Myslę że to wystarczy http://obrazki.elektroda.net/52_11591652...
Ten silnik występował w kilku odmianach i dwóch generacjach, nie wystarczy wymienić wtryskiwacze na "z jakiegoś multijeta", muszą być dokładnie od tej wersji. Nowszy Multijet2 miał zupełnie inne wtryskiwacze.
Hej, skoro pomogłem to się cieszę... :) Problem rozwiązany :)
witam w załączeniu (kiedyś znalazłem) opis kodów silnika pozdrawiam a tu jeszcze coś ;) http://www.obd-2.biz/obd2.php?plik=PL
EEP nie czyta chyba nic , kodowanie powinien zrobić tech i op-com .
Ja na co dzień w ten sposób poprawiam kontrast. Nieraz podchodzę do klienta na zewnątrz gdzie jest chłodno to leci mi kontrast w Dół, jak w ciepełku, to bywa że aż w oczy szczypie jasnym ekranikiem. Więc polecam sprawdzić u siebie tą technikę. Jedno co nieraz mi się zdarza to to, że zapominam wyłączyć SHIFTA i wtedy klawisze funkcyjne nie działają,...
To może nie być mosfet. Pod tym numerkiem da się znaleźć wzmacniacz operacyjny i driver do mosfetów, a za zwyczaj mosfety w tych obudowach mają zwarty 3 i 4 piny jako wspólne dren/źródło. Mosfety z takim numerem występują w innych obudowach.
robiem tehem mastera 2.8 EGR 2.2dci trafika 1.9dci i poduszki w master wszsko smiga bey problemu!!!
Witam, odgrzeję stary temat, ale na pewno przyda się co niektórym chcącym uruchomić zablokowane/ukryte opcje w swoich Oplach, parę tych funkcji zwykle jest dostępnych w naszych autach a są po prostu nieaktywowane, bo pierwszy właściciel nie dopłacił w salonie. Do niektórych opcji jak domykanie szyb lub automatyczne ryglowanie drzwi podczas jazdy jest...
Kolego nie ma potrzeby adaptacji wstawiasz tak jak powinna być ustawiasz zapłon kasujesz ewentualne błędy i po temacie
Tech2, Op-Com.
Spróbuj użyć dedykowany do Opla, Opel Tech2.
Potrzebujesz albo tech2 albo op-coma do poprawnego zalogowania wyświetlacza.
wszystko się zgadza tech2 i do roboty pdm musi byc zaprogramowany , Dopiero dalej można sprawdzać blokadę
programowanie wyświetlacza tech1,tech2.kod 012,lub 011
Tam jest tylko Can, więc odpowiedni TECH2 tylko
Próbowałeś odłączać klemę? Jak tak to podłącz Tech2 i odczytaj błędy.
Nie jest. Używany musi być wylogowany z auta, wtedy zalogować czasem da sie op comem, większość sterowników i modułów tylko stół albo tech2 wprowadzając podstawowe informacje pojazdu, vin. Dodano po 36 Przerabiałem ostatnio sterownik AIR BAG P/N 12798517 nawet tech2 nie gryzie tak jest oporny. Tylko stół i wgranie vinów na twardo.
Chyba chodzi ci o klucz do Opel Tech2 żeby można bylo robić aprobatę z TIS
Zastanawiam się jeszcze co do Opla wybrać czy opcoma czy Tech2, Najlepiej MDI .
To jest standardowe złącze 16 pin. Obsługuje każdy interfejs do Opel. Np. OPEL TECH2.
Można. Tech2, funkcja "kontrola modułu sterującego" i procedura "kontrola zaworu rec. spalin"
Niewielka różnica widać ja gołym okiem Interfejs to układ który łączy auto z PC. Tester to urządzenie które diagnozuje auto bez użycia PC. Interfejsy są tanie, testery są drogie. Do swojego auta możesz kupić interfejs działający z programem o mylącej nazwie tech2 – tani, lub drogi tester TECH2. Najlepszym zakupem jest OPCOM cena około 3000 zł...
Nie da rady,tylko odczyt testerem Tech2.
Każdy kod błędu zczytany z tech2 lub czegoś innego konkretnego ma swój tgzw symptom. Jeśli u ciebie występuje P2279(11) to na pewno problem tkwi w ukł dolotowym powietrza - patrz kolektor. Skoro ktoś go już wymieniał zrób test wykonawczy klapek wirowych. Co do DPF dopuszczalna różnica ciśnień = -3 : 3 , nasycenie pow 100% nie da się wypalić podczas...
Rozstrojona adaptacja komputera benz. przez inst. gazową. Częsta przypadłość przy II gen. Potrzeba Tech2 do przywrócenia auta do normalności
Opcom ,Opelscanner ,(oczywiście tech2 i mdi), delphi ds150 , texa , kts i inne uniwersale bez problemu , tylko zwykłe skanery OBD nie działają..
Trzeba włączyć w wyświetlaczu obsługę danych z radia. np. Tech2 lub serwis Opla pozdrawiam
Dwa sposoby: 1. albo Tech2 i zmienić oprogramowanie, tak aby świece grzały przy innych temp. 2. oszukiwacz 'ciepły start'. http://www.zafiraklub.pl/forum/viewtopic...
Na XP to chyba 2016 był ostatnią pracującą wersją. Do nowszych musisz mieć przynajmniej Win 7.
Tester Tech2->nadwozie->MID->funkcja F6-programowanie->zmiana komunikatów jezyka MID. 2 min roboty.
chodziło mi o pin w kontekście dopasowania tych nieszczęsnych identyfikatorów. podkładka wsadu i reset IPC TECH2 załatwi temat km/h.
Podłączałeś go do interfejsu dedykowanego do opla (np opcom albo tech2) czy do uniwersalnego kombajnu ?
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
Tylko org. OP-Com lub Tech2, MDI Opel. Ryżym tego nie ruszysz bo on przy 1.64 maks do 2014r.
To czy BOSCH czy Vetronix to większego znaczenia nie ma - po prostu w pewnym momencie jeśli dobrze pamiętam BOSCH przejął produkcję, albo odwrotnie - podobno zdarzały się jeszcze produkowane przez Hewlett Packarda - ale to dawno temu rozmawiałem z gościem z BOSCH-a na ten temat, więc nie dam sobie głowy uciąć. Karty zawierają oprogramowanie do urządzenia...
Carprogiem szczytaj pamięć obojętnie z jakiego modułu i masz carpass najlepiej by było z radia albo lcd zerknij tu https://tech2.guru/eeprom-locations/
Zamieniałeś żarówki miejscami Od tego trzeba zacząć . (współczuję tej roboty) Gdyby okazało się , że żarówki są sprawne, to przy pomocy diagnoskopu TECH2 możesz w tym samochodzie wyłączyć kontrolę sprawności żarówek.
Podjedź do jakiegoś elektromechanika, to Ci zdiagnozuje. Wymieniłem dwa dość popularne interfejsy, które z Simtekiem radzą sobie dobrze, ale oczywiście nie wyczerpują one możliwości. Oczywiście jeszcze Tech2 i wszelkie uniwersalne robiące Opla.
Witam Instrukcja procedury wymiany w załączniku - jeśli masz pin używanej pompy i car pass z auta to przeprowadzisz wszystko przez OP-COM/TECH2. Mówimy tutaj o oryginalnym OP-COM, ponieważ chińskie "klony" potrafią namieszać w kodowaniu :wink: 1018669
JAK BY KTOŚ SZUKAŁ https://tech2wiki.com/content/tech2_pcmc...
Czujnik obrotów wału korbowego. Korzystając z Tech2 warto było spojrzeć na F2-wyświetlenie danych - prędkość obr. silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Usterka dość typowa. Wymień czujnik i Asterka odżyje :-) Pozdrawiam!
witam. 3dni temu zakupilem vc 1,8 2005r. mam wielka prosbe... wytlumaczcie mi jak obsłuzyc komp. nie mam przyciskow na dzwigni wycieraczek, a jedyne ustwienia jakie moglem zmienic to data i godz oraz jezyk przyciskiem settin pod radiem ;/ z gory dzieki. Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.pl/9482474600_1...
CX-80 Silikon spray TECH2 Nie polecam i nie używam. Proponuję specjalny smar do potencjometrów i to w zależności co chcesz smarować. Zapoznaj się np. z tym https://www.youtube.com/watch?v=Fw0_Orli... https://www.youtube.com/watch?v=5EeLY99p... Ps. Jeśli miałbym polecić firmę to Rheolube.
Jedno podpięcie się z TECH2 wyjaśni sprawę - zobaczysz jaką temperaturę "widzi" ECM i po problemie. Niestety dokumentacja techniczna do ECU to ciężka sprawa do zdobycia więc albo diagnostyka, albo porównanie z innym na 100% sprawnym samochodem (tylko ja tak raz porównywałem i okazało się, że drugi miał w identyczny sposób uszkodzony czujnik :/ cóż tak...
1.W opisie masz "do 2004" 2.Nic ta zabawka nie zrobisz. 3.Temat był poruszany na forum tysiące razy.Szukales?
Potrzebna tech2 lub mdi
Znajdź kogoś w pobliżu z Tech2. Niech wykona procedurę kontroli elementów wykonawczych.
Witam, czy poleci ktoś dedykowany do Opli interface diagnostyczny. Mam pojazdy z lat 2000 z obd po CANie i bez CAN oraz kilka nowszych po 2013 roku. Benzyny i diesle. Zależy mi na dokładnych danych z silnika oraz możliwości wymeldowania i zameldowanie nowego radia itp. Jak na razie znalazłem: *OP-COM z ADAKO, *Tech2 Vetronix z allegro jako skaner ręczny...
Tech2 z kartą SAAB jakikolwiek rygiel i przystosowanie do auta, wszystko.
nowszy oprogramowa tech2 schemat tech2 naprawa
wymiana zakodować licznik windows media player odtwarzać video garmin mobile
zasilacz laboratoryjny mikrofon mozos
Numeracja stron nieparzystych w Wordzie: 1, 2, 3... Parametry anteny satelitarnej Polsat w Niemczech: Hot Bird 13°E