Czujnik cieczy z tego co pamiętam to któryś mechanik sprawdzał. Jeszcze zauważyłem że czujnik temperatury oleju wariuje. Podczas jazdy temperatura potrafi skakać o ponad 20 stopni.
Witam. Tak jak w temacie od czasu wymiany łożyska oporowego i sprzęgła zaczęła skakać wskaźnik temperatury oleju. Czy mechanik mógł coś żle podłączyć ? Mój problem polega na tym iż przjadę np 100km temperatura cieczy wskazuje 90 stopni i w pewnym momencie wskażnik skacze na max temperature i wyskakuje kontroalka zatrzymaj auto. Czasami kontrolka skoczy...
czujnik temperatury oleju w misce razem z czujnikiem poziomu
Może wypożyczę kamerę termowizyjną i tak dokładnie prześwietlę kwestie termiki? Póki co jadąc 150 km/h przez 10 minut przy 16 st C , czyli przy ok. 4 tys. obrotów temperatura oleju skacze o jeden poziom powyżęj 100 st. C (czyli ok. 120 st C), a po dojechaniu do korka na drodze spada na 100 st. C.
3. Czy na problem "skakania wskazówki" może mieć wpływ to, że silnik jest rozgrzany? Dodam jeszcze że, ogólnie na ciśnienie oleju ma wpływ temperatura, bo ciepły olej jest rzadszy i łatwiej (i szybciej) przepływa przez różne szpary, a i te szpary potrafią się zwiększyć z uwagi na rozszerzalność cieplną.
wszystkie czujniki zostały wymienione koszt niezbyt wysoki ale dalej nic to nie pomogło obroty jak skakały tak skacza niestety
Witam! Mam problem z czujnikiem temperatury oleju, który podczas pracy kombajnu "skacze".Gdy chodzi na małych obrotach wskazuje dobrze, a jeżeli zwiększy się obroty do młócenia wskazówka "skacze" poza 80 i wraca.
Wedlug instrukcji czujnik temperatury ma byc w oleju. Poprzedni rowniez byl i trzymal 4-5lat
witam. posiadam audi a4 95 rok. 1.8 świeżo zakupiony. samochód leciał normalnie, wolne obroty tez były ok. Aż po odpaleniu auta zaczęły skakać obroty i po przejechaniu paru metrów ustabilizowały się wolne obroty. Następnie po przejechaniu 2km auto na wolnych obrotach zgasł i po paru próbach odpalił chodził na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu zgasł,...
Nie wiem jak jest w Fiat Marea ale kolega miał podobny objaw w Fiat Brawa - także skakała mu temperatura ! Skakała , skakała aż w końcu wyszły mu bokiem korbowody . Z tego co słyszałem to pompa wodna jest w tym samochodzie pędzona paskiem zębatym tym samym co rozrząd . W przypadku zapowietrzenia układu chłodzenia są momenty że pompa pracuje bez obciążenia...
Przy recznym hamulcu zauwazysz dokladnie w ktorym momencie zaczyna pracowac sprzeglo, (w ktorym momencie bierze sprzeglo) co sie bedzie dzialo. Tylko go nie rozwal, jak sprzeglo jest dobre(mysle ze tarcza do wymiany a najlepiej komplet z dociskiem i lozyskiem) to nie wejdzie w tryb awaryjny tylko bedzie probowal normalnie ruszyc. Jak to nie wiesz :)...
Cześć! Mam pacjenta. Prawdopodobnie BCM uszkodzony, ale chcę się upewnić. Objawy: 1. Często nie che odpalić, bo nie włącza się pompa paliwa. Po resecie zasilania pompa dostaje napięcie (chyba elektronika twierdzi, że brak paliwa w baku i nie włącza pompy). 2. Na zapłonie cyklicznie migały kontrolki (akumulator, olej, check, temperatura) i wskazówka...
Witam. Zrobiłem tak jak w tym opisie, tylko ze bez mycia pod woda, pod woda umyłem tylko radiator. Dałem krople OLEJU DO MECHANIKI PECEYZYJNEJ ( niemiecki z napisem Fagrrad öl ) i poskładałem. Wentylator momentalnie ucichł, wcześniej jego obroty skakały z 3500rpm na 2600rpm a teraz stabilnie jedzie na 2961rpm. Czy to normalne ze zawsze spadaj obroty...
Witam mam problem z temperatura oleju a przynajmniej tak mi sie wydaje silnik pochodzi kilka kilkanascie minut a temperatura skacze nawet do 160-170 stopni a licznik ma maxa na 180 stopni co moze byc problemem czujnik temperatury moze sam licznik ?? no i jaka temperatura oleju jest optymalna przy tych silnikach ??
Witam z góry dziękuj za pomoc,proszę o wyrozumiałość gdyż jestem amatorem w tych sprawach i sorry że to już pewnie kolejny podobny temat ale w w każdym z tematów znalazłem coś ze swoich objaw i nie wiem w końcu od czego zacząć... Mianowicie moja audi od zakupu nie pokazywała temperatury chłodziwa a czasami miała jakieś przebłyski że skakała temperatura...
Nie dymi, oleju nic nie bierze ani grama. Wymieniłem ten czujnik jutro napisze czy pomogło. Co do zdjęcia to zrobię też jutro bo nawet o tym nie pomyślałem ale to przez to że pracuje od 7 do 18 i człowiek po pracy nie myśli jasno Edit. Przejechałem się parę chwil temu i temperatura skakała od 95 do 100 nawet wentylator się nie włączał. Do tego po rozgrzaniu...
Powracam do tematu. Pompowtryskiwacze zostały zregenerowane. Korekty max teraz +/-0.60 na rozgrzanym, bipy do 25. Nowe uszczelki pompek, wałek rozrządu bez uszkodzeń. Synchronizację ustawiliśmy na 0, to spalanie chwilowe na zimnym 0.7, a po nagrzaniu wynosi 0.9. Ustawiliśmy na +2 to było spalanie 1, na -3 skakało 0.6-0.8. Auto na trasie według komputera...
Coś mi się wydaje ,że objaw na uszczelkę pod głowicą.A temperatura ci skacze chłodzenia.Jak jest uszkodzenie uszczelki to temperatura wzrasta bardzo szybko.
Ja to bym na dzień dobry zmierzył ciśnienie zegarem,a potem kopał.Temperatura pewnie skacze bo chłodnica zabita.
Jaki jest numer kodu, nie enigmatyczne tłumaczenie typu "komputer wykrył stały błąd zaworu egr" ? Podaj konkretny numer, np. P1234 i nic więcej. Czemu nie robisz tak, jak Ci się doradza? zgłoś się do nas, ale z tymi kodami błędów i tabelkami. Nie mogą być same tłumaczenia, ponieważ bywają przeinaczane z powodów oczywistych i są trudności w postawieniu...
Witam mam problem z moim oplem. Problemy samochodu: - na zimnym silniku nie da rady jechać samochód tak jak by pobierał lewe powietrze, szarpie, skacze jak żaba nie ma mocy, podjazd pod niewielka górkę kończy się zatrzymaniem na środku jeździć się nie da dopóki się nie zagrzeje i nie osiągnie pewnego poziomu temperatury, przy odpaleniu słychać na pewno...
Witam! Szukałem chyba już wszędzie i nie znalazłem nic co by mi pomogło. Niedawno zakupiłem nowe auto do domu: tak jak w temacie Ford Mondeo 2002rok, silnik 2,0 TDCI, w automacie (tiptronic). Samochodzikiem ładnie się jeżdzi, lecz do pewnego momentu. Do 60km/h nic się nie dzieje, ale jak chcę jechać ze stałą prędkością np 80km/h to już zaczyna przerywać,...
Witajcie. A mianowicie mam problem z autkiem takiego typu że z miesiąc temu temperatura skakał mi 70-90-80a jak było chłodno to trochę za 60, wymieniłem termostat było ok 90 jak mur po przejechaniu 4-5 km. Później na liczniku było 90 st, a po minucie 0, i wstawała na 80-90 w ciągu kilku sekund wymieniłem czujnik temp. Było ok ale tylko jeden dzień teraz...
W drugim polu w nowszym roczniku może widnieć temperatura oleju o ile pamiętam.
Witam Wymieniałem pasek rozrządu w swoim krążowniku i w związku z tym że na temat aut wyposażonych w automatyczną skrzynię biegów nic nie znalazłem spróbuję ułatwić sprawę innym. Spotkałem się z opinią że wymiana rozrządu w 2,5 tdi nie różni się zbytnio od wymiany w 1,9 tdi, i uważam że w 2.5 jest nawet łatwiejsza(napinacz który ,,pokazuje'' jak ma...
Witajcie, Od niedawna jestem współposiadaczem z moją dziewczyną Astry jak w temacie;p Jestem początkującym kierowcą, więc proszę o wyrozumiałość,jeśli pomyliłem dział to proszę Moderatora o przeniesienie tematu. Jak na rocznik to ma dopiero 120tyś przebiegu, ponieważ troszkę stała i właśnie myślę że przez to narobiło się problemów;/ Jazda początkowa...
Witam, Piszę na forum, bo borykam się z problemem układu chłodzenia w moim Audi A3, a dokładnie z wysokim ciśnieniem panującym w nim, ale po kolei. Po zakupie samochodu, czyli jakieś parę miesięcy temu, pierwszym elementem, jakim wymieniłem w silniku był kompletny rozrząd, olej wraz z filtrami i odmę, po wyjechaniu od mechanika zaczęła świecić się pomarańczowa...
Kolego zacznij sprawdzać a nie jeździsz I czekasz jak my ci naprawimy.Kolega wyżej podał ci przykładowe przyczyny.Najpierw wyjmij bagnet oleju czy ci plyn do oleju nie wlatuje a podejrzewam że tak.
Meganka 1,6 8 zaworów.Jeden zegar do temperatury płynu chlodniczego i poziomu oleju w silniku.Po uruchomieniu silnika wskażnik wskazuje poziom oleju.Po chwili wskażńik przechodzi na wskazanie temperatury płynu.Niestety w czasie jazdy wskaznik często skacze i pokazuje poziom oleju.Czy ktoś może mi wyjaśnić co może być przyczyną.?Czy to wyłącznik czasowy,bo...
spróbuj jeszcze raz opisać pracę silnika na wolnych obroytach hmm a więc Hm a więc. Problem zaczął się, jakie 3 miesiące temu, gdy pękła mi rura gumowa miedzy filtrem i silnikiem ( samochód chodził okropnie głośno.) Z uwagi na to, że nie miałem 80 zł na nowy poczekałem do wypłaty i tak jeździłem. Uszczelniłem tą rurę tylko taśmą w miedzy czasie kupiłem...
Witam. Posiadam Volkswagena Golfa III z roku 1992. Silnik ma Oznaczenie ABS (1.8 jednopunktowy wtrysk). Samochód posiada instalację LPG od 5 miesięcy. Problemy zaczęły się niedawno. Mianowicie chodzi o duże ciśnienie w układzie chłodzenia, po rozgrzaniu, płyn w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze, podnosi się jego poziom, po odkręceniu korka płyn bardzo...
Czas na podsumowanie. Dziękuję kolegom za sugestie. Zaworek został sprawdzony - nie wykazywał nieprawidłowości. Testu podciśnienia nie zrobiłem. W zamian przeprowadziłem dokładną inspekcję węży - nie dostrzegłem żadnych pęknięć czy uszkodzeń. Dodatkowo przeprowadziłem prymitywny test dymny - dym papierosowy parę razy, z różnych stron - nie zauważyłem,...
witam serdecznie proszę o rade. Po wymianie uszczelki i planowaniu głowicy na wolnych obrotach świeci się check engine po dodaniu gazu znika ,ubywa płyn ze zbiorniczka wyrównawczego przybyło oleju powyżej 3 tys. obrotów rozłącza turbo skacze temperatura podczas jazdy od 90 do 50 węże miękkie w zbiorniczku brak oznak nie wiem co może być proszę o poradę...
Witam szanowne grono. Jadąc samochodem nie mogę uzyskać temperatury silnika na poziomie 90 stopni, na zegarach wskazówka podnosi się max 70-75, lecz gdy zacznę jechać trochę agresywniej z prędkością rzędu 110-120 to bardzo szybko podnosi się do wymaganych 90. Gdy wrzucę na luz albo zacznę delikatnie operować pedałem gazu to temp znów spada do 70-75....
To trochę zmienia sytuację. Sprawdź, czy nie masz "bąbelków" w zbiorniczku wyrównawczym, i czy z oleju w silniku nie zrobił się "majonez" jeśli tak -głowica w górę, jeśli nie - zajrzyj do termostatu. Pozdrawiam
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Jeśli z rury wydechowej nie zauważyłeś zmian to znaczy biały lub czarny dymek autko ma mac normalną odpala tak jak zawsze nie ubywa oleju, płynu – to 99% jest walnięty czujnik który wskazie temperaturę i załącza wiatrak – najlepiej zamień koledze na 1 dzien.
Już piszę co dzieje się z maszyną. Tak jak pisałem wcześniej przetoczyłem rowek na tych tłoczkach (zaślepkach) i dołożyłem jeszcze po jednym zymeringu i nie cieknie. Maszyna w tej chwili pracuje bardzo dużo, po 9 godzin dziennie w trudnym terenie. Lekko cieknie na sekcjach od jazdy (sterowane cięgnani, mechanicznie). Wymieniłem tam zimeringi i dałem...
Witam, mam pewien problem z piecem olejowym oraz sterownikiem pokojowym (Chronogyr rev 10). Otóz od pewnego momentu mimo tego, iż na sterowniku ustawione jest za dnia powiedzmy 18 stopni, i tyle jest na wyświetlaczu, tyle jest w pokoju to piec stara się dogrzać wodę do obiegu na temperaturę zadaną na piecu, w tym przypadku 50 stopni i puszcza ją w obieg,...
tempertura wtedy skakala gdy kontrolka wskazywala usterkę techniczną a potem juz cały czas niezaleznie czy kontrolka uterek technicznych migala. Po sprawczeniu elektryki temperatura przestala skakac ale po jakims czasie kontrolka wskazala usterke techniczna i temperatua znoua skacze. Po podłączeniu pod kompa wskazania 82`C z za chwile -45`C i tak wkoło
Po oględzinach samochodu dolny wąż od chłodnicy po 15 min jeździe zimny, węże od nagrzewnicy jeden do połowy ciepły drugi zimny. Temperatura skacze od 90 w górę i załącza się wentylator ale za ok min spada i tak w koło. Plam oleju w płynie nie ma. Wydaję mi się że to termostat ale proszę o waszą opinie. Samochód potrzebny do pracy a tu ciężkie mrozy:>....
ja tam straszyc nie chcę ale kiedyś w podobnym przypadku okazało sie że uszczelka pod głowica była delikatnie wypalona i tak za noc do jednego cylindra nalewała sie woda(parę kropelek ale to wystarczało by samochód przydusić), jak temperatura ci nie skacze czasami powyżej stówki, lub wode ci przez otwarty korek z hłodnicy nie wylatuje ciurkiem przy...
Zawsze jak otworzy się termostat(chłodnica robi się ciepła) to temperatura pójdzie w dół o te kilka stopni. Masz problem z nagrzewnicą, nie grzeje całą powierzchnią, druga opcja to nie domyka się klapa mieszalnika i powietrze ciepłe miesza się z zimnym, zacznij od przepłukania grzejnika Czyli to ze jest 90 st i zimny gorny waz jest ok?potem sie otwiera...
Witam serdecznie, Mam problem z licznikami, a przynajmniej tak mi się wydaje, bardzo bym prosił o pomoc. (Audi A4 2,5 TDI 2001r, Liczniki: 8D0920900R) Opis problemów: 1.Problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa, przez jakiś czas wskaźnik pokazywał dobrze od pełnego do mniej więcej połowy zbiornika po przekroczeniu połowy pokazywał już jak chciał (generalnie...
Wszystko pięknie ale rozwine jeszcze temat. Po zalozeniu paskow strasznie kopci z rury , niema mocy i sa klopoty z odpaleniem jeynym ratunkiem jest samostart do diesla, Dodatkowo strasznie skacze temperatura a po zgaszeniu silnika w zbiorniczku wyrównawczym plyn od chlodnicy buzuje jakby sie woda gotowala. Cisnienie w cylindrach jest ok ,wtryskiwacze...
nic nie robiłem, auto mam od miesiąca i co się działo za czasów poprzedniego właściciela z pewnością się nie dowiemy. Już zgłupiałem, nie wiem czy tak było przy zakupie. Ale error z kontrolką poduszki czy oleju jest znany i staram sie na to zwracać uwage. pozatym działa wszytsko prócz klimy, która w ogóle nie chce się dać załączyć. Dostałem cynk że...
Witam wszystkich, tak jak obiecałem piszę co było: - Uszkodzony przewód prowadzący do czujnika położenia przepustnicy. Ponadto mechanior stwierdził uszkodzenie sondy lamba jak silnik jest zimny to działa jak się rozgrzeje to już nie, powiedział terz że nie jest to pilna sprawa, ale w najbliższym czasie trzeba by wymienić. Na czarno jóż nie kopci, kopci...
Miałem kiedyś podobnie z Meganką 1. Padła pompa, wywaliło płyn. Założyłem nową, zalałem, odpowietrzyłem. Nie grzeje. Wąż do nagrzewnicy pusty. Po ściskaniu napełnia się, grzeje z 5 min i pusty. Płynu nie ubywa, oleju nie przybywa, brak śladu oleju w płynie. Test prawie niczego nie wykazał, po pół godzinie delikatne zabarwienie. Zrzuciłem głowicę, uszkodzona...
Do pablowp1, ja poprawiałem siebie,bo napisałem przepłukaj.Bez obrazy.Ale do rzeczy.Już jeden podstawowy błąd jest.Szybkie napełnianie instalacji.Przecież napisałem wcześniej że powoli.Po takim szybkim napełnieniu instalacji, można sobie narobić biedy, i odpowietrzać czasami do bólu.Pracuję na instalacji z olejem diatermalnym 300 stopni,napełnia się...
Mam taką zagwozdkę. Silnik ma rozruch gwiazda – trójkąt. Silnik trójfazowy. Dane z tabliczki znamionowej: Pn – 37 kW 1475 RPM, U – 400 V, I– 67,2 A, U – 380 V , I– 69A, U- 420 V, 65,3A. Cos fi : 0,87 Napięcie 400V Nastawa wyłącznika silnikowego : 74A Z przelicznika wynikało by In *1,1= 73,92A czyli prawidłowo. Okazało...
Szukałem w sieci opinii dotyczącej tanich agregatów prądotwórczych - niestety wszystkie opisy były lakoniczne i nic z nich nie wynikało. W związku z powyższym zakupiłem agragcik z niższej półki cenowej do 300 zł i postaram się naświetlić jego wady i zalety. Może komuś się przyda. Przedmiotem opisu jest STRAUS AUSTRIA PROFESSIONAL ST/GGT007. Agregat...
skakać temperatura temperatura skakać skakać temperatura procesor
zasilacz impulsowy startuje volvo spalanie kostki kierownicą passat
zasilacze czarna lista corral super n3500
Ustawienia MPPT dla turbiny wiatrowej MP20 48V Trudne odpalanie BMW 1.7 TDS na zimnym silniku: przyczyny i diagnostyka