Wystarczy poluzować 3 śruby mocujące pompę (+ przewody do wtryskiwaczy) i regulować obracając pompą.
Wstępne ustawienie pompy masz w linku od kolegi coperfild pozycja nr 7 , a dalej tak jak piszesz .
Witam. Jak ustawić pompę wtryskową w Volvo S80 2.5 TDI?
No dobra ale mi chodzi czy to na pewno jest taki błąd że muszę ustawiać pompę ? Czy to może być coś innego? I te "wyłączenie" turba może być spowodowane zepsutym przepływomierzem lub tą źle ustawioną pompą?
Odepnij wężyk gumowy od EGR /tej blaszanej "puszki"/. Jeśli zawór jest sprawny to się zamknie i auto powinno śmigać jak nowe. Jeśli dalej brak mocy to pewnie zawór się nie domyka i trzeba go odkręcić i przeczyścić lub zaślepić. Ekologom zaślepienie by się to nie podobało ale prostsze to jak sprawdzanie wężyków, zaworu podciśnienia sterującego tym ustrojstwem...
Witam, wymieniałem simmering pompy wtryskowej i po złożeniu wszystkiego auto paliło po pół obrotu, lecz dodałem trochę gazu i pękł klin od pompy wtryskowej i wszystko się pomieszało, jak mogę ustawić pompę? Audi 100 c4 2.5 TDI AAT
Mam pytanie czy ktoś ustawiał początek wtrysku pompy jakie paremetry powinna mieć ,wiem że miały starsze modele około 4,5 stopnia ale te nowsze trudno powiedzieć u mnie jest między 1.9 a 2.0 stopnie i błąd jest od poczatku wtrysku chyba wartość max nie osiągnięta.
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
Witam proponuję obejrzeć film. Nigdy nie każę ściągać całego przedniego pasa...wystarczą chłodnice i wentylator no i ta farba.....eh
Trzeba sprawdzić ustawienie pompy ewentualnie skorygować. Ale to jest wada tych pomp i 90 procent przypadków pompa wymaga regeneracji.
W silniku AFN jak i AHU, ALE, 1Z i tym podobne kąt wtrysku ustawia się obracając pompą wtryskową a w silnikach ALH, AGR, AHF, ASV kąt wyprzedzenia wtrysku ustawia się na kole pasowym pompy wtryskowej i pompa przez ten cały czas pozostaje nieruchoma. Oczywiście środkowej śruby koła pasowego nie możesz zluzować bo rozregulujesz całkowicie ustawienie pompy...
Poczytaj w googlach jak się ustawia dawkę, tutaj problem tyczy się wycieku z pompy. Na oko to i ja mogę ustawić. Jak się coś robi, to porządnie. Ja zawsze zmieniam uszczelki sam, zawożę do pompiarza, 70 ustawienie i fabryka.
dokladnie tak!!!!!! pozdro rox........
Cały schemat proszę
Ja tak miałem w passacie b5 , okazało się ,niby czujnik temperatury paliwa w pompie lecz po wymianie nadal tak było , po czym koleś ustawił od nowa rozrząd i jest ok, ponoć pompa była przestawiona.
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
jest to 1.9 tdi 110 kM AFN.Jak najlepiej sprawdzic ten kąt wyprzedzania
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
Najpierw składasz przód - wał na znak na kole zamachowym, wałek na "płetwę" pod kółkiem napędzającym pompę (krzywki na pierwszym w górę). Potem na tak ustawiony przód pompa na znak/bolec nie pamiętam i na koniec pompa na zegar i musi grać.
Proponuję sprawdzić ustawienie rozrządu na początek. Pozdrawiam. Dodano po 2 Dokręcenie centralnej śruby pompy.
tez tak podejrzewam jedank nie mam pewnosci ;) Jaka pompę zastosowales u siebie? o jakich numerach? Jak z kultura pracy silnika? Czy ustawienie pompy oleju wzgledem wału ma znaczenie? mogę ten pasek nasunac jak mi sie podoba? Potrzeba tam jakis napinacz? czy sama pompa go naciagnie?
Witam,kolego na obudowie sprzęgla masz wziernik(oczko z plastikowymkorkiem)w oczku masz zabek a znak na kole zamachowym,ustawisz tam na znag i masz gmp.zgodnie ze znakami na pompie.
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
przypuszczam, że rozrząd ustawiłeś poprawnie ale znaczącym dopełnieniem wszystkiego w TDI VP jest ustawienie kąta wyprzedzenia początku tłoczenia (kąta wtrysku), w silniku AGR nie ustawia się tego poprzez ruszanie od i w stronę silnika pompą wtryskową tylko jej kołem pasowym gdzie luzuje się 3 śruby i ustawia się koło pasowe pompy na tzw. fasolkach...
Wał z wałkiem rozrządu jest idealnie 1 tłok w GMP zawory na pierwszym zamknięte krzywki na przeciw siebie a 4 przechodzi. Tylko nie wiem jak sprawdzić czy czasem pompa się nie przestawiła bo nie ma znaków ani miejsca na zablokowanie pompy tak jak jest np w Audi A4 1.9 TDI. jakiś pomysł jak sprawdzić ustawienie pompy??
PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ :cry: Nie ma sprawy. Wyłącz caps lock i wszystko wróci do normy.
ponieważ pompa wtryskowa co 5 obrotów wałem jest w pozycji zero, i bym nie ustawił tak jak chce, tak samo wał jest co drugi pełny obrót w właściwej pozycji pomimo tego że blokadę można założyć co każdy obrót Trochę herezje kolego, szczególnie że masz common rail i ustawienie pompy nie ma żadnego znaczenia.
Ponownie sprawdzić ustawienie pompy i ustawienie rozrządu.Wygląda na wczesny wtysk.
Sprwdź dokładnie kąt wyprzedzenia wtrysku ( ustawienie pompy wtryskowej ).
Dzieki za odp. Czyli mogłem pompę o ,ząbek' przestawić ?
Koło zamachowe od spodu, znaki widoczne za pomocą lusterka, wałek ustawiasz od tyłu wycięcie równolegle do płaszczyzny głowicy, pompa na znak na kole i taką kreskę na silniku, patrzysz od strony pokrywy silnika, przed ustawieniem wykręcasz srubę z boku wyjmujesz podkladkę i potem po ustawieniu pompy tą śrubą kontrujesz. po zapięciu rozrządu srubkę znowu...
Może pompę przestawiłeś o 180 stopni. A bez czujnika i tak raczej nie ustawisz prawidłowo.
Do przestawienie regulatora kąta wtrysku wymagane jest ciśnienie wewnętrze pompy. Tak samo wtrysk sterujący musi być sprawny bo to on jest sygnałem odniesienia (zwrotnym) że kąt jest przestawiany wg tego co żąda ECU. Jak masz VCDS to możesz wykonać test nastawnika. To że rozrząd ustawiony na blokady ok ,ale czasem z racji wieku pompy i wtryskiwaczy...
W tych silnikach pasek lubił przeskoczyć na kole pompy wtryskowej. Przed wymiana rozrządu sprawdź jego ustawienie i w razie czego ustaw na starym pasku. Spróbuj odpalić jeśli będzie ok to zmieniaj rozrząd.
Do sprawdzenia rozrząd i ustawienie pompy,coś jeszcze sprawdzane?
Ustawiasz wał na znaki. Luzujesz koło zębate na wałku(napędu pompy wtryskowej) (pasek napięty)I obracasz kołem w lewo aż poczujesz opór- dokręcasz.Musi odpalić.
Ustawienie pompy, czyli kąt wtrysku? Dobrze rozumiem?
Witaj. Zrób sobie całą diagnostykę silnika koszt około 150 zł zależy jak kto bierze. Musi sprawdzić pompę, kąt wtrysku, ciśnienie na tłokach , cylindrach,akumulator, obroty rozrusznika, ustawienie rozrządu, bo jak wałek główny jest źle ustawiony to tez będziesz miał problem z odpaleniem. U mnie w golfie IV 1.9 TDI 90km też to było, to wyszło że pompa...
A jak ustawić kąt wtrysku Mam takie wrażenie, że to nie mechanik na emeryturze zmieniał to wszystko. Kąt wtrysku może Cię przerosnąć, ale [url=https://a4-klub.pl/topic/6270-ustaw... masz tutaj
Wtryskiwacze do kontroli-kółko zębate na wale-ustawienie pompy wtryskowej.
A vag coma masz lub czujnik do pompy że pytasz?
Dziękuję za odpowiedzi. Rozrząd składałem na blokady i zgodnie z instrukcją poluzowałem koło pompy CR. Oczywiście marker też, bo to ułatwia trochę sprawę laikom jak ja. Przy ponownym dobraniu się do rozrządu wszystkie blokady wchodzą prawidłowo. Koła wałka rozrządu nie ruszałem, po nagrzaniu jest +1, więc uznałem, że w normie. Jedyne co było ruszone...
Prosze o pomoc dot ustawienia pompy wtryskowej lt 46 2.5 tdi
To, że ciężko pali, to nie musi być wina czujnika ani świec. Sprawdź w ustawieniach podstawowych ustawienie pompy (kąta wtrysku).
Ustawiasz rozrząd, pompę blokujesz na wartość prawidłową dla twojego silnika, w większości 0.98, zakladasz kółko na wałek, montujesz pasek ustawiasz napinacz, dokrecasz kółko na wałku. Odpalasz samochód rozgrzewasz, sprawdzają dynamicznie ustawienie na kompie , jak nie mieści się w granicach to doregulowujesz napinaczem i rolka. Chyba by było na tyle....
Witam zwalił mi się pasek od pompy wtryskowej i niewiem jak go załozyc pod jakie ustawienia bo załozyłem i ciezko odpala i zaraz gasnie prosze was o jakies dobre ustawienie do pompy i tylnego kola od rozrzadu POMOCY
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Najprawdopodobniej złe ustawienie sztangi.
A sprawdziłeś kąt wtrysku bo nic nie pisałeś na ten temat. I jak ustawiłeś obroty na pompie ?
W tych też, mam u siebie audi z takim silnikiem i musiałem zrobić korektę dawki. Co do rozszerzalności to raczej myślę że problemem jest poprzeczne ustawienie pompy.
Przewody podciśnieniowe mogą powodować spadek mocy, przepływomierz też ale co ma wpływ na problem z ustawieniem kąta wyprzedzenia wtrysku? Opcja z nastawnikiem wydaje mi się najsłuszniejsza ale czy można to sprawdzić bez rozbierania pompy? A jeszcze jedno nie rozpinałem rozrządu sprawdziłem tylko jego ustawienie, próbowałem regulować obracając pompą.
Jest taka sama jak w przypadku tdi. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Niestety po montażu samego paska nie odpali - trzeba najpierw wymienić pogięte zawory w głowicy silnika.
Dokładnie to poprosiłem o sprawdzenie przy okazji wymiany rozrządu Czyli mechanik zmieniał rozrząd a przy okazji miał uszczelnić pompę? Jeśli tak, obstawiam prędzej że źle rozrząd ustawił i tutaj jest przyczyna.
jeśli to nie pomoze,trzeba szukac w blokach,może przepływka,może turbo,czasami to nie jest takie proste żeby zrobić za jednym razem,ale myślę że ustawienie pompy powinno pomóc.
Na kole zębatym pompy masz naniesioną cechę, na korpusie aluminiowym jest druga cecha. Zgranie ich daje położenie wtrysku pierwszego cylindra. To jest regulacja zgrubna, dokładną masz na pływających kołach napinaczy. Wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy, następnie cofasz silnik razem z pompą aż tłoczek przyjmie najniższe położenie, w ten sposób...
Jak się pod pompę nie wyskrobie dobrze to siada krzywo i pasek schodzi.
CHyba to są dwa inne przypadki bo jeden chodzi o ustawienie nastawnika pompy (np po uszczelnieniu) a kolega matthew pisze o korekcji w ustawieniu w sterowniku.
Nie masz ustawiać na znaki swoje tylko fabryczne, 1,58mm takie jest statyczne ustawienie.
Ustawienie kąta wtrysku na pompie lub zużycie tłokorozdzielacza pompy wtryskowej.
Rozrząd tak ja pisałem wcześniej jest Ok -był sprawdzany.Kolo na wale też.Podaczas próby z komputeram nic sie nie dzieje -ustawienie zostaja bez zmian.
Ustawienie pompy chyba też można wykluczyć bo był wymieniany silnik :P (na obu silnikach był ten problem)
Jeśli robiłem na mazaka bez blokad, to i koło głowicy i koło pompy jest źle ustawione. Jakbyś robił pod okiem mechanika, zastosował byś blokady i nie było by problemu z ustawieniem. Teraz trzeba wszystko rozebrać, znaleźć 0 na kole zamachowym, włożyć blokadę wału, sprawdzić czy pasuje blokada wałka i pompy, po zgraniu wszystkiego skorygować ustawienie...
Ustawiłem silnik na znakach,czyli okienko w skrzyni,które zgadzały się z rozrządem. Na który cylinder ustawiłeś ?
To tak jak koledzy podpowiadają Pada elektronika pompy lub mechanika . sprawdź parametry i ustawienie kąta wtrysku
W skrócie:ustawić wał korbowy w punkcie zerowym,tak jak do ustawienia rozrządu(pompa ma być ustawiona w położeniu tłoczenia 1 cylindra) zamontować czujnik zegarowy i wcisnąć go wstępnie na około 1 mm i dokręcić cofnąć wał korbowy(kierunek przeciwny do ruchu wskazówek zegara)dotąd aż wskazówka przestanie się poruszać wyzerować czujnik(czasami trzeba...
wybierz sie do mechanika i sprawdz ustawienie pompy wtryskowej z rozrzadem, mialem taki przypadek ze po wymianie rozrzadu auto jezdzilo ale bylo troche slabe i wpadalo w drgania, przyczyna bylo niedokladne ustawienie pompy
Zrobiłem Wnioski: Nastawnik musi być z podobnej pompy Zmieniłem ustawienie"potencjometru" w nastawniku aby na włączonym zapłonie napiecie było 0,720 (zmierzyłem w innej pompie) . Teraz jest ok dało sie ustawić a sterownik sie nie czepia.
A samo ustawienie pompy jest ok?Czy parametry masz w normie?Bo to że uszczelnione to nie ważne.Ważne czy robił to ktoś ogarnięty.
Witam. posiadam passata b5 1.9 tdi 90km AHU. Prawdopodobnie mam źle ustawioną pompę ponieważ wyskakuje mi błąd rożnica doregulowań wtrysku czy cos takiego. Mam pytanie bo słyszałem że u mnie dobrze ustawia sie pompe czujnikiem zegarowym , a ja nie wiem jak do tego sie zabrać , moze byli byście chętni mi pomoc i wyjaśnić całą procedure. Dodam ze chce...
W tdi często jest tak że wina jest pompa a raczej ustawienie dawki rozruchowej które zależy z kolei od czujników temperatury silnika najprościej ściągnąć wtyczkę z 4 pinowego czujnika i jak na ciepłym silniku odpali to będzie znaczyło że pompa do regeneracji. ale to jeszcze o niczym nie przesądza trzeba zrobić konkretną diagnostykę, ciśnienie sprężania...
pompa byla ustawiana komputerowo i jest na 100% dobrze ustawiona wartosc 2 z BS wacha sie miedzy 0 a 1 ale czasem wskakuje na 250 nie wiem czy tak powinno byc sam sobie zaprzeczasz masz źle ustawioną pompę!!
Może masz za małą dawkę paliwa na pompie wtryskowej ustawioną? Ja miałem taką powolną reakcję na gaz w Passacie, gdy była zbyt mała dawka na pompie.
2,5 stopnia przed górnym martwym położeniem tłoka A pompa wtryskowa w jakim położeniu wtedy jest. Tylko mi nie pisz że na znakach bo to tylko będzie świadczyło o tym jakim jesteś laikiem. Chociaz ja to już wiem. Dodano po 1 Poczytaj sobie co to znaczy statyczne ustawienie pompy.
jeśli rozrząd ok to jeszcze raz do sprawdzenia ustawienie pompy i ogarnięcie błędu 575. 575 to za duże ciśnienie w dolocie. Może turbo przeładowywać.
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Witam Posiadam ibieze 1.4 tdi z 2006 jednostka 70KM na pompowtryskiwaczach. Przebieg 89tys km. Zbliza sie okres wymiany paska rozrządu i tutaj mam 2 pytania: 1) Czy po wymianie paska rolki i pompy wody jest konieczne ustawienie zapłonu(bo tak to nazwal mechanik z którym rozmawialem po wymianie)? Czy po wymianie rozrzadu trzeba podpiac auto do kompa...
A co do wałków, to mają nacięcia z tyłu, które mają być ustawione równolegle do górnej płaszczyzny głowicy, wał, GMP oznaczony 0 ma być widoczny w okienku w skrzyni po lewej stronie (pod wydechem), pompę blokuje się śrubą fi 6mm, ewentualna korekta za pomocą VAG i imbusa6 na lewym kole rozrządu
A prawidłowo ustawił pompę? Co pokazuję kąt żądany a rzeczywisty?
kolego dizba poczytaj tutaj .https://www.golf3.pl/silniki-diesla/1-9... Nie pomyliłem aut ewentualnie silniki ,a konkretnie pompy wtryskowe bo następna była TDI VP 37 którą obsługuje tdi timing. Sprawdź ustawienie rozrządu bo w tych silnikach podobno ścina kliny na wale aczkolwiek u ciebie nie wydaje mi się żeby tak było.
Na Twoim miejscu wróciłbym i powiedział, żeby ustawił rozrząd na blokady. W borze o ile dobrze pamiętam pompę blokowało się trzpieniem fi6, więc kąt zostaje ustawiony na stole. Chyba że ktoś wymieniał uszczelniacz na pompie i źle ustawił flansze. Najlepszy sposób na sprawdzenie to czujnik zegarowy.
sprawa jest prosta jak chodzi o kat wtrysku - uruchamiasz TDI timing w Vagu i tam ustawisz sobie silnik AKU. Regulujesz pompa tak, aby kreska znalazla się na tej środkowej, albo w jej pobliżu..
GMP to 0, kreska służy do ustawiania początku wtrysku (pompy)
Czyli myślę jeżeli źle to mnie poprawcie paska od pompy nie ruszałem ustawiłem na znaku pompy i krzywki na pierwszym cylindrze są do góry tu się zgadza czyli teraz gmp na 1 cyl czyli zero na dwumasie i strzałka na skrzyni i musi grać? 😁
Zaworek n75 oraz n108 to te dwa polstikowe po prawej stronie tam gdzie sa podlaczone wezyki te tez posprawdzaj moze jakis jest nieszczelny. Najlepiej jednak sprawdzenie kata wtrysku proponuje, moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury.(17656 regulacja poczatku/kata wtrysku) Na 100% . N 108 jest w pompie wtryskowej...
Witam , napisałeś że zmiana i ustawienie rozrządu to nie kłopot. Ustaw rozrząd, odpal i ma chodzić , chyba że wcześniej zawory spotkały się tłokami.
Ustawienie początku wtrysku na pompie wtryskowej statyczne 0,25 plus minus 0,02 w mm
a moge cie prosic o schemat rozrzadu silnika DFB audi 2.0 tdi 2019 silnik DFB wstępna ocena dostępnych informacji Pytasz o schemat paska rozrządu dla silnika Audi 2.0 TDI 2019 z kodem DFB. Prośby o konkretne schematy zazwyczaj obejmują pozycje napinacza, prowadzenie paska, znaki wyrównania (jeśli występują) i użycie specjalnych narzędzi blokujących....
Zrób logi z parametrami pracy pompek podaj je na forum. Może pompki są dobre ale żle wyregulowane? Może te drugie są gorsze od Twoich starych. Jaki jest ustawienie wałka rozrządu? Powinno być jak najbliżej zera. Jakieś usterki sterownik zgłasza wogóle?
witam potrzebuje porady jak ustawic pompe wtryskowa w vw lt 46 2.8 tdi bo wymieniam na regenerowana
Miałem 1) Nastawnik pompy wtryskowej, demontaż, na stół do fachowca, wymiana(jakieś tam pierdoły nie pamiętam), ustawienie, montaż - pomogło !! 2) Jeden TDI-k jak postał sobie troche miał problem z zabraniem, jak już chwycił to szedł, wyłączyłem załączyłem chwytał ze strzału - nie wiem jakim cudem ale zchodziło paliwo do baku (zapowietrzał się), przed...
Dzięki..........bardzo mi pomogłeś..............ustawiłem jest ok...........a wałek balansowy ustawia sie w ten sposób ze wykręcasz sróbę imbusową koło koła zembatego/umieszczonego z lewej strony miski olejowej/ co idzie łancuch od pompy olejowej i wkładasz wierło fi 5 i tak samo blokujesz jak w przypadku wału korbowego.........pozdrawiam
Jeżeli nie było zgrania wału korbowego z wałkiem rozrządu to masz pogięte zawory i trzeba zdjąć głowicę, a jeżeli silnik się obraca i jest ciśnienie w cylindrach to tylko ustawienie pompy wtryskowej. chyba powinieneś się zwrócić do jakiegoś mechanika znającego ten silnik.
witam.przeczytałem wszystkie posty i nie wspomnę o problemie utracie mocy przy 120km/h,ale pojawia mi się problem z uruchomieniem auta.tydzień temu wymieniłem simmering na wałku od strony koła zębatego.po wymianie złożyłem wszystko na fabryczne znaki i od tej pory średnio co czwarty raz kontrolka świec żarowych nie pojawia się wcale po przekręceniu...
W jaki sposób sprawdzany kat wtrysku? Nie sugeruj się wskazaniami komputera tylko sprawdź ustawienie pompy zegarem i ew. ustaw ją na 0.55 mm. Wtedy zobacz jak odpala.
napewno nie to koło jest na klinie, w tym silniku całą pompą (pewności nie mam)
Często padają te pompy, jeżeli wszystko od strony wiązka/przewody/ustawienie ok to raczej dobra regeneracja cię nie ominie.
Tak ja bym zaczoł od sprawdzenia szczelności układu paliwowego jeżeli idą bańki w przewodzie paliwowym to tu jest problem w tych modelach często jest nieszczelność na pływaku paliwowym, a jeżeli nie to proponuje sprawdzic czy zgadzają sie znaki na rozrządzie i wyregulowac ustawienie zapłonu na pompie wtryskowej.
Jakie błędy są zapisane w sterowniku silnika i skrzyni biegów (jeśli tiptronic)? Nie przyglądając się logom, do sprawdzenia jest kilka rzeczy: filtr paliwa, instalacja paliwowa, filtr powietrza ustawienie rozrządu i pompy wtryskowej wartości z przepływomierza jak wyglądają wałki rozrządu na krzywkach?
asv o ile sobie dobrze przypominam ... ASV to kod silnika ale ich jeszcze nie produkowali w 98r Początek wtrysku to wartość kątowa w odniesieniu do GMP, sprawdza się je w 2 stanach, statyczny i dynamiczny, jeśli źle zapala interesuje nas statyczne ustawienie. Sprawdzić możesz to czujnikiem mikrometrycznym wkręcając w pompę lub odczytać vagiem w trybie...
Po wymianie rozrządu trzeba skontrolować ustawienie początku wtrysku w TDI, czy to było zrobione? Jeśli nie to dokonaj sprawdzenia, bo objawy które opisujesz, pasują do przestawionego rozrządu, a mianowicie do opóźnionej pompy wtryskowej.
ustawienie pompy master kangoo ustawienie pompy ustawienie pompy lucas
silniki bocznikowe rozbieganie amica piekarnik czujnik radmor schemat programowania
Zmywarka Bosch działa tylko w trybie Eco - przyczyny i rozwiązania Tester akumulatorów Blue Box - funkcje i zastosowania