Po co kombinujesz napisałem - źle usunięty fap niczego więcej nie wymyślisz.
Teraz sonda 1 faluje ładnie pod obciążeniem, nie ma 2 sondy? Widzę że temperatura katalizatora OK się zrobiła a nie takie znikome wartości.
Cześć, Orientuje się ktoś w jakiś sposób pobrać informację z CAN o progowej temperaturze katalizatora i uzewnętrznić to za pomocą diory Led? Jest to wykonalne? Temat jest taki, że chciałbym uzyskać sygnalizację dopalania DPF, a poznać to można po tym że temperatura katalizatora wzrasta do około 650-700 stopni, bez dopalania około 300 stopni, czyli teoretycznie...
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
W grzałce sondy jest.
Temperaturę otoczenia.
https://obrazki.elektroda.pl/4741985500_... 1. Czujnik NOx - rząd 1, czujnik 1 przed katalizatorem 2. Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem b97 3. Dysza adblue
Jest przyczyną uszkodzony czujnik temperatury katalizator bład P244D
Witam. MR 0916 0916 Czujnik temperatury za katalizatorem ma zwarcie z masą.
Witam ponownie. Chciałem się dowiedzieć coś na temat temperatury katalizatora. Podpiąłem sobie dziś interfejs pod samochód i zauważyłem że pokazuje mi temperaturę katalizatora -32. Na kanale 43 wskazuje też wartość 0,4V czasem przeskoczy na 0,3V. Dodam że samochód był zimny a temperatura na zewnątrz w granicy 0 stopni. Mam problem z katalizatorem gdyż...
Czujnik temperatury katalizatora Obwód otwarty lub zwarcie do masy
Pompa dodatkowego powietrza wydaje dźwięki podobne do odkurzacza ale bez przesady, Dokładnie, i jest to element który jest zaznaczony na zdjęciu. a jaką funkcję spełnia ta dodatkowa pompa powietrza w silniku??? Głównie to powstała aby kilku ekologom wpadły premie, a teraz ludzie muszą się z tym męczyć. W teorii ma na zimnym silniku wtłoczyć powietrze...
Nie osiągniesz takiej temperatury katalizatora na postoju.
Witam kolego : P 0490 „Niski obwód sterujący recyrkulacją spalin” P 1162 Ten kod może być wygenerowany automatycznie i może oznaczać różne rzeczy a więc np sumę wszystkich błędów P 1351 Tak iak powyżej lecz sugeruje utratę monitorowania diagnostyki załonu wraz z odcięciem pompy paliwa P 0409 Obwód czujnika recylkulacji spalin P 0438 Wysoki sygnał wejściowy...
Jaki błąd, niewystraczająca wydajność układu oczyszczania spalin, czy przekroczona graniczna temperatura katalizatora?
Adblue by działało musi spełnić warunki takie jak -temperatura zewnętrzna -ciśnienie atmosferyczne -temperatura katalizatora -temperatura płynu chłodzącego -temperatura adblue
Zobacz w danych jaką temperaturę widzi DME. MOżesz pirometrem zmierzyć temperatury. Zobacz jak katalizatory i sondy się grzeją, zobacz czy wisko działa.
Wszystkie trzy błędy dotyczą czujnika temperatury spalin za katalizatorem który wskazuje nieprawidłowe wartości. Najpewniej trzeba będzie wymienić moduł czujnika lub przedtem sprawdzić kabelki do czujnika bo błędy wykazują przerwę w obwodzie czujnika.
Jak dobrze kojarzę to jest temperatura katalizatora.
Do analizy spalin silnik musi być nagrzany do temperatury roboczej. Co więcej, nagrzany musi być katalizator, bo taka jego natura, że dopala poprawnie jak osiągnie odpowiednią temperaturę. Wygląda na to, że pomiar został wykonany niepoprawnie, ale czy będziesz miał dobre wyniki po nagrzaniu to nie gwarantuję, choć po pracy tylnej sondy można wnosić,...
Fotka nr.1; nieprawidłowe dane z pierwszego czujnika temperatury spalin (przed katalizatorem). Fotka nr.2/3; przerwanie dawkowania (chodzi o mocznik).Fotka 4; zawór ogrzewania mocznika SCR - zwarcie do wysokiego napięcia. Fotka 5; zawór ogrzewania mocznika - nieprawidłowa reakcja układu mechanicznego.
EBS 4601-00 -- zbyt wielka różnica zużycia klocków hamulców pomiędzy sygnałami lewej a prawej strony na osi. witam zrób poprawę błędów Reszty to ja też nie wiem co to za kody podałeś.....poniżej tylko mój domysł. GDK/PDF jest to regulowany katalizator dla silników wysokoprężnych, kod 5002-12 -- temperatura przed katalizatorem. 5019-13 ogrzewanie mocznika....
Temperatura silnika a temperatura spalania (w komorze spalania) czy EGT to różne temperatury.
Wyczyściłem przepustnicę i map sensor, wymieniłem sondę, moc trochę się poprawiła. W vcds w blokach pomiarowych chyba w grupie 37 wyświetla bs1-s1 ok, a jak robię test w basic settings grupa 34 to wywala b1-s1 not ok, być może dlatego, że do testu powinna być temperatura katalizatora ok 350 st a u mnie jest caly czas -32 st. Dopóki nie zrobię testu...
Jest to przycisk do wymuszania lub przetrwania wypalania, gdy nie mamy możliwości kontynłowania cyklu np. gdy prędkość lub obroty silnika są niewystarczające korek lub zjazd na parking. Temperatura katalizatora może spowodować pożar lub uszkodzenie. To tyle w temacie.
To raczej temperatura katalizatora.
Możliwe że nie może rozgrzać katalizatora i czujników nox do temperatury w której zaczną dokonywać odczytów. Jakie masz temperatury katalizatora podczas testu?? Hamulec górski masz sprawny??
Chyba coś z temperaturą katalizatora.
Hamulec górski był wyłączony od 3 lat.Ale problem pojawił się dopiero teraz.Co ma wspólnego hamulec górski z temperaturą przed katalizatorem? Temperatura nie wzrasta po 4 godzinach jazdy.
Panowie, Mercedes W203 rocznik 2004/5, podczas pracy silnika temperatura spalin ma ok. 220-280 stopni. Włączę procedurę dopalania, zaczyna podbijać obroty i temperatura ma ok. 320 stopni. Jak zacznie dopalanie, to temperatura spada do ok. 120 stopni i przerywa dopalanie. DPF cały czysty, po praniu i sprawdzony kamerką - pęknięć czy uszkodzeń brak. Nowy...
Tak a zaraz będzie temat: Samochód uszkadza mi sondy są aż białe od temperatury.
błąd 4116 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem
Nie spełnia wymogów by włączyć dawkowanie. temperatura zewnętrzna temperatura mocznika temperatura katalizatora ciśnienie atmosferyczne auto z 2007r nie odcina mocy.
Oszukuje się sterownik tak, aby myślał, że katalizator osiągnął temperaturę. Robi się to na drodze elektrycznej, przypominam, że temperatura katalizatora mierzona jest na podstawie pomiaru prądu grzałki sondy.
To jest jak mnie pamięć nie myli szacowana temperatura katalizatora, powinna być ok 300 jak się nagrzeje więc widać że to 60 oznacza że zimny jest.
Przede wszystkim zrobić test na komputerze - osobiście odradzam wymianę jakiś podzespołów na nosa - szkoda pieniędzy. Po objawach wygląda to na sondę lambda , a ta temperatura to pewnie od grzejącego sie katalizatora - ale podkreślam "chyba". Zrobić test elektroniki silnika.
FFR 03011- 05 ; czujnik ciśnienia EVB, zwarcie do masy.EDC 03821-03; monitoring na CAN 3 , sygnał niezgodny. Błąd może dotyczyć temperatury wydechu,poziomu AdBlue, temperatury AdBlue.Diag 03404-02; niski poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym .FFR 00647-10 ; sprzęgło wentylatora . FMI 10 nie określa rodzaju usterki więc musisz sam sprawdzić...
Grzałka jest na PWM, ale dodatkowo jest pomiar rezystancji skorelowany z temperaturą spalin.
Druga sonda to też informacja dla ECU o temperaturze katalizatora, właśnie na podstawie rezystancji grzałek.
Jeszcze się nie spotkałem by zamarzłą woda w katalizatorze, nawet w aucie z LPG. Wiesz jaka jest temperatura katalizatora? Wiesz w ogóle co oznacza ten rysuneczek na środkowym wyświetlaczu - chyba nie skoro bierzesz się za pisanie takich głupot. Ten rysunek jest wynikiem wypadania zapłony a nie przyczyną.
Zajmij się wpierw tym aktywnym . Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem; zwarcie do masy. Poza tym za niskie ciśnienie zasilania (układ paliwowy). Ubytek paliwa w okolicach szyny CR. Temperatura spalin przed katalizatorem ;niezgodny sygnał (00173-03).
Witam, przesyłam parametry zbadane w mojej Skakance, może ktoś bardziej kumaty podpowie mi czy jest wszystko w porządku z DPF. Jest tylko jeden błąd związany z czujnikiem/przewodem podgrzewania adblue. Jednak niepokoi mnie to ze przy „poziomie tlenków azotu za katalizatorem” jest wykrzyknik. Poniżej przesyłam wszystkie odczyty: *poziom tlenków...
Sprawdzę jakie temperatury pokazuje w czasie jazdy komputer i dam znać Dodam jeszcze że temperatury przed i za katalizatorem podczas pracy silnika różnią się dość znacznie i jest to zjawisko normalne. Najlepszym sposobem na ich sprawdzenie jest podgląd temperatur gdy silnik jest zimny, po dłuższym postoju. Wtedy temperatury powinny być jak najbardziej...
co oznaczają te kody? gdk/pdf 05520 Wartość NOx za wysoka Dozowanie odczynnika przerwane.5002 Temperatura za katalizatorem, błąd elektryczny. 05502-8 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem Kontrola temperatury za katalizatorem Sygnał zbyt wysoki, zwarcie do masy, przerwanie przewodu. 03792-10 Czujnik temperatury spalin po dodatkowym oczyszczeniu....
oglądałem układ wydechowy sonda jest powyżej katalizatora ale wycięcie go może mieć wpływ na sondę bo chyba zmniejszy się temperatura katalizator jednak stawia opór spalinom i rozgrzewa się do wysokiej temperatury a przegląd rura wspawana może mieć kształt katalizatora który diagnosta sprawdza tylko czy silnik nie dostanie
To proste,katalizator przytrzymuje spaliny,powodując ich zagęszczenie wokół sondy,jak i powoduje to,że sonda ma odpowiednią temperaturę pracy-nie ulega przechłodzeniu.
W funkcji pomiaru prądu grzałki sterownik sprawdza sobie temperaturę katalizatora lub spalin, dlatego do nowszych samochodów zakładamy dedykowane mu sondy.
Witam forumowiczów, mam pytanie odnośnie wypalania filtra DPF, posiadam galaxy mkIII 2010r , 2.0 TDCI, 163HP, Mianowicie po przejechaniu około 4 km pojawia się komunikat Usterka silnika, Sprawdziłem forscanem i jest to błąd (Temperatura katalizatora zbyt niska podczas wypalania, 1 cylinder) Owy błąd skasowałem i uruchomiłem funkcje wypalania dpf podczas...
Warto dodać że przedwtrysk "zmiękcza" pracę silnika, a powtrysk ma na celu przyspieszenie rozgrzewania i zwiększenie temperatury katalizatora.
Dwa-do samochodzów z dwiema sondami zakłada się dedykowane im sondy, dlatego że w funkcji pomiaru prądu grzałki sterownik silnika mierzy sobie temperaturę katalizatora. Właśnie jestem w temacie zakupu zamiennika za sonde diagnostyczną. Co jeśli zakupiona sonda uniwersalna będzię miała inny opór grzałki? Czy np. sterownik może uznać że temperatura katalizatora...
Panowie nie przesadajcie. Sterownik silnika w funkcji pomiaru prądu grzałki od razu monitoruje temperaturę katalizatora, więc zawsze nalezy zakładać dedykowane sondy.
Dobry wieczór. Zdiagnozowany brak mocy w pompowtryskach, to nie wina końcówek, tylko całego pompowtryskiwacza. Końcówki wymienia się jak jest moc i dymi! W Stralisach często brakuje mocy przez słabe doładowanie: filtr powietrza, turbina i sterowanie turbiny, zamarznięty intercooler. Ograniczenie mocy może również wypływać z przekroczonej temperatury...
Sprawdź w parametrach dlaczego on chodzi (w ECM). Taka usterka może mieć wiele przyczyn, np.: - czujnik temperatury płynu chłodniczego - czujnik ciśnienia klimatyzacji - zbyt dużo freonu w klimatyzacji - czujnik temperatury katalizatora - czujnik temperatury oleju w BVA - uszkodzony wentylator ...itp.
Przerwy w pracy grzałki mogą służyć do pomiaru jej oporu, czyli temperatury katalizatora. Jeśli sonda chodzi cały czas, a tak zazwyczaj jest, temperatura mierzona jest poborem prądu przez grzałkę. Z reguły czym wyższa tym mniejszy prąd pobiera.
Dzięki za podpowiedź. W sobotę zabieram się za sprawdzanie. Jak naprawię to dam znać jaka była przyczyna. Kod EMC 4810 -to wyczytałem że chodzi o temperaturę za katalizatorem, pewnie chodzi o ten czujnik NOx.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Działa na podobnej zasadzie jak katalizator w samochodzie. Gaz spalając się oddaje ciepło oraz dwutlenek węgla i wodę, największą sprawność ma, kiedy spalanie zachodzi całkowicie, a to niestety nie dzieje się samoistne. W tym celu stosuje się katalizatory. Działanie takiego katalizatora w uproszczeniu polega na tym, że rozgrzewa się do odpowiednio wysokiej...
Na początku sprawdź króciec od vacuum czy nie jest wyrobiony i traci podciśnienie, kolektor ssący czysty?,dolot szczelny,egr czysty/szczelny, silnik trzyma temperaturę roboczą, katalizator drożny, odłącz ten patent i zrób logi. Statyczne; 001,003,004,007,008 010,011,013,018,023, bs;003,011, dynamiczne; 003,004,008,010,011 Można jeszcze sprawdzić temperatury...
To akurat się zgadza. Kompresja na cylindrach 10,5-11bar. katalizatory (same puszki) świece NGK takie jak fabryka przewidziała, cewki sprawne, check-engine nie świeci (na kompie 0 błędów) kąt zapłonu na wolnych 11-14,sondy pracują, temperatura katalizatora ok. 460st.C
Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem, FMI-10 ; przerwanie, sprawdź kabelki i wtyczkę.
W takim razie na podstawie waszej dyskusji rozumie już, że zakładają sondę z grzałką o większej mocy nie uszkodzę systemu. W temacie na temat sondy lambda w Oplu Corsa C użytkownik elektrit napisał: „do samochodzów z dwiema sondami zakłada się dedykowane im sondy, dlatego że w funkcji pomiaru prądu grzałki sterownik silnika mierzy sobie temperaturę...
Sprawdziłem świece i wszystkie są dobre, przejścia między przekaźnikiem a świecami w porządku, przekaźnik po aktywacji odzywa się, więc powinien być dobry, temperatura katalizatora zmienia się i pokazuje różne wartości (raz 22 stopnie a raz 225 stopni). Jeśli chodzi o turbinę to nie widać nieszczelności za wyjątkiem pękniętego pierścienia uszczelniającego...
Chodzi Ci o temperaturę katalizatora ? Po rozgrzaniu 360 stopni C Na wolnych obrotach : Map sensor 550 mbar Sonda przed katalizatorem 200-350 mV, czasem spada do 20mV I jest jeszcze taki parametr jak wzbogacona pętla i jest cały czas włączona tylko nie wiem właśnie dlaczego.
edc 03792-05 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem; zwarcie do masy.
Ja to widzę tak. Silniczek bangla lajtowo - temperatura spalin- niższa katalizator niedogrzany- sprawność mniejsza = p0420
Widzi temperaturę spalin w katalizatorze NOx i ciśnienie spalin więc zakładam, że sonda funkcjonuje
Witam. Na wyjściu katalizatora(pdf).
Dla mnie zakup elektryka to nie jest misja obniżania CO2 tylko cel bardziej samolubny w postaci oszczędności na paliwie. Poniekąd masz rację. Dla mnie to także prostota użytkowania takiego pojazdu dla nieobytego technicznie użytkownika (czytaj: mojej lepszej połowy), gdzie nie trzeba się martwić o takie pierdoły jak tankowanie, temperaturę silnika,...
To 1,8 benzyna i temperatura powinna być odbierana na katalizatorze ,prawdopodobnie jest wypalony skoro iskry się przedostają.
Właśnie też tak myślałem lecz gdyby pracował w trybie serwisowym to układ wtryskowy nie powinien pracować w pętli otwartej ?? Według wskazań testera układ pracuje w pętli zamkniętej czyli wykorzystuje sygnały z czujników tlenu a w parametrach jasno widać, że sonda nie jest gotowa do pracy. Ja myślałem, że może to wynikać z podwyższonej temperatury spalin...
Termistor wykorzystuje ECU przez cały czas, jest jedną z danych niezbędnych do kontrolowania temperatury katalizatora i filtra FAP/DPF Piszesz że potrzebny jest pomiar napięcia - nie wiem jak to zrobić bo osiągnięcie temperatury powyżej 400 stopni to już dość dynamiczna jazda na wyższych obrotach lub serwisowe wypalanie FAP ( możliwe na postoju ) Popytam...
Zobacz, jak wygląda rozkład temperatury płomienia i umieść, jak kończy się część o najwyższej temperaturze. Niestety, czy będzie się zapychało, zależy od wielu czynników, np. temperatury i rodzaju katalizatora i rodzaju paliwa! A nie wiemy co to za ceramika. Przed nim daj siatkę , sitko,( oczka 2-3mm) z blachy by błyskawicznie się rozgrzała i wstępnie...
Miałem przypadek z peugeotem 208 1,2. Błąd identyczny, praca sondy za katalizatorem niemal identyczna jak tej przed, czyli albo druga świruje albo katalizator jest uszkodzony. Po zdjęciu osłony okazało się że obudowa katalizatora pękła od temperatury i do spalin dostawało się świeże powietrze(a sonda lambada jest odpowiedzialna za pomiar tlenu w spalinach)...
Odkręciłem świece - zalane, problem więc dotyczył zapłonu. Pomyślałem, że może coś z immo. Mercedes nie stosuje w oryginalnym immobilizerze odcinania zapłonu z dwóch powodów: -w czasie kręcenia rozrusznikiem świece ulegają zalaniu i mogą być spore kłopoty z ponownym uruchomieniem silnika - niespalona mieszanka opuszcza cylindry i gromadzi się w katalizatorze....
Witam Śmierdzi siarkowodorem bo zapewne masz zasiarczony katalizator w wyniku jazdy na nieodpowiedniej benzynie. Zły skład mieszanki gaz-powietrze może powodować poważny wzrost temperatury katalizatora i wtedy uwalnia się ten smrodek. Jedź na regulację gazu z analizatorem spalin to poczujesz różnicę. Z rury wydechowej nie cieknie gaz tylko woda która...
Potrzebna jest odpowiednia temperatura i czas kontaktu z katalizatorem. I oczywiście katalizator do właściwej reakcji.
Na jakimś polskim forum toyoty czytałem, że jest zmiana oprogramowania w ASO na biały dym może warto by to sprawdzić czy się łapie. Biały dym oznacza, że masz zbyt niska temperaturę w katalizatorze cos koło 300 i nie wzrasta jak już wzrośnie to przestaje dymić na biało.
Kolego bogus 2000, odrozniasz HPi od HDi? Kod 1416 to defekt czujnika temperatury spalin za katalizatorem (dwupinowa brazowa wtyczka, z tego co pamietam). Nalezy sprawdzic oba czujniki: rezystancja przy 25°C ok. 220 ohm, rezystancja przy 800°C ok. 740 ohm. Uszkodzenie najczesciej ujawnia sie w wyzszych temperaturach co widac najlepiej przy sledzeniu...
Normalnie siwieją po spaleniu końcowego żaru. Deflektor w kotle zasypowym moim zdaniem niezbyt udany pomysł, ze względu na jego wielkość i zmieniająca się odległość od płomienia w czasie. Można by się pobawić z ceramicznym "katalizatorem" umieszczonym pomiędzy komorą paleniska a wymiennikiem. Chodzi o ceramiczną wkładkę z otworkami, na wzór plastra...
Problem rozwiązany. Auto było z 2013 r. I wybrałem wersję 2013-2019 . A powinienem 2011-2013. Przez to wskoczyło e6 po zmianie modelu weszło e5 i okazał się czujnik temperatury spalin za katalizatorem.
Kolega ArturAVS zasugerował, że acetylen może dostać samoczynnie zapłonu. Raczej nie może dostać samoczynnie zapłonu, bo spalanie jest procesem w którym musi występować utleniacz. Aczkolwiek słowo "utleniacz" nie oznacza, że musi to być tlen. Może to być np. chlor lub inny pierwiastek lub związek chemiczny. Myślę, że koledze chodziło o gwałtowną przemianę...
Prawdopodobnie masz kolego nieszczelny zawór BPV , zawór ten ma wpływ na temperaturę początkową ( około 295 stopni C) przy której dopiero zostanie rozpoczęte dawkowanie paliwa ( i od tego momentu zacznie rosnąć temperatura do około 475 stopni C ) do wypalania DPF. Krótko mówiąc układ wydechowy nie może osiągnąć temperatury przy której zaczyna się podawanie...
Gdy podłączę komputer to dane H2OS 1.1 pokazują 0 i mam pytanie, bo patrzyłem i przy całym wydechu mam tylko czujnik temperatury spalin przy katalizatorze i jedną sondę za katalizatorem i pytanie, który to może chodzić czujnik? https://obrazki.elektroda.pl/3322493500_...
Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem znajduje się na "rurze" za turbiną. :)
Auto z dopalacze? ,podaj rocznik. Dziwne są odczyty sond przed ma niższa temperaturę niż za katalizatorem. Nie powinno być odwrotnie?? Tak ma być. Pokaż jeszcze stan zapełnienia dpf gdy zaczyna procedurę wypalania.
witam masz sondę przed katalizatorem i bogata mieszanka paliwa dopala się w katalizatorze co powoduje wysoką temperaturę ja bym sprawdził przepustowość katalizatora
Trzeba uważnie przyglądnąć się parametrom podczas pracy: Weź pod uwagę czujnik ciśnienia spalin oraz parametry NOX (PPM) temperatury katalizatora w czasie rzeczywistym. W oknie które przedstawiłeś nr:IMG_20210127_125436.jpg jest parametr ciśnienia spalin które wynosi powyżej jednego bara. Z pozostałych parametrów można wywnioskować że ramka zapisała...
Mam jeszcze jedno pytanie sonda ma 4 przewody 2 czarne biały i niebieski. Czarne to prawdopodobnie grzałka ale na pierwszej przed katalizatorem oporność między czarnymi przewodami wynosi ok 8 om a na tej drugiej prawie 14 om. Próbowałem zmierzyć napięcie na czarnych przewodach 0V przy odpiętej sondzie. Nie mam doświadczenia może pomiar należało zrobić...
dziś trasa ok 170km, z czego 103km trwało wypalanie fap... więc jednak głupoty jakieś się dzieją.. ale po koleii ociążenie fap 69% (różnica ciśnień średnio ok 40mbar-normalna jazda bez butowania.... a w podłogę ok 120mbar) rozpoczęło się wymuszone wypalanie pierwszy cykl temp ok 700st. dystans 5km, po czym różnica ciśnień przy ok 90km/h spadła do ok...
Niezbedna jest diagnostyka komputerowa adblue. Wszystkie parametry. Cisnienie pompy test dozowania. Temperatura spalin przed i za katalizatorem.
Odcięcie zapłonu w silnikach z katalizatorem NIE JEST POLECANE! Kręcenie rozrusznikiem bez zapłonu powoduje że niespalona benzyna przemieszcza się do katalizatora. Po uruchomieniu temperatura katalizatora gwałtownie rośnie, co może spowodować jego uszkodzenie.Pomijam fakt, że przerwanie obwodu pojawi się jako błąd w sterowniku.Lepszym rozwiązaniem jest...
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
Cześć. Czy chodzi Ci może o czujnik wilgotności w rurze dolotowej? Natomiast jeśli chodzi o czujnik temperatury przed katalizatorem to były próby pod obciążeniem i cały czas mamy 100⁰C. Jak wepnę się multimetrem w instalacje czujnika i podgrzeję go to oporność wzrasta razem z napięciem prądu według tabeli którą mam dostępną w texa. Dodam też, że klapa...
Witam Potrzebuję pomocy w temacie błędu w VOLVIE FH12 EURO5. Wyświetla błąd PPID;387 FMI;5 Czujnik temperatury gazów wylotowych. Temperatura za katalizatorem. Napięcie poniżej normalnego lub przerwany obwód. Oczywiście czujnik nowy , wymieniony.
problem w tym ze mechanik nie podał mi żadnych kodów błędów ani nic ... powiedział tylko ze czujnik temperatury i katalizator i skasował błędy i tyle .. może powinienem pojechać do innego mechanika żeby lepiej przeprowadził diagnostykę ?
Wydaje mi się że problem był w poniższym błędzie. 26 - Temperatura spalin przed katalizatorem - za nisko - Stale
Stary nie wiem czy ci to pomoże ale 50% błędów z sądy lambda jest związanych z zapchanym katalizatorem tzn. konkretnie to masz śmieci na wlocie , rośnie temperatura spalin i dławi mieszankę czyli uszczupla ilośc paliwa auto szarpie bo ma za dużo powietrza radze wyjąc tłumik konkretnie katalizator i go przedmuchać w drugą stronę.
Witam wszystkich, Posiadam Citroena C4 z silnikiem 1.6 HDI 110 FAP. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem błędu P2033 - czujnik temperatury za katalizatorem - zwarcie z plusem. Wymieniłem czujnik ale błąd nadal wraca, więc pewnie gdzieś jest przerwany przewód. Czy ktoś może podesłać mi schemat gdzie jest wpięty ten czujnik, gdzie idzie wiązka, czy...
Większość odpowiedzi to TTTM, to jest chyba TenTypTakMa? Raczej - TaToyotaTakMa Opisywany przez Ciebie problem z utrzymującymi się obrotami po zdjęciu pedału gazu to bardzo częsta usterka w Toyotach, nawet w starszych seriach E12. TMP tłumaczył to kiedyś jako dbanie komputera auta o katalizator, a pomóc na jakiś czas miało zresetowanie komputera, który...
a nie jest to czujnik temperatury silnika? albo katalizatora?
temperatura katalizatora diesel wkład katalizatora katalizatora citroen
drugi pilot samochodu amplituner pioneer gramofon czujnik biegu wstecznego
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
Pobór prądu falownika AZO Digital 6 kW Pomarańczowa dioda w piecu Ariston - przyczyny