Zrobiłem coś takiego w Punciaku II zakładając BW50: regulator ciśnienia w tym układzie paliwowym jest w koszu pompy i z jego króćca przelewowego wyprowadziłem zasilanie Webasto, konieczny też był powrót, więc w sumie pociągnięte musiały być dwa przewody, zastosowałem tekalan 6.
Sadza wewnątrz to zbyt mało powietrza, czyli nieprawidłowe proporcje paliwo/powietrze. Niewłaściwy montaż rurki oraz tłumika na linii ssącej powietrza spalania da właśnie taki efekt. Osobiście przewód tłoczący (za pompką) mam oryginalny, ssący (z 60l beczki) to tekalan 4mm stosowany typowo w pneumatyce aut ciężarowych.
Ja zastosowałem wężyk z przewodu paliwowego 6mm/4mm, spasował fajnie, to chyba też tekalan. Tylko tak patrzyłem w google i złączka w presostacie jest trochę inna, bo nie ma tego co wciska się do środka wężyka. http://www.kontaktsa.pl/foto3/pneumatyka... Jest tylko ta baryłka i nakrętka. Natomiast czy po drugiej stronie można zastosować...
Witam, Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to MAN TGA z silnikiem D20 oczywiście Common Rail i do tego aktywny błąd 3779-10, auto nie ma mocy i takie tam... Posiedziałem dzisiaj przy tym MANie i sprawa wygląda tak: -ciśnienie paliwa 5,3 bar -ciśnienie Rail na wolnych 500 -zawór MProp 19% Wszystko odczytane MANCAT'S Filtry paliwa wymienione, odstojnik...
Pozostaje tylko podgrzać do granicy plastyczności i formować. Żeby się nie zapadło w środek coś co utrzyma kształt (miedziana rurka lub drut aluminiowy).
Dziś zauważyłem ,że mam przerdzewiałe przewody paliwowe. Jeszcze nie ciekną ale chcę się tym zająć. Chodzi mi o przewody stalowe (zapewne jeszcze fabryczne) pod podwoziem. Po podłodze idą trzy przewody: 1 cieńszy miedziany i 2 grubsze.Jakieś pół roku temu wymieniałem przewody hamulcowe i myślałem ,że te 3 przewody są od hamulców. Po wymianie zostały...
Kolega emeryt2 ma racje. Często pęknięty siłownik w tylnej klapie , lub we wlewie paliwa, czasem tekalan do drzwi kierowcy (w gumie na słupku)
Sprawdz całe tekalany od filtra do zbiornika miałem kiedyś taki problem w innym aucie wina była na łączeniu przewodu, przez nieszczelność dostawało się powietrze i paliwo z przewodu po jakimś czasie wracało do zbiornika.
Mi fagumit też kiedyś dziwnie spuchl. I to szybko po montażu . Zewnętrza guma popekała . Cały odcinek spocony . To co jest trwale to węże tekalana i szybko złączki . Reszta się zawsze rozlatywała .
Przewód tekalanowy 12,5 x 1,5 lub 1,25 powinieneś zabrać ze sobą.
Tekalan wsadź w gumowy wężyk i masz ori dwuwarstwowy. Tak to jest orginalnie zrobione tyle że tekalan ma grubszą ściankę niż standard, chyba 1,5 albo 2mm.
Mialem podobny przypadek, a mianowicie ktos przede mna wyrzucil separator paliwa i polaczyl przewody na zlaczki i jedna sie rozszczelnila, a ze byla na przewodzie ssacym to zasysalo paliwo z powietrzem i chwilami brakowalo paliwa. Dzialo sie tak raz na jakis czas ale nie dawalo mi to spokoju i przejrzalem przewody i znalazlem te wadliwe zlaczki. Daj...
No niestety nie jest tak łatwo uzyskać jakąś pomoc na elektrodzie. Trzeba zadawać bardzo konkretne pytania, no ale jak to zrobić jak się jest laikiem. A jak się palnie jakąś głupotę to ci powiedzą, że nie powinienem się za to zabierać bo nić nie wiem. I tak koło się zamyka. Po to poprosiłem o linki z allegro gdyż jest to najłatwiejsza forma pokazania...
Jeśli kupisz w serwisie, wszystko jest P&P (łącznie z elektryką) do tego dokupić tekalan odpowiedniej średnicy i w sumie tyle. Pozdrawiam WiMM
kolego gmatek mialem podobnie w moim LFie 45.170 z 2002r. u mnie auto gasło podczas jazdy i pojawiało sie podciśnienie na ręcznej pompce paliwa ta która zamocowana jest na boku zbiornika paliwa. problemem było sitko w smoku paliwa. Na bocznej ścianie zbiornika paliwa jest wyjsce i paliwo wychodzi przewodem tekalanowym do pompki paliwa. sprawdź to sitko....
Ciężki temat, są 2 rodzaje pompek. Po numerze Vin Aso nie dobierze właściwej. Więc jak Tobie padła to może po numerze ze starej dobierzesz nową albo robisz przelew dołem (sposób sprawdzony wielokrotnie). 2 kolanka M22x1,5 i tekalan 12 mm + jakis płaskownik do trzymania przewodu.
Zapytałem tylko czy przez wadliwa pompę może uciekać ciśnienie, nic więcej , a to czy wymieniam na serwisie czy na "byle co " to moja sprawa. Na forum nie pytam o opinie tylko o radę. Problem rozwiązany, na powrocie z listwy był tekalan pęknięty, dlatego się zapowietrzala. Pozdrawiam.
podczas krecenia silnika rownież nie powstaje żadne cisnienie na filtrach, rosnie dopiero kiedy silnik zaczyna pracować Ciśnienie na wolnych obrotach powinno wynosić 8-9 bar. Daj na próbę bańkę 20 L i nowe przewody tekalan. Sprawdź smok, odpowietrzenie baków, przewody paliwowe. a obudowy filtrow paliwowych bys wykluczył ? czy w smoku jest jakis zaworek...
Jeśli silnik da radę ruszyć, to teoretycznie nie potrzeba, choć w fabrycznych kompresorach nawet do silnika 3f dają. Przewód do odpowietrznika widywałem z plastiku (tekalan), metalowy (alu, miedź) też może być, ale aktualnie chyba mało która firma porywa się na większe wydatki. Jeśli o tekalan chodzi, to jest to przewód 6mm wewnątrz 4mm i da się go...
paliwo dusić paliwo wskaźnik paliwo paliwo paliwo brudny paliwo
spadek napięcia 2n3055 zamiana przepływomierz wieża philips gramofon
halogeny złącza regulator poziomu
Instrukcja obsługi Volvo V50 2.0 Diesel 2007 PDF Samsung UE60H6200 - Specyfikacja i Problemy