Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Nie znam wartości ciśnień dla tego auta. Olej lałbym taki jak zalecany przez producenta. U mnie (BMW e46 z silnikiem m43tu) przy ostatnich mrozach nie było problemów ze smarowaniem, a samochód pod chmurką, swój przebieg już ma, jedynie po rozruchu zimnego popychacze o sekundę lu dwie dłużej zaklekotały. Olej 10W40, czyli gorszy w niskich temperaturach...
Dziękuję za poradę, jednak ze zdjecia nie mogę się zorientować w którym miejscu ten czujnik jest. Patrząc na silnik z przodu widzę 2 czujniki jeden obok filtru oleju drugi z prawej strony niżej od tego obok filtra oleju. Gdy poruszam tym obok filtra oleju to wskaźnik pokazuje prawidłowo temperaturę płynu chłodzącego.
Bo lepkość oleju zależy od temperatury. Pomiar ciśnienia oleju bardzo prosta czynność w szkole zawodowej nawet tego uczą.
Nie słuchaj znajomego bo się nie zna. Skoro nie włączają się po włączeniu klimatyzacji (a ta działa, tzn. kompresor pracuje) tzn. że najprawdopodobniej oba wentylatory są uszkodzone. Odepnij wtyczkę od jednego z nich i podaj masę z akumulatora na brązowy i plusa na jeden z czerwonych a potem na drugi czerwony. Powinny Ci ruszyć wtedy oba biegi. Jak...
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Zleciłem ASO przeprogramowanie oleju z LongLife na stałe okresy wymiany oleju co 15000km lub 1 rok. Od tego momentu zniknły kontrolki oleju oraz wyswietlanie temp. oleju na Maxidot. Dlatego pytanie: Czy przeprogramowanie komputera pokładowego na stały okres wymiany oleju QI4 (15000 km lub 1 rok) wiąże się z brakiem wskazań temperatury oleju na liczniku...
Do sprawdzenia: 1. Termostat 2. Pompa wody 3. Naciąg paska 4. Stan płynu chłodniczego i oleju
Mam problem z mrugającą kontrolką ciśnienia oleju Skoda fabia 1.4 16v 2001.W momencie kiedy temperatura silnika osiąga ok 80-90 stopni włącza się sygnalizacja ciśnienia oleju.Czujnik wymieniony,wymienione panewki,olej,wyczyszczony smok w misce olejowej.ciśnienie oleju sprawdzone jest ok.
Spotkałem się w skodzie że pokazywało błąd innego czujnika gdy sprawdziłem w wag błędach miałem zepsuty czujnik oleju i temperatury ten w misce olejowej. Przyrząd przekłamywał to tak na marginesie tematu. Wiadomość innym.
Podłącz zwykły manometr,ciśnienie powinno być w granicach od 1atm. do 3atm.Jego wielkość uzależniona jest od obrotów, temperatury,rodzaju oleju itp.Sprawa jest bardzo ważna,grozi awarią silnika.
Jankolo, takiego wysokiego ciśnienia tam nie ma. Jest tam za to temperatura nadkrytyczna (dla wody).
Witam serdecznie. Pacjent to skoda fabia I kombi silnik 1.2 Zaświeciła się ikonka od oleju sprawdziłeam poziom. Było bardzo malutko więc dolałam olej ...po 3 dniach znowu kontrolka...chciałam dolac odkręcam korek oleju a tam skorupa ...jakby zamarzł. Nie zgęstniał....tam jest skorupa kompletna...myślałam że może jakaś woda przy korku więc rozgrzałam...
Dzięki wszystkim za pomoc problem rozwiązany. Faktycznie powodem była zatarta sprężarka klimy. Po zamontowaniu innej sprężarki, wyczyszczeniu układu, założeniu nowego osuszacza, zalaniu nowym olejem i napełnieniu klimy temperatura przy wylocie ok 3 °C
daje sobie spokoj narazie w pon mechanik moze wpadnie obejrzy wszystko na wlasne oczy Dodano po 28 A olej w silniku masz ? Może to jest powód że słabo kręci a jak już zakręci to nie pali ? Olej w normie, nawet dolalem dla pewności, VAG pokazuje błąd 18062 w internecie wyczytalem że to czujnik poziomu i temperatury oleju, błąd skasuje sie, ale niedługo...
U mnie akumulator ma już swoje lata, więc może już jest do wymiany. Przeczytałem też na jednej stronie dotyczącej pompy elektrohydraulicznej TRW, że: "Jeżeli jednak słychać głośne „wycie” podczas zmiany obciążenia pompy, to można podejrzewać, że problem ma związek z układem pompowym. Poszukiwanie usterki należy zacząć od precyzyjnego zbadania...
Dodaj doktora do oleju i jak 100km będzie ok to znaczy silnik już swoje przejechał i chlodzenie nawet bez termostatu nie jest w stanie utrzymać temperatury.
U mnie czujnik jest na wierzchu więc nie ma problemu z dostępem (jest 4 pinowy) dziś go odłączyłem i zapaliłem silnik, ale odpalił normalnie miał małą "czkawkę" ale tak właściwie to nie jestem pewny czy to po odłączeniu czujnika czy tak po prostu bo czasami mu się to już zdarzało. A mam jeszcze takie pytanie, czy to że samochód dymi po dodaniu gazu...
Witam. Mam fabie 3 z 2019 roku 1.0 mpi i nie mam kontrolki jak się skonczy plyn do spryskiwaczy i na desce nie widzę jak i również przy przekręcaniu kluczyka kontrolki poziomu oleju, temperatury silnika , można to jakoś włączyć? Ostatnio przy wymianie mechanik stwierdził że ubyło litr oleju silnikowego ( wchodzi 3.4 litra ) i żadna kontrolka się nie...
W oznaczeniach oleju pierwsza liczba określa lepkość w niskich temperaturach a druga w wysokich. Jednak im większa pierwsza liczba tym przeważnie wyższa druga. Olej przykładowo 0W-40 ma mniejszą lepkość 5W-40 większą 10W-40 jeszcze większą itd. Druga liczba określa smarność. Im większa tym lepszy olej. Ideałem byłby 0W60, co raczej się nie zdarza. Miałby...
witam ja też mam favoritkę od 5 lat jeżdżę na gazie cały czas czy to lato czy zima . Jeżeli chodzi o zapalanie na gazie w zimę to ja bez problemu zapalę nawet przy minus 20. Oczywiście musi być sprawny gaznik oraz urządzenie ssania w gazniku bez tego to raczej marne szanse zapalenia. Zapalanie na gazie w zimę może spowodować szybsze zużycie membrany...
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Witam! Mam Fabkę 1.2 HTP i w zimę jak jest dość spory mróz po uruchomieniu silnika zapala mi sie lampka od oleju. Co może sie dziać kiedy olej jest i żadnych wycieków nie ma??? PS. W temperaturze do -7 stopni jest wszystko w porządku. Jeździłem z tym do serwisu, to wymienilu mi czyjnik- nic nie pomogło. Dzieki :)
To jaki z tego morał że trzeba mieć 2 albo 3 auta w domu? na trasy, na autostrady i do miasta? Morał z tego taki, że po mieście lepiej chodzić albo przemieszczać się transportem zbiorowym, ew. kupić sobie miejskie autko, najlepiej EV. Trasy i autostrady chyba są tożsame... Na autostrady idealny? jak ktoś lubi 5k obrotów i wycie silnika jak we Fiacie...
Cześć Mam problem z odpalaniem samochodu rano około 5. Nie odpala, rozrusznik normalnie kręci. Po kilku próbach wyskakuje kontrolka z olejem. Samochód był u kilku mechaników, elektromechaników i nikt nie może dojść do przyczyny. W godzinach popołudniowych auto normalnie pali. Czy to zima czy lato, bez różnicy. Zwróciłem uwagę, że tak jakby różnica temperatury...
Witam. Pacjent: skoda fabia 1.4mpi 68km z 2002r, pierwszy i jedyny wlasciel, przebieg 92tys km. Kilka miesięcy temu ciągle mrygala kontrolka od poziomu płynu chłodniczego. Auto trafiło do mechanika, ten wymienił baniaczek, króciec któryś, pompę wody, termostat, czujnik temp., zrobił płukankę układu jakims czysciwem, zalał nowy płyn. Po paru dniach znów...
Witam, Więc tak, oba problemy rozwiązane. Co do klimatyzacji to się okazało, że w skutek ingerencji Panów fachowców z pewnego warsztatu do którego odstawiłem auto spalili mi czujnik temperatury/poziomu oleju. Nowy z oryginału rozwiązał sprawę, teraz jest wyświetlana temperatura oleju na ekranie MFA. Klimatyzacja - spalili włącznik (czujnik ciśnienia),...
Korek oleju strzela? Sprawdź kompresje, bo wygląda, że ciśnienie idzie w blok a nie w cylinder. Może uszczelka poszła, a może zawory są do regulacji? Ogólnie sprawdź czy po zdjęciu korka od oleju spadają obroty bardzo, jak tak to niestety ciśnienie z któregoś cylindra ucieka. Raczej nie szukałbym usterki w czujnikach temperatury czy położenia wału,...
Ciekawe, może jest problem z pierścieniami tłoków? Nagar pewnie jest gdzieś - zaryzykowałbym pojeździć po autostradzie żeby silnik nabrał temperatury i wypalił nagar. Spokojnie jezdzsiz, silnik z turbo to nie dostaje temperatury i może byc problem a nagarem. 0,5l/1000km - to nie jest dużo, pewnie w instrukcji był zapis ze to nie dyskwalifikuje silnika?...
Jaka jest przyczyna wzrostu obrotu silnika na biegu jałowym? Przy jednoczesnym, gdy to się dzieje załączeniu wentylatora, gdy temperatura oleju jest niska. Więc nie ma on związku z włączaniem się, gdy temperatura jest wysoka, gdyż jest niska. Czy może mieć to związek z uszkodzeniem alternatora? Wiadomo , że na początku chciałbym się dowiedzieć czy może...
Witam Kolejny problem ze skodą. Skoda fabia 1 1.4 mpi 2002 r z gazem 2 generacji. Po wcześniejszych wymianach czujnika położenia wału i walka rozrządu, sondy lambda, nowe świece platynowe , nowy moduł zapłonowy, Zaczęła jeździć normalnie aż do wczoraj. Podczas jazdy szkubło autem i silnik zaczął pracować jakby na 3 cylindry, wolne obroty około 600 ,...
Termostat był zakupiony w sklepie firmowym skody, mi rozwaliło go najprawdopodobniej przez złe zamontowanie przez warsztat ponieważ jedna śruba była źle wkręcona w tym miejscu w którym nastąpiło rozerwanie, teraz po wymianie jest wszytko w porządku temperatura jest delikatnie przed 90 stopniami i nigdy go nie przekracza, jeśli miał byś uszkodzoną uszczelkę...
Od jakiegoś czasu obserwuję, że temperatura silnika rośnie bardzo powoli a następnie zatrzymuje się na pozycji, jak na załączonym zdjęciu i to po 30-40 minutach. Na kilkanaście lat eksploatacji auta, nigdy do tej pory wskaźnik tak się nie zachowywał. Temperatura zawsze rosła dynamicznie, odpowiednio do pory roku, charakteru jazdy, włączonej pracy (bądź...
Witam serdecznie Mam problem kupiłam sobie samochód i po miesiącu jazdy pojawiły się następujące problemy : 1) Po przejechaniu w ciepłe dni ok 30 km, lub staniu w korku zapala mi się kontrolka od płynu chłodzącego, lecz temperatura się nie podnosi, co więcej jest znaczący ubytek płynu. Nie widać wycieków z węży, poziom oleju się nie podnosi. Zastanawiałam...
Witam serdecznie. Potrzebuje pomocy do skody Octavii 99r silnik 1.6 sr 101 km. Mam taki problem ze ubywa mi płyn chłodniczy, na korku wlewu oleju nie ma żadnych mazi i innych tego typu rzeczy, w zbiorniku wyrównawczym również jest wszystko wporzadku nic na korku, żadnych bombelkow ani nic z takich rzeczy, nigdzie nie widać wycieku. Zrobiłem taka rzecz...
MKOS1: Od czego się zaczeło, pytasz? A tak po prostu, skończyło się lato, spadła temperatura i zaczeła szemrzeć. Mechanik mi powiedział, że z tym można jeździć, ale ja jestem bestia upierdliwa (przecież nówka nie rzęziła) i mam zamiar dowiedzieć się co to jest. Natomiast co do oleju to nie zwracałem zbytnio uwagi jaki lał do skrzyni.
W tym tygodniu poskładałem na nowo skodę. Tak jak pisałem wcześniej, - oddałem głowicę do szlifu i sprawdzenia szczelności (wszystko jest ok z głowicą) - założyłem nową uszczelkę głowicy firmy erling - wymieniłem olej i filtr oleju Po odpowietrzeniu pojeździłem autem kilkanaście kilometrów i jest ok, temperatura po nagrzaniu oscyluje jedynie delikatnie...
Wiatm! Mam pewien poważny problem. Zaczęło się od tego że około 2 miesiące temu zaciął się termostat i temperatura skoczyła na 120 stopni. zaczęło gotować plym. Auto pojechało do mechanika. Zaczął wymieniać pokolei wszystko bo nic nie pomagało: termostat, obudowę termostatu, uszczelke pod głowicą, pompe wody. Na jakiś czas ustało ale i tak temperatura...
idąc Twoim tokiem myślenia To nie jest żaden tok myślenia, tylko rzetelna wiedza na temat zagadnienia, uniwersalna dla wszystkich systemów ze sterowaniem opartym na określaniu obciążenia silnika na MAP-sensorze. Przy wyłączonym silniku czujnik ma pokazywać ciśnienie atmosferyczne, na biegu jałowym zaś 340-350mBar. Jeśli jest inaczej, wskazania potwierdza...
Proszę o zaznaczenie na fotografii o które łożyska chodzi (łożysko oporowe sprzęgła i łożysko w skrzyni na wałku zdawczym) Jaki przybliżony koszt tych łożysk i czy opłacalne jest regenerowanie tej skrzyni biegów. Na popularnym portalu aukcyjnym kompletne skrzynie biegów można kupić od 150zł. Choć nigdy nie wiadomo na jaki egzemplarz trafimy. http://obrazki.elektroda.pl/2131948000_1...
Jeśli masz możliwość wstawienia samochodu do ogrzewanego garażu zrób to na noc. Niech temperatura silnika podniesie się powyżej zera, spróbujesz uruchomić. Skoro tak małe trasy pokonujesz musisz zadbać żeby samochód rozgrzać i doprowadzić do odparowania wilgoci z komory korbowej z oleju. Trzeba odmę skontrolować bo może masełko z oleją ją przytyka i...
Witam, szukam i nie mogę znaleźć. Potrzebuję dostać info jak przebiega rezystencja czujnika oleju przy danych temperaturach, czy jest ona liniowa czy nie. Numer czujnika audi to: 059919563 numery zamienników: Producent Numer AUDI 059 919 563 BERU 0824121271 FACET 7.3255 FUELPARTS WS1117 HERTH+BUSS HEAVYPART 70511523 METZGER 0906011 QUINTON HAZELL XTT166...
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard. Rozumiem,że jak powiem mechanikowi o tym to powinien się dostosować czy będzie kombinował? A, jeżeli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztuje bo wymiana silnika z robocizną ok 2500-3000 ;/// Dodano po 6 Od razu powiem, że uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest...
Witam, Mam problem z moją Felicją. Dwa tygodnie temu nagle podczas jazdy wyrzuciło mi korek od oleju i poszedł dym. Po wychłodzeniu udało się dojechać do domu. Prawdopodobnie zlokalizowaliśmy usterkę: niedziałające obydwa czujniki temperatur. Po wymianie wskazówka na zegarze od temperatury się rusza ale nie możemy sprawdzić czy wentylator się załączy...
Witam, problem polega na tym, że zapalają się kontrolki od temperatury płynu chłodzącego, wspomagania kierownicy oraz poziomu oleju w silniku. Kontrolka temperatury płynu chłodzącego zapala się nawet jak silnik nie jest odpalony. Na początku dolałem płynu, nie pomogło, potem pojechałem do mechanika, który wykasował mi błąd i również nie pomogło. W końcu...
Witam, zmagam się z problemem w swojej skodzinie, tzn. podczas jazdy czuć, choć nie zawsze bardzo delikatne szarpanie budą, coś jakby przyduszanie silnika, auto czasem jest strasznie niemrawe, takie mułowate wręcz. Na I-III biegu ciągnie całkiem ładnie, natomiast od 50 km/h ma problem z przyspieszeniem i wkręceniem się na wyższe obroty. Z rzeczy, które...
Podstawowa diagnoza OBD2 pokazała kilka rzeczy, - profesjonalna diagnostyka już dużo mniej i wg. opisu jakie działania były podjęte: "...czujnik różnicy ciśnień wykazuje niestandardowe parametry (podczas pracy silnika OK), - jednak bez zapłonu wartość jest ujemna, spotkaliście się z taką sytuacją? Na ten moment błędy wykasowane i parametr ilości spalin...
cześć, możecie pomóc w odczycie danych z urządzenia diagnostycznego OBD2 i aplikacji do odczytu Car Scanner: - pacjent to Skoda Octavia 3 activ 1,6 TDi (problem pojawił się w raz z niezakończonym cyklem wypalania DPF) Samochód nie przeszedł w tryb awaryjny i kontrolka DPF zniknęła na dłuższej trasie, jednak pozostał zapalony CHECK + kontrolka świec...
Witam w zbiorniczku wyrownawczym zbiera się piana w kolorze kawy z mlekiem. Wiem że pierwsze podejrzenie to upg. Ale oleju nie ubywa, płynu nie ubywa, auto nie kopci na biało, ogrzewanie chodzi normalnie, temperatura też ok. Po spuszczeniu płynu nie pływał w nim olej miał normalną konsystencję tylko smierdzial jakby octem . Na nowym płynie znów zaczęło...
Skoda octawia 2.0 tdi 2007, ubytek płynu chłodniczego. Jeśli jest użytkowane w mieście to nic nie ubywa. Wystarczy dłuższa trasa i płyn znika. Normalnie trzyma temperaturę, nie ma żadnego wycieku, nie ma spalin w układzie bo robiłem test. Jak podtrzymam na wyższych obrotach i przełoże dłoń do zbiorniczka wyrownawczego to wyczuwam jak zasysa mi dłoń....
Kolejne czynności jakie wykonałem: - wyczyszczenie przepustnicy plus adaptacja - wymiana chudego wężyka który, miał małą dziurę, ten co wchodzi do przepustnicy i pod korek oleju przy głowicy (nie odma). - sprawdzenie całego układu dolotowego pod względem szczelności - sprawdzenie czujnika temperatury - sprawdzenie elektrozaworu wyparnego Auto odjechało,...
Podczas trasy na wakację po ok 300 km zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodniczego. dolałem ok 300 ml . Problem ten powraca po dłuższych trasach. Co sprawdziłem : Dywaniki suche poziom oleju ok brak masła pod korkiem zbiorniczek i płyn w nim czysty nie leci przy pompie wody brak jakichkolwiek śladów korek zmieniłem Czy wentylator chłodnicy powinien...
Mało precyzyjny opis - zasilanie tylko benzyną czy też gaz ? Czy wskaźnik temperatury jest normalnie ? Czy nie puchną tłoki ? Kiedy został wymieniony płyn chłodzący oraz w jakim stanie jest chłodnica - jak często włącza się wentylator ? Czy po rozgrzaniu silnika na postoju do temperatury kiedy gaśnie powoduje takie same objawy jak jedziesz ? Czy po...
Za wentylator może być odpowiedzialny czujnik temp. Większej bzdury nie czytałem , to co kolega pokazał to nic innego jak czujnik temperatury płynu zamocowany na obudowie termostatu i jest on podłączony w Favorit do wskaźnika temperatury . Włącznik wentylatora wygląda jak ten pod tym linkiem i to on załącza wentylator chłodnicy http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.p...
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Witam, Planuje w aucie zamontować używaną klimatyzację (Skoda felicia 1.3). Jest tylko jeden problem, wszystkie części nie były w żaden sposób zabezpieczone, tzn. do przewodów miało dostęp powietrze jak i coś mogło wpaść i tak leżało to sobie gdzieś w garażu... W związku z tym mam pare pytań: 1. Obowiązkowo zrobić płukanie wszystkich elementów (oczywiście...
Mogło wywalić uszczelkę na kanale olejowym i płyn jest ciemny ponieważ olej się do niego przedostaje. Wtedy tester nic nie pokaże. Przyjrzałbym się jednakże pompie wody. Może już nie daje rady na wolnych obrotach. Oraz instalacji gazowej! Rzadko bo rzadko, ale zdarza się że LPG przedostaje się do układu chłodzenia z powodu uszkodzenia reduktora. Płyn...
Problem się pojawił po wymianie świec, olejów i filtrów dlatego myślałem że to jakiś czujnik temperatury który mogli przypadkiem uszkodzić. Przejadę się tak jak sugerujesz, może to coś pomoże-dam znać Dodano po 1 Paliwo odpada -tankuje cały czas na tej samej stacji Dodano po 3 Świece wymieniali trzy krotnie z u dwóch mechaników
Ale czy skutkiem różnicy w sprężaniu na poszczególnych cylindrach nie powinna być duża różnica w korekcji odpowiadających im wtrysków? Bo jeśli tak, to u mnie różnice są znikome. Pomiar ciśnienia jak najbardziej wskazany, kontrola równomierności pracy silnika nie zawsze wykazuje braki ciśnienia sprężania przy rozruchu, z uwagi na fakt, że po rozruchu...
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
https://obrazki.elektroda.pl/2457957400_... Kup nową wtyczkę z nowymi konektorkami i polutuj na nowo. U mnie zdało to egzamin. Sprawdź też czy piny w samym czujniku nie są zaśniedziałe. Wtyczka 1J0973703 Volkswagen 3-pinowa Seria 1,5 Zastosowanie w samochodach Audi-Volkswagen-Skoda Numer katalogowy wtyczki: 1J0 973 703 Usunąłem link...
Witam Wszystkich Jestem wlascicielem skody fabii 1.4 16V(100mh) 2000r Opisze cala sprawe Po 500km wycieczce samochod stracil moc i zaczela migac kontrolka check engine, a na wolnych obrotach zaczelo trzepac silnikiem.Obroty nie skacza tylko czuc wyrazny spadek mocy na kazdym biegu,co gorsze kiedy sie silnik nagrzeje to samochod gasnie(temperatura jest...
Polo R 1.0 TSI 108 kuni...zeby wciągnął wiecej niz siedem nie byłem go w stanie zmusić A do tego litr oleju. Porównaj sobie masę i Cx jednego samochodu, a potem drugiego i wtedy dopiero porównuj. Oktawia to ciężka "krowa". Wątek zamykam, jako że z jednej strony zaczęły się kosmiczne historie, a z drugie kolega założyciel nie zadał sobie trudu do poczytania...
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Czesc, Moj problem z samochodem Skoda Felicia 1.3 Mpi (benzyna) 97r., przebieg 414.000km wystepuje juz od ponad roku. Sa to wibracje, ktore przenosza sie z silnika na karoserie podczas postoju. Dodam ze gdy odpale zimny silnik i chodzi na ssaniu to nie odczuwam tych wibracji. Zauwazylem jeszcze ze w te upalne dni gdy silnik juz mocno sie rozgrzeje wibracje...
Tu winne wskazali miejsca, gdzie płaszczyzna uszczelki styka się z krawędzią tuleji, ktoś w poprzednim warsztacie używał młotka itp i powstały dołki/rysy, problematyczne było dobre uszczelnienie, posłużyli się starą metodą uszczelniając to smarem, po jakimś miesiącu płyn przestał znikać i teraz dolewam raz na kilka miesięcy 100ml. U Ciebie może to być...
Właśnie, nie śmiałem TEGO napisać. Auto, jakby specjalnie czeka, abym wykonał jakiś błąd, aby silnik, stanął. Wszystkie kontrolki pracują wzorowo, nawet poduszka, przy próbie ponownego rozruchu, świeci i gaśnie, gdy dopompuje. Wszystko bez zająknienia ,,jak z nut". Nic, nie przygasa. Właśnie to jest bardzo denerwujące. Gdy zrezygnowany, osłabnę w staraniach...
Witam, auto jak w temacie, dymi w taki sposób tylko przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu z niskich obrotów. Moc auta jest w porządku do 160km/h jedzie b.dobrze. Co najlepsze błędów w ECU całkowicie brak ;/ żadnego tropu. Patrząc w parametry tez nic niepokojącego nie widziałem, czujniki temperatury wszystkie pokazują ok. Ilośc powietrza mierzonego...
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak P000A/000010 - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response Possible Causes Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty Wiring/Connectors from/to Camshaft Adjustment Valve 1...
Witam Mam problem ze swoja Felcją(2000 rok 1,3 MPI 123 tys. km), który był już opisany wcześniej. Moim problemem jest szarpanie samochodu zarówno na LPG i benzynie po rozgrzaniu silnika. Czytając fora wykonałem następujące rzeczy: -regulacja zaworów -wyczyściiłem przepustnicę i zaadoptowałem na skodowskim programie -zmieniłem cewkę oraz czujnik połozenia...
Zauważyłem jeszcze jedną prawidłowość, jeśli rano odpalę samochód przy temperaturze w okolicach zera stopni i ruszam, wybieram D na lewarku zmiany biegów i dodaję gazu trzymam gaz gdzieś do 2000rpm to chwilowe spalanie pokazuje ponad 90 litrów, czasem nawet 96-98 litrów. Podejrzewam, że to nie jest normalne. Samochód nie dymi na czarno ani na niebiesko....
Witam Temat podobny do innych, nawet na YT oglądałem film, jak ktoś naprawił podobny objaw, u mnie jest więcej objawów i nie wiem, jak to ugryźć. Skoda Fabia 1 1.4 MPI 2002. Migają kontrolki na liczniku, obrotomierz i wskaźnik temperatury raz działają, raz nie, włączają się same światła awaryjne, jak nie działa obrotomierz, to za moment świeci się kontrolka...
witaj mam od 4 lat felicje 1.3mpi i w zasadzie ja ją naprawiam. spalanie w mieście jest 8 litrów przy normalnej jeździe. Spalanie radykalnie wzrasta przy uszkodzonym termostacie i/lub czujniku temperatury płynu chłodzącego. Czujnik temperatury ma 2 obwody więc na oko zdiagnozujesz jeden poprzez prawidłowe wskazanie na desce, a drugi miernikiem oporności...
Nie rozpiepszy się przez to przypadkiem rozrusznik? Za długie trzymanie też nie jest wskazane. Nic się nie rozwali. Rozrusznik to zwyczajny silnik prądu stałego. Owszem nie jest zalecane trzymanie tego ponad 10 sekund, ale przy zapłonie to jednak chwilkę trzeba te 4-5 sekund przytrzymać, a Ty trzymasz 2 sekundy. W takim starym aucie gdzie jest tyle...
Od ok 2 dni po odpaleniu auta zapala mi się kontrolka od oleju/płynu chłodzącego. https://obrazki.elektroda.pl/6894737800_... Kontrolka najpierw pika, a później cały czas miga. Na początku byłem w szoku bo nie przypuszczałem że coś takiego może mnie spotkać. Nic przy aucie nie było robione po za rozrządem w ASO jakieś 2 miesiące temu....
Witam Witam 10tys km wstecz w skodzie fabia z silnikiem 1.4mpi wymieniałem popychacze ,wymieniona została również uszczelka pod głowicą w ostatnim czasie po zimie zaczął ubywać płyn chłodniczy oddałem samochód do naprawy .uszczelniono rzekomo gdzies w okolicach czujnika temperatury po 2 dniach reklamacja znów ubyło płynu a przybyło go w oleju. Samochód...
A jeśli pisze, że są na sprzedaż amortyzatory gazowe to mam myśleć, że one są gazowo-olejowe? np.: http://www.motocom.pl/sklep.php/pl,,,,,p... Dodano po 9 Znalazłem ciekawy artykuł. Amortyzatory Opis Jednym z podstawowych elementów zawieszenia pojazdów...
Testy na postoju: Po odpaleniu skody benzyna 1,4 2001r. listwa wtryskowa simens silnik pracował ok, nagle zgasł a po powtórnym odpalaniu odpalił dopiero po 3s kręcenia i niezbyt chciał zbierać się na obroty z obrotów jałowych na 3 tys no bo potem to rozpędem. I dzieje się tak za każdym razem ale gdy jest zimny to chodzi ok. Sprawdzałem czujnik na termostacie...
Pacjent przeszedł sekcje zwłok. Po rozebraniu układu okazało się, że osuszacz nie posiadał nawet najmniejszych śladów opiłków metalu. W samej sprężarce była jedynie odrobina metalicznego brokatu, który zapewne powstał kiedy manualnie pokonywałem opór sprężarki kręcąc ją kluczem. Podsumowując: -wymieniłem sprężarkę, nowo zakupioną zalałem odpowiednim...
Witam Kupiłem 3 dni temu skode fabie 1.4 mpi gaz 2001 r. Jak się jeździ do 100 km/h jest ok ładnie trzyma temperaturę , na wolnych obrotach albo i większych może chodzić i godzinę i jest ok natomiast przy 130 -140 km/h zaczyna się gotować po przejechaniu paru km . A niestety ładnie się prowadzi i przy 90 to się śpi i nie da się tak wolno jeździć. Podejrzewam...
Tylko żebuśmy się zrozumieli. Ten czujnik ze skody współpracuje z zegarem ze skody. Jest okrągły więc łatwo będzie wyciąć otwór. Ja za komplet dałem 10 zł. A zestawy: okrągły wskaźnik temperatury oleju do 150*C i czujnik wkładany zamiast bagnetu, robiła (może jeszcze robi) firma VDO (i jukies inne też) z przeznaczeniem do vw garbusa.
Na całe szczęście to nie kombiak, tylko sedan. I bardzo zadbane. Jak widać niżej, wszystko super: Nowości: byłem na konkretnym przeglądzie. Oto, jakie dostałem uwagi (ważniejsze): a) płyn chłodniczy powinien być koloru czerwonego, a jest zielony b) świeci się inspekcja olejowa c) pasek wielorowkowy w złym stanie (ostatnio pierwszy raz słyszałem, jak...
Dobra ten przewod sprawdzilem, jest ok. Odkrecenie korka oleju wydaje mi sie powoduje zbyt glosne syczenie ale nie wiem bo silnik gasnie prawie wiec moze jest proznia w ukladzie. Odlaczenie mapa jednak nie daje kompletnie nic nie zmienia. Bez zmian z czy bez. Odczyty vagiem raczej ok moge wrzucic. Odpiecie mapa powoduje kontrolke esp off. To samo sie...
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Witam, dawno nie odwiedzałem forum jednak kolejny problem z moim autem zmusza mnie do zasiegniecia opinji ekspertów, autko to octavia 1.9 tdi AGR 66KW problem powstał po zmianie liczników,stare padły i po naprawie według porady uzytkownika forum OCP ,,shico" cyt: Dotyczy naprawy wyłączającej się tablicy wskaźników(prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik...
Od pół roku mam starą Skodę Fabię 1.4 Mpi, rocznik 2002. Szału nie ma, wiek swoje zrobił ale jeździła bez problemu. Od razu mówię - jestem laikiem więc postaram się prostymi słowami opisać o co chodzi. Pół roku samochód śmigał bez zarzutu, żadnych problemów, żadnych awarii usterek. Nic. I raptem, bez żadnych wcześniejszych oznak, pewnego dnia po nocy...
Witam, przejrzałem forum w poszukiwaniu rozwiązania, ale i tematy i opisywane problemy/rozwiązania zawierają tylko elementy wspólne z moim, więc od początku. Mam Fabiankę od 2009r, jest zachipowana, miała wtedy ze 140KM (na hamowni). Obecnie na liczniku niecałe 300k km. Przyznaję, że nie było z nią większych problemów - zregenerowana pompa w 2015 przy...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Cześć Wszystkim :!: :!: :!: Jestem raczkującym osobnikiem na tym forum dlatego Serdzecznie Witam Wszystkich weteranów i nie tylko :) Czas na moje pytanie: Mam wskaźniki od VW/Audi S2 - i chcę je podłączyć do Skody Fabi TDi a dokładnie w jaki sposób podłączyć(skąd syg.) dla wsk. temperatury oleju oraz ciśnienia oleju. Wspomniane zegary są zakończone...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Witam, Na początku pragnę zaznaczyć iż zapoznałem się regulaminem dlatego zamieszczam ten temat (odpowiednio zatytułowany) w tym dziale gdyż jestem początkujący, nie ma podobnych tematów na tym forum związanych z tym silnikiem 1.4mpi(na gaz) staram się opisać problem dokładnie z jak największą ilością detali przez co zapewne podaję sporo informacji...
Kolega alpika się rozkręca!!! Spokojnie. Te 4 na zdjęciu to osprzęt motocyklowy i motorowerowy. Nie nada się żaden, bo wszystko na linkę. Ten od seicento sporting by się nadał, jednak trzeba go przerobić. Z tego co pamiętam, to należy wymienić oscylator kwarcowy (ten obrotek, to już całkiem zaawansowana konstrukcja). Można zastosować taki od 125 ale...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Jeszcze jakbyś wymienił przewody wysokiego napięcia to już by było naprawdę dobrze. Masz zamuloną bo dziadek jezdził i nie dotarł jej dobrze a po za tym cały czas stała i się mogło cos zapiec. I już ci moge powiedzieć żebyś uważał na pompe wody bo w takim przypadku u ciebie jak i u mnie po rozruszaniu zaczeła puszczać. I sprawdź czujnik temperatury...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
czujnik temperatura oleju skoda skoda octavia temperatura oleju oleju skoda
yamaha filtr paliwo iskrownik ustawić warto uruchamia makro
kosiarki spalinowe najlepsze spotter blacharski
Podłączenie anteny do napędu bramy Aprimatic - krok po kroku Instrukcja obsługi traktorka jednoosiowego Honda F50