Wydaje mi się, że w domu za dużo nie zdziałasz. Mogę się mylić dlatego spróbuj odłączyć telefony, mikrofiltry i wszystko inne, zostaw podłączony tylko router i na możliwie krótkim kablu (najlepiej ten z zestawu) odczytaj parametry czy się coś poprawiło, jeśli nie to nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie przez techników.
Możesz zmienić w TPlinku modulacje z ADSL2 na stary ADSL czyli na G.DMT. Wielokrotnie tak robiłem i jest wyraźna poprawa. Wymuszasz wtedy na DLM maksymalną synchronizację dla standardu G.DMT czyli 8 mega co wpływa znacząco na podwyższenie S/N. PS. Proszę moderatora o nie przenoszenie tej porady do kosza gdyż ta porada działa co sam sprawdzałem w praktyce...
Tak. Zadzwoń do Orange po techników - jest szansa, że może coś poprawią
Tak zrobiłem. Pani przyjęła reklamacje - czekam na reakcję techników ;)
Sprawdź kabel, zrestartuj router, zobacz inne gniazdo telefoniczne (jak masz). Jeśli nie pomoże nic to dzwoń po techników.
Sporo błędów, zacznij od zrobienia porządku w domu z gniazdkiem, kablami, filtrem. W jakim to jest stanie ? Jak to nie pomoże to pogadaj z technikiem.
Jeśli będziesz technikiem TP to wtedy będziesz mógł sobie go skonfigurować ;)
Problem nie występuje tylko na jednym sprzęcie tylko na każdym podłączonym do wifi więc odpada Dodano po 4 Może źle sformulowalem zdanie;) chodzi o to że słaba jakoś linii powoduje dużo błędów co skutkuje mniejsza prędkością internetu generowana przez router Dodano po 3 Jimasek bandwitch Control ogarnięty bez problemu a prędkość internetu wróciła do...
Dobrze, że w Twoim mieście sprzedawcy są tak dobrze poinformowani, a może zasięgają informacji u lokalnych techników i stąd te 99%. Dokładnie tak jak piszesz, telefonowała przy mnie do techników.
Z sieci Orange 800 102 102 Z pozostałych - pozostaje Ci party line TP :( ( kierunkowy bez zera np. 22)19393 i tam dobijać się o przełączanie do techników.
zacznij pierw od zgloszenia na 801505505 Pierwsze co każą mu zrobić to sprawdzić mikrofiltr, dopiero jeśli stwierdzi, że mikrofiltr był wymieniany wyślą techników.
Witam serdecznie forumowiczów. Chciałbym prosić Was o radę. Panowie technicy z Neostrady stwierdzili że u nich na sprzęcie internet zapina się na ok 8,5Mbps na moim sprzęcie jest ok 7.3 Mbps, sprzęt jak w temacie. Stwierdzili że router jest stary i to jego wina. Proszę Was o opinię czy warto zmienić router, jeśli tak to co możecie zaproponować. Z góry...
Nie zgłaszaj usterki internetu tylko telefonu, masz trzaski na linii, czyli gdzieś niestyk, powoduje on błędy liniowe, to te crc, a miałeś ich jak sam napisałeś ponad 5 tyś. Jeśli trzaski nie ustąpią nie potwierdzaj naprawy jak będą dzwonić z orange, niech się technicy z enevy ogarną i takich pierdół nie opowiadają.
(at)delux04: u mnie były podobne objawy, tzn. "pływanie" tłumienia i SNR Margin, zrywanie synchronizacji po podniesieniu słuchawki telefonu stacjonarnego. Nie pomogła wymiana filtra i przewodów w domu. Dopiero zmiana pary od centrali do domu przyniosło efekt. Oczywiście warunek, to wolna para i chęci techników.
Tłumienie już spadło do 41.50 db, to znaczy że coś tam technicy od tp grzebią?
Witam; Mam następujący problem z routerem Livebox 2: W wrześniu zbudowałem nowy komputer, który został podłączony do livebox'a przewodem ethernet. Mniej więcej w tym samym czasie pojawiły się uciążliwe i nagminne restarty routera (diody gasną, na nowo rozpoczyna się synchronizacja, po minucie, dwóch wszystko już działa) - spowodowane jak sie okazało...
Tak, tylko że oni mówią wina routera lub za dużej prędkości i ucinamy z 10 mb na np. 5. Ja nie mam routera drugiego by sprawdzić, a niby według ich regulaminu jak usterka nie jest z ich winy to mogą policzyć sobie za "techników".
Prędkość jest przycięta przez DSLAM (centralę) więc może po kupnie nowego routera/wymianie kabla operator/technicy musieli by zresetować profil na nowo.
Ładnie Ci śmiga net. Możliwe, że są przeciążanie na centrali i zrywa połączenie. Ja bym telefonował w tej sprawie na 801-505-505 i poprosił o interwencję techników.
Dodatkowo teraz jestem u kumpla, który dzień później miał zainstalowaną tą usługę, u niego łapie o wiele więcej, a jest umiejscowiony dalej ode mnie. Ponoć łapie mu max 70, dzisiaj na speedtescie sięgał śmiało 50 paru. Jakieś pomysły czemu takie różnice? Bo nie wiem czy dzwonić i fatygować techników.
Tutaj technicy TP nie mają nic do tego ponieważ telefon jest podłączony do bramki VoIP już za routerem do neostrady. Przecież z bramki VoIP wychodzi sygnał skrętką do routera a nie kabelkiem do gniazda telefonicznego TP w ścianie. Jednym słowem D-Link głupieje, ale dlaczego?
Witam. Moja sugestia: przenieś router do innego miejsca (rodzina, znajomy), kompletnie inne miejsce, najlepiej blisko centrali TPSa. Zdzwoń się z technikiem i rób to co on mówi. Sprawdzisz sprawność pracy routera. Jak ten będzie sprawnie się łączył, znaczy że masz niesprawną instalację od skrzynki do domu, jakieś zakłócenia EMI, brak ekranu kabla, po...
Duży przeplot, jek na to tłumienie jakie masz, jak na moje doświadczenie z neostradą coś jest z linią nie tak (jakieś zakłócenia nie pozwalają ustawić mniejszego przeplotu i tych błędów jak na ten czas połączenia trochę przy dużo) jeśli uda Ci się kupić lepszy modem to może coś to poprawi, ale to loteria. Ja przez ok 5 lat nie miałem i nie mam z tym...
reset modemu? prubowałes? ostatnio awaria była,zadzwon technicy sprawdzą.
Powinien podmienić router i sprawdzić prędkość na stronie noc.gts.pl tak robią m.in. technicy netii
Czyli nie ma sensu raczej, ehh lipa. A ten skantarek od netii to coś warty http://skantarek.netia.pl/skantarek/star... ? Wychodzi mi tam wynik 18 Mb/s , ale skoro to te same kable, to chyba też lipa? Chyba, że centralę mają gdzieś bliżej mnie, dobrze kombinuję? W tepsie 2 lata temu pani z BOK też zapewniała, że nawet 20 Mb/s pójdzie, co zostało bardzo...
ok ale jakos nektorzy "zmieniają" warunki techniczne w jakiś magiczny sposób bez interwencji techników;/
Ja mam też jedno pytanie, wcześniej zapomniałem, a pytałem się o zmianę interleaved na fast. Czy taka zmianę wykonuje się zdalnie (np. ktoś z BOKu to robi), czy trzeba fizycznie (tzw. technik może to zrobić) ? Tak, wykonuje się zdalnie zmieniając konfigurację portu na węźle. Technicy nie mają możliwości wykonania takiej zmiany, mogą jedynie zadzwonic...
ale prosze nie zapominac, ze neo mozna uzywac w ramach jednego gospodarstwa, jak jakis życzliwy śąsiad podpowie tpsie, lub technik go namierzy, to może byc po neostradzie??!, zastanów się czy to gra warta świeczki? Bez obaw - pogadaj z jakimś technikiem to sam Ci powie, że możesz bez obaw rozdzielić neostradę. Jak ktoś chce i ma możliwość to niech...
Ci ich technicy to... Nie jeden tydzień temu pracował w piekarni. Miałem podobny problem. Internet był, a telefonu brak. Przyjechali "technicy" i szukając sygnału poprzecinali linię prawie na każdym słupie pomiędzy moim domem a ich skrzynką (to się chyba cross nazywa). Telefon naprawili. Po dwóch tygodniach zaczęło zrywać synchronizację neostrady......
Witam. Nie mogę otworzyć strony www.auto.moto24.pl. Inne strony otwierają mi się bez problemu tylko ta konkretna nie chce mi się otworzyć wcale, a muszę mieć dostęp do niej. Łącze neostrada, zmieniane DNS nie pomogło, logowanie przez serwer Proxy także nic nie dało, technicy/informatycy z neostrady rozkładają ręce, a administrator z auto.moto24 nie...
Myślę o technikach Orange neostrada.
Chyba nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko grzecznie prosić techników. Najlepszy tester prędkości dla Neostrady to: [url=http://www.orange.pl/speedtest.phtm...
Tak odległość ma wpływ na szybkość łącza internetowego jak również wspomniany margin. Jeśli jest to nowa linia i jest założona tak jak trzeba to można założyć, że będzie dobry margin (teoretycznie) i 6Mb będzie bardzo stabilną opcją. Może się okazać, że centralę będziesz miał bliżej niż mówisz i teoretycznie da się uzyskać 10Mb przy 2,5km w adls2+,...
Instalacja Neostrady FTTH: Formalności i inne takie załatwiło się przez telefon z infolinii 510100100 i jak coś polecam dzwonić na ten numer bo tutaj może się zdarzyć technik a na "sprzedażowce" pracuje pani Kasia blondynka. Ja miałam przygotowane korytka kablowe pod instalacje IT i zasilanie komputerów wiec sama instalacja u mnie w pokoju sprowadzała...
Niezawodność jest taka sama gdyż obie usługi będą świadczone po sieci TP; natomiast w razie problemów usuwanie uszkodzeń szybsze (przynajmniej teoretycznie ) będzie w NEO, w Neti zgłaszasz problem na infolinii a ci przesyłają go do techników TP;
Sory za tą długą nieobecność. U rodziny byłem. A i zadzwoniłem i podobno technicy zgłosili Neostradzie o tym problemie. Tłumaczono mi że ludzie się zjeżdżają na święta itp to dlatego. Na wiosnę technicy mają się wsiąść za przebudowę skrzynki ;) Ponieważ wcześniej byłem jako jedyny do niej podpięty. A teraz doszło troszke osób. Święta swięta i po świętach...
To potwierdza moje przypuszczenia. Pytanie tylko co dalej? Czy ma to wykonać TP (bo jej technicy instalowali sąsiadowi neostradę), czy to już jest problem sąsiada i mam liczyć na jego wyrozumiałość , czy też istnieją jakieś formy, że tak powiem "nacisku" , tzn. przepisy prawne, może UKE ?
Bo oni za taką wizytę techników muszą płacić, to nie są ich technicy więc się bronią jak mogą ;/
Witam, dziękuje za wszystkie rady lecz mam jedno pytanie. Ile kosztowałby technik neo do sprawdzenia mojej lini i czy mogę kontaktować sie z technikiem eltel.
57 Mb/s na VDSL to naprawdę dobry wynik, nie jeden klient chciałby takie prędkości. 80 Mb/s jest u klienta który np mieszka po sąsiedzku z centralą, albo w tym samym budynku. Technicy nie mają nic do prędkości, przecież nie przestawisz domu aby było bliżej do centrali...
technicy nie zmienili lacza
Jeśli parametry nie spełniają warunków umowy, Orange umożliwi rozwiązanie umowy bez kary. Nikt nie będzie naprawiał kabla, bo jak kolega wyżej napisał, w miedź się nie inwestuje tylko likwiduje. Jeśli autor tematu nie ma alternatywy co do dostawcy internetu, to pójście tą drogą nie rozwiąże jego problemu. Możesz wypożyczyć router z Orange na kilka dni...
Rozumiem. Ustawiam PPPoA na stałe, a będę zmieniał wyłącznie pozostałe parametry. Proszę mi powiedzieć, jaka modulacja DSL jest zalecane do tego łącza? Czy ma ona wpływ na prędkość? Mam aktualnie ustawione ADSL2+, jednak posiadam jeszcze inne możliwości wyboru, które przedstawiam na poniższym obrazku. http://oi59.tinypic.com/29ofua8.jpg Z routera korzysta...
--------o to polączenia to jest lokalny dostawca pobierajacy sygnal od Neostrady.--------- Zgłoś się do dostawcy. Lub do właściciela routera. Neostrada udziela wszelkich informacji.Oraz technicy "na miejscu.
zgłaszając problem na infolinii poproś o logowanie testowe w domu i wykluczenie czy przyczyną nie jest router. Nie pisałem, że uszkodzony jest router, chodziło mi o to jak farrix ma ściągnąć techników do domu.
Ja w linii prostej do centrali mam 400m, ale przez zrównoleglenia Neostrada 20Mb idzie mi 17Mb. Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym technikiem z TP jak stawiał mi nową Neostradę, to mówił że w mojej lokalizacji może z 50Mb bym miał na VDSL...
Mam Neostrade 20Mbitów, od czego zależy głębokość przeplotu? Kto to ustala? technicy na centrali czy DLM?
Tryb interleaved jest odporniejszy na chwilowe "szpilki" zakłóceń - rzadziej następuje zerwanie połączenia. dlatego TP włącza go przy większych prędkościach Neostrady. U mnie jednak jest 8 Mb, tryb fast - i działa niemalże bez zrywania. http://www.kitz.co.uk/adsl/interleaving.... Nie liczyłbym na przełączenie na fast przy prędkościach > 2 Mb w TP......
okej, czyli wmawianie konsultanta, że 2mb to max na tym łączu to zwykła ściema ? Jak dla kogo. On autentycznie może mieć taką informację w swoich danych a jako "konsultant" jest bardziej specjalistą od sprzedaży niż technikiem. Zawsze trzeba brać poprawkę na takie rzeczy - nawet kupując buty (żeby nie chodzić całą zimę w trampkach :D :D )
Dzień dobry. Posiadam w tej chwili neostradę do 20Mb/s i router tp link td w8960n oraz połączony z nim acces point tl wa5110g. Wczoraj coś się uszkodziło i przestał działać telefon oraz przerywała neostrada. Przyjechali technicy, naprawili i co mnie zdziwiło sprawdzili czy działa neostrada i wyskoczyło im 75Mb/s/s. Okazało się że mam już od dawna neostradę...
Jeżeli będę teraz składał kolejną reklamację, to oprócz szczegółowego opisu problemu, co im zasugerować, aby sprawdzili? Najgorsze, że dzieje się to w takich porach, kiedy ich technicy już nie pracują.
wczoraj dzwoniłem i zgłaszałęm awarie tylko sie nie pytałem o ADSL2+.. :(:( Powiedziano mi że jutro u mnie mają się zjawić technicy. Czy zadzwonić teraz i spytać sie o to ADSL2+?????????
Witam serdecznie, Niedawno zmieniłem Liveboxa (model książkowy) na liveboxa 2.0 i pojawił się problem na laptopie, a mianowicie co jakiś czas laptop gubi połączenie z internetem (na pasku, na ikonce Wifi pojawia się żółty trójkąt - "ograniczony dostęp do internetu"), po czym po kilku minutach znowu go odzyskuje. Do liveboxa, przez Wifi, mam podłączone...
Proponuję napisać na forum orange. U mnie też były problemy z połączeniem, a technicy też nie dawali sobie rady.
Zalogować się do panelu administracyjnego routera i ustawić twój login i hasło od Neostrady.
A JAK MYŚLISZ CZY CI TECHNICY COKOLWIEK ZROBIĄ CZY NIE, mieszkam na wsi i jakoś nie za dobrze to widzę Linia to linia i wymagane parametry dla usługi muszą być dobre niezależnie czy to miasto czy wieś. Duża ilość błędów CRC będzie skutkowała rozłączeniem po zapełnieniu bufora. Ważne w jakim czasie i ile tych błędów przybywa (u ciebie jest ich dużo),...
Zatem technicy muszą określić dostępność portów oraz DSLAM.
Witam, Technicy i tak muszą sprawdzić twoje łącze - chyba masz już telefon w TP ?
Po sprawdzeniu na drugim komputerze, że prędkość jest taka sama umówili mnie z technikiem na wtorek.
Przede wszystkim masz niski SNR, dlatego rozłącza. Względem tłumienia z czego wynika odległości masz niedalego do węzła, co świadczy o tym że jest uszkodzona linia. Trudno stwierdzić w którym miejscu. Najlepiej zgłoś do TP niskie parametry linii żeby to sprawdzili technicy.
Jesteś wpięty w starą kartę ADSL jedynkę. Twoje parametry pozwolą na 20Mb w warstwie ADSL i pewnie 80Mb w warstwie VDSL. Z tego co widać po tłumieniu mieszkasz bardzo blisko centrali. Jak zamówisz coś szybszego będą mieli obowiązek przepiać na lepszą kartę adsl 2 albo jak się zdecydujesz na neostrade 40Mb czy 80Mb przepną na kartę VDSL technicy.
Zadzwoń do "techników magików" zgłos problem..Choć wątpie żeby coś pomogli bo ci technicy (przynajmniej u mnie) to powinni zmienić branże bo sie c**ja znają
Przyłącza? Jak mam to rozumieć.. U mnie jest tak, że kabel idzie bezpośrednio do domu, do 1 gniazda mam podłączony router potem już metrowy kabelek do kompa i to wszystko. Nie wiem czy dobrze rozumiem mam zgłaszać awarię i wzywać techników?
Dzisaj był tel bo oczywiscie technicy sie nie pojawili w ciagu 48h od zgłoszenia Konsultantka powiedziała ze zglosi to instancje wyżej . Po 2h tel kontrolny z zapytaniem czy złoszenie zostalo przekazane wyzej. odp : nie został odświeżony monit . dzisiejszy pomiar bez tel i filtrów . http://obrazki.elektroda.pl/9834877600_1...
Nowa umowa na 10 Mb/s zostaje spisana tak jak na każdy inny net. Różnica taka że jak ktoś miał 512 a kończy się umowa i był na granicy możliwości podpisze teraz na 10 Mb./s Tyle że centrala automatycznie będzie się ustawiała na możliwości linii. Zostawiając SNR na minimum 5-6dB Taka informacje dostałem dziś. Jeśli za godzinę linia będzie lepiej działać...
z moich informacji wynika że nie wszystkie telefony(zwłaszcza starszego typu bezprzewodowe) pracują na skrosowanej lini telefonicznej. Bo tak dala przypomnienia żeby neostrada mogła działac technicy CROSSUJĄ linie telefoniczną. Kilka lat temu nikt o tym nie myślał i z tego wynikają problemy.
Zmartwię cię. Osobiście w tej sprawie nic nie załatwisz. Nie ma już takiej możliwości - bo nie ma gdzie. W punkcie sprzedaży pokażą ci telefon na ścianie i każą dzwonić na infolinię. Niepotrzebnie wyłuszczasz problem na infolinii - mało kto tam zrozumie o co chodzi a nikt praktycznie nie pomoże. Trzeba tam po prostu zgłosić problem - np. zrywanie transmisji...
DHCP serwer jest tylko na sieć wewnętrzna i nie ma nic wspólnego z tym, że router traci synchronizacje i rwie połączenie - na to wpływ ma jakość lini telefonicznej więc dzwoń po techników.
I tu jest właśnie problem innego operatora na łączach TP. Jedni z drugimi się muszą dogadać a jak jest awaria to Netia musi zgłosić to Telekomunie i ich technicy to robią. Sam mam Neostradę na linii TP, czasem się zdarzają problemy, ale na szczęście znam kilku techników od TP :) Jeżeli nie ma umowy z Netią (przepadła) to spróbuj bezpośrednio z TP.
Dobrze jest popytać lokalnych techników którzy obsługują lokalną infrastrukturę dla tpsy.
Do skutku dzwoń na dział techniczny, że masz problemy z łączem, ogromne opóźnienia itd, itp - niech Ci napiszą notatkę, że nie masz warunków technicznych do utrzymania łącza. U mnie raz byli "technicy" wymienić przerwaną przyłącz do domu. Dzwoni tato mówiąc, że chcą wykuć 5 m elewacji, bo nie wiedzą, gdzie jest przerwa. Zapytałem grzecznie, czy nie...
Mam podobny problem, tyle że netia lub w centrali automat mi obniżył synchronizacje. Jak dostaniesz odpowiedz to napisz proszę. A powinieneś dostać ją na infolinii. Ja niestety nie mogę bo czekam aż dostaną odpowiedz od techników.
No można i to bardzo długo. Jak Ci przyjdzie SMS że usterka została usunięta zadzwoń jeszcze raz i się dowiedz co technicy w notce napisali. Jeśli coś w stylu że to problem centrali to po prostu zrezygnuj z umowy z powodu niemożności świadczenia usługi albo co miesiąc domagaj się bonifikaty.
ok fajnie ale takie coś powinni ogarniać technicy z tepsy. Czekam na dalsze sugestie
Odległość jest dobra na neostradę 20Mbit, nie wiem na ile prawdziwe są podane przez ciebie parametry skąd je masz. Niby jest wszystko w porządku, ale radzę jednak zwrócić się z prośbą o wykonanie rzeczywistych pomiarów do techników Tepsy i wtedy będziesz miał pewność.
Teraz właśnie patrze parametry i pojawiły się błędy: Tłumienie Bliski koniec: 33.0 (dB) Odległy koniec: 19.0 (dB) Sygnał/Szum Bliski koniec: 14 (dB) Odległy koniec: 14 (dB) Liczba błędnych pakietów 6285 Firmware 0xe15080a Błędne sek. w okresie 15 min 0 Błędy CRC 429 Błędne sek. w okresie 1 dnia 0 Czyli coś z linią? Bardzo prawdopodobne, że problem...
Tak, dzwonilem na infolinię i też nie wiedzą o co chodzi bo według nich router się poprawnie zalogowal i mam czekać na przyjazd techników
Neostrada przywrócona do życia. Najprawdopodobniej gdzieś obok kabli telekomunikacji, puszczono odczep z trafo, który siał zakłócenia. Nie obyło się bez kopania, teraz parametry linii poprawiły się, technicy skrócili mi kawał kabla w ziemi, prawie o 500m ;-)
Jeśli technicy dokonywali napraw na centrali, przełączenia na inny port wtedy uruchamia się stabilizator i zaczyna optymalizację od najwyższej możliwej wartości. 10 dni testuje łącze i dobiera optymalną prędkość, aby zachować stabilność połączenia. Przez ten czas Neostrada może się rozłączać i występują wahania transferu. Ustaw modulację na ADSL2+,...
Trzeba próbować. Najlepiej pogadać z technikiem. On najlepiej wie.
Możliwości, w sensie co może zrobić netia aby ten internet był stabilny, bo raz jest, raz nie ma, technicy podobno usuwają awarię, a nic nie pomaga.
No teraz mam neostradę a 25 lutego przyjeżdżają mi technicy, aby podłączyć światłowód, tylko oni gwarnatują że ich te modemy są tak dobre że bez problemu powinienem mieć zasięg w całym domu, a za przeproszeniem gówno prawda. I dlatego szukam coś dobrego.
Nie dostaniesz na tym forum solucji na oszukanie operatora i za kilka chwil wątek razem z twoim kontem polecą w kosmos zapewne a takie kombinacje i tak technicy zaraz znajdą, to nie PRL.
Zadzwoniłem na pomoc techniczną. Powiedziano mi że po pierwsze to że synchronizuje się jako ADSL nie ma znaczenia. Po drugie mam usunąć /ipv6 z loginu i zaznaczyć opcję " wymus połączenie ipv4" Po trzecie wyślą techników. Masakra nikt nic nie wie.
i co to niby da? przecież jakby chip nie łączył to by nic nie działało.. poza tym karta jest nowa i chip jest czysty.. daloby wiecej jakbys zadal to pytanie we wlasciwym miejscu, oczywistym jest, ze problem lezy po stronie dostawcy uslugi, wiec raczej Ci nikt poza technikiem tepsy nie pomoze
samą usługę uruchomiła TP poprostu miałem 2 mb właczyli 6mb już bez zdania techników może to dziwne lecz tak było
A czy to jest LLU może BSA a może ich własna linia nic nie napisaleś. Jeśli LLU lub ich linia to Neostrada może działać bardzo dobrze i nie będzie mieć to wpływu na działanie twojej usługi świadczonej przez Netię. Jeśli BSA to możesz czekać wieczność aż coś zrobią, w tym przypadku jesli masz telefon np. w orange to dzwoń do orange powiedz że ci trzeszczy...
dziś jest znowu tak Tłumienie Bliski koniec : 49.2 (dB) Odległy koniec : 22.8 (dB) Sygnał/Szum Bliski koniec : 16 (dB) Odległy koniec : 24 (dB) Ale zadzwoniłem do tp i technicy mają sie tym zająć
Witam. Dokładnie jak poprzednik od zawsze miałem do czynienia z TPSA i to w kilku miejscach zamieszkania. Pamiętam także że tylko 1 raz miałem przerwę w dostawie netu z powodu burzy. Obecnie mam 40 fiber w odległości 1150 mb. Śmiga 42 mB/s i zero problemów. Router oczywiście DGT - wybrany z opinii użytkowników i techników.. także zero problemów.
Technicy na swoim sprzęcie otrzymywali synchronizację na poziomie 90-100Mbit Pytałeś co to za marka?
Oo czyli mam jakaś szanse :) technicy mi sprawdza i bede wiedział dziękuje robertamel za info
Nie synchronizuję się na pełne 6mb bo technicy jakimś cudem zmniejszyli mi prędkość synchronizacji i nie chcą teraz przywrócić pełnej a sami mówią że 6mb będzie chodzić. I mam w tym względzie pytanie czy konsultanci mogą to zgłosić odrazu do centrum kreowania usług żeby przywrócić pełną synchronizację czy musi iść przez techników? bo ci mnie totalnie...
40 000 Errored Seconds w 1 dzień, ładny wynik :) "Lepszy" widziałem u mnie 80 000 (przypomnę, że doba ma 86 400 sekund). DLM jeszcze nie zareagował, zerwało synchronizację (ile razy?) i się połączyło odrobinkę niżej na widełkach. Jak widać linia nie jest naprawiona. A DLM jako pierwsze lubi podnosić pingi (u mnie nie raz podnosił o 15-20 ms) bez blokady...
Dziś zadzwoniłem drugi raz na infolinie do Neostrady i już wszystko załatwione. Teraz był gościu spokojny do pogadania i wszystko się dało. Powiedział że wyśle sprawę do techników za 5 minut zadzwonił technik i powiedział żebym teraz sprawdził i już wtedy wszystko chodziło pełna prędkością.
Zamierzam dzwonic tylko obawiam sie właśnie ze zbędą mnie ich klauzulą tzn od 1 do 10 mb. Chciałem tez sie dowiedziec co mogłbym powiedziec technikowi. W jaki sposób z nim negocjowac
Witam. Mam następujący problem. Pewnego razu miałem awarię neostrady. Przybyli technicy stwierdzili, że jest uszkodzony livebox, wymienili mi liveboxa z "jedynki" na 2.0. Od pewnego czasu na tym liveboxie mam taki problem, że połączenie jest bardzo niestabilne, potrafi się on rozłączać (traci synchronizację) kilkadziesiąt razy dziennie (nawet teraz,...
byli technicy i sprawa załatwiona - dla przyszłych informacji : usługa wykonana BEZPŁATNIE --- pozdrawiam
200 metrów kabla w rowie i to jest problem. Gdyby była kanalizacja techniczna, to nie było by problemu, prowadzą kabel kanałem i w parę dni zrobione, a jeżeli trzeba kopać to... - pozwolenia budowlane, ekipa, zajęcie pasa drogowego, potem przywrócenie wszystkiego do poprzedniego stanu. Zawsze możesz się 'dogadać' z technikiem i może na lewo położą kabel,...
Dzwoń na 801-505-505 i niech techników przyślą. Tak będzie najłatwiej i najszybciej.
wzmacniacz neostrady rozdzielenie neostrady aktywacja neostrady
silnik elektryczny kosiarka uszkodzenie bęben toster instrukcja
oferta pracy siemens wm10e360pl
Citroen Berlingo 1.6 benzyna - opadająca wskazówka i utrata mocy Problem z tworzeniem partycji podczas instalacji Windows