Po rozmowie telefonicznej ustaliliśmy że wgrane było Ori oprogramowanie do edc16, jeśli coś by było z napięcie vref lub 5v sterownik wypluł by błędy, czujniki pokazują prawdę. Wypalanie jest co kilkaset km więc na pewno nie bierze pod uwagę zapełnienia filtra tylko górną granicę przebiegu zapisaną w oprogramowaniu (lub czas pracy - w zależności co wystąpi...
Podłączyć pod diagnoskop na zimnym silniku. Temp. przed i za katalizatorem może się różnić max. 50 stopni C. Dalej, odłączyć czujnik, zapłon włączony i między pinem 1 i 2 powinno być 4,8-5.2V. Jeżeli nadal wsio jest ok, to pozostają niełączące piny we wtyku, lub: uszkodzony czujnik/ uszkodzony sterownik silnika. Najprościej podmienić czujnik - ale wiem,...
Kolego mos5. A jednak po dogłębnym (długim) szukaniu okazało się, że trochę Cię w błąd wprowadziłem, bo jednak to nie są czujniki rezystancyjne. To tzw. "termopara" a mierzy się go woltomierzem. Po podłączeniu do woltomierza i wskazaniu jakiejś wartości, gdy będziesz taki czujnik podgrzewał, wartości te mają rosnąć. Sorki za błąd i spóżnienie, ale ważne,...
2-temperatura turbo i dpf
Może uda się zaadaptować AVT1596 ?
czujnik róznicociśnieniowy?
Nie ma znaczenia, to zwykły termistor.
Witam. Chyba to je coś podobnego jak termistor GE5.5 : http://www.thermometrics.com/assets/imag... H.
Czyli wiercenie albo nic
Witam. Na wyjściu katalizatora(pdf).
Ile lat ma sterownik? Morze przydało by się mu wymienić elektrolity w zasilaniu. Sprawdź też kabel od czujki, czy nie jest uszkodzony.
Tak. To jest błąd podstawowy z protokołu OBD II, dotyczy czujnika temperatury spalin nr 1. Zanim go jednak wymienisz sprawdź przewody pod kątem ewentualnych uszkodzeń i stan pinów w kostce. Pozdrawiam
Temperatura spalin podnoszona jest egr w tym samochodzie. W jaki sposób nie chce mi się tłumaczyć.
Czujnik z wtyczką pomarańczową. W samochodzie jest jeszcze jeden czujnik temperatury spalin, w korpusie turbosprężarki, niewidoczny na zdjęciu filtra dpf, dlatego ten za filtrem jest 3
Jeżeli sprawa jest pilna to akurat coś znalazłem z używek (pisz na pw).... Jeżeli doszło do wypalenia dna wanienki to musi być błąd w składaniu albo wymiennik WB6 jest wypalany i generuję zbyt wysoką temperaturę spalin.
Dzień dobry. Czy problem został rozwiązany? Mam ten sam problem.
Wszystkie B6 z dpf mają 3 czujniki temperatury spalin.
Sprawdź temperatury spalin na każdy cylinder i będziesz wiedział bo powinna być jednakowa. Na szybko możesz też sprawdzić czy też kopci identycznie z każdego cylindra. Pomiar temperatury powinien być najlepiej z odłączonym wentylatorem
Grzałka jest na PWM, ale dodatkowo jest pomiar rezystancji skorelowany z temperaturą spalin.
Przepraszam.rok 2017.model 314 silnik 2.2 oznaczenie 651 z adblue
Udało się rozwiazać problem ?
10 stopni większa temperatura spalin wychodząca do komina ma niewielki wpływ na sprawność kotła. O tym czy następuje skraplanie spalin na wymienniku nie decyduje tylko temperatura powrotu, ale też temperatura spalin i ilość pary wodnej w spalinach oraz czystość wymiennika. Im kocioł pracuje na większej mocy, paliwo zawiera mniej wody i wymiennik jest...
Np :Wentylator kanałowy WH 100 . Wytrzymuje temperaturę spalin 70 stopni , obudowa kanału z nierdzewki.
Problemem nie jest temperatura spalin tylko temperatura zasilania i powrotu. 55 st to powinno być na powrocie. Nawet 60 a zadana dla drewna to ok 70. Do tego pewnie drewno mokre,
Czujnik temperatury spalin za DPF,em.
O ile to prawdziwa 5 klasa kotła - to nic się nie stanie. Temperatura spalin będzie rzadko przekraczać 100 stopni, a to nie metal tylko ceramika. Gdyby nawet miało coś pękać to - pomijając pożar sadzy - nie będzie to wkład kominowy.
Podczas normalnej pracy kotła w okolicach 75% mocy maksymalnej temperatura spalin nie powinna zejść poniżej 90-100'C większość kotłów podczas pracy na 90% mocy wypuszcza spaliny z temperaturami powyżej 150'C , wiem wiem ogromne straty ciepła :(
Błędna diagnostyka, trzeba czytać parametry wszystkich czujników układu uzdatniania spalin.
https://obrazki.elektroda.pl/4741985500_... 1. Czujnik NOx - rząd 1, czujnik 1 przed katalizatorem 2. Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem b97 3. Dysza adblue
To nie jest czujnik temperatury spalin, tylko przegrzania wymiennika, bodajże 120 lub 140 stopni. Tak to jest jak się uruchamia kocioł bez należytego odpowietrzenia. Można ten czujnik "obejść" bardzo prosto ale na publicznym forum tego nie mogę napisać, ale każdy serwisant Termetu wie jak to zrobić, osoby kumate też się domyślą analizując stan przewodnictwa...
Czujnik temperatury spalin? Czujnik temperatury płyny chłodzącego? Czujnik położeniu wału? Jakie są parametry nie oszukują?
Temperatura spalin na analizie dochodziła do 130-140 0C, więc to nie czujnik temperatury spalin.
Oczywiście masz rację, wyłącznie chodzi o stabilizacją temperatury spalin zanim dostana się do układu pomiarowego opartego najczęściej na mostku Wheatstone'a
Jeszcze raz ,rośnie ciśnienie różnicowe to rośnie wartość sadzy w gramach. Masz tutaj cytat z mądrego źródła: Przebieg regeneracji czynnej (przy zapełnieniu 18g): "Stopień zapełnienia filtra sadzą jest wyliczany przez sterownik silnika za pomocą dwóch algorytmów. Pierwszy z nich uwzględnia sposób jazdy oraz sygnały sondy lambda i czujnika temperatury...
Czujnik przemierzysz i jak ma w granicach 200,300 Ohm, to ok, dodatkowo jak go podgrzejesz zapalniczką to rezystancja musi wzrastać. Kolory wtyczek mogą być zgubne ( Bosch, NRF, czy Myle ) stosuje inne kolory. Czujnik temperatury- czujnik 2gi rzędu 1wszego czyli jest to czujnik miedzy turbo a dpf -em czujnik. By nie zgadywać odpinaj po kolei czujniki...
To Ci piszę odłącz którykolwiek po kolei i zobacz jakie błędy wyskoczą. Zidentyfikujesz element. Metoda radzieckiego uczonego Macajewa.
Dzień dobry Mam pytanie czy jak do pieca wloze w wymienniki cegly klinkierowe to spadnie mi temperatura spalin lub jak zrobie zawirowywacze z metalowej kratki jakby chodzi mi oto ktore moze okazac sie lepsze czy ktoś juz stosował takie rzeczy moja temperatura spalin 130° wiem ze i tak jest dobra ale chce ja jeszcze zmniejszyc Z gory dziękuję za odpowiedzi
Otwórz pokrywę i daj dobre zdjęcie, jak nie wiesz jak to sprawdzić
Nie jestem zwolennikiem żadnych przeszkód w kominie. Lepiej regulować spalanie ilością dopływającego powietrza. Zbyt gorący komin świadczy o złym doborze kotła lub małej jego sprawności. Z drugiej strony im wyższa temperatura spalin tym lepsze samooczyszczanie komina.
Wszystkie trzy błędy dotyczą czujnika temperatury spalin za katalizatorem który wskazuje nieprawidłowe wartości. Najpewniej trzeba będzie wymienić moduł czujnika lub przedtem sprawdzić kabelki do czujnika bo błędy wykazują przerwę w obwodzie czujnika.
Dziwię się, że w aucie tej klasy, wydech wygląda spoooro gorzej, jak w 15 letniej megance 1,5 DCI z przebiegiem 600k km. Nie porównuj benzyniaka do diesla - zupełnie inna temperatura spalin, no i do tego dochodzi "niestety" marna jakość blachy w "japończykach". To nie kwestia temperatury, im czystsze spaliny tym szybciej wydech zżera.
Fotka nr.1; nieprawidłowe dane z pierwszego czujnika temperatury spalin (przed katalizatorem). Fotka nr.2/3; przerwanie dawkowania (chodzi o mocznik).Fotka 4; zawór ogrzewania mocznika SCR - zwarcie do wysokiego napięcia. Fotka 5; zawór ogrzewania mocznika - nieprawidłowa reakcja układu mechanicznego.
Na 1m nic się nie ugrzeje.
Koledzy potrzebuje informacji na temat rezystancji czujnika temperatury spalin. Jaką rezystancję ma czujnik w Kuga 2.0 TDCI, a jaką w Fiesta 1.4 TDCI. Pytam ponieważ robię klona sterownika z Kugi 2.0 SID206 5WS40583G-T na sterownik jak się na nieszczęście okazało Fiesty 1.4 SID206 5WS40584B-T Auto odpala ale gaśnie po kliku sekundach ze względu na błąd...
Nie wiem po co to potrzebne (cel poznawczy? Edukacja?) ale wiedząc, że PT1000 ma 1kΩ przy 0° możesz dobrać i przeskalować jakiś kit do samodzielnego montażu. Pozdr. J.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 140 KM, 2010. Nie wypala DPF. Czyszczony już dwa razy. Nowe czujniki temperatury spalin i ciśnienia, nowa świeca. Wyskakuje błąd o niskiej temperaturze spalin. Może EGR, może wtryski, może mapa. Od lutego walczę. Miał ktoś coś podobnego?
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Myślałem żeby wywiercić dziurę w kominie i tam wsadzić taki czujnik. Do komina bym nie wsadzał - bo tam jest sadza, która osadzając się na czujniku może zafałszować jego sygnał - no, a przede wszystkim przy czyszczeniu komina może uszkodzić go wycior kominiarza. Dodano po 22 Kupiłem niedawno takie czujniki http://www.aliexpress.com/item...sor-Tem...
Jak chcesz mierzyć sprawność kotła to mierz temperaturę spalin choćby przez otwór do kalibracji palnika. Im niższa temperatura spalin to wyższa sprawność kotła (mniej ciepła ucieka w spalinach).
W sofcie nikt nie gmerał ???
Zmierz mu ciśnienie paliwa, oraz sprawdź dokładnie odczyty przepływomierza i sondy. Uboga mieszanka powoduje wzrost temperatury spalin. Chyba że w aucie masz LPG wtedy świecąca turbina to normalka.
Może pochwalicie się jaką macie temperaturę spalin na czopuchu, ile spalacie obecnie na 1m2 domu/doba. U mnie coś wzrasta temperatura spalin do 250st ,chyba zapowiada się babranie i rozkręcanie kotła, chociaż palenisko czyste.
Z własnych obserwacji jako użytkownik focusa 1.8 TDDi. Świece grzeją naprzemiennie. Przy sprawnym układzie chłodzenia ten silnik osiąga max. 85 °C podczas jazdy. W dogrzewaniu pomaga sprawny EGR, chodzi o chłodnicę spalin. Szybciej osiąga temperaturę jeśli chociaż przez 1 km mocniej się go przegoni, chodzi o wyższą temperaturę spalin. Ponoć w okresie...
Termostat założyłem na kotle co. Jego zadaniem jest wyłączanie kotła, gdy temperatura spalin spadnie poniżej progu tj. w kotle wygaśnie. No to temat się rozwija - nie można było od początku tego opisać tylko trzeba wyciągać z Ciebie szczegóły. Czy ten termostat ma styk NC, NO czy przełączany? Normalnie w piekarniku termostat jest zwarty (przewodzi)...
#Dla jurekk55 czytałem CDIF2 wer 5.0 po CAN-ie wiec jeśli jest lampka check engine lub klucz to jest błąd, ##zastanawia mnie temperatura spalin prawie 700 stopni C #Tylko jeden błąd ??Sprawdź dokładnie. ## kiedy wypalany DPF??
Witam. Dziś zjechało z trasy Iveco Stralis Hi-way E6 460 km z 2014 roku z kontrolką silnika, wyczuwalnym brakiem mocy oraz kontrolką od DPF. Po podłączeniu testera okazało się, że czujnik temperatury spalin, który zamontowany jest w rurze dolotowej spalin do tłumika, cały czas pokazuje temperaturę 100⁰C. Po rozpięciu kostki od czujnika, temperatura...
Jest tak jak napisałem, bo jest to czujnik STB ON - działa (jest przejście) OFF nie działa (nie ma przejścia) Prościej się nie da. Uruchamia go temperatura spalin. Prawidłowo zamontowany czujnik wyłącza termę po upływie max 120 sek przy zasłoniętym odpływie spalin do komina, na mocy nominalnej.
Robiłeś coś, że chcesz ustawiać początek tloczenia? Po montażu musisz ustawić temperaturę spalin. Dla każdego cylindra z osobna. W kolektorze wydechowym masz od dołu śrubki M6 wykręcasz i wkładasz sondę. Kręcisz delikatnie pompką i zwiekszasz-zmiejszasz dawkę. Z kątem jest trochę więcej zabawy
Uszkodzona wiązka bądź ECU, sprawdź ciągłość przewodów między czujnikiem a złączem ECU.
5 lat to niedużo, temperatura spalin zależy od temperatury zadanej na kotle. Tylko że choćby kocioł pracował na max to nie powinno to zabić uszczelek. Po prostu teraz nie opłaca się produkować rzeczy trwałych. Na uszczelki działa nie tylko temperatura ale i skropliny, a nie jest to czyste H2O. Ważne że usterka rozpracowana i usunięta. Oby następne 5...
Teraz niestety nie zrobię bo musiałbym rozebrać trochę części. Ale jak Pan zdejmie górną pokrywę (tą dużą białą) to na wysokości oczu jest taki srebrna, duża, blaszana osłona z okrągłym wizjerkiem. To właśnie ją trzeba zdemontować (jest przymocowana na śrubki) i pod spodem jest wymiennik a do niego (od przodu) przyczepiony czujnik na przewodzie. Ale...
Jeździj dynamicznie i niczego nie wlewaj. Przyjdzie czas że zakitujesz ten filtr jakimś dziadostwem i potem już niczego nie wypalisz. Płyn we francuzach podnosi temperaturę spalin przy wypalaniu,nie jest to dodatek do paliwa wlewany do zbiornika razem z nim. DPF to nie katalizator z którego wydmuchasz śmieci i będzie jak nowy.To "zwyczajne" sito,jego...
Czujnika temperatury nie koduje się...Ewentualnie błędy.
Bez przesady nikt tu się nie denerwuje,tak jak mówiłem testowałem to i jest tak że nie można obniżać zbyt mocno temperatury spalin bo obniżasz ciąg i skrapla się para wodna i dlatego spaliny z kotła na paliwo stałe muszą mieć temperaturę co najmniej 140st,teraz nowe kotły mają tak duże wymienniki że już niema sensu kombinować bo się przekombinuje.
Przecież wiadomo jest, że lepiej, gdy kocioł chodzi z większą mocą. Niska moc = niska temperatura spalin. A to przekłada się na zacieki w kominie. Ja bym zdecydowanie brał 14kW. Sam mam RBR 17kW i przy 175m chodzi mi na w tym sezonie na 5-7 kW. Jaki sterownik bierzesz? Ecoal 3.5?
Kupiłem na allegro czujnik w oryginalnym opakowaniu ale była to podróbka
W regulatorze kotła jest kilka nastawień. Nie pamiętam dokładnie, jaki regulator zastosował Kostrzewa, ale chodzi o tzw. "zakres regulacji" kotła do temperatury wody w kotle. Działa to mniej więcej tak, że regulator (np. 7'C) przed uzyskaniem przez kocioł temp. zadanej stopniowo zmniejsza obroty dmuchawy i wydłuża czas przerwy w podawaniu. Zapobiega...
Zrób diagnozę na EMS i AdBlue, sprawdź czy temperatura spalin wzrasta jeśli nie czujnik do wymiany
Lambda około 1:24 - 1:25, chyba że opał nienajlepszy, wtedy może być nieco więcej. 1:30 to już trochę dużo. Jednakże jak już pisałem, najpierw uszczelnić przewód spalinowy, bo lambda może być zawyżona z powodu nieszczelności i łapania obcego powietrza przez analizator. Również sprawność wyliczona przez analizator też może być zafałszowana. Ponadto na...
Stary nieocieplony 200m dom. Instalacja z dwoma pompami , bojler 200 l, praca na auto, zmniejszone podawanie peletu na -4, wiatr -5 Dodano po 1 Dodam że temperatura spalin powyzej 99 stopni,va jak kończy grzać wodę i przelancza na piec jest duży nadmuch i temperatura spalin powyzej 120 stopni.
FFR 03011- 05 ; czujnik ciśnienia EVB, zwarcie do masy.EDC 03821-03; monitoring na CAN 3 , sygnał niezgodny. Błąd może dotyczyć temperatury wydechu,poziomu AdBlue, temperatury AdBlue.Diag 03404-02; niski poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym .FFR 00647-10 ; sprzęgło wentylatora . FMI 10 nie określa rodzaju usterki więc musisz sam sprawdzić...
E02 Blokada funkcji termostatu bezpieczeństwa Jeśli podczas normalnego działania, z powodu nieprawidłowości, dochodzi do nadmiernego rozgrzania wewnątrz kotła, kocioł wprowadza się w stan blokady. Może być czujnik, może być płyta sterująca. Jak żona pójdzie pod prysznic ty idź do kotła i przeglądnij parametry. Z instrukcji ciężko wyłapać o który czujnik...
Miałem podobny przypadek na tapecie. Z bardzo podobnymi uszkodzeniami turbiny z tym, że kolor łopatek geometri i płytki był brązowo-beżowy. Przyczyna tkwiła w zbyt dużej temperaturze spalin spowodowanej przypchanym DPF. Poszedł do wycięcia. Turbina jeździ do dziś bez problemów. Proponuje jazde próbna z testerem na kolanach i obserwacje temp. spalin...
Bez kanału nie było możliwości wymiany. Wymieniłem czujnik i auto jakby odżyło. I przestroga dla laików jak ja. Sprawdzajcie regularnie DPF i czujnik temperatury. Ale róbcie to u naprawdę fachowców. Ja wpakowałem 1600 zł w swoją astrę u pseudo mechaników i auto nie jeździło. Wymieniali mi wtryski regulowali co się dało . Dopiero elektryk wykrył uszkodzenie...
Tak problem został rozwiązany ,niestety zakończyło się na wymianie wymiennika na nowy. W starym wymienniku na wężownicy radiatory (piórka) z biegiem czasu się częściowo utleniły (zmniejszyły), co spowodowało brak możliwości odpowiedniego odebrania ciepła przez wodę (zbyt mała powierzchnia ). A nie odebranie ciepła przez wodę skutkowało zbyt wysoką temperaturą...
Zastanawia mnie jedna rzecz, czemu Same/Lamborghini mają taką samą konstrukcję pompek i trzeba je regulować na temperaturę spalin bo inaczej te silniki nie chcą pracować poprawie.
Stary nie wiem czy ci to pomoże ale 50% błędów z sądy lambda jest związanych z zapchanym katalizatorem tzn. konkretnie to masz śmieci na wlocie , rośnie temperatura spalin i dławi mieszankę czyli uszczupla ilośc paliwa auto szarpie bo ma za dużo powietrza radze wyjąc tłumik konkretnie katalizator i go przedmuchać w drugą stronę.
Za czujnikiem temperatury spalin czy przed? Auto z AdBlue.
Okazało się że czujnik spalin był uszkodozny, po odłączeniu wszystko wróciło do prawidłowej pracy
Czujnik podczas normalnej pracy ( ok 200 stopni ) może działać prawidłowo , ale podczas wypalania kiedy temperatura znacząco wzrasta już nie koniecznie i wtedy łapie błąd.
E03 bezpiecznik temperatury spalin to wiem, interesuje mnie przyczyna i co z tym począć dalej.
Czujnik temperatury spalin będzie miał coś wspólnego z wysokim ciśnieniem?
A może masz już tak zawalony wymiennik, że temperatura spalin jest na tyle wysoka, żeby zadziałał termostat? Sprawdziłeś to? Trzeba sprawdzić temperaturę spalin analizatorem.
Wszystkie wtyczki i przewody kture są na wieszku sprawdzałem są ok.czy jest taka mozliwość ze tylko orginalny czujnik może zadziałać?
Panowie a co to jest temperatura spalin ?
(at)Wojewoda82 , wszystko się zgadza, tyle że wchodzą uchwały antysmogowe, które narzucają wymianę kotłów pozaklasowych. Nowe kotły mają bardzo niską temperaturę spalin, w kotle zasypowym piątej klasy przy 30% mocy temperatura spalin spada poniżej 70 stopni C, to jak tu mówić o trwałości kotła 15 lat. W mieszkaniu nie zainstaluje się bufora. Tam także...
Czyli chcesz mieć odczyt temperatury z tego PT1000? Gotowe termometry tablicowe kosztują 30-60zł, tylko, że przeważnie PT100. Proponuję poszukać gotowego, bo przy tych cenach szkoda zachodu...
Jaką temperaturę mają spaliny i tłumik a jaka jest temperatura wrzenia cieczy którą lejesz do układu? Ciecz się gotuje i ucieka. Lepiej chyba będzie jak będziesz grzał parownik olejem z silnika.
Sprawność w dużej mierze zależy od temperatury na powrocie wody z układu do kotła. Im niższa temperatura spalin tym lepiej działa kondensacja temperatura spalin jest niska (straty) i sprawność rośnie. Dlatego największe sprawności uzyskuje się przy ogrzewaniu podłogowym i niskiej nastawie temperatury na piecu. Przy niskiej mocy jest też wolniejszy przepływ...
Podczas eksperymentalnego kryzowania powietrza dolotowego do spalania zauważyłem ,że im tego powietrza zasysało mniej , tym niższa była temperatura spalin wyrzucanych do komina oraz nieco wyższa temperatura powietrza ogrzanego na wylocie.
4377 błąd CAN, 4377 błąd CAN, 3830 komunikat magistrali CAN, czujnik NOx II OBD, 4559 czujnik temp spalin, 4562 komunikat magistrali CAN - informacje czujnika temperatury spalin. Napisz nr pompy i czy były aktywne z przytkanym wtryskiem błędy 5038, 5039, 5556? Możliwe, że pompa wymaga wymiany, gdy jest przytkany wtrysk lub powrót z pompy zmieniamy przewód...
Zawołaj kominiarza z czujnikiem ciągu.
Witam. Mam do czynienia z pewnym kotłem CO i mam z nim problem - otóż jest on masakrycznie przewymiarowany. Postanowiłem zmniejszyć jego zamurowywując część rusztu szamotem. I moje pytanie brzmi: czy żeby zredukować osiągalną moc kotła o połowę to muszę zamurować połowę rusztu? Czy ta zależność nie jest liniowa? Sam ostatnio wykładałem kocioł, więc...
Zrobiło się samo po dwóch dniach od zacięć, pokazało błąd czujnika temperatury spalin i po wymianie jego przestało się radio zawieszać.
Objaw Utrata mocy Silnik przełącza się w tryb powolnego powrotu Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Na wyświetlaczu pojawia się komunikat 'ANTI-POLLUTION FAULT' [Usterka układu usuwania zanieczyszczeń] Kod usterki: P2033 Przyczyna Uszkodzony czujnik temperatury gazów spalinowych za filtrem cząstek stałych Rozwiązania Podłączyć przyrząd diagnostyczny...
Czujnik temperatury spalin pokazywał za dużą temperaturę i ECU ograniczał moc
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
EBS 4601-00 -- zbyt wielka różnica zużycia klocków hamulców pomiędzy sygnałami lewej a prawej strony na osi. witam zrób poprawę błędów Reszty to ja też nie wiem co to za kody podałeś.....poniżej tylko mój domysł. GDK/PDF jest to regulowany katalizator dla silników wysokoprężnych, kod 5002-12 -- temperatura przed katalizatorem. 5019-13 ogrzewanie mocznika....
Te pluginsy to działają i nie działają. Jeden z nich testowałem ale nie działał. Potem ktoś napisał, że tam był błąd i autor naprawił go. Generalnie aby domoticz odczytywał trzeba znać zasadę w jaki sposób je odczytuje. Node red to język programowania oparty na przepływach. On to z jednej strony dane z rs485 skleja z komendami zrozumiałymi dla domoticza....
temperatura spalin silnika toyota temperatura spalin temperatura spalin kotla
naprawa cewki astra mlody zdolny głowicy deutz moment deutz
Jak działa piecyk gazowy przepływowy Eurostar? Lokalizacja modułu sterującego Seat Ibiza 1.4 TDI