliwa czyli z górki pali 100 na 100
Z tego co mi się udało znaleźć maksymalny moment obrotowy w tym silniku jest dostępny od 1750 do 2500 obr./min. Jest to beznadziejnie wąski zakres. Dla porównania silnik 1.9 TDI 150 KM (ARL) ma maksymalny moment dostępny w zakresie 1900-4300 obr./min. W obu silnikach wynosi on 320Nm. Czemu w silniku BPW zakres jest taki wąski? Co zrobić, aby przebieg...
Tak, bezpiecznik nr 5, 10A w przedziale pasażerskim. Znaczy to, że spaliłeś bezpiecznik podczas naprawy wiązki.
Rozkodowal się może moduł
Wrzuc sgo
Zrób skan, wrzuć log z błędami na forum, tam będą również dane z ramki zamrożonej.
http://obrazki.elektroda.pl/5363534700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5363534700_1...
wał masz ustawic na GMP, a GMP jest jedynym odnosnikiem dla wału korbowego http://obrazki.elektroda.net/18_12329634... a wałek rozrzadu masz ustawic tak zeby krzywki na 4 cylindrze sie mijaly - tzn wydech sie zamykal a ssaca otwierala, - i wtedy bedziesz mogl wsadzic linial taki jak na tym rysunku http://obrazki.elektroda.net/47_12329634... i...
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
podłączyłem pod komputer i pokazało czujnik ciśnienia spalin lecz po wymianie nadal brak mocy
Zapaliła się kontrolka oleju na wyświetlaczu. Silnik zaczął stukać, osłabł i pedał hamulca zrobił się twardy. Zmierzyłem ciśnienie oleju-zegar nawet nie drgnął. Myślałem, że zegar nawalił, więc wykręciłem go, otwór na czujnik ciśnienia oleju zostawiłem otwarty i uruchomiłem silnik. Olej nie trysnął, nawet nie pojawiła się kropelka. Czy ktoś miał taki...
prosze o pomoc bo nadal auto nie dziala
Zdziałam coś sam czy nie warto kombinować? To drugie. Są jakieś programy co można to zrobić przez ODB? Są, kosztują więcej niż ten golf :) Co myślicie o tym chipie przez nich za tą kasę? Chiptuning to strojenie komputera pod konkretny egzemplarz silnika. Bez hamowni jest to niemożliwe. Za 300zł zapewne wrzucają gotowca znalezionego na necie, raz się...
zacznij od sprawdzenia czujnika temperatury ...
W AGR poprzez złącze OBD to najwyżej można dawkę paliwa podnieść ale to się ma nijak do tuningu o jakim myślisz. W AGR tuner musi i tak rozebrać sterownik silnika bo przez OBD nie da rady.
Nie wiem jak w seacie ale w golfie jest na podszybiu. Jak jest uszkodzony klima nie ruszy. Czujnik przegrzania (na wężu wodnym też )-sprawdz. Na pw schemat.
Zerknij na to. Może podpasi.
Zawór EGR do kontroli czy nie zacięty, jak za mało tlenu dostaje to może kopcić.
Twój mechanik ma rację, będą problemy z mocowaniami. Odczułem to na własnej skórze Szukaj takiego samego silnika.
Wystarczy. Kolektor do czyszczenia. EDC 15 pewnie, więc raczej bez obróbki sterownika, chyba ,że się mylę.
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic... Tu sobie poczytaj.
Nie wywala błędu bo mieści się w czasie z odchyłką. Nic Ci nie świszczy? Ogólnie to turbina pompuje ale mocno jest wysterowany N75.
Możliwe, że pomyliłem z BXE. Też miałem problem z odczytem, ale z 2.0 tdi BPW. Nie czytał kess, BDM, jedynie mpps sobie poradził. Nie było żadnej blokady
Skręć je wszystkie razem i będzie komunikacja ze wszystkim.
Kolejność ABCD. Może źle zregenerowane.
To już właśnie próbowałem i nie wiem czemu nie chce przyjąć tej wartości? Może chodzi o login,którego nie znam.
Miałem kiedyś rovera 600 z tym motorem. Zrobiłem nim jakieś 20k mil (a 180k mil miał jak go kupiłem) i jedyną usterką jaka mnie spotkała, to pęknięta osłona przegubu. Bardzo dobrze wspominam to auto, lecz to, że mój silnik był niezawodny, nie znaczy, że twój też taki będzie.
Numery części według katalogu: Poduszka lewa: 8E0199379BF Poduszka prawa: 8E0199382AG Te same poduszki występowały w silnikach 1.9 i 2.0 TDI o oznaczeniach: BKE, BLB, BNA, BPW, BRB, BRD, BRE, BRF, BVA, BVF, BVG
8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby .
Masz kilka możliwości: - znaleźć podobny zestaw danych z auta w którym fabrycznie jest taki setup i użyć - potraktować wartości mg/suw w ECU jako umowną jednostka, i dopasować pod swoje potrzeby opcja numer dwa rozgałęzia się znów na dwie drogi: - patryzancka (analiza organoleptyczna ilości/zapachu/koloru dymu za wozem) - komplet czujników - AFR/EMP...
Wystarczy poszukać- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Urwane napraw bo nie będzie grzania w zimie prawidłowego. Co do kabelka niebieskiego to wada fabryczna która została naprawiona.
radio orginalne jak nie to odepnij
dane z Elsa... dla 2.0 TDI ; BPW warunki sprawdzania dla ciśnienia oleju; - poziom oleju prawidłowy - temperatura oleju silnikowego ok. 80st. ciśnienie oleju na biegu jałowym: min. 0,8 bar. ciśnienie oleju przy 2000 obr/min. : min. 2,0 bar. program serwisowy Nic nie podaje na temat max. ciśnienia oleju, niemniej jednak warto sprawdzić podczas wykonywania...
Cześć, Czy moglibyście pomóc w sprawdzeniu logów, w celu wykrycia przyczyny szybkiego zapychania się nowego dpfa firmy jmj, na którym przejechałem dopiero ok. 3k km ? 2.0 TDI BPW, chip na 175KM / 400nm Z góry dzięki:) http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l3KKg....
Jeżeli w ssącym jest olej to turbina a następnie odpowietrzenie silnika.
Witam! Mam problem z ogrzewaniem (brak ciepłego powietrza w kabinie), Audi A4 B7 2007 r. 2.0 TDI BPW 140 km. Zaraz po kupnie standardowa wymiana smarowidełek, rozrządu z pompą wody oraz termostatu. Układ odpowietrzony. Nadal brakuje ciepłego powietrza, po podłączeniu VCDS’a, pokazało błąd P1958. Usunięty, nie wyświetlił go ponownie. Mam nadgorliwego...
Ups zapomniałem , na pewno napiszesz ze nie masz ,no to poszukaj. ...pisał :D
witam... udało się w końcu znaleźć przyczynę auto już jeździ, podczas wymiany sprzęgła ktoś musiał ponaciągać kable i niestety jeden był przełamany blisko komory silnika i powodował właśnie te zawirowania w odpalaniu. Temat do zamknięcia
Mówisz o przeladowaniu, a jeżeli to nie to? Łatwo rozpoznać. To jest nagły spadek mocy przy około 120-130km/h i trwa do ponownego uruchomienia silnika.
Magir co to jest test przelewowy wtryskiwaczy to ja wiem i nie muszę o tym czytać w necie bo robię to na co dzień. Ty natomiast jako dziecko internetu coś gdzieś przeczytałeś i pakujesz wszystko do jednego worka. TEST PRZELEWOWY WTRYSKIWACZY ROBI SIĘ PRZY COMMON RAILU A NIE PRZY ZWYKŁYCH WTRYSKIWACZACH TDI Z POMPĄ WTRYSKOWĄ JAKIE SĄ W TEJ BORZE.
Sprawdź napinacz i rolkę alternatora.
https://forum.vw-passat.pl/topic/47735-p...
Nad rozrusznikiem powinno być złącze 2 pinowe.Może tam urwał się przewód(niebieski bodajże)
Słupek w zupełności wystarczy oczywiście z głowicą,resztę spokojnie przełożysz.Na pewno lepiej na tym wyjdziesz.
Jestem już po wizycie u mechanika. Okazało się że przyczyną była wiązka elektryczna.
Czy syrenka "wyje" głośno przy próbie np. otwarcia drzwi gdy alarm jest aktywny? Jeżeli głośno to jest sprawna, a to że przy zamykaniu czy otwieraniu jest ciszej to tak ma być.
RDS nie ma nic wspólnego z synchronizacją zegara z DCF77 , jeśli masz kodowanie ok to najczęściej uszkodzona jest antena która znajduje się pod tylną lampą pod zderzakiem , trzeba ją wymienić , wcześniej możesz sprawdzić czy styki nie zaśniedziały i czy do anteny dochodzi przerywane 5V. PS. Tu masz temat o tym : https://a4-klub.pl/topic/968-zegar-radio...
A jak autor ma 90kM silnik AGR ? Ma zawór wastegate sterowany nadciśnieniem, a nie vnt regulowane podciśnieniem [url=https://imged.pl/octavia-golf-a3-1-...
http://obrazki.elektroda.pl/7948438800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6199225900_1... Dodano po 52 A licznik działał ?
Ja jeszcze sprawdziłbym nastawnik, tzn, profilaktycznie go wyczyścił, robota dość precyzyjna i nie każdy mechanik sobie z tym poradzi. Najlepiej spróbuj udać się do specjalisty od pomp wtryskowych. Problem może też robić pompa, może to być trudne do zdiagnozowania samym komputerem. Polecam jak już nic nie pomoże warsztat tuningowy typu Masters, Diagtronik...
A podnosi obroty po naciśnięciu przycisku klimy ? Nie podnosi obrotow-kompletnie zadnej reakcji Widzialem na schemacie ze jakies kable z ECU ida do zestawu przekaznikow przy podluznicy-co za sygnal one podaja??
To zacznij sprawdzać , wulkanizator, stacja diagnostyczna. Lub samemu jak masz możliwość. Dodano po 1 na pedale hamulca też czuć jak go wciskam i wtedy auto robi "dudududu" nie hamuje płynnie ale to chyba tarcze powichrowane mogą być Mogą być do wymiany .
Ustawianie kąta coś pomogło - silnik pracuje dużo ciszej niż przedtem. Dziś wracając z pracy odpalił od strzała, ale było dużo chłodniej, kilka stopni na dworze i padał deszcz. Czy to ma coś do rzeczy, że im zimniej, tym lepiej mi pali? Bo już na dogrzanym troszkę kręcić trzeba. A co do rozrusznika, to może być coś na rzeczy, bo jakby dziwnie się wieszał,...
Podobny temat. https://www.volkswagenforum.co.uk/thread...
http://obrazki.elektroda.pl/4994026700_1... wartości RZE.początek wtrysku i początek wtrysku łapią 3 wartości -1,5, -1,7, -1,9 tzn wartości się zmieniają[/img]
Witam, Audi a4 b7 2.0 tdi bpw. Po bardzo minimalnym naciśnięciu pedału gazu samochód gaśnie a czasem wkręca się na obroty. Wraz z zwiększeniem obrotów silnika dźwięk nie narasta. Wtryski sprawdzone na maszynie, wszystkie wyszły w normie. W aucie zrobiona głowica, poprawiony układ olejowy, kompletne sprzęgło z dwumasą. Przed naprawą nie było tego dźwięku...
Ale co licznik nie działa czy co? Co tam porobiłeś że usadziłeś auto?
Nie tu szukasz problemu. szukaj u dołu miski olejowej.
Najlepiej podepnij go pod vaga. poxdrawiam horse
Profesjonalnie zrobiony remont silnika to spokój na kolejne 300 000 km. Z używanymi silnikami bywa różnie.... Kiedyś klient przywiózł silnik do wymiany i okazało się, że trafił mu się gorszy niż zdemontowałem. Przed wkładaniem silnika pytałem czy silnik był przy nim sprawdzany i klient zapewniał, że tak. Po czasie okazało się, że był uruchamiany po...
A jak przepływomierz ? Bo wykres dziwnie obcięty z dołu jakby przeplywomierz ciął dawkę.
A więc filtr założony jest MANNa, gruszka była sprawdzana już w taki sposób ale nawet nic się nie ruszała. Ale jeśli jest to wina gruszki to czy silnik nie przechodziłby w tryb awaryjny częściej a nie tylko sporadycznie? A po drugie czy da się ją wyczyścić czy potrzebna jest regeneracja? Dzięki za szybką odpowiedź.
Odpiąć wężyk i duża strzykawka 100 ml do niej podłączyć i zassać nią powietrze powinna się ruszyć sztanga. Na szybko możesz zassać ustami czy nie ma nieszczelność w gruszce przewodach.
Samochód: Audi A4 B7 z silnikiem 2.0 TDI PD 140 KM (BPW) Przy okazji montażu wyremontowanego silnika została mi na stole śruba z gwintem 8 mm z poniższego zdjęcia. Jeżeli ona ma zastosowanie w tym aucie, to w którym miejscu? https://obrazki.elektroda.pl/3667187200_...
Audi B7 z silnikiem 2.0 TDI PD 140 KM (BPW). Silnik po remoncie, turbosprężarka zregenerowana na kompletnym rdzeniu zamówionym w całości. Spec od turbosprężarek nie zgłaszał problemu podczas regulacji. Nowe sprzęgło dwumasowe. Na próbę odpaliłem silnik bez wydechu podłączonego do turbosprężarki. Słychać bardzo głośne, metaliczne wycie, jakby wiercenie...
Nie mam zmiennej geometrii
Opis masz na wyjsciach zaworów .
Pompa i zwykłe wtryski . Silnik AGR
OK ale dlaczego po zresetowaniu komputera działa normalnie ,jest możliwość że coś nie łączy.
Jedno i to samo. Pierwszy jest zrobiony przez Pierburg`a pod markę auta - taki dostaniesz w serwisie. Drugi zrobiony przez Pierburg`a pod swoim logo. Podobno nie można kupić nigdzie indziej niż w serwisie ze znaczkami VAG.
Szczerze, przeszukałem kilka for i nic nie znalazłem. Może źle szukam albo nikt nie chce się podzielić swoją wiedzą 😂
Może nadłamane są przewody i zamek nie chce się schować gdy klapa jest w górze.
Ja mialem tak z vw bora, pierw na cieplym dlugo krecil a ostatnimi miesiacami i na zimnym tak jakby akumulator byl na wylocie. Akumulator roczny, a co mechanik to inna diagnoza i tak sie meczylem pare lat. Juz miala byc wgrywana mapa itd a powod byl banalnie prosty, jedna szczotka byla krzywa w rozruszniku. Po ich wymianie czy na mrozie czy goracy pali...
A w które miejsce dałeś ten opornik Kolego?
Czy jest możliwe, że któryś z przekaźników zawiesza się i zwiera do masy?
Nie zmieniałem oleju... dawkę mam ochotę zwiększyć i robiłem to przez login do sterownika i adaptacje na kanale 01 ale nie robiło mi to zbytniej różnicy. Dlatego napisałem posta, mam ochotę lekko "dygnąć" nastawnikiem w stronę rozrządu, ale na razie czekam na analizę innych osób lepszych ode mnie.
Jak kolega wyżej napisał,rewelacja bez obsługowa to tdi bez zmiennej geometri w turbince,golf 4 nie posiadał silnika 1 z ale następcą tego jest agr.
Witam, wie ktoś może jaki programowalny odpowiednik kości eeprom ma sterownik silnika vw golf 4 1.9 TDI AGR? Nie chcę rozkręcać specjalnie aby sprawdzać.. Kod silnika to 038 906 018 BL. Z góry dziekuje Pozdrawiam
zaadoptuj immo do silnika
Zawór odcięcia paliwa na pompie, miałem ten przypadek w 1Z.
Wymiana przepływomierza załatwiła problem.
Pudło. Okazało się że nastawnik pompy nie wyrabiał. Przestawiłem dawkę z 2.8 na 3.8 i wszystko jest OK.
Jeżeli reaguje na rezerwę paliwa, to dajmy spokój brzęczkowi, jest sprawny :smoke: Proponuję właśnie skupić się na krańcówce drzwi. Dostanie się tam jest prze......cudne. Jest to cały zamek razem z siłownikiem centralnego. Co do brzęczka, to na upartego jego sprawdzenie też jest proste. Dwie śrubki nad kierownicą(pod plastykową osłoną) i masz zegary...
Do uszczelnienia króciec przy pompie vacum. Pozdrawiam.
Witam. Mam golfa 4 1.9 TDI silnik AGR na zwyklych wtryskach. Mam w baku normalnego smoga, czy jest mozliwosc wstawienia smoga z pompka paliwa zeby pompowalo i nie trzeba bylo nic przerabiac, cz raczej trzeba cos w instalacji pogrzebac?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Proszę bardzo
Tak ma być.
Stacyjka jest przy lewarku zmiany biegów, nie dostawałem się do jej wiązki, ale sprawdź przy tych przekaźnikach fioletowo-żółty, bo to powinna być piętnastka ze stacyjki.
W intercarsie kupisz taką co będzie działać.Podejrzewam więc że inne sklepy allegro itd
Masz napisane sprawdz engine controler
Próbuj ustawić na 0.8 i napisz co się będzie działo. A jak nie to wal do mnie do Białego i ustawimy :P
Z tego co można przeczytać w opisie produktu, można go stosować w obu rodzajach chłodnic, można go mieszać z innymi płynami, ma bardzo dobre wyniki w testach i jest zgodny z wymaganiami VW/Audi G11, G12, G12+. Do tego ma dobre opinie użytkowników. „Płyn do chłodnic przeznaczony do bezpośredniego użycia (bez rozcieńczania z wodą). Został wyprodukowany...
A powiesz mi chociaż jakim programem? Vaga moge mieć nawet zaraz. Vaga możesz mieć od zaraz ale wiedze już niekoniecznie. ... Szukaj w google hasła Vag com tdi tyming.
Witam Mam cholernie duży problem z w/w samochodem który posiada turbine ze stałą geometrią.Od początku gdy go mam samochód nie chciał przekraczać 120 km/h.Po czyszczeniu dolotu i wywaleniu EGRa samochód dostał kopa i już normalnie przekraczał 120 tak było przez ok miesiąc. Problem wrócił i tak: -Podmiana n75 (używka oczywiście) , nadal brak mocy -Podmiana...
Podłącz komputer i sprawdź błędy. Objawy mogą świadczyć o problemie z potencjometrem pedału gazu.
Pierwsza myśl to podejrzeć grupę trzynastą co pokazują wtryski. Później sprawdzanie ciśnień w cylindrach. Co mówi Vag?
Witam ponownie. Oto nowe, mam nadzieję poprawnie zrobione logi. Auto jest wyraźnie słabsze w zakresie ok 1000-2000 obr. Proszę o pomoc. http://vaglog.rtnet.pl/lehszeks_18681.ht... http://vaglog.rtnet.pl/lehszeks_18682.ht...
Im niższe obroty pompy tym lepiej. Ale koszt pomy rośnie.
kabel ethernet przerywa czujnik biegu wstecznego strumienica zamiast katalizatora
grundig 6000x hulajnoga elektryczna
Renault Megane 2, 3, 4 2016 – kasowanie inspekcji serwisowej, reset przeglądu, R-Link IRL40SC228 – maksymalna temperatura lutowania, profil reflow, ręczne lutowanie TO-263