Ile powinno wynosić ciśnienie sprężania - kompresja w zdrowym 2.0 TDI CR.
Sprawdź ustawienie początku wtrysku i sprawdź też ciśnienie sprężania.
Myśle, że trzeba zdjąc pokrywę wkręcić miernik w miejsce świeć żarowych i odłączyć pompowtryski na czas kręcenia (pomiaru).
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
A jakie powinnien byc stopień sprężania? Ciśnienie sprężania Normalny 25 - 31 (bar) Minimum 19 (bar)
Jakie jest ciśnienie oleju ?
dzieki ale grzeja . to nie to
Sprawdź ciśnienie sprężania.
To w końcu TDi czy 75KM bo jedyne 1.9 TDI 75KM było w Audi a4 b5. Sprawdź cokolwiek: ciśnienie doładowania, czy w w dolocie jest olej, ciśnienie sprężania, czystość filtra powietrza, kąt wtrysku... To że jak dasz w palnik na postoju i puści czarnego bąka to normalka.
A to pokażcie mnie takiego tdi gdzie na gorącym "para" nie wydobywa się po odkręceniu korka. Chętnie zobaczę. Do sprawdzenia ciśnienie sprężania ,stan krzywek i popychaczy i ciśnienie na tandem .Potem można się dalej bawić.
Po dodaniu gazu dmucha do filtra powietrza to powód zadymy.Mechanicznie coś nie tak. W atmosferycznym to i owszem. Turbo, to już raczej dziwny objaw - i wytłumaczenie ciężkie. Standardowo sprawdziłbym dokładnie fazy rozrządu, kopcenie na biało to raczej późny kąt wtrysku - za zimne powietrze w fazie przemiany adiabatycznej. A propos, ciśnienie sprężania...
Rozrusznik kręci bardzo dobrze.
Kodów migowych tam nie znajdziesz - tam jest komunikacja PWM - najprościej to jakimś fejsem na ELM'ie się połączysz. Tylko że ten silnik nie jest za bardzo diagnozowalny. Jeżeli pompa jest OK, ciśnienie sprężania również - sprawdź czy zawór nadciśnieniowy turbiny nie jest cały czas otwarty - jest on sterowany ciśnieniem z kolektora ssącego, często się...
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Wg książki "VW Passat - Sam naprawiam samochód", ciśnienie sprężania dla nowych silników 1.9 TDI jest następoujące: 2,5 - 3,1 MPa lub 25 - 31 bar/atmosfer.
Co ze świecami żarowymi? Na pewno grzeją? Jakie ciśnienie sprężania?
Zmierz ciśnienie sprężania oraz ciśnienie paliwa na na szynie.
Jakie ciśnienie sprężania. Paliwo dostaje w odpowiednim momencie. ciśnienie to około 200 psi
Możesz spróbować zamienić kolejnością pompowtryski i sprawdzić korekcje , wtedy będziesz wiedział czy to wina ciśnienie sprężania czy pompowtrysku .
Mogę wymienić w ASO wszystkie 4 nowe koszt jednego 2760 zł tylko czy nie powtórzy się sytuacja kolegów... może ktoś zna rozwiązanie przyczyny i pomoże. Z góry dziękuje Jak tak zaszalejesz, to w razie wystąpienia usterki, masz darmowy assistans na terenie całej Polski;) w tamtym temacie (powierzchownie rzuciłem okiem) był błąd wewnętrzny sterownika...
kolego ciśnienie sprężania
Ugięte korby i za wysokie ciśnienie?
Nie pozostaje nic innego jak sprawdzić ciśnienie sprężania.
witam U mnie w TDI też świeczki nie pracują powyżej (może i 8st C) i autko chodzi super. Więc szukaj przyczyny (komputer, akumulator-rozrusznik - z tym szczególnie jak od handlarza, oraz ciśnienie sprężania). pozdrawiam
Ciśnienie sprężania 23-28bar, sprawdź jeszcze świece czy wszystkie grzeją.
Ciśnienie sprężania sprawdzone na wszystkich cylindrach, nie ma problemu z odpalaniem?
no wygląda to poprawnie tylko ten kąt mógłby byc ok55 jeżeli nie będzie poprawy pozostaje sprawdzanie mechaniczne silnika tzn ciśnienie sprężania ,stan wtryskiwaczy ,czy nie cofa sie paliwo , świece na pewno grzeją ?
Zmierzyć ciśnienie sprężania to pozwoli rozwiać większość watpliwosci
Ja osobiście podejrzewam słaby stan silnika (at)msdj ?? Ciśnienie sprężania sprawdzone ??
A ciśnienie sprężania ktoś sprawdził?
Zmierz ciśnienie sprężania. Dobrze to nie wygląda.
Witam wszystkich udzielających się w temacie. Myśle że silnik nie ma ciśnenia sprężania i wymiana pierścieni czterech (chociaż dam sobie ręke uciąć ze silnik VW 1.9 TDI ma trzy pierscienie) nic nieda. Panowie jak udzielacie fachowych rad to powinniście wiedzieć że jesli się zmieni pierścienie to pozostaje jeszcze wypracowany cylinder do którego zamontowany...
A jeszcze jedno pytanie Jakie powinno być ciśnienie sprężania minimum w tym silniku.Granica minimum?Auto ma przebieg ponad 400 tyś.
Witam. Sprawdź ile oleju jest w intercoolerze i jak wygląda wylot powietrza z turbiny w kierunku intercooler-a tzn. czy jest mocno zaolejony. Ewentualnie sprawdź mu jeszcze ciśnienie sprężania. Pozdrawiam
A czy ktoś sprawdzał ciśnienie sprężania? Może " siedzi" uszczelka pod głowicą.
Jakie ciśnienie sprężania. Dlaczego wymieniałeś pompę.
Jakie masz ciśnienie sprężania? Tylko w jednostkach poproszę, a nie określenie "dobre".
Opisz dokładniej to "zerwie". Samo czyszczenie nic nie da, muszą ciasno siedzeć na pinach. Poruszaj kabelkami i zobacz. Bez logów trudno będzie bo nikt nie ma auta przed sobą. Ciśnienie sprężania mierzyłeś, ciśnienie tandema , egr nie zatkany błotem?
Jak masz dojście do komputera to spr. ciśnienie sprężania, wg. testu z kompa.
Jak zalało tłok to skrzywiło korbowód. Zmierzyć ciśnienie sprężania i zrobić logi dynamiczne.
Na pewno miał, ale to się robi inaczej - rozrząd, ciśnienie sprężania, wtryski na przelewy i diagnostyka komputerem - odczyt DTC i Live-Data
Faktycznie mój ostatni post dotyczy raczej Passata B5, pewnie wynika to z różnic w osprzęcie silnika względem van-ów. Napinacz nie stuka, ale pasek jak najbardziej może wydawać taki dźwięk(nazywają to "biczowaniem"), wystarczy podnieść obroty o 50 i znika to natychmiast. Osobiście nie sądzę żeby to była wina hydrauliki, jeszcze nie spotkałem się z takim...
Jakie jest ciśnienie sprężania(podaj ). Filtr powietrza i paliwa kiedy wymieniane.
Proponuję jeszcze zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach. Po za tym turbo jest Ok ?
Wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy? jest ciśnienie sprężania? Kręci się wałek rozrządu? Jakieś problemy przed awarią?
Jak z plaka idzie to problem z paliwem. Do sprawdzenia odczyt kąta wtrysku. Chałupniczo można wyjąć wtrysk/wtryski i podłączyć poza głowicą by wizualnie ocenić jakość rozpylania (np zakładając butelkę na wtryskiwacz). Do sprawdzenia też czy paliwo poprawnie doprowadzane do pompy (można zapodać węże i zasilić testowo z butelki). Ciśnienie sprężania też...
Wiec jeśli silnik AFN to nie 130KM a 110KM, ciśnienie sprężania 25-30, min. 19, max różnica 5
Zmierz na wszelki wypadek ciśnienie na cylindrach i parametry z ECU, możliwe że coś jest nie tak z którymś cylindrem (niższe ciśnienie sprężania, rozpylacz wtrysku itd.).
Witam ja jestem zapalonym mechaniorem, Sprawdź ciśnienie oleju to pierwsza sprawa, po drugie sprawdź ciśnienie sprężania, po trzecie jesteś pewny że z autem jest coś nie tak?
Powodem może być pompa tandem o której cały czas piszemy, jej uszczelki, uszczelniacze pompowtryskow, stare lub nie poprawnie zamontowane, głowica, lub same pompowtryski przez które wpuszczane jest powietrze a paliwo cofa się do zbiornika. tyle w temacie nic nikt mądrzejszego nie wymyśli, bo innej usterki w tym aucie nie ma ! Odpuszczając ciśnienie...
Witam mam problem jak w temacie stracił moc i tak nie równo pracować dodam nie turbina nie ładuję i węże są miękkie a z korka idzie słup białego dymu . No i co w związku z tym? Coś sprawdziłeś, oprócz tego, co znajduje się pod korkiem wlewu oleju? Np. ciśnienie sprężania?
Być może ktoś uzna ,że jestem "nudny" sprawdź ciśnienie sprężania .Oczywiście na zimnym , później na ciepłym silniku.
A może by na początek sprawdzić ciśnienie sprężania. W tym silniku prędzej padają głowice niż pompy.
Witam. Szukam informacji o osób które miały kontakt z silnikiem Jaguara o Land Rovera po 2015r. Dokładnie interesuje mnie silnik 204DTD. Szukam informacji na temat ciśnienia sprężania cylindra,znalazłem informacje na stronach UK na temat stopnia sprężania,wg kart technicznych Jaguara stopień sprężania to jest 15,5:1.Z moich wyliczeń ciśnienie sprężania...
W tdi często jest tak że wina jest pompa a raczej ustawienie dawki rozruchowej które zależy z kolei od czujników temperatury silnika najprościej ściągnąć wtyczkę z 4 pinowego czujnika i jak na ciepłym silniku odpali to będzie znaczyło że pompa do regeneracji. ale to jeszcze o niczym nie przesądza trzeba zrobić konkretną diagnostykę, ciśnienie sprężania...
z tego kiepskiego :) filmiku chyba widać że ciśnienie na railu jest ok. grupy 72-76 nie są potrzebne bo te wartości tak szybko się nie zmieniają więc można je odpuścić jeżeli mógł byś tylko napisać jakie wart są w 13 i 14 grupie podczas odpalania do momentu ustabilizowania(na zimnym) bo tak jakby coś się działo na 6 garku. Niestety wzrok już nie ten:)...
Jest jeszcze grupa 18,23. Jest jeszcze ciśnienie sprężania. Ne rozpędzajcie się . :D Następna rzesz to koniecznie nowe śruby do pompki. Wymienione? Dzwignia ustawiona ? Po co.
Może warto sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli wszelkie parametry podczas jazdy są ok, pompki, mają w miarę korekcje i BIPy (chyba, że mają idealne, to powinno być ok z ciśnieniem).
Witam Silnik kuleje na zimnym tak jakby nie pracował na jeden baniak. Wymieniłem świece żarowe , sprawdziłem ciśnienie sprężania ,ciśnienie na wtryskiwaczach , dawkowanie paliwa wszystko jest na swoim miejscu a silnik dalej kuleje. Proszę o radę. Jerzy
Biały ,siwy dym to najczęściej oznaki padania turbiny . Kłopoty z jednym cylindrem - to sugeruje wtrysk. Brak dobrego ciśnienia doładowania plus padający wtrysk to może powodować wyraźny spadek mocy. Obniżenie ciśnienia doładowania i źle działający wtrysk raczej na kompie nie wyjdą. Zrób test przelewowy wtryskiwaczy i już będzie dużo więcej wiadomo...
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
poprostu przeprowadz kompleksowa diagnostyke: kody błedów, parametry mierzone, cisnienie oleju, ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu. te wszystkie czynności pozwolą ustalić przyczyne usterki
Jeszcze jedno zobacz czy dobrze działa czujnik ciśnienia paliwa, może ktoś wstawił tam opornik. Jak mi pokażesz taki czujnik w tym aucie oddam Ci wszystkie swoje punkty. Sheeniva, podaj ciśnienie sprężania mierzone na zimno i na ciepło.
No to filtr paliwa zostaw stary na zimę, :| zamiast filtra dobrej marki zapłać dla mechanika żeby coś tam stwierdził po dwóch dniach w warsztacie. Z rana przy mrozie podłącz go na góra 5 minut pod prostownik na pobudzenie, jak odpali lekko, to akumulator+ ciśnienie sprężania w cylindrach na zimnym silniku, jeżeli świece już zmieniłeś, na nowe :?:.
witam,problem polega na tym ze autko raz zapala na dotyk a raz mozna kręcic rozrusznikiem i nic częsciej dzieje sie to na zimnym silniku.dodam że był sprawdzny na komputerku i nic nie wyszło zadnych błędów,został wymieniony filtr paliwa podmieniony czujnik temperatury ,przekażnik świeć żarowych,swiece sprawdzone ciśnienie sprężania ok.prosze o jakieś...
wiesz co sprawdż sobie ciśnienie sprężania albo inaczej zagrzej motor otwórz korek wlewu oleju i zobacz czy "kopci" i daj znać
Zdecydowanie NIE. Nie jestem jakimś tam wielkim znawcą i jeżeli się mylę prosze mnie poprawić ale jeżeli nalane było zbyt dużo oleju to z reguły duże ciśnienie gdzieś go wypluje [czytaj: uszczelniacze, odma ewentualnie turbina] .Jeżeli silnik nie dostał samozapłonu,a skoro do tej pory chodzi to nie dostał to myśle że albo coś pozalepiało albo zgaśnięcie...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
Samochód oddałem. klient zadowolony ale mówiłem mu że samochód nadal nie ma tej siły co powinien i co posprawdzałem. Według logów wszytsko było cacy. ciśnienie , dawka, timing, maf, czujniki przy pedałach, początek tłoczenia, jedynie korekty na wtryskach wysokie i niskie ciśnienie sprężania zwłaszcza na 4 cylindrze 3mg na zimnym i 24 bary na cylindrze....
korekty pompowtrysków, ciśnienie sprężania sprawdzić. Sterownik wyłącza abs i trakcje ze względu na niestabilność momentu obrotowego silnika. Usterki należy się spodziewać przy silniku.
Witam Audi a4 b7 2.0 TDI 140 km 8 zaworowy Przy odpalaniu trzęsie silnikiem i puszcza siwego syna 5-10 sekund po tym jest wszystko ok pracuje idealnie pompowtryski sprawdzone na maszynie wymienione uszczelniacze świece żarowe nowe instalacja grzeje świece ciśnienie sprężania silnika na każdym cylindrze 30 bar żadnych błędow teraz pytanie czy pompa vacum...
Witam. Najpierw sprawdź czy to jest TD czy TDI? Rozpoznasz po czujniku na wtrysku (czyli z wtryskiwacza odchodzi kabelek) Jeżeli odchodzi to przyczyn może być dużo ale jeśli nie to stawiam na 40% luz zaworowy(lub wypalone), 30% pompa, 20 wtryski i 10% czujnik temp. jeśli z komputerem? A jeżeli TDI to radzę najszybciej sprawdzić luzy zaworowe lub ciśnienie...
Dawka paliwa 27 mg na skok, gdzie na wolnych powinno być max 6 może 7, na ciepło koło 3. Jeżeli układ paliwowy sprawny, wymień wałek, szklanki i wtryski. Jakie miał ciśnienie sprężania? Dodano po 52 Wszystkie bipy na dolnej granicy regulacji mogą też świadczy o braku dostawy paliwa do nich.
zmierz ciśnienie sprężania, spr korekcje podczas występowania problemu oraz spr ciśnienie paliwa na Rail-u. Dodatkowo okablowanie wtrysk-sterownik. Parę razy spotkałem się z uwalonym sterownikiem jeżeli chodzi o sterowanie wtryskiwaczami ale to na końcu.
Teoria której jestem zwolennikiem, zawór regulacyjny w pompie olejowej regulujący ciśnienie smarowania zaczyna szwankować i na zimnym silniku ciśnienie oleju jest tak duże że regulatory zaworów powodują niedomykanie co za tym idzie spadek sprężania i silnik zaczyna kuleć.
Czyli po "dziadku lekarzu" a dziadek jeździł 3 km do pracy i w ten sposób nie nagrzewając silnika zrobił 202kkm i taki silnik jest bardziej zużyty niż ten który zrobił 400kkm na długich dystansach - taka moja teoria :P Zmierz ciśnienie sprężania. Ile oleju bierze na 15000km i na jakim oleju jeździsz?
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
Jaki bedzie cel robienia pruby olejowej w tym wypadku ? W zasadzie bezcelowe bo potwierdzi tylko to co już widzisz czyli dość mocne wyeksploatowanie silnika. Prawidłowe wartości sprężania dla tego silnika ( nowego ) to : -Ciśnienie sprężania - nominalne 2,5...3,1 MPa - minimalne 1,9 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 0,5 MPa
Wali błędem - statycznym,sporadycznym? Ciśnienie sprężania sprawdzone ? Ogólnie spr jak w załączniku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... .
Audi A3 2.0 TDI 140km po remoncie -,,Blok,Głowica,turbina,,strasznie kopci na biało w garażu auta nie widać,kompletny brak brak mocy max 60km/h . Płyn wykluczony bo był odpalany bez, pompowtryski po sprawdzeniu. Ciśnienie sprężania ok. Rozrząd składany na blokadach. Załączam parametry, bo brakuje mi już pomysłów co do przyczyny...
Witam serdecznie, mam problem z odpaleniem swojego sharana. Podczas ruszania na światłach raptownie zgasł i niestety nie chce odpalić. Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd 18072. Przewody, które ida do pompowtryskiwaczy są w porządku, pompowtryskiwacze są w porządku, ciśnienie sprężania wynosi odpowiednio 34, 35, 35, 35. Czy ktoś spotkał się z...
Z tego, co piszesz to wynika, że masz przedmuch kompresji do komory korbowej, albo za wysoki poziom oleju, sprawdź ciśnienie sprężania, nie wygląda to dobrze, przy takich objawach mogą być popękane pierścienie, albo dziury w tłokach, np. przez te pseudo chiptuningi.
Jak tą pracę będziesz pisał tak samo starannie jak ten post to czarno widzę Twoją obronę... Jakiego konkretnie silnika 1,9TDI??? Na przykładzie 1,9AGR (90KM na pompie): 1. 1896 cm³ 2. ??? 3. atmosferyczne (~1 bar) 4. 2,2 bar (III bieg, 3000rpm) 5. znaczy się co? ciśnienie sprężania? ok 3 MPa (30 Bar) 6. to samo co p. 4
moim zdaniem silnik chodzi głośno , wręcz słyszę stuki twarde i metalowy klekot na zimnym zanim osiągnie temperatura . i puszcza letko niebieskiego-białego dymka po odpaleniu - jak sie nagrzeje est ok . Kąt wtrysku w normie, może świece nie dogrzewają i puszcza dymka, sprawdź ciśnienie sprężania, robiłem ostatnio golfa z to puszczał dymka przez to,...
WITAM uszkodzony termostat :zawiesił się w położeniu otwartym lub za wcześnie otwiera a być może wcale go niema ALE !( nieraz jeżeli nagrzewnica nie grzeje a w zbiorniczku powoli ubywa płynu chłodniczego może być do wymiany uszczelka pod głowicą w silniku ---ciśnienie sprężania przedostaje się wtedy do cieczy i umiejscawia w nagrzewnicy przez co zmniejsza...
Sterownik albo ciśnienie sprężania- najtańszy i najszybszy sposób na początek. Kiedyś miałem podobny przypadek w 2.0TDI CR i winowajca sam się znalazł. Obróciła się panewka na wale.
Witam Vel Satis to kawał wstrętnego gada i oprócz standardowego zestawu diagnoskopów trzeba się jeszcze na nim znać-także doskonale rozumiem ,że problem jak pisałeś jest dość skomplikowany. Trudno bez sprawdzenie jakichkolwiek parametrów i odczytania ewentualnych kodów usterek cos zawyrokować. Mam natomiast niejasne przeczucie ,że możesz mieć problem...
A czy ty wiesz lie golf 4 miał wersji silnikowych tdi? Może byś napisał jaki masz silnik. Skoro na plaka nie pali to zaczął bym od sprawdzenia rozrządu, bo nawet jest ulegnie awarii układ paliwowy, wszelkiego rodzaju czujniki to na plaka pali. Żeby czhodzil na plaka potrzebne jest odpowiednie sprężanie= dobrze ustawiony rozrzad i ciśnienie na cylindrach...
A czy przed zdjęciem głowicy lub po założeniu sprawdzałeś ciśnienie sprężania? Czy silnik ma nadciśnienie w skrzyni korbowej? Układ dolotowy przed turbiną jak wygląda? Jest tam olej czy jest czysto? Chłodnica powietrza jest szczelna?
Kolego A masz czy zmierzyć ciśnienie na garkach ?.Może tu jest problem ? afn nie należy do super skomplikowanych silników jak ciśnienie nie takie to całkiem możliwe że tak jak pisałeś czuć niespalona ropę nie spalona bo nie doszło do właściwego zapłonu jej po przez brak sprężania w cylindrach .Zobacz jak masz czym A jak nie to pożycz to dużo wyjaśni.
w grudniu robiłem ją i tak do tej pory się męczę już oglądam się za drugim silnikiem Dodano po 4 nie jestem mechanikiem ale jak by silnik miał słabe sprężanie to wcześnie bym miał jakieś problemy z nim oleju od wymiany do wymiany nie brał oleju nie kopcił
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia sprężania ( kompresji). Ściągnij osłonę rozrządu , zobacz czy pasek jest cały.
Hmm ogólnie rzecz biorąc to na wszystko...hehehe Osobiście najpierw posłuchałbym czy praca silnika jest równomierna(zimny silnik powinien pracować równo i bez drgań) i czy przy dodawaniu gazu silnik za bardzo nie dymi...Potem przejechać sie trochę i zobaczyć czy turbina po załączeniu nie za bardzo hałasuje i czy czuć nagły wzrost mocy...Na końcu popatrz...
Jak tylko będzie okazja to to sprawdzę ciśnienie sprężania i logi dynamiczne. Silnik przy obecnych mrozach zapala rewelacyjnie mimo, że akumulator mam w nim tylko 50ah Jakie ma być prawidłowe ciśnienie doładowania? - też bym chciał to sprawdzić
Czasami zmiena fachowca zaoszdzedzi czasu i $ . Dokładnie zabierz auto od tych "piekarzy". Każdy kto ma choć minimum wiedzy o VW powinien poradzić sobie z problemem. Z.....dolili coś i cisną ci kit o trybie konfiguracyjnym. Zasada działania VW TDI jest prosta jak budowa cepa Moc=masa powietrza+dawka paliwa+ciśnienie doładowania pomijając kilka szczegółów,...
obroty silnika widzi , klapa gasząca otwarta Zmierzone ciśnienie sprężania - wynosi 30bar na każdym cylindrze. Na samostarcie silnik chodzi , tylko mruga kontrolka świec żarowych! żadnego błędu po podłączeniu kompa. Objaw jakby nie dostawał paliwa!!!!
na sprężarce jest zasilanie 9V, po wł ECON nie ma napięcia, po odpięciu kostki sprężarka ma przejście, na kompie parametry: prąd sprężarki 0,8A, ciśnienie gazu 5bar, obroty spręż - 1000, wszystko niby ok, a nie spręża, na maszynie do klimy ciśnienie na LP i HP po 5bar. nie wiem o co chodzi z tymi nowymi sprężarkami
Witam problem dotyczy Passata B4 z 1995r. 1,9 TDI 110km chodzi głownie o nierówną pracę silnika (przerywa, kuleje) pomimo, że wymienione zostało praktycznie wszystko tzn: sprawdzone ciśnienie sprężania 30bar na każdym cylindrze, wyczyszczony układ paliwowy, nowy filtr paliwa oraz zaworek, wymieniona pompa paliwa bo wyglądało na nastawnik, brak ważnych...
Rozumiem, że pewności mi nikt nie da. Jakich zatem brakuje informacji, żeby wydać opinię? Sprawdzę co trzeba, żeby ustalić przyczynę z maksymalnie wysokim prawdopodobieństwem. Dodano po 25 W układzie ze spręzarkami o zmiennej wydajności to głownie sprężarka (i jej wysterowanie) odpowiada na LP Tak się zastanawiam jak Twoje słowa mają się do zapisów...
sprężania ciśnienie prawidłowe ciśnienie sprężania skoda ciśnienie sprężania
nissan almera bezpieczniki whirlpool czyszczenie filtra ładowarka wkrętarki niskie napięcie
śmieszne dowcipy lavamat 62840
Brak dźwięku po zamontowaniu radia w Honda Civic 10 Jak wyłączyć immobiliser w Skoda Octavia II 2004 bez kodowania?