Witam, odgrzeję stary temat, ale na pewno przyda się co niektórym chcącym uruchomić zablokowane/ukryte opcje w swoich Oplach, parę tych funkcji zwykle jest dostępnych w naszych autach a są po prostu nieaktywowane, bo pierwszy właściciel nie dopłacił w salonie. Do niektórych opcji jak domykanie szyb lub automatyczne ryglowanie drzwi podczas jazdy jest...
Rozstrojona adaptacja komputera benz. przez inst. gazową. Częsta przypadłość przy II gen. Potrzeba Tech2 do przywrócenia auta do normalności
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
Opcom ,Opelscanner ,(oczywiście tech2 i mdi), delphi ds150 , texa , kts i inne uniwersale bez problemu , tylko zwykłe skanery OBD nie działają..
Czujnik obrotów wału korbowego. Korzystając z Tech2 warto było spojrzeć na F2-wyświetlenie danych - prędkość obr. silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Usterka dość typowa. Wymień czujnik i Asterka odżyje :-) Pozdrawiam!
Tak z ciekawości podłączałem wczoraj kilka opli do euroscana i tak'' opel Astra G 98, corsaB 98,Astra F 95,Vectra A 94 i wszystkie się połączyły z poduchami bez problemu.''Może u ciebie jakiś przypadek,albo sensor,albo coś w instalacji.A co do Opel tech2 to sprawdzisz tylko błędy i wykasujesz,nie odczytasz tym żadnych parametrów i tak naprawdę to się...
Tylko on jedyny wie. Po to Koledze wiedzieć, skoro nie ma Kolega do tego sprzętu? Mam Tech2 łącznie z CANdi, choć w przypadku tego modeli jest zbędne. Jak tam podnieść pożądanie jałowe, bo ani w funkcji F6 (regulacje) ani F7 (programowanie) nie widziałem takiej opcji? Owszem, w np. Omega 2,5TD była taka możliwość, ale tym konkretnym przypadku nie widziałem....
Mam op coma nawet podlaczylem tech2 widzi 3 problemy w rec niewiem jak wylaczyc obwody ?? Jesli mozna jakies wskazowki to bede wdzieczny. Sa 2 zarowki postojowe jeda jest ok 2 tam gdzie jest stop jest martwa. Zaczynam myslec ze to ten rec ma jakis problem. Postaram sie go wykrecic i rozebrac.. czy ktos kiedys z was rozebral ten rec?? Dodano po 2 Mam...
Posiadam interface OBD kkl line i program opel tech2, próbuje się połączyć z oplem astrą 2003 rok, ale nie nawiązuje połączenia ze sterownikiem - sterownik nie odpowiada. Jaka może być przyczyna? Proszę o odpowiedź !!!
Przypuszczalnie problem z silnikami nastawnika biegów , diagnoza tech2 (opcom) i test nastawnika + podgląd listy danych ...
trzeba wpisac index kodów tech2
Cześć, przełożyłem pompę ABS która posiada maksimum opcji w tym DDS (który zadziałał od strzała) oraz HSA który nie działa - pompa zgłasza błąd: - C0287-00 Longitudinal Acceleration Sensor Circuit Malfunction. Obstawiłem że mój Yaw Rate sensor jest tej funkcji pozbawiony (13 257 072 - AA), więc kupiłem 13 208 665 - BB. Problem jaki się pojawił to konektor...
Użyj innego sprzętu. W przypadku Tech2 nie ma problemów.
najpierw TECH2
potrzebny tech2
czyli musze sczytać programatorem epromy w module kierownicy , w bagażniku i uec pod maską ? - żeby uzyskać wszystkie piny ? następnie kupić op-com i to wszystko skonfigurować ? tyle roboty żeby szło włączyć tylną lampę przeciwmgłową , regulować jasność licznika i lampy ? tester delphi ds-150 tego nie poczyta ? musze kupić tech2 lub op-com ?
piotrdan podejżewam że podłańczał sie gdy kontrolka nie świecila ale zamówilem już tech2 i sam to sprawdze. o efektach dam znać jak tylko dojdzie do mnie tech2
W astrze H nic nie musisz robić online chyba że SPS z Tis2web ale to nie w tym przypadku . Każdy tech2 ,mdi lub np. Opcom to zrobi ...
Witam problem dotyczy Opla Astry G 2004 1.6 16V 103 KM silnik Z16XEP , zapaliła się kontrolka check egine , podpięcie do komputera wykazało następujące błędy; P0300 -Wykryte wielokrotne wypadanie zaplonow w cylindrach. P0301- wykryte wypadanie zaplonu pierwszego cylindra OPEL TECH2 Pierwsza rzecz jaką zrobiłem wymiana świec na nowe ....nic nie pomogło...
Radio możesz wyciągnąć ono się nie zakoduje. Możesz nawet go rozłączyć to nic nie zrobi bo radio koduje się z wyświetlaczem i jak byś zmienił wyświetlacz to się radio wtedy zakoduje. A aux trzeba aktywować tech2 lub opcom. Ja sam już tego nie robiłem z braku czasu ale wyciągałem radio i sprawdziłem piny mam podpięte do radia.
Tech2 i po zawodach.
Opel diagnostic tech2
Tak próbowałem, ale nie da rady. W tech2 co tam dokładnie trzeba poprzestawiać ?
jak je odczytać czy możliwe że mechanik nie miał jakiegoś programu. Tech2 , Mdi + tech2win , opcom ... itp ...
Czaje, ja mam tylko dostęp do opcoma, autocoma, texa nanodiag, cdif, g-scan2, może którymś sie uda ruszyć coprawda nigdy nie robiłem takiej adaptacji pentli ale popróbujemy :) Tylko tech2 lub op-com .
dzięki za odpowiedzi. No to postaram się zarejestrować to sprawdzenie spalin i zobaczymy co z tego wyjdzie. . co do sondy to mam świadomość (ale od niedawna) że do Opla powinny być oryginalne części. Jednak na taką mi Mechanik wymienił (pisałem wcześniej) dlatego rozważałem powrót do starej i może jak znajdę chwile czasu i będę miał warunki to zrobię...
Tech2 OP-com KTS
Sprawdziłem OP-COMem i nie ma śladu po wprogramowaniu przebiegu. A gdzie w OP-COM to można sprawdzić? Może jakiś chiński "OP-COM na wypasie" bo mój oryginał takiej możliwości nie ma, nawet TECH2 tego mi nie sprawdzi.
Witam. Czy mógłby ktoś pomóc z wybraniem interfejsu? Ma służyć prywatnie do zczytania ewentualnych błędów, parametrów w Astra G. Opel Scanner jakoś mnie zniechęcił. Zastanawiam się nad OPCOM ver 1.7 lub 1.99 na alli... ok 80 zł i TECH2 na alle ok 150 zł. Czy ktoś mógłby pomóc? PS. Co drażniło mnie w opel scanner to to że miałem sytuację że podczas trasy...
jedynie sprzetem diagnostycznym TECH2
Tech2 i OP-COM też powinien dać radę. Benza czy diesel?
To jest opis gdy immo blokuje a nie programowanie. Jeśli chodzi o transpondery to napewno astra2 vectraB CorsaC może nawet B powinny pasować, kwestia próby. Pilot od innej astry lub Vectry ale nowszego typu powinien pasować. Programowanie poprzez Tech2 z kodami na karcie Car-Pass
Ja sie podepne - mam Astre III z grudnia 2006 - sprzed liftingu - instalacji brak, co musze miec zeby uruchomic halogeny tak zeby wyswietlalo sie ladnie na desce rozdzielczej? Rozumiem ze na pewno potrzebuje: Halogeny, Kratki w zderzak, Wiazki przewodow, Wlacznik, Zaprogramowanie wszystkiego Tech2 Co jeszcze? W ASO cos mi mowili o centralce?
Podejrzewam ze masz uszkodzony CIM, CIM jest getaway CAN miedzy deską, radiem a ABS ECU stąd też te problemy. I radzę naprawić CIM bo jego wymiana nie jest prosta i bez TECH2 będzie prawie że niemożliwe
A to ciekawy przypadek. To jakby efekt niewłaściwej dawki paliwa, zalewa się albo ma za mało. Parametry z czujników mierzyłeś czy podglądałeś w Tech2 ? Bo może w danej chwili cz.t. płynu albo dolotu "oszukuje". Trzeba by podejrzeć przebiegi.
Rozjechała się adaptacja, jedź do kogoś tko ma tech2 i ci przywróci
dokładnie tak w tym modelu do sterownia wiatrakami zastosowano specjalny moduł któryznajduje się pod zderzakiem po lewej strony na dwie kostki zasuwane a czujnik ciśnienia to element piezoelektryczny mierzy ciśnienie od 0 do 32 bar i w zależności od ciśnienia załącza poszczególny bieg wentylatora skala od 0-5 możesz mieć przegnity przewód (częsta usterka...
wszystko jest na forum wystarczy poszukać -> Opel TECH2 ISO9141 lub EUROSCAN pozdr
Jak kupisz wylogowane, to tylko pozostaje po wymianie zalogować go do auta np. Opcomem , jak kupisz nie wylogowane to trzeba więcej kombinacji. Pamiętaj op-com nie każde auto weźmie. Lepszy jest tech2
Napisałeś w tytule : "pali sie chek" Jedź do warsztatu, który podłączy diagnoskop Tech2 lub chociaż Opcoma i zweryfikuje przyczynę zapalania się lampki "check". Część błędów w Astrze H można też sprawdzić metodą ręczną "gaz-hamulec". Opis metody: 1. Na wyłączonym zapłonie wciskamy do oporu pedał gazu i hamulca 2. Włączamy zapłon ale nie odpalamy silnika...
A czym robiłeś? tech2 na pewno zapisuje konfigurację pojazdu na karcie.
Witam , jestem posiadaczem astry g 1.6 16V 2000r X16XEL . opel tech2 wykrył błąd nr. 17,7,163 w układzie chłodzenia silnika(7,163 dały się skasować)...może jest mi ktoś w stanie powiedzieć co to jest za błąd?? Z góry dziękuje.
Dziś kupiłem kabel z programem Tech2 więc jak tylko dojdzie to postaram się wrzucić na elektrode co i jak, ale co mam dokładnie wam podać??
[quote="plitom"]Witam, podpinam się do tematu bo mam podobną usterkę a mianowicie mój samochód to astra II silnik 1.4 16v z 1999r, jechałem wczoraj i czułem że moc silnika spadła samochód stracił przyśpieszenie Miałem podobne objawy, auto po nagrzaniu robiło sie strasznie mułowate, byłem u wielu mechaników i było wiele diagnoz ( żadna celna). Ostatnio...
czyli co kody błędów które znalazłem i które ma zaprogramowane tech2 sa błędne bo tam jest wyraźnie napisane ze błąd 87 za duża rezystancja poduszki powietrznej kierowcy!!!!
moje pytanie brzmi: jak wyprowadzić kable od kostki OBD2 16 pinowej i wpiąć je w kostkę w samochodzie OBD1 (10 pinowa). Zdjęcia i opis kostek mam i czy urządzenie TECH2 połączy się z moim samochodem które jest dość stare
Błąd 1530 wg. Opel Tech2 to przekaźnik klimatyzacji. Prawdopodobnie padł Ci ten przekaźnik, albo jego obwód. Ten przekaźnik znajdziesz pod maską w skrzynce przekaźników. Pozdrawiam
Tech 1 lub Tech2 ,to nazwy przyrządów diagnostycznych dla Opla. W twoim przypadku pozostaje Tech 1, bo to rocznik niższy niż '96. Najszybciej w ASO ,tyle że kosztowne.
Witam Kolejny przypadek: Klient zażyczył(dobrze napisane - przywiózł i zamontuj niech działa) sobie do Astry H (2012rok) A18XER światła przeciwmgielne. Diabeł tkwi w szczegółach a jako że Opel lubi kombinować to dołożenie świateł nie powinno stanowić problemu - ale ... to właśnie ale powoduje mały misz-masz. Cały bałagan polega na tym czy auto ma tylną...
Cięgno cały czas jest w tej samej pozycji nie rusza,wężyki posprawdzałem są ok,błąd P1220 nie występował,za to na techu serwisowym (nie mylić z zabawką tech2 allegro ) w pamięci wystąpił błąd ciśnienia doładowania który teraz nie występuje.
astra tech2 programowanie tech2 astra tech2 schemat
excel formularz wyboru naprawa sterowników samochodowych sprawdzić el817
behringer xenyx 1202fx attiny2313 projety
Usterka obwodu „A” świecy żarowej Iveco – diagnostyka i naprawa Styki stycznika AEG LS4: opis i parametry