Chodziło mi o wewnętrzną nieszczelność przepustnicy, widziałem jak niektóre serwisy radzą sobie z tym problemem po przaez lekkie wygięcie cięgna , co skutkuje jednoczesne skrócenie cięgna.
Przejrzyj ten plik tam jest napisane co i jak.
Jak przeczytałem tytuł to myślałem, że masz sadzę na sterowniku, i zastanawiałem się gdzie go umieściłeś... Po pierwsze, jaki to kocioł, marka typ, moc kotła, jakie drewno, wielkość szczap, ile sezonowane, jakie są ustawienia sterownika, dmuchawy, w jaki sposób rozpalasz kocioł, jakie jest zabezpieczenie powrotu kotła, w którym miejscu gromadzi się...
Zobacz na to.
Lepszy chyba pomiar z c.w.u. Spaliny mogą mieć różne wartości w zakeżności od opału.
Jak dla mnie, to przymykanie czopucha do komina w kotle na paliwo stałe, to nic innego, tylko odkręcanie zaworu butli propan-butan, by sprawdzić, czy jest jeszcze gaz... Uwaga na przyszłość. By kocioł z podajnikiem pracował w miarę ekonomicznie są tylko dwa zauważalne parametry. Temp. czynnika grzewczego kotła i temp. spalin. Dla węgla (kocioł z podajnikiem)...
Witam. Wszystko powinno być zawarte w wytycznych producenta czyli instrukcji montażu urządzenia. Pozdrawiam.
Witam, Chciałbym zapytać czy czujniki temperatur spalin są tzw. "jednorazowe" ? Po przekroczeniu ustalonej max. temp spalin rozłącza obwód nie powracając do stanu normalnie zwartego po jego ostygnięciu ? Piec Termet gold plus 25 1f - dotyczy błędu E03 reset Uszkodzony czujnik TASSERON TSD1902
Jeżeli próbujesz zbytnio kisić w piecu (temp. spalin na wylocie komina poniżej 40°C) i nie masz wkładu kwasoodpornego to smoła (węglowodory) przejdzie, przemoczy komin i wszelkie mineralne pseudo zasłonki typu nowy tynk, płyta G/K, psu na budę się zdadzą. Albo uchyl trochę popielnik, albo inwestuj we wkład kominowy.
Cz. temp. spalin
Witam. Mam pytanie, czy czujnik temperatury spalin, podkreślam temperatury nie ciśnienia spalin w dpf po wymianie, musi być również adaptowany w kompie, czy wystarczy go wymienić? Audi A6 C7 2012rok 3.0TDI Tylko wymiana.
Po takiej przeróbce spadnie temp spalin. Trzeba zadbać o komin. Chodzi o drożność, przekrój i ew. ocieplenie, bo mogą pojawić się problemy z ciągiem.
Sterownik winny
Możliwe że zebrał się krystalizacjia w okolicach czujnika temperatury.
Jak się pali check to musiały się zapisać błędy. Przeprowadzić diagnostykę i podać błędy jakie są. Sprawdzić parametry od DPF na postoju i przy obciążeniu. Czujnik różnicy ciśnienia, temp. spalin, stopień zapchania, zawartość sadzy, to na początek. Jaki kod silnika ? Jeszcze nie miałem 1,9 TDI z tego rocznika z DPF.
Należy zrobić test elementów wykonawczych i / lub spróbować wymusić wypalanie FAPa na postoju na próbę (ale nie dawać mu skończyć, szkoda silnika). Te klapki to się nazywają "układ podgrzewania powietrza" czy jakoś tak. To obejście IC aby zwiększyć temp. spalin przy wypalaniu...
Jeśli wentylator jt. ok to obwód elektryczny czujnika trzeba sprawdzić i sam czujnik.
Jaka masz temp spalin?
Witam. Mam problem z 1.6 HDI 16V, mianowicie po założeniu głowicy poskłada nju wszystkiego wlorzenju turbiny po regeneraci auto nie ma mocy. Dodam, że autko przyjechało, bo kompresją szła w dolot. Przyczyną był nieszczelny zawór i 2 hydro napinacze były wymienione na nowe. Autko poskładane zgodnie ze sztuką i brak mocy. Gruszka w turbo podciąga od...
Czujnik temperatury spalin w Carisma zamontowany w katalizatorze.
Jesteś w stanie w takim silniku umieścić sondę zaraz za kanałami wylotowymi z głowicy ? Jak nie - odpuść...
Zimy powrot obniza temp. spalin, a mimo ze wiecej ciepla bedzie odbierane ze spalin to spaliny zaczynaja sie skraplac juz w kotle co powoduje jego szybsze rdzewienie i w pewnym stopniu izoluje przekazywanie ciepla. Jak wczesniej pisalem, zmien pare razy nadmuch na nieco mniejszy i sprawdzaj czas miedzy praca a podtrzymaniem. Jesli czas pracy bedzie...
Miałem podobny przypadek na tapecie. Z bardzo podobnymi uszkodzeniami turbiny z tym, że kolor łopatek geometri i płytki był brązowo-beżowy. Przyczyna tkwiła w zbyt dużej temperaturze spalin spowodowanej przypchanym DPF. Poszedł do wycięcia. Turbina jeździ do dziś bez problemów. Proponuje jazde próbna z testerem na kolanach i obserwacje temp. spalin...
Kolego obroty 70% to stanowczo za dużo w dodatku przy tak przewymiarowanym kotle- pakujesz kasę w chmury. Podejrzewam że nie masz czujnika temp spalin? Przy zmniejszeniu obrotów dmuchawy normalne że jeśli nie zmniejszysz jednocześnie nawęglania palnika(zmniejszenie czasu podawania lub zwiększenie przerwy) to będziesz miał niedopał Proponuję Ci zmniejszyć...
Witaj. Raczej problemem nie jest czujnik wypływu spalin a raczej problem z kominem Zacznij od sprawdzenia poprawności działania komin. Np podczas pracy kotła na ciepłą wodę otwórz okno w pomieszczeniu w pobliżu kotła lub gdy kocioł wisi w łazience otwórz dzrwi łazienki.Pozdrawiam
Temp spalin wskazuje raczej na brak odbioru ciepła(brak przepływu przez wymiennik, albo problemy kominowe).
Witam, sterownik wentylatorów jest z przodu silnika na obudowie chłodnic sterowany jest przez kalkulator wtrysku a ten ma namiary z czujnka, czujnik temperatury nad obudową sprzęgła przy głowicy, filtr zapchany powoduje że kalkulator wtrysku próbuje go wypalić i w tym trybie podnosi temp spalin poprzez wtrysk dodatkowej dawki paliwa w końcowej fazie...
Max temp. spalin to 60st. C.
Po 6-8 latach pada wymiennik, sprawdź temp. spalin, jak na mocy maksymalnej przekracza100 stopni to wymiennik do wymiany. Możesz go puścić na mocy maksymalnej i jak się wyłączy to powtórzyć to samo na zmostkowanym czujniku temp. spalin (tylko dla testów), ale najlepszy pomiar temp. Jakbyś potrzebował wymiennik to możesz do mnie pisać na priv.
A jeszcze pytanie. Czy w takim przypadku nie powinien wcześniej zadziałać STB na wodzie grzewczej, on jest chyba na 95 stopni? Tak samo ten czujnik temp. spalin, który jest z przodu nad wymiennikiem on jest na 115 stopni? Bezpiecznik termiczny, który odciął w tym przypadku też ma kontrolować temp. spalin i ma zadziałać przy 140 stopniach a niektóre...
Wiesz jaką temp. mają spaliny? Nie ma nic takiego, co by docelowo rozwiązało problem. Zostaje wizyta u tłumikarza i zespawanie. Wszystkie inne metody są stratą czasu.
No ok.. Na krótkie trasy napewno by się sprawdzało ale co się stanie jak autko pokonywać będzie trochu dłuższy odcinek. Musisz mieć obieg w tej rurce bo będziesz gotował w niej wodę czyli ta pompka obiegowa musi non stop pracować, jak ją wyłączysz to będzie w najlepszym wypadku zapowietrzać układ. Obieg pójdzie na chłodnicę?? Nie będzie gotowało jakoś...
4377 błąd CAN, 4377 błąd CAN, 3830 komunikat magistrali CAN, czujnik NOx II OBD, 4559 czujnik temp spalin, 4562 komunikat magistrali CAN - informacje czujnika temperatury spalin. Napisz nr pompy i czy były aktywne z przytkanym wtryskiem błędy 5038, 5039, 5556? Możliwe, że pompa wymaga wymiany, gdy jest przytkany wtrysk lub powrót z pompy zmieniamy przewód...
Tak to powinno wyglądać, palenie 45 st zawsze będzie problemem, w kotle powinno być 60-80st. to zapewnia dobrą temp spalin i unikanie kondensacji w kominie i na scianach pieca. Dopiero automatyka mieszająca (zawór 4 drogowy) ma utrzymywać wodę na żądanym zakresie temp. Dodatkowo powiem Ci, że ten piec szybko zgnije, bo ta woda "brzozowa" to nie toaletowa....
To u mnie ochrona powrotu musi być zapewniona (jak już będzie włączona) przez zawór czterodrożny, Jak nie masz pompy " kotłowej" to nie włączaj ochrony powrotu bo będziesz miał cyrk. Najbardziej chyba denerwującą rzeczą jest "nieogarnięty" sterownik pod kątem trzymania temperatury. Np zadana jest 62 to potrafi grzać do 70 stopni a później spada np...
Na zdjęciu nie widzę czujników temp spalin czy rurek od czujnika ciśnienia dpf...
Witam ponownie. Dzisiaj temp zadana 65 stopni, doszedł do 60 i jakby go chciał bujać, tep spalin 115 stopni. Obniżyłem na kotlety do 60 , spadło na 58 i slychac jak dmucha i temp spalin 113 stopni. Czy coś jest dalej nie tak?
Dziekuje. Tak wlasnie zrobiłam - naczynie 12L na scianie. Niestety pojawil sie jakis kolejny problem- nadal blad 1C (moze czujnik temp spalin?)
A gdzie niby?Przeważnie na wydechu za dpf.
Temperatura spalin jest OK, w innym pojeździe też jest takie samo webasto, działa na pełnej mocy i temp. spalin taka sama +/-
No cóż jak widzisz trzeba się zająć czujnikiem ciśnienia różnicowego. Nie wiem czy są dwa czy jeden . Ale trzeba sprawdzić zasilania masę czujników i co widzi i czy ECM widzi te ciśnienia. Drugi to czujnik temp spalin. Po prostu trzeba się pobrudzić i dokonać pomiarów. A na rozruch przy -15 to na pewno to nie wpływa. Reszta błędów to chyba z BCM>?
W październiku wymieniałem ten za katalizatorem więc teraz wymienię ten przed i tyle EDC 3792-10 oznacza przerwę w obwodzie czujnika temp. spalin ZA katalizatorem więc bez sensu wymieniać ten przed katalizatorem. To że wymieniałeś go w październiku nie oznacza że teraz jest sprawny. Sprawdź czujnik i wiązkę czujnika za katalizatorem
W tym silniku kody P1900,P1901,P1902 dotyczą filtra dpf i mają klika znaczeń np. P1900 Temperatura pow. wlot. mierzona przez czujnik temp. spalin (rząd 1 czujnik 1) nieprawdopodobna P1900 Temperatura pow. wlot. mierzona przez czujnik temp. spalin (rząd 1 czujnik 2) nieprawdopodobna P1900 Cykl regeneracji filtra cząst. został przerwany kilka razy P1900...
uszkodzony był czujnik temp spalin
Wszystko jest napisane wyżej. Czujnika 2 temp spalin nie szukaj bo w tym silniku go nie ma.
aktualnie nadal temat nie jest rozwikłany, pewnego dnia zaczął pracować poprawnie, ale po wymianie filtra powietrza i oleju w silniku powróciło.... Dziwne, nie ma w tym powiązania.... Bo został odczepiony tylko przepływomierz, mija się teoria z praktyką, wychodzi na to, że dawka paliwa jest źle sterowana, muszę zrobić temperaturę zewnętrzną, bo przekłamuje...
Widziałem w instrukcji , ale moim zdaniem tam jest błąd . Jest napisane w odniesieniu do ...C, brakuje wartości . Może powinno być w odniesieniu do: 0C , wtedy przyrost temp wynosiłby 70C i anologicznie przy tem zew np 20C byłoby 90C Ciekaw jestem jaka jest sprawność tych urzadzeń , skoro temp. spalin to 300C a tem nadmuch 70C. Co prawda ilość powietrza...
Z doświadczenia moge powiedziec że na dziesiec takich ciągnikow pięc ma problemy z głosna pracą hydrauliki.I z tych pięciu zlikwidowac te odglosy da się w dwóch.Walcze z tym jedenaście lat i nie da sie jednoznacznie powiedziec co jest przyczyna.Czasem wytłuczona pompa tłoczkowa(jej elementy napedu tloczow,cisnienie samo w sobie najczesciej jest),czasem...
Pablo czy robiłeś już eksperymenty z olejem opałowym średnim albo z mazutem,czy olej opałowy średni pójdzie na zwykłym palniku olejowym oczywiście z dobrym podgrzewaczem ,niewiele wiem o tym tych olejach i nie widziałem ich na własne oczy. Wcześniej mówiłem że temp spalin wychodzących z mojego pieca ma 150st i owszem taka temperatura jest ale mierzona...
Cześć! Mam do naprawy Actrosa MP4 z 2014 r. Objawy są takie, że ścieci się check, nie ma ograniczenia mocy i samochód zuzywał nadzwyczaj mało AdBlue. Usterki w ACM 0B1107 i 63F0E0. Przy czym kasowanie błędów, powoduje usunięcie błędu 0B1107 związanego z czujnikiem temperatury spalin za SCR, natomiast zaraz po odpaleniu wskakuje. Błąd 63F0E0 nie daje...
Witam Sprawa jest trudna, ale......... 1. wiercisz otwór w czopuchu kotła (na jego wyjściu do komina, jest on standardowo wykonywany w celu posadowienia w nim sądy pomiarowej analizatora spalin) i wkładasz w niego termometr o króćcu pomiarowym o długości min. 2/3 średnicy czopucha 2. Odpalasz palnik, wcześniej przygotuj biały ręcznik kuchenny lub białą...
Pewnie K Sprawdz w instrukcji
Zawór trójdrożny to sprawdzał się w poprzednich generacjach, w 5 klasie już niewiele pomoże jak nie będziesz palił w okolicach mocy nominalnej (np produkcja cwu wiosna do jesieni na np 30% mocy kotła warto sprawdzić temp spalin bo może się okazać że taniej grzałką wodę grzać niż znacząco skrócić żywotnośc kotła) a komina już tym bardziej nie ochroni...
Temperatura spalin = sprawność .Jeżeli za wysoka temp. spalin to słabo piec pochłania energie spalin sprawność spada , trzeba zmiejszyć obroty dmuchawy.Widziałem ZEMBCA który miał pomiar temp. spalin .
A tak to masz rację że test przelewowy na wiele się nie zda. Ale jak już chce testować niech testuje. Ja obstawiam albo wtryski albo problem z softem/czujnikiem bo nie załącza wypalania dpf (czujnik temp spalin?) Jaka ECU widzi temp spalin?
Tylko ciekawe jakie sa zalecenia odnosnie komina przy tym austiackim bo raczej nie z cegly ktorych wiekszosc w Polsce a zbyt niska temp. spalin jest ponoc destrukcyjna ze wzgledu na skropliny i ich zawartość. Czyli bedzie wymiana kotłów, kominów i przy okazji remont.
Witam. Może trochę przesadziłem z ta górna temp. Mierzyłem temp spalin podczas palenia i doszedłem do wniosku ze przy ok 300 °C jest najlepsze. Przy niższej temp jest dużo dymu i woda jest słabo podgrzewana. Co do sterowników od pieca miałowego jakoś nie spotkałem takiego który by mierzył temp spalin ( może jakiś link producenta) a sam pomiar temp wody...
Taka konstrukcja kotła. Nie jest to kocioł kondensacyjny by można obniżać temp spalin. Jeśli zaś analiza wykazała Tobie zbyt wysoką temp. spalin to przyczyna może leżeć gdzie indziej.
czujnik temp. spalin wymieniony ( nowy oryginalny) dalej lipa :(
Jak jest niska temp spalin to oznacza ze sprawnosc duza bo energia ciepla jest w duzej mierze odbierana przez wode a malo idzie w komin. Jaka masz temp spalin? Ja np przy temp wody 70* mam spaliny na poziomie 85-90*
Ten twój forscan to jakiś dziwny. Podłącz to do czegoś normalnego. Nie interesują cie błędy, a parametry rzeczywiste tj. Temp spalin, ciśnienie różnicowe, stopień zapełnienia filtra. W dalszej kolejności egr, ciśnienie doładowania.
Demontując nagrzewnicę musiałeś odłaczyć czujnik temp spalin. Sprawdź jego połączenia.
według mnie za mało powietrza i niedopala wegla, a jaką masz temp. spalin ? Ja w tym momencie mam nadmuch na 45 czas podawania 7 przerwa 65. Dodano po 2 temp spalin 90-94. tak ze na pewno nie bede juz zmniejszał nadmuchu nastepne regulacje to korekta czasu przestoju miedzy podawaniem paliwa. Jak zmniejszyłem nadmuch na 30 to temp. spalin spadła do 75-80...
Tylko jedna rzecz mi nie pasuje, jeżeli odepnę czujnik temp. spalin przed katalizatorem, to pokazuje błąd czujnika temp. spalin 1 wraz z rzędem cylindrów np. pierwszy rząd, oraz w nawiasie jest opis że jest to czujnik G235. Sprawdzałem tylko dla czujników przed katalizatorami z uwagi na bardzo ciężki dostęp do pozostałych.
Dzięki za podjęcie tematu. Link należy do instrukcji nowszej. Mój kocioł jest z 2007 roku więc nie wszystko mam. Np. nie mam rejestracji awarii HG80-HG89. Moje parametry kończą sie na HG50. Ale obecnie jedyna awaria to kod 007 (przekroczona temperatura odcięcia STB a w nowej instr. STBA). Poza tym w nowej instr. piszą że to przekroczona temp. spalin,...
Bo kondensat ma większy wymiennik niż nie-kondensat żeby mocniej wychłodzić spaliny, tzn, do punktu rosy. Stąd niższa temp. spalin na wyjściu ale to nie wszystko, bo zaszła jeszcze kondensacja, której po samej temp. spalin nie zobaczysz.
Z wydruku mam następujące parametry: temp. kotła = 50 temp. spalin = 41,6 dwutlenek węgla = 8,82 sprawność = 104,4 % A skąd można wziąć takie dane?
Nie okresliles miejsca, ale jest tylko ogranicznik temp. spalin na wymienniku u góry. Urządzenie jednorazowe.
Kocioł z zamkniętą komorą spalania: temp spalin 120-140 stopni - kiedy wszystko(wymiennik) nowe.
300m2 ogrzałbyś tym kotłem.... nie wiem jaka powinna być temp. spalin akurat w tym kotle, ale podam Ci namiary na przykładzie kotłów Ogniwo Eko Plus o mocy 25kW. https://esterownik.pl/zdalny-dostep tutaj masz graficzne przedstawione, ile na jakim czujniku jest stopni,oraz jakie są nastawy. Tylko w 100% nie sugeruj się bo to inne kotły !!
Bardzo przepraszam,ale nie oskarzam cie o nic Marku.Sam piszesz,ze usuniecie katalizatora robi sie tylko na pisemne zyczenie klienta.Ciekawe po co?Z powodu norm emisji spalin czy z powodu pozniej nastepujacych usterek,zeby miec czyste rece?Ciekawe,co takiemu klientowi mowice,jak zapyta dlaczego musi podpisac zgode na usuniecie katalizatora?No i kto...
Witam, auto jak w temacie, od zakupu ma tak jak na filmie. Jak się nagrzeje silnik to jest lepiej. Wtryski regenerowane, egr zaślepiony, w to miejsce wstawiony czujnik EGT - temp. spalin podczas filmu ok. 200°C. [youtube]https://youtu.be/sTNw4kxPuII [/youtube] Proszę o pomoc co sprawdzać, gdzie szukać przyczyny.
Kolego niska temp. spalin+ zimny komin bez wkładu i są efekty.
Piszesz że dymi przez podajnik- tzn masz zlokalizowane skąd dymi. Przy podajnikowcu nie ma prawa wydobywać się znikąd dym. Wszystkie drzwiczki i klapa podajnika mają być szczelnie zamknięte. Podaj jakie masz ustawienia( czas podawania, przerwy, moc nadmuchu, jaka temp spalin jeśli jest czujnik, jaki opał, czy w popiele jest niedopalony węgiel, czy są...
Mi wywala p040500 EGR wymieniony i dalej nic
Podaj jaka masz temperature na kotle bo tak sie czesto dzieje jak temperatura jest ustawiona ponizej 45st. zbyt niska temp. spalin. na piecu ma byc min. 55st czy to zima czy lato. a na dom regulujesz zaworem czterodroznym. a moze kociol wadliwy?
"U mnie grzałka podgrzewa sondę do ponad 90' C co mnie bardzo zaskoczyło. To jest bardzo wysoka temperatura w porównaniu do spalin. Spaliny mają temperaturę od 46 - 57' C". Zapewne wewnątrz sondy jest sporo wyższa, grzałka podgrzewa element pomiarowy od środka, później są jeszcze elementy osłaniające, zgodnie z dokumentacjami sond, najniższa temperatura...
Tyle się domyśliłem jak zaczęło zrzucać same 0.0 Do tej pory doszukałem się takich wartości : [syntax=python] print("temp pieca \t" + str(b4float(ramka[171:180]))) print("temp podajnika \t" + str(b4float(ramka[180:188]))) print("temp CWU \t" + str(b4float(ramka[188:196]))) print("temp Powrotu\t" + str(b4float(ramka[196:204]))) print("temp mieszacza...
Witam, Kol. tata1 Stronę wcześniej, skrótowo, mniej więcej, opisałem swoje rozwiązanie. Przy zaniku prądu, przekroczeniu temp.: wody wyjścia, spalin, klapa bezwzględnie spada i „amen”. Można to rozwiązać jeszcze inaczej, ale na ten moment uznałem, iż lepiej wychłodzić pod nieobecność mieszkanie niż nie znając przyczyn utraty kontroli nad...
Tak jak pisalem w pierwszym poscie, chcialem uzaleznic sterowanie od temp spalin aby w sytuacji gdy te są zbyt gorące obnizyc wartosc wyjsciowa sterowania nadmuchu
Problem rozwiązany , przyczyną był zapchany syfem dopalacz DPf-a , takie małe cudo z swiecą żarową w środku zaraz za katalizatorem , które podaje paliwo do filtra aby go wypalić w wyższej temp. Pacjent został udrożniony i dpf wypalił się prawidłowo bez żadnego błedu. Przypomne że błąd DTC (P244C) nie zawsze oznacza uszkodzony czujnik temp spalin. Dzieki...
co zauwazylem ze spaliny z wydechu byly bardzo gorace niz zwykle A jak sprawdzasz temp spalin? Po drugie wygotowało ci wodę czy była?
Myślę, iż mechanicznie to można rozwiązać tak jak na moim zdjęciu, eksploatuję to "ustrojstwo" już cztery lata, za pomocą tego mechanizmu mogę zmieniać położenie klapki od 0 - 90 stopni (płynnie), pozwala to na odpowiednie napowietrzanie paleniska. Piec zabezpieczony jest od zaniku napięcia, przekroczenia temp. spalin i wody. Wg mnie ten sposób jest...
A chcesz zbudować sam czy czekasz aż płytki porobię? Są jeszcze niuanse małe do poprawki które zostawiam na sam koniec (w zasadzie kosmetyka ) ale trzeba to dokończyć. Męczy mnie jeszcze jedna sprawa, mianowicie do kontroli temperatury spalin użyłem czujnika DS18B20 a jak wiadomo on ma zakres pomiaru od -50 do 127 oC więc jest to troche partyzantka....
Wiec znalazłem ten czujnik i jest to czujnik temp. spalin zamontowany jest przy zaworze EGR załączam zdjęcie poglądowe
Witam, Pomiar Jm War.Min. War.Max Wartość obr.silnika obr 819 3885 2940 ciś doł docelowe mbar 194 1520 1112 ciś doł zmierzone mbar 979 1520 1265 temp wody C 58.5 69.3 69.3 reg recylkul (AGR) % 163.2 323.85 323.85 masa pow docelowa mg/H 220 850 565 masa pow zmierzona mg/H 195 640 505 systemowe tempo impulsów recylk spalin % 63 101 101 Taki wynik mi wydrukował...
Ostatecznie usterkę musi zlikwidować serwis Buderus na miejscu. Usterka mówi jednoznacznie o przekroczeniu dopuszczalnej temp. spalin (pow. 105st.C) więc należy znaleźć przyczynę braku ich schłodzenia. Najpierw trzeba sprawdzić sam czujnik temp. spalin a jeśli okaże się ze jest sprawny to należy porządnie wyczyścić wymiennik po stronie wodnej i spalinowej....
Czy ktoś zmierzył temperaturę płomienia palnika olejowego w zwykłych palnikach ,,domowych,, ? Temp. spalin w kondensacyjnych czytam że ok.80 oC A w zwykłych piecach jak gorące są spaliny zaraz po wyjściu z pieca?
Koledzy jak w temacie Superb 2009 rok po kilku godz a czasami po pół godz od wyłączenia zapłonu samoistnie załącza się wentylator chłodnicy i tak do rozładowania akumulatora . Po podłączeniu komputera błąd 005633 (p1601 ) - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 30 (j317)- niewiarygodny sygnał . Do tej pory spr w blokach czujnik temp płynu , czujniki...
tylko to stało się nagle. Soft mógłby sam z siebie się zepsuć? Zauważyłem jeszcze pewnie drobiazg. Są trzy czujniki temp spalin. Podczas dopalania czujnik na turbinie osiąga max 350stopni, podczas gdy dwa tylne w tym momencie 650stopni. Normalne? Wydaje mi się, że najcieplej powinno być właśnie na turbinie.
Ociz, to temp. spalin na wylocie. Jak dla mnie może być, ale nie można wykluczyć że anomalia występuje okresowo - sam miałem taki problem ze skodą- analiza wzorcowa, a spalanie 12/100.
P1188 i P1189 wskazuja na czyjnik temp spalin a o ile pamietam tam CPF nie ma. Odczytaj to czymś dobrym. Zostam czujnik temp powietrza i zmierz w koncu manometrem cisnienie paliwa na filtrze.
witam, aby sie DPF wypalił musi dostać min 250°C na wlocie , jest to temp spalin, wiec trzeba pogonic samochód , tak raz na 2-3 miesiace, :D ekologia nas zabije :D, dość ostro trzeba potraktować silnik , lubi to, i po kłopocie, powodzenia
problem w tym ze nie ma to byc komputer pokladowy pokazujacy spalanie itp. Potrzebuje miec podglad do czujnikow zasysanego powietrza, cisnienia doladowania, temp spalin itp.
Też bym chciał tanio grzać ale przeczytajcie ten artykuł http://motofocus.pl/nowosci/8048/spalani... Najtrudniejsze jest spełnienie warunku temp. spalin.
https://obrazki.elektroda.pl/7524470200_... Mój problem z dmuchawą rozwiązany. Pomogła wymiana kondensatora na płytce 100nano - to ten żółty na dole. Przy okazji: po wymianie kondensatora od prostownika (to ta duża elektrolityczna beczka 4700uF) miałem 'przygodę', zimny lut i na układ poszedł niewyprostowany prąd. Objawy: m.in. kosmiczne...
Wyłącz sterownik na moment. Potem trzymając przycisk "zatwierdz" włączamy regulator. Ta operacja przywróci ustawienia domyślne. Ponownie wyłączamy sterownik. Tym razem trzymając przycisk "start stop" (czerwony) włączamy regulator. W ten sposób w ustawieniach otrzymamy więcej pozycji. Na początek zmieniamy wg. pozycji: 1. Czas przerwy 40 sek. 2. Moc...
Jeśli posiadasz Techa z PID to masz do wyboru jakie paliwo kociołek ma spalać ja też mam ten sterownik i spala sie swietnie jesli zapakujesz drewno to do rana na pewno nie wytrzyma, wybierz paliwo jakie spalasz gdyż wtedy piecyk reguluje temp spalin a wegiel spala sie w wyższej temperaturze niz drewno więc pewnie z tąd te problemy :D
Ja bym obstawiał że filtr DPF ci się wypalał a ty mu przeszkodziłeś. Jednostka silnika dąży do osiągnięcia wysokiej temp. spalin celem wypalenia DPF przez to masz wtryskiwaną dużą ilość paliwa. Niepalone paliwo dostaje się przez pierścienie do miski olejowej - wysoki poziom oleju.
Witam Ciąg dalszy ustawień, modyfikacji, zmian. 1 zmniejszona moc do 25% ~ 8kW 2 krzywa grzewcza wróciła do P1 -03 min 20 max 50C 3 temp w domu 20.5 - 21C 4 temp zewn +7 - ( -2) 5. Temp spalin max 42 C Wynik Zużycie dobowe gazu ~ 8 m3 max 9m3 Spadek zużycia gazu wyraźny lecz wzrost temp. zew. również A jeszcze jedno zużycie gazu na CWU to średnio 1,6...
czujnik tempo spaliny sterownik tempo spaliny corolla tempo
suszenie zalanego silnika klimatyzacja samochód usterka audio cambridge
continental radio linijki cccam
Uziemienie lodówki Haier – kluczowe aspekty bezpieczeństwa Prawdziwa rozdzielczość w smartfonach: ekrany i aparaty