Te wskazania na których jest rysunek i ołówek to są zapisane archiwalne wskazania (z ubiegłego roku). Te drugie wskazania jest to bieżące zużycie w danym roku. Trzecie wskazani to rzeczywiście numer urządzenia. Czy duże zużycie czy małe to trudno ocenić. Jeżeli w archiwum za cały ubiegły rok było 490 a obecnie za styczeń (3tygodnie) masz już 165 to...
a czy dodatkowo sprawdzałeś techem odczyt z kompa samochodowego?
Tak więc trochę po czasie, ale przeszedłem się po bloku i Pan z dołu wyszedł do mnie w samych majtkach, po czym powiedział, że ma zawsze zwroty... A u góry prawdopodobnie nikt nie mieszka.
Witam, mam pytanie, na jakiej zasadzie działa podzielnik radiowy firmy techem III ??? Czy jest możliwość odczytu wysyłanych danych przez użytkownika ??? Czy rzeczywiście jest to "dobre" urządzenie ???
Dokładnie.Coś z immobiliserem.Tylko diagnoza Techem 1.
Zlecę wykonanie programu do odczytu podzielników kosztów firmy TECHEM typ twin-tech optica EHKV 90 . Podzielniki są moją własnością. Z poważaniem Administrator Wspólnot Mieszkaniowych donec(at)o2.pl
Liczniki podlegają legalizacji co 5 lat, czyli bateria zamontowana w nich powinna starczyć na minimum 5 lat. W takim razie jak jest z odczytem danych? Z jaką częstotliwością czasową (godzinową, dobową) licznik próbuje się skomunikować z urządzeniem do odczytu danych?
fakt,moło dojść do zainicjowania obwodu zapalnika,zaś kurtyna nie spracowała.Proponuję zrobić diagnozę Techem pod kątem odczytu jakie obwody zostały zainicjowane i przyrównać to ze stanem faktycznym. No i odczyt parametrów rzeczywistych,jak ten SAB6 widzi rezystancję poszczególnych zapalaczy.
Zły ID sterownika,tak się dzieje.Podjedź,sprawdzimy techem :)
Powiem prawdę że dziwy.Za wysokie obroty biegu jałowego-zapłon ustawia się na 30 st przed ZZ,zawór regulacyjny przyjmuje 45 krok. Podczas odczytu Techem parametry w normie(MAP,ECT),ale osobliwością jest to że napięcie na potencjometrze 0,6V sterownik rozpoznaje jako 20% utwarcia przepustnicy,zaś napięcie 3,18V już dla niego jest 100%-owym otwarciem,co...
Pewnie tajemnica firmy. Powtarzam jeszcze raz, że podzielniki nie są przyrządami pomiarowymi, a więc producent praktycznie nie odpowiada za różnice w odczytach, a nawet gdyby to podawał to nie ma to żadnego znaczenia. Znaczenie ma jednak sposób obliczania, algorytm i poprawność wyliczeń oraz zastosowanych wzorów matematycznych.
Witam. Na moim podzielniku ciepła firmy "Techem" pojawił się zamiast odczytu napis "f7". Co mogło być powodem tego? Co oznaczają błędy f1, f7, c1, które mogą pojawiać się na wyświetlaczu podzielnika wg. instrukcji producenta?
Przez to wywala tez zaplon na 4 cewce pomiomo ze cewki i swiece sa wymienione. Na pewno przez to że gubi obroty to nie wypada zapłon, są to dwie różne rzeczy. W bmw impuls ustawić z czasów otwarcia PB. Natomiast co do wypadania zapłonu sprawdzić wtryskiwacze bo w techu potrafią sprawiać problemy.
Witam, jestem świeżo po montażu nowych wodomierzy odczytywanych radiowo. Do tej pory wpisywałem sobie wszystko w tabelkę ręcznie (tak, prowadzę excela z odczytem swoich wodomierzy :P), jednak głupotą byłoby nie wykorzystać potencjału wodomierzy radiowych. Tylko nie mam pojęcia jak się dobić do sygnału. Nie wiem czy odczyt następuje na żądanie czy może...
jak już udało się tym "techem" połączyć to wykorzystać go do czegoś więcej niż odczyt błędów
Carprogiem można wyciągnąć pin i chyba wylogować, potem dopisać Techem lub OP-COMem. Ten pinout jest do odczytu po BDM ale nie wiem czy to wykonalne. Do odczytu po BDM : BDM 100, Galletto, K-TAG, Xprog chyba też. Jak masz Carproga to powinieneś też mieć do niego pinout.
Być może Techem pasowało by dokonac kalibracji.
Faktycznie uszkodzony sterownik, możesz zsynchronizować techem, możesz przelutować procesorki , możesz naprawić stary sterwonik
Oprogramowanie Apatora jest do pobrania z ich serwerów http://software.telemetria.eu/inkasentpc... Po instalacji Inkasent Pc3, widać, że wodomierz przekazuje również, info o błędach np. przepływ wsteczny i tę informację "trzyma" w pamięci pomiędzy odczytami (a te najczęściej występują raz, dwa razy do roku z uwagi na koszt odczytu jaki...
Witam, w mieszkaniu dwupokojowym mojej mamy są w obydwu pokojach zamontowane podzielniki elektroniczne Techem. W małym pokoju 10mkw oraz w większym 15mkw są grzejniki blaszane, nowoczesne. W 2020 roku nagle musiała zapłacić ponad 3x tyle co w 2019 roku. Wg WSM wszystko ok wg zużycia na podzielnikach. W tym roku dopiero zaczął się sezon i wskazania na...
Przestań pisać tylko zrób odczyt normalnym testerem bo widać ze parametry nie są rzeczywiste. Odczytaj techem i wrzuć co on pokazał
Na jakim "komputerze" byłeś? Tylko odczytać błędy czy sprawdzić parametry silnika podczas dziwnego zachowania? Mi wygląda to na usterkę czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnika (podaje za wysoką). Mowa o czujniku temperatury dla ECU, nie na zegary, są oddzielne. Znajdują się na mostku łączącym lewą stronę kanałów "wodnych" silnika z prawą. Odczyt...
...zapewne odczyt z MAF wyszedł "poza skalę", ale odczytać błędy i będzie wiadomo. Warto by się tez przejechać z TECHem i zrobić logi.
Ten żałosny programik ma tyle wspólnego z techem,co wrona z beoingiem. Moze i wrona!! Ale odczyt bledow silnika i air bag-ow zrobil w Corsie C z 2004 roku :-) Pozdrawiam
Jutro zawioze go na komp i zobaczymy jakie błędy sypnie. Zapewne identyfikatory środowiska UEC i REC, pewnie jeszcze tego modułu za bezpiecznikami w kabinie, możesz sam to wszystko poprzekładać i auto odpali ale potem będzie konieczna konfiguracja wyposażenia techem bo opcom się wyłoży i pewnie jeszcze coś w aucie udupi, pozakładaj to co powymieniałeś...
Witam WAs :) mam nadzieję że to nie problem że jestem z Wrocławia :) - więc u mnie sytuacja wygląda tak niedopłata 4800 zł mój plan po pierwsze reklamacja odczytu do spóldzielni - reklamacja ogólnie sposobu rozliczania ... wyczytałam ze muszę zapoznać się porządnie z regulaminem i zasadami rozliczeń zrobię to w tym tygodniu - tylko pytanie moje co jeszcze...
Kolego, oprócz dyletanckiego wyświetlenia kodów błędów każdy tester oferuje też odczyt parametrów zmierzonych, w Techu (bo pewnie tym to sprawdzasz) zwie się to lista danych. Tam się można dużo, a w zasadzie wszystkiego dowiedzieć. Temat zamykam.
Jak w temacie.Po dłuższej jeździe zapala się piorunek.Odczyt błędów Techem-P0170 (9)-B1S1 korekcja paliwa -wadliwe działanie. Sonda nowa,bez zmian.W chwili gdy błąd nieskasowany długoterminowa adaptacja B1 wynosi 23%.Po skasowaniu 0. Dziwny jest fakt że napięcie na S1 lata (odczyt na ekranie),podczas gdy S2 stoi na 0.Nie jest to prawda-bepośredni pomiar...
W pierwszej kolejności to może pokażesz nam te liczniki (zrób wyraźne zdjęcia). Następnie dowiedź się w spółdzielni czy te 169,66 m³ jest tylko zimna woda czy może zużycie zimnej i ciepłej (sumowane do opłacenia kanału) a 88,84 m³ to jest opłata z podgrzanie takiej ilości ciepłej wody (ilość ujęta w tych 169,66). I jeszcze jedno pytanie. Czy...
Odczyt błędów ze sterownika na podstawie których będziesz mógł podjąć jakieś kroki w kierunku lokalizacji uszkodzenia możesz to zrobić Techem lub Opcomem albo podjedz do elektronika a może wystarczy wykasować błędy
Bardzo ciekawy temat. Głównym problem to zasilanie bateryjne i pobór mocy modułu odczytowego. Z tego punktu widzenia bezpośredni odczyt przez inkasenta nie wchodzi w grę z uwagi na wymaganą ciągłą pracę odbiornika radiowego. Rozwiązanie Techemu z okresowym przekazywaniem danych do modułu-bazy jest zdecydowanie lepsze. A jak już masz moduł bazowy to...
Usterka prawie usunięta. Sprawdzone zostało powtórnie wszystko, wyczyszczone i jeszcze raz sprawdzone TECHEM 1 i 2. Regulacji poddawana została przepustnica i potencjometr, na warsztacie OK, ale po wyjeździe na jazdę próbną znowu objawy takie same - konsternacja. Na TECHU niby OK, ale to nie to. W końcu wyjazd na miasto z podpiętym Techem 1 i ... nastawnik...
W takim razie kolego nawasaqi prośba o wstawienie schematu ideowego tego podzielnika :D Nie mam jak chcesz mogę wstawić zdjęcia z nazwami układów ewentualnie mogę podesłać jak ktoś chce płytkę działającego takowego podzielnika ;) Takie schematy to mają chińczycy w fabrykach i centrale firm (czyli np jesli chodzi o ISTA czy np. Minol to mają to w Nimczech)...
To wejdź w odczyt danych i zobacz na parametr " obwód zapłonowy poduszki kierowcy" powinno pokazywać 45%. Jak jest z wypiętą? a tam chyba nie ma takiego czegos w techu, jedynie podaje rezystancje jaką widzi.
Techem nie do końca działa, a ja potrzebuje czegoś taniego w dużej ilości. Moja firma jest producentem wodomierzy i liczników energii. (ok 500tyś rocznie) Potrzebuje tylko elektronike do systemu. Elektronika zbiera impulsy z licznika lub wodomierza. Np. Licznik wysyła impuls co 0,01kwh (wodomierz co 0.01m3) te impulsy (stan wysoki lub niski np. kontratron)...
Jakie trzy parametry? Coś kłamiesz. A raczej kłamiesz z pewnością, pisząc, że robisz to Techem. Pokaż no fotę z ekranu Techa, zaraz zobaczymy te trzy parametry.
Ładowanie jest. Odczytów nie mogę zrobić bo nie mam czym, mam techa ale bez can. Chce tylko wiedzieć czy może to mieć coś wspólnego z zadziałaniem airbag, ale nigdzie wcześniej nie znalazłem info że po zadziałaniu airbag wyłącza wspomaganie. Poszę tylko o info czy wspomaganie chodzi w trybie awaryjnym czy nie. Wspomaganie elektrohydrauliczne czy jest...
witam, jako że nasze podzielniki straciły legalność ponad 2 lata temu mieszkańcy będą głosować za ich zdjęciem lub pozostawieniem, chciałbym trochę poinformować mieszkańców ulotką, czy to wystarczy czy coś ciekawego jeszcze mi podpowiecie? PRECZ ZE ZŁODZIEJSKIMI PODZIELNIKAMI!!! LUDZIE PRZESTAŃCIE DAWAĆ SIĘ TAK OSZUKIWAĆ ! PRECZ Z PODZIELNIKAMI CIEPŁA...
Witam,niestety sprzętu nie naprawiłem,niby nowy laser z Cybor-techu podstawiony był ,ale jak się okazało po dokładnych oględzinach był jakiś zardzewiały chciałem go reklamować,ale w sklepie powiedzieli ,że to nie ich ''ponieważ nie ma naklejki'' w międzyczasie klient odebrał sprzęt a ja straciłem 52 zł i ...nerwy.
Witam Spróbuję dokupić laser w Cybor-Techu, ale zatanawia mne jedna sprawa. Otóz posstawiałem stary laser i te same zachowanie, a faktycznie był uszkodzony silnik, którego rezystencja miała 4 omy. Czy czasem nie jest potrzeba zresetowania błędów, które wynikły z podstawianym silnikiem.
Nie vagiem za30zl tylko oryginalnym ross techem za 1500zl co i tak chyba nie ma znaczenia. Wałek wyglada ok zeby na kole tez ok. (Rozumiem ze chodzi o blaszkę do czujnika) Bipy itp tez ok. Z czego Ecu oblicza wartość? Wiadomo ze czujnik wału i walka ale czy jeszcze coś? Czy możliwe jest uszkodzenie pierścienia na wale korbowym od strony skrzyni? No...
Klucze dopisujesz Techem,ale musisz znać czterocyfrowy security code. U ciebie może byc problem,że wysypała się synchronizacja ECU z immo.
Odczyt kodów blyskowych i dopiero coś na ten temat. Jeśli w czasie pracy silnika check engine się nie świeci to kody błyskowe na nic się tu zdadzą. Dlaczego mówisz że ssanie !!!! To jest układ wtryskowy jedno punktowy i nic takiego nie występuje . Masz rację, w układach wtryskowych nie ma czegoś takiego jak ssanie, ale tak to się już utarło (niesłusznie),...
Mam Opla Movano 2006r. W aucie był tachograf. Został wyjęty. Licznik nie pokazuje całkowitego przebiegu. Trzeba zrobić żeby przebieg był. Po wyjęciu tacho licznik zaczął brac impulsy z ABS. Licznik dzienny działa. Ani techem-2 ani clipem nie da się skomunikować z licznikiem. Tech-2 podaje że w BSI (UCH) opcja tachografu jest na stałe i nie da się zmienić....
masz 3 sprawy 1 - kod pin niezbędny do zaprogramowania kluczy jest orginalnie na takiej wizytówce żółtej ze znaczkiem opla często przypiętej do książki serwisowej . jak go nie masz to możesz jako włąsciciel auta otrzymać go za opłatą 120 zł w każdym serwisie a jak nie to jest jeszcze możliwość o ile dysponujesz programatorem do TMS370 plc28 i charatasz...
Gdzie zapalają Ci się te kody..., podjedz do kogoś z Techem
Pytanie jest nieścisłe,bo urządzenie wystepuje jako Tech 1 i Tech 2.Pierwszy obsługuje modele od 1987 do 1997,drugi od 1997. Moja astra jest z '97 i ma gniazdo ALDL 16pin, ale chodzi mi o informacje ogólne. Przede wszstkim odczyt danych na ekranie testera-możesz zobaczyć ile w danym momencie wynosi napięcie na potencjometrze przepustnicy,podciśnienie...
Na wstepie jako nowy user witam serdecznie wszystkich Użytkowników Elektrody. Zdecydowalem sie zarejestrowac bo mam powazny problem - moze pomozecie. OTÓŻ : Auto : Opel Vectra B ,grudzien 2000 Silnik : X16XEL Usterka: Auto nie chce zapalic na gorącym silniku - sprawdzilem - brak iskryna wszystkich swiecach Na zimno jest super - auto pali od 1 kopa Ustalilem...
Witaj, a podmieniałes stary laser do nowej mechaniki ? Może w starej mechanice są silniki ze zwartymi komutatorami - posprawdzaj silniki omomierzem przy delikatnym pokreceniu osią silnika gdy ustalą sie odczyty (silnik przy pokreceniu działa jak pradnica i napiecie jakie sie wytwarza zakłóca pomiar rezystancji uzwojeń) powinny mieć stałą oporność niezaleznie...
Można chyba eprom odczytać ,przynajmniej w vectra 2 tak jest.W grać też powinno ale nie jestem pewien.Ale lepiej chyba lepiej zakodować piloty np techem niż bawić się w epromy.
Jako, że wróciła zima, postanowiłem zaktualizować wątek moimi letnimi doświadczeniami z piecem. W skrócie mówiąc - udało się go odpalić. Niestety nie udało mi się połączyć do niego i zdiagnozować Techem 2 (- finalnie nie pojechałem na Techa bo piec zadziałał). W każdym razie najprawdopodobniej u mnie wszystko działało poprawnie od razu po wymianie świecy......
W zależności czym to było odczytywane to błąd P0130 z identyfikatorem 04 ma znaczenie : P0130 Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1) lub P0130 Sonda lambda O2 1 rząd 1 do sondy lambda O2 2 rząd 1 Dane nieprawdopodobne i p0136 z identyfikatorem 04 P0136 Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 2) lub P0136 Sonda lambda...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
hej moze cos takiego ? if(low & 0x80) // jesli 1 { hi |= 0x01; } else // jesli 0 { hi &= 0xFE; } mam nadzieje ze dobrze ;)
Nie da rady,tylko odczyt testerem Tech2.
Trzeba niestety podłączyć jeszcze raz TECHa i odczytać błędy a najlepiej to przejechać się z techem i poobsrewować predkości kół jeśli zgłasza problem z czujnikami.
Opel Techem ściągnientym z neta mogę tylko odczytać i skasować błędy No i wystarczy, usuwasz usterkę kasujesz błędy i wszytko śmiga.
trzeba to odczytać techem2,albo to bedzie zapiasne jako "usterka po raz pierwszy",albo "zapisana przez prior"
Też miałem problem z wiązką przewodów do sterownika klimy - jest on schowany za lewym przednik błotnikiem, ale błoto na niego czasem chlapnie. U mnie zaśniedziało kilka przewodów i poprzerywały się, nawet się Tech2 nie mógł z nim połączyć. Wymieniłem wszystkie przewody i wypucowałem złącza w sterowniku - kilka godzin lutowania i czyszczenia - i jest...
Pewnie chodzi ci o silnik dti w którym nie można nic odczytać przez spinacz. Musisz podłączyć się prawdziwym techem2 . Można też opelscanerem albo op-comem.
Mój kolega zakupil to ustrojstwo i podlączyl Nissana Terrano II,bo tak pisalo że to ma się polączyć no i fakt polączylo się ale nic z tego interfejsu nie skorzystal bo nie odzczytal ani jednego blędu tylko coś z odczytem wskazników przy pracy silnika.Dodam że oddal go do sklepu.Moim zdaniem jest on za uniwarsalny czyli do niczego.Ja mam OPLA ZAFIRE...
Przepraszam wszystkich ktorzy czytali watek a nie dzialaly linki - moja wina zle wpisalem - dlatego chyba nikt nie wypowiedzial sie - jezeli jeszcze macie do mnie troche cierpliwosci to pomozcie Zgubilem klucz ten oryginalny do Astra G 1.4 2005- komplecik w ASO to ok. 400 zl z kodowaniem znalazlem ma aledrogo Dodano po 2 troche usystematyzowalem swoja...
Jak mam coś podłączone do TX w tym ESP to nie startuje mi w ogóle system:( Pali się jedna z diodek przy ESP i nie mam pojęcia o co chodzi (tak jakbym był w trybie programowania ??). Jak odłączę rezystor R1 to ESP startuje. Najprawdopodobniej coś na tej płytce z ESP jest podłączone i nie mogę za bardzo wykorzystywać TX. RX TECHa na razie nie podciągam...
Jeśli w trakcie usterki zapala sie kontrolka silnika to musi być błąd. Moja rada jest taka , gdy usterka wystąpi i potem sama przejdzie a nawet gdy kontrolka zgaśnie nie gaś auta tylko jedź na odczyt błędów. Być może błąd znika np. po trzech odpaleniach i nie ma go w pamięci. Ale gdy nie zgasisz auta tylko podepniesz się techem2 to napewno będzie błąd....
Mam ten sam problem. Zastanawialem sie nad wymiana tego czujnika. Bylem jednak u mechanika, ktory odczytal blad techem, jednak wskazania na techu byly prawidlowe. Podejzewam, ze problem wywoluje cos innego. Mam naddzieje, ze ktos znajdzie przyczyne.
Mój samochód ma już tysiące razy wałkowany problem z obrotami na biegu jałowym więc oddałem samochód do warsztatu, gdzie tak jak myślałem wymienili mi regulator biegu jałowego. Problem nie zniknął. Mechanik wysłał mnie do elektryka. Diagnoza Techem2: regulator biegu jałowego jest nieaktywny na biegu jałowym. Odczyt położenia przepustnicy na biegu jałowym...
Nie ma nic takiego. Ważny jest rocznik. Tak mniej więcej od modelu 2001 wspomaganie jest diagnozowalne techem i można coś tam odczytać. Tak na szybko: -poziom oleju -zasilanie pompy EHPS, gruby kabel czerwony -masa pompy (gruby brązowy) -pietnastka (cienki czarny) -i co ważne- sygnał ładowania alternatora (cienki niebieski) Rocznik auta 98, stan oleju...
Witam szanownych kolegów. Mam problem z immo w mojej astrze H 2004r. Co pewien czas pojawia się problem z odpaleniem pojazdu. Wygląda to tak: po przekręceniu kluczyka w pozycje rozruch brak jest reakcji rozrusznika (oczywiście kontrolki nie przygasają więc do aku się nie przyczepiam). Wykonując kilka przekręceń kluczyka auto zapala. Odczytując błędy...
Mam problem z odczytem temperatury z czujnika. Wlasciwie to nie bardzo wiem jak to zrealizowac, teoretycznie rozumiem co ma byc zrobione ale nie wiem jak. Srodowisko MPlab kompilator hi-tech, zadne inne nie wchodzi w gre. czujnik + przekaznik mam na jednej linii podlaczony do portu C czujnik do RC7, przekaznik do RC5 mam taki oto skrypt do ubslugi void...
Najlepiej Techem sprawdzić czy nr.VIN odczytany z immo pokrywa się z VIN'em samochodu.To mniej-więcej okresli czy moduł immo jest podmieniony. Kod mozesz odczytac tez z modułu immo.Nie jest to łatwe dla nieobeznanych.
blad 85 to crc . techem nie wgrasz. podeslij mi na pw plik z techa , odczytany i ten co chcesz wgrac , moge zrobic crc pod techa
Techem sprawdzisz, odczytaj kod PROM
Jakie błędy odczytane Techem?
Najwygodniej zrobić klona . albo odczytać kod do tech jak go nie masz i zaprogramować techem.
Najprostsza sprawa- autozłom i kupić pętlę i klucz z jednego wozu. Zamontować i techem zrobić inicjację. Albo cały komplet czyli sterownik silnika do tego. PIN nikt nie odczyta za stówkę, nikt też za marne gorsze nie zaprogramuje TP klucza. Carpass na serwisie to dwie stówki, a to dopiero połowa drogi.
W oplu inspekcja jest wyświetlana w postaci napisu INSP przy włączeniu samochodu. Kontrolka samochód z kluczykiem sugeruje że sterownik zarejestrował jakąś nieprawidłowość. Kolego odczytaj kody sprawnym Opcomem lub Techem.
Witam Mam takie pytanie ponieważ jestem lewy w tym temacie Astra F 96r 1.6 16v błąd P0500 (2) z tego co odczytałem na internecie że jest to czujnik prędkości chciałbym się dowiedzieć co on może powodować i gdzie się znajduję i czy w razie czego ciężko go wymienić samemu (błąd odczytany techem wiem że to troszke lipny program no ale pokazało błąd) Popraw...
Witaj guta72 Nie piszesz właściwie czy odczytywane czasy wtrysku dotyczą benzyny czy gazu. Na pewno nie ma to nic wspólnego ze stanem wtryskiwaczy, bo komputer podaje czasy wysterowania (przepływu prądu) a nie rzeczywistego otwarcia wtryskiwaczy. Sprawdź połączenia i odczytaj techem czasy wtrysku benzyny z komputera samochodu.
Właśnie wracam z walki Opcom'em i niestety podczas łączenia z zegarami nie pokazuje nr VIN który był przypisany do wymienionych zegarów :( Jest szansa że odczytam ten vin techem?? Pozdawiam
O jesoooo jak adioda ABS????? Mówisz o kontrolce Checl Engine. Niestety z niej mozna odczytac wyłacznie usterki sterownika silnika a nie ABS. AbS mozna zdiagnozowac natomiast techem.
Jaka pamięć tam stoi, czytałem na forum że jakaś 24c02, odczytałem wsad pseudo techem i wydaje mi się że coś za mało tego wsadu na 24c02. Wyświetla mi błąd 00052 Przeprogramować pamięć programu. Radio odłączone Podobno przyczyną komunikatu PROGRAM na TID-zie jest wywalony soft, tylko nie wiem czy w 24c02 czy w procku. Czy ktoś ma wsad do tego wyświetlacza....
Napięcie 1.5v na wtyczce do evap na wlozonym bezpieczniki nr 14 na wyjętym ok 5v w miejscu bezpiecznika miernikiem + do środka minus na ramę auta 14.2v Podsumujmy: - Bezpiecznik F14 sprawny, oglądnięty wzrokowo, zmierzony miernikiem na ciągłość? - Napięcia na wtyczce od EVAP 1.5V ? - Oporność EVAP mieści się w zakresie 20-35 ohm? Wygląda to na problem...
Wiesz mam to urządzonko. Pytałem dlatego że chciałem na bieżąco np ScanMaserem podglądnąć odczytaną przez sterownik temperaturę a Techem nie mogę. Dodatkowo przenośny scaner np u480 niby pozwala połączyć się z samochodem po roku 1996a mój jest z 98 więc powinien się łączyć a tego nie robi. Dlatego pytałem się o standard komunikacji.
Nowy launch, tech2. Delphi watpie. Jaki silnik i rocznik?
witam dziś! Mialem ten samochodzik dzisiaj na chwile, walczyłem z 3 godz. i nic.. Dzieki za odpowiedzi, cewka odpada, sprawdzałem iskre na zdjętej listwie każda cewka wali iskre prawie na 2 cm wiec tu jest ok. Nie zdążyłem zająć się wtryskiwaczem bo juz tylko to mi zostało. Troche wypraktykowałem przy mocnym przegazowaniu gdy silnik zejdzie z obrotów...
A mnie sie wydaje że role anteny pełni tylna szyba ogrzewana,plus tzw aerial module-taki symetryzator Trzeba zobaczeć czy wzmacniacz antenowy jest zasilany.Jeżeli jest zamontowane radio CAR 300,CAR 400,CDR500 to Techem odczytaj jakie jest natężenie pola antenowego,powinno wynosic około 450 dB\m
gniazdo OBD jest pod dzwignia ręcznego , odczyt błędów też jest możliwy ale wykasowac bez techa się nie da
Kup klucz z pilotem (aso, aliexpress itp .) Jeśli aso po kodach to przyjdzie docięty , jeśli aliexpress , allegro itp to musisz dociąć .. Potem tylko kody (immo) do samochodu (z car pass , aso lub odczytać z jakiegoś sterownika ) i doprogramować techem,opcomem,mdi lub innym wynalazkiem ...
Witam, jeszcze podjechać (zrób około 20km) i odczytać techem temp oleju jak za wysoka dolać, powinna wynosić około 90st, powodzenia
Tech-em nie da rady ,ale są inne zabawki które to ogarniają :D
Zrobiłem sobie fejs w/g schematu podanego wyżej. Fejs działa na porcie com wirtualnym na karcie PCMCIA. Tech2-pl łączy się z silnikiem ale działa tylko odczyt i kasowanie błędów. Więcej odczytać można używając OP-COM ale mam tylko wersję demo więc niewiele. Jeżeli to jeszcze kogoś interesuje, to takie moje uwagi.
Tak, wykonaj diagnostykę i przekonasz się. Diagnostyka TECH2, to nie tylko odczyt i kasowanie błędów.
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
Jak w temacie, czy można to zrobić bez techa? Ktoś się chwalił że wie, ale nie odpowiedział
Powiedz co chcesz i dlaczego tam programować? Chcę podwyższyć obroty jałowe, wiem, że da się to zrobić Techem 1/1A, ale nie posiadam takiego cuda, więc chciałbym to zrobić jakimś "domowym" sposobem. Chciałbym też mieć możliwość czytania i kasowania błędów, jeśli kiedykolwiek takie się pojawią, lub odczytywania różnych parametrów. Jak widać jestem początkującym,...
diagnostyka techem nic nie wykazała. Zaręczam ci że diagnoza techem pokaże wszystko. Ale jest taki ból, że 99% ogranicza się tylko do "odczytaj usterki nakazane przez ECU"
Tech2-->nadwozie-->moduł chłodzenia silnika-->odczyt DTC i wszyastko wiadome
Op-Com w wielu przypadkach był szybszy w użyciu od Techa. Każdy ma swój styl pracy i przyzwyczajenia.
Witam Problem zaczął się po tankowaniu (może zbieg okoliczności) - po ujechaniu 300-400 metrów auto zgasło. Nie pojawił się check. W następnych dniach sytuacja kilka razy się powtórzyła. Auto zawsze gaśnie na ciepłym silniku. Czasem odpala od razu, innym razem po około minucie kręcenia. Jeśli kręce go dłużej pojawia się check - odczytany techem P1630....
witam, profilaktycznie zrób pełna dignoze dynamiczna i statyczną, koniecznie techem, te wartości co podałeś nie sa specyjalnie duze , klima to tez okoła 1-2 litrów wiecej ,masz klimatronika 2-strefowego?, kombi ta vika?, tez troszke wiecej pali, masz ja od jako 1-wszy właściciel?, czasami robia ludzie wsiowy tuning i oszukuja czujke temp powietrza bolukjąc...
techem błąd uszkodzony techem techem zaprogramowanie
octavia deska rozdzielcza esp8266 flashowanie zatarta skrzynia biegów
uruchamianie przez żarówkę jakie kolumny aktywne
TSOP17xx, VS1838B, HX1838 – gdzie jest GND w odbiornikach IR? Układ pinów i identyfikacja masy Asus ExpertBook B1 – specyfikacja, RAM, BIOS, rozbudowa, modele B1402CVA, B1503CVA