Połącz te wężyki kawałkami rurki np. przewodem hamulcowym i auto odzyska moc bo nie ma sterowania turbiną itd.
Miałem podobny problem tylko że w 1.9 TD okazało się że to wina rogulatorów hydraulicznych na zaworach. Były uszkodzone i nie rogulowały luzu co skutkowało tym , że zawory nie otwierały się do końca. Po wymianie moc się zwiększyła i to znacznie.
Witam serdecznie Mam problem takiego typu: zakupiłem a8 3.3 tdi z 2002 roku. Samochód był nieużywany praktycznie przez 2 lata. Silnik odpala normalnie, jednakże autko nie ma mocy jedzie niewiele ponad 100km/h i kopci. Nie wiem co jest grane proszę o pomoc w tej kwesti pozdrawiam piter Kalisz
Powodem spadku mocy był uszkodzony MAF.
Błędy jakieś są ? Logi trza zrobić.
Sprawdź podciśnienie w zasobniku podciśnienia i w wężyk od N75 do turbiny.
Auto oddałem do kolejnego mechanika, okazało się, że z pompą vacuum było wszystko ok, EGR do wymiany - nie dało się go zregenerować, mechanik zdiagnozował problem z czujnikiem wałka rozrządu, który powodował przechodzenie silnika w tryb serwisowy.
Nie było dużej różnicy, strzał ze sprzęgła jedyna, przepięcie na dwójkę i już nie rozkręcił tej dwójki do końca jak powinien tylko zaczynał słabnąć. Na trójce całkowicie traci moc.
W pierwszych logach przeładowanie turbiny.1.3 bar rzeczywiste do 1.0 bar wymaganego .Przepływka przekłamuje wynik bądź nieszczelny egr,420-440 powinno być 470mg/suw. Z pomiaru przepływomierza wychodzi ze masz pojemnosc silnika 1700cm3. Góra przepływomierza wskazuje faktycznie ze doładowanie wynosi 1.3 bar -985mg/suv Niestety dawka paliwa nie idzie w...
a jak beda za niskie obroty to moc nie bedzie niska?
witam panowie,wybaczcie ale nie mam narazie mozliwosci i czasu zrobic logow, wiem tylko ze na ktsie powraca blad "poczatek wtrysku,roznica regulacji" i "cisnienie w rurze dolot,wartosc zbyt niska".
cena nie jest wygurowana a raczej powiem niska .sąsiad za podniesienie mocy w pasacie 2004 r. 1.9 tdi 130 kucyków zapłacił w prof. firmie prawie 4 tys. a moc wzrosła do niecałych 160 koni ,no ale wzrósł moment obrotowy i to o dużo a poza tyn jak tego nigdy nie robiłeś to nie zabieraj się do tego ,można uwalić komp. a to już trochę kosztuje
EGR nie zaślepiony, temperatura ciut za niska ale to kwestia właśnie nie dogrzania. Spotkałeś się z jakimś tutorialem jak skrócić sztangę?
Ja nie napisałem, że napięcie zależy od obrotów tylko wydajność, a dokładnie prąd. Alternator musi osiągną minimalne obroty dla wzbudzenia, a przy obrotach biegu jałowego silnika jego wydajność jest niska, przy dużym obciążeniu regulator napięcia nie da rady utrzymać wymaganego napięcia. Włączone światła, nawiew, świece żarowe, dogrzewasz, podgrzewanie...
Skoro kupiłeś auto bez mocy to musiała to być dobra okazja i niska cena ,pewnie to silnik BKD ciekawe ile ma Km i co już wymieniałeś ,podaj więcej szczegółów .znajomy miał podobny problem może taki sam.
a co oznacza ten blad?? - 17656 Poziom paliwa za niski A
Sprawdź przewód podciśnieniowy do sterowania załącznika turbiny.Wg tego co napisałeś to powinna być przyczyna.
U mnie właśnie często ta wartość jest najniższa ale przepływomierz podstawiłem inny i nic konkretnego się nie zmieniło, na innym przepływomierzu auto jeździ bardzo podobnie. Dobrze to interpretujesz ale jest jeszcze jedno ale, którego nie wziłąłeś pod uwagę. U Ciebie ta niska wartość dawki paliwa jest spowodowana tym, że turbo z początku sporo niedoładowuje....
1. Przed regeneracją regulacja doładowania (mechanizm zmiennej geometrii) był zacięty i turbo ładowało ile mogło a nawet więcej. Z tego powodu teraz będzie się wydawać że auto słabiej ciągnie i turbo nie wstaje tak nisko. 2. Regeneracja jest tańsza od nowego turbo bo to tylko wymiana środka i czyszczenie. Zużyty mechanizm zmiennej geometrii ma luzy...
No to jest cholernie niska. Zwiększ nie Vagiem a pukaniem w nastawnik na poluzowanych śrubach mocujących - dawkę ustaw najlepiej na wartość 3,6 do 4,0 mg/skok.
028906021D= stary ogór na 8 bitowym sterowniku - to już tak będzie jeździć ;)
Pytałem czy dolot jest szczelny, a nie układ podciśnień.
pojechalem na diagnostyke spalin i koles powiedzial ze mi nie zrobi bo na chali ma za niska temperature :( a co do wtryskow to tylko serwis bo wkolo to same partacze sa i kasuja jak za zborze 3 razy drorzej niz serwis szok :)
Sterownik silnika nie widzi przepływomierza i o tym krzyczy. Zajmij się najpierw tym a dopiero później logi rób.
Witam mam problem z moją audi a8 2.5 TDI 98r. 150KM, mianowicie gdy temperatura na zewnątrz jest niska tak 0 w dół silnik wymiata, natomiast gdy na zewnątrz jest ciepło silnik robi się mółowaty i ciężko się zbiera w czym może tkwić problem, jeśli ktoś wie coś na ten temat prosiłbym o radę.
Witam. Przy temp obecnie -1C po przejechaniu dobrych kilkudziesięciu km (ponad 2 godziny jazdy) temp. silnika 67C, oleju 70C. Silnik jest ewidentnie nie dogrzany, nie zaleca się korzystania z pełnej mocy, a rozgrzanie silnika jadąc spokojnie do optymalnej temp, ale niech mi ktoś powie jak to zrobić? Co mu dolega? Czy te "dziadowskie" ropniaki nigdy...
Witam, kupiłem nową turbinę i problem rozwiązany
Witam mam problem z omegą 2,2 tdi. W niskich temperaturach nie mogę odpalić jak by była zapowietrzona.
pojawił się błąd :Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temp.powietrza dolotowego Tak to jest jak diagnozuje się fejsikiem nie mając w dodatku o tym pojęcia. Konkretnie jaki błąd się pojawił, bo mogły: przerwa w obwodzie, zwarcie w ww, za niska wartość, za wysoka, przekroczenie wartości adaptacyjnej lub jej nie osiągnięcie Po za tym po co robić logi,...
Wstępnie to szykuj się na najgorsze - przytarcie silnika i jego remont. W tych silnikach były wadliwe pompy oleju - ich napęd. Trzeba zweryfikować , może nie będzie tak źle....
sprawdzane na cieplym silniku też mi się wydaje że są za wysokie, czy da się je zmniejszyć wag-iem
Witam wszystkich. Okazalo sie prawdopodobnie ze turbina pozera olej.jadac dzisiaj przy obrotach okolo 3 000 silnik chcial sie wsciec.obroty podskoczyly prawie do 5 tys. zawory zaczely grac i auto zgaslo.odpalilo po 2-probie i jezdzi dalej.czy to olej ktory dostal sie z turbiny do intercoolera a pozniej do kolektora dolotowego?zawor egr sprawny i czysty,...
Istnieje jednak poważniejszy problem, w aucie po dłuższej jeździe (około +30 km, mniej jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Podejrzyj na komputerze przy jakich warunkach następuje pojawianie się błędu - zazwyczaj można to odczytać "rozwijając błąd" - tzw. "wartości zamrożone" z angielskiego. Nie wiem, z jakiego...
\auto jak w temacie przebieg około 200 tys km mam go 3 miesiąc niby wszystko ok ale jest jakiś taki słabiusieńki jak na 136 konny motor powinien sie nieźle zbierac a jeździ podobnie jak stare audi 1,9 tdi z 94r z przebiegiem 450tys do czego sie czepic? turbina? ale przeca ją słychac nawet na wolnych obrotach czy tam jest jakis zaworek n75 albo przepływomierz...
Przepraszam że tak późno odpowiadam Problem został rozwiązany już jakiś czas temu ale napiszę co było przyczyną Problem tkwił w uszkodzonych wtryskiwaczach ,po ich regeneracji wróciła pełna moc oraz z rozmów z właścicielem spadło zużycie paliwa w znacznym stopniu Dziękuję wszystkim za pomoc Temat zamykam
Witaj, kiedy miałeś robiony rozrząd ? w tych silnikach powinno wymieniać się co około 75-80 tys Sprawdź tez wężyki paliwowe w okolicy Filtra paliwa czy nie pokazują się banki powietrza... czy nie masz wycieku na samej pompie wtrysku paliwa ?- czasem trudno to zauważyć najlepiej jak jest niska temperatura- poniżej -12 wtedy warto popatrzeć na elementy...
Filtr paliwa sprawdzałem przepuszcza dalej
Mianowicie chodzi o to że silnik mimo kilku napraw i regulacji (po podłączeniu pod komputer nie wykazuje błędów) nadal nie ma pełnej mocy. Wymienione zostały elementy turbiny: zawór EGR i poduszka podciśnieniowa oraz wszystkie przewody podciśnienia i poprawa jest lecz dopiero wówczas gdy załącza się turbina ale przy niskich obrotach przy wciśnięciu...
Nie każdy 1.9 TDI ma grzałki nurnikowe, więc być może Autorze - w Passacie Twojego brata pobór może być niższy. świece te mogą być również uszkodzone... 1.9 TDI grzeje świece jeszcze chwilę po rozruchu, ale wyłącza grzanie świec nawet bardzo zimnego silnika po przekroczeniu 2500obrotów, sprawdź czy powyżej tych obrotów też masz taki duży pobór prądu....
W 99% powodem spadku mocy w tych silnikach jest zabrudzony przepływomierz powietrza.Takie właśnie są objawy.Sprawdzenie jest możliwe laptopem.W bloku wartości mierzonych,w 3 grupie jest możlowość sprawdzenia przepływomierza.Warunek-jazda na 3 biegu,obroty silnika ok.3000.Na 2 pozycji jest umieszczona wartość jaka powinna być w danym momencie,na 3 pozycji...
Może to głupie. ale ze względu na ostatnio niską temp. może po prostu zamarzły pompki i ich nie słychać?
Przed wyciągnięciem kości postanowiłem kupić drugi ecu na podmianę, aby w razie kłopotów nie stawiać auta na kolkach. Co ciekawe sterowniki od TDI 110 konnych są tańsze niż od mojego 90 konnego AHU. Tak się zastanawiam czy mój ecu 038 906 012 AF Bosch 0 281 010 197 nie dało by rady zastąpić takim np. z AFN 038906018P :D. Przepływkę i czujnik ciśnienia...
Masz jeszcze wiele rzeczy, które możesz sam sprawdzić... Piszesz że pompa była uszczelniana-sprawdziłeś poprawność jej ustawienia? Jak nie masz doświadczenia w temacie to poczytaj, bo w necie jest z tysiąc tematów odnośnie braku mocy w tdi.. No chyba ,.że już nie masz cierpliwości- to poszukaj mechanika.. Co moge sprawdzić,nim udam się do serwisu?:?:
Objawy mogą świadczyć o zużyciu turbiny.
Witam panowie pytacie czy wcześniej z turbiną było wszystko ok.Tak była w porządku choć gry się załączała to wydaje mi się że zbyt głośno chodziła,póżniej załączała się ale już przy wyższych obrotach ok2600 póżniej moja wizyta i błąd jaki wtedy mi wykazało to Regulacja ciśnienia doładowania,za niska wartość graniczna regulacji.Efekt -spadł wąż od intercoolera.Usterka...
Turbodiesel jest silnikiem użytkowym i karierę w samochodach osobowych zaczął znacznie później niż silniki ZI. Z całym szacunkiem, ale nie jest to silnik w jakimś sensie lepszy od benzynowego. I nie porównujcie tutaj genialnych TDI grupy WAG posiadających bezpośredni wtrysk i turbodoładowanie do znacznie mniej zaawansowanych technicznie wolnossących...
Jeśli nie świeci się kontrolka silnika to możliwe że nie wykazał żadnych błędów chyba że kontrolka spalona ;)
Audiki miałem do tej pory dwie, obie 1.9 tdi teraz mam japończyka (corolle) - audi jest wygodniejsze, na drodze stabilniejsze i na te tysiące co robię nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu dojechałem :) Co do poruszonego problemu paliwowego to samemu będziesz miał zabawę, Nie znam tego silnika ale generalnie do sprawdzenia jest wiele rzeczy: przepływomierz,...
Koledzy mam problem w Passacie b7 2.0 TDI 140 km Mianowicie, od samego początku na VAGu było widać błąd P1065 - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA,RÓŻNICA REGULACJI. Auto od czasu do czasu na biegu jałowym delikatnie poszarpywało, praca silnika była nierówna. Padło na wymianę czujnika ciśnienia paliwa O3L 906051 oraz regulatora 057130764AB. Po wymianie auto...
Nie wiem po co wymieniać termostaty w ciemno. Sprawdzenie termostatu jest banalnie proste: jeśli przy temperaturze silnika np. ok 70 stopni C chłodnica jest zimna to termostat jest dobry. Dogrzewacz zapewne niesprawny bo po pierwsze słyszałbyś jego pracę i silnik szybciej by się dogrzewał. D3WZ lub D5WZ były w tych modelach. Co do pozostałych pytań...
Brak zimowego paliwa.
a może zaworek zwrotny paliwa na pompie wtryskowej
Czy to może być wina termostatu? Może, a jak podczas jazdy z temperaturą?
witam. Posiadam VW golf IV 2002 z silnikiem 1,9 TDI 150KM i mam problem chyba z doładowaniem, ponieważ na niskich obrotach silnik nie przyspiesza. Dopiero po osiągnięciu 3000 obr/min zaczyna wgniatać w siedzenie, ale po osiągnięciu ok 170 km/h stawia go w system awaryjny i idzie tylko max120. Może ktoś miał podobną sytuację.
Panowie czy zepsuty czujnik wału krzywkowego G40 ma wpływ na brak mocy w passat tdi 115 km ?
Filtr paliwa kiedy zmieniony?
A sprawdzałeś zawór EGR może być tu przyczyna.
samochód nie był podpięty pod wag-a tylko pod zwykły komp. Dodano po 3 Czy może mieć pedał gazu wine ? bo jest nisko! Dodano po 29 Co mam zrobić czy może mi ktoś doradzić. Jestem z okolic Wejherowa.
Używam Hex-Usb-CAN. Sterownik silnika nie zarejestrował błędów. Gdzie mam szukać? Może problem tkwi w zaworze recyrkulacji spalin lub wadliwej pracy kierownicy turbosprężarki?
Witam, szczegolowy opis tego motoru znajdziesz tutaj : http://forum.vectraklub.pl/index.php/top... ewentualnie zblizony opis znajduje się w numerze 2/2010 Serwisu motoryzacjnego. Jesli chodzi o konstrukcje tego silnika to jak na lata jego produkcji jest dosc przestarzala. Wada napewno jest mala moc osiagana z...
Przy zakupie samochodu dla większosci ludzi bardzo wazne jest ile samochod pali, ile trzeba bedzie zaplacic za ubezpieczenie (a to zalezy od pojemnosci) i czy sie nie psuje. I vw z silnikami tdi akurat spelniaja te warunki, do tego maja zadowalajace osiagi. Inna sprawa to fakt ze jadac benzyniakiem i dieslem (ale w miare nowym) z ta sama moca to jest...
Witam. Zacznę od początku. Stałem się posiadaczem właśnie takiego autka, konkretnie od 6 kwietnia br, zbierałem prawie rok aż w końcu znalazłem go po przez allegro 30km ode mnie. A o to i on: http://obrazki.elektroda.pl/8761361500_1... Klimatronic, tempomat, komputer, dobre radio (200zł) 110 koni, zarejestrowany w Polsce, no i cena 8900zł...
A jak zapala? Może wina być po stronie akumulatora, za niskie napięcie.
A że tak zapytam-sprawdziłeś jakie podciśnienie robi vacumpompka? Sprawdziłeś szczelność połączeń? ( przedziurawiały się wężyki).
Ja myśle że należało by sprawdzić szczelność całego dolotu powietrza od turbo do kolektora.
Zatkanie dolotu to nie to samo co normalna praca silnika, jeśli zatkasz mu dolot to turbina napompuje ciśnienie, ale dodaj do tego ssanie silnika, turbina musi napompować 2 bary + to co zasysa silnik więc podczas jazdy nie daje rady. Sprawdź EGR może pcha spaliny w dolot, najlepiej profilaktycznie zaślep. Sprawdź dokładnie gruszkę, załóż wężyk i zassij...
Witam jw. Audi A6 C7 3.0 TDI. Potrzebuję wiedzieć, gdzie znajdują się zawory tj. - wysokiego ciśnienia, - niskiego ciśnienia, Nie mogę ich zlokalizować. Dziekuję za pomoc.
Podłączałeś na komputer?
Witam Od pewnego czasu obserwuje drgania całej karoserii i drążka zmiany biegów . Drgania nasilają się gdy auto nagrzeje się . Odczuwalny też jest spadek mocy na niższych obrotach . Mechanik sprawdzał dwumas i twierdzi , że jest ok Co może być przyczyną drgań ?
Witam. Chciałbym zapytać czy przy złym ustawieniu wtrysku vwT5 2.5 131ps tdi może wskazywać niższa kompresję? Bo wymieniłem pompowtryskiwacz na 1cylindrxe ponieważ vcds pokazał mi błąd p0301 wypadanie zapłonu, po wymianie wtrysku nic się nie poprawiło auto nadal dymi na bialo i nie równo pracuje, sprawdziłem kompresję i na 4 cylindrach miałem ponad...
Witam!Rura nie jest okopcona,wydech spalin wydaje mi sie ze ma slaby,porownywalem z passatem 1,9 d 1993 rok kolegi.U niedo duzo mocniej wydmuchuje.Sprobuje na probe usunac katalizator,na jego miejsce wstawie kawalek lacznika.
Często wiązka w okolicy rozrusznika jak jest taki zwis najniższej. Pociągnięcie za ten kabel szybko pokaże uszkodzenie. Zresztą zawsze możesz zrobić by pass
na jakim oleju jeździsz? chodzi mi głównie o klasę lepkości, chociaż inne parametry też jak znasz.
Przy ujemnych bipach dobrze jest zmierzyć ciśnienie paliwa, bo może być za niskie.
Witam. Ford Maverick 2,7 TDI na niskich obrotach nierówno chodzi i jak na 2300 obrotow i daje się gazu to go tak jakby muli . co moze myc ? po móżcie
Witam wymiana regulatora ciśnienia nic nie pomogła. Może jakieś inne pomysły?
Jeśli nie potrzzeba dużego auta to kup młodsze i mniejsze. Spójrz sobie na VW Polo 2000-2001r z silnikiem np.1.4 TDI. Mały silnik, niskie opłaty, mocy Tobie na pewno wystarczy. Ani duzo nie pali, zbt awaryjny nie jest również a pasował Tobie będzie na pewno. Czasem usterka zdarzyć się może, tak jak w każdym samochodzie.W "stare klapry" ponizej '95 sie...
bo oni się reklamują :D:D smochud będzie mniej palił ale jesli bedziesz używał określonych obrotów. Napewno widziałeś kiedyś charaterystyke silnika, taki wyres z dwoma krzywymi (jenad to moment a druga moc) przedził między najwyzszymi wartościami mocy i momentu nazywami obrotami uzytecznimi (czy jakoś tak:P) im szerszy zakres tym elastycznieszy silnik....
Podłącz pod VAGa i odczytaj błędy, to podstawa. Na każdym sterowniku prawdopodobnie wyskoczy Ci błąd zbyt niskiego zasilania.
napisz co pokazuje vagcom, bo Ci nikt niewywróży Takie objawy auta w tdi w grupie VAG to często: albo turbina albo przepływka powietrza albo silnik na wykonczeniu ale mam nadzieje że nie to:) sprawdź turbinę (w tryb awaryjny nie wchodzi?) choć te objawy powinieneś miec też na niższych biegach tylko może mniej odczuwalne
Mam ten sam problem przy tym całym silniku to jest 2.0 TDI CGLC 2013 rok 177km Wymieniono: Pompą oleju, panewki główne i korbowodu we czujnik ciśnienia oleju oraz sprawdzono Wałek rozrządu stan nominalny, imbus i gniazdo jest w stanie bdb. Przebieg 110 tys km Problem niskiego ciśnienia dalej występuje. Co jeszcze może powodować problem?
Sprawdz pompkę paliwa w zbiorniku , może dawać za niskie ciśnienie.
Tak zaworek jest dobry tez już go wymianialem gdyby był zepsuty objawem byłby twardy pedał. Płynu nie ubywa a tyl jest ok korektor hamowania jest nowy, nawet robilem probe bez tylnych hamulcy tzn. zaslepilem na pompie wyjscie i bez zmian. Moim zdaniem to jest wina złego podłączenia podciśnień bo na zgaszonym silniku pedal jest wysoki i nie ucieka ma...
to jeszcze pedał gazu reaguje w stopniu zamulającym. Możesz jaśniej.
A to nie jest jakas wersja bluemotion? Mapa zgrana na niskie zuzycie paliwa.
No to ładnie temat został zagmatwany...Jakby tu rozrząd był najważniejszy.. Kolega i tak kupi co wg jego opinii jest najepsze. Ja nie kupiłbym żadnego z tych dwóch aut. Omega - najtańsza ( i niestety nie najlepsza) popularna oklepana limuzyna choć bardzo wygodna- zaleta niska cena. [url=http://www.oponeo.pl/opony-do/audi/... C4 to chyba jeden z...
''Poprawianie'' profesjonalnych producentów, zawsze jest ''średnio bezpieczne'' bo projektują samochód tak by mieć jak najwyższe osiągi za jak najniższą cenę przy zachowaniu pewnego marginesu bezpieczeństwa. Większa moc bez zmian konstrukcji oznacza mniejszy margines bezpieczeństwa.
Albo sam nie rejestruj. Ubezpiecz tylko i miej z głowy. Potem sprzedasz dalej. Pewnie igła z niskim przebiegiem? :)
Witam, otóż mam problem z Sharanem 2.0 TDI 2005r. brak mu całkowicie mocy na niskich obrotach,podłączałem vcds-a z tego co wydaje mi się podejrzane to to że egr jest cały czas otwarty na 100% przy każdej prędkości i przy każdych obrotach,dodaję logi i proszę o ich analizę,będę bardzo wdzięczny za pomoc....
Może poduszki pod silnikiem?
Ujme to tak, ogolnie vw golf jest najdrozszym samochodem w swojej klasie i przesadnie niska cena powinna cie odstraszyc, zniechecic do zakupu. Wszystko zalezy ile chcesz funduszy przeznaczyc na kupno tego samochodu. Golfy z silnikami 1.9 TDI pojawily sie nieco pozniej chyba od 1994 r, co i tak nalezy szkac z konca produkcji 96 lub 97, ale te silniki...
Witajcie Miałem uszkodzoną turbinę przez nadmierne obroty. Mam pytanie czy uszkodzony zawór podciśnieniowy sterujący turbiną może spowodować przeładowanie turbiny.Czy zawór może sie zawiesić i dawać pełną moc turbinie nawet przy niskich obrotach silnika.1,9 TDI PD - po tuningu 145koni, oryginalnie 115 zwiększenie mocy zostało zwiększone chipem? Proszę...
Wywala bład za niskie ciśnienie i się rozłącza. Sprawdż turbo,węże (czy nie dziurawe) bądź kat zapchany.
Dzięki za zainteresowanie.Udało mi się go odpalić ale mam taki problem że na wolnych obrotach chodzi a przy wciśnięciu pedału gazu zaczyna się jakby dusić i bardzo kopci szaro niebiesko co to może być. Zły kąt wtrysku, zbyt niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy.
Dzisiaj wpadliśmy na kolejny trop, a mianowicie w oleju była ropa. Ostatnimi czasy dość często występowała u mnie procedura wypalania DPF. Mechanik zlecił przetestowanie wtryskiwaczy na stole probierczym, oraz DPF leci do mycia. Powodem niskiego ciśnienia może być w tym przypadku rozcieńczenie oleju z ropą. Po sprawdzeniu poinformuję co dalej.
Przypomniała mi kobieta ze przy zmianie filtra paliwa nie wymieniłem uszczelek na zaworze, czy to mogę być powód dolegliwości?
Co do szarpania na wysokim biegu a niskich obrotach to może być dwumas.
Ten czujnik to zwykły łącznik termo bimetaliczny możesz sprawdzić czy zwiera przy niskiej temperaturze.
Grzejniki są ok tylko napięcie które je zasila jest jakies bardzo niskie. To jest usterka elektryczna nie mechaniczna. Czy ktoś może mi pomóc? Może mieliście już taki przypadek?
Dziekuje za info... mozna zamknac temat. Bede szukal opisanych problemow w tdi
niska pralka niska produkcja niska krzywa
domofon otwiera konfiguracja server ubuntu cooler podłączyć
falownik fronius falownik fronius
Ładowarka kompatybilna z akumulatorem JCB 12V Jak zamontować uchwyt tokarki TechMigLD250?