W zalaczniku tabelka do przeliczania.
17664 - engine coolant temp sensor (g62) open or short to plus p1256 - 35-10 - - - intermittent 17664- Czujnik G62 temperatury płynu chłodzącego.Przerwa lub zwarcie z potencjalnym plusem.
Za wczesny zapłon, rozrząd do poprawy,przestaw wałek.
Audi jak w temacie 2,5Tdi A6. W Vag grupa4 kanał 3 mam wartość -0.6 a powinna być -2. Czy taka odchyłka może powodować głośniejszą pracę silnika i czy może on tracić na mocy przez złe ustawienie. Auto jest ogólnie lekko zmulone. Nie ma żadnych błędów i reszta działa jak należy.
Dlaczego aż 700 zł?? Taki zaworek można dostać z demontażu z innej pompy (jest tego tyle na szrotach) koszt tego zaworka nie powinien wynieść 100 zł, wymiana to jakaś godzinka roboty. Za 700 zł to można kupić całą sprawną pompę. Czasami dzieje się tak, że ten zaworek poprostu się zacina (nie wiadomo czemu). W 90% pomaga podanie kilka razy +12 V bezpośrednio...
Kolego masz napęd pompy olejowej(moduł wałków wyrównoważających) napędzany łańcuchem-czyli na wale masz zębatkę która poprzez łańcuch napędza zestaw wałków balansujących.Łańcuch jest wyciągnięty,(napinacz go nie dopina) przeskakuje po zębatce na wale.Jeśli chcesz to na pw mogę przesłać Ci zdjęcia jak wygląda kompletnie zniszczony napęd pompy oleju od...
Ostatnie dudnienie do filtra jakie miałem u siebie było spowodowane lekkim ubytkiem zaworu ssącego. Zaczołbym jednak od sprawdzenia rozrządu.
Więc może klawiatura hałasuje.
Napisz kolego czy sprawdzałeś już rozrząd bo ja jeszcze tego nie robiłem .. Ja też uważam że na 158 km jest za słaby .Od samego początku ma twardą pracę silnika i głośny w środku
A jak jest z tymi zaworami w moim Audi
kontrolka oleju się nie świeci, bagnet pokazuje okolice minimum
passat b5. test kts-em - czysto. a tymczasem silnik 1.9 TDI 110 pracuje głośniej i chyba troche nierowno. zuzycie paliwa w normie. odpala bez problemu. nie dymi...no i chodzi jak 90 konny. ze strony turbo - slychac jak sie wlacza. przeplywka ok zaworki podcisnienia rowniez. do czego sie przyczepic?
pali kontrolka silnika i jest słaby na wolnych obrotach jest ok.na wysokich głośna praca proszę o pomoc
Na dolnym kole pasowym masz początki "obcięcia klina",typowe dla tych silników.... (niestety)...
Po 1 nie 21 tys obrotów bo jakby się silnik chciał wkręcać na takie obroty to by Ci z pod maski wyskoczył. To jest 2100 obr. A po 2 mi się wydaje że turbina działa cały czas tylko że efekt jej pracy widać i czuć dopiero po przekroczeniu ok tych 2000 obr. a co do Twojego problemu to nie wiem jak jest w tym przypadku zbudowana turbina ale napewno ma oś...
Sprawdź poduszki silnika i skrzyni, pod spodem też.
Silnik 1.4 TDI BWB, bliźniaczy BMS w Polo 9N3. Auto podczas jazdy zaczęło poszarpywać, potem głośny dźwięk jak na filmiku i samo zgasło. Nie mogłem odpalić. Po postoju nocnym odpala, ale dalej ten sam dźwięk silnika. Zrobiłem logi i nagrałem filmik. Pierwszy cylinder ma maksymalną korekcję. Mam w zapasie jedną pompkę, próbować podmienić, czy to raczej...
Witam forumowiczów, Po przezwyciężeniu jednego problemu wczoraj ujawnił się następny: Przy prędkości ok 130km/h nagle wyczułem znaczną utratę mocy. Po zatrzymaniu autka praca silnika wyglądała jakby to był dosłownie traktor. Wrażenie jakby pracował na 3 gary. Dodatkowo po odpaleniu, na postoju zostawia pod rurą wydechową czarną maź. Rozrząd wymieniany...
Witam Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Passata B6 1.9 TDI ale dziś zaniepokoiło mnie dziwne stukanie na wolnych obrotach Taki pusty klekot do tego gdy dodaje gazu jest głośny charczący dźwięk powyżej 80km jest normalnie gdy ruszam powoli ten dźwięk się nasila , gdy zatkałem rurę dolotowa powietrza zaczął metalicznie stukać, dodam ze mocy mu...
Witam.Panowie sprawa dotyczy samochodu passat b5 z silnikiem tdi niestety nie jestem pewien czy to silnik o oznaczeniu AJM czy ATJ Wiem tylko że to wersja 115 konna.Samochód należy do szwagra.Nie ma z nim problemów jednak dziś zauważyłem dziwne zjawisko którego wcześniej w żadnym samochodzie nie zaobserwowałem.Po odkręceniu korka oleju wydobywa się...
Łącznik elastyczny na wydechu-szczelny ale popsuty.
PEŁNY TEMAT: Jak zdiagnozować kablem ELM-327 silnik (głośny i wibrujący) 1.9 TDI (grupa VW) w SEAT TOLEDO III poprzez analizę informacji z czujników (Sensor Data) podczas jazdy? Gdzie szukać wzorcowych wskazań oraz opisów ich interpretacji? Witam Szanownych Forumowiczów! Zakładając niniejszy temat proszę Was o pomoc przy diagnostyce silnika 1.9 TDI...
Dziękuję za odpowiedź. Turbo stanęło, klapki zmiennej geometrii dokładnie całkiem padły. On przed wymianą turbo tak kopcił bardzo delikatnie ale jak jadę za żoną to widzę to siwy dym lekko niebieskawy. Wymieniliśmy również przepływomierz bo się palił błąd od niego. Teraz żona mówi że jak jedzie to czasem zapala się spowrotem silniczek na desce rozdzielczej...
Dzień dobry, mam taki problem: jechałem rano do pracy, po przejechaniu 12 km zacząłem słyszeć głośny szum spod maski ( żadnego dymu, nie turbina) po dojechaniu do firmy czyli jeszcze jakieś 6 km było czuć spaleniznę, coś takiego jak spalone przewody. Zgasiłem silnik po odczekaniu chwili ze sprzęgłem. Po dwóch godzinach spróbowałem go odpalić, ale nawet...
też się podlącze pod temat bo spotkałem się z podobnymi objawami w VW tdi oraz w Oplu dth czyli głośniejsza praca silnika i mniejsza moc , gdy silnik pracuje cicho ( nie słuchać klekotu) furka pędzi aż miło , komp nie zgłasza błędów , też myślałem o czujniku położenia wału . Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?
Głośny klekot to raczej nie od panewek pewnie góra hałasuje ... Góra będzie nieco "mieszana" przed dolnymi panewkami i zostanie zwrócona uwaga na nią. Mnie martwi taki delikatny metaliczny dźwięk na wolnych obrotach (klekot też, ale to już inna rzecz). Zarżnąć tdi jeszcze mi się nie udało a próby były i to ciężkie. Najpierw diagnoza co cyka a pózniej...
Witam.Od 2 dni w moim samochodzie pojawia się sporadycznie bardzo głośny metaliczny dźwięk równomierny z pracą silnika podobny do uderzania młotkiem o metal.Nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny czy jadę wolno czy szybko.Po prostu zaczyna stukać i albo przestaje po jakimś czasie albo stuka cały czas.Ok 20tys km temu wymieniałem komplet popychaczy...
nie tylko turbina ale i pompa wody( chyba) więcej danaych o samochdzie 9 (przebieg, jaki silnik, jakie doładowanie)
ok jutro tak zrobię, wyczyszczę to wszystko, natomiast żeby to sprawdzić to wymaga czasu, ale spokojnie, duże jeżdżę wieć obadam sprawe. A świerszczenie gdy auto odpalone na postoju? nie zawsze to słychać, akurat udało mi się to uchwycić. Jest to głośniejsze od pracy silnika.
Postaram się dzisiaj zamontować zawór zwrotny i zobaczymy czy cokolwiek się zmieni. Mam nadzieję, że pomoże ponieważ dostaję już białej gorączki. Opisując jeszcze dokładniej problem czy sam fakt cofającego się paliwa może powodować objawy takie jak drżenie silnika i nierówna praca przez kilka sekund po uruchomieniu zimnego silnika i głośna praca z charakterystycznym...
Nie ECU jest beznadziejne, tylko diagnosta. Poczytaj, gdzieś na forum jest program specjalnie do tego silnika.
Ale dalej jest w miare głosny, a jak sprawdzić czy to szklanki??
Auto Golf 7 gtd. 2.0 tdi kod silnika - CUNA. Było wymieniane turbo i czyszczony dpf przez firmę. Głośna praca silnika na wolnych obrotach którą powoduje turbina. Słychać podczas pracy na wolnych obrotach głośną pracę turbiny (turbina wymieniona na inną i jest tak samo), gdy odłączam elektrozawór sterujący doładowaniem kierownica turbiny się opuszcza...
głośno to stuka? może ten albo następny wtryskiwacz umarł
W tym silniku kąt wtrysku najlepiej skontrolować za pomocą komputera. Ja zawsze po wymianie rozrządy sprawdzam wszystko komputerem a jeżeli nie gra to dostrajam. Auto po wymianie rozrządu nie pracuje bardziej "twardo" ? Praca silnika szczególnie rano nie jest głośniejsza?
Panowie, potrzebuję pomocy w temacie. Z autem byłem już u 3 mechaników i każdy mówi coś innego. Audi A6 C7 3.0 TDI 272 KM, 280 tys. km. Generalnie w samochodzie jest mocny stukot (jakby waliły zawory w dużym Fiacie) podczas przyspieszania w okolicach 1500-1800 obr., najbardziej słyszalne na 3. i 4. biegu. Powyżej tych obrotów nie ma nic. Dodatkowo również...
Ja ostatnio robiłem klientowi podobny przypadek (głośna praca silnika)wymieniłem hydrokorektorty i silnik chodzi cicho.
Po wymianie turbiny oraz bloku silnika ( okazało się że blok jest pęknięty i płyn chłodniczy dostaje się do oleju) wszystko jest poprawne .
Pompki wymieniałem sam wg serwisówki ustawione tak jak być powinny,zalożone również nowe śruby na stopki i wałek, stare wtryski uszkodzone tak jak piszesz właśnie sekcja tłocząca we wszystkich czterech sztukach nienaprawialne, wiec kupiłem rzekomo po regeneracji 4 szt z półroczna gwarancją, pytanie czy z tego powodu może być równiez głośna praca silnika...
Witam, od prędkości około 160km/h auto zaczyna falować tzn. przyśpiesza i zwalnia i tak w kółko do tego strasznie głośna praca silnika, buczenie. VAG nie wyrzuca błędów, odpala na dotyk auto ogólnie ma moc. przebieg 300tys. jaka przyczyna??
Witam, Pacjent: VW Polo 6N2 2001r silnik 1.4TDI AMF Objawy: Auto zapala. Nie świeci się kontrolka silnika. Bardzo głośna praca, jakby coś waliło w silniku, brak mocy. Wstępna diagnoza: Po podłączeniu VAG wyszedł kont wtrysku 7,1 przed GMP(wycztałem że powinno być od 1 przed do 2,5 po GMP). Przestawiony rozrząd?(wymieniany 30tys km temu, nie wiadomo...
Ostatnio po wjechaniu w kałużę po paru przejchanych kilometrach silnik zaczał dziwnie pracowac. Głośniejsza praca i klekot jak w traktorze. Z wydechu leci biały dym. Filtr powietrza był mokry. Co zrobić z tym fantem?
Witajcie ponownie,znalazłem przyczyne i dziele się z kolegami wiadomością a minowicie,po zdjęciu głowicy okazało się że 2 i 3 korbowód skrzywiony i to główna przyczyna trzęsienia porannego silnikiem i głośna praca silnika podobna do uszkodzonego wtryskiwacza co też zostało sprawdzone,także jeżeli ktoś ma korbowody to poproszę o temat.
Odkręciłem filtr paliwa wypuściłem z niego całą zawartość i na nowo zalałem paliwem. Teraz mniej szarpie, jeszcze dziś spróbuje trochę pojeździć, może się rozjeździ, może faktycznie kiepskiej jakości paliwo lub zebrała się woda w zbiorniku, auto stało trochę z mniej niż połowa zbiornika paliwa. Dodam jeszcze, że auto nabrało mocy. Błędów w silniku nie...
W rurach może być niewielka ilość oleju.A w kolektorze ssącym masz taki smalec bo olej który tam wlatuje jest przypalany przez spaliny recyrkulatora spalin.Jeśli recyrkulator jest uszkodzony i jest cały czas otwarty,też będzie efekt braku mocy.Myśle że gdyby wtrysk sikał pełnym strumieniem to byłoby spalanie wybuchowe(bardzo głośna praca silnika)I wypaliło...
Tak wiem, zdaję sobie z tego sprawę. Ale że są dwie metody znakowania koła zamachowego to myślę, że to chyba prawda bo u mnie nie ma na obudowie skrzyni i sprzęgła kompletnie żadnego znaku, wypustu ani zgrubienia do którego mogło by się odnieść koło zamachowe. Zresztą tak sobie myślę, że gdyby to nawet nie było prawdą to przesunięcie na kole zamachowym...
Witam . Mjałem również poszarpywanie na srednich obrotach.-VW Vento 1.9TD Końcówki wtryskiwaczy zaczynały lać .Końcówka DNOSD 308 były założone w obudowach dwustopniowych. Obecnie mam załozone DNOSD 297 w obudowach ,,zwykłych,,-z golfa 2 . Objawy mineły . Może bedzie silnik troszke głośniejszy ale nie zachowuje się jakbym jechał po poprzecznych muldach....
Widzę że jest nas więcej borykających się silnikiem 1.9 tdi brb niestety.. Mam nadzieję że autor wątku nie ma nic przeciwko temu że się podepnę. Objawy u mnie to: głośna praca coś ala "pukanie w filtr powietrza", brak mocy, czasem puszczała siwą chmurę za sobą (ale to już chyba wyeliminowane poprzez nowe uszczelki na pompowtryskach, po wymianie nie...
Witam, wiem ze na forum sporo materiałow na ten temat ale nie moge znaleźć odpowiedzi na mój problem: -autko ciężko pali na zimnym silniku jak jeszcze świece nie grzeją(ok 5st.) (kąt wtrysku ustawiony na vagu-tdi timing) -czasami auto dostanie napadu głośnej pracy, udało mi sie zanaleźć przyczyne- kąt wtrysku jest wtedy max wczesny w grupie 000 pole...
Niezawodny i nierdzewiejący (no nie całkiem, ale jak zadbasz o konserwację to jeszcze długo pojeździsz), który mało pali (realnie można zejść do 7l/100km w mieście)? Yaris I gen, silnik 1.0. Auto bardzo fajne i praktyczne, niemal bezawaryjne, wewnątrz znacznie przestronniejsze niż to sugeruje segment B, ale o mocy zapomnij. Z jednej strony możesz mieć...
Witam. Zmagam się z problemem głośnej pracy silnika, chodzi jak odjechane tdi, głośno twardo i słychać cyrkonie zaworów? Zmierzylem luz i jest S. W. 0,25. 0,25 0,50. 0,40 0,30. 0,40 0,25. 0,35 Dodatkowo na komputerze kąty wtryskow wyszły 0,2 1,4 -0,4 1,7 Dodam że autko nie kopci, a buta ma super, tylko przy ciśnienciu na maksa delikatnie puści baka,...
Witam Pacjent to A6 1.9 TDI, AVG 99r. Od listopada czuje ze autko straciło moc ( chip 140 KM, chip mam 4 lata żadnych problemów), słabiutki jakby miał ze 90 KM :) Sporadycznie podczas jazdy zaczyna się głośna praca silnika ( efekt jakbym odkręcił jeden z przewodów paliwowych idących do wtrysku), równocześnie włącza się tryb awaryjny. Trwa to czasem...
głośny praca silnik przyczyna głośny praca silnik głośny praca zimne silnik
eprom renault generator sygnału radiowego obracanie obrazu
rower elektryczny amplituner jeden głośnik ciszej
Junkers Cerastar Smart - głośne dźwięki podczas nagrzewania wody Autoryzowany serwisant Junkers na Dolnym Śląsku - regulacja pieców c.o.